pi_128801179
Hallo,

Ik zie door de bomen het bos even niet meer :P Ik wilde me dus uitschrijven bij Mijnduo, daar wordt vervolgens om een datum gevraagd. Deze datum moet ik als het goed is halen van studielink. Als ik me echter wil uitschrijven bij studielink heb ik 2 keuzes:

*Verzoek tot uitschrijving
*Ik wil me niet herinschrijven

Wat is in godsnaam het verschil? In beide gevallen wil ik niet verder met de studie toch? Welke van de 2 moet ik aanvinken als ik m'n diploma heb behaald?

Mvg
pi_128801209
Verzoek tot uitschrijving
pi_128801257
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:36 schreef -supergirl- het volgende:
Verzoek tot uitschrijving
Wat houdt die andere precies in dan? Ik wil me immers ook niet herinschrijven :P
pi_128801311
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:37 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat houdt die andere precies in dan? Ik wil me immers ook niet herinschrijven :P
Dat weet je niet van tevoren dat je je nooit meer wilt herinschrijven..

Ik heb me ook ooit uitgeschreven nadat ik mijn diploma behaalde... Vervolgens ook studielink gebruikt en alles. En nu weer opnieuw ingeschreven bij duo :P Alles kan
pi_128801404
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:39 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Dat weet je niet van tevoren dat je je nooit meer wilt herinschrijven..

Ik heb me ook ooit uitgeschreven nadat ik mijn diploma behaalde... Vervolgens ook studielink gebruikt en alles. En nu weer opnieuw ingeschreven bij duo :P Alles kan
Thx, dus dit is voldoende? Heb me nu dus uitgeschrijven bij studielink en vervolgens bij mijnduo, nu nog ff naar een automaat voor de Ov kaart :P Kan dat nu ook al? Of moet dat voor een bepaalde datum o.i.d.?
pi_128801427
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:41 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Thx, dus dit is voldoende? Heb me nu dus uitgeschrijven bij studielink en vervolgens bij mijnduo, nu nog ff naar een automaat voor de Ov kaart :P Kan dat nu ook al? Of moet dat voor een bepaalde datum o.i.d.?
uitgeschreven bij studielink?????????????????? moest je je daar niet juist ingeschrijven :o

edit: sorry ik heb je verhaal verkeerd begrepen :P

ik dacht dat je een mbo had behaald en nu dus een einddatum van je studie moest aangeven bij mijnduo en vervolgens aan had gemeld bij studielink voor een hbo!

laat maar nu snap ik er niks meer van

[ Bericht 17% gewijzigd door -supergirl- op 10-07-2013 16:48:36 ]
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:49:43 #7
380025 VMSDKR
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_128801721
-supergirl-, altijd tot uw dienst als u uw toekomst wil laten upfucken door een verkeerde klik.
pi_128801782
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
-supergirl-, altijd tot uw dienst als u uw toekomst wil laten upfucken door een verkeerde klik.
moest lachen :D
pi_128801810
dan nog is 'verzoek tot uitschrijving' gewoon de goede keuze lijkt me
pi_128802143
Uitschrijven is als je halverwege (of in de loop van) het jaar afstudeert en stopt met je opleiding. Niet herinschrijven wil zeggen dat je huidige inschrijving doorloopt tot 1 september en dat je dan niet opnieuw wordt ingeschreven voor het volgende collegejaar. :)

Voorbeeld: ik studeer op 30 augustus af, dus ik vul in 'niet herinschrijven'. Dan blijf ik dus t/m het einde van dit collegejaar ingeschreven. Je kan namelijk met 'uitschrijven' nog collegegeld voor de resterende maanden terugvragen. Let op: dit kan niet meer na eind juni; dan betaal je gewoon door t/m augustus.

[ Bericht 17% gewijzigd door Skv op 10-07-2013 17:28:09 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_128803143
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:59 schreef Skv het volgende:
Uitschrijven is als je halverwege het jaar afstudeert en stopt met je opleiding. Niet herinschrijven wil zeggen dat je huidige inschrijving doorloopt tot 1 september en dat je dan niet opnieuw wordt ingeschreven voor het volgende collegejaar. :)
oh wow. ik heb TS het verkeerde laten aanklikken ;(

nooit meer naar mijn advies luisteren
pi_128803886
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:59 schreef Skv het volgende:
Uitschrijven is als je halverwege (of in de loop van) het jaar afstudeert en stopt met je opleiding. Niet herinschrijven wil zeggen dat je huidige inschrijving doorloopt tot 1 september en dat je dan niet opnieuw wordt ingeschreven voor het volgende collegejaar. :)

Voorbeeld: ik studeer op 30 augustus af, dus ik vul in 'niet herinschrijven'. Dan blijf ik dus t/m het einde van dit collegejaar ingeschreven. Je kan namelijk met 'uitschrijven' nog collegegeld voor de resterende maanden terugvragen. Let op: dit kan niet meer na eind juni; dan betaal je gewoon door t/m augustus.
Hm. Lijkt me dat dit zo ook goed moet komen. Ik krijg hoe dan ook geen studie financiering meer :P
pi_128806441
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

oh wow. ik heb TS het verkeerde laten aanklikken ;(

nooit meer naar mijn advies luisteren
Ik dacht dat je uit ervaring praatte :'(
pi_128806873
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik dacht dat je uit ervaring praatte :'(
Dat dacht ik ook, maar ik heb je situatie verkeerd ingeschat ;(
pi_128807171
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar ik heb je situatie verkeerd ingeschat ;(
Heb inderdaad gedaan wat jij eerste zei, maar volgens mij komt dat nog wel goed. Er staat nu verzoek ingediend. Dus ik verwacht over een aantal dagen/weken bericht :P

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')