abonnement Unibet Coolblue
pi_128821792
De negende reeks, momenteel te zien op de BBC. Waarin Lord Sugar op zoek is naar een ondernemer om 250.000 pond in te investeren. Daar moeten de kandidaten natuurlijk wel iets voor doen O-)

We gaan de finale in met Luisa en Leah.

http://www.bbc.co.uk/apprentice/

Game on! *O*

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2013 00:28:29 ]
pi_128821892
Ah! Ja! Ook gekeken en mooi, die nietsnut van een Jordan! Naar jochie, een echte parasiet.
Ja doei.
pi_128822208
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef piglet het volgende:
De interviewers leken ook wel gecharmeerd door Franscesca, dus ik weet het nog niet.
Niet alleen de interviewers. O-) Ik vond Francesca als persoon veruit de sympathiekste, ook toen ze net bij You're Fired zat. Kan me echter wel voorstellen dat haar businessplan minder was dan dat van de beide andere dames.

Ik vond Leah ook verrassend sterk. Die kreeg de nodige kritische vragen, maar had op elke vraag direct een ijzersterk antwoord. Zowel bij de interviews, als in de boardroom. Luisa blijft onsympathiek, dus ik zit in kamp Leah. :P

Volgens mij wilde Neil een soort Makelaarsland beginnen. In Nederland werkt dat concept niet onaardig, geloof ik. Dat Jordan eruit ging was natuurlijk overduidelijk.
pi_128824599
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ah! Ja! Ook gekeken en mooi, die nietsnut van een Jordan! Naar jochie, een echte parasiet.
volgens mij is er in App-land en de IT wereld in het algemeen heel veel van dat soort bedrijfjes waarbij een nerd iets goeds verzint maar die een mannetje als Jordan nodig heeft om bedrijf te runnen.

Gaat alleen niet werken in de context van dit programma.

En hij moet wel zo snugger zijn om zijn rol juridisch vast te leggen
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:19:05 #5
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128825128
Jordan en Neil leken echt veel op elkaar. Leah en Francesca ook trouwens
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:20:08 #6
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128825135
Maar zoals die man al vroeg aan Jordan, dacht ie dat ie in Dragons Den zat. Daar hadden ze misschien wel 2,5e ton gekregen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:21:29 #7
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128825145
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Neil Clough vond van niet en als er nou iemand weet wat Neil Clough kan, dan is het Neil Clough. :P
Toen hij tijdens de sollicitaties mijn vader-is-dood kaart wederom speelde moest ik hard lachen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:23:09 #8
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128825168
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:42 schreef k_man het volgende:



Volgens mij wilde Neil een soort Makelaarsland beginnen. In Nederland werkt dat concept niet onaardig, geloof ik. Dat Jordan eruit ging was natuurlijk overduidelijk.
En als hij in de interviews had gezegd, we richten ons alleen op de consument, ik schrap t tweede gedeelte was ie door
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_128825322
Man, wat heb ik genoten gisteravond, wat een genadeloze interviewrondes waren het weer dit keer ! :D
En eindelijk begrijp ik waarom Leah zulke rare lipjes heeft... Botox !!! Natuurlijk !
Maar eerlijk is eerlijk, Leah had een spijkerhard businessplan in tegenstelling tot Francesca en Neil... en arme Jordan natuurlijk... back seat driver tot het laatst. Man, wat werd hij hard neergesabeld.
Ik begrijp ook het gedweep met Neil ook niet, het is een gedreven verkoper, goed in wat ie doet, maar hij ziet net als in alle episodes z'n eigen beperkingen niet.. en dus ook niet van z'n business plan.

Luisa en Leah.... voor mij is de keuze duidelijk, Leah dus... ook al is Luisa's consumer products plan veiliger en bekender voor Sugar denk ik toch dat ie voor het grotere winst potentieel van Leah gaat.
En ik kan me niet voorstellen dat ie met Luisa wil samenwerken, ze heeft 't al zo druk met d'r 3 businesses (die stiekem gewoon natuurlijk 1 business zijn met 3 verschillende afzetkanalen).
We gaan 't zien ! *O*
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:48:18 #10
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128825498
Wel raar dat de interviewers tijdens hun zoektocht niet waren gestuit op de naaktfotos van Luisa
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_128829349
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:36 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
en arme Jordan natuurlijk... back seat driver tot het laatst. Man, wat werd hij hard neergesabeld.
Ik kan me zo alleen Stuart Baggs herinneren, waar Sugar nog bozer op was; "you're full of shit!" :(
pi_128834067
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kan me zo alleen Stuart Baggs herinneren, waar Sugar nog bozer op was; "you're full of shit!" :(
Stuart was een pareltje... dat leverde mooie televisie op...

Helaas voor hem hield het daarmee op... voor altijd zo te zien... zie onder.
quote:
'Apprentice' Stuart Baggs: 'I'm unemployable'
Published Monday, Feb 11 2013, 14:23 GMT | By Alex Fletcher | 11 comments

Former Apprentice candidate Stuart Baggs has claimed that the BBC show has made him "the most unemployable person in the whole country".

The reality TV star, who appeared on series six of Lord Sugar's business show, joked that he would "take anything" when it came to job offers.

Baggs described watching back his performance on the reality series as "horrendous" and claimed that promises from former contestants that appearing on the show would boost his career options hadn't proved to be true.

Speaking on Sarah Millican's chat show, Baggs said: "When I went on the show I was told by former candidates that I would get lots of job offers.

"I got none, not one apart from a Channel 5 dating show and then they wouldn't have me because I didn't fit their target demographic - I was a minger!"

Baggs also revealed that he enjoys working in the nude when he's at home. "There's nothing nicer than picking up the phone to someone when you are naked," he said. "I don't tell [the caller]."
Zie ook vanaf 12:12
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 14:20:06 #13
18653 crew  D.
pi_128834462
Na 20 minuten van de uitzending was al duidelijk wie er naar de finale gingen :Y
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:50:08 #14
2651 svann
night-hawk
pi_128855911
O ja, dat bier.
Ik heb nog een hele week telkens gedacht 'WTF, rhubarbbeer?!'
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_128861045
Spot the difference! Apprentice reject Francesca MacDuff-Varley dines with lookalike former winner (and Lord Sugar's arch rival) Stella English


Read more: http://www.dailymail.co.u(...)h.html#ixzz2YoIi7wJa
pi_128865425
Ja, ik heb in dit topic ook al eens gezegd dat die twee nogal op elkaar lijken. :)

Gisteren nog naar Why I Fired Them gekeken. Kwamen kandidaten in voor waarvan ik dacht, oh ja, zat jij er ook in? Die Tim bijvoorbeeld, was ik alweer helemaal vergeten.
pi_128865500
Oh ja, die moeten we ook nog even kijken. Vanavond maar even iPlayeren.
Ja doei.
pi_128895206
quote:
During their whirlwind of media appearances, Luisa controversially stuck up for her Apprentice co-star ex-boyfriend, Jordan Poulton, who was branded a 'parasite' and slammed for having no business ideas of his own on Wednesday night's show.

Speaking in an interview on ITV1's Daybreak, Luisa - who called time on her six-month relationship with the aspiring entrepreneur in May - said: 'Jordan is an extremely intelligent guy and I think he had a very unfair edit.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)y-power-dresses.html

Luisa en Jordan???
Die combi had ik nooit verzonnen :o :D
pi_128905648
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef piglet het volgende:
[..]
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)y-power-dresses.html

Luisa en Jordan???
Die combi had ik nooit verzonnen :o :D
quote:
...her Apprentice co-star ex-boyfriend, Jordan Poulton...
ex-boyfriend ?!? :o :o :o

Kan me er ook niets bij voorstellen.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_128909402
Raar verhaal. Het is in de serie nergens uit gebleken. Je zou toch denken dat het dan op de een of andere manier een keer ter sprake komt, al is het maar ergens in een bijzin.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 23:27:11 #21
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_128920964
De Daily Mail staat niet bekend om het hoge waarheidsgehalte.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_128923742
e.net/p/4s.gif[/img] Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
De Daily Mail staat niet bekend om het hoge waarheidsgehalte.
[/quote]
Klopt, maar ze zijn niet de enigen die het zeggen. Als je googled op "luisa jordan apprentice" kom je heel wat bronnen tegen die hier in mei over bericht hebben. Had ik compleet gemist!

Nog een paar bronnen:

http://www.mirror.co.uk/t(...)beauty-luisa-1883958

http://www.hellomagazine.(...)s-co-star-boyfriend/
pi_128923831
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 17:21 schreef k_man het volgende:
Raar verhaal. Het is in de serie nergens uit gebleken. Je zou toch denken dat het dan op de een of andere manier een keer ter sprake komt, al is het maar ergens in een bijzin.
Het is blijkbaar tegen de regels lees ik net, vandaar dat het ws nergens naar voren is gekomen. Ik ga de volgende keer extra goed opletten of er iets van te zien is. Ze komen allemaal terug om de finalisten te helpen toch?
  zondag 14 juli 2013 @ 01:03:52 #24
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_128923959
Dank je voor de linkjes, piglet. Vreemd verhaal, hè? Ik denk sowieso dat er meer omgaat in zo'n huis dan wij denken ;)
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_129037206
volgens mij is vanavond de finale *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')