abonnement Unibet Coolblue
pi_128870952
Ik ben op zoek naar een presentatie software voor een vereniging. De bedoeling is om een computer aan te sluiten op een tv waar verschillende ppt presentaties op afgespeeld kunnen worden.

Nu is mijn vraag of er ook software oplossingen zijn waar meerder ppt bestanden in te laden zijn en deze achter elkaar (in een loop) af te spelen zijn. Hierdoor hoeven mensen alleen nog maar verschillende ppt bestandjes te maken en ze makkelijk toe te voegen. Wanneer er via ppt verschillende bestanden aan elkaar gekoppeld worden zal het allemaal veel te lastig worden.

De computer moet daarnaast nog wel te gebruiken zijn op een apart computer scherm. Dit is op te lossen met een goede videokaart. Het gaat hier alleen om eventuele software toepassingen waar ik verschillende presentaties achter elkaar kan hangen.
pi_128871439
quote:
Kan een optie zijn, maar heb liever een programma met een duidelijke ui. Zijn toch wat oudere minder technische mensen die hiermee moeten werken en ze die files elke keer laten maken snappen ze denk ik niet. Of ik moet alles stap voor stap op papier zetten.
Maar zal deze methode binnenkort eens uitproberen
pi_128871565
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 14:41 schreef icanhascheezburger het volgende:

[..]

Kan een optie zijn, maar heb liever een programma met een duidelijke ui. Zijn toch wat oudere minder technische mensen die hiermee moeten werken en ze die files elke keer laten maken snappen ze denk ik niet. Of ik moet alles stap voor stap op papier zetten.
Maar zal deze methode binnenkort eens uitproberen
Misschien een idee om die playlist te maken en die mensen te instrueren om altijd een bepaalde bestandsnaam aan het bestand te geven, dan hoeven ze alleen maar dat bestandje uit te voeren ?

Edit: UI of geen UI, geen stappenplan is geen optie (en dan nog lukt het niet) imho ;)
pi_128871689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 14:45 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Misschien een idee om die playlist te maken en die mensen te instrueren om altijd een bepaalde bestandsnaam aan het bestand te geven, dan hoeven ze alleen maar dat bestandje uit te voeren ?
Bijvoorbeeld 1 map maken daar alle bestandjes is en dan hoeven ze alleen als ze nieuwe presentaties toevoegen alleen dat bestand aan te passen en de ppt in die map te zetten..

Als ik dat bestandje run kan ik dan ook aangeven welk beeldscherm er gebruikt moet worden? Het is gewoon ppt wat opstart?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')