abonnement Unibet Coolblue
pi_129823850
quote:
15s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Kitbag is het officiële medium tussen fans en bijvoorbeeld de United-fanshop; store.manutd.com
Ik heb er al eens een shirt besteld, en had er geen problemen mee. Maar hoe het met de rest van de mensen zit, ik heb geen idee...
Ahha, dat eerste wist ik niet. In mijn geval gaat het ook niet om voetbalshirts, vandaar de vraag. Maar thanks voor je reactie! :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_129984785
pi_129985198
Toevallig! ik heb zojuist dit Napoli uit shirt besteld. :-)
  donderdag 15 augustus 2013 @ 12:03:09 #104
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_130090635
Even een vraag. Over 3 weken heeft onze vriendgroep een thema feest. Dit jaar is het thema 'roze'. Wij willen met z'n 6en het voetbaltenue aan van Palermo(replica). Weten jullie misschien waar we die kunnen bestellen? Het gaat dus om de replica versie, omdat het niet te duur moet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_130094386
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef Monopoly_Man het volgende:
Norwich is altijd mooi, en Errea is toch weer eens wat anders dan Nike/Adidas/Puma.
Uitshirt.
[ afbeelding ]
iemand een goede site waar ik misschien aan dit shirt zou kunnen komen?

Ondertussen subside maatje xxl :')

[ Bericht 9% gewijzigd door the_legend_killer op 15-08-2013 23:02:31 ]
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:31:38 #106
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_130143096
Weet iemand waar je namaak voetbalshirts kunt bestellen op internet (uit Turkije/Thailand bijv.)?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_130148905
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:31 schreef dikkedaniel het volgende:
Weet iemand waar je namaak voetbalshirts kunt bestellen op internet (uit Turkije/Thailand bijv.)?
Mag hier niet besproken worden meer..
Meeste namaak komt gewoon uit China trouwens
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:10:12 #108
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_130149899
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mag hier niet besproken worden meer..
Meeste namaak komt gewoon uit China trouwens
Ok, dan mogen de sites naar me ge-pmd worden :$
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_130308076
Naar mij ook, zou het waarderen :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:04:59 #110
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_130309959
En naar mij :D
pi_130310449
Je moet gewoon in China gaan wonen, dan is 't pas goedkoop. Net weer zes shirtjes voor twintig euro in totaal, superkwaliteit allemaal. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:28:08 #112
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130310586
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:10 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Ok, dan mogen de sites naar me ge-pmd worden :$
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:57 schreef ujjain het volgende:
Naar mij ook, zou het waarderen :)
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:04 schreef Omnifacer het volgende:
En naar mij :D
Niet besproken worden betekent ook dat je niet om een pm/dm mag vragen.
Tevens vind ik het altijd vrij triest als mensen van die nepshirtjes kopen. :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:22:30 #113
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_130312255
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:28 schreef TBakkert het volgende:

[..]

[..]

[..]

Niet besproken worden betekent ook dat je niet om een pm/dm mag vragen.
Tevens vind ik het altijd vrij triest als mensen van die nepshirtjes kopen. :')
Want ik mag van jou geen namaak shirts kopen van mijn eigen geld en moet 70-80 euro hiervoor betalen? :')
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:33:56 #114
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130312607
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:22 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Want ik mag van jou geen namaak shirts kopen van mijn eigen geld en moet 70-80 euro hiervoor betalen? :')
Dat geld wat je voor de 'echte' shirts betaalt, gaat wel gewoon naar jouw eigen club, voor een supporter is dat al een reden om het te doen. Ten tweede is de kwaliteit wel gewoon zoveel beter dat ze echt langer meegaan.

Tevens kun je de originele shirts vaak op eBay krijgen voor een stuk minder.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:35:23 #115
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_130312652
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:28 schreef TBakkert het volgende:

[..]

[..]

[..]

Niet besproken worden betekent ook dat je niet om een pm/dm mag vragen.
Pff, hielenlikker.

quote:
Tevens vind ik het altijd vrij triest als mensen van die nepshirtjes kopen. :')
/care
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:37:15 #116
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130312723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:35 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Pff, hielenlikker.

[..]

/care
:')
Ik word er hier gewoon zelf een beetje moe van dat er amper nieuwe shirts worden gepost of gewoon shirts van mensen die ze hebben gekocht, maar dat er alleen maar gevraagd wordt naar waar je nepshirts kan kopen. Zo iets heet eigen belang en geen hielenlikkerij.

Tevens "/care" je wel genoeg om een reactie te plaatsen, mongool. :') :r
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_130313058
quote:
13s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:33 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Dat geld wat je voor de 'echte' shirts betaalt, gaat wel gewoon naar jouw eigen club, voor een supporter is dat al een reden om het te doen. Ten tweede is de kwaliteit wel gewoon zoveel beter dat ze echt langer meegaan.

Tevens kun je de originele shirts vaak op eBay krijgen voor een stuk minder.
Want mensen kopen alleen shirts van hun eigen club? En dat geld dat je betaalt voor die Ebay-shirts gaat ook niet naar de club toe. :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:52:17 #118
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130313121
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:50 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Want mensen kopen alleen shirts van hun eigen club? En dat geld dat je betaalt voor die Ebay-shirts gaat ook niet naar de club toe. :)
Dan moet je het lekker zelf weten, maar van die mensen die dan helemaal Barça-fan zijn bijvoorbeeld en alleen maar in van die nepshirtjes lopen. :r

Als je een originele replica op Ebay koopt, dan is dat geld wel al ooit naar de club gegaan, dat gebeurt niet bij de nepperds. ;)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:01:26 #119
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_130313377
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:52 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Dan moet je het lekker zelf weten, maar van die mensen die dan helemaal Barça-fan zijn bijvoorbeeld en alleen maar in van die nepshirtjes lopen. :r

Als je een originele replica op Ebay koopt, dan is dat geld wel al ooit naar de club gegaan, dat gebeurt niet bij de nepperds. ;)
Barca heeft geld zat hoor, die hebben geen geld van shirtjes van mij nodig. Sterker nog ik hoop dat de fifa datsoort clubs eens aanpakt. En wat boeit jou het wat andere mensen kopen serieus zoek een leven.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:27:01 #120
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130314217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:01 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Barca heeft geld zat hoor, die hebben geen geld van shirtjes van mij nodig. Sterker nog ik hoop dat de fifa datsoort clubs eens aanpakt. En wat boeit jou het wat andere mensen kopen serieus zoek een leven.
Ten eerste heeft Barça geen geld zat, maar hartstikke grote schulden. Ten tweede; als iedereen zo denkt als jij, zijn er helemaal geen inkomsten meer op het gebied van merchandising. :')

Je mag lekker kopen wat je wilt, maar je hoeft het niet hier te bespreken, mongool. :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_130314253
Ontopic graag. En TBakkert heeft gelijk, kappen over nepshirts.
BFF met GGMM
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:43:29 #122
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_130314793
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:27 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Ten eerste heeft Barça geen geld zat, maar hartstikke grote schulden. Ten tweede; als iedereen zo denkt als jij, zijn er helemaal geen inkomsten meer op het gebied van merchandising. :')

Je mag lekker kopen wat je wilt, maar je hoeft het niet hier te bespreken, mongool. :')
Barcelona heeft enorme grootverdieners in dienst en smijt met geld (kijk maar naar de koop van Neymar). Dat ze enorme schulden hebben betekend niet dat ze geen geld hebben, ken je feiten ;) Daarom zeg ik ook ik hoop dat de fifa dat soort clubs gaat aanpakken.

Beetje jammer dat je me gaat lopen uitschelden hier. Maar aangezien je in je fobo een jaar of 14, 15 lijkt zal ik verder niet op je kinderachtige gedrag ingaan.

Zo en nu weer ontopic...
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:47:46 #123
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130314964
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:43 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Barcelona heeft enorme grootverdieners in dienst en smijt met geld (kijk maar naar de koop van Neymar). Dat ze enorme schulden hebben betekend niet dat ze geen geld hebben, ken je feiten ;) Daarom zeg ik ook ik hoop dat de fifa dat soort clubs gaat aanpakken.

Beetje jammer dat je me gaat lopen uitschelden hier. Maar aangezien je in je fobo een jaar of 14, 15 lijkt zal ik verder niet op je kinderachtige gedrag ingaan.

Zo en nu weer ontopic...
Barcelona is één van de clubs die niet somaar schulden heeft, maar gewoon echt schulden heeft die ze niet kunnen afbetalen. Dat clubs deels afhankelijk zijn van merchandise is vrij normaal hoor.

Het aanpakken van clubs met schulden vind ik wel goed.
Het 'scheldwoord' mongool staat in mijn ogen gewoon gelijk aan: 'Ga serieus een leven zoeken', dus wie begon er nu? Misschien niet netjes van mij, maar je doet nu net alsof ik de enige ben die dat doet. :')

Tevens zijn die foto's "oud", toen was ik net 15, ik ben nu 16. Iemand anders behandelen vanwege zijn leeftijd, of dat ook alleen maar gebruiken als argument, is echt het meest trieste dat je kunt verzinnen en het bewijst ook meteen jouw ongelijk. :')

Met dat laatste ben je een beetje laat nu, want jij begon met het vragen naar nepshirts en tussendoor heeft DonRaja ook al wat gezegd. :*
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:49:02 #124
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_130315002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:37 schreef TBakkert het volgende:

[..]

:')
Ik word er hier gewoon zelf een beetje moe van dat er amper nieuwe shirts worden gepost of gewoon shirts van mensen die ze hebben gekocht, maar dat er alleen maar gevraagd wordt naar waar je nepshirts kan kopen. Zo iets heet eigen belang en geen hielenlikkerij.
Weet je wat het is? Ik koop echt nooit neppe shirts, effectief nooit. Ik ben alleen pissig op Nike. Ik wil dat shirt van Team USA hebben met die ringen (zie afbeelding).



Nu vind ik shirts al redelijk aan de prijs, met een pondje of 60 per stuk ex bedrukking. Nu hebben ze ook nog echt visueel onderscheid gemaakt tussen de 'normal replica' en de 'authentic replica'. Die laatste kost iets van 100 pond ex bedrukking, en dat is ook het shirt waar ze in spelen. Het enige visuele verschil (naast een paar verschillen in afwerking) is dat het rugnummer op de borst en op de rug in een wit kader staat, terwijl dat in de normale replica niet is. Dat verschil is zo groot dat als je een gewone replica koopt, iedereen kan zien dat je een pauper bent die de authentic replica kan niet kan betalen. Ze zetten je dus eigenlijk voor het blok.

Voor een authentic replica met bedrukking ben je zo een pond of 130 kwijt, en dat is gewoon belachelijk. Vanwege die trieste move van Nike vond ik dat ik voor een keer een neppe kon kopen :')

quote:
Tevens "/care" je wel genoeg om een reactie te plaatsen, mongool. :') :r
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:52:16 #125
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130315132
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:49 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Weet je wat het is? Ik koop echt nooit neppe shirts, effectief nooit. Ik ben alleen pissig op Nike. Ik wil dat shirt van Team USA hebben met die ringen (zie afbeelding).

[ afbeelding ]

Nu vind ik shirts al redelijk aan de prijs, met een pondje of 60 per stuk ex bedrukking. Nu hebben ze ook nog echt visueel onderscheid gemaakt tussen de 'normal replica' en de 'authentic replica'. Die laatste kost iets van 100 pond ex bedrukking, en dat is ook het shirt waar ze in spelen. Het enige visuele verschil (naast een paar verschillen in afwerking) is dat het rugnummer op de borst en op de rug in een wit kader staat, terwijl dat in de normale replica niet is. Dat verschil is zo groot dat als je een gewone replica koopt, iedereen kan zien dat je een pauper bent die de authentic replica kan niet kan betalen. Ze zetten je dus eigenlijk voor het blok.

Voor een authentic replica met bedrukking ben je zo een pond of 130 kwijt, en dat is gewoon belachelijk. Vanwege die trieste move van Nike vond ik dat ik voor een keer een neppe kon kopen :')

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat zijn van die verschillen die wel echt vervelend zijn, maar als het jou gaat om het 'pauper zijn', dan kun je toch beter gewoon de replica kopen en niet een echte nepperd? _O-

Verder een reactie die ik wel kan waarderen. :D
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')