abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:31:51 #251
403132 Froob
Boom chicka bow wow!
pi_129755347
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:26 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ik zou je niet slaan hoor (:, wel zou ik je uitlachen denk ik. Maar ik ben dan ook geen moslim.
Gelukkig maar. :) Hoe ga jij dat trouwens doen met je sleeve in verband met werk? Of heb je een baan waarbij dat geen probleem is? Ik wil zo graag een tattoo op mijn arm, maar ik wil ook graag nog een aanmerking komen voor een baan. :P
pi_129755500
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:31 schreef Froob het volgende:

[..]

Gelukkig maar. :) Hoe ga jij dat trouwens doen met je sleeve in verband met werk? Of heb je een baan waarbij dat geen probleem is? Ik wil zo graag een tattoo op mijn arm, maar ik wil ook graag nog een aanmerking komen voor een baan. :P
Nou. Ik ben technisch consultant, en heb dus altijd wel een blouse met lange mouwen aan. Maar daarom heb ik ook gekozen voor een half/driekwart sleeve. Een hele sleeve zou dan wel zichtbaar zijn. En met mijn lange haartjes is dat geen goede combinatie nee :P Wat studeer je nu?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:44:00 #253
403132 Froob
Boom chicka bow wow!
pi_129755786
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:36 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Nou. Ik ben technisch consultant, en heb dus altijd wel een blouse met lange mouwen aan. Maar daarom heb ik ook gekozen voor een half/driekwart sleeve. Een hele sleeve zou dan wel zichtbaar zijn. En met mijn lange haartjes is dat geen goede combinatie nee :P Wat studeer je nu?
Ah, oke. Ik vind persoonlijk driekwart sleeves ook mooier dan hele sleeves. :P Ik snap je lange haartjes opmerking niet, haha. Ik studeer nou sociologie. Ik heb geen idee wat voor kleding ik later naar mijn werk aan doe, maar ik neem het zekere voor het onzekere. Ik zou echt flink pissed zijn als ik geen baan zou kunnen vinden door mijn uiterlijk.
pi_129756098
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:44 schreef Froob het volgende:
Ik zou echt flink pissed zijn als ik geen baan zou kunnen vinden door mijn uiterlijk.
Uiterlijk lijkt me dan één van je minste zorgen als je sociologie studeert toch?

Zijn er nou nog echt mensen die echt merken dat ze geen werk kunnen vinden door hun tats? Ik herken het namelijk totaal niet.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:56:40 #255
403132 Froob
Boom chicka bow wow!
pi_129756287
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:51 schreef Deshain het volgende:

[..]

Uiterlijk lijkt me dan één van je minste zorgen als je sociologie studeert toch?

Zijn er nou nog echt mensen die echt merken dat ze geen werk kunnen vinden door hun tats? Ik herken het namelijk totaal niet.
Nou ja, dit is het verhaal waar iedereen mij bang mee maakt. Ik durf niet uit te testen of ik daadwerkelijk geen baan kan vinden. Jij hebt geen problemen ermee? Wat voor werk doe je?
pi_129756387
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:44 schreef Froob het volgende:

[..]

Ah, oke. Ik vind persoonlijk driekwart sleeves ook mooier dan hele sleeves. :P Ik snap je lange haartjes opmerking niet, haha. Ik studeer nou sociologie. Ik heb geen idee wat voor kleding ik later naar mijn werk aan doe, maar ik neem het zekere voor het onzekere. Ik zou echt flink pissed zijn als ik geen baan zou kunnen vinden door mijn uiterlijk.
Kijk, ik merk dat je wel goede smaak betreft tattoos hebt :P. Ik denk dat verzorging eerder meetelt dan tattoos. Als je helemaal onder zou zitten, en niet zou meuren en gewoon goede kleding hebt voor je werk dan zou ik je ook gewoon aannemen really.

Maar ik moet zeggen, sinds ik een iron cross heb op mijn rechterborst, is zwemmen in Duitsland nogal.. avontuurlijk :P
pi_129756686
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:59 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Kijk, ik merk dat je wel goede smaak betreft tattoos hebt :P. Ik denk dat verzorging eerder meetelt dan tattoos. Als je helemaal onder zou zitten, en niet zou meuren en gewoon goede kleding hebt voor je werk dan zou ik je ook gewoon aannemen really.

Maar ik moet zeggen, sinds ik een iron cross heb op mijn rechterborst, is zwemmen in Duitsland nogal.. avontuurlijk :P
Oef :')
Al denk ik dat vrijwel iedereen meteen die associatie legt :@

[ Bericht 6% gewijzigd door Rickario op 06-08-2013 16:14:26 ]
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:17:42 #258
403132 Froob
Boom chicka bow wow!
pi_129756961
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:59 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Kijk, ik merk dat je wel goede smaak betreft tattoos hebt :P. Ik denk dat verzorging eerder meetelt dan tattoos. Als je helemaal onder zou zitten, en niet zou meuren en gewoon goede kleding hebt voor je werk dan zou ik je ook gewoon aannemen really.

Maar ik moet zeggen, sinds ik een iron cross heb op mijn rechterborst, is zwemmen in Duitsland nogal.. avontuurlijk :P
Ja, dat klopt ook wel. Ik zou het zelf ook zo zien. Maar ik ben bang dat een groot deel van de vooral oudere Nederlanders een stuk bekrompener is dan wij. Oma van een vriend is bijvoorbeeld als de dood voor "plaatjesmannen".

En tsja, dat wordt een badpak aan doen, he? :P
pi_129756973
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:08 schreef Rickario het volgende:

[..]

Oef :')
Al denk ik dat vrijwel iedereen meteen die associatie legt :@
Dat doen ze gemakkelijk ja. Maar het is de star of the grand iron cross. WW1, en dus niet 2 :)


(damn wat was mijn haar nog kort hier :P)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:17 schreef Froob het volgende:

[..]

Ja, dat klopt ook wel. Ik zou het zelf ook zo zien. Maar ik ben bang dat een groot deel van de vooral oudere Nederlanders een stuk bekrompener is dan wij. Oma van een vriend is bijvoorbeeld als de dood voor "plaatjesmannen".

En tsja, dat wordt een badpak aan doen, he? :P
Een badpak is sexier dan een bikini, dus ik zeg primaa!! ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:23:09 #262
403132 Froob
Boom chicka bow wow!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:23:05 #263
15258 Eraser127
Nijkerk Hardcore!!!
pi_129838238
Heb een idee voor een tattoo, nu alleen nog de shop. Woon in Dordrecht en daar zitten er 4, nu zijn er al twee waar het een en andere eerder over geschreven is. Nu is mijn vraag, weet iemand of een van de zaken in Dordt goed werk levert? of kan ik beter wat verder kijken. Qua ontwerpen zitten er bij de verschillende shops wel mooie dingen tussen.

In Dordrecht:

- TattooMick
- Tattoo Dylan
- Koko Loko Tattoo and Bodypiercing
- Eldasa Tattooshop
pi_129840910
Is tattoo dylan niet die dylan die in de Mick shop zit?

Ik heb erg goede ervaringen met tattoo Mick, er word erg hygiënisch gewerkt en de sfeer is er heel relaxt.

Zelf ben ik getatoeëerd door zijn medewerker Dylan, hóe goed hij precies is weet ik niet want ik heb een heel simpel design.

Voor wat ingewikkelders zou ik zelf toch voor Mick kiezen denk ik.

Let er trouwens wel op dat je alleen kan pinnen als je getatoeëerd word door Mick, niet bij Dylan!
pi_129842782
Ja :D Hallo...
Nog even een keer opnieuw.. Vroeg dit al eerder maar nieuwe kijkers nieuwe tips??





Ik ben op zoek naar iemand die goed is in deze stijl.. Ik kreeg al als tip Barbara Swingeling maar kijkend naar haar portofolio vind ik haar black and brown inderdaad heel mooi maar ben ik nog niet helemaal erover uit wat ik van de colortattoo's vind. Ik zoek het nog net wat zachter... Wellicht heeft iemand nog een goede tip?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  † In Memoriam † donderdag 8 augustus 2013 @ 21:34:25 #266
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_129844642
Ik vind de drie stijlen nogal verschillend. Laatste is wel erg mooi zeg :)

En die onderste foto, is die tattoo nou over littekens gezet?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:14:51 #267
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_129855514
die eerste 2 zie je bij iedere tattoëerder wel in zijn assortiment bij de "vrouwen" of "flower" tattoos. De laatste is een geheel andere stijl, dat zou kunnen bij desperado tattoo in Eindhoven
pi_129860457
Deze 3 even gepakt idd omdat ik ze alle 3 mooi vind maar ik zoek vooral het realistische en zachte van de laatste maar dan wat fellere kleuren. Zacht in meer watercolor ipv de zwarte omlijning.
Die in Eindhoven zoek ik op thanks!


Oh die is van Candy Cane? Taartjesfee heeft daar idd een mooie laten zetten.... Ze alleen niet echt dat watercolor idee op de site?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_129860538
Je zou eventueel nog met Needle Art in Gorinchem kunnen bellen of Eugen Mahu er nog is. Die kan dat soort spul ook.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_129860775
Daar zitten idd mooie dingen bij! Beetje weer in de richting van Kordell ook...
Ga vanavond eens even goed kijken... Thanks alvast!

Meer tips altijd welkom... Zit in midden nl dus kan alle kanten op
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:44:18 #271
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_129867781
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:51 schreef Deshain het volgende:

[..]

Uiterlijk lijkt me dan één van je minste zorgen als je sociologie studeert toch?

Zijn er nou nog echt mensen die echt merken dat ze geen werk kunnen vinden door hun tats? Ik herken het namelijk totaal niet.
Mijn mentor was van mening dat ik nooit een stage zou vinden vanwege mijn uiterlijk. Rood geverfd haar, tattoo op mijn onderarm en 22mm plugs in mijn oren
Het heeft wel een tijdje geduurd, maar ik heb 2 sollicitatiegesprekken gehad en ik ben 2x aangenomen (om er eentje weer af te wijzen, was een heel raar bedrijfje)
Dus nu ben ik leerling-ambtenaar en loop ik in het stadskantoor met zichtbare tatoeages en piercings
pi_129868262
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:44 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Mijn mentor was van mening dat ik nooit een stage zou vinden vanwege mijn uiterlijk. Rood geverfd haar, tattoo op mijn onderarm en 22mm plugs in mijn oren
Het heeft wel een tijdje geduurd, maar ik heb 2 sollicitatiegesprekken gehad en ik ben 2x aangenomen (om er eentje weer af te wijzen, was een heel raar bedrijfje)
Dus nu ben ik leerling-ambtenaar en loop ik in het stadskantoor met zichtbare tatoeages en piercings
Ik zou heel graag een sleeve willen op m'n bovenarm en een stuk over m'n onderarm (zoals Anouk). Maar denk dat mijn werk het niet echt op prijs zal stellen. Of ik moet altijd met lange mouwen naar m'n werk wat ik echt niet zie zitten. Maar goed wie weet ooit in de toekomst :-)
pi_129870033
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:27 schreef Lamb29 het volgende:
Deze 3 even gepakt idd omdat ik ze alle 3 mooi vind maar ik zoek vooral het realistische en zachte van de laatste maar dan wat fellere kleuren. Zacht in meer watercolor ipv de zwarte omlijning.
Die in Eindhoven zoek ik op thanks!
Maaika, Growink
pi_129876844
quote:
Oh kijk das inderdaad heel mooi.. Herken ook een tattoo vanuit dit topic :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:23:14 #275
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_129878721
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Claire-l het volgende:

[..]

Ik zou heel graag een sleeve willen op m'n bovenarm en een stuk over m'n onderarm (zoals Anouk). Maar denk dat mijn werk het niet echt op prijs zal stellen. Of ik moet altijd met lange mouwen naar m'n werk wat ik echt niet zie zitten. Maar goed wie weet ooit in de toekomst :-)
Mijn ervaring (hoewel beperkt tot bijbaantjes en stages) is dat er heel niet zo moeilijk over gedaan wordt als mensen denken.
Tuurlijk, als jij in een zeer zakelijke omgeving werkt is dat anders.
Maar het wordt altijd op prijs gesteld als je gewoon vraagt wat het beleid is omtrent zichtbare tattoo's en piercings. Als mijn plugs niet toegestaan zijn, tja, dan gaat het sowieso over, die kan ik er niet zo 123 uithalen. Ja, dat kan wel, maar daar wordt het niet mooier op :')

Bij mijn stagegesprek zeiden ze: bij ons in de gemeente wonen allemaal verschillende mensen met verschillende achtergronden, of dat nou gebaseerd is op levensstijl of afkomst. Waarom zouden we die dan niet aannemen in ons bedrijf. (en daarna een opmerking over dat mijn cijferlijst meer zei over mijn kunnen dan mijn tattooages)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')