abonnement Unibet Coolblue
pi_128571742

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag:

Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.
IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!
De nieuwe Stockholmcollectie *O* *O* *O*
http://www.ikea.com/nl/nl(...)tockholm_collection/
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:29:25 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128582502
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 08:16 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt van de kabel! Moet ik die zelf meenemen?
Nee, ze hebben kabels, maar ik zorg in het vervolg wel dat ik zelf een verloopnippeltje heb van 13-polig naar 7-polig, zodat ik gewoon hun 7-polige kabel kan gebruiken ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128586155
Denk er wel aan dat je je kentekenplaat weer van de aanhanger haalt als je de aanhanger terug brengt. ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128590216
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:55 schreef Bartjebart het volgende:
Denk er wel aan dat je je kentekenplaat weer van de aanhanger haalt als je de aanhanger terug brengt. ;)
Been there, done that ;)
Laat die handjes wapperen!
pi_128634648

De cover van de Amerikaanse 2014 catalogus
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:02:15 #6
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128635217
Weet iemand welk hangnet dit is bij de Trysil-garderobekast?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30236030/

Staat niet bij accessoires en kan het ook niet vinden met de zoekfunctie.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_128635218
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
De cover van de Amerikaanse 2014 catalogus
die groene en gele stoelen..wauw!
  Redactie Frontpage vrijdag 5 juli 2013 @ 21:04:10 #8
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_128635327
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Weet iemand welk hangnet dit is bij de Trysil-garderobekast?
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30236030/

Staat niet bij accessoires en kan het ook niet vinden met de zoekfunctie.
Lijkt hierop? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10185588/
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_128635413
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef krullebol81 het volgende:

[..]

die groene en gele stoelen..wauw!
Gele stoel: REIDAR
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40240772/


Groene stoel: STOCKHOLM
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60246221/
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:11:00 #10
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128635632
quote:
Dat is hem ja :D
Raar dat ik net dus wel heb gekeken bij die 'kledingopbergers' maar de hangende niet vond...
Maar bedankt in ieder geval :).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_128675926
quote:
Die gele staan in de zwarte versie in Utrecht in het restaurant. De ervaring is dat je daarin blijft hangen met je broeksriem.

Is ikea via info@ikea.nl te bereiken.
Het lukt me meestal niet om het contactformulier te vinden, waarom wordt dat zo verstopt.
pi_128676052
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 01:56 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Die gele staan in de zwarte versie in Utrecht in het restaurant. De ervaring is dat je daarin blijft hangen met je broeksriem.

Is ikea via info@ikea.nl te bereiken.
Het lukt me meestal niet om het contactformulier te vinden, waarom wordt dat zo verstopt.
Nee bij IKEA gaat alles via @ikea.com

Voor algemene vragen.

Voor vragen met betrekking tot keukens.

Voor klachten klik je hier. Klik dan het type klacht aan en volg de aanwijzingen op het scherm.


Edit: Eigenlijk is dit handiger. Steeds op contact blijven drukken en uiteindelijk krijg je een reactieformulier specifiek toegespitst op jouw vraag/situatie/klacht. Veel plezier :)

Oh en daarnaast kun je ook via een privebericht op facebook contact opnemen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bartjebart op 07-07-2013 02:22:58 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128683476
Ik kreeg gisteren het nieuwe familymagazine en daar staat een gele versie van de Helmer ladekast in. Nu staat er bij dat het een limited edition is en in Utrecht zijn er nog maar 2 op voorraad. Zou er dan nog wel nieuwe voorraad komen?
pi_128683740
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg gisteren het nieuwe familymagazine en daar staat een gele versie van de Helmer ladekast in. Nu staat er bij dat het een limited edition is en in Utrecht zijn er nog maar 2 op voorraad. Zou er dan nog wel nieuwe voorraad komen?
Dat denk ik wel. Zo limited is een limited edition bij IKEA niet :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128684865
Oh mooi, ik heb er namelijk het perfecte hoekje in de gang van mijn nieuwe huis voor.
pi_128691599
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 02:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee bij IKEA gaat alles via @ikea.com

Voor algemene vragen.

Voor vragen met betrekking tot keukens.

Voor klachten klik je hier. Klik dan het type klacht aan en volg de aanwijzingen op het scherm.


Edit: Eigenlijk is dit handiger. Steeds op contact blijven drukken en uiteindelijk krijg je een reactieformulier specifiek toegespitst op jouw vraag/situatie/klacht. Veel plezier :)

Oh en daarnaast kun je ook via een privebericht op facebook contact opnemen.
Bedankt voor de info.
Hier geen facebook en ook geen apps.
pi_128692285
Stockholm meubels met walnootfineer, super mooi, maar de prijs is er ook naar :( is dat altijd met nieuwe producten, zullen de prijzen nog wat zakken?
pi_128692306
Nee, alleen met de Plundra.
pi_128692411
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:49 schreef xaban06 het volgende:
Stockholm meubels met walnootfineer, super mooi, maar de prijs is er ook naar :( is dat altijd met nieuwe producten, zullen de prijzen nog wat zakken?
Wellicht in het nieuwe catalogusjaar als "nieuwe verlaagde prijs"
Maar ik zou er niet teveel rekening mee houden... :)

Oh en wellicht dat ze er volgend jaar een aanbieding mee maken. Maar die kans is ook redelijk klein omdat de STOCKHOLM serie niet "for the many" is

quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:50 schreef JohnB52 het volgende:
Nee, alleen met de Plundra.
?? :?

[ Bericht 14% gewijzigd door Bartjebart op 07-07-2013 18:08:55 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128692825
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wellicht in het nieuwe catalogusjaar als "nieuwe verlaagde prijs"
Maar ik zou er niet teveel rekening mee houden... :)

Oh en wellicht dat ze er volgend jaar een aanbieding mee maken. Maar die kans is ook redelijk klein omdat de STOCKHOLM serie niet "for the many" is

[..]

?? :?
Omdat ze niet tussentijds de prijzen gaan verlagen van Stockholm serie.

Als je geluk hebt, en het gaat uit assortiment, dan heb je kans dat het tijdens Plundra afgeprijsd is
pi_128692890
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 18:14 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Omdat ze niet tussentijds de prijzen gaan verlagen van Stockholm serie.

Als je geluk hebt, en het gaat uit assortiment, dan heb je kans dat het tijdens Plundra afgeprijsd is
Nou dit komt nog niet zo snel in de plundra. Het is er net.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 7 juli 2013 @ 19:32:27 #22
62419 CherryLips
chocoholic
pi_128694960
Gister de nieuwe Hemnes-kasten gezien, maar wat is er nou anders aan? Bij de servieskast zag ik dat de lades anders waren, maar verder?
Tap tap tap
pi_128695145
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 18:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou dit komt nog niet zo snel in de plundra. Het is er net.
Dat bedoelde ik ook. Kans is klein, en Plundra duurt nog lang.
  zondag 7 juli 2013 @ 21:46:37 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_128700178
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook. Kans is klein, en Plundra duurt nog lang.
Vandaag was de laatste dag van Plundra ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128700672
Op papier ja ;)
Als de uitgaande producten niet op zijn is de kans groot dat ze gewoon nog afgeprijsd zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 7 juli 2013 @ 23:13:10 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128704429
Laadt de Ikeasite bij jullie ook zo gruwelijk sloom?
Het is al een tijdje zo, ik kan niet meer aangeven sinds wanneer (er was iets veranderd), maar het duurt ouderwets lang voor een pagina geladen is, bijna oldskool internet via de telefoon, met een "gratis" zonnet-account :D
Honderden guldens per maand aan telefoonkosten :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128704877
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:13 schreef Leandra het volgende:
Laadt de Ikeasite bij jullie ook zo gruwelijk sloom?
Het is al een tijdje zo, ik kan niet meer aangeven sinds wanneer (er was iets veranderd), maar het duurt ouderwets lang voor een pagina geladen is, bijna oldskool internet via de telefoon, met een "gratis" zonnet-account :D
Honderden guldens per maand aan telefoonkosten :@
Nou ik heb het zo nu en dan wel in het algemeen met internet. Vooral de laatste paar weken op bepaalde momenten. Maar niet specifiek alleen met de site van IKEA.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 7 juli 2013 @ 23:30:55 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128705246
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou ik heb het zo nu en dan wel in het algemeen met internet. Vooral de laatste paar weken op bepaalde momenten. Maar niet specifiek alleen met de site van IKEA.
Hier dus wel specifiek de Ikea-site.... het duurt erg lang voor bijvoorbeeld de voorraadinformatie geraadpleegd kan worden, of voor ik op de pagina kan scrollen.
Oh, ik weet ook weer sinds wanneer.... sinds de mobile site wel leuk werkt :D

Dus de gewone site gaat hier beroerder sinds de mobiele site er is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128711697
Ja, ik dacht al dat het aan mijn laptop lag dat ik zo ontzettend veel geduld moest hebben met de IKEAsite.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:30:30 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_128726593
Is er toevallig nog iemand die vandaag of morgen ofzo van plan was om naar de IKEA te gaan, zo ongeveer elke vestiging behalve Hengelo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 juli 2013 @ 17:51:11 #31
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128727275
Ik wilde juist deze week nog naar Hengelo :D :+
De Trysil-garderobekast even opgezet bekijken (zolang die van mij nog in de dozen zit om in mijn appartement opgezet te worden) en dan wat van die opbergbakken voor in de kast halen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 8 juli 2013 @ 18:11:23 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_128727881
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik wilde juist deze week nog naar Hengelo :D :+
De Trysil-garderobekast even opgezet bekijken (zolang die van mij nog in de dozen zit om in mijn appartement opgezet te worden) en dan wat van die opbergbakken voor in de kast halen.
Daar was ik vandaag, nadat vandaag en gisteren van iets nog 8 dingen op voorraad waren. Maar dus niet in de winkel waren. Vanochtend al niet, toen er ook al een belletje gedaan was naar boven (?) dat de website niet klopte. Dus toen ik om 3 uur zag dat er nog steeds 8 waren, ben ik na schooltijd die kant op gereden om dus voor niets in Hengelo te staan.
Heb wel mijn reiskosten vergoed gekregen, dat vind ik wel netjes, al kwam dat omdat ik bij de klantenservice heb aangegeven dat ik echt niet blij was met die website. Tuurlijk staat er dat het niet helemaal klopt omdat het maar 1 keer in de zoveel tijd ververst wordt, maar dit was wel een heel groot verschil. Ik mag het dus elders gaan halen en dan kan ik bellen om de extra kosten te laten vergoeden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 juli 2013 @ 18:23:22 #33
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_128728271
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef Troel het volgende:
Is er toevallig nog iemand die vandaag of morgen ofzo van plan was om naar de IKEA te gaan, zo ongeveer elke vestiging behalve Hengelo?
Helaas, ik ga woensdag naar Hengelo :').

Gezellig met mams O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 juli 2013 @ 18:23:57 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_128728292
Hihi :) Hengelo is populair :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 juli 2013 @ 20:08:23 #35
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_128731827
Vraagje: kun je pootjes monteren onder deze expedit kast?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69001016/

Wij zoeken nog een opberger voor de badkamer in ons nieuwe huis, en dit leek me wel handig :P (en lekker goedkoop, die echte badkamerkasten zijn zo prijzig :X ) . Twee vakken voor de handdoeken en twee deurtjes waar achter de voorraad bad- en douchespul kan staan.

Maar badkamer, vocht, dus ik denk dat we wel een kast op pootjes moeten nemen. Vandaar mijn vraag :).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 juli 2013 @ 20:11:32 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_128731955
Ja, maar zitten geen gaten in voorgeboord. Ze verwezen me toen naar in mijn ogen veel te dure Capita pootjes :P


http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20054563/
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128732172
Ik zou het echt niet in de badkamer durven zetten. ik denk dat de folielaag dan snel loslaat. Ik heb onder een Lackkast (nu uit het assortiment) wel die Capita pootjes gezet en nu is het mijn tv/audiomeubel. Je hebt ook nog speciale wielensets voor onder dat Expeditkastje, dat staat volgens mij ook wel leuk.
  maandag 8 juli 2013 @ 20:19:45 #38
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_128732266
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou het echt niet in de badkamer durven zetten. ik denk dat de folielaag dan snel loslaat. Ik heb onder een Lackkast (nu uit het assortiment) wel die Capita pootjes gezet en nu is het mijn tv/audiomeubel. Je hebt ook nog speciale wielensets voor onder dat Expeditkastje, dat staat volgens mij ook wel leuk.
In ons oude huis heeft jaaaaren een el cheapo leenbakker-kastje gestaan, folie liet niet los, alleen de achterkant viel er op een gegeven moment zowat af :'). Maar is inderdaad wel iets om rekening mee te houden :) .

Die Capita-pootjes zijn toch niet zo heel duur, 4 voor 9 euro vind ik nog wel meevallen :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 juli 2013 @ 20:39:57 #39
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_128733076
Wij hebben nu een aantal jaar een expedit in de badkamer staan. Gewoon viltjes eronder geplakt. Er is nog helemaal niks mis met de kast. Folie laat absoluut niet los.
  maandag 8 juli 2013 @ 20:46:40 #40
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_128733350
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:39 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Wij hebben nu een aantal jaar een expedit in de badkamer staan. Gewoon viltjes eronder geplakt. Er is nog helemaal niks mis met de kast. Folie laat absoluut niet los.
Ah mooi zo :D .

Ik denk dat we het maar gewoon gaan proberen :). Voor dat geld kan ons niet veel gebeuren.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_128734055
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Daar was ik vandaag, nadat vandaag en gisteren van iets nog 8 dingen op voorraad waren. Maar dus niet in de winkel waren. Vanochtend al niet, toen er ook al een belletje gedaan was naar boven (?) dat de website niet klopte. Dus toen ik om 3 uur zag dat er nog steeds 8 waren, ben ik na schooltijd die kant op gereden om dus voor niets in Hengelo te staan.
Heb wel mijn reiskosten vergoed gekregen, dat vind ik wel netjes, al kwam dat omdat ik bij de klantenservice heb aangegeven dat ik echt niet blij was met die website. Tuurlijk staat er dat het niet helemaal klopt omdat het maar 1 keer in de zoveel tijd ververst wordt, maar dit was wel een heel groot verschil. Ik mag het dus elders gaan halen en dan kan ik bellen om de extra kosten te laten vergoeden.
Dat hebben ze netjes afgehandeld dan. Ze horen elke 2 uur of zo te verversen. De laatste keer dat ik voor niets kwam op basis van de website werd ik afgeblaft toen ik bij de klantenservice hier iets van zei. Volgens de medewerker waren veel mensen ontzettend blij met de voorraadindicatie en klopte hij normaal altijd. ;(

Ik kreeg toen wel een bon mee om het op een ander tijdstip op te komen halen (actie), maar niet de optie bij een ander filiaal en geen reiskostenvergoeding. Was speciaal naar Barendrecht gereden, dus echt niet tof. Goed om te weten dat andere vestigingen het wel netjes oppakken.
pi_128738919
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef Troel het volgende:
Is er toevallig nog iemand die vandaag of morgen ofzo van plan was om naar de IKEA te gaan, zo ongeveer elke vestiging behalve Hengelo?
Vandaag nog in Osnabrück geweest. Wat had je willen hebben dan?

Mooie aanbieding op de hele IKEA 365+ witte serviesserie meegepakt. Waar ik in Nederland 25.- voor zou betalen heb ik nu voor 14.-. Bij toeval achter gekomen omdat we onderweg stopten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 8 juli 2013 @ 22:40:00 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_128739090
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vandaag nog in Osnabrück geweest. Wat had je willen hebben dan?

Mooie aanbieding op de hele IKEA 365+ witte serviesserie meegepakt. Waar ik in Nederland 25.- voor zou betalen heb ik nu voor 14.-. Bij toeval achter gekomen omdat we onderweg stopten.
Rechthoekige zonnescherm, was in Hengelo alleen nog maar als driehoek te krijgen en daar is mijn tuin niet groot genoeg voor. Ook dat konden ze helaas niet oplossen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128739296
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Troel het volgende:

[..]

Rechthoekige zonnescherm, was in Hengelo alleen nog maar als driehoek te krijgen en daar is mijn tuin niet groot genoeg voor. Ook dat konden ze helaas niet oplossen ;)
Oh DYNING... en die komt ook niet meer terug :(
Ik had je niet kunnen helpen, volgens internet is er in Osnabrück nog maar 1 en de kans dat die er nog zou liggen is niet groot (en voor dat geld had ik em dan zelf willen hebben :P, hij is daar "maar" 20.-)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 8 juli 2013 @ 22:58:29 #45
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_128740081
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh DYNING... en die komt ook niet meer terug :(
Ik had je niet kunnen helpen, volgens internet is er in Osnabrück nog maar 1 en de kans dat die er nog zou liggen is niet groot (en voor dat geld had ik em dan zelf willen hebben :P, hij is daar "maar" 20.-)
Via de webshop is die nog gewoon te bestellen.
  maandag 8 juli 2013 @ 22:59:39 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_128740145
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:58 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Via de webshop is die nog gewoon te bestellen.
Ja, maar als je in DL woont zeker :P

En dat woon ik niet :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 juli 2013 @ 07:21:52 #47
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_128747447
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, maar als je in DL woont zeker :P

En dat woon ik niet :P
:P verrek,dat is natuurlijk zo :(
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 9 juli 2013 @ 07:36:13 #48
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_128747539
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, maar als je in DL woont zeker :P

En dat woon ik niet :P
is dat geen optie? dat iemand in duitsland m besteld?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 9 juli 2013 @ 07:56:33 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_128747712
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:36 schreef Ynske het volgende:

[..]

is dat geen optie? dat iemand in duitsland m besteld?
Ik heb oud-klasgenootje van net over de grens nu aangeschoten, wellicht dat zij kan bestellen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128756912
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Troel het volgende:

[..]

Rechthoekige zonnescherm, was in Hengelo alleen nog maar als driehoek te krijgen en daar is mijn tuin niet groot genoeg voor. Ook dat konden ze helaas niet oplossen ;)
Als je dat ding van 2x3 meter bedoelt, hier in Haarlem hebben ze er nog meer dan 30. Kom er morgen langs, dus als ik er een voor je moet halen en opsturen...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:57:33 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_128761255
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:55 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Als je dat ding van 2x3 meter bedoelt, hier in Haarlem hebben ze er nog meer dan 30. Kom er morgen langs, dus als ik er een voor je moet halen en opsturen...
Ik heb inmiddels iemand in Groningen zover kunnen krijgen, maar tof dat je het wilde doen :) *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:38:56 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_128767176
Het is gelukt *O*

En ik schrok een beetje van het bedrag dat ik terugkreeg, ik had berekend dat het om 25 euro zou gaan, maar dat was enkele reis :o

Ik heb die dingen straks dus nagenoeg gratis :@

Nouja, als ze een of andere code kunnen vinden. Die ze tot nu toe niet kunnen vinden :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Troel op 09-07-2013 18:46:12 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128768611
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:38 schreef Troel het volgende:
Het is gelukt *O*

En ik schrok een beetje van het bedrag dat ik terugkreeg, ik had berekend dat het om 25 euro zou gaan, maar dat was enkele reis :o

Ik heb die dingen straks dus nagenoeg gratis :@

Nouja, als ze een of andere code kunnen vinden. Die ze tot nu toe niet kunnen vinden :')
En gelukt!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:24:07 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_128768634
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:23 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

En gelukt!
Top!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128849550
Is de VARIERA uittrekbare bak echt 55cm diep (van voorkant tot achterkant), of is dat het maximale als hij uitgetrokken is?

Mijn keukenkasten zijn namelijk maar 50cm diep, en ik ga geen achterwand in een kast slopen om er een bakje extra in te hangen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_128851943
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef Resistor het volgende:
Is de VARIERA uittrekbare bak echt 55cm diep (van voorkant tot achterkant), of is dat het maximale als hij uitgetrokken is?

Mijn keukenkasten zijn namelijk maar 50cm diep, en ik ga geen achterwand in een kast slopen om er een bakje extra in te hangen.
Die maat kon wel eens kloppen. Het is een behoorlijk grote bak.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128859044
Bijna niks van de Stockholm collectie is op voorraad, hoe kan dat :(
pi_128877843
Op foto 2 en 3 zie je schalen op de tafel: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00217702/

Welke zijn dit?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 17:02:04 #59
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_128878127
Is het mogelijk (en/of verstandig) om een 4x2 Expedit horizontaal aan de muur te hangen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_128879517
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:56 schreef xaban06 het volgende:
Op foto 2 en 3 zie je schalen op de tafel: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00217702/

Welke zijn dit?
Jeroentje.
pi_128881124
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:56 schreef xaban06 het volgende:
Op foto 2 en 3 zie je schalen op de tafel: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00217702/

Welke zijn dit?
Dat zijn STOCKHOLM schalen met walnootfineer. Start verkoop augustus 2013.
60x30 (verkoopprijs in Duitsland 24.99) en 25x13 (verkoopprijs in Duitsland 8.99)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128881167
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:02 schreef wonderer het volgende:
Is het mogelijk (en/of verstandig) om een 4x2 Expedit horizontaal aan de muur te hangen?
IKEA raadt het af. Waarschijnlijk omdat het normaal gesproken maar met 2 beugeltjes vast zit en er nogal wat gewicht in komt. De kast op zich zelf weegt al 30 kilo.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:30:49 #63
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_128881336
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

IKEA raadt het af. Waarschijnlijk omdat het normaal gesproken maar met 2 beugeltjes vast zit en er nogal wat gewicht in komt. De kast op zich zelf weegt al 30 kilo.
Daar was ik al bang voor :{ Oh well.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_128881519
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor :{ Oh well.
het kan wel maar dan moet je em extra ondersteunen/bevestigen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:43:10 #65
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_128881679
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

het kan wel maar dan moet je em extra ondersteunen/bevestigen
Te veel moeite ;) Was even vergeten hoe zwaar dat ding is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_128883289
Mijn zwager heeft een Expedit 4x4 aan de muur hangen, maar wel met flink wat ondrsteuning. Ziet er wel erg leuk uit.
pi_128883687
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:02 schreef wonderer het volgende:
Is het mogelijk (en/of verstandig) om een 4x2 Expedit horizontaal aan de muur te hangen?
Waarom geen BESTÅ?

ook in horizontale kasten te krijgen, al denk ik dat als je gaat stapelen je hele dikke randen gaat krijgen. (en bovenop zit ook nog een DIODER lichtlijst, heel mooi als het donker is)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:52:33 #68
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_128884172
't Is voor in de keuken en ik kan een Expedit praktisch gratis krijgen, maar bedankt voor de tip :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_128888088
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat zijn STOCKHOLM schalen met walnootfineer. Start verkoop augustus 2013.
60x30 (verkoopprijs in Duitsland 24.99) en 25x13 (verkoopprijs in Duitsland 8.99)
Thanks!

Volgens mij werk jij bij de IKEA?

De Stockholm tv meubel en salontafel van 229,- is nergens op voorraad.

De online checken werkt niet op postcode.

Kan jij zien of die in Duitsland wel leverbaar als ik online bestel?
pi_128888380
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:42 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Thanks!

Volgens mij werk jij bij de IKEA?

De Stockholm tv meubel en salontafel van 229,- is nergens op voorraad.

De online checken werkt niet op postcode.

Kan jij zien of die in Duitsland wel leverbaar als ik online bestel?
Eh nee niet meer. :)

Waar wil je de producten precies bestellen en laten leveren? Nederland of Duitsland?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128888550
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh nee niet meer. :)

Waar wil je de producten precies bestellen en laten leveren? Nederland of Duitsland?
bestellen maakt niet uit waar, als ik ze maar in Nederland krijg. Je kan ze online bestellen maar d'r postcode check werkt niet om de levertijd te berekenen.
pi_128888628
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:54 schreef xaban06 het volgende:

[..]

bestellen maakt niet uit waar, als ik ze maar in Nederland krijg. Je kan ze online bestellen maar d'r postcode check werkt niet om de levertijd te berekenen.
Volgens mij kun je in Nederland alleen via ikea.nl en in Duitsland via ikea.de bestellen.

Ze zullen leverbaar zijn online want anders kon je ze niet in je winkelwagen plaatsen.
Welke vestiging bezoek je normaal gesproken?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128888698
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij kun je in Nederland alleen via ikea.nl en in Duitsland via ikea.de bestellen.

Ze zullen leverbaar zijn online want anders kon je ze niet in je winkelwagen plaatsen.
Welke vestiging bezoek je normaal gesproken?
Delft.
pi_128888859
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:58 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Delft.
Het gekke is dat IKEA Hengelo dit artikel op "alleen op bestelling" heeft staan als een van de weinigen. Er bestaat een kans dat dit bij alle vestigingen zo moet zijn (om geen lastig verkoopbare lokale voorraden te vormen) en dat ze de parameters in het systeem (nog) verkeerd hebben staan.

Je kunt ook naar de winkel gaan om daar een bestelling te plaatsen die bij je thuisbezorgd wordt. Net als via de website. Vooral handig als je eerst de artikelen in het echt wilt zien.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128896924
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het gekke is dat IKEA Hengelo dit artikel op "alleen op bestelling" heeft staan als een van de weinigen. Er bestaat een kans dat dit bij alle vestigingen zo moet zijn (om geen lastig verkoopbare lokale voorraden te vormen) en dat ze de parameters in het systeem (nog) verkeerd hebben staan.

Je kunt ook naar de winkel gaan om daar een bestelling te plaatsen die bij je thuisbezorgd wordt. Net als via de website. Vooral handig als je eerst de artikelen in het echt wilt zien.
Ik ben bij Delft langsgeweest. Ze hebben niks op voorraad. Voorraad wordt pas in oktober weer bjgevuld. Bestellen in de winkelen kon niet, moet perse online. En online gaat niet bij de produkten die niet voorradig zijn. Pfff :(
Morgen eens met Hengelo bellen dan.
pi_128904528
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef Resistor het volgende:
Is de VARIERA uittrekbare bak echt 55cm diep (van voorkant tot achterkant), of is dat het maximale als hij uitgetrokken is?

Mijn keukenkasten zijn namelijk maar 50cm diep, en ik ga geen achterwand in een kast slopen om er een bakje extra in te hangen.
En om een antwoord te geven op mijn eigen vraag: JA, die dingen zijn echt 55cm lang :(
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_128943865
Ik ben van plan om de Ektorp bank 3-zits te kopen. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79902822/

Heeft iemand ervaring met deze bank? Blijft de vorm goed in de zitkussens zitten?
Zijn de zitkussens ook eventueel los te koop?

De bank zit overigens heerlijk (bij de Ikea :P )

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 19:11:05 ]
pi_128955640
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben van plan om de Ektorp bank 3-zits te kopen. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79902822/

Heeft iemand ervaring met deze bank? Blijft de vorm goed in de zitkussens zitten?
Zijn de zitkussens ook eventueel los te koop?

De bank zit overigens heerlijk (bij de Ikea :P )
hij staat hier nu iets meer dan een jaar en ziet er nog goed uit. Zit inderdaad heerlijk en je kan er ook goed op slapen ;)
De kussens kan je af en toe keren.
pi_128972737
Begin van de middag een voor mij geheel nieuwe IKEA shopping-belevenis gehad in de vestiging Amsterdam: een ontruiming *O* Ik stond net in het zelfbedieningsmagazijn toen er iets onverstaanbaars (afdeling *mompel* code *mompel*) werd omgeroepen en direct daarna een bandje met de ontruimingsboodschap.

Verbazingwekkend hoe snel zo'n winkel leeg is zeg! Ons koekblik stond op het parkeerdek dus het was instappen en wegwezen :)

Toevallig een IKEA A'dam medewerker aanwezig die weet wat er aan de hand was?

Helaas dus niet gekocht waar we voor kwamen, straks nog even naar Amersfoort ;)
pi_128972857
Kan je wel naar vestiging Amsterdam nu dan? Want ik wil net de auto in om er heen te gaan :o
pi_128972912
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:53 schreef Puala het volgende:
Kan je wel naar vestiging Amsterdam nu dan? Want ik wil net de auto in om er heen te gaan :o
Is een uurtje of twee/drie geleden dus denk het wel, heb verder ook geen ontploffingen of paddenstoelwolken ofzo gezien :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2013 15:55:33 ]
pi_128972918
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Is een uurtje of twee/drie geleden dus denk het wel, heb verder ook geen ontploffingen of paddenstoelwolken ofzo gezien :)
Nou ja dan ga ik het gewoon proberen.
pi_128973077
Die maximale belasting bij besta is wel heel laag.
en 15kg voor eentje van 20cm
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70255639/

Dus een kleine rugzak aan boeken erin en dat ding kukelt in elkaar?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80134053/
30kg voor zo'n kast.

Die kast van 120x64x40cm hoog ook al. Daar ga je wat deuren in doen. 1 deur weegt al 5kg.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50227280/
Dus mag je, nadat je 4 deuren er aan hebt gehangen, nog maar 10kg dingen in kwijt?

:?
pi_128973232
Wij hebben Besta's van 192 x 120 x 40, volgens de site kunnen die ook 30 kg hebben, maar ze staan allemaal al jaren bomvol boeken en ik gok dat dat wel iets meer is dan 30 kg. Geen enkel probleem.
pi_128973320
is dat gewicht niet per plank?
pi_128973333
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:49 schreef Alfisti het volgende:
Begin van de middag een voor mij geheel nieuwe IKEA shopping-belevenis gehad in de vestiging Amsterdam: een ontruiming *O* Ik stond net in het zelfbedieningsmagazijn toen er iets onverstaanbaars (afdeling *mompel* code *mompel*) werd omgeroepen en direct daarna een bandje met de ontruimingsboodschap.

Verbazingwekkend hoe snel zo'n winkel leeg is zeg! Ons koekblik stond op het parkeerdek dus het was instappen en wegwezen :)

Toevallig een IKEA A'dam medewerker aanwezig die weet wat er aan de hand was?

Helaas dus niet gekocht waar we voor kwamen, straks nog even naar Amersfoort ;)
Dat er gelijk een bandje begint te lopen na het omroepen van de code is erg raar. Waarschijnlijk een fout in het systeem want anders had je het wel gemerkt qua brandweer en zo.

Vals alarm :)
https://www.facebook.com/ikea.amsterdam/posts/499837050085204
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128973338
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:00 schreef athlonkmf het volgende:
Die maximale belasting bij besta is wel heel laag.
en 15kg voor eentje van 20cm
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70255639/

Dus een kleine rugzak aan boeken erin en dat ding kukelt in elkaar?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80134053/
30kg voor zo'n kast.

Die kast van 120x64x40cm hoog ook al. Daar ga je wat deuren in doen. 1 deur weegt al 5kg.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50227280/
Dus mag je, nadat je 4 deuren er aan hebt gehangen, nog maar 10kg dingen in kwijt?

:?
Dat lijkt me gewicht per plank

`
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef loecje het volgende:
is dat gewicht niet per plank?
Dat dus
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128973440
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef loecje het volgende:
is dat gewicht niet per plank?
Geen idee dus. Dat staat niet zo duidelijk op de site :)

quote:
0s.gif

Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef Bleie het volgende:
Wij hebben Besta's van 192 x 120 x 40, volgens de site kunnen die ook 30 kg hebben, maar ze staan allemaal al jaren bomvol boeken en ik gok dat dat wel iets meer is dan 30 kg. Geen enkel probleem.
Heb je die dingen aan de muur opgehangen?
pi_128973504
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:11 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Geen idee dus. Dat staat niet zo duidelijk op de site :)

De los te verkrijgen INREDA plank;
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20225169/#/20225169

Max belasting: 30kg.

Max. belasting gaat altijd per plank.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128973586
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat er gelijk een bandje begint te lopen na het omroepen van de code is erg raar. Waarschijnlijk een fout in het systeem want anders had je het wel gemerkt qua brandweer en zo.

Geen idee, de betreffende code werd handmatig omgeroepen en binnen 5 seconde de ontruimingsboodschap (wegens technische storing bla bla)

quote:
Gelukkig maar ^O^
pi_128973613
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De los te verkrijgen INREDA plank;
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20225169/#/20225169

Max belasting: 30kg.

Max. belasting gaat altijd per plank.
OK. dat lijkt me wel logischer inderdaad. Anders is het wel heel triest :P

Nou vraag ik me wel af wat de maximale belasting van zo'n besta kast is die aan de muur hangt. Al zal ik deze met 4 keilbouten van 100kg/stuk ophangen, dan neem ik aan dat die kast niet echt 400kg aan kan.
pi_128973729
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Geen idee, de betreffende code werd handmatig omgeroepen en binnen 5 seconde de ontruimingsboodschap (wegens technische storing bla bla)

[..]

Gelukkig maar ^O^
OMG Ik bedenk me net dat ik de hele ontruimingsboodschap nog uit mijn hoofd ken, in het Nederlands en in het Duits :').
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128973764
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

OMG Ik bedenk me net dat ik de hele ontruimingsboodschap nog uit mijn hoofd ken, in het Nederlands en in het Duits :').
Kom maar op in het Duits dan :P
pi_128973837
quote:
12s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:20 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Kom maar op in het Duits dan :P
Hahaha ik bedoel het opratelen van die tekst he ;)
ik gok dat ik, als ik em moet opschrijven, gigantisch onderuit ga :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128973885
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahaha ik bedoel het opratelen van die tekst he ;)
ik gok dat ik, als ik em moet opschrijven, gigantisch onderuit ga :')
:P
pi_128976381
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:11 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Geen idee dus. Dat staat niet zo duidelijk op de site :)

[..]

Heb je die dingen aan de muur opgehangen?
Nee, ze staan op de grond. En niet eens verankerd aan de muur :@ . Maar goed, het is dus 30 kg per plank.
pi_128977504
Verkoopt ikea die kleine ronde badmatjes nog? En weet iemand toevallig in welke kleuren?
pi_128978134
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:29 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

hij staat hier nu iets meer dan een jaar en ziet er nog goed uit. Zit inderdaad heerlijk en je kan er ook goed op slapen ;)
De kussens kan je af en toe keren.
Bedankt. en enig idee (of iemand anders?) als Ikea ook losse zitkussens verkoopt?
pi_128979714
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Bedankt. en enig idee (of iemand anders?) als Ikea ook losse zitkussens verkoopt?
Las een paar weken geleden dat iemand hier nieuwe kussens heeft kunnen kopen, normaal kan dat niet zomaar.
pi_128979765
Ik ga morgen eens kijken voor een Expedit. Ik dacht echter dat er ook deuren voor in die kast waren, of is dat een andere? Als je iets op wilt bergen maar niet teveel in het zicht wilt hebben staan?
pi_128979830
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:44 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga morgen eens kijken voor een Expedit. Ik dacht echter dat er ook deuren voor in die kast waren, of is dat een andere? Als je iets op wilt bergen maar niet teveel in het zicht wilt hebben staan?
Ja, dat zijn dan een soort inzetjes met deurtje.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40251713/#/40204929
pi_128979926
Tof, en die kan je er gewoon in monteren dus?
pi_128979953
Inzet monteren en zo erin schuiven denk ik :P Je kan alvast de montage handleiding bekijken ;)
pi_128982514
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:30 schreef lexie2011 het volgende:
Verkoopt ikea die kleine ronde badmatjes nog? En weet iemand toevallig in welke kleuren?
www.ikea.nl
> badkamer
> badtextiel
> badmatten = http://www.ikea.com/nl/nl(...)ents/bathroom/20519/
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128982555
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:44 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga morgen eens kijken voor een Expedit. Ik dacht echter dat er ook deuren voor in die kast waren, of is dat een andere? Als je iets op wilt bergen maar niet teveel in het zicht wilt hebben staan?
Er zijn nu ook hele leuke ladekastjes in de halve hoogte van een vak!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128982583
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er zijn nu ook hele leuke ladekastjes in de halve hoogte van een vak!
Staan die ook op internet?
pi_128982611
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:54 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Staan die ook op internet?
Nee nog niet. Zijn van de LEKMAN serie, 9.99 per stuk geloof ik. Verkrijgbaar in 1 brede of 2 smallere laden in het rood en wit.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129017506
Ik heb vandaag het gele Helmer ladekastje in het echt gezien en hij viel heel erg tegen, te groenig kleurtje geel. Dus dan straks maar gewoon de witte of rode versie.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:59:04 #109
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_129026485
Vandaag even naar Ikea Duiven geweest. De Sultan Holmsjo wordt vervangen door de Sultan Hyllestad zeiden ze. Alleen staat hij nog niet online.. Iemand enig idee?
pi_129026573
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Grijsbaard het volgende:
Vandaag even naar Ikea Duiven geweest. De Sultan Holmsjo wordt vervangen door de Sultan Hyllestad zeiden ze. Alleen staat hij nog niet online.. Iemand enig idee?
Op/rond 1 augustus komen nieuwe producten van de augustus launch online.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:03:46 #111
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_129026757
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op/rond 1 augustus komen nieuwe producten van de augustus launch online.
Oké, weet jij of de Hyllestad dan echt werkelijk nieuw is? Ik heb hem in Duiven voor 257 euro meegekregen omdat ze de Holmsjo niet konden pakken (stond boven en mochten ze wegens veiligheidsredenen niet doen....) Ben dus benieuwd of dit dus net zo'n goed matras is.. Ze zeiden dat hij hetzelfde ligt, maar ik vind hem toch wat zachter.. (niet dat dat bijster veel uitmaakt).
pi_129026848
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

Oké, weet jij of de Hyllestad dan echt werkelijk nieuw is? Ik heb hem in Duiven voor 257 euro meegekregen omdat ze de Holmsjo niet konden pakken (stond boven en mochten ze wegens veiligheidsredenen niet doen....) Ben dus benieuwd of dit dus net zo'n goed matras is.. Ze zeiden dat hij hetzelfde ligt, maar ik vind hem toch wat zachter.. (niet dat dat bijster veel uitmaakt).
Geen idee... sorry :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:08:38 #113
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_129027030
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Geen idee... sorry :)
Maar het kan dus wel kloppen dat sommige vestigingen van Ikea al de nieuwe collectie in het magazijn heeft staan?
  † In Memoriam † dinsdag 16 juli 2013 @ 23:11:31 #114
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129027194
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:08 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

Maar het kan dus wel kloppen dat sommige vestigingen van Ikea al de nieuwe collectie in het magazijn heeft staan?
ik zag in amsterdam van het weekend nieuwe dingen ja
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:12:22 #115
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_129027248
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:11 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik zag in amsterdam van het weekend nieuwe dingen ja
Oké, cool! Dan lig ik nu op een nieuw matras die nog niemand heeft tegen een gereduceerde prijs!
pi_129027475
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:08 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

Maar het kan dus wel kloppen dat sommige vestigingen van Ikea al de nieuwe collectie in het magazijn heeft staan?
Sommigen? Ik gok dat die matras al in elke winkel aanwezig is. Maar wordt over het algemeen pas verkocht als zijn voorganger uitverkocht is. Dus ja je bent waarschijnlijk de eerste die er vannacht op slaapt. :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:17:32 #117
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_129027523
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Sommigen? Ik gok dat die matras al in elke winkel aanwezig is. Maar wordt over het algemeen pas verkocht als zijn voorganger uitverkocht is. Dus ja je bent waarschijnlijk de eerste die er vannacht op slaapt. :)
Hahaha echt zo cool dan.. (en heb het ook verdiend.. in mijn geval had Ikea naar eigen zeggen "steken" laten vallen)... Normaal kost de 160x200 349 euro maar deze heb ik nu dan voor 257 euro..
  woensdag 17 juli 2013 @ 21:43:57 #118
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_129061708
Mag ik mijn verkooptopic hier even 'spammen' onder de Ikea-liefhebbers?

V&A / [TK] Ikea-meubels (tv-meubel, salontafel, bijzettafel) voor weinig
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:30:55 #119
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129095933
Ik kreeg een mailtje van Ikea waarbij je iets qua woonwensen kon aangeven, na dat aangeven krijg je een Family-kortingsbon t.w.v. 5 euro bij aankoop vanaf 50 euro, misschien handig voor iemand om zijn mail te checken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_129096427
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik kreeg een mailtje van Ikea waarbij je iets qua woonwensen kon aangeven, na dat aangeven krijg je een Family-kortingsbon t.w.v. 5 euro bij aankoop vanaf 50 euro, misschien handig voor iemand om zijn mail te checken.
Had ik ook inderdaad.
En vorige week een kortingsbon twv 10.- bij aankoop vanaf 100.- omdat ik 7 jaar lid ben van IKEA Family...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129096799
Ik heb echt nog nooit mail of post van ikea family gehad :')
Tap tap tap
pi_129096802
ik heb mijn woonwensen wel aangegeven maar ik zie nergens iets over een kortingsbon?
pi_129097173
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef loecje het volgende:
ik heb mijn woonwensen wel aangegeven maar ik zie nergens iets over een kortingsbon?
Die krijg je even later gemaild.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129097205
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt nog nooit mail of post van ikea family gehad :')
Ik kreeg het op een gegeven moment ook geen mail meer, maar weet uit de tijd dat ik er werkte dat er nog wel eens leuke kortingsbonnen gemaild werden dus heb toen aangegeven dat ik ze toch wel echt wou krijgen. Dat heeft maar 2 jaar geduurd :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129097307
ik ontvang nog steeds geen post van ikea, dus ook geen catalogus op de mat. zo heb ik wel altijd een goede rede om in september naar de ikea te gaan ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die krijg je even later gemaild.
ah dan wacht ik nog even.
pi_129097395
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:20 schreef loecje het volgende:
ik ontvang nog steeds geen post van ikea, dus ook geen catalogus op de mat. zo heb ik wel altijd een goede rede om in september naar de ikea te gaan ;)

[..]

ah dan wacht ik nog even.
Als in een paar minuten later hoor.

Heb je aangegeven dat je iets wilt veranderen in een bepaalde kamer dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129097522
bon is inmiddels binnen. duurde wel wat langer dan een paar min, had de mail vanmiddag al ingevuld.
jammer dat de bon maar 2weken geldig is(tot 1 augustus 2013). ik had toch echt aangegeven binnen 3maand verhuizen, nu heb ik alsnog niets aan de bon...
pi_129097775
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:27 schreef loecje het volgende:
bon is inmiddels binnen. duurde wel wat langer dan een paar min, had de mail vanmiddag al ingevuld.
jammer dat de bon maar 2weken geldig is(tot 1 augustus 2013). ik had toch echt aangegeven binnen 3maand verhuizen, nu heb ik alsnog niets aan de bon...
Was de vraag niet wanneer je daarvoor naar IKEA ging om te kijken?
Dit is echt bedoeld om je eerder naar de winkel te "lokken"
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129098176
Waarom droom je over deze ruimte?
ik ga verhuizen (overige opties: ik ga verbouwen, ik wil iets anders)

Wanneer ga je verhuizen?
binnen 3maanden (overige opties: 3 tot 6maand en 6 tot 12maand)

het heeft geen zin om iemand die gaat verhuizen eerder naar de winkel te lokken. ik ga toch nu nog geen spullen kopen die ik pas in mijn volgende woning (over een week of 6) kan gebruiken...
pi_129098325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef loecje het volgende:
Waarom droom je over deze ruimte?
ik ga verhuizen (overige opties: ik ga verbouwen, ik wil iets anders)

Wanneer ga je verhuizen?
binnen 3maanden (overige opties: 3 tot 6maand en 6 tot 12maand)

het heeft geen zin om iemand die gaat verhuizen eerder naar de winkel te lokken. ik ga toch nu nog geen spullen kopen die ik pas in mijn volgende woning (over een week of 6) kan gebruiken...
Er zit verschil tussen de vragen zie ik nu :+

Ik weet niet of het wel of geen nut heeft. Ik ben iemand die al voor de tijd dingen gaat kopen als ze in de aanbieding zijn bijvoorbeeld.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129098594
ik heb nu geen ruimte om dingen op te slaan. plus dan moet ik de spullen 2x vervoeren.
dus voor mij is het nutteloos.

was de geldigheidsduur anders geweest wanneer ik 6 tot 12maanden had ingevuld?
pi_129099684
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef loecje het volgende:
ik heb nu geen ruimte om dingen op te slaan. plus dan moet ik de spullen 2x vervoeren.
dus voor mij is het nutteloos.

was de geldigheidsduur anders geweest wanneer ik 6 tot 12maanden had ingevuld?
Nee dat denk ik niet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129099959
blij gemaakt met een dooie mus :(
pi_129103031
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129112472
Sinds wanneer gaat de Ikea pas om 10 uur open :o??
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:29:56 #136
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_129112632
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:20 schreef Probability het volgende:
Sinds wanneer gaat de Ikea pas om 10 uur open :o??
Gepost vanaf de gesloten voordeur.
pi_129112654
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:20 schreef Probability het volgende:
Sinds wanneer gaat de Ikea pas om 10 uur open :o??
restaurant al wel eerder toch? Voor de goedkope ontbijters
pi_129112659
Welke ikea?
pi_129112680
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

restaurant al wel eerder toch? Voor de goedkope ontbijters
ja maar ik heb al ontbeten
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:33:23 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129112701
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:32 schreef Probability het volgende:

[..]

ja maar ik heb al ontbeten
Dan ga je toch lekker gratis koffie drinken?

Oh, en het is altijd al.... qua openingstijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_129112747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker gratis koffie drinken?

Oh, en het is altijd al.... qua openingstijden.
Raar er stond nu zaterdag om 10 uur open ipv 9

Dus zal doordeweeks ook wel aangepast zijn
Worry is a misuse of imagination
pi_129116329
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Raar er stond nu zaterdag om 10 uur open ipv 9

Dus zal doordeweeks ook wel aangepast zijn
Het is al meer dan 10 jaar zo dat IKEA op werkdagen om 10 uur de winkel opent.
Waarschijnlijk zit je in Delft? Die heeft namelijk, met een aantal andere winkels, op zaterdag zijn openingstijden aangepast. In het geval van Delft hebben zij volgens mij 6 dagen per week de zelfde openingstijden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129132714
Hoi!
Heeft iemand de ikea ps 2012 klaptafel? Ik ben benieuwd of hij stevig is/blijft, dus niet wiebelt.
pi_129133757
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:26 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!
Heeft iemand de ikea ps 2012 klaptafel? Ik ben benieuwd of hij stevig is/blijft, dus niet wiebelt.
[ afbeelding ]
De scharnieren lijken me redelijk stabiel. Ik heb wel eens tafels voorbij zien komen met scharnieren waarvan we in de winkel al wisten dat we die tafel eens per twee weken konden gaan vervangen. Zo te zien valt dat reuze mee.
Wiebelen kan altijd gebeuren natuurlijk. De poten nog een keer aandraaien kan dan al helpen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129136191
Klinkt goed, in elk geval de moeite waard om eens naar ikea te rijden en hem live te bekijken. Bedankt!
pi_129143306
Kerst wordt dit jaar roze/paars/groen volgens mij :o

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129146323
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:26 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!
Heeft iemand de ikea ps 2012 klaptafel? Ik ben benieuwd of hij stevig is/blijft, dus niet wiebelt.
[ afbeelding ]
Vrij stevige tafel. Heb 'm in de winkel gezien en ben aangeschoven. Ik twijfelde om 'm te kopen. Ook een stevig blad, van bamboe dacht ik.
pi_129149755
Ja het is inderdaad bamboe :Y Vind hem erg mooi lijken, maar ik twijfelde of hij niet wat fijntjes/gammel was. Ik ben overtuigd, ik ga zelf even kijken ^O^
  zaterdag 20 juli 2013 @ 14:16:55 #149
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129153106
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:02 schreef Suikertante het volgende:
Ja het is inderdaad bamboe :Y Vind hem erg mooi lijken, maar ik twijfelde of hij niet wat fijntjes/gammel was. Ik ben overtuigd, ik ga zelf even kijken ^O^
Mooi tafeltje inderdaad. Ik zou 'm gekocht hebben voor mijn balkon als ik niet net daarvoor al iets anders had aangeschaft.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_129153488
Catalogus 2014...
Ik weet niet wat ik er van vind :')

http://onlinecatalog.ikea-usa.com/us/en/ikea_catalog
oh ja de VS versie, assortiment, kleuren, foto's en nieuwe verlaagde prijzen kúnnen verschillen t.o.v. de Nederlandse catalogus.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129154615
Ik word doorgestuurd naar de homepage -O-
Tap tap tap
pi_129154791
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09917450/

Ik wil deze misschien, maar eigenlijk alleen de linkse twee kastjes. Kan je die los krijgen? Anders neem ik dit pakket, maar monteer je de derde niet..
Enig idee hoe breed hij dan is, in plaats van de 180cm die hij helemaal is? Gewoon 120 (60 cm per onderdeel?)
pi_129155158
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:11 schreef Zocalo het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09917450/

Ik wil deze misschien, maar eigenlijk alleen de linkse twee kastjes. Kan je die los krijgen? Anders neem ik dit pakket, maar monteer je de derde niet..
Enig idee hoe breed hij dan is, in plaats van de 180cm die hij helemaal is? Gewoon 120 (60 cm per onderdeel?)
Bestaat dus uit drie kastjes van 60 cm.

Afmeting gemonteerd product
Breedte: 180 cm
Diepte: 40 cm
Hoogte: 48 cm

Product
Montagehandleidingen

001.344.29 BESTÅ VARA deur(PDF)
201.340.51 BESTÅ open kastje/bovendeel(PDF)
601.340.49 BESTÅ open kastje/bovendeel(PDF)
801.432.17 BESTÅ poot(PDF)
Jeroentje.
pi_129155173
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik word doorgestuurd naar de homepage -O-
Dat is raar want ik open net de catalogus weer met die link... :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129155392
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:11 schreef Zocalo het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09917450/

Ik wil deze misschien, maar eigenlijk alleen de linkse twee kastjes. Kan je die los krijgen? Anders neem ik dit pakket, maar monteer je de derde niet..
Enig idee hoe breed hij dan is, in plaats van de 180cm die hij helemaal is? Gewoon 120 (60 cm per onderdeel?)
bestaat uit 2 kastjes. een dubbel kastje: http://www.ikea.com/nl/nl(...)49/?query=601.340.49
en daaraan gekoppeld een enkel kastje. (is ook te zien aan de poten)

je kan dus gewoon het dubbele kastje, met 6 poten en 1 deurtje( of 2) kopen.
pi_129155949
Weten jullie hoe de Besta er van achter uit ziet? Is die ook wit, of zie je de houtkleur?
pi_129156175
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:52 schreef Zocalo het volgende:
Weten jullie hoe de Besta er van achter uit ziet? Is die ook wit, of zie je de houtkleur?
BESTA is helemaal afgewerkt. De achterkant is ook wit.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129156225
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

BESTA is helemaal afgewerkt. De achterkant is ook wit.
Thanks!
pi_129170946
Ik kom ook op de homepage van IKEA US uit via die link, dus ik moet nog maar even geduld hebben.
pi_129174262
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom ook op de homepage van IKEA US uit via die link, dus ik moet nog maar even geduld hebben.
Wat raar :?

Ook als je de hele link evt overneemt?
http://onlinecatalog.ikea-usa.com/us/en/ikea_catalog
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129174493
ik kom beide keren gewoon bij de catalogus uit
  zondag 21 juli 2013 @ 00:21:42 #162
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_129174522
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat raar :?

Ook als je de hele link evt overneemt?
http://onlinecatalog.ikea-usa.com/us/en/ikea_catalog
Ik kom ook op de homepage uit.
  zondag 21 juli 2013 @ 14:25:00 #163
70559 singha
Singhalicious
pi_129185521
Hier werkt de catalogus wel gewoon (firefox)
When the flag drops, the bullshit stops
pi_129186163
pi_129192368
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 14:25 schreef singha het volgende:
Hier werkt de catalogus wel gewoon (firefox)
Hier ook in Firefox, in IE krijg ik de homepage.
Als het water je aan de lippen staat, moet je zorgen dat je goed kunt zwemmen.
pi_129192483
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 18:52 schreef Minette het volgende:

[..]

Hier ook in Firefox, in IE krijg ik de homepage.
ik gebruik chrome, daarmee werkt het ook
  zondag 21 juli 2013 @ 19:13:56 #167
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129192813
Mensen die nu nog IE gebruiken ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 21 juli 2013 @ 21:22:24 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_129197540
Safari komt ook op de homepage anders :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_129197706
Kan een Ikea medewerker me helpen? Ik heb laten bezorgen (fantastisch O+ ) maar ik heb per ongeluk een Stuva Grundlig la teveel gekregen (de achterkant van de lade, niet het frontpaneel). Kan ik dat ergens melden en waar kan ik dat het beste doen? En zit de Ikea er uberhaupt op te wachten? Ik heb er zelf niets aan, mijn ladekast is compleet, dus het kan wat mij betreft terug. Bedankt alvast!
pi_129198595
quote:
17s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kan een Ikea medewerker me helpen? Ik heb laten bezorgen (fantastisch O+ ) maar ik heb per ongeluk een Stuva Grundlig la teveel gekregen (de achterkant van de lade, niet het frontpaneel). Kan ik dat ergens melden en waar kan ik dat het beste doen? En zit de Ikea er uberhaupt op te wachten? Ik heb er zelf niets aan, mijn ladekast is compleet, dus het kan wat mij betreft terug. Bedankt alvast!
Geen medewerker, maar wellicht wel een antwoord;
Je kunt het melden o.a. via de telefoon of via een webformulier. Je mag em ook zelf terug brengen naar de winkel. Maar ik gok niet dat IKEA een vrachtwagen langs stuurt om deze op te halen (aangezien de lade maximaal 10.- kost).

Maar heb je zelf je producten verzameld?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129198809
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Geen medewerker, maar wellicht wel een antwoord;
Je kunt het melden o.a. via de telefoon of via een webformulier. Je mag em ook zelf terug brengen naar de winkel. Maar ik gok niet dat IKEA een vrachtwagen langs stuurt om deze op te halen (aangezien de lade maximaal 10.- kost).

Maar heb je zelf je producten verzameld?
Ik vul het webformulier wel even in. En nee, online besteld en het is dus voor mij verzameld. Bedankt voor je reactie!
pi_129200918
quote:
17s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kan een Ikea medewerker me helpen? Ik heb laten bezorgen (fantastisch O+ )
Ging goed dus? Klopte de bezorgdatum die je krijgt na invullen van postcode?
pi_129201054
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:25 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ging goed dus? Klopte de bezorgdatum die je krijgt na invullen van postcode?
Klopte als een bus. Je wordt voor de zekerheid nog eens gebeld en je krijgt een sms-je met het tijdvak waarin het wordt afgeleverd. Echt helemaal super!

Edit: Als je het niet eens bent met de datum die je te zien krijgt, kun je tijdens het afronden van de bestelling nog een andere datum kiezen trouwens.
pi_129217418
In Delft is er nu 20% extra korting op tuinmeubels. We hebben recent tuinmeubels gekocht voor de gewone prijs... Heeft het nog zin om te proberen om het bedrag van de korting terug te krijgen, als de meubels die we hebben er nog zijn? Volgens mij heb ik dit ooit gedaan met Hemnes meubels, maar wellicht dat het bij de vaste collectie anders is dan bij tuinmeubels.
Klussen deel 1 en 2
pi_129217899
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:51 schreef sheonlydreams86 het volgende:
In Delft is er nu 20% extra korting op tuinmeubels. We hebben recent tuinmeubels gekocht voor de gewone prijs... Heeft het nog zin om te proberen om het bedrag van de korting terug te krijgen, als de meubels die we hebben er nog zijn? Volgens mij heb ik dit ooit gedaan met Hemnes meubels, maar wellicht dat het bij de vaste collectie anders is dan bij tuinmeubels.
Op alle tuinmebuebels? Family pas nodig? Want we willen nog een tuintafel kopen en tuintegels.
pi_129218416
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:04 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Op alle tuinmebuebels? Family pas nodig? Want we willen nog een tuintafel kopen en tuintegels.

Ik ga er niet vanuit dat die tegels ook onder de afprijzing vallen (geen meubel imo).

En of je achteraf nog die korting kunt krijgen, geen idee. Je kunt het altijd proberen.
Maar het houdt bijna in dat iedereen die in april/mei zijn meubels daar heeft gekocht nu nog korting op zou kunnen halen. Dus ik weet niet of ze dat doen. Ergens is het ook gewoon te zot voor woorden dat ze het steeds doen. Al heb ik er zelf ook vaak genoeg gebruik van gemaakt :+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129218664
Wat?

NEE! :@

Gisteren meubels gehaald!
  maandag 22 juli 2013 @ 16:46:27 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_129224493
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:29 schreef JohnB52 het volgende:
Wat?

NEE! :@

Gisteren meubels gehaald!
Dan maak je denk ik wel redelijke kans ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 22 juli 2013 @ 23:48:11 #179
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129238543
Gisteren in de Ikea in Burlington, Canada geweest... Wat een tegenvaller! Restaurant was kleiner dan klein, de rij gigantisch en de winkel was vol en ongezellig. Wel een leuk lampje gescoord voor 10 dollar :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_129238876
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 23:48 schreef Tink89 het volgende:
Gisteren in de Ikea in Burlington, Canada geweest... Wat een tegenvaller! Restaurant was kleiner dan klein, de rij gigantisch en de winkel was vol en ongezellig. Wel een leuk lampje gescoord voor 10 dollar :)
Volgens internet is het ook een erg kleine winkel. 18600+m2
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129265165
Goed, discussie met mn vriendin; nemen we de ektorp met grijze of met blauwe bekleding?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 20:29:58 #182
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_129265307
Je neemt degene die zij wil :)
pi_129265389
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goed, discussie met mn vriendin; nemen we de ektorp met grijze of met blauwe bekleding?
Grijs is neutraler. Aan de andere kant.. Als je interieur een keer veranderd, doe je er gewoon een andere hoes omheen. Wat past nu het beste bij de rest van je huis?
pi_129265634
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:32 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Grijs is neutraler. Aan de andere kant.. Als je interieur een keer veranderd, doe je er gewoon een andere hoes omheen. Wat past nu het beste bij de rest van je huis?
Daar heb je wel een punt inderdaad. We hebben nog geen huis, we verwachten over 2-3 maanden te verhuizen.

We hebben al een zwarte lage tv meubel en we nemen ook: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70213593/#/10213591

Ik ga sowieso ook laminaat leggen.

Maar op een blauwe ondergrond zie je vervuiling eerder denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2013 20:39:21 ]
  dinsdag 23 juli 2013 @ 20:40:33 #185
3185 Adelante
To let it go now
pi_129265750
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goed, discussie met mn vriendin; nemen we de ektorp met grijze of met blauwe bekleding?
Geen discussie, koop beide hoezen: kun je afwisselen en ze slijten minder snel. :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_129265772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt inderdaad. We hebben nog geen huis, we verwachten over 2-3 maanden te verhuizen.

We hebben al een zwarte lage tv meubel en we nemen ook: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70213593/#/10213591

Ik ga sowieso ook laminaat leggen.

Maar op een blauwe ondergrond zie je vervuiling eerder denk ik.
Over welke blauwe gaat het trouwens? De gestreepte of donkerblauwe? De gestreepte vind ik erg leuk, zou ik zelf nog wel willen halen voor onze ektorp en past bij ons interieur(blauw muurtje, nog een blauwe stoel, verder hout of wit).
De donkerblauwe vind ik geen mooie stof..
pi_129265820
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Over welke blauwe gaat het trouwens? De gestreepte of donkerblauwe? De gestreepte vind ik erg leuk, zou ik zelf nog wel willen halen voor onze ektorp en past bij ons interieur(blauw muurtje, nog een blauwe stoel, verder hout of wit).
De donkerblauwe vind ik geen mooie stof..
Ik zag de donkerblauwe bij de Ikea hengelo staan. In Groningen schijnt de grijze variant te staan. Dus daar maar een keer kijken :)
pi_129278379
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ga er niet vanuit dat die tegels ook onder de afprijzing vallen (geen meubel imo).

En of je achteraf nog die korting kunt krijgen, geen idee. Je kunt het altijd proberen.
Maar het houdt bijna in dat iedereen die in april/mei zijn meubels daar heeft gekocht nu nog korting op zou kunnen halen. Dus ik weet niet of ze dat doen. Ergens is het ook gewoon te zot voor woorden dat ze het steeds doen. Al heb ik er zelf ook vaak genoeg gebruik van gemaakt :+
De tegels zijn ook in de korting.

In Delft 20%.
In Utrecht 30%.

Op alle tuinartikelen :)
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:37:07 #189
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_129332594
Gisteren weer even wat nieuwe dingen gekocht, eindelijk weer een eettafel en als het goed is wordt ie vanavond bezorgd met nog wat ongein. :P
Prima te doen trouwens qua kosten die bezorging.

Voor de geïnteresseerden, Ikea catalogus wordt in de week van 13 t/m 17 augustus bezorgd.
pi_129332623
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 02:28 schreef xaban06 het volgende:

[..]

De tegels zijn ook in de korting.

In Delft 20%.
In Utrecht 30%.

Op alle tuinartikelen :)
Fijn! Dat scheelt weer!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129332832
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goed, discussie met mn vriendin; nemen we de ektorp met grijze of met blauwe bekleding?
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik zag de donkerblauwe bij de Ikea hengelo staan. In Groningen schijnt de grijze variant te staan. Dus daar maar een keer kijken :)
Gaat het tussen deze twee:
of ?

Dan zou ik persoonlijk gaan voor de grijze. Makkelijker te combineren, minder trendgevoelig en een wat gladdere stof dus imo makkelijker schoon te maken.
Oh en het feit dat je bij de blauwe op de foto de pootjes van de bank ziet vind ik bij dit model echt verschrikkelijk. Ik weet niet hoe dat in het echt is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129337567
Zou ik ook gewoon een houten eetkamerset voor binnen goed in de beits kunnen zetten en dan als tuinmeubel kunnen gebruiken? Ik heb namelijk een Jokkmokk-set binnen en die zou ik ook wel als buitenset willen, aangezien ik nog geen andere mooie tuinset ben tegengekomen.

Overigens heb ik vandaag mijn Jokkmokk-set gewhitewashed. Vind het erg jammer dat de meeste meubels van Ikea houtlook (en geen echt hout) zijn, want ik ben dol op het schilderen van mijn eigen meubels.
pi_129338447
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:49 schreef Pinklady89 het volgende:
Zou ik ook gewoon een houten eetkamerset voor binnen goed in de beits kunnen zetten en dan als tuinmeubel kunnen gebruiken? Ik heb namelijk een Jokkmokk-set binnen en die zou ik ook wel als buitenset willen, aangezien ik nog geen andere mooie tuinset ben tegengekomen.

Overigens heb ik vandaag mijn Jokkmokk-set gewhitewashed. Vind het erg jammer dat de meeste meubels van Ikea houtlook (en geen echt hout) zijn, want ik ben dol op het schilderen van mijn eigen meubels.
Ik ga er vanuit dat het niet zo maar kan ook uitgaande van het gebruikte montagemateriaal. Ook is denk ik JOKKMOKK in basis niet goed genoeg afgewerkt om buiten te kunnen staan en het Nederlandse weer te kunnen doorstaan.
Als ik bij de productomschrijvingen kijk staat er bij grenen buitenmeubels dat ze behandeld zijn met lazuur waar bij JOKKMOKK gesproken wordt over beits. (wat volgens google dan weer hetzelfde is, maar aangezien het zo verschillend van elkaar benoemd wordt er wel een verschil in zit)

Wat betreft het hout-assortiment kiest IKEA ook grotendeels voor de prijs. Massief houten meubels zijn relatief duur.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129338496
Bedankt voor je reactie! Ik vraag het me van gewone tuinmeubels ook af, hoor. Is niet alleen een Ikea-productenvraag. Ik vraag me echt af wat het verschil tussen grenen en grenen is. Ik ga op onderzoek uit. Met montagemateriaal bedoel je... de moeren enzo?

Wat betreft die prijs: ik snap het inderdaad wel. Daarom kijk ik zelf ook bij Ikea: houten meubels kosten de hoofdprijs. Probleem is vooral dat ik geen zin heb om peperdure meubels te kopen, die ik vervolgens verknal met een lelijke verf ofzo. Kijk, een Jokkmokk-tafel à (op dit moment) 99 euro, kan ik me geen buil aan vallen. Maar een kast van 900 euro verpesten vind ik minder. Tweedehands spullen zou een alternatief zijn qua prijs, maar daar ben ik nooit zo voor.

Maarja. Ikea blijft wel leuk. Alleen hardboard doe ik gewoon even niet meer, want daar kan ik zelf niets van maken met gewone verf/lak/beits/whatever.
pi_129338617
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:23 schreef Pinklady89 het volgende:
Bedankt voor je reactie! Ik vraag het me van gewone tuinmeubels ook af, hoor. Is niet alleen een Ikea-productenvraag. Ik vraag me echt af wat het verschil tussen grenen en grenen is. Ik ga op onderzoek uit. Met montagemateriaal bedoel je... de moeren enzo?
Ja inderdaad. Beslag voor tuinmeubelen is geschikter om tegen de verschillende weersomstandigheden te kunnen waar dat bij "reguliere" meubelen niet noodzakelijk is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129340300
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[..]

Gaat het tussen deze twee:
[ link | afbeelding ] of [ link | afbeelding ]?

Dan zou ik persoonlijk gaan voor de grijze. Makkelijker te combineren, minder trendgevoelig en een wat gladdere stof dus imo makkelijker schoon te maken.
Oh en het feit dat je bij de blauwe op de foto de pootjes van de bank ziet vind ik bij dit model echt verschrikkelijk. Ik weet niet hoe dat in het echt is.
Thanks, ja inderdaad die 2 :)
Ik heb besloten om inderdaad de grijze te nemen :)
pi_129340606
Vraag aan de medewerkers want ondertussen wanhopig:
Ik ben een nieuwe medewerker van Ikea Heerlen. Ik kan nergens hun telefoonnummer vinden, de nummers die ik vind zijn buiten gebruik. Ik moet ze zien te bereiken. Zou iemand van jullie me het nummer kunnen pm'en?
pi_129341115
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:35 schreef friekin_ het volgende:
Vraag aan de medewerkers want ondertussen wanhopig:
Ik ben een nieuwe medewerker van Ikea Heerlen. Ik kan nergens hun telefoonnummer vinden, de nummers die ik vind zijn buiten gebruik. Ik moet ze zien te bereiken. Zou iemand van jullie me het nummer kunnen pm'en?
Ik heb me in het begin wel eens laten doorverbinden door het 0900 nummer :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:09:58 #199
100412 mefke79
komt goed!
pi_129361115
De Karlstad stoelen, blijven die een beetje goed in de loop der jaren? Ik vind ze nieuw een beetje prijzig voor onze twee sloopkogels (peuters) dus zou een tweedehandse van een gave hoes willen voorzien.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 juli 2013 @ 11:11:01 #200
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_129361152
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:35 schreef friekin_ het volgende:
Vraag aan de medewerkers want ondertussen wanhopig:
Ik ben een nieuwe medewerker van Ikea Heerlen. Ik kan nergens hun telefoonnummer vinden, de nummers die ik vind zijn buiten gebruik. Ik moet ze zien te bereiken. Zou iemand van jullie me het nummer kunnen pm'en?
Ikea
Adres: In de Cramer 142, 6412 PM Heerlen
Telefoon: 045-5750209
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_129361172
Die werkt niet, bartjebart had me al het goede nummer gestuurd.
pi_129402847
Gisteren het Tupplur rolgordijn gekocht, blijkt het er een te zijn met een trekmechanisme ipv een koord en dat zie je natuurlijk pas als hij is uitgepakt :{
pi_129403005
Ik ben juist blij dat ze tegenwoordig niet meer met koord zijn, voor mijn nieuwe huis. Ik schrik me soms te pletter van mijn oude versie met koord, dan zakt hij opeens piepend en krakend een klein stukje.
pi_129405260
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:29 schreef Dot. het volgende:
Gisteren het Tupplur rolgordijn gekocht, blijkt het er een te zijn met een trekmechanisme ipv een koord en dat zie je natuurlijk pas als hij is uitgepakt :{
Wat is het verschil? :? :@
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129406762
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is het verschil? :? :@
Dat je hem naar beneden moet trekken aan een oogje in het midden ipv dat je trekt aan een koord aan de zijkant. Ik vind een koord fijner, daar heb je wat meer invloed op hoe die hangt heb ik het idee. Bij dat trekken is het altijd maar hopen dat hij wel of niet terug schiet als jij dat wil.
pi_129408253
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:02 schreef Dot. het volgende:

[..]

Dat je hem naar beneden moet trekken aan een oogje in het midden ipv dat je trekt aan een koord aan de zijkant. Ik vind een koord fijner, daar heb je wat meer invloed op hoe die hangt heb ik het idee. Bij dat trekken is het altijd maar hopen dat hij wel of niet terug schiet als jij dat wil.
Oh dus niet meer dit systeem? :?


Raar dat ze de foto's dan niet hebben aangepast en zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129410282
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh dus niet meer dit systeem? :?
[ afbeelding ]

Raar dat ze de foto's dan niet hebben aangepast en zo...
Nee, en ik ben dus idd op die foto's afgegaan ipv te checken in de winkel...
pi_129410539
Help,

Ik zag vanmiddag in Ikea Hengelo leuke eetkamerstoelen staan genaamd Volfgang en ik kan ze nergens terugvinden, niet op de site en Google geeft ook niets. Ik wil graag weten of ze in het vaste assortiment zitten/komen want wij gaan binnenkort de woonkamer verbouwen en ik zou ze daarna graag aanschaffen. Kan iemand hier mij helpen?

  zaterdag 27 juli 2013 @ 18:49:21 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129410761
En als je het artikelnummer googlet?

Of hij nou nieuw is of niet is niet helemaal duidelijk:

Deze maand: https://twitter.com/IKEAHelpt/status/354909355935678464

Een half jaar geleden: http://www.klacht.nl/2012(...)n-de-lijst-van-ikea/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_129411118
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:36 schreef Draadjes het volgende:
Help,

Ik zag vanmiddag in Ikea Hengelo leuke eetkamerstoelen staan genaamd Volfgang en ik kan ze nergens terugvinden, niet op de site en Google geeft ook niets. Ik wil graag weten of ze in het vaste assortiment zitten/komen want wij gaan binnenkort de woonkamer verbouwen en ik zou ze daarna graag aanschaffen. Kan iemand hier mij helpen?

[ afbeelding ]
Volgens mij is dit een onderdeel van het nieuwe assortiment per 1 augustus en heeft Hengelo al voorraad (net als Haarlem blijkbaar :P ). Meestal komen de nieuwe artikelen met als startdatum 01-08 ook pas op/rond 01-08 op internet. Zo kunnen winkels rustig een verkoophistorie opbouwen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129411406
Okay, bedankt!
Ik ga er maar vanuit dat het een nieuwe stoel is :D
Dan zal hij er over een half jaar vast nog wel zijn.
pi_129411792
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 19:18 schreef Draadjes het volgende:
Okay, bedankt!
Ik ga er maar vanuit dat het een nieuwe stoel is :D
Dan zal hij er over een half jaar vast nog wel zijn.
Ik hoop het voor je :o
Ik zie net dat die klacht al van oktober is. Het artikel was dus al veel eerder gepland om te verkopen maar blijkbaar zijn er tot nu toe steeds leverproblemen. Dus ik hoop dat ze nog terug komen maar IKEA kennende kan het ook zo zijn dat ze besluiten dat het teveel gedoe oplevert.
(er is nog een andere optie, maar dat strookt niet met ander assortiment)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129412790
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 19:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je :o
Ik zie net dat die klacht al van oktober is. Het artikel was dus al veel eerder gepland om te verkopen maar blijkbaar zijn er tot nu toe steeds leverproblemen. Dus ik hoop dat ze nog terug komen maar IKEA kennende kan het ook zo zijn dat ze besluiten dat het teveel gedoe oplevert.
(er is nog een andere optie, maar dat strookt niet met ander assortiment)
Haha, wat een gedoe. Ik zie het tzt wel. Heb nog wel wat andere mooie stoelen gezien, dus komt vast goed.
pi_129417746
Oh jee, dat is dus alweer een nieuwere versie van de Tupplur, ik ging ook op de foto's af en vond dat een verbetering ten opzichte van dat touwtje van vroeger. Dat enge mechanisme lijkt me ook niks, ik zou inderdaad ook heel bang zijn dat hij opeens terugschiet. Hij gaat meteen van mijn lijstje af.
pi_129418491
Maar met dat systeem zal het toch niet zomaar omhoog schieten? Ik wilde ze nog hebben voor in de slaapkamer en bij de bouwmarkt is zo'n rolgordijn zo duur :'(
  zondag 28 juli 2013 @ 22:24:53 #216
151515 verita
Happy days
pi_129449233
Heeft iemand enig idee waarom er in de ÄPPLARÖ gaten zitten op zo'n 15 cm van de onderrand van het doek? Het kan niet voor de stabiliteit of de luchtcirculatie zijn, lijkt me.
Anyone? :?
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  zondag 28 juli 2013 @ 22:31:07 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129449589
Ik lees alleen dit in de productinformatie:
quote:
- Het ventiel reduceert de winddruk en zorgt voor warmtecirculatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 29 juli 2013 @ 08:13:57 #218
151515 verita
Happy days
pi_129459858
Ja, maar dat is het bovenste stukje, wat kan flapperen als er veel wind is, dacht ik? is het misschien om ze te koppelen?
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  maandag 29 juli 2013 @ 08:22:13 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129459941
Ik heb geen flauw idee, ik ken het ding verder niet, ik zocht in de productomschrijving alleen naar iets wat mogelijk een verklaring zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_129460009
Mijn moeder gebruikt ze om haar lampionnenslinger aan vast te maken :D :')
pi_129461155
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef verita het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom er in de ÄPPLARÖ gaten zitten op zo'n 15 cm van de onderrand van het doek? Het kan niet voor de stabiliteit of de luchtcirculatie zijn, lijkt me.
Anyone? :?
Tip: rij naar Utrecht voor minstens 30% korting!
  maandag 29 juli 2013 @ 18:13:31 #222
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_129476436
misschien om scheerlijnen in te bevestigen?
pi_129482721
Heeft iemand enig idee of het welbekende LEIRVIK-bed nog te koop is, maar dan in zwart...?

  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:28:03 #224
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129498087
quote:
5s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:56 schreef Fransje86 het volgende:
Heeft iemand enig idee of het welbekende LEIRVIK-bed nog te koop is, maar dan in zwart...?

[ afbeelding ]
Nee, wij wilden ook liever een zwarte, maar die is er niet. Wel deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89889561/ maar die bestaat niet in 1.40m....

quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 23:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens internet is het ook een erg kleine winkel. 18600+m2
Klopt, maar we kwamen er toevallig langs, dus had me niet vreselijk goed ingelezen. Vond vooral de prijzen en de sfeer erg tegenvallen. Het was er niet gezellig en zelfs na de wisselkoers waren de meeste meubels duurders. Accessoires leken wat goedkoper. Hebben een leuk lampje gescoord, zal even opzoeken...

Edit: staat niet op de Canadeese website, misschien nieuw dan. De mevrouw in de winkel gaf wel aan dat hij net binnen was en continu uitverkocht.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_129573144
Dat doen ze wel slim, de Ikea betaalkaart, om het betalen uit te stellen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_129581231
Ik kwam deze bank tegen,

http://www.zeelandnet.nl/prikbord/advertentie.php?id=5951335

Hoe lang geleden zat deze in t assortiment? En weet iemand de naam er van?
pi_129581554
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:32 schreef JohnB52 het volgende:
Ik kwam deze bank tegen,

http://www.zeelandnet.nl/prikbord/advertentie.php?id=5951335

Hoe lang geleden zat deze in t assortiment? En weet iemand de naam er van?
IKEA PS TRIVAS voorleesbank.
Uit de 2004 IKEA PS collectie - kinderen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129584593
Nu nog op zoek naar de nieuwprijs :-)

@bartjebart, jij hebt toch niet alle catalogi bewaard?
pi_129586082
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:26 schreef JohnB52 het volgende:
Nu nog op zoek naar de nieuwprijs :-)

@bartjebart, jij hebt toch niet alle catalogi bewaard?
:@
Niet alle. Wel veel :P

Ik heb even voor je gekeken of de stoel in een catalogus stond die ik had liggen en de nieuwprijs was 59.-

[ Bericht 16% gewijzigd door Bartjebart op 01-08-2013 18:34:03 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129586701
Ik was al in paniek dat je dat allemaal uit jr hoofd wist :P

Thanks voor t opzoeken!
pi_129587347
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:51 schreef JohnB52 het volgende:
Ik was al in paniek dat je dat allemaal uit jr hoofd wist :P

Thanks voor t opzoeken!
Haha ik wist dat het IKEA PS was :P Maar heb z'n subnaam moeten google'en hoor ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:10:57 #232
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129613039
Handig, paar dagen geleden matras gekocht á 279 euro (aanbieding, was 329, Halberg 140x200), nu een mailtje met 20 euro Family kortingsvoucher bij aankoop vanaf 150 euro.
Ik las dat je meestal het geld wel terugkreeg als een artikel plotseling in de aanbieding was, maar geldt dat ook voor een Family kortingsvoucher, en dan ook nog eens voor een artikel dat al in de aanbieding (in ieder geval in prijs verlaagd, bij de showruimte met rode stift de prijzen gecorrigeerd) was?

Bartjebart, kom er maar in.

Edit: En snel een beetje, want had gepland om vanavond de matras uit het plastic te halen en erin te slapen :P (ding is niet opgerold maar nog één van de weinige 'normaal verpakte')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_129613357
Dan zou ik het nog minstens een etmaal laten ontgassen.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:19:44 #234
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:26:47 #235
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129613647
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 14:19 schreef Teslynd het volgende:
Dan zou ik het nog minstens een etmaal laten ontgassen.
Hmmmmmmmm.......
Ik eigenlijk ook, maar ik wil in mijn nieuwe appartement slapen :'(
Twijfel twijfel...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_129614942
Zijn jullie bekend met iets van IKEA ruil initiatieven ofzo? Ik heb een kastje in het rood, wat ooit heel leuk was, maar nu vloekt. Nu wil ik exact hetzelfde kastje in het wit, want qua maat ed is het perfect.

Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn voor wie dat andersom geldt :D En ik kan me OOK nog voorstellen dat iemand ooit eens heeft gedacht, LATEN WE ONS VERENIGEN! WIJ MEUBELRUILERS :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129617889
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 14:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Handig, paar dagen geleden matras gekocht á 279 euro (aanbieding, was 329, Halberg 140x200), nu een mailtje met 20 euro Family kortingsvoucher bij aankoop vanaf 150 euro.
Ik las dat je meestal het geld wel terugkreeg als een artikel plotseling in de aanbieding was, maar geldt dat ook voor een Family kortingsvoucher, en dan ook nog eens voor een artikel dat al in de aanbieding (in ieder geval in prijs verlaagd, bij de showruimte met rode stift de prijzen gecorrigeerd) was?

Bartjebart, kom er maar in.

Edit: En snel een beetje, want had gepland om vanavond de matras uit het plastic te halen en erin te slapen :P (ding is niet opgerold maar nog één van de weinige 'normaal verpakte')
Ik denk dat ze hier niet zo moeilijk over doen als je hiermee naar de klantenservice in de vestiging gaat.
Andere optie is om de matras, indien nog voorradig, opnieuw af te rekenen aan de kassa met de kortingsvoucher en vervolgens terug te brengen bij de klantenservice met de oude bon. En als ik jou was zou ik dit bij de klantenservice ook aangeven in het geval ze moeilijk aan het doen zijn :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:20:31 #238
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_129617997
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn jullie bekend met iets van IKEA ruil initiatieven ofzo? Ik heb een kastje in het rood, wat ooit heel leuk was, maar nu vloekt. Nu wil ik exact hetzelfde kastje in het wit, want qua maat ed is het perfect.

Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn voor wie dat andersom geldt :D En ik kan me OOK nog voorstellen dat iemand ooit eens heeft gedacht, LATEN WE ONS VERENIGEN! WIJ MEUBELRUILERS :D
Marktplaats.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 19:10:23 #239
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_129623082
De badkamerkasten in de LILLÅNGEN serie van ikea; is dat wat ?
En dan bedoel ik de wastafelonderkasten en de spiegelkasten.

Is het qua kwaliteit wat ? Of is het te vergelijken met de meuk die doorgaan in de gamma, praxis, karwei e.d. verkocht worden ? ;)
pi_129629070
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:10 schreef Vonkenboer het volgende:
De badkamerkasten in de LILLÅNGEN serie van ikea; is dat wat ?
En dan bedoel ik de wastafelonderkasten en de spiegelkasten.

Is het qua kwaliteit wat ? Of is het te vergelijken met de meuk die doorgaan in de gamma, praxis, karwei e.d. verkocht worden ? ;)
Ja, wij hebben wat Lillangens hangen in de badkamer. Of het te vergelijken is met de badkamerkasten van Karwei/Gamma/Praxis dat weet ik niet, kan ik niet beoordelen. Het is natuurlijk allemaal gemaakt van gefineerd spaanplaat. Je moet de onderkant niet langdurig in het water zetten, kan ik mij zo voorstellen. Bij ons hangen ze aan de muur in de badkamer. De badkamer wordt mechanisch geventileerd, dus de de hoeveelheid vocht in de badkamer valt mee. Tot nu toe nog geen slijtage te bespeuren.

Er zullen best kwalitatief betere badkamermeubels zijn, maar daar betaal je dan ook een prijs voor. Als ze over een jaar of wat kaduuk zijn, dan kopen we tzt wel nieuwe, wie weet hebben we dan wel geld over voor dure. ;)
pi_129629195
Ik wil de Singoalla koekjes terug bij Ikea ;(
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_129629684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:10 schreef Vonkenboer het volgende:
De badkamerkasten in de LILLÅNGEN serie van ikea; is dat wat ?
En dan bedoel ik de wastafelonderkasten en de spiegelkasten.

Is het qua kwaliteit wat ? Of is het te vergelijken met de meuk die doorgaan in de gamma, praxis, karwei e.d. verkocht worden ? ;)
Ik heb ze nu 3 jaar hangen en ik zie nog niks van schade oid.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129629979
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:10 schreef Vonkenboer het volgende:
De badkamerkasten in de LILLÅNGEN serie van ikea; is dat wat ?
En dan bedoel ik de wastafelonderkasten en de spiegelkasten.

Is het qua kwaliteit wat ? Of is het te vergelijken met de meuk die doorgaan in de gamma, praxis, karwei e.d. verkocht worden ? ;)
Mijn vader heeft al een jaar of 8 de voorloper hangen en daar is niks mis mee tot nu toe. Er zitten volgens mij kwalitatief geen verschillen tussen beide series, meer formaten en systeem (nu o.a. onderstel van metaal bijv).
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:08:59 #244
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129635294
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk dat ze hier niet zo moeilijk over doen als je hiermee naar de klantenservice in de vestiging gaat.
Andere optie is om de matras, indien nog voorradig, opnieuw af te rekenen aan de kassa met de kortingsvoucher en vervolgens terug te brengen bij de klantenservice met de oude bon. En als ik jou was zou ik dit bij de klantenservice ook aangeven in het geval ze moeilijk aan het doen zijn :P
Ja, dat omruilen dacht ik ook al aan, heb via de chat nog gesproken met een medewerker die me ook nog even belde voor wat snellere hulp, ze konden de 20 euro voucher niet in hun standaardsysteem terugvinden omdat het een speciale Woonwens-voucher is, maar heb een referentienummer en als het goed is krijg ik de 20 euro gewoon terug als ik even naar de klantenbalie ga.
Wel top weer, 20 euro is niet niks :)

Bed staat nu te luchten en morgen eindelijk in nieuw appartement slapen :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_129635415
jou woonwens bon is na 1 augustus ook nog geldig?
pi_129635457
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:11 schreef loecje het volgende:
jou woonwens bon is na 1 augustus ook nog geldig?
Ik kreeg er gisteren 1 die geldig is tot en met 2 september. Je krijgt bij aankoop van minimaal 150.- een kassakorting van 20.-.

De vouchers worden wel steeds beter! Al is dit de derde in 2 weken of zo :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129637211
Mijne kon niet verlengd worden want het zou een eenmalige actie zijn... Niet dus.
pi_129639530
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 01:01 schreef loecje het volgende:
Mijne kon niet verlengd worden want het zou een eenmalige actie zijn... Niet dus.
Nou ja de vorige actie was 5.- bij 50.-. Dit zijn wel andere bonnen.

En daarnaast heb ik een bon gekregen omdat ik 7 jaar IKEA Family lid ben. Dus dat staat er los van.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 09:27:45 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_129640799
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn jullie bekend met iets van IKEA ruil initiatieven ofzo? Ik heb een kastje in het rood, wat ooit heel leuk was, maar nu vloekt. Nu wil ik exact hetzelfde kastje in het wit, want qua maat ed is het perfect.

Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn voor wie dat andersom geldt :D En ik kan me OOK nog voorstellen dat iemand ooit eens heeft gedacht, LATEN WE ONS VERENIGEN! WIJ MEUBELRUILERS :D
In Hengelo kan je gebruikte meubels inleveren en dan krijg je er een habbekrats voor terug.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_129641993
Iemand een idee wanneer de miniatuur meubeltjes in de winkel komen?

Met een meidenkwartet
pi_129642799
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 02:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou ja de vorige actie was 5.- bij 50.-. Dit zijn wel andere bonnen.

En daarnaast heb ik een bon gekregen omdat ik 7 jaar IKEA Family lid ben. Dus dat staat er los van.
klopt. maar die andere kortingsbon heb ik dan weer niet.
snap nog steeds niet waar die hele enquete dan op slaat maargoed...
pi_129642814
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn jullie bekend met iets van IKEA ruil initiatieven ofzo? Ik heb een kastje in het rood, wat ooit heel leuk was, maar nu vloekt. Nu wil ik exact hetzelfde kastje in het wit, want qua maat ed is het perfect.

Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn voor wie dat andersom geldt :D En ik kan me OOK nog voorstellen dat iemand ooit eens heeft gedacht, LATEN WE ONS VERENIGEN! WIJ MEUBELRUILERS :D
marktplaats ;)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 11:55:35 #253
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129643177
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:11 schreef loecje het volgende:
jou woonwens bon is na 1 augustus ook nog geldig?
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik kreeg er gisteren 1 die geldig is tot en met 2 september. Je krijgt bij aankoop van minimaal 150.- een kassakorting van 20.-.

De vouchers worden wel steeds beter! Al is dit de derde in 2 weken of zo :')
Die tot augustus was de 5 euro-bon denk ik? Die heb ik al gebruikt, en kreeg gistermiddag een nieuwe bon, ook met "IKEA Family Woonwens Voucher" erop, dezelfde als Bartjebart, 20 euro korting vanaf 150 euro.
Ik had aangegeven dat ik mijn slaapkamer binnen 3 maanden wilde verbouwen, en de e-mail had ook de eerste kolom over een slaapkamer, en de tweede kolom was de kortingsbon.
Misschien dat jij door een andere keuze later nog wat krijgt?

Ik ben wel op het goede moment verhuisd, eerst de Trysil-garderobekast met 10% korting (20 euro korting), los spul 5 euro korting en nu die 20 euro terug :)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_129643248
bijna dezelfde keuze gemaakt. slaapkamer binnen 3maand verbouwen wegens verhuizing.
alleen snap ik dus niet waarom ik een periode moet invullen terwijl de bon toch maar 2 weken geldig is.
ik verhuis dan net te laat, na deze kortingsacties.

erover gemaild maar daarop kreeg ik alleen terug dat ze hopen dat ik de bon alsnog kan gebruiken. nou nee, daar is het budget niet voor.
pi_129643258
Ik krijg echt nooit e-mails van IKEA, terwijl ik gewoon al vanaf het begin aangemeld sta voor e-mailberichten. Heb al eens geprobeerd het te wijzigen en daar krijg ik dan keurig een bevestiging van, maar ik ontvang de nieuwsbrieven alsnog niet.
pi_129643360
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg echt nooit e-mails van IKEA, terwijl ik gewoon al vanaf het begin aangemeld sta voor e-mailberichten. Heb al eens geprobeerd het te wijzigen en daar krijg ik dan keurig een bevestiging van, maar ik ontvang de nieuwsbrieven alsnog niet.
onderaan de profielpagina staat ook nog iets over nieuwsbrieven. staan die vinkjes wel aan?
pi_129643407
Uiteraard
pi_129644442
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg echt nooit e-mails van IKEA, terwijl ik gewoon al vanaf het begin aangemeld sta voor e-mailberichten. Heb al eens geprobeerd het te wijzigen en daar krijg ik dan keurig een bevestiging van, maar ik ontvang de nieuwsbrieven alsnog niet.
gewoon aangeven bij IKEA, bijvoorbeeld via Facebook. Heb ik ook gedaan nadat ik zo'n 2 jaar niks gehad heb.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129644449
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:53 schreef Cathmar het volgende:
Iemand een idee wanneer de miniatuur meubeltjes in de winkel komen?

[ afbeelding ]
Volgens mij rond deze tijd.
Edit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50235510/

[ Bericht 10% gewijzigd door Bartjebart op 04-08-2013 17:32:19 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129720917
Ik ben vandaag in Delft geweest en wat hebben ze geweldige (nieuwe) dingen *O*
Helemaal leuk!
pi_129721858
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:15 schreef Pinklady89 het volgende:
Ik ben vandaag in Delft geweest en wat hebben ze geweldige (nieuwe) dingen *O*
Helemaal leuk!
Die zullen wel in de catalogus staan die volgende week op de mat valt!
pi_129721923
Ja, denk dat er ook al enkele oude dingen tussen zaten die ik nog niet kende (Molger bijvoorbeeld), maar ook best veel nieuwe dingen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:42:34 #263
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_129722017
iemand n idee wanneer de nieuwe keukenlijn hier komt?
pi_129722326
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:42 schreef scrub_nurse het volgende:
iemand n idee wanneer de nieuwe keukenlijn hier komt?
Voorjaar 2014 volgens mij
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129722540
Mei 2013. En het ziet er super uit.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:57:41 #266
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_129722576
ik ben erg benieuwd...nog maar eens verder gaan met sparen :Y
pi_129723201
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef friekin_ het volgende:
Mei 2013. En het ziet er super uit.
3 maanden geleden heb ik m ook al gezien...

pi_129723320
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:15 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

3 maanden geleden heb ik m ook al gezien...

[ afbeelding ]
Ik ben vooral onder de indruk van de mogelijkheden. Het kan echt zo gek of creatief als je het zelf wil.
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:23:38 #270
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129723495
quote:
Leuke reclame inderdaad. Als met die nieuwe keukenserie inderdaad veel meer mogelijk is, dan ben ik blij dat ik besloten heb om nog even door te sparen! :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_129723584
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:23 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Leuke reclame inderdaad. Als met die nieuwe keukenserie inderdaad veel meer mogelijk is, dan ben ik blij dat ik besloten heb om nog even door te sparen! :)
Veel meer mogelijk. Ik kan de filmpjes van ikea voor medewerkers niet delen, maar vertrouw me maar :) . Er zijn voorbeelden van een trap maken van kastjes bijvoorbeeld. Alles kan vrijstaand. Andere kleuren IN kastjes. De wall units hang je sowieso aan een rail, dus hoef je niet moeilijk te boren. Keuken is ook makkelijker te installeren.
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:30:37 #272
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_129723705
*O*
pi_129723711
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik ben vooral onder de indruk van de mogelijkheden. Het kan echt zo gek of creatief als je het zelf wil.
Ik vind het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.
Welke mogelijkheden zie je meer t.o.v. FAKTUM?
Edit: Ik zie het al :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129723968
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.
Welke mogelijkheden zie je meer t.o.v. FAKTUM?
Edit: Ik zie het al :P
Inderdaad. Het gaat echt om creativiteit. Je kan kiezen voor standaard met bovenkastjes, maar er kan echt veel meer.
pi_129724138
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:39 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Het gaat echt om creativiteit. Je kan kiezen voor standaard met bovenkastjes, maar er kan echt veel meer.
Maar waarschijnlijk wel meer (grotere) passtukken omdat er alleen maar even maten zijn. En er zijn 100cm kasten aangekondigd die nog niet in het Zweedse assortiment zitten.

Wel super is dat er twee kleuren basiselementen komen en dat de laden in een kast in twee prijsklassen zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129724181
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk wel meer (grotere) passtukken omdat er alleen maar even maten zijn. En er zijn 100cm kasten aangekondigd die nog niet in het Zweedse assortiment zitten.

Wel super is dat er twee kleuren basiselementen komen en dat de laden in een kast in twee prijsklassen zijn.
Minder bekledingspanelen hoezee!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 08:38:40 #277
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129744041
Betekent dat dan nog een korting op deurtjes e.d. van de huidige series? Ons nieuwe huis (30 september de sleutel) heeft een keuken van begin 2012, maar ik vind de deurtjes niet denderend. Het is nu allemaal wit (Stat), maar zou liever hoogglans rood of grijs willen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_129744207
Weet ik niet, ik heb nog niets gehoord over hoe Faktum eruit gaat. Ik kan je wel zeggen dat het van de een op de andere dag zal zijn, en er zal daarover een mailing komen naar klanten toe.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:28:43 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_129745901
Bah, ik merk nu pas dat Henriksdal met leuningen eruit is. Is er nog een kans dat er ergens nog hoezen verstopt zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:41:49 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129746178
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:28 schreef Troel het volgende:
Bah, ik merk nu pas dat Henriksdal met leuningen eruit is. Is er nog een kans dat er ergens nog hoezen verstopt zijn?
Aah blegh, die wilde ik kopen voor ons nieuwe huis :(
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:25:59 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_129747257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Aah blegh, die wilde ik kopen voor ons nieuwe huis :(
Dan zou ik nu op Marktplaats kijken, daar staan nog wat leuke sets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:48:57 #282
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129747920
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Dan zou ik nu op Marktplaats kijken, daar staan nog wat leuke sets.
Neuh, als er geen losse hoezen meer te verkrijgen zijn bij de Ikea, wil ik de stoelen sowieso niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_129749128
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:38 schreef Tink89 het volgende:
Betekent dat dan nog een korting op deurtjes e.d. van de huidige series? Ons nieuwe huis (30 september de sleutel) heeft een keuken van begin 2012, maar ik vind de deurtjes niet denderend. Het is nu allemaal wit (Stat), maar zou liever hoogglans rood of grijs willen.
Als het gaat zoals in Scandinavië dan start METOD met verkopen op 1 mei. FAKTUM zal dan nog een half jaar verkrijgbaar zijn en zal vermoedelijk op deze manier geleidelijk zijn regionale voorraden uitverkopen. Of er veel afgeprijsd gaat worden ligt aan een aantal zaken; beschikbare voorraad op 1 mei, of er nog een andere regio na Nederland (& België?) over gaat op METOD of dat Nederland de laatste regio is.

En dan wil je ook nog eens 1 van de meest populaire kleuren dus ik verwacht dat ze die pas gaan afprijzen wanneer er echt enorm veel voorraad van is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129749179
IKEA mail ontvangen:

quote:
Hej Bart,

Binnenkort komt de IKEA catalogus 2014 uit. Wil jij schitteren op de voorkant van deze nieuwe catalogus? Kom dan langs op een van de IKEA catalogus covershoots en neem jouw exclusieve exemplaar direct mee naar huis!

Daarnaast ontdek je hoe je met de IKEA catalogus app toegang krijgt tot extra inspiratie op je smartphone of tablet en krijg je een kleine verrassing mee.

De locaties en tijden van de IKEA catalogus covershoots zijn:
13 augustus 10-18 uur – het Vredenburgplein in Utrecht
15 augustus 10-18 uur – de Brink in Hengelo
19 augustus 12-18 uur – de Bongerd in Heerlen
21 augustus 10-18 uur – het Chasséveld in Breda
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129772143
Waarom heeft de service-balie van Ikea verschillende nummergroepen? Zo kan je niet zie hoeveel mensen er voor je zijn.
pi_129774927
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef Teslynd het volgende:
Waarom heeft de service-balie van Ikea verschillende nummergroepen? Zo kan je niet zie hoeveel mensen er voor je zijn.
Omdat er ook verschillende medewerkers zijn die soms alleen een bepaalde groep klanten helpt heb ik ooit begrepen.
Medewerkers die relatief nieuw zijn doen bijvoorbeeld alleen de "eenvoudige" zaken als retouren bijvoorbeeld. Een andere medewerker is meer ervaren en doet alle zaken. En het wordt geregistreerd in een computerprogramma die dat ook kan leiden en dus kan bepalen dat jij met een moeilijkere vraag eerder geholpen wordt dan iemand met een eenvoudigere vraag.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 7 augustus 2013 @ 19:21:02 #287
147316 crew  DJMO
#trut
pi_129801265
hiephoi ... morgen mag m'n jongste eindelijk eens kennis maken met smalland :p
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_129813081
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Omdat er ook verschillende medewerkers zijn die soms alleen een bepaalde groep klanten helpt heb ik ooit begrepen.
Medewerkers die relatief nieuw zijn doen bijvoorbeeld alleen de "eenvoudige" zaken als retouren bijvoorbeeld. Een andere medewerker is meer ervaren en doet alle zaken. En het wordt geregistreerd in een computerprogramma die dat ook kan leiden en dus kan bepalen dat jij met een moeilijkere vraag eerder geholpen wordt dan iemand met een eenvoudigere vraag.
Best lastig, want je kan er erg lang wachten en je moet daar blijven hangen.
pi_129813299
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:05 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Best lastig, want je kan er erg lang wachten en je moet daar blijven hangen.
Lastig?! Kom nou zeg :')
Je moet gewoon wachten tot je nummer opgeroepen wordt en je kunt best een beetje inschatten wanneer je aan de beurt bent.
Het lange wachten kan altijd gebeuren, en al helemaal als alle medewerkers 2 lastigere vragen achter elkaar hebben kun je er wortel schieten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:11:15 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129813381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef DJMO het volgende:
hiephoi ... morgen mag m'n jongste eindelijk eens kennis maken met smalland :p
Waar mogen ze met 2 jaar en 5 maanden dan al in Småland?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_129813384
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Lastig?! Kom nou zeg :')
Je moet gewoon wachten tot je nummer opgeroepen wordt en je kunt best een beetje inschatten wanneer je aan de beurt bent.
Het lange wachten kan altijd gebeuren, en al helemaal als alle medewerkers 2 lastigere vragen achter elkaar hebben kun je er wortel schieten.
Als er maar één nummerreeks is, zie je hoeveel er voor je zullen/kunnen zijn. Met meerdere reeksen heb je geen idee.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:14:28 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129813534
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:11 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Als er maar één nummerreeks is, zie je hoeveel er voor je zullen/kunnen zijn. Met meerdere reeksen heb je geen idee.
Nou, stel dat je B137 hebt (dat had de meneer naast mij van de week) dan weet je dat als B136 (dat had ik van de week) aan de beurt is waarschijnlijk niet heel lang meer hoeft te wachten.

Maar als B131 aan de beurt is kun je nog rustig even een hotdog en frisdrank gaan halen, of koffie, als het niks mag kosten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_129813655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, stel dat je B137 hebt (dat had de meneer naast mij van de week) dan weet je dat als B136 (dat had ik van de week) aan de beurt is waarschijnlijk niet heel lang meer hoeft te wachten.

Maar als B131 aan de beurt is kun je nog rustig even een hotdog en frisdrank gaan halen, of koffie, als het niks mag kosten.
Dan moet je wel ff doorlopen, als je via t restaurant om de koffie gaat ;-)
pi_129813671
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:11 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Als er maar één nummerreeks is, zie je hoeveel er voor je zullen/kunnen zijn. Met meerdere reeksen heb je geen idee.
Ja? Dus als jij ziet dat er 3 mensen nog voor je zijn weet je dat het sneller gaat dan als er 10 voor je zijn? De hoeveelheid mensen maakt niks uit het gaat om het verhaal dat ze hebben.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129813707
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:16 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Dan moet je wel ff doorlopen, als je via t restaurant om de koffie gaat ;-)
Koffie kun je in de bistro ook krijgen ;)
(volgens mij ook gratis, hier in ieder geval wel)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:22:43 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129813997
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Koffie kun je in de bistro ook krijgen ;)
(volgens mij ook gratis, hier in ieder geval wel)
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 7 augustus 2013 @ 23:25:38 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_129814179
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar mogen ze met 2 jaar en 5 maanden dan al in Småland?
hmm.. ik wist niet dat daar een minimum leeftijd aan verbonden was? Natuurlijk snap ik wel dat baby's van drie maanden niet 'geaccepteerd' worden, maar een peuter die precies kan aangeven wat of hoe?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_129814387
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:25 schreef DJMO het volgende:

[..]

hmm.. ik wist niet dat daar een minimum leeftijd aan verbonden was? Natuurlijk snap ik wel dat baby's van drie maanden niet 'geaccepteerd' worden, maar een peuter die precies kan aangeven wat of hoe?
Minimumleeftijd is 3 jaar volgens mij. Ze zijn behoorlijk rechtlijnig in de regels rondom Smaland.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:34:46 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129814703
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Minimumleeftijd is 3 jaar volgens mij. Ze zijn behoorlijk rechtlijnig in de regels rondom Smaland.
Klopt, ik zag net op de site dat het overal iig 3 was, en op sommige locaties zelfs 4.
Soneal kijkt ook iedere keer watertandend naar Småland, en dan vertel ik hem dat hij nog 4 maandjes moet wachten.

En die rechtlijnigheid is wat mij betreft heel terecht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:39:41 #300
3185 Adelante
To let it go now
pi_129814953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:25 schreef DJMO het volgende:

[..]

hmm.. ik wist niet dat daar een minimum leeftijd aan verbonden was? Natuurlijk snap ik wel dat baby's van drie maanden niet 'geaccepteerd' worden, maar een peuter die precies kan aangeven wat of hoe?
Je wilt niet weten wat ouders daar willen achterlaten: geestelijke beperkten van 23 met de kracht van een paard. 'Ja maar hij zit nog op het niveau van een 4-jarige'.... :')

Prima dat er strikte richtlijnen zijn.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_129815116
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je wilt niet weten wat ouders daar willen achterlaten: geestelijke beperkten van 23 met de kracht van een paard. 'Ja maar hij zit nog op het niveau van een 4-jarige'.... :')

Prima dat er strikte richtlijnen zijn.
Dat is hetzelfde als de regel dat er geen andere volwassenen binnen mogen en dat ouders van kinderen met een verstandelijke beperking gaan zitten "klagen" want hun situatie is wel anders. En ze hadden het kun kinderen al beloofd... :')

Ik vraag me wel eens af wat mensen verwachten van het Smaland personeel... Ik heb eens te horen gekregen dat het mijn taak was om de kleding te verschonen van een kind dat in z'n broek had gepoept... :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')