abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:59:33 #126
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_129011467
Ik ga de volgende aflevering beter op de baas van Deb letten. Het is sowieso vaag dat je je werknemer (Deb) gewoon laat werken terwijl ze constant aan de drank zit...
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:01:58 #127
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129011574
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, die scéne was ongeveer identiek aan de vorige week :') ik zat echt even te kijken of ik niet per ongeluk dezelfde aflevering had opgezet _O-
Das karakterontwikkeling he, straks flikkert ie daar iets in en blijkt hij de killer te zijn...

Ik vind het bij laaaange na niet de spanning van welleer halen, Masuka krijgt te weinig grapjes, de rest krijgt ontwikkelingen erdoorheen geramd (Batista en Quinn) en Dexter is nu al 3 afleveringen een braaf schoothondje, de enige kill die hij doet is snel en buiten beeld.

Ik hoop dat het bijtrekt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_129012711
Oh noes. Nou ja, van mij hoeft er echt niet elke aflevering een kill in te zitten, maar het is nu meer een soap met inderdaad geforceerde ontwikkelingen dan dat het echt spannend is.
Ja doei.
pi_129033891
Ik vind het vooralsnog best vermakelijk.
Natuurlijk het is makkelijk geschreven van tijd tot tijd, die scènes met Vogel staan vol met het letterlijk uitleggen van gevoelens (maar zij is dan ook psychiater) en veel dingen zijn totaal ongeloofwaardig (zoals die scène met Quinn en Deb en later Vogel en Dexter).

Positief zijn de acteerprestaties van Carpenter. Eerste seizoen dat ik me nog geen moment heb geërgerd.

Tenenkrommend is trouwens dat verhaallijntje rond Quinn en de Batista-familie.

Die Angel... 😞

Benieuwd naar de rol van Hannah trouwens..
  woensdag 17 juli 2013 @ 21:21:41 #130
208890 June.
Seriously?
pi_129060602
Misschien is Vogel zelf wel de seriemoordenaar. Soort van Dexter 2.
Shine bright like a diamond.
  woensdag 17 juli 2013 @ 21:47:11 #131
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129061889
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Oh noes. Nou ja, van mij hoeft er echt niet elke aflevering een kill in te zitten, maar het is nu meer een soap met inderdaad geforceerde ontwikkelingen dan dat het echt spannend is.
Nee, maar zijn jacht versus de jacht op de bad-guy van het seizoen is er de laatste twee seizoenen wel vierkant uit...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_129062046
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 07:14 schreef DUK het volgende:

Benieuwd naar de rol van Hannah trouwens..
Meer dan een flashback of droom-scene hoeven we niet te verwachten, gok ik.
pi_129062245
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:50 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Meer dan een flashback of droom-scene hoeven we niet te verwachten, gok ik.
Dr. Vogel is uiteindelijk op Dexter uit en dan heeft hij Hannah nodig om haar om te brengen. Vluchten zij met Deb erbij en leven ze nog lang en gelukkig met z'n drietjes :Y
:+
pi_129067940
Die Vogel heeft een grotere vinger in de pap dan dat ze doen vermoeden
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_129071391
Ik vind het tot dusver een goed seizoen :)
pi_129071434
Opvallend dat dit topic zo traag gaat..ook al is het vakantietijd :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 18 juli 2013 @ 07:38:34 #137
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129072393
Het is gewoon lazy writing
Hoe cab Deb undercover in Miami, ze was in t nieuws als vtiendin ictruckkiller, held in seizoen zes, hoge functie, was op tv en nu undercover?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_129073507
Matthews was toch ook met pensioen, die neemt elk seizoen ook een andere rol aan. Nu weer vrolijk terug. Same voor Batista, wil eerst weg, koopt een restaurant en is nu captain. Zal wel allemaal.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:39:51 #139
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_129073953
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:16 schreef ROFLOL het volgende:
Matthews was toch ook met pensioen, die neemt elk seizoen ook een andere rol aan. Nu weer vrolijk terug. Same voor Batista, wil eerst weg, koopt een restaurant en is nu captain. Zal wel allemaal.
Matthews was met gedwongen pensioen, door een spelletje van Laguerta. dat wilde hij niet, en vorig seizoen was de plotline waar hij z'n baan terug wilde nogal belangrijk.

Batista is een eervol man, het hele politie bureau viel uit elkaar en ze hadden hem nodig, die twee personen vind ik niet zo raar. Dat van Deb is wel stom.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_129084638
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:21 schreef June. het volgende:
Misschien is Vogel zelf wel de seriemoordenaar. Soort van Dexter 2.
Dan hadden ze niet getoond dat iemand anders die 2 potjes voor haar deur zette.
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:58:48 #141
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_129084703
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:56 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Dan hadden ze niet getoond dat iemand anders die 2 potjes voor haar deur zette.
Dat heb ik dan gemist? Ik heb geen andere persoon gezien :?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_129084840
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Dat heb ik dan gemist? Ik heb geen andere persoon gezien :?
Ze had het kunnen spelen, maar dat was alleen logisch geweest als Dexter erbij was geweest.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:05:09 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129084936
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Dat heb ik dan gemist? Ik heb geen andere persoon gezien :?
Ze contacteert zichzelf zeker ook via de telefoon?

Zoals al eerder gezegd, ze hebben bij Travis de theorie al geïntroduceerd dus weten dat het publiek van zo'n mogelijke storyline weet. Die hebben ze de eerste afleveringen meteen nog eens ingezet maar er zo dik bovenop, te graag willend, dat het natuurlijk niét zo is. Allemaal om de kijker op een verkeerd spoor te brengen, zodat de twist des te 180 graden is. Dus of ze heeft een handlanger of iemand is echt op haar uit. Het enige wat je weet is dat ze zelf ook nogal koekoek is en haar praktijken niet echt daglichtwaardig zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:07:36 #144
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_129085034
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:03 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ze had het kunnen spelen, maar dat was alleen logisch geweest als Dexter erbij was geweest.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ze contacteert zichzelf zeker ook via de telefoon?

Zoals al eerder gezegd, ze hebben bij Travis de theorie al geïntroduceerd dus weten dat het publiek van zo'n mogelijke storyline weet. Die hebben ze de eerste afleveringen meteen nog eens ingezet maar er zo dik bovenop, te graag willend, dat het natuurlijk niét zo is. Allemaal om de kijker op een verkeerd spoor te brengen, zodat de twist des te 180 graden is. Dus of ze heeft een handlanger of iemand is echt op haar uit. Het enige wat je weet is dat ze zelf ook nogal koekoek is en haar praktijken niet echt daglichtwaardig zijn.
Die argumenten hangen af van een hoeveelheid vertrouwen in de schrijvers die ik niet met jullie deel. Maar we zullen zien. :)
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_129085178
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

[..]

Die argumenten hangen af van een hoeveelheid vertrouwen in de schrijvers die ik niet met jullie deel. Maar we zullen zien. :)
Nee, daar geloof ik niets van. Wat mij betreft heeft deze aflevering haar onschuld aangetoond. Als ze niet alleen was geweest zou het anders zijn.

Maar we zullen zien. Misschien heeft ze een duister verleden met de dader o.i.d., ik kan me niet voorstellen dat er niets met Vogel is.
pi_129086677
Het zal wel iemand zijn wiens brein ze flink verneukt heeft, of zoiets. Of anders een familielid van diegene.

Verder begin ik het idee te krijgen dat haar bemoeienissen met Dexter nog verder teruggaan dan alleen zijn jeugd, het zou bijvoorbeeld zomaar kunnen dat zij op een of andere manier gelinkt is aan degene die zijn moeder heeft vermoord.
pi_129087740
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 07:14 schreef DUK het volgende:

Natuurlijk het is makkelijk geschreven van tijd tot tijd, die scènes met Vogel staan vol met het letterlijk uitleggen van gevoelens (maar zij is dan ook psychiater) en veel dingen zijn totaal ongeloofwaardig (zoals die scène met Quinn en Deb en later Vogel en Dexter).

Dr. Vogel is juist Dexter aan het vertellen hoe hij zich moet voelen. Ik heb namelijk het idee dat hij oprechte gevoelens toont, terwijl dat volgens vogel niet kan (of mag) en daarmee Dexter probeert te manipuleren.

ik denk dat het op het einde Dexter een selfless deed doet en daarmee bewijst dat hij geen psychopaat is. Hij zal misschien z'n leven geven voor deb ofzo
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_129088020
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:02 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Dr. Vogel is juist Dexter aan het vertellen hoe hij zich moet voelen. Ik heb namelijk het idee dat hij oprechte gevoelens toont, terwijl dat volgens vogel niet kan (of mag) en daarmee Dexter probeert te manipuleren.

ik denk dat het op het einde Dexter een selfless deed doet en daarmee bewijst dat hij geen psychopaat is. Hij zal misschien z'n leven geven voor deb ofzo
Ja, dat zie ik ook nog wel gebeuren.
Ze blijft ook maar zeggen "You're perfect, perfect as a psychopath" ... :X

Ik kan ook niet zeggen waarom ik van m'n zusje houd. We hebben niets gemeen, we zien en spreken elkaar amper, maar ze is wel m'n zusje, ze is familie. Klaar. Dan zou ik ook zeggen dingen als "omdat ik weet dat ze voor me klaar staat als puntje bij paaltje komt", dat maakt mij nog geen psychopaat :') :P
Ja doei.
pi_129088621
Ik heb gemist wat Dr. Vogel precies met Deb gaat doen nu zij daar op die bank vastgeketend is. Vogel lijkt Deb en Dexter erg uit elkaar te willen drijven. Gaat ze die twee tegen elkaar opzetten en zo ja, hoe en waarom? Was daarvan niet iets in het voorstukje van de volgende aflevering te zien?

[ Bericht 0% gewijzigd door bloempje-moi op 18-07-2013 16:27:19 ]
pi_129088661
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:20 schreef bloempje-moi het volgende:
Was daarvan niet iets in het voorstukje van de volgende aflevering te zien?
Zo ja, graag spoileren ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')