abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_129168721
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 20:57 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Osgood presteerde wel behoorlijk goed in de playoffs. Zodra het erom ging stond hij er. Hij heeft de laatste 2 cups die hij heeft gewonnen een heel behoorlijk aandeel gehad.
Met de helft van de wedstrijd Lidstrom voor me kan ik dat ook wel, maar goed noem maar een team op dat 5 HHOF' ers in zijn team heeft/had
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 20 juli 2013 @ 22:20:23 #202
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_129169126
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met de helft van de wedstrijd Lidstrom voor me kan ik dat ook wel, maar goed noem maar een team op dat 5 HHOF' ers in zijn team heeft/had
Fleury heeft er ook minimaal 2 in zijn team.. dit seizoen zelfs 3, wellicht als Letang nog heel groot kan worden 4? Zegt niks dus ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_129169542
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Laatste 10 Stanley Cup winners

2013: Canada - Crawford
2012: VS - Quick
2011: VS - Thomas
2010: Finland - Niemi
2009: Canada - Fleury
2008: Canada - Notgood (Gestopt)
2007: Canada - Giguerre
2006: Canada - Ward
2004: Rusland - Bulinwall

2010: Canada - Luongo
2006: Zweden - Lundquist
2002: Canada - Brodeur
Deze lijst is vertekend, want de ene goalie moest het hebben van een veelscorend team (waardoor hij er zelf ook veel kon doorlaten) zoals bijv. Fleury, en de andere verdedigde het net strak en won daarbij een Conn Smythe, zoals Ward en Quick.

Daarnaast won bijv. Giguerre de Conn Smythe als verliezer in 2003. En werd Ryan Miller MVP op de Spelen in 2010, ook als verliezer.
pi_129169606
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:20 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Fleury heeft er ook minimaal 2 in zijn team.. dit seizoen zelfs 3, wellicht als Letang nog heel groot kan worden 4? Zegt niks dus ;)
Letang is geen HHoF natuurlijk.

Colorado met Sakic, Forsberg en Roy kwam wel in de buurt maar Roy won ook Con Smyth. En Foote was vooral verdedigend erg sterk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_129169966
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Letang is geen HHoF natuurlijk.

Colorado met Sakic, Forsberg en Roy kwam wel in de buurt maar Roy won ook Con Smyth. En Foote was vooral verdedigend erg sterk
Letang heeft nog een carriere van minimaal 12 NHL seizoenen te gaan, speelt in een team dat elk jaar om de Cup strijdt, en heeft hem al eens gewonnen. Ik zie hem wel een Hall of Famer worden.
pi_129170188
Denk dat hij niet eens in de buurt komt van Blake, Leetch, Chelios, Lidstrom, McInnes, Stevens en dergelijke, dan moet hij neem ik aan minimaal 3 a 4 keer de Norris winnen, minimaal 2 keer de Cup en goud met Canada

Ik denk dat het uitgesloten is maar goed zijn beste jaren komen er nu aan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 21 juli 2013 @ 08:10:28 #207
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_129179874
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat hij niet eens in de buurt komt van Blake, Leetch, Chelios, Lidstrom, McInnes, Stevens en dergelijke, dan moet hij neem ik aan minimaal 3 a 4 keer de Norris winnen, minimaal 2 keer de Cup en goud met Canada

Ik denk dat het uitgesloten is maar goed zijn beste jaren komen er nu aan
Ik denk het ook, zo goed vind ik hem niet.. zijn instelling is verkeerd, hij heeft geen echte winnaarsmentaliteit.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_129180110
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 08:10 schreef maniack28 het volgende:

[..]

zijn instelling is verkeerd, hij heeft geen echte winnaarsmentaliteit.
dit vind ik altijd grappig om te lezen. Jij kent hem persoonlijk dus? Met hem geknikkerd? Of is ergens terug te lezen dat zijn medespelers/coach die dagelijks met hem omgaan dat vinden?
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129180122
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met de helft van de wedstrijd Lidstrom voor me kan ik dat ook wel, maar goed noem maar een team op dat 5 HHOF' ers in zijn team heeft/had
Dan kan je het als goalie dus eigenlijk nooit goed doen. Want als hij goed keept ligt het ineens aan zijn teammates en als hij slecht keept is hij een prutser. Ooit wel eens bij stilgestaan dat die gasten misschien wel mede HHOF-ers zijn geworden MEDE dankzij Osgood zijn goede keeperswerk in de playoffs?
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129183865
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 08:59 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dan kan je het als goalie dus eigenlijk nooit goed doen. Want als hij goed keept ligt het ineens aan zijn teammates en als hij slecht keept is hij een prutser. Ooit wel eens bij stilgestaan dat die gasten misschien wel mede HHOF-ers zijn geworden MEDE dankzij Osgood zijn goede keeperswerk in de playoffs?
Ja vast
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_129183949
3 jaar bij een ander team, 3 jaar in de eerste ronde eruit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 21 juli 2013 @ 14:26:22 #212
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_129185556
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 13:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja vast
:')
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 21 juli 2013 @ 15:11:19 #213
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_129186580
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 08:58 schreef nyny83 het volgende:

[..]

dit vind ik altijd grappig om te lezen. Jij kent hem persoonlijk dus? Met hem geknikkerd? Of is ergens terug te lezen dat zijn medespelers/coach die dagelijks met hem omgaan dat vinden?
Nee, dat lees ik aan hem af. Hij gaat voor geld, hij doet moeilijk, hij laat zijn koppie vaak hangen. Als de Pens hem niet zo belachelijk veel betaald hadden was hij weg geweest. Komaan, je hebt hart voor je team of niet. Dat heeft hij niet... Voor mij kom je dan over als iemand die niet dezelfde winnaarsmentaliteit heeft als bijv. Crosby en dan ben je dus geen Hall of Fame waardig.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_129187316
Kris Letang blijft controversieel hier op fok. _O-
  zondag 21 juli 2013 @ 16:53:05 #215
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_129189234
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 15:44 schreef emokid het volgende:
Kris Letang blijft controversieel hier op fok. _O-
Ik ben een Pensfan, dus dan mag het... ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_129189611
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 15:11 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, dat lees ik aan hem af. Hij gaat voor geld, hij doet moeilijk, hij laat zijn koppie vaak hangen. Als de Pens hem niet zo belachelijk veel betaald hadden was hij weg geweest. Komaan, je hebt hart voor je team of niet. Dat heeft hij niet... Voor mij kom je dan over als iemand die niet dezelfde winnaarsmentaliteit heeft als bijv. Crosby en dan ben je dus geen Hall of Fame waardig.
Hij heeft tot dusverre terwijl hij tweevoudig allstar en norris trophy finalist was altijd voor een schijntje van 3,5 miljoen per jaar gespeeld. Ik vind dat hij wel een aardig salaris verdiend heeft inmiddels, hij heeft zich wel bewezen. Hij heeft nu een contract afgesloten vergelijkbaar met Bryan Campbell. Met alle respect, maar hij is echt 10x beter dan die prutser. Buiten dat... hart voor het team... hij is gewoon prof he. Hij moet zich in die paar jaar flink binnen spelen want daarna is het over. Als jij ergens anders 2x zoveel kan verdienen doe je het ook, ook al heb je het bij je huidige baas best goed.

Btw... Crosby met zn hart voor het team verdient ook gewoon gemiddeld 9 miljoen per jaar. Malkin zelfs 9,5....
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129193333
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 14:26 schreef Katth het volgende:

[..]

:')
Ach het komt van iemand die denkt dat Stevie Y een HHoF' er is door Notgood
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_129195157
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ach het komt van iemand die denkt dat Stevie Y een HHoF' er is door Notgood
begrijpend lezen is ook een vak. Een paar zinnen uit zijn context rukken en erin lezen wat je wilt lezen ook. Dat laatste beheers je als geen ander, aan het eerste moet je nog even werken. Waarom discussieer je altijd zo aggressief?
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 21 juli 2013 @ 20:34:59 #219
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_129195465
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:26 schreef nyny83 het volgende:

[..]

begrijpend lezen is ook een vak. Een paar zinnen uit zijn context rukken en erin lezen wat je wilt lezen ook. Dat laatste beheers je als geen ander, aan het eerste moet je nog even werken. Waarom discussieer je altijd zo aggressief?
Ik probeer ook elke keer weer die discussie aan te gaan tegen beter weten in. Wellicht moet ik eens leren :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_129198489
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:34 schreef Katth het volgende:

[..]

Ik probeer ook elke keer weer die discussie aan te gaan tegen beter weten in. Wellicht moet ik eens leren :)
Dude, die avatar. _O-

Een interessant onderzoek die ik vandaag tegen kwam, hoewel redelijk ongefundeerd:
http://www.arcticicehocke(...)ts-per-game-peak-age

  zondag 21 juli 2013 @ 23:12:03 #221
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_129203302
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 17:05 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Hij heeft tot dusverre terwijl hij tweevoudig allstar en norris trophy finalist was altijd voor een schijntje van 3,5 miljoen per jaar gespeeld. Ik vind dat hij wel een aardig salaris verdiend heeft inmiddels, hij heeft zich wel bewezen. Hij heeft nu een contract afgesloten vergelijkbaar met Bryan Campbell. Met alle respect, maar hij is echt 10x beter dan die prutser. Buiten dat... hart voor het team... hij is gewoon prof he. Hij moet zich in die paar jaar flink binnen spelen want daarna is het over. Als jij ergens anders 2x zoveel kan verdienen doe je het ook, ook al heb je het bij je huidige baas best goed.

Btw... Crosby met zn hart voor het team verdient ook gewoon gemiddeld 9 miljoen per jaar. Malkin zelfs 9,5....
Crosby en Malkin zijn echt wel even van een andere catagorie dan Letang. Hoewel ik vind dat Malkin teveel krijgt. Malkin en Neal zijn turnover machines, net als Letang. Hoewel je ze dat misschien niet kwalijk mag nemen, ben bang dat het meer aan Bylsma ligt :')

Letang 6 mill ja, Letang 8 mill alleen als hij een two-way defenseman zou zijn. En dat is hij niet, hij is in zekere zin "incompleet"..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_129203336
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:39 schreef emokid het volgende:

[..]

Dude, die avatar. _O-

Een interessant onderzoek die ik vandaag tegen kwam, hoewel redelijk ongefundeerd:
http://www.arcticicehocke(...)ts-per-game-peak-age
[ afbeelding ]
Met de hoofden erbij is die gif nog leuker. Leuk grafiekje wel, had niet verwacht dat het zo snel zou aflopen gezien het aantal hockeyers dat op hoge leeftijd nog speelt (35+)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129210777
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Met de hoofden erbij is die gif nog leuker. Leuk grafiekje wel, had niet verwacht dat het zo snel zou aflopen gezien het aantal hockeyers dat op hoge leeftijd nog speelt (35+)
Denk dat of je heel goed bent (Jagr etc) of een role player bent en dan heb je sws nooit veel meer dan 10 punten gescoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_129210783
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:26 schreef nyny83 het volgende:

[..]

begrijpend lezen is ook een vak. Een paar zinnen uit zijn context rukken en erin lezen wat je wilt lezen ook. Dat laatste beheers je als geen ander, aan het eerste moet je nog even werken. Waarom discussieer je altijd zo aggressief?
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 08:59 schreef nyny83 het volgende:
Ooit wel eens bij stilgestaan dat die gasten misschien wel mede HHOF-ers zijn geworden MEDE dankzij Osgood zijn goede keeperswerk in de playoffs?
Hoe zou je deze zin dan uit willen leggen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_129211121
Let goed op de nuance MEDE. Hij staat er zelfs met hoofdletters. Die HHoF'ers hebben zo kunnen schitteren omdat de teamgenoten om hun heen ook van hoge kwaliteit waren
Vicariously I live while the whole world dies
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')