abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 09:43:13 #1
5329 berend
Sombrero Negro
pi_376066
Nou, Ruth is dus eindelijk weg. Wel sneu voor Koen, die vond het dus niet zo leuk. Zijn uitdaging is blijkbaar vertrokken .

Gelukkig heeft Koen Mariska nog...

Ik hou van puzzelen...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 oktober 2000 @ 10:11:11 #2
862 Arcee
Look closer
pi_376089
quote:
Op 03 oktober 2000 09:43 schreef berend het volgende:
Wel sneu voor Koen, die vond het dus niet zo leuk.
Geen enkele Busser vindt 't leuk, dat straalde er van af. Weer een domme zet van TV-kijkend Nederland.
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 11:33:23 #3
1529 DariusDFrolic
Where Frolic is symbolic
pi_376151
Werd fluitend wakker vanochtend en huppelde naar het koffiezetapparaat. Met een dampende bak en een smeulende sigaret de video scherp gezet en het vertrek van Ruth vijftig keer teruggespoeld en bekeken. De BUS is weer leuk, Ruth is thuis waar zijn tekendoos en zijn volgelingen weer op hem wachten en wij kunnen weer gewoon doorgaan met leven.

Schijnheilige drabber met zijn dertien-in-een-dozijn-kamille-adviezen en levenswijsheden... "Je bent een ster", echoën de woorden van Ton "Schapekop" van Royen me nog zoetgevooisd na. Hahahahaaha

Net als jij, Ton, net als jij...

Koen roels. Nu weten jullie het...

The early bird catches the worm, but the second mouse gets the cheese.
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 11:39:44 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_376163
Natuurlijk is het voor de actie in een reality programma dodelijk dat de spraakmakende, meest manifisterende types er het eerst uit worden gestemd.

Maar goed beschouwd was die Ruth natuurlijk een vreselijke vent. Type schoolmeester met zijn vaderlijk gelul. En nog erger was het profileren van zijn kunstenaars talenten. Man man wat een kunsteNAAR. Voor Ruth zelf kan ik er geen minuut rouwig om zijn dat die weg is, lullig voor zijn 50.000 piek, maar het ophemelen van zijn eigen kwaliteiten heeft hem kennelijk bij de Belgische kijkrs de das omgedaan. Godzijdank

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_376164
Ruth was toch al kut!
Goed dat ie moest oprotten!
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  woensdag 4 oktober 2000 @ 01:03:23 #6
6458 BigbrotherKIM
Beter een grote mond, als geen
pi_377515
sorry voor jullie ruth liefhebbers, maar ik ben blij dat hij eruit is. Jammer voor dat geld maar hij heeft het er ook zelf naar gemaakt. MIJN bus MIJN passagiers, Mijn .... bla bla bla. Tuurlijk wil ik geen saaie passagiers, maar met die ruth had heel de bus ontploft waarschijnlijk comleet met passagiers. Dus geen Bus meer. En er blijven toch nog wel een paar interessante figuren over, zoals Koen, en mariska( alhoewel ik die persoonlijk ook niet zo geweldig vind), en vlak Hans niet uit. Aminata, Nee we hebben denk ik nog wel een paar leuke filmpjes te gaan denk ik
Beter een grote mond, als geen
  woensdag 4 oktober 2000 @ 01:39:20 #7
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_377524
Bigbrother Kim je plaatje vernageld een beetje de lay out.. misschien een tip om dit ff in feedback te melden ?
I'm getting too old for this....
  woensdag 4 oktober 2000 @ 12:56:24 #8
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_377807
Gister weereens een belachelijke uitbarsting gezien, Ik ben aan het woord en wee je gebeente als je iets terug zegt ik kijk haast nooit maar als ik kijk is hij aan het woord. Hoe die ook zei tegen ...... moet je je maar sterker profileren op zo'n ik ben beter toontje Zo hard mogelijk schreeuwen zeker Tuurlijk geen saaie personen maar hij draait door

Zo dat lucht op!

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 4 oktober 2000 @ 14:47:59 #9
5329 berend
Sombrero Negro
pi_377892
Ik moet een beetje op mijn mening terugkomen. Ik had toch liever Mariska zien gaan.
Toen ik gisteren Ruth tegen Hans tekeer zag gaan, dacht ik toch: Dit gaan we missen.

Jammer

Ik hou van puzzelen...
pi_378158
Ik heb gisteravond gesmuld van Ruth's arrogante uitspraken: Jij zit volgende week op de bank!! Whoehahahahaha!!! Ja daaaaaaaaGGGG! Errug leuk hoe hij en Koen er van overtuigd waren dat miepje MAriska zou moeten vertrekken. En er blijft nog genoeg smullerij over....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_378159
....en zoals Ruth zelf al zei toen hij de populairste bleek: BEDANKT FANS!!!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')