Mijn ogen zijn inderdaad op het moment te slecht, maar dat zijn problemen die vallen op te lossen.. Douane/luchthaven beveiliging lijkt mij ook één van de leukere opties. Kan je daar ook instromen op management niveau?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:02 schreef Xaryna het volgende:
Kijk eerst eens op werkenbijdefensie.nl of je wel aan alle eisen voldoet. Ik heb er ook over gedacht (douane lijkt me leuk) maar ik ben te slecht ziend.
Welke hogeschool zit je? Aanrader ofniet? Wat mij het meest aantrekt in deze studie is dat men beweerd dat veel stof is gebaseerd op de actualiteit en de huidige ontwikkelingen, klopt dit of is dit één van de vele verkooppraatjes?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geen ervaring met de Marechaussee, wel met Integrale Veiligheid. Over een half jaar afgestudeerd is de planning.
NHL. Tja, het moet je liggen. Het ligt dichter bij bestuurskunde dan je zou willen is mijn ervaring. Ligt er overigens wel aan welke minors en keuzevakken je kiest. Heel verschillend. Heb stage gelopen op de luchtmachtbasis, anderen komen bij de GGZ of de gemeente.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:18 schreef DBO het volgende:
[..]
Welke hogeschool zit je? Aanrader ofniet? Wat mij het meest aantrekt in deze studie is dat men beweerd dat veel stof is gebaseerd op de actualiteit en de huidige ontwikkelingen, klopt dit of is dit één van de vele verkooppraatjes?
Als ik integrale veiligheid ga doen wordt het ook de NHL. Hopen dat de kwaliteit vd opleidingen daar iets hoger ligt dan bij de buurman Stenden. Het plan is dan inderdaad ook om de stage plekken bij de GGZ of de gemeente te mijden. Heb vernomen dat ook BZ een aantal stageplekken in deze richting aanbied. Ben benieuwd..quote:Op zondag 14 juli 2013 22:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
NHL. Tja, het moet je liggen. Het ligt dichter bij bestuurskunde dan je zou willen is mijn ervaring. Ligt er overigens wel aan welke minors en keuzevakken je kiest. Heel verschillend. Heb stage gelopen op de luchtmachtbasis, anderen komen bij de GGZ of de gemeente.
Stenden is professioneler naar mijn idee, al heb ik dat ook alleen maar van horen zeggen. Ze zijn wel stukken serieuzer geworden op de NHL laatste tijd.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:43 schreef DBO het volgende:
[..]
Als ik integrale veiligheid ga doen wordt het ook de NHL. Hopen dat de qualiteit vd opleidingen daar iets hoger ligt dan bij de buurman Stenden. Het plan is dan inderdaad ook om de stage plekken bij de GGZ of de gemeente te mijden. Heb vernomen dat ook BZ een aantal stageplekken in deze richting aanbied. Ben benieuwd..
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef Amootje het volgende:
Marechaussee vergelijken met Douane en beveiligingsbedrijven op Schiphol....
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef Amootje het volgende:
De marechaussee-beveiliger voert bewakingswerkzaamheden uit, bijvoorbeeld bij de Koninklijke paleizen of op Schiphol bij de hoog risico beveiliging.
Je vraagstelling suggereert nu eenmaal dat je je niet bepaald ingelezen hebt, gaandeweg je reacties wordt dat er ook niet beter op.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:18 schreef DBO het volgende:
[..]
[..]![]()
OT:
Ik heb dit topic geopend om de ervaringen van anderen te horen, niet om bij elke post aan de wervingssite te worden herinnerd. Bvd.
Ja, want Wijnand heb ik hier ook al een hele tijd niet meer gezienquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Goed gedaan, je hebt onze enige nog overgebleven Kmar medewerker weggejaagd
anderhalve week geleden nogquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, want Wijnand heb ik hier ook al een hele tijd niet meer gezien
Vond je reactie nogal tegenstrijdig, thats all. Leg de rest absoluut niet lacherig naast me neer en waardeer het ook zeer als mensen de moeite nemen om zijn/haar praktijk ervaring te delen. Let wel: praktijk ervaring, dus info van de website is overbodig, dus ook de referenties daar aan. Jammer dat het er zo persoonlijk inschiet!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef Amootje het volgende:
[..]
Je vraagstelling suggereert nu eenmaal dat je je niet bepaald ingelezen hebt, gaandeweg je reacties wordt dat er ook niet beter op.
De rest van de info die ik je geef is niet alleen algemeen, maar ook op basis van eigen ervaring. Wat dat betreft zou je dat meer op waarde kunnen schatten, aangezien ik toch echt je gestelde vragen probeer te beantwoorden, graag gedaan hoor! Wil je specifieke informatie die je enkel en alleen uit ervaringen kan verkrijgen en niet uit websites, dan zou je wat specifiekere vragen kunnen stellen.
Daarbij spreken mijn ervaringen ook vanuit de praktijk op Schiphol, maar als je ook die ervaringen lacherig naast je neer gaat leggen moet je misschien toch maar op de website gaan kijken, want dan verpest je een beetje de welwillendheid van één van de weinige Kmar mensen hier om wat vragen te beantwoorden. En dan wordt die website ineens je enige bron van informatie!
De groeten!
Hoe staat praktijkervaring gelijk aan info van de website?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:30 schreef DBO het volgende:
[..]
Vond je reactie nogal tegenstrijdig, thats all. Leg de rest absoluut niet lacherig naast me neer en waardeer het ook zeer als mensen de moeite nemen om zijn/haar praktijk ervaring te delen. Let wel: praktijk ervaring, dus info van de website is overbodig, dus ook de referenties daar aan. Jammer dat het er zo persoonlijk inschiet!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe staat praktijkervaring gelijk aan info van de website?
Oh zo, ik las het even verkeerd:quote:
Maar goed, Amootje is dus Kmar medewerker en heeft een boel praktijkervaring voor je, maar de kans dat hij terugkomt acht ik niet zo grootquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:30 schreef DBO het volgende:
[..]
Let wel: praktijk ervaring, dus info van de website is overbodig
Tsja, kan voorkomen..quote:
Helaas!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar goed, Amootje is dus Kmar medewerker en heeft een boel praktijkervaring voor je, maar de kans dat hij terugkomt acht ik niet zo groot.
Maar goed, zo heb je natuurlijk wel een uitstekende bron weggejaagd die al jouw vragen had kunnen beantwoorden.quote:
Helaas! Als je je zo aangevallen voelt dat je jezelf 'weggejaagd' voelt, omdat je blijkbaar het nut van de topic niet goed had begrepen, kan ik er weinig tegen beginnen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar goed, zo heb je natuurlijk wel een uitstekende bron weggejaagd die al jouw vragen had kunnen beantwoorden.
Zeker, en het is sowieso ook niet onverstandig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
Feit is natuurlijk wel, dat voorlichtingsdagen een verplicht onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |