abonnementen ibood.com bol.com
pi_167788997
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2016 16:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Strand, zwembad of een mall. Dat lijkt me toch aardig te kloppen met 'bijna niets'. :)
O lol, jij ging voor de oude cultuur naar Dubai? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_169177500
Hallo! Ik moet voor werk de komende maanden 2 keer naar dubai en plak er dan nog wat daagjes aan vast. Iemand goede tips voor restaurants bijvoorbeeld?

Ik zit ook te denken aan high tea in het Burj al Arab, heeft iemand dat gedaan? Burj Khalifa en een sterpark zijn we ook aan het overwegen, dus verdere tips op dat gebied zijn ook erg welkom :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_169177520
Eten bij Nurs-et ("saltbae") :9
  maandag 27 februari 2017 @ 14:50:58 #129
6280 k_man
pedante eikel
pi_169177752
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 14:37 schreef aquawoman het volgende:
Hallo! Ik moet voor werk de komende maanden 2 keer naar dubai en plak er dan nog wat daagjes aan vast. Iemand goede tips voor restaurants bijvoorbeeld?

Ik zit ook te denken aan high tea in het Burj al Arab, heeft iemand dat gedaan? Burj Khalifa en een sterpark zijn we ook aan het overwegen, dus verdere tips op dat gebied zijn ook erg welkom :)
Ik heb de afternoon tea gedaan in de Skyview Bar van de Burj al Arab. Foto's van wat dat zoal inhoudt vind je via het linkje in mijn sig. Ik vond het het geld wel waard.

Rondom de vijvers bij de Burj Khalifa zitten ook allerlei restaurants. Zorg voor een goede plek op een terras zodat je onderwijl kunt kijken naar de shows met de fonteinen. Zie hetzelfde linkje voor wat filmpjes daarvan. :)
I got the style but not the grace - I got the clothes but not the face
foto's
pi_169182831
quote:

High tea is een leuke ervaring. Omdat het in een belachelijk overdadig gebouw is met dito service. Wij vonden het het geld ook wel waard, vooral om de ervaring. Maar neem het gebouw en uitzicht weg en dan is het redelijk goed eten en goede service, maar wel massa productie. Want iedereen om je heen volgt hetzelfde program. En zo hele bijzonder zijn de gerechten niet. Prijs zit -zoals gezegd- echt in accomodatie en ervaring.

Ik zou ook kijken naar een woestijn tour. Wij zijn met Arabic Adventures geweest. Goede auto's, prima service en leuke ervaring met dune bashing, kamelen rijden en eten in de woestijn. Wel erg massaal, daar moet je van houden. Je hoeft niet te dringen maar deelt het 'kamp' waar je eet wel met zeker 200 man. Een volgende keer zou ik er een nacht in de woestijn aan vastknopen, is wat kleinschaliger en zonsopgang in de woestijn lijkt me O+

Fonteinshow bij de Burj Khalifa vind ik tegenvallen. Hoe lang duurde het helemaal? Vijf minuten? Je kunt er wel leuk zitten, maar het eten is echt niet bijzonder en aan de prijs. Als je de fonteinen wil zien is het het leukste als het donker is. Dan zie je ook een mooie lichtshow op de Burj Khalifa.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 februari 2017 @ 19:27:17 #131
6280 k_man
pedante eikel
pi_169183531
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fonteinshow bij de Burj Khalifa vind ik tegenvallen. Hoe lang duurde het helemaal? Vijf minuten? Je kunt er wel leuk zitten, maar het eten is echt niet bijzonder en aan de prijs. Als je de fonteinen wil zien is het het leukste als het donker is. Dan zie je ook een mooie lichtshow op de Burj Khalifa.
Ja, paar minuten en dat dan een paar keer per uur met iedere keer een andere show. Als je daar eet zie je dus een stuk of vijf verschillende shows.

Wat je betaalt voor het eten en hoe goed het is hangt natuurlijk af van welk restaurant je kiest. Er zijn daar allerlei restaurants met uitzicht op de fonteinen.
I got the style but not the grace - I got the clothes but not the face
foto's
  dinsdag 28 februari 2017 @ 11:18:46 #132
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_169195944
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zou ook kijken naar een woestijn tour. Wij zijn met Arabic Adventures geweest. Goede auto's, prima service en leuke ervaring met dune bashing, kamelen rijden en eten in de woestijn. Wel erg massaal, daar moet je van houden. Je hoeft niet te dringen maar deelt het 'kamp' waar je eet wel met zeker 200 man. Een volgende keer zou ik er een nacht in de woestijn aan vastknopen, is wat kleinschaliger en zonsopgang in de woestijn lijkt me O+
Arabic of Arabian? Arabian Adventures is een van de grootsten en is vorige week vergeten vrienden van me op te halen :X . Wij zijn vorige week met Arabian Expedition geweest. Zij hebben niet hun eigen kamp, maar dat was qua grootschaligheid goed te doen, en bij het dunebashen waren we maar met 4 auto's, n in de hoge, rode duinen bij Fossil Rock. We hebben geen enkel ander bedrijf gezien, alleen een paar priv auto's.
quote:
Zoals k_man zegt: je hebt keus uit tientallen restaurants met uitzicht op de fonteinen. Wij gaan graag naar Abd al Wahab, in Souq al Bahar voor erg smakelijk Libanees eten. Maar dan zitten we liever rustig binnen en gaan voor de fonteinen even naar het terras, aangezien bijna alle aanwezigen dat doen. Als je buiten wilt zitten moet je ook heel erg bijtijds boeken.

Wat ik ook erg leuk vind aan de fonteinen is de drukte eromheen. De hele wereld loopt er rond.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:05:42 #133
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_169409577
quote:

Qua eten is alles te vinden en ook voor elk (prijs)niveau. Het ligt er maar net aan wat je lekker vindt. Ga je meer voor de 1000-en-1-nachtsfeer dan is Souk Madinat erg leuk, en anders vindt je ook wel een plekje in de Dubai Marina of rond de Burj Khalifa. Wil je bijvoorbeeld ook nog uitgebreid natafelen met een shisha en een biertje willen doen dan raad ik je de The Boardwalk bij de Dubai Creek Golf and Country Club aan.

High Tea in de Burj al Arab is interessant maar erg prijzig (wij zaten op 620 AED = 125,- per persoon). Een brunch is goedkoper.

Verder kan je bij de Khalifa eigenlijk alleen naar de top; naast het Armani hotel zijn er in het gebouw zelf geen andere vrij toegankelijke restaurants. Hiervoor kan je beter rondom de fonteinen kijken of in de Mall. Met een beetje zoeken kan je daar een restaurant vinden met uitzicht op de fonteinen.
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CUR-DCA-DEN-DTW-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HYD-IAD-JFK-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')