abonnement Unibet Coolblue
pi_128651098
Laatste blunder:

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:09 schreef Taexon het volgende:
Ook maar is het een en ander posten wat in SC's en bende ook al voorbij is gekomen _O-
Dit alles is in nog geen 7 maanden gebeurt :')

Schoonouders die storen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Starende kat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hond die zich bemoeit tijdens de seks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoonmoeder die de deur open trekt na de seks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boze schoonmakers in Disneyland parijs (Hotel Santa Fé)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoonmoeder die belt tijdens de seks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ook wel eens een knietje in mijn ballen gehad door wisselen van standje en wat andere standaard dingen... en meerdere keren mee gemaakt dat de vriend van mijn moeder op mijn slaapkamer deur op de maat van onze seks gaat slaan of klappen in zijn handen _O- :')
Maarja... bij mijn thuis zijn we wat dat betreft heel makkelijk en is het eigenlijk nog geeneens awkward _O-

Zo, weer wat leesvoer voor de mensen hier :P


[ Bericht 97% gewijzigd door promisionxexposed op 06-07-2013 09:42:27 ]
Tax wil tetten :)!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 09:57:36 #2
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_128651373
Tvp

Goed topic _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_128651393
Een schoonmoeder die whatsapped, is jouw schoonmoeder 15 ofzo? :')
pindazakje
pi_128651461
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Een schoonmoeder die whatsapped, is jouw schoonmoeder 15 ofzo? :')
Nee, met de tijd mee gaan betekend niet dat je jong hoeft te zijn toch? :')

Mijn hele familie heeft zo een beetje whatsapp en vind het reuze handig :Y
pi_128651663
Godsamme ik blijf lachen om die schoonmakers van disney, echt wat was dat geniaal :')
Tax wil tetten :)!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:59:25 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_128652234
quote:
en meerdere keren mee gemaakt dat de vriend van mijn moeder op mijn slaapkamer deur op de maat van onze seks gaat slaan of klappen in zijn handen
Met afstand het beste verhaal uit de OP, wat een baas _O_
pi_128653873
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:59 schreef TNA het volgende:

[..]

Met afstand het beste verhaal uit de OP, wat een baas _O_
Ach hij flikt altijd van die rare dingen, en het is niet eens meer awkward eigenlijk _O-

Of tijdens het eten "zozo wat stond jullie muziek ineens hard" :')
pi_128805295
die hond en kat, zo fucking herkenbaar. Helemaal als je een hond heb die graag bij je onder de dekens wilt...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:36:12 #9
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_128876750
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Een schoonmoeder die whatsapped, is jouw schoonmoeder 15 ofzo? :')
Wat? :')
Spatieboos
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:44:26 #10
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_128877218
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Wat? :')
Whatsapp is voor kinderen bedoeld, niet voor oude vrouwen.
pindazakje
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:44:54 #11
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_128877238
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Whatsapp is voor kinderen bedoeld, niet voor oude vrouwen.
Vond het idee van een 15 jarige schoonmoeder gewoon grappig ja. :P
Spatieboos
pi_128882513
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Whatsapp is voor kinderen bedoeld, niet voor oude vrouwen.
Ja want "oude vrouwen" moeten maar bellen of smsen wat meer kost inderdaad :)

Oke back naar het onderwerp, blunders posten :7
pi_129129169
ja schoonmoeder is 15 en vriendin 2...
pi_129129633
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:06 schreef cactusgum3 het volgende:
ja schoonmoeder is 15 en vriendin 2...
46 en 20*
pi_129325475
Op een, vroege, zondagochtend werden m'n vriendin en ik wakker. Nadat we ontwaakt waren, begon de pret vrijwel direct. Na een goede 20 minuten stormt mijn zusje de kamer binnen, zonder te kloppen, en roept: Het ontbijt is kl ... vanaf dit moment had ze een paar grote ogen in haar kop, liep heel hard weer terug en liet de deur wijd open staan :')

Aan het ontbijt heb ik m'n glimlach niet kunnen onderdrukken, maar god wat voelde zij zich toen kut haha!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_129413547
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:19 schreef trolley het volgende:
Op een, vroege, zondagochtend werden m'n vriendin en ik wakker. Nadat we ontwaakt waren, begon de pret vrijwel direct. Na een goede 20 minuten stormt mijn zusje de kamer binnen, zonder te kloppen, en roept: Het ontbijt is kl ... vanaf dit moment had ze een paar grote ogen in haar kop, liep heel hard weer terug en liet de deur wijd open staan :')

Aan het ontbijt heb ik m'n glimlach niet kunnen onderdrukken, maar god wat voelde zij zich toen kut haha!
Lijkt mij gewoon zo droog om zoiets mee te maken :')
  woensdag 31 juli 2013 @ 10:54:32 #17
404882 Philotes
Nil nequit amor.
pi_129536987
Gescheurd toompje.. Bloedde als een rund natuurlijk.

Voordeel is dat het vel helemaal terug kan en dat ik een goed verhaal op verjaardagen heb.
Affection, sexuality and friendship.
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:48:52 #18
408932 Lovegood
Tja, wat zal ik zeggen.
pi_129559367
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:54 schreef Philotes het volgende:
Gescheurd toompje.. Bloedde als een rund natuurlijk.

Voordeel is dat het vel helemaal terug kan en dat ik een goed verhaal op verjaardagen heb.
En dat deed niet heel erg zeer?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:13:50 #19
404882 Philotes
Nil nequit amor.
pi_129580626
quote:
11s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:48 schreef Lovegood het volgende:

[..]

En dat deed niet heel erg zeer?
Uiteraard deed het pijn. Het is geen scheurend gevoel maar alsof er iets knapt.

Tip, niet afspoelen met warm water maar met koud/lauw water!! Dat deed eigenlijk nog meer pijn namelijk. |:(
Affection, sexuality and friendship.
pi_129586037
ai klinkt pijnlijk
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:31:55 #21
408932 Lovegood
Tja, wat zal ik zeggen.
pi_129591669
Ben ik effe blij dat ik dat nooit hoef mee te maken. :')
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:04:57 #22
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_129597619
Ik heb m'n toenmalige vriendin gevingerd met d'r moeder op de kamer :'). Niet een enorme blunder, doch erg spannend. We waren bezig, onder de dekens, begin lente dus gelukkig 'cover', een beetje aan het 'indutten'. Opeens horen we iemand de trap op komen, moederlief dus. Allemaal mooi en aardig, maar ze kwam opeens vol de kamer binnen. Wat spulletjes opruimen etc. Dus ik fluister mijn vriendin in van: fuck.. en nu? "GEWOON DOORGAAN, MAAR RUSTIG!".
So far so good. Die ma had niks door ook nog :D. Gelukkig maar. Als die het doorhad was ik met een zweep het huis uitgejaagd.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_129602426
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:04 schreef OudeBok het volgende:
Ik heb m'n toenmalige vriendin gevingerd met d'r moeder op de kamer :'). Niet een enorme blunder, doch erg spannend. We waren bezig, onder de dekens, begin lente dus gelukkig 'cover', een beetje aan het 'indutten'. Opeens horen we iemand de trap op komen, moederlief dus. Allemaal mooi en aardig, maar ze kwam opeens vol de kamer binnen. Wat spulletjes opruimen etc. Dus ik fluister mijn vriendin in van: fuck.. en nu? "GEWOON DOORGAAN, MAAR RUSTIG!".
So far so good. Die ma had niks door ook nog :D. Gelukkig maar. Als die het doorhad was ik met een zweep het huis uitgejaagd.
Lang leve trappen die moeders veraden :D

Van de week viek ik alleen naakt uit bed toen we iemand de trap op hoorde komen :') _O- gelukkig kwam er niemand binnen :')
pi_129605258
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 07:53 schreef Taexon het volgende:

[..]

Lang leve trappen die moeders veraden :D

Van de week viek ik alleen naakt uit bed toen we iemand de trap op hoorde komen :') _O- gelukkig kwam er niemand binnen :')
_O-
Tax wil tetten :)!
pi_132691451
Haha, ik las dit topic en dacht hier moet ik gepost hebben.

Ik 19 jaar en mijn vriendin 15 (ja ik weet het wel verschil) hebben regelmatig seks de laatste maanden. Zij blijft gewoon bij mij slapen en dan doen wij het meestal. Mijn ouders hadden hier geen weet van trouwens. Wij hebben al een aantal maanden ervaring op seksueel gebied, dus ik wilde eens een keer iets anders proberen. Zelf ben ik enorm van de anale stimulatie bij mij als jongen zijnde dus ik vroeg of zij een strap-on wou kopen. Het leek haar opzich best leuk om te doen, maar dan wel dat ik handboeien om moest, zo dat zij de totale macht in haar handen had. :) Ik was daar mee eens want dat leek mij nog geiler eigenlijk.

Ik en mijn vriendinnetje kwamen thuis van een leuke avond stappen en wouden het toen gaan doen. Ze deed hem in mijn gaatje en ik vond het erg geil, toen deed ze ook nog de handboeitjes kom en ik kwam al bijna. :') Ze deed wat rustiger aan, en begon mij weer hard af te neuken. Ik kreunde een beetje komt gewoon mijn moeder binnen in de kamer en die ziet dat ik kei en keihard geneukt wordt door mijn vriendinnetje. Ze keek wel raar op dat ze zag dat zij een meisje van 1,58 een jongen van 1,85 zat te neuken. Ik heb ze al een week niet gesproken. :')
Gino ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')