abonnement Unibet Coolblue
pi_128645173
Er is eem mannetje die zichzelf op internet Martin Vrijland noemt maar ook Martijn Alberda of zo :') Naja iig is de eerste de naam van de blog

Hij maakt hele kinderachtige "meme's" van het koningshuis als dat beatrix een scheet laat. Te kinderachtig.

Hij blogt over dat je snavels bij kippen gerust kan bijpunten anders doden ze elkaar. Goh helpt de kip ruimte geven niet dan en heb je ooit gevraagd of ze pijn hebben van snavels knippen?

Hij blogt allemaal vaccinatieonzin die hij uit ze ... zuigt. Dingen met alluminium enzo wtf ga je bioboek erbij pakken dan snap je hoe dat werkt joh

En hij verzint moordcomplotten in de zaak Amass Aouragh inclusief zelf gemaakte politie formulieren met verzonnen info. Om het af te maken eist hij van iedereen 50 euro en een willekeurige donatie voor onderzoek. :') Want anders kan hij niet met zijn auto touren en verder weet ik het niet hoor.

Kortom hij maakt mensen bang met verzonnen verhalen en eist geld voor onderzoek. Zo verdient hij zijn brood. Of heroine kan ook. En dat onderzoek bestaat o.a. uit 2sec naar een boom kijken op film in plaats van nadenken of verhanging echt onmogelijk is etc.

Gevaarlijk gewoon dat er zulke mensen zijn die zulke zieke dingen de wereld in brengen en zo jouw geld verzamelen. Nog wel over de rug van een dode...
  zaterdag 6 juli 2013 @ 00:13:44 #2
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_128645309
Whaha, en jij hebt het nog gelezen ook... :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_128645367
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef Geelman het volgende:
Whaha, en jij hebt het nog gelezen ook... :')
En post er hier nog eens een over.
pi_128645394
Martijn Vrijland _O_ ik vind hem nu al een baas.
pi_128645440
Beter dan xandernieuws :') :r

Ik citeer:
quote:
Zilvermeeuw op 04-07-2013 16:32

@antipaus op 04-07-2013 15:44
Ik zie voor Vrijmetselaars-Frankrijk slechts één oplossing : extreem-rechts aan de macht die de luie vreemdelingen zal buitenwippen, werklozen verplicht aan het werk zet, criminaliteit elemineert door het openen van concentratiekampen voor àlle criminelen (vanaf 8 jaar !), enz."
___________________________________________________________________________

"Extreem" rechts is gewoon een uiterst smerig etiketje, opgeplakt door de linkse "gutmensch" die "weg met ons" hoog in het vaandel heeft.
Met een enorm aantal islamieten en een overwegend linkse bevolking (zijn ze altijd al geweest) lijkt het mij - helaas - een utopie dat Marine le Pen ooit aan de macht zal komen. Maar samenwerking van PVV, Vlaams Belang van Filip de Winter en Marine le Pen is in de maak dus zeg nooit nooit.
ciminele buitenlanders met 2 paspoorten: na 3x opgepakt te zijn (maakt niet uit waarvoor); wegwezen met de hele familie naar het land van herkomst.
luie werklozen inderdaad aan het werk maar dan moet er wel werk voor hen zijn. Werklozen die er niets aan kunnen doen kunnen dan een hogere uitkering krijgen zodat ze hun huis niet hoeven te verkopen.
concentratiekampen vind ik een slecht woord wat een - terecht - zeer negatieve klank heeft. Maak er maar werkkampen van: werken van 7 - 19u, met 1/2 uur lunchpauze, om 19u uur eten, daarna douchen en naar bed. Géén t.v. en géén internet. Boeken zijn wel toegestaan maar er wordt scherp op gelet wèlke boeken. De bijbel is toegestaan, de koran verboden. De volgende dag om 6 uur opstaan, douchen, eten en aan t werk. Om te beginnen 1 jaar lang; als je je niet gedraagt of niet hard genoeg werkt, krijg je er een jaar bij.
Heb je er 1 jaar werkkamp opzitten, de volgende keer dat je gepakt wordt voor crimineel gedrag krijg je meteen 5 jaar. Na die 5 jaar weer in de fout: 10 jaar werkkamp.
En voordat de gutmenschen beginnen te mauwen: vroeger moesten de kinderen al op een leeftijd van 5 jaar de kolenmijnen in terwijl ze niets kwaads gedaan hadden. Tegenwoordig zijn er inderdaad al criminelen van 8 jaar. Zodra de "ouders" weten dat hun lieve "prinsjes" voor minimaal een jaar naar een werkkamp gaan, zullen ze (als ze wijs zijn) dat uitschot waarschuwen om geen criminele activiteiten te gaan ontwikkelen.
Wat is deze :{
pi_128646189
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 00:15 schreef Kwalberto het volgende:
Martijn Vrijland _O_ ik vind hem nu al een baas.
Oja jouw broeder was het roch?
pi_128646443
In het begin vond ik hem wel nice bezig zijn met Anass, beetje dieper graven...
Maar al snel bleek dat het een teringmongool was toen hij doorsloeg, en gekke theorieën bedacht.
pi_128646565
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef RetRy32 het volgende:
In het begin vond ik hem wel nice bezig zijn met Anass, beetje dieper graven...
Maar al snel bleek dat het een teringmongool was toen hij doorsloeg, en gekke theorieën bedacht.
Haha idd. Enige goede wat hij heeft gedaan is vragen stellen als hoe het nou zit met dat trackingsspoor e.d. en of dat verhaal van die Pool waar is.

Maar verder wtf. Dingen als conclusies trekken van een vage foto van de dode Anass. :') Hij doet alsof hij lijkenschouwer is en zegt dat het NFI amateurs zijn maar wat is hij dan?
pi_128646637
Niet weten dat Anass is vermoord door de Illuminatie omdat hij de sleutel was tot de ontdekking van de new world order :')
pi_128646777
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 00:44 schreef pussycatdoll het volgende:
Niet weten dat Anass is vermoord door de Illuminatie omdat hij de sleutel was tot de ontdekking van de new world order :')
En er zat ooit een restaurant Lucifer tegenover dus de Joden en Satan hebben er ook mee te maken. :$

Maar zonder gekkigheid als je al die dingen als sectierapporten e.d. die erop staan leest is het al vrij gauw met nadenken duidelijk dat het zelfmoord was. De precieze vindplaats in het bos is niet eens bekend dus ik weet niet waarom Martin van alles daarover van die aangewezen plek speculeerd... Als hij die familie wil helpen steunbze dan met her verwrken van het verdriet ipv onzinverhalen bedenken.
pi_128646897
Martin heeft Anass gewoon vermoord en wilt de credits.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 00:52:34 #12
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_128646952
Echt nog nooit van gehoord. Ik weet niet wat voor rotzooi jij aanklikt als je op het internet zit maar ik zoek meestal alleen waar ik naar op zoek ben en voor de rest vind ik het prima allemaal. Al dat gelul wat mensen op het net pleuren :').
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_128647299
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef mapima het volgende:

[..]

Oja jouw broeder was het roch?
Mijn spiritueel leider.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 02:51:46 #14
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_128649193
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Echt nog nooit van gehoord. Ik weet niet wat voor rotzooi jij aanklikt als je op het internet zit maar ik zoek meestal alleen waar ik naar op zoek ben en voor de rest vind ik het prima allemaal. Al dat gelul wat mensen op het net pleuren :').
Oh, daarom zit je op FOK! zeker :')
Helemaal super.
pi_128671745
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef RetRy32 het volgende:
Martin heeft Anass gewoon vermoord en wilt de credits.
hahahaha wat een hond xD
Tich knap dat anadd door zoveel mensen vermoord is en er zoveel moordvehaleb zijn
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:08:03 #16
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_128671960
Klik er gewoon niet op.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_128820011
Nu gaat ie helicopters huren voor reconstructies :")
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:45:45 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128820162
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef mapima het volgende:
Er is eem mannetje die zichzelf op internet Martin Vrijland noemt maar ook Martijn Alberda of zo :') Naja iig is de eerste de naam van de blog

Hij maakt hele kinderachtige "meme's" van het koningshuis als dat beatrix een scheet laat. Te kinderachtig.

Hij blogt over dat je snavels bij kippen gerust kan bijpunten anders doden ze elkaar. Goh helpt de kip ruimte geven niet dan en heb je ooit gevraagd of ze pijn hebben van snavels knippen?

Hij blogt allemaal vaccinatieonzin die hij uit ze ... zuigt. Dingen met alluminium enzo wtf ga je bioboek erbij pakken dan snap je hoe dat werkt joh

En hij verzint moordcomplotten in de zaak Amass Aouragh inclusief zelf gemaakte politie formulieren met verzonnen info. Om het af te maken eist hij van iedereen 50 euro en een willekeurige donatie voor onderzoek. :') Want anders kan hij niet met zijn auto touren en verder weet ik het niet hoor.

Kortom hij maakt mensen bang met verzonnen verhalen en eist geld voor onderzoek. Zo verdient hij zijn brood. Of heroine kan ook. En dat onderzoek bestaat o.a. uit 2sec naar een boom kijken op film in plaats van nadenken of verhanging echt onmogelijk is etc.

Gevaarlijk gewoon dat er zulke mensen zijn die zulke zieke dingen de wereld in brengen en zo jouw geld verzamelen. Nog wel over de rug van een dode...
Ik dacht dat hij ermee opgehouden was? Is hij weer bezig?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:47:57 #19
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128820253
Het is een complotgekkie, wat denk je nou zelf dat je van hem kunt verwachten?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:51:35 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128820402
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik dacht dat hij ermee opgehouden was? Is hij weer bezig?
Ja, nadat Martijn Alberda was ontmaskerd door sites als Barracuda, hing hij zijn aluhoedje aan de wilgen. Om een week later weer terug te zijn met een nieuwe site: martinvrijland.com. Voortaan werkt hij nog nauwer samen met die andere mafmuts: Micha Kat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:52:05 #21
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128820421
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, nadat Martijn Alberda was ontmaskerd door sites als Barracuda, hing hij zijn aluhoedje aan de wilgen. Om een week later weer terug te zijn met een nieuwe site: martinvrijland.com. Voortaan werkt hij nog nauwer samen met die andere mafmuts: Micha Kat.
-O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:54:51 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128820534
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, nadat Martijn Alberda was ontmaskerd door sites als Barracuda, hing hij zijn aluhoedje aan de wilgen. Om een week later weer terug te zijn met een nieuwe site: martinvrijland.com. Voortaan werkt hij nog nauwer samen met die andere mafmuts: Micha Kat.
Wat heeft tegenwoordig zijn aandacht? Anass vast niet meer toch? Of Ruben en Julian?

Demmink zeker?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_128820536
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

-O-
Puur vermaak. Hoe meer van zulke randdebielen hoe leuker.
pi_128820591
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij ermee opgehouden was? Is hij weer bezig?
ja omdat dat om rapport af is van anass zijn dood. En omdat die directeur van de laatst bezochte shool van mij en anass (adelbert college) weer even liet zien hoe goed hij kan liegen met dat persbericht. (Staat op voorpagina schoolsite)

En daardoor kwam anass weer in de landelijke media en werd martin vrijland wakker.

Btw via die anass pagina's op fb had ik zijn eigen acc gevonden en eht knap is martin niet. :")
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:56:06 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128820592
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

Wat heeft tegenwoordig zijn aandacht? Anass vast niet meer toch? Of Ruben en Julian?

Demmink zeker?
De mazelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')