abonnement Unibet Coolblue
pi_128855027
@Kaaspeer, wat faden die backpockets toch gaaf :) Je progress op die ALD is goed te zien, vanaf nu gaan ze hard :) Die Jean Shop kan ik ook wel erg waarderen.

@Fusebox, mooi die vertical falling, dat is zo stijlvol, lijkt me een regular fit gezien de honeycombs? Keertje wassen dan maar ;)

@M1stral, hele goede fit, hoe is het in de thigh, nog roze ballen?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:31:23 #202
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128855175
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:27 schreef T_Fuff het volgende:
@Kaaspeer, wat faden die backpockets toch gaaf :) Je progress op die ALD is goed te zien, vanaf nu gaan ze hard :) Die Jean Shop kan ik ook wel erg waarderen.

@Fusebox, mooi die vertical falling, dat is zo stijlvol, lijkt me een regular fit gezien de honeycombs? Keertje wassen dan maar ;)

@M1stral, hele goede fit, hoe is het in de thigh, nog roze ballen?
De fit in de thighs is goed. Mijn Momo's zitten strakker zeg maar.

Maar wellicht is nog niet alle shrinkage eruit.

Wel superblij met de fit. Zeker de benen en het topblock.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_128855508
Welke had je ook alweer, Mistral? Fit zag er inderdaad goed uit. Ben nu ook heel benieuwd naar de fabric.
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:41:42 #204
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128855578
PBJ XX-007

De fabric is... Vooral slub. Haha. Zal overdag wel een pic maken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_128855790
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:41 schreef M1stral het volgende:
PBJ XX-007

De fabric is... Vooral slub. Haha. Zal overdag wel een pic maken.
Met een betere camera O-) ?
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:48:55 #206
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128855857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Met een betere camera O-) ?
Nee, met dezelfde onder betere omstandigheden.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_128855882
Dank voor de comments ^O^

Is idd een Regular relaxed fit.

Ben ook niet echt ontevreden met het resultaat aangezien dit mijn eerste "echte" denim was waar ik een project van heb gemaakt.

Gezien de frequentie van dragen (gemiddeld ongeveer 3/4 dagen per week) ging de fade in het begin wel erg langzaam maar 6 maanden terug begon het echt harder te gaan, echt een fascinerend proces.

Heb de broek overigens na ongeveer een jaar dragen wel een aantal keren koud gewassen in de wasmachine (waar ik overigens een speciaal programma voor heb op dat apparaat).

Wat overigens ook wel geinig is is dat ik iets later dan de aanschaf van deze een Porter wallet heb gekocht en altijd bij me draag in deze broek, leuk effect krijg je dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 00:24:01 #208
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_128857233
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef Fusebox het volgende:
Dank voor de comments ^O^

Is idd een Regular relaxed fit.

Ben ook niet echt ontevreden met het resultaat aangezien dit mijn eerste "echte" denim was waar ik een project van heb gemaakt.

Gezien de frequentie van dragen (gemiddeld ongeveer 3/4 dagen per week) ging de fade in het begin wel erg langzaam maar 6 maanden terug begon het echt harder te gaan, echt een fascinerend proces.

Heb de broek overigens na ongeveer een jaar dragen wel een aantal keren koud gewassen in de wasmachine (waar ik overigens een speciaal programma voor heb op dat apparaat).

Wat overigens ook wel geinig is is dat ik iets later dan de aanschaf van deze een Porter wallet heb gekocht en altijd bij me draag in deze broek, leuk effect krijg je dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wallet is echt dope, gotta love indigo stains O+!

En nais mistral :D! Hoewel ik zelf misschien voor een hem zou kiezen.
#FREEBAJSKORV
  vrijdag 12 juli 2013 @ 00:28:51 #209
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128857400
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef xSanjay het volgende:

En nais mistral :D! Hoewel ik zelf misschien voor een hem zou kiezen.
Kan altijd nog ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_128860874
bijna droog na tweede was:

Tab fade O+






[ Bericht 27% gewijzigd door kipknots op 12-07-2013 08:27:39 ]
pi_128860956
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:14 schreef kipknots het volgende:
bijna droog na tweede was:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, mooie combs ^O^ .
Enig idee hoeveel wear er in zit?
pi_128860986
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:24 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, mooie combs ^O^ .
Enig idee hoeveel wear er in zit?
Niet echt bijgehouden, maar denk een maand of 7, 8. Heb hem nu zo'n elf maanden.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:28:40 #213
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_128861006
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:14 schreef kipknots het volgende:
bijna droog na tweede was:
[ afbeelding ]
Tab fade O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof, welke fit vind je fijner? Je weird guy of de gustave?
#FREEBAJSKORV
pi_128861147
De weird guy is in ieder geval comfortabeler. De gustave is net wat te skinny bij mijn kuiten. Iets wijder en die was perfect.
pi_128862097
Ziet er goed uit idd.
Ik begin nu wat meer te zien op m'n oldblue. De hele bovenkant is al wat minder donken als de onderkant nu.
Zondag waarschijnlijk update pics :9
Faka G
pi_128862923
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef Fusebox het volgende:
Dank voor de comments ^O^

Is idd een Regular relaxed fit.

Ben ook niet echt ontevreden met het resultaat aangezien dit mijn eerste "echte" denim was waar ik een project van heb gemaakt.

Gezien de frequentie van dragen (gemiddeld ongeveer 3/4 dagen per week) ging de fade in het begin wel erg langzaam maar 6 maanden terug begon het echt harder te gaan, echt een fascinerend proces.

Heb de broek overigens na ongeveer een jaar dragen wel een aantal keren koud gewassen in de wasmachine (waar ik overigens een speciaal programma voor heb op dat apparaat).

Wat overigens ook wel geinig is is dat ik iets later dan de aanschaf van deze een Porter wallet heb gekocht en altijd bij me draag in deze broek, leuk effect krijg je dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice Edwin en mooie wallet :D

quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:14 schreef kipknots het volgende:
bijna droog na tweede was:
[ afbeelding ]
Tab fade O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gaat nice worden :)
We fear that which we cannot see
pi_128863700
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:58 schreef Fusebox het volgende:
Zoals beloofd, pics van bijna twee jaar (niet altijd) dragen van mijn ED-49 RR Rainbow Selvage:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Extra's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk om te zien. Weinig contrast maar zeker nice! Houd het ook goed uit voor een broek van 2 jaar oud.
pi_128864015
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:48 schreef kipknots het volgende:

[..]

Leuk om te zien. Weinig contrast maar zeker nice! Houd het ook goed uit voor een broek van 2 jaar oud.
Thanks, ben alleen wel bang dat de crotch er binnen afzienbare tijd doorgaat.

Die van jou hierboven is ook al erg nice aan het faden, zeker voor een broek van 6-7 maand wear.

Ik wil ook honeycombs maar daar moet ik blijkbaar niet voor bij Edwin denim zijn, ben ook net begonnen met een ED-47 Red selvage in te dragen die ik al anderhalf jaar in de kast had liggen maar verwacht hier ook vooralsnog geen duidelijke honeycombs op.
pi_128864091
Wist niet dat edwin zo lastig te faden is, maar dan krijg je net als momo wel meer eprops voor je fades ;)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:21:45 #220
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_128864690
Heb vandaag iets gekocht waarvan iedere member in deze topic de kriebels krijgt ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FREEBAJSKORV
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:37:08 #221
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128865170
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef xSanjay het volgende:
Heb vandaag iets gekocht waarvan iedere member in deze topic de kriebels krijgt ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What are those? :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128865312
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef xSanjay het volgende:
Heb vandaag iets gekocht waarvan iedere member in deze topic de kriebels krijgt ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:43:18 #223
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_128865390
Het is een kruising tussen een joggingbroek en een denim. 90% katoen, 8% polyester en 2% elastaan.

Ik vind hem zelf echt bruut, en zit super lekker. Draag hem natuurlijk wel als werk broek, in mijn vrije tijd nog altijd heerlijke karton aan mijn benen O+!
#FREEBAJSKORV
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:48:01 #224
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128865557
Wat kost zo'n jogging? Lijkt me best chill voor de brakke dagen, het gevoel van een chilliepants, maar wel de straat op kunnen als je even een boodschap moet doen. :P

Tevens morgen foto's van m'n IF na de was, vandaag weer even indragen. Hij is voor m'n gevoel wel wat gekrompen overal, behalve in de lengte (goede zaak). Waist loop je natuurlijk weer uit. Fit is nog steeds ace.
pi_128865803
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:02 schreef doo. het volgende:
Wist niet dat edwin zo lastig te faden is, maar dan krijg je net als momo wel meer eprops voor je fades ;)
Alles voor die e-props :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')