abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_132093460
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 05:38 schreef Tourniquet het volgende:
Capitol Reef en Bryce zijn iig weer open, gefinancieerd door de staat Utah. Vanmiddag al Bryce gezien vanaf het viewpoint, morgen maken we een hike in het park.
Zion is ook open en de Grand Canyon binnem 48 uur volledig.
All management is Strategic Management.
pi_132098075
Hey allemaal,

Ben nu met 3 vrienden (21 jaar) een reis aan het plannen voor aankomende zomer. Een reis van ongeveer drie weken, waarbij we voor de volle drie weken een auto zullen huren. Idee is om te starten in San Fransisco. Vanaf dan hebben we het volgende in gedachten:
- Yosemite Park
- Vanaf Yosemite Park naar Los Angeles (via highway 101, omdat we gehoord hebben dat dit een prachtige route is). Is dit in 1 dag te doen?
- Los Angeles
- San Diego? Wel of niet de moeite waard?
- Vanaf LA (of SD) naar Las Vegas
- Vanaf Las Vegas willen we in ieder geval de Grand Canyon bezoeken. Zat er zelf aan te denken om ook Zion Park en misschien Bryce Canyon hieraan toe te voegen. Het zou dan Las Vegas - Zion - Bryce - Grand Canyon - Las Vegas worden. Is dit goed te doen qua reistijden tussen de verschillende parken?

Hoop erg dat jullie tips kunnen geven over ons idee en of het haalbaar is wat we in gedachten hebben. We willen een mooie mix tussen natuur en steden, en willen ook wel wat keren uitgaan. Vandaar dat we in ieder geval minimaal 3 nachten in LA door willen brengen.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
"Don't ever give up."
pi_132098245
Algemene indeling die we nu voor ogen hebben:

Dag 1: Amsterdam - San Fransisco
Dag 2: San Fransisco
Dag 3: San Fransisco
Dag 4: San Fransisco --> Yosemite
Dag 5: Yosemite
Dag 6: Yosemite --> Los Angeles (via highway 101, is dit te doen in 1 dag?)
Dag 7: Los Angeles
Dag 8: Los Angeles
Dag 9: Los Angels
Dag 10: Los Angeles --> Las Vegas
Dag 11: Las Vegas
Dag 12: Las Vegas
Dag 13: Las Vegas
Dag 14: Las Vegas --> Zion national Park
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion --> Bryce canyon
Dag 17: Bryce Canyon
Dag 18: Bryce Canyon --> Grand Canyon
Dag 19: Grand Canyon
Dag 20: Grand Canyon --> Las Vegas
Dag 21: Las Vegas --> Amsterdam

Zijn er dingen die we absoluut zouden moeten toevoegen (bijv. San Diego?)
Zijn er steden / plekken waar we nu teveel of juist te weinig tijd voor hebben uitgetrokken?
De reisindeling zoals we die nu hebben neergezet: zijn de afstanden die we daarbij per dag overbruggen te overzien of is dit gekkenwerk? (bijv. van Yosemite naar Los Angeles in 1 dag via highway 101)? Zijn er nog bepaalde mooie routes om te rijden die jullie kunnen aanraden tussen de verschillende plekken die wij graag willen bezoeken?

We zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen!
"Don't ever give up."
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:52:10 #279
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_132099639
Yosemite naar LA via de 101 duurt zo'n 8 uur bij goed verkeer.
Ben je overigens niet in de war met Highway 1 langs de kust? Die is namelijk het mooiste (en daar zou ik 2 dagen voor uittrekken met een stop in San Luis Obispo of San Simeon bijv
pi_132108239
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:48 schreef lucatoni het volgende:
Algemene indeling die we nu voor ogen hebben:

Dag 1: Amsterdam - San Fransisco
Dag 2: San Fransisco
Dag 3: San Fransisco
Dag 4: San Fransisco --> Yosemite
Dag 5: Yosemite
Dag 6: Yosemite --> Los Angeles (via highway 101, is dit te doen in 1 dag?)
Dag 7: Los Angeles
Dag 8: Los Angeles
Dag 9: Los Angels
Dag 10: Los Angeles --> Las Vegas
Dag 11: Las Vegas
Dag 12: Las Vegas
Dag 13: Las Vegas
Dag 14: Las Vegas --> Zion national Park
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion --> Bryce canyon
Dag 17: Bryce Canyon
Dag 18: Bryce Canyon --> Grand Canyon
Dag 19: Grand Canyon
Dag 20: Grand Canyon --> Las Vegas
Dag 21: Las Vegas --> Amsterdam

Zijn er dingen die we absoluut zouden moeten toevoegen (bijv. San Diego?)
Zijn er steden / plekken waar we nu teveel of juist te weinig tijd voor hebben uitgetrokken?
De reisindeling zoals we die nu hebben neergezet: zijn de afstanden die we daarbij per dag overbruggen te overzien of is dit gekkenwerk? (bijv. van Yosemite naar Los Angeles in 1 dag via highway 101)? Zijn er nog bepaalde mooie routes om te rijden die jullie kunnen aanraden tussen de verschillende plekken die wij graag willen bezoeken?

We zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Stippel de route eens uit op Google maps. Dan zie je al snel dat Yosemite LA niet te doen is en niet via Highway 1 gaat....
pi_132109565
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:15 schreef exode het volgende:

[..]

Stippel de route eens uit op Google maps. Dan zie je al snel dat Yosemite LA niet te doen is en niet via Highway 1 gaat....
Heb ik gedaan en kan je wel degelijk via highway 1 doen, is alleen niet de snelste route maar daar gaat het nu niet om. In een dag wordt wel lastig denk.
"Don't ever give up."
pi_132110195
Naar mijn idee is je roure niet heel logisch. Probeer er morgen even iets vsn te msken :-)
All management is Strategic Management.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:42:30 #283
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132110410
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:48 schreef lucatoni het volgende:
Algemene indeling die we nu voor ogen hebben:

Dag 1: Amsterdam - San Fransisco
Dag 2: San Fransisco
Dag 3: San Fransisco
Dag 4: San Fransisco --> Yosemite
Dag 5: Yosemite
Dag 6: Yosemite --> Los Angeles (via highway 101, is dit te doen in 1 dag?)
Dag 7: Los Angeles
Dag 8: Los Angeles
Dag 9: Los Angels
Dag 10: Los Angeles --> Las Vegas
Dag 11: Las Vegas
Dag 12: Las Vegas
Dag 13: Las Vegas
Dag 14: Las Vegas --> Zion national Park
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion --> Bryce canyon
Dag 17: Bryce Canyon
Dag 18: Bryce Canyon --> Grand Canyon
Dag 19: Grand Canyon
Dag 20: Grand Canyon --> Las Vegas
Dag 21: Las Vegas --> Amsterdam

Zijn er dingen die we absoluut zouden moeten toevoegen (bijv. San Diego?)
Zijn er steden / plekken waar we nu teveel of juist te weinig tijd voor hebben uitgetrokken?
De reisindeling zoals we die nu hebben neergezet: zijn de afstanden die we daarbij per dag overbruggen te overzien of is dit gekkenwerk? (bijv. van Yosemite naar Los Angeles in 1 dag via highway 101)? Zijn er nog bepaalde mooie routes om te rijden die jullie kunnen aanraden tussen de verschillende plekken die wij graag willen bezoeken?

We zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Heb je een bepaalde reden om zo lang in LA te blijven? Ik vond LA het minste van waar ik in de VS ben geweest, en dat is ondertussen op best een aantal plaatsen. Het is enorm groot, je staat constant in de file en echt veel is er niet te zien, vond ik. Als je er woont of mensen kent die er wonen is het misschien al een ander verhaal, maar ik zou het niet per se aanraden.

Bryce en Grand Canyon, ben je van plan daar veel te gaan hiken? Je bent daar in je voorbeeld best lang. Zeker GC, daarvan heb je in een middag alles wel gezien als je geen echte hikes gaat maken. Ik zou zelf (ben er nu 2 x geweest) naar Bryce rijden, dan de volgende ochtend en middag een hike/ezeltocht maken en dan eind van de middag weer doorrijden. Maar dat hangt wel af van hoe de route uiteindelijk wordt, zo is ie idd niet heel logisch.
pi_132115992
Gelukkig was Bryce Canyon weer open. Vanmorgen een geweldige hike gemaakt, 2 trails gedaan (Navajo en Peekaboo). Het weer was echt perfect daarvoor, zonnig en 12 graden. Wat een bizarre plek, onwijs mooi!
pi_132116489
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:35 schreef GodsSon het volgende:
Naar mijn idee is je roure niet heel logisch. Probeer er morgen even iets vsn te msken :-)
Top! Hij kan sowieso logischer, maar is ons verteld dat de highway 1 zo prachtig is, dus die willen we eigenlijk wel erin hebben. Of is dit niet de moeite waard?
"Don't ever give up."
pi_132116506
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:42 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Heb je een bepaalde reden om zo lang in LA te blijven? Ik vond LA het minste van waar ik in de VS ben geweest, en dat is ondertussen op best een aantal plaatsen. Het is enorm groot, je staat constant in de file en echt veel is er niet te zien, vond ik. Als je er woont of mensen kent die er wonen is het misschien al een ander verhaal, maar ik zou het niet per se aanraden.

Bryce en Grand Canyon, ben je van plan daar veel te gaan hiken? Je bent daar in je voorbeeld best lang. Zeker GC, daarvan heb je in een middag alles wel gezien als je geen echte hikes gaat maken. Ik zou zelf (ben er nu 2 x geweest) naar Bryce rijden, dan de volgende ochtend en middag een hike/ezeltocht maken en dan eind van de middag weer doorrijden. Maar dat hangt wel af van hoe de route uiteindelijk wordt, zo is ie idd niet heel logisch.
Lijkt mij zelf wel leuk om iig per park een flinke wandeltocht te maken. Maar bedankt voor je opmerking over gc en bryce, even met vriendenoveroverleggen.

Las Vegas willen we vooral lang blijven om ooklekker te kkunnen feesten tijdens deze vakantie. Wat mij betreft had 2 nachten prima geweest, maar de anderen willen liever wat langer.
"Don't ever give up."
  zondag 13 oktober 2013 @ 08:33:12 #287
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132116529
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 08:29 schreef lucatoni het volgende:

[..]

Lijkt mij zelf wel leuk om iig per park een flinke wandeltocht te maken. Maar bedankt voor je opmerking over gc en bryce, even met vriendenoveroverleggen.

Las Vegas willen we vooral lang blijven om ooklekker te kkunnen feesten tijdens deze vakantie. Wat mij betreft had 2 nachten prima geweest, maar de anderen willen liever wat langer.
Pssst, Los Angeles zei ik, niet Las Vegas ;)

LV zou ik ook minstens zo lang blijven.
pi_132116601
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 08:33 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Pssst, Los Angeles zei ik, niet Las Vegas ;)

LV zou ik ook minstens zo lang blijven.
Oeps, sorry haha
Willen iig Hollywood en universal studios. Zouden dit dus eventueel wel met een dagje in kunnen korten ja
"Don't ever give up."
pi_132117479
Ik vind je route ook niet heel logisch lucatoni. Heb je het al in een kaartje gezet?
Waarom niet van Yosemite naar Las Vegas, Bryce, grand Canyon en dan naar LA? Oh wacht, je vliegt terug van Las Vegas...

Ik vond LA ook weinig boeiend, met een dag had ik het daar wel gezien. San Diego vond ik leuker! Maar ook niet echt een enorme must, als je het vergelijkt met wat er nog meer is. Wel een leuke bestemming als je een dag over hebt of graag naar Sea World wil dus daar toch al komt.
pi_132117751
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:27 schreef Mineola het volgende:
Ik vind je route ook niet heel logisch lucatoni. Heb je het al in een kaartje gezet?
Waarom niet van Yosemite naar Las Vegas, Bryce, grand Canyon en dan naar LA? Oh wacht, je vliegt terug van Las Vegas...

Ik vond LA ook weinig boeiend, met een dag had ik het daar wel gezien. San Diego vond ik leuker! Maar ook niet echt een enorme must, als je het vergelijkt met wat er nog meer is. Wel een leuke bestemming als je een dag over hebt of graag naar Sea World wil dus daar toch al komt.
Vliegplekken staan nog niet vast. Gaat er vooral om dat we graag de highway 1 willen rijden, omdat die onwijs mooi schijnt te zijn. Is dit inderdaad de moeite waard? Zo niet kunnen we de route inderdaad beter omgooien.
"Don't ever give up."
pi_132117861
Als het nog te plannen is dan zou ik retour SF of retour LA (of zelfs retour Las Vegas) logischer vinden, als je de kustweg graag wil doen.

Ik heb m zelf nog niet gereden, ik vloog heen op SF en terug op LA, maar die weg staat wel op het lijstje voor de volgende keer. Schijnt prachtig te zijn, ik hoor alleen maar goede verhalen erover.
pi_132117901
Ik was meer onder de indruk van de parken. Kustweg is erg mooi, dus als je de mogelijkheid hebt kan je het zeker opnemen. ik heb de colgende route in september gedaan:

Las Vegas - Grand Canyon - Page -Bryce - Zion - Yosemite - San Francisco - LA - San Diego
All management is Strategic Management.
pi_132118635
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:58 schreef GodsSon het volgende:
Ik was meer onder de indruk van de parken. Kustweg is erg mooi, dus als je de mogelijkheid hebt kan je het zeker opnemen. ik heb de colgende route in september gedaan:

Las Vegas - Grand Canyon - Page -Bryce - Zion - Yosemite - San Francisco - LA - San Diego
In principe dus redelijk dezelfde plekken. Enige verschil is dat wij dus redelijk omrijden vanaf yosemite naar los angeles.

Als je nog tips hebt qua hotels enzo horen we dit heel erg graag.
"Don't ever give up."
  zondag 13 oktober 2013 @ 11:47:16 #294
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132118844
Wij hebben een stukje Highway 1 gedaan en het is mooi hoor. Maar ik was ook meer onder de indruk van de rest. Eigenlijk wat GodsSon zegt. Als je in de buurt komt moet je een stukje daarvan rijden. Maar ik zou er niet speciaal voor naar LA gaan.
pi_132122125
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:07 schreef lucatoni het volgende:

[..]

Heb ik gedaan en kan je wel degelijk via highway 1 doen, is alleen niet de snelste route maar daar gaat het nu niet om. In een dag wordt wel lastig denk.
Highway 1 loopt van SF naar LA, natuurlijk kan het vanuit Yosemite, maar het is heeeel onlogisch en om.

Ik denk dat je met je huidige schema moet kiezen, Yosemite of Highway 1. Je kan ook het rondje ' rond' maken, nu eindig je in Las Vegas toch?
pi_132122273
Overigens lees ik dat jullie 21 zijn, dan wordt een auto huren ook een stukje duurder. Je krijgt dan een 'under 25' pakket.

Wij hebben in 2008 het volgende rondje gedaan:

LA-Sedona-Grand Canyon-Page-Bryce-Zion-Las Vegas-Death Valley-Yosemite-SF-Monterey-Morro Bay-Santa Barbara-LA. Dit in 3,5 week waarbij we de laatste 3 nachten in LA sliepen en vooral op het strand hebben gehangen etc. Ik vind LA geweldig, maar de meningen over deze stad lopen erg uiteen.
pi_132126266
Mijn reis van A-Z, met enkele opmerkingen. Gezien je planning kan dit misschien een goed idee zijn voor jullie reis, er zit in ieder geval heel veel in wat voor jullie ook interessant kan zijn. Ik benoem niet alles wat onderweg langs is gekomen, maar de hoofdlijn zal wel duidelijk worden. Eerste deel van de reis was met een camper, tweede deel met een auto :)

Dag 1 Amsterdam - Las Vegas
Dag 2 Las Vegas
Dag 3 Las Vegas - Grand Canyon (Mather Campground)
Dag 4 Grand Canyon (Desert View Campground)
Dag 5 Grand Canyon - Monument Valley - Page (Wahweap campground)
Dag 6 Page (Wahweap campground) *Antilope Canyon / Horseshoe Bend
Dag 7 Page - Cedar Breaks NM *Glen Canyon Dam rondleiding
Dag 8 Cedar Breaks NM - Bryce Canyon (Ruby's Inn)
Dag 9 Bryce Canyon - Zion NP (South Campground)
Dag 10 Zion NP (Zion Canyon Campground)
Dag 11 Zion NP - Las Vegas *Valley of Fire / Lake Mead
Dag 12 Las Vegas - Lemon Cove (Lemon Cove campground) *shopping / lange rijdag
Dag 13 Lemon Cove - Oakhurst (High Sierra RV) Seqoia NP/Kings Canyon / Yosemite
Dag 14 Oakhurst - Yosemite Valley (North Pines Campground)
Dag 15 Yosemite (North Pines Campground)
Dag 16 Yosemite - San Leandro (Anthony Chabot Campground)
Dag 17 San Leandro - San Francisco *Inleveren camper, OV naar de stad (la Luna Inn)
Dag 18 San Francisco (La Luna Inn)
Dag 19 San Francisco - Monterey (Padre Oaks) Diner: Loulou's Griddle in the middle!!! *17 mile drive
Dag 20 Monterey - San Luis Obispo (Sunbeam motel) *Julia Pfeifer Burns State Park
Dag 21 San Luis Obispo - Santa Monica (Ocean Park) *Santa Barbara
Dag 22 Santa Monica - Anaheim (Travelodge) *Getty Museum / Hollywood
Dag 23 Anaheim (Travelodge) *Disney / Anaheim Angels
Dag 24 Anaheim - San Diego (Best Western)
Dag 25 San Diego (Best Western)
Dag 26 San Diego (Best Western)
Dag 27 San Diego - Amsterdam :(
All management is Strategic Management.
pi_132126606
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:48 schreef lucatoni het volgende:
Route idee lucatoni
Zoals je ziet hierboven mijn route, ik ben zo vrij geweest om een en ander aan te passen naar mijn believen in jouw route. Zo mis je alleen in eerste instantie wel Yosemite.

Dag 1: Amsterdam - San Fransisco
Dag 2: San Fransisco
Dag 3: San Fransisco
Dag 4: San Fransisco --> Monterey
Dag 5: Monterey - Santa Barbara
Dag 6: Santa Barbara --> Los Angeles
Dag 7: Los Angeles
Dag 8: Los Angeles
Dag 9: Los Angels - Death Valley
Dag 10: Death Valley --> Las Vegas
Dag 11: Las Vegas
Dag 12: Las Vegas
Dag 13: Las Vegas
Dag 14: Las Vegas --> Zion national Park
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion
Dag 17: Zion - Bryce Canyon
Dag 18: Bryce Canyon --> Grand Canyon (DIT IS DE NOORDKANT GRAND CANYON)
Dag 19: Grand Canyon
Dag 20: Grand Canyon --> Las Vegas
Dag 21: Las Vegas --> Amsterdam

Zoals je de route nu hebt ingeschoten heb je de noordkant GC, mijn idee zou zijn om dat ook om te zetten naar de zuidkant, maar dan gooi ik nog wat meer om. Bijvoorbeeld als volgt:

Dag 1: Amsterdam - San Fransisco
Dag 2: San Fransisco
Dag 3: San Fransisco
Dag 4: San Fransisco --> Monterey
Dag 5: Monterey - Santa Barbara
Dag 6: Santa Barbara --> Los Angeles
Dag 7: Los Angeles
Dag 8: Los Angeles - Kingman / Lake Havasnu
Dag 9: Kingman - Grand Canyon (South)
Dag 10: Grand Canyon
Dag 11: Grand Canyon - Page
Dag 12: Page
Dag 13: Page - Bryce
Dag 14: Bryce - Zion
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion - Las Vegas
Dag 17: Las Vegas
Dag 18: Las Vegas - Death Valley
Dag 19: Death Valley - Yosemite
Dag 20:Yosemite
Dag 21: Yosemite - SF

Lastig plannen naar het einde toe, maar hoop dat je er iets mee kan :)
All management is Strategic Management.
pi_132148000
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Zoals je ziet hierboven mijn route, ik ben zo vrij geweest om een en ander aan te passen naar mijn believen in jouw route. Zo mis je alleen in eerste instantie wel Yosemite.

Dag 1: Amsterdam - San Fransisco
Dag 2: San Fransisco
Dag 3: San Fransisco
Dag 4: San Fransisco --> Monterey
Dag 5: Monterey - Santa Barbara
Dag 6: Santa Barbara --> Los Angeles
Dag 7: Los Angeles
Dag 8: Los Angeles
Dag 9: Los Angels - Death Valley
Dag 10: Death Valley --> Las Vegas
Dag 11: Las Vegas
Dag 12: Las Vegas
Dag 13: Las Vegas
Dag 14: Las Vegas --> Zion national Park
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion
Dag 17: Zion - Bryce Canyon
Dag 18: Bryce Canyon --> Grand Canyon (DIT IS DE NOORDKANT GRAND CANYON)
Dag 19: Grand Canyon
Dag 20: Grand Canyon --> Las Vegas
Dag 21: Las Vegas --> Amsterdam

Zoals je de route nu hebt ingeschoten heb je de noordkant GC, mijn idee zou zijn om dat ook om te zetten naar de zuidkant, maar dan gooi ik nog wat meer om. Bijvoorbeeld als volgt:

Dag 1: Amsterdam - San Fransisco
Dag 2: San Fransisco
Dag 3: San Fransisco
Dag 4: San Fransisco --> Monterey
Dag 5: Monterey - Santa Barbara
Dag 6: Santa Barbara --> Los Angeles
Dag 7: Los Angeles
Dag 8: Los Angeles - Kingman / Lake Havasnu
Dag 9: Kingman - Grand Canyon (South)
Dag 10: Grand Canyon
Dag 11: Grand Canyon - Page
Dag 12: Page
Dag 13: Page - Bryce
Dag 14: Bryce - Zion
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion - Las Vegas
Dag 17: Las Vegas
Dag 18: Las Vegas - Death Valley
Dag 19: Death Valley - Yosemite
Dag 20:Yosemite
Dag 21: Yosemite - SF

Lastig plannen naar het einde toe, maar hoop dat je er iets mee kan :)
Bedankt, hier hebben wij zeker wat aan!!
"Don't ever give up."
  maandag 14 oktober 2013 @ 08:49:09 #300
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132148155
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Zoals je ziet hierboven mijn route, ik ben zo vrij geweest om een en ander aan te passen naar mijn believen in jouw route. Zo mis je alleen in eerste instantie wel Yosemite.

Dag 1: Amsterdam - San Fransisco
Dag 2: San Fransisco
Dag 3: San Fransisco
Dag 4: San Fransisco --> Monterey
Dag 5: Monterey - Santa Barbara
Dag 6: Santa Barbara --> Los Angeles
Dag 7: Los Angeles
Dag 8: Los Angeles
Dag 9: Los Angels - Death Valley
Dag 10: Death Valley --> Las Vegas
Dag 11: Las Vegas
Dag 12: Las Vegas
Dag 13: Las Vegas
Dag 14: Las Vegas --> Zion national Park
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion
Dag 17: Zion - Bryce Canyon
Dag 18: Bryce Canyon --> Grand Canyon (DIT IS DE NOORDKANT GRAND CANYON)
Dag 19: Grand Canyon
Dag 20: Grand Canyon --> Las Vegas
Dag 21: Las Vegas --> Amsterdam

Zoals je de route nu hebt ingeschoten heb je de noordkant GC, mijn idee zou zijn om dat ook om te zetten naar de zuidkant, maar dan gooi ik nog wat meer om. Bijvoorbeeld als volgt:

Dag 1: Amsterdam - San Fransisco
Dag 2: San Fransisco
Dag 3: San Fransisco
Dag 4: San Fransisco --> Monterey
Dag 5: Monterey - Santa Barbara
Dag 6: Santa Barbara --> Los Angeles
Dag 7: Los Angeles
Dag 8: Los Angeles - Kingman / Lake Havasnu
Dag 9: Kingman - Grand Canyon (South)
Dag 10: Grand Canyon
Dag 11: Grand Canyon - Page
Dag 12: Page
Dag 13: Page - Bryce
Dag 14: Bryce - Zion
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion - Las Vegas
Dag 17: Las Vegas
Dag 18: Las Vegas - Death Valley
Dag 19: Death Valley - Yosemite
Dag 20:Yosemite
Dag 21: Yosemite - SF

Lastig plannen naar het einde toe, maar hoop dat je er iets mee kan :)
Ik zou voor route 2 pleiten :) Alleen zou ik een dag GC inruilen voor een dag LV. Death Valley overtrof mijn verwachtingen (en van veel mensen geloof ik) dus als je de mogelijkheid hebt idd daar doorheen rijden. En dan met zonsondergang naar de Sand Dunes of Zabriskie Point O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')