abonnement Unibet Coolblue
pi_128739766
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.


Met dank aan DJ _O_



Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)
Neo-Mullen (Limbo)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
In de week van 8 April?

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128739788
Dat nieuwe viaduct. _O_ _O_
pi_128739816
Noh, als je het een paar weken lang vier keer per dag doet trekken je ballen vacuüm joh :X
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128739827
NIGGA NIGGA NIGGA Wil een mod de TT aanpakken. Ik dacht dat emoticons weergegeven werden :@ Dus die emoticon mag er uit.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 8 juli 2013 @ 23:58:13 #5
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128742956
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
NIGGA NIGGA NIGGA Wil een mod de TT aanpakken. Ik dacht dat emoticons weergegeven werden :@ Dus die emoticon mag er uit.
Dan moet je even Augustus_Thijs lief aankijken of Misstique (spelling?) aanspreken in het STA feedback topic denk ik. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128742989
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:58 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dan moet je even Augustus_Thijs lief aankijken of Misstique (spelling?) aanspreken in het STA feedback topic denk ik. :)
Hee :W

En mwah, zo'n haast heeft het niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:00:53 #7
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128743078
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hee :W

En mwah, zo'n haast heeft het niet.
Hello! :W En misschien komt het omdat ik een vrouw ben, maar ik denk dat een aantal pandapunten altijd beter is dan pandapunten verliezen door seks met een gedrocht.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:03:43 #8
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128743221
Btw NM, wat ik me afvraag, kun jij echt plat Limburgs praten, ook inclusief Limburgse woorden? Want ik heb sinds kort iemand uit Limburg op Facebook en een post van haar kan ik echt niet vertalen. :@ Niet dat ik verwacht dat er veel boeiends in staat, maar toch. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128743237
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:00 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hello! :W En misschien komt het omdat ik een vrouw ben, maar ik denk dat een aantal pandapunten altijd beter is dan pandapunten verliezen door seks met een gedrocht.
Ja, true :P
Maar hoe komt men er op om dat pandapunten te noemen :D nooit van gehoord :@
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:04:40 #10
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128743267
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja, true :P
Maar hoe komt men er op om dat pandapunten te noemen :D nooit van gehoord :@
Pandapunten zijn schijnbaar dieren die zelden seks hebben. :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128743286
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef Muisraket het volgende:
Btw NM, wat ik me afvraag, kun jij echt plat Limburgs praten, ook inclusief Limburgse woorden? Want ik heb sinds kort iemand uit Limburg op Facebook en een post van haar kan ik echt niet vertalen. :@ Niet dat ik verwacht dat er veel boeiends in staat, maar toch. :P
Nee, ik heb een mengelmoes van een Brabants-Limburgs accent, waardoor Brabanders me een Limburger noemen en Limburgers noemen me een Brabander :')
Echt plat praten heb ik nooit gekund, want mijn familie praat gewoon Nederlands. Ik versta het echter wel. Althans, de meeste dialecten dan :P
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:07:23 #12
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128743392
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee, ik heb een mengelmoes van een Brabants-Limburgs accent, waardoor Brabanders me een Limburger noemen en Limburgers noemen me een Brabander :')
Echt plat praten heb ik nooit gekund, want mijn familie praat gewoon Nederlands. Ik versta het echter wel. Althans, de meeste dialecten dan :P
Haha dat schiet ook niet op natuurlijk. :P Ik ben altijd verbaasd als mensen horen dat ik uit Brabant kom, aangezien ik niet met een enorm dik accent praat en op school meestal ABN praat. Maar ja, die zachte g hè. :+

Echt plat Vughts of Bosch praten (of Schijndels for that matter) kan ik ook niet, maar inderdaad, het is makkelijk te verstaan. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:08:23 #13
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128743443
Waarschijnlijk ben ik de enige die dit nummer waardeert in dit topic, maar mensen wat is dit toch fijn laat op de avond. O+
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128743508
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Haha dat schiet ook niet op natuurlijk. :P Ik ben altijd verbaasd als mensen horen dat ik uit Brabant kom, aangezien ik niet met een enorm dik accent praat en op school meestal ABN praat. Maar ja, die zachte g hè. :+

Echt plat Vughts of Bosch praten (of Schijndels for that matter) kan ik ook niet, maar inderdaad, het is makkelijk te verstaan. :)
WILDE GIJ EEN BROODJE BAKPOA OFWAT JONGUH KUT! :D :D

Ik zeg wel 'houdoe' :') in Limburg komt dat vaak vreemd over merk ik _O-
Zachte G is wel voor echte bazen. Een harde G is geen G meer, maar een CH :{w Die aardappels boven de rivieren snappen er gewoon niks van.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:12:39 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128743652
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

WILDE GIJ EEN BROODJE BAKPOA OFWAT JONGUH KUT! :D :D

Ik zeg wel 'houdoe' :') in Limburg komt dat vaak vreemd over merk ik _O-
Zachte G is wel voor echte bazen. Een harde G is geen G meer, maar een CH :{w Die aardappels boven de rivieren snappen er gewoon niks van.
Houdoe is leuk! :D Toen ik in Utrecht naar school ging, waren er kei veel (...) Brabanders, die vaak houdoe zeiden. Toen een Rotterdammer dat ook een keer deed, voelde hij zich vies zei hij. :')_!

Ik moet me in Amsterdam ook vaak inhouden om houdoe te zeggen ja. Maar serieus, wat betekent dit? :o 1. zien hiel get jaore 2. boe oonder weurt verstande de deis 3. aon terok kins deenke
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128743745
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Houde is leuk! Toen ik in Utrecht naar school ging, waren er kei veel (...) Brabanders, die vaak houdoe zeiden. Toen een Rotterdammer dat ook een keer deed, voelde hij zich vies zei hij. :')_!

Ik moet me in Amsterdam ook vaak inhouden om houdoe te zeggen ja. Maar serieus, wat betekent dit? :o 1. zien hiel get jaore 2. boe oonder weurt verstande de deis 3. aon terok kins deenke
1: zijn heel wat jaren
2: wtf :')
3: aan ... ... denken

Waar komt dit wezen vandaan? Ik gok uit midden-Limburg.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:15:36 #17
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128743784
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

1: zijn heel wat jaren
2: wtf :')
3: aan ... ... denken

Waar komt dit wezen vandaan? Ik gok uit midden-Limburg.
Mestreech! Het kwam uit een tekstje over opgroeien denk ik. :o Sommige dingen snapte ik wel, maar dit... :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128743831
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Mestreech! Het kwam uit een tekstje over opgroeien denk ik. :o Sommige dingen snapte ik wel, maar dit... :o
Dat is niet mijn regio vriend :( 043 :')
045 de gekste!
Nee, maar daarom begrijp ik het kennelijk niet. Maastrichts en Heerlens is een groot verschil.

[ Bericht 4% gewijzigd door Neo-Mullen op 09-07-2013 00:23:44 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128746941
Hoii
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128747422
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
Dat nieuwe viaduct. _O_ _O_
Waar?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128747937
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waar?
Vanaf de brabanthallen naar de verkadefabriek. Dat viaduct hebben ze dus vervangen. :)
pi_128747954
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 08:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vanaf de brabanthallen naar de verkadefabriek. Dat viaduct hebben ze dus vervangen. :)
Waar het spoor overheen loopt? :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128759290
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 08:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waar het spoor overheen loopt? :)
Ja, ik wist niet wat ze precies aan het doen waren want ik ga nooit met het ov en volg geen nieuws. :')
pi_128760581
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, ik wist niet wat ze precies aan het doen waren want ik ga nooit met het ov en volg geen nieuws. :')
Zulke dingen komen ook niet in het nieuws :P is dat een bijzonder viaduct eigenlijk? :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128761414
Waarom is het boegbeeld van Den Bosch een draak :o


Ik vind het wel een bazig ding, maar wat is de link met de stad?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128762837
Die komt voort uit een of andere ontwerpwedstrijd die een hertog of iets dergelijks uitgeschreven had. Het beeld wat zou winnen werd door hem aan de stad geschonken en dat is de draak geworden. Soort cadeautje van de provincie aan de stad dus :)


Mooi ding is het hea O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128765806
Draak als zoals de schoonmoeders. Werd mij ooit verteld.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128765830
Kei mooi ja. Ik.wil later zo wonen dat ik aan de ene kant de sint jan zie en aan de andere kant de draag O+
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128766172
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Kei mooi ja. Ik.wil later zo wonen dat ik aan de ene kant de sint jan zie en aan de andere kant de draag O+
Mmm dat heb ik nooit gehad, maar ik heb wel ooit vanuit mijn woonkamer op de Draak uitgeken O+ dat was waar ik woonde vlak voor ik naar Leiden ging :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128766792
Ik vind het wel grappig dat jullie gewoon allemaal redelijk in de buurt wonen :D Als het onweert horen we waarschijnlijk allemaal dezelfde donderslagen *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:43:39 #31
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128767364
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind het wel grappig dat jullie gewoon allemaal redelijk in de buurt wonen :D Als het onweert horen we waarschijnlijk allemaal dezelfde donderslagen *O*
Ik blijf het wel gek vinden, FOK!kers in real life zien. :P Vooral als het niet zo gepland is, ze jou niet kennen en ze niet weten dat jij op FOK! zit. :')
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128768883
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik blijf het wel gek vinden, FOK!kers in real life zien. :P Vooral als het niet zo gepland is, ze jou niet kennen en ze niet weten dat jij op FOK! zit. :')
Dat is jou overkomen? :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:32:44 #33
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_128768889
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik blijf het wel gek vinden, FOK!kers in real life zien. :P Vooral als het niet zo gepland is, ze jou niet kennen en ze niet weten dat jij op FOK! zit. :')
Dat vind ik alleen erg als zo iemand dan ineens een super bekende fokker blijkt te zijn. Dat ik eigenlijk wel moet denken "waarom weet ik dit uberhaubt :')" :P :+
Thinking about thinking of you.
pi_128772761
Fokkers in real life. Altijd eng ja. Brr ;( ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:40:25 #35
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128773746
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat is jou overkomen? :D
Ja, ik ben vermoedelijk iemand uit het wetenschappers topic tegengekomen vlak bij mijn school en iemand die wel eens in HVJJN post heb ik een aantal keer in de trein zien stappen waar ik altijd uit moet. :o Die laatste weet ik zeker.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:40:39 #36
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128773756
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:32 schreef shifto het volgende:

[..]

Dat vind ik alleen erg als zo iemand dan ineens een super bekende fokker blijkt te zijn. Dat ik eigenlijk wel moet denken "waarom weet ik dit uberhaubt :')" :P :+
Dat denk ik dus ook. :@
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128773968
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:40 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ja, ik ben vermoedelijk iemand uit het wetenschappers topic tegengekomen vlak bij mijn school en iemand die wel eens in HVJJN post heb ik een aantal keer in de trein zien stappen waar ik altijd uit moet. :o Die laatste weet ik zeker.
Ik herkende iemand die ik kende voordat hij op FOK! kwam vanuit zijn postgedrag, dat is ook raar hoor. :P
pi_128774099
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:40 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ja, ik ben vermoedelijk iemand uit het wetenschappers topic tegengekomen vlak bij mijn school en iemand die wel eens in HVJJN post heb ik een aantal keer in de trein zien stappen waar ik altijd uit moet. :o Die laatste weet ik zeker.
Heb je mij wel eens gezien? :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:00:50 #39
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128774722
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik herkende iemand die ik kende voordat hij op FOK! kwam vanuit zijn postgedrag, dat is ook raar hoor. :P
Wow dat lijkt me echt raar ja. :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:01:04 #40
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128774733
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:48 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heb je mij wel eens gezien? :D
Nee, alleen die twee mensen. :o Jij zal je wel ergens verstoppen. :(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128775794
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:00 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Wow dat lijkt me echt raar ja. :o
Was iemand waar ik wat onenigheid mee had. Ik heb geen pm/dm gestuurd. _O_
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:28:54 #42
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128776252
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Was iemand waar ik wat onenigheid mee had. Ik heb geen pm/dm gestuurd. _O_
Beter! _O_
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128776436
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Beter! _O_
Wel zijn pohi doorsnuffelen en hij is trouwens nog steeds actief. :+
Ik kwam hem ook op tweakers tegen. :')

Mensen die op zo een manier posten dat ze herkenbaar zijn. _O_
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:34:17 #44
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128776547
Sowieso mensen waar je onenigheden mee hebt negeren als het kan en niet extreem onbeleefd is.


quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wel zijn pohi doorsnuffelen en hij is trouwens nog steeds actief. :+
Ik kwam hem ook op tweakers tegen. :')

Mensen die op zo een manier posten dat ze herkenbaar zijn. _O_
Uhu. _O_ Mensen die op het internet heel anders zijn daarentegen. ;(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128776635
Niet zozeer dat iemand anders moet zijn, laat alleen de details achterwege. :P
pi_128778490
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:36 schreef muhahaha het volgende:
Niet zozeer dat iemand anders moet zijn, laat alleen de details achterwege. :P
zegt er een met foto's in zn fobo :')!!!!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128778560
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

zegt er een met foto's in zn fobo :')!!!!
Dat is niet hetzelfde als iemand herkennen uit zijn of haar postgedrag.
pi_128783942
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:01 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nee, alleen die twee mensen. :o Jij zal je wel ergens verstoppen. :(
Ik verstop me altijd :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128785608
Ik heb zelf ook niet zoveel fokkers gezien hoor. Alleen die gare kliek uit Den Bosch en een ander vrouwtje die ik heb leren kennen via dm :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128786072
Vandaah zwemmen in Weert, vakantie ftw!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128786121
Lekker dan :7 Waar ergens in Weert?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128786136
Ik 'ken' er een stuk of 15 a 20 denk ik :') en 3 mods, en iemand die ik al lang kende maar waarvan ik niet wist dat zij op FOK zat. Later bleek dat we elkaar al regelmatig tegen waren gekomen op FOK :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128786212
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

zegt er een met foto's in zn fobo :')!!!!
Haha, meteen extra hits op mijn fobo. :')
pi_128786250
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 08:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Haha, meteen extra hits op mijn fobo. :')
:')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128786256
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 08:48 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:')
Waaronder jij. :D
pi_128786905
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Houdoe is leuk! :D Toen ik in Utrecht naar school ging, waren er kei veel (...) Brabanders, die vaak houdoe zeiden. Toen een Rotterdammer dat ook een keer deed, voelde hij zich vies zei hij. :')_!

Ik moet me in Amsterdam ook vaak inhouden om houdoe te zeggen ja. Maar serieus, wat betekent dit? :o 1. zien hiel get jaore 2. boe oonder weurt verstande de deis 3. aon terok kins deenke
Ah, Mestreech :D
Hoewel nr 2 inderdaad wel heel erg plat/onbegrijpelijk is..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_128786928
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik blijf het wel gek vinden, FOK!kers in real life zien. :P Vooral als het niet zo gepland is, ze jou niet kennen en ze niet weten dat jij op FOK! zit. :')
Maar hoe weet je dan dat het Fokkers zijn? Leer je alle fobo's uit je hoofd? :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_128786972
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 07:29 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb zelf ook niet zoveel fokkers gezien hoor. Alleen die gare kliek uit Den Bosch en een ander vrouwtje die ik heb leren kennen via dm :)
Hier ook alleen de fokkers van het den bosch topic. Ohja en van een KEL meet :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_128786981
Nog twee maanden tot de vakantie ;(
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_128787053
KEL meet? Ik krijg rare ideeen. :')
pi_128787288
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:34 schreef muhahaha het volgende:
KEL meet? Ik krijg rare ideeen. :')
Nou, kroeg en lasergamen :')
Sorry voor de anticlimax :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_128790228
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Nou, kroeg en lasergamen :')
Sorry voor de anticlimax :+
In een kelder? :D
pi_128793944
Verveel me ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128798705
wanneer komt er een meet in den bosch :) of moet ik die zelf regelen?
pi_128798935
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
wanneer komt er een meet in den bosch :) of moet ik die zelf regelen?
Je kan altijd een datum opperen en dan kijken wie er kan toch? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128799490
Oke ga ik doen. Kan wel pas vanaf 1 augustus 8-)
pi_128800114
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:55 schreef -supergirl- het volgende:
Oke ga ik doen. Kan wel pas vanaf 1 augustus 8-)
Geen probleem toch? We willen al maanden weer een meet doen dus die paar weken maakt ook niet meer uit :'( Zie ik eindelijk of je echt knap bent :6
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128800148
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Geen probleem toch? We willen al maanden weer een meet doen dus die paar weken maakt ook niet meer uit :'( Zie ik eindelijk of je echt knap bent :6
Ben ik niet. Maar ik ben best gezellig af en toe :Y
pi_128800355
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:09 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ben ik niet. Maar ik ben best gezellig af en toe :Y
Je zei zelf tegen mij 'bijdehand bijdehand aan de andere kant, ik ben de mooiste van Nederland' :{

Nee hoor, geloof we dat je gezellig bent :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128800511
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je zei zelf tegen mij 'bijdehand bijdehand aan de andere kant, ik ben de mooiste van Nederland' :{

Nee hoor, geloof we dat je gezellig bent :7
wat zeg je nou _O-
pi_128800545
Oh er kwam zomaar een geweldige datum in me op dames en heren!

Donderdag 8 augustus meet ? O+
pi_128800602
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:18 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

wat zeg je nou _O-
:@
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:19 schreef -supergirl- het volgende:
Oh er kwam zomaar een geweldige datum in me op dames en heren!

Donderdag 8 augustus meet ? O+
's Avonds? Ik kan wss wel!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128800659
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:@

[..]

's Avonds? Ik kan wss wel!!
ja 's avonds!
pi_128800750
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:22 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ja 's avonds!
Anders gaan we daten :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128800770
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Anders gaan we daten :@
Nee :o meeten zeg ik toch! Met iedereen van hier
pi_128800791
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Nee :o meeten zeg ik toch! Met iedereen van hier
Duh :{w maar als niemand verder wil ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128800933
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Duh :{w maar als niemand verder wil ;)
Tuurlijk wil de rest wel *O*
pi_128801001
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:28 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Tuurlijk wil de rest wel *O*
Dat zeggen ze. Vervolgens komen ze niet opdagen. Zitten wij daar met z'n 2en. Bow chicka wow wow!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128801027
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zeggen ze. Vervolgens komen ze niet opdagen. Zitten wij daar met z'n 2en. Bow chicka wow wow!
Ik ga gewoon om een hoekje staan en als er niemand komt, dan kom ik ook niet opdagen :6
pi_128801056
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:31 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik ga gewoon om een hoekje staan en als er niemand komt, dan kom ik ook niet opdagen :6
Dan zoek ik wel naar een meisje die om een hoekje staat.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128801087
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan zoek ik wel naar een meisje die om een hoekje staat.
onder een tafel dan. ergens waar niemand me vindt ^O^
pi_128801108
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:32 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

onder een tafel dan. ergens waar niemand me vindt ^O^
Ik vind je overal. Het is maar goed dat ik niet in de oorlog geboren was.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128801154
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind je overal. Het is maar goed dat ik niet in de oorlog geboren was.
Niet als ik jou eerst vind. Dan ontwijk ik je gewoon. :9
pi_128801223
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:35 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Niet als ik jou eerst vind. Dan ontwijk ik je gewoon. :9
;( Vind je me zo lelijk? :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128801341
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

;( Vind je me zo lelijk? :(
pics O+
pi_128801375
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:39 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

pics O+
Jij wilde ze ook niet sturen he ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128801396
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij wilde ze ook niet sturen he ;)
Mijn pics hebben niks met jouw pics te maken 8-). En je vraagt of ik je lelijk vind, dat kan ik maar op 1 manier beoordelen
pi_128801466
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:41 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Mijn pics hebben niks met jouw pics te maken 8-). En je vraagt of ik je lelijk vind, dat kan ik maar op 1 manier beoordelen
Het was meer een uitroep :6
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128801984
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het was meer een uitroep :6
Oh misverstandje
pi_128803222
Ik zoek nog een bijbaan in Den Bosch of Vught. ^O^ Weet iemand wat?
pi_128803768
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:22 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zoek nog een bijbaan in Den Bosch of Vught. ^O^ Weet iemand wat?
Kan je schoonmaken?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128803819
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Kan je schoonmaken?
Is mijn hobby. 8-)

(Nee serieus ik maak echt graag schoon)
pi_128803825
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:19 schreef -supergirl- het volgende:
Oh er kwam zomaar een geweldige datum in me op dames en heren!

Donderdag 8 augustus meet ? O+
Op vakantie waarschijnlijk. En daarnaast wil ik bijdehand niet cockblocken :7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128803842
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Is mijn hobby. 8-)

(Nee serieus ik maak echt graag schoon)
Mijn kamer? :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128803854
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Op vakantie waarschijnlijk. En daarnaast wil ik bijdehand niet cockblocken :7
Bijdehand laat zijn cock maar thuis die avond. Als je niet op vakantie bent, kom je dan ook? :)
pi_128803961
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Bijdehand laat zijn cock maar thuis die avond. Als je niet op vakantie bent, kom je dan ook? :)
Ja hoor maar ik heb geboekt dus er moeten gekke dingen gebeuren dat ik kom. :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128804031
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:38 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja hoor maar ik heb geboekt dus er moeten gekke dingen gebeuren dat ik kom. :P
Oh! Omdat je zei 'waarschijnlijk' dacht ik dat het nog niet zeker was :P

Wanneer ga je en wanneer ben je weer thuis?
pi_128804089
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Oh! Omdat je zei 'waarschijnlijk' dacht ik dat het nog niet zeker was :P

Wanneer ga je en wanneer ben je weer thuis?
Ja de paupers van de reisorganisatie willen extra geld anders mag ik niet mee. ;(

begin aug tot de 12de.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128804190
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja de paupers van de reisorganisatie willen extra geld anders mag ik niet mee. ;(

begin aug tot de 12de.
Okey. Dan doen we in de week van de 12e nog een 2e meet :Y
pi_128804244
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Okey. Dan doen we in de week van de 12e nog een 2e meet :Y
Net alsof jij nog een tweede bossche meet wilt meemaken :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128804301
Owja hebben jullie verstand van scripties? Zag er vandaag een van nog geen 40 pagina's inclusief voorword en naslag lijst. wtf...
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128804344
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:47 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Net alsof jij nog een tweede bossche meet wilt meemaken :D
Vertel nu word ik nieuwsgierig.
pi_128805284
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:49 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Vertel nu word ik nieuwsgierig.
Grapje hoor. :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128805303
Terrassen :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128805328
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:19 schreef BlackLining het volgende:
Terrassen :7
Ben je erbij donderdag 8 augustus?
pi_128807205
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:20 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ben je erbij donderdag 8 augustus?
Oh, was er al een datum geprikt?
Misschien, denk dat ik die week op vakantie ben. Ik kijk tegen die tijd wel.

Lekker op de motor naar Scandinavië :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128807229
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oh, was er al een datum geprikt?
Misschien, denk dat ik die week op vakantie ben. Ik kijk tegen die tijd wel.

Lekker op de motor naar Scandinavië :7
Iedereen op vakantie ;(

Ja ik heb spontaan de datum geprikt
pi_128808279
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Iedereen op vakantie ;(

Ja ik heb spontaan de datum geprikt
Ja! Ga je mee? :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128808716
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja! Ga je mee? :7
Achterop de motor? 8-)
pi_128809348
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Achterop de motor? 8-)
Ja 8-) Mooi toch
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128809415
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja 8-) Mooi toch
Ja oke waar ga je heen dan :P
pi_128809472
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:20 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ja oke waar ga je heen dan :P
Scandinavië (onderste stukkie, Denemarken en Zweden) of Oostenrijk :Y Ik twijfel nog.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128809509
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Scandinavië (onderste stukkie, Denemarken en Zweden) of Oostenrijk :Y Ik twijfel nog.
Scandinavié en ik ga mee :7 op jouw kosten natuurlijk
pi_128809687
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:22 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Scandinavié en ik ga mee :7 op jouw kosten natuurlijk
Golddigger :{w
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128809714
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Golddigger :{w
Je nodigt me zelf uit om mee te gaan. :{w
pi_128810119
Nou, we zullen nog wel zien.

Eerst pics :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128810198
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:36 schreef BlackLining het volgende:
Nou, we zullen nog wel zien.

Eerst pics :Y
Kom maar gewoon naar de meet ;)

(ik hou trouwens niet zo van motors, vind het gevaarlijke dingen)
pi_128810290
Zo gevaarlijk is het niet. Wordt enorm overdreven :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128810370
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:40 schreef BlackLining het volgende:
Zo gevaarlijk is het niet. Wordt enorm overdreven :)
Je hoort vaak genoeg van motorrijders die uitgesmeerd over de weg eindigen ! Ik houd er gewoon niet van en zal niet snel achterop gaan zitten
pi_128810439
Maar oké, er zijn er dus al 2 op vakantie op 8 augustus? :-(

andere datum prikken dan?
pi_128810816
Ik weet nog niet of ik dan weg ben, misschien ga ik wel de week ervoor, misschien wel helemaal niet :)

Ik plan mijn vakanties nooit zo strak. Als ik ergens een hekel aan heb is het zo'n strak geplande uitgekiende vakantie :X

quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:42 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Je hoort vaak genoeg van motorrijders die uitgesmeerd over de weg eindigen ! Ik houd er gewoon niet van en zal niet snel achterop gaan zitten
Die kunnen niet rijden. Aangereden wordt je niet als je een beetje oplet. Motor is klein, snel en wendbaar. Auto is groot, traag en lomp. Als je je laat pakken door een auto ben je gewoon een prutser. ;)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128810868
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef BlackLining het volgende:
Ik weet nog niet of ik dan weg ben, misschien ga ik wel de week ervoor, misschien wel helemaal niet :)

Ik plan mijn vakanties nooit zo strak. Als ik ergens een hekel aan heb is het zo'n strak geplande uitgekiende vakantie :X

[..]

Die kunnen niet rijden. Aangereden wordt je niet als je een beetje oplet. Motor is klein, snel en wendbaar. Auto is groot, traag en lomp. Als je je laat pakken door een auto ben je gewoon een prutser. ;)
Dan bedoel ik eigenlijk meer dat die motorrijders vaak van die uitslovers zijn die grote risico's nemen en daardoor ten val komen.
pi_128821583
Zondagavond? :7


Enne supergirl hoe bevalt je kamer? :)
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128822106
Volgen mij ben ik opgelicht via eBay :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 05:39:27 #125
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
  donderdag 11 juli 2013 @ 05:39:43 #126
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_128824468
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:39 schreef BlackLining het volgende:
Volgen mij ben ik opgelicht via eBay :r
Hoe dat? Wat wou je kopen dan?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_128825131
Hoi Arnie wie ben je?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128825658
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi Arnie wie ben je?
Arnie de Bosschenaar
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128825886
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Zondagavond? :7


Enne supergirl hoe bevalt je kamer? :)
Ik zit er nog niet pas per 1 augustus kan ik er in :P
pi_128825998
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:11 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik zit er nog niet pas per 1 augustus kan ik er in :P
Inkoppertje :X
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128826258
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Inkoppertje :X
Nee..
pi_128826312
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:30 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Nee..
Ik zeg verder ook niks :P Wat gaat u vandaag doen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128826328
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik zeg verder ook niks :P Wat gaat u vandaag doen?
Werken yeeey -O-
pi_128826401
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:33 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Werken yeeey -O-
Ik ook :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128826476
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ook :(
Zal ik mijn haar verven?
pi_128826505
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:39 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Zal ik mijn haar verven?
Welke kleur is het nu en welke kleur wil je?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128826548
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Welke kleur is het nu en welke kleur wil je?
Lichtbruin naar donkerbruin
pi_128826567
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:43 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Lichtbruin naar donkerbruin
Allebei die kleuren zijn mooi, maar naturel is vaak mooier. Ik zeg 'niet doen' ^O^
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128826600
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Allebei die kleuren zijn mooi, maar naturel is vaak mooier. Ik zeg 'niet doen' ^O^
Daar ben ik het niet mee eens dat naturel altijd mooier is :p + je ziet helemaal niet dat het niet van mezelf is als ik het donkerbruin verf
pi_128826628
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:45 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens dat naturel altijd mooier is :p + je ziet helemaal niet dat het niet van mezelf is als ik het donkerbruin verf
Meestal wel hoor :) Je moet het ook zelf weten! Heb zelf tussen licht en donkerbruin geen voorkeur :7 Ligt er net aan wat je staat
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128826678
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Meestal wel hoor :) Je moet het ook zelf weten! Heb zelf tussen licht en donkerbruin geen voorkeur :7 Ligt er net aan wat je staat
Maar ik zou het niet erg vinden als het wél gezien wordt dat het niet natuurlijk is. Want de vrouwen die altijd maar bij hun eigen kleur blijven en het nooit eens veranderen zijn de meest saaie mutsen die er zijn :'(
Denk dat ik straks toch maar om verf ga *O*
pi_128826714
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:50 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Maar ik zou het niet erg vinden als het wél gezien wordt dat het niet natuurlijk is. Want de vrouwen die altijd maar bij hun eigen kleur blijven en het nooit eens veranderen zijn de meest saaie mutsen die er zijn :'(
Nou dat valt mee hoor
quote:
Denk dat ik straks toch maar om verf ga *O*
:) Sterkte ermee dan :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128826759
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou dat valt mee hoor

[..]

:) Sterkte ermee dan :D
Nou heel waarschijnlijk kan het pas maandag geverfd worden.. ;(
pi_128826824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja hebben jullie verstand van scripties? Zag er vandaag een van nog geen 40 pagina's inclusief voorword en naslag lijst. wtf...
Inclusief bijlagen en naslag is dat wel erg kort.
Ik kwam geloof ik op iets van 70 pagina's inclusief voor m'n masterscriptie. Aan de andere kant kan een korte scriptie natuurlijk beter zijn dan 50 pagina's lulverhaal.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_128826849
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:53 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Nou heel waarschijnlijk kan het pas maandag geverfd worden.. ;(
Kan je er nog over nadenken :P Ik dacht eigenlijk dat je blond was _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128826905
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 05:39 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Goddomme, ik ben een Bosschenaar dus ik moet hier écht wat vaker gaan posten.
Ik ben ook Bosschenaar maar ze zetten er bij mij toch ook Leidenaar achter ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128827105
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik ben ook Bosschenaar maar ze zetten er bij mij toch ook Leidenaar achter ;(
:@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128827115
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kan je er nog over nadenken :P Ik dacht eigenlijk dat je blond was _O-
Nee :P waarom dacht je dat

Wel ooit geweest. Maar dat doe ik nooit meer.. Toch niks voor mij _O-
pi_128827129
8 augustus zal trouwens wel niet doorgaan omdat er dan al 2 op vakantie zijn
pi_128827193
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:08 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Nee :P waarom dacht je dat

Wel ooit geweest. Maar dat doe ik nooit meer.. Toch niks voor mij _O-
Weet ik niet. Van sommige mensen heb je gewoon een bepaald beeld ;) Zo denk ik nog steeds dat de meeste fokkers lelijk zijn :9
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128827206
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:50 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Maar ik zou het niet erg vinden als het wél gezien wordt dat het niet natuurlijk is. Want de vrouwen die altijd maar bij hun eigen kleur blijven en het nooit eens veranderen zijn de meest saaie mutsen die er zijn :'(
Denk dat ik straks toch maar om verf ga *O*
:')! Waarom zou iemand met een mooie haarkleur zn haren gaan verven? Echt typisch vrouw iets van altijd iets anders willen. Kort haar wilt lang. Blond wilt bruin zijn etc. :O
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128827346
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Inclusief bijlagen en naslag is dat wel erg kort.
Ik kwam geloof ik op iets van 70 pagina's inclusief voor m'n masterscriptie. Aan de andere kant kan een korte scriptie natuurlijk beter zijn dan 50 pagina's lulverhaal.
Hm oke dat vind ik ook nog overkomen als weinig. Maar dat komt door mijn beeld dat het een of ander dik boek moest worden van 150pagina's :') En het was ook nog eens A3 formaat.. Mja tuurlijk een klein stuk kan beter zijn dan een of ander verhaal. Mja vond het zo weinig voorstellen. :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128827359
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:13 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

:')! Waarom zou iemand met een mooie haarkleur zn haren gaan verven? Echt typisch vrouw iets van altijd iets anders willen. Kort haar wilt lang. Blond wilt bruin zijn etc. :O
Omdat het na een tijdje gaat vervelen? Waarom zou je er altijd hetzelfde uit willen zien. Ik heb al gehad: zwart, lichtbruin, donkerbruin, blond, roodachtig, highlights, permanent, extensions. Gewoon omdat ik snel verveeld raak :) heb jij dat niet dat je gewoon weer wat anders wil dan?
pi_128827376
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:20 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hm oke dat vind ik ook nog overkomen als weinig. Maar dat komt door mijn beeld dat het een of ander dik boek moest worden van 150pagina's :') En het was ook nog eens A3 formaat.. Mja tuurlijk een klein stuk kan beter zijn dan een of ander verhaal. Mja vond het zo weinig voorstellen. :P
Meestal is dat promotieonderzoek volgens mij. A3 zijn 2 a4tjes he, da's groot. 40-50 pagina's is normaal, al moet ik zeggen dat mijn bachelorthesis veel te kort was maar ze vonden 'm inhoudelijk echt heel goed :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128827377
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet ik niet. Van sommige mensen heb je gewoon een bepaald beeld ;) Zo denk ik nog steeds dat de meeste fokkers lelijk zijn :9
Dat laatste klopt ook gewoon hoor _O-
pi_128827383
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:21 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Dat laatste klopt ook gewoon hoor _O-
Degene die ik heb ontmoet vallen wel mee. Had veel erger verwacht :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128827443
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Degene die ik heb ontmoet vallen wel mee. Had veel erger verwacht :D
Oh tja ik heb er nog 0 ontmoet :)
pi_128827533
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:26 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Oh tja ik heb er nog 0 ontmoet :)
Dan heb je zeker zo'n stereotype beeld in je hoofd :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128827614
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan heb je zeker zo'n stereotype beeld in je hoofd :D
Ja :'(
pi_128827622
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:21 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Omdat het na een tijdje gaat vervelen? Waarom zou je er altijd hetzelfde uit willen zien. Ik heb al gehad: zwart, lichtbruin, donkerbruin, blond, roodachtig, highlights, permanent, extensions. Gewoon omdat ik snel verveeld raak :) heb jij dat niet dat je gewoon weer wat anders wil dan?
Nee totaal niet. Ik vind mn haren chill zo. Zowel de lengte als de kleur. Verder weet ik zeker dat die kleuren mij toch niet staan en dat kan ik gerust zeggen zonder het geprobeerd te hebben. Opzich saai dat ik altijd hetzelfde heb maar ik stoor me er zelf niet aan dus zie niet in waarom ik het moet verven of anders laten knippen.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128827666
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:34 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ja :'(
Daarom stuur ik geen foto :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128827698
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daarom stuur ik geen foto :D
Want jij bevestigt het stereotype?
pi_128827754
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Meestal is dat promotieonderzoek volgens mij. A3 zijn 2 a4tjes he, da's groot. 40-50 pagina's is normaal, al moet ik zeggen dat mijn bachelorthesis veel te kort was maar ze vonden 'm inhoudelijk echt heel goed :7
Bedoel A5. :P
Ja oke inhoudelijk oke maar moet toch wel iets van grootte hebben. Niet tien pagina's super inhoudelijk :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128827823
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:37 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Want jij bevestigt het stereotype?
Of ik ontkracht het. Laten we dat in het midden houden :')
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:39 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Bedoel A5. :P
Ja oke inhoudelijk oke maar moet toch wel iets van grootte hebben. Niet tien pagina's super inhoudelijk :P
Eens. Maar je kan goed een aantal pagina's missen hoor :) A5 is wel heel klein _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128827894
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of ik ontkracht het. Laten we dat in het midden houden :')

[..]

Eens. Maar je kan goed een aantal pagina's missen hoor :) A5 is wel heel klein _O-
Ik hou het maar bij bevestigen. Anders had je wel een foto gestuurd _O-
pi_128827897
Ja ik zag dat ding en dacht van nou als DAT een goedgekeurd scriptie is.... :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128827971
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:44 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik hou het maar bij bevestigen. Anders had je wel een foto gestuurd _O-
Is goed. Maar als je zo gaat redeneren dan ben je zelf ook lelijk :@
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja ik zag dat ding en dacht van nou als DAT een goedgekeurd scriptie is.... :')
Van welke uni kwam hij?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128827987
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Is goed. Maar als je zo gaat redeneren dan ben je zelf ook lelijk :@

[..]

Van welke uni kwam hij?
Oke dan ben ik ook lelijk :')
pi_128828025
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Oke dan ben ik ook lelijk :')
Dan weten we iig van elkaar dat we lelijk zijn :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128828035
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Is goed. Maar als je zo gaat redeneren dan ben je zelf ook lelijk :@

[..]

Van welke uni kwam hij?
hbo. Avans.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128828072
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:50 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

hbo. Avans.
O ik schrok al. Ja voor een hbo-scriptie zal het wel voldoende zijn. Die bieden tegenwoordig ook 'masters' aan he? :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128828227
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

O ik schrok al. Ja voor een hbo-scriptie zal het wel voldoende zijn. Die bieden tegenwoordig ook 'masters' aan he? :{
Oh wtf.. Ze gebruiken in de tweede nog steeds hetzelfde boek als ik had op mbo. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128828258
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:58 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oh wtf.. Ze gebruiken in de tweede nog steeds hetzelfde boek als ik had op mbo. :')
Dat zegt niks eigenlijk. Dat is hetzelfde als ik iets over onrechtmatige daad zeg en dat m'n zusje (hbo) zo zegt van: 'o dat heb ik ook gehad, uni en hbo maakt echt niet uit!' :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128828907
Ik zit zelf op Avans, maar als ik verhalen hoor van andere hogescholen, dan denk ik dat je aan Avans echt wel een goeie hebt. Een scriptie a 40blz is erg klein. Ik heb in mn eerste en 2e jaar al zeker 5 projecten gemaakt die groter waren dan dat.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128836444
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:09 schreef -supergirl- het volgende:
8 augustus zal trouwens wel niet doorgaan omdat er dan al 2 op vakantie zijn
Ik denk er dan wel weer te zijn. Waarschijnlijk ga ik van 25 tot en met 31 juli. Maar ik loop enorm achter in motor onderhoud, als ik hem niet op tijd in topconditie heb, dan ga ik een week later en dan ben ik er die week inderdaad niet.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128836543
Donderdag kan ik nooit, dan ga ik sporten.
pi_128839951
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:14 schreef muhahaha het volgende:
Donderdag kan ik nooit, dan ga ik sporten.
Huh :') dan sla je dat toch een keer over
pi_128840715
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:47 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Huh :') dan sla je dat toch een keer over
Huh :') hij kan toch ook op een vrijdag
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:13:21 #179
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_128840947
Huh :') Wat is er allemaal in de planning? Meeting in DB begrijp ik?

EDIT: Oh lol, drie keer huh :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_128841803
Ben benieuwd of het er nu wel van komt. :7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:33:09 #181
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_128842952
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben benieuwd of het er nu wel van komt. :7
Tuurlijk niet, ik organizeer 't niet. :7
Thinking about thinking of you.
pi_128844382
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:33 schreef shifto het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ik organizeer 't niet. :7
Nou, wanneer ga je aan de slag? :D
pi_128845383
Nu herinner ik me aapo weer :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128850983
Geen zorgen, supergirl regelt die shit
pi_128851098
Heb je al een nieuwe datum in gedachte? :P
pi_128851808
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
Heb je al een nieuwe datum in gedachte? :P
Nee je zorgt maar dat je op donderdag komt. Vrijdags ga ik naar huis. Wij zijn veel leuker dan sport
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:33:01 #187
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_128852330
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu herinner ik me aapo weer :')
:D

Den baas. :P
Thinking about thinking of you.
pi_128852340
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:21 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Nee je zorgt maar dat je op donderdag komt. Vrijdags ga ik naar huis. Wij zijn veel leuker dan sport
Je bent nog niet de hele week hier? ;(
pi_128852542
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je bent nog niet de hele week hier? ;(
Vanaf 1 augustus ma tm vr
pi_128852589
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Vanaf 1 augustus ma tm vr
Ow dan ken vr ook wel en dan met de taxi terug. _O_
pi_128852895
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow dan ken vr ook wel en dan met de taxi terug. _O_
nee want wil vrijdagmiddag naar huis :6

en de het kan laat uitlopen die meet!
pi_128853304
Moet er wel wat voor over hebben om handje te zien he. :P
pi_128854072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Moet er wel wat voor over hebben om handje te zien he. :P
wie jij
pi_128854127
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

wie jij
nee jij, ik hoef niks met handje
pi_128854153
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

nee jij, ik hoef niks met handje
ik ook niet?
pi_128854264
:'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128854310
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef bijdehand het volgende:
:'(
wat huil je. dat dacht je toch niet _O- of wel?
pi_128854346
Pijnlijke confrontatie. ;(
pi_128854455
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:10 schreef muhahaha het volgende:
Pijnlijke confrontatie. ;(
:{
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:30:37 #200
77609 AapO
Buurtninja
pi_128855141
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu herinner ik me aapo weer :')
wa ?
pi_128855415
Waarom zou je sowieso in het weekend deze stad uitwillen? :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128855461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
Waarom zou je sowieso in het weekend deze stad uitwillen? :{
Om ook mijn familie nog eens te zien :{ die mij natuurlijk vreselijk gaan missen :P
En om te werken... Heb hier werk voor in het weekend en in db nog niks

Maar ik blijf natuurlijk ook wel weekendjes om te stappen in den bosch ik ga niet ieder weekend terug
pi_128855530
Dat zei ik ook voor ik op kamers ging ja :') Ik ga elk weekend naar huis!

Ik heb dat twee weekenden volgehouden :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128855565
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef BlackLining het volgende:
Dat zei ik ook voor ik op kamers ging ja :') Ik ga elk weekend naar huis!

Ik heb dat twee weekenden volgehouden :')
Waarom zou je dat niet doen? Wat houdt me tegen?
pi_128855853
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:41 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet doen? Wat houdt me tegen?
Geen zin meer in. Zit hier goed.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128855884
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Geen zin meer in. Zit hier goed.
Oke maar ik vind het prettig mijn ouders ook nog wel eens te zien ;)
pi_128855915
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Oke maar ik vind het prettig mijn ouders ook nog wel eens te zien ;)
Dat vond ik ook ja :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128855982
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat vond ik ook ja :D
:{
pi_128857125
Halllooo

Gr gr
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128859007
Hoiii aaapoooooo lang geleden :7

Taxi muhahaha O+
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128859460
:{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128861117
Bijna weekend mensen. :D :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128861138
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijna weekend mensen. :D :D
Was het maar zon feest.. Ik heb geen weekend :'(
pi_128861160
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

wat huil je. dat dacht je toch niet _O- of wel?
Ehm nee natuurlijk niet :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128861226
Goedemorgen deze morgen, ik wilde niet opstaan en heb dat toch gedaan. :'( :'( :'(
pi_128861956
Goed bezig
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128862479
Nog 2dagen werken ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:04:49 #218
77609 AapO
Buurtninja
pi_128862687
yo, volgende week vrij wueeeee
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:11:30 #219
77609 AapO
Buurtninja
pi_128862853
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoiii aaapoooooo lang geleden :7

Taxi muhahaha O+
yo alles goei ?
pi_128875925
Bijna weekend. *O* *O* *O*
pi_128876048
aapo jonge hoe ist? :D :D

Over half uurtje weekend _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:57:58 #222
77609 AapO
Buurtninja
pi_128877923
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef bijdehand het volgende:
aapo jonge hoe ist? :D :D

Over half uurtje weekend _O_
yo jah goei man, nog steeds ouwe school, met jullie dan ?

over paar minuten week vrij gvd
pi_128881080
Drie dagen weekend joepieeee
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 20:22:22 #224
77609 AapO
Buurtninja
pi_128885044
denk dat ik maar es stukje motor ga rijden
pi_128887582
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef AapO het volgende:
denk dat ik maar es stukje motor ga rijden
Wa voar een fiets hedde gij jong? :P
pi_128891153
Dinsdag heb ik weekend

En dan kom ik die kant op :+
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:34:57 #227
77609 AapO
Buurtninja
pi_128892435
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wa voar een fiets hedde gij jong? :P
kheb ene Honda NTV 650 :P
pi_128892882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:34 schreef AapO het volgende:
Honda NTV 650
Ah nice, ik rij ook een Honda, een VFR 750. :)
pi_128893100
*G*
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128893441
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:34 schreef AapO het volgende:

[..]

kheb ene Honda NTV 650 :P
Toch niet die NTV650 die daar altijd bij de Arena geparkeerd staat toch? ;( :')


* Suzuki GSF600n Bandit trouwens *O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 00:40:45 #231
77609 AapO
Buurtninja
pi_128894669
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:03 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Toch niet die NTV650 die daar altijd bij de Arena geparkeerd staat toch? ;( :')

* Suzuki GSF600n Bandit trouwens *O*
haha nee, de mijne staat ergens in een garage :P
pi_128896180
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef AapO het volgende:

[..]

haha nee, de mijne staat ergens in een garage :P
Nee dan is het goed :+ Weet je welk hok ik bedoel? :') Zo'n fugly vaal groen monster met overal roest en om het af te maken een Ducati sticker op het windscherm :D Staat daar praktisch altijd, komt volgens mij ook nauwelijks van zijn plek af.

Net even aan het proefpakken geweest voor de vakantie over 2 weken *O*




Wie gaat er trouwens morgen naar dat festival van het Levenslied in de stad? :') :')

[ Bericht 8% gewijzigd door BlackLining op 13-07-2013 01:32:12 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128904901
Ik :D

Dit is uitslapen wauw. :7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 14 juli 2013 @ 21:08:51 #234
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_128948823
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik :D

Dit is uitslapen wauw. :7
Mijn ode aan jou O+
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128953585
Hij is cool _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128962361
Goedemorgen jong en lui. :W
pi_128962417
Hoi schat
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128962642
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 08:54 schreef bijdehand het volgende:
Hoi schat
Goed weekend gehad? :P
pi_128962671
Uiteraard. Nog naar de vierdaagsefeesten gegaan :7
Jij leuk weekend gehad?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128962884
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:16 schreef bijdehand het volgende:
Uiteraard. Nog naar de vierdaagsefeesten gegaan :7
Jij leuk weekend gehad?
Ow is dat dit weekend? _O_

Ja hoor, was lekker relaxed. :D
pi_128962904
Die feesten duren best lang, is wel chill hoor. Kan alleen niet meer goed tegen alcohol :')
Heb je nog iets leuks gedaan? :9
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128962950
Hee goeiemorgen
pi_128963027
Hey meisje waar is je cape?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 15 juli 2013 @ 10:06:24 #244
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_128963333
Moggol :W
Thinking about thinking of you.
pi_128964017
Yoyoyo
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128964048
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:45 schreef bijdehand het volgende:
Hey meisje waar is je cape?
In de was
pi_128964212
Da's niet zo super ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128965213
Bonjour :W
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128966762
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:35 schreef bijdehand het volgende:
Die feesten duren best lang, is wel chill hoor. Kan alleen niet meer goed tegen alcohol :')
Heb je nog iets leuks gedaan? :9
Vrijdag ff bij mijn broer geweest om mijn fiets te laten zien :9, zaterdag de schutting afgevoerd, mijn hand opengehaald :'), in de avond natuurlijk aan mijn meisje laten zien O+, zondag de motor gepoetst en voor de rest geen bal uitgevoerd. :D
pi_128971602
Het is warm :'(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128971668
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vrijdag ff bij mijn broer geweest om mijn fiets te laten zien :9, zaterdag de schutting afgevoerd, mijn hand opengehaald :'), in de avond natuurlijk aan mijn meisje laten zien O+, zondag de motor gepoetst en voor de rest geen bal uitgevoerd. :D
Druk baasje ben jij :o en meteen naar je meisje als je bloed op je hand hebt _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128972086
Dinsdag tm donderdag ben ik in Brabant te vinden *O*
pi_128972391
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
Dinsdag tm donderdag ben ik in Brabant te vinden *O*
IK OOK!!! *O*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128972596
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Druk baasje ben jij :o en meteen naar je meisje als je bloed op je hand hebt _O-
Ze vond het vies dus liet ik het nog een paar keer zien. :P
pi_128972646
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ze vond het vies dus liet ik het nog een paar keer zien. :P
Ik mag jou :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128973041
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik mag jou :D
Ik wilde verzorgd worden, dat vond ze onzin en vatte een biertje. ;(

Owja die liet ze wel warm worden. Ik ook alleen ik dronk 'm alsnog op. :9
pi_128973404
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik wilde verzorgd worden, dat vond ze onzin en vatte een biertje. ;(

Owja die liet ze wel warm worden. Ik ook alleen ik dronk 'm alsnog op. :9
Moest ze ook een verpleegstersoutfitje aan? :') Mijn scharrel maakte pas ontbijt op bed enzo voor me :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128973534
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef bijdehand het volgende:

Moest ze ook een verpleegstersoutfitje aan? :') Mijn scharrel maakte pas ontbijt op bed enzo voor me :'(
Als dat zou kunnen. :D
Ik maakte ontbijt klaar en toen ging ze vervolgens zelf haar ontbijt maken en heb ik het ontbijt wat ik maakte maar opgegeten. :'(
pi_128973593
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

IK OOK!!! *O*
Dat telt niet. Jij woont daar sowieso al.
pi_128973658
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Dat telt niet. Jij woont daar sowieso al.
U jelly? U mad?
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen. :D
Ik maakte ontbijt klaar en toen ging ze vervolgens zelf haar ontbijt maken en heb ik het ontbijt wat ik maakte maar opgegeten. :'(
Maak je haar ontbijt voor haar? :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128973714
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:17 schreef bijdehand het volgende:

Maak je haar ontbijt voor haar? :o
Uiteraard. :Y
Volgende keer wel iets anders. :D
pi_128974098
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Dat telt niet. Jij woont daar sowieso al.
Nou goed dan: ik niet ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128974124
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Uiteraard. :Y
Volgende keer wel iets anders. :D
Ik durf erom te wedden dat ze wel een lekkere odol lust.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128983887
Yoooo
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128984117
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik durf erom te wedden dat ze wel een lekkere odol lust.
Die is wel gemakkelijker te serveren in de ochtend :+
pi_128984183
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Die is wel gemakkelijker te serveren in de ochtend :+
Geen odal hebben :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128984751
Ik heb constante een odl :P
pi_128984872
Oh dear lord? :o
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128984901
Dat hoor ik zodra de broek uitgaat ja.. :o
pi_128984933
En lig je dan verder alleen in bed? ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128985058
Ja :'( :'(
Wel erdoorheengezakt. ;(
pi_129009414
Halllooooo
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_129009526
:{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_129034397
Goeiemoggel :)
pi_129035122
Waarom gaat het hier over piemels :')
pi_129035149
Wat piemels?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129035214
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juli 2013 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat piemels?
Odols en odals
pi_129035301
Heb jij geen piemel? :o
pi_129035334
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 09:41 schreef muhahaha het volgende:
Heb jij geen piemel? :o
half uur geleden nog wel iig
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129043227
Halloooo :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_129116407
Hallee, bijna weekend. :D
pi_129119001
:D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_129123955
Ja hoi
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_129222054
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_129237701
quote:
Godverdomme een stuk van dat filmpje is opgenomen in de straat waar ik woonde in Leiden :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:03:32 #286
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_129244098
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:34 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee totaal niet. Ik vind mn haren chill zo. Zowel de lengte als de kleur. Verder weet ik zeker dat die kleuren mij toch niet staan en dat kan ik gerust zeggen zonder het geprobeerd te hebben. Opzich saai dat ik altijd hetzelfde heb maar ik stoor me er zelf niet aan dus zie niet in waarom ik het moet verven of anders laten knippen.
Amen.
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dan dat het Fokkers zijn? Leer je alle fobo's uit je hoofd? :+
Ik onthou alleen mensen met een apart uiterlijk spontaan. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:14:26 #287
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129244206
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:03 schreef Muisraket het volgende:

Ik onthou alleen mensen met een apart uiterlijk spontaan. :P
snel m'n fobo eens aanpassen dan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129244244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

snel m'n fobo eens aanpassen dan.
Als je je haren blond verft noem ik je Thor.
Gr gr Catwoman :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:22:19 #289
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129244292
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je je haren blond verft noem ik je Thor.
Gr gr Catwoman :7
Been there, done that.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129244321
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Been there, done that.

[ afbeelding ]
Hoax, op die foto is het geen hammertime :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:25:51 #291
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129244340
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoax, op die foto is het geen hammertime :P
16 jaar geleden in Noorwegen :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129244398
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

16 jaar geleden in Noorwegen :D
In het land van Thor nog wel :o Moet wel zeggen dat ik het van de reeks films toch wel een van de minste superhelden vind :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:33:19 #293
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129244442
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In het land van Thor nog wel :o Moet wel zeggen dat ik het van de reeks films toch wel een van de minste superhelden vind :(
Thor vind ik ook niet de meest boeiende nee, ben zelf meer van X-Force (Cable / Deadpool) maar die film moet nog komen :)

O en Pacific Rim is tof.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129244498
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Thor vind ik ook niet de meest boeiende nee, ben zelf meer van X-Force (Cable / Deadpool) maar die film moet nog komen :)

O en Pacific Rim is tof.
Ik wacht op Deadpool ja. Is daar al een releasedatum voor? Wat is Pacific Rim voor iets? Hoor er veel over.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:58:27 #295
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129244778
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik wacht op Deadpool ja. Is daar al een releasedatum voor? Wat is Pacific Rim voor iets? Hoor er veel over.
Pacific Rim is de ultieme Mecha-film, grote robots die grote monsters in elkaar rossen met iets van een verhaal er omheen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129244814
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Pacific Rim is de ultieme Mecha-film, grote robots die grote monsters in elkaar rossen met iets van een verhaal er omheen :)
Oh daar hou ik niet zo van helaas. Maar ga binnenkort wel Sharktopus kijken, en Sharknado :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:06:21 #297
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129244879
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 09:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oh daar hou ik niet zo van helaas. Maar ga binnenkort wel Sharktopus kijken, en Sharknado :')
Mega Shark vs Crocosaurus (Video 2010) - IMDb
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129244896
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:09:33 #299
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129244912
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:10:20 #300
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129244923
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:13:09 #301
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_129244967
VOL!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')