abonnement Unibet Coolblue
pi_129196798
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:00 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Haha ja best een domme opmerking, ik bedoel meer dat ze ook ogen als sportschoenen. Dit heb ik bvb bij roshes, inneva's, gl3's etc een stuk minder. Merk dat ik dat persoonlijk iets toffer vind.
Hij lijkt idd op een performance schoen ipv 'casual'. Ik hou daar persoonlijk wel van.
ze zijn fucking nice.
  zondag 21 juli 2013 @ 21:08:31 #177
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_129196828
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:04 schreef flotser het volgende:
Ok. Dus een sportschoen moet er zo weinig mogelijk uitzien als een sportschoen? Goed verhaal! :)
Nee, dat is niet de strekking van mijn post. Ik zeg dat ik zelf neig naar runners die iets minder eruit zien als runners. Dat vind ik dus blijkbaar zelf een stuk toffer, en is dus een toevalligheid. Dat betekent niet dat ik speciaal runners koop die er niet uitzien als runners. Het was dus een post met niet veel toegevoegde waarde, alleen maar om te zeggen dat dit voor mij de grens is oid.
#FREEBAJSKORV
pi_129196926
Ik weet niet of het al langs is gekomen maar de Nike Air Force One Artic Green staan bij http://shop.kithnyc.com/.
  zondag 21 juli 2013 @ 21:11:32 #179
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129196976
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:00 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Haha ja best een domme opmerking, ik bedoel meer dat ze ook ogen als sportschoenen. Dit heb ik bvb bij roshes, inneva's, gl3's etc een stuk minder. Merk dat ik dat persoonlijk iets toffer vind.
Ik vind het nog wel meevallen. Leg er een gewone free 5.0 in oranje naast en dan zie je een groot verschil. Het is natuurlijk ook een functionele schoen. Daarnaast hangt ook eea van materiaal gebruik uit. Een paar asics gl3 wordt tegenwoordig niet meer gebruikt voor hardlopen natuurlijk.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_129198012
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:10 schreef Alteitfet het volgende:
Ik weet niet of het al langs is gekomen maar de Nike Air Force One Artic Green staan bij http://shop.kithnyc.com/.
Had ik gisteren idd al gepost :+
Ziek dat die purcells daar zo veel goedkoper zijn ook :') $35 voor florals in de sale
Faka G
pi_129198290
ZMP had laatst ook een linkje van een franse site stonden ook purcells op rond die prijs.
pi_129198462
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:36 schreef Alteitfet het volgende:
ZMP had laatst ook een linkje van een franse site stonden ook purcells op rond die prijs.
Oh shit, als iemand die nog weet dan hoor ik het graag. Die florals zou ik voor zo'n mooi prijsje wel willen
Faka G
pi_129198821
Ze hebben alleen nog de rode purcells.

http://www.novoidplus.com(...)bbon-red-p-5083.html
pi_129199295
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:31 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Had ik gisteren idd al gepost :+
Ziek dat die purcells daar zo veel goedkoper zijn ook :') $35 voor florals in de sale
Waar zie je die?
Edit: gevonden

[ Bericht 1% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 21-07-2013 22:05:04 ]
pi_129199430
Wat een onlogische site, welke kutstagaire heeft dat in zijn pauze gebouwd
  maandag 22 juli 2013 @ 00:13:49 #186
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_129205701
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 09:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even een kort voortgangsrapportje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@zmp wilde liever acryl-verf gebruiken, maar John-Deere groen is geheim dus dat werd niks. Volgende keer iig wel.
Eh..mm

Don't quit your dayjob.
pi_129210846
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Eh..mm

Don't quit your dayjob.
Mwoah, geel is inmiddels aangebracht, ziet er stukken beter uit. Acrylverf bestellt om nog wat details te fiksen.
pi_129211170
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Eh..mm

Don't quit your dayjob.
Dit is nog zachtjes uitgedrukt volgens mij.
pi_129211579
Kom nou, overdrijven is ook een vak.
pi_129211647
Hoewel tips wel welkom zijn hoor, daar niet van
pi_129212113
Vindt het niet echt overdrijven, het is gewoon niet mooi imho.

Als je hier je brood mee gaat verdienen krijg je van mij het broodbeleg...
pi_129212254
Uhu uhu, ik volg je redenering wel maar had al van te voren aangegeven dat het 1. basics oefenen is en afwerking ondergeschikt is, 2. gespoten i.p.v. geschilderd is, 3. de tape losliet omdat het het niet aan het material hechtte (geleerde les!) en 4. de witte stukken inmiddels geel zijn en het er dus anders uitziet. Heb het natuurlijk beter beter getaped dan de eerste keer, dus veel minder overlap en lelijke stippen.

Begrijp me niet verkeerd hoor, kritiek en tips zijn natuurlijk welkom, anders kan ik ook niet beter worden.

Maar ik mis je punt nu even, ik gaf toch al aan dat dit resultaat voor mij acceptabel is? Ik postte de pics omdat flotser daarom vroeg, niet om te showen hoe fantastisch mijn projectje nou is geworden.

Geleerde lessen?

• Niet spuiten maar verfen
• Voorlopig bij leer houden
• Wasbenzine werkt prima als ontvetter

En mijn brood ga ik er natuurlijk nooit mee verdienen, dat snapt mijn reet ook nog wel. Is en blijft allemaal hobbymatig.
pi_129212340
Kan misschien ook aan het gekozen model liggen, is van zichzelf al te druk/bulky om daar nog extra veranderingen aan te brengen. Zou het bij een wat cleaner model doen en misschien kan het dan wel tof zijn. Ik dacht trouwens dat je ook zo'n 'drip' ging proberen?

En ik heb ook niet echt een punt of zo, ik dacht dat jij wel content was met je schoen.

Verder heb ik geen tips behalve dat ik een wat cleaner model zou proberen en geen groen als kleur.
pi_129212408
Drip wil ik inderdaad doen maar pas als ik de basis onder de knie heb, da's duidelijk nog niet het geval.
Gekozen model is inderdaad niet optimaal maar ze waren nog geen tientje bij de Scapino, wil eerst gewoon oefenen met coating verwijderen, kijken of verf eigenlijk blijft zitten en hoevaak er een laag aangebracht moet worden.

Volgende model wordt een oud paar leren Puma's van een generiek model die ik heb liggen, maar dat ga ik zoals zmp aangaf gewoon met acrylverf doen.
pi_129216366
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:44 schreef doo. het volgende:
geen groen als kleur.
Hoho, er gaat nog geel bij komen he! Het wordt nog mooi ;)
pi_129216644
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Uhu uhu, ik volg je redenering wel maar had al van te voren aangegeven dat het 1. basics oefenen is en afwerking ondergeschikt is, 2. gespoten i.p.v. geschilderd is, 3. de tape losliet omdat het het niet aan het material hechtte (geleerde les!) en 4. de witte stukken inmiddels geel zijn en het er dus anders uitziet. Heb het natuurlijk beter beter getaped dan de eerste keer, dus veel minder overlap en lelijke stippen.

Begrijp me niet verkeerd hoor, kritiek en tips zijn natuurlijk welkom, anders kan ik ook niet beter worden.

Maar ik mis je punt nu even, ik gaf toch al aan dat dit resultaat voor mij acceptabel is? Ik postte de pics omdat flotser daarom vroeg, niet om te showen hoe fantastisch mijn projectje nou is geworden.

Geleerde lessen?

• Niet spuiten maar verfen
• Voorlopig bij leer houden
• Wasbenzine werkt prima als ontvetter

En mijn brood ga ik er natuurlijk nooit mee verdienen, dat snapt mijn reet ook nog wel. Is en blijft allemaal hobbymatig.
Je doet net of je het wiel uitvindt maar alles over customizen, verfen enzovoort is al online te vinden.
  maandag 22 juli 2013 @ 12:37:09 #197
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_129216930
http://stylezeitgeist.com/forums/showthread.php?t=14252

Dit is wel interessant voor je Drips. Ik maak binnenkort een paartje drips van een stel nep Rick Owens, moet eerst even mijn financiële maand afronden.
pi_129217198
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:27 schreef Pauller het volgende:

[..]

Je doet net of je het wiel uitvindt maar alles over customizen, verfen enzovoort is al online te vinden.
No shit Sherlock.
pi_129217351
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:20 schreef flotser het volgende:

[..]

Hoho, er gaat nog geel bij komen he! Het wordt nog mooi ;)
Nou ja, smaak verschilt natuurlijk maar ik vindt dit echt prachtig:



Dat lukt mij nu natuurlijk lang niet zo mooi, hopelijk over een paar maanden/half jaar wel.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:27 schreef Pauller het volgende:

[..]

Je doet net of je het wiel uitvindt maar alles over customizen, verfen enzovoort is al online te vinden.
Dat is bekend, daar haal ik mijn info vandaan. Ik ga heus niet zomaar wat aanmodderen zonder mij eerst in te lezen, maar al doende leert men. En het zou je verbazen hoe weinig info er te vinden is over het customizen van sneakers met duct tape vs masking tape, wasbenzine vs aceton en acrylverf vs trekkerverf.

Ik heb mij vermaakt, fouten gemaakt en geleerd. Mooi toch?

quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://stylezeitgeist.com/forums/showthread.php?t=14252

Dit is wel interessant voor je Drips. Ik maak binnenkort een paartje drips van een stel nep Rick Owens, moet eerst even mijn financiële maand afronden.
Bedankt, die bookmark ik even!
pi_129219723
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

ik vindt dit echt prachtig:

[ afbeelding ]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')