abonnement Unibet Coolblue
pi_129248622
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb er best veel van deze schrijfster gelezen (stuk of 12) , maar op een gegeven moment. Niet met haar laatste, maar die ervoor, was ik er toch wel klaar mee. Het verhaal is zooo voorspelbaar vanaf pagina 1 zeg maar. Dat vind ik wel jammer.
Ik heb er ook een aardig rijtje van staan, heb er een paar jaar geleden ook een paar achter elkaar gelezen en toen was ik er ook wel even klaar mee. Er zaten hele leuke tussen, maar ook hele stomme :') Deze had ik nog niet gelezen maar ik vlieg er echt doorheen, dit is wel weer een leuke.

En die blije covers staan zo leuk in de kast :@
Tap tap tap
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:51:46 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129248737
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:48 schreef CherryLips het volgende:

Ik heb er ook een aardig rijtje van staan, heb er een paar jaar geleden ook een paar achter elkaar gelezen en toen was ik er ook wel even klaar mee. Er zaten hele leuke tussen, maar ook hele stomme :') Deze had ik nog niet gelezen maar ik vlieg er echt doorheen, dit is wel weer een leuke.

En die blije covers staan zo leuk in de kast :@
Lol.. zie net welke dat is (heb zelf de nederlandse versie). Volgens mij heb ik hem niet eens uitgelezen :')
  dinsdag 23 juli 2013 @ 12:47:03 #103
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_129250947


Autobiografie van een meisje uit een provinciestadje in Duitsland die als verpleegster voor het Duitse rode kruis aan het oostfront beland.
Beeld van hoe een doodsimpel meisje dat alleen maar verpleegster wilde worden, niet nadacht over politiek de nazitijd en de oorlog meemaakt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_129251128
Arthur Japin - Maar buiten is het feest

pi_129252432


Wie er wordt geboren is gedoemd er tot zijn dood te blijven. Wie er zich vestigt komt er nooit meer weg. Het ogenschijnlijk pittoreske dorpje Beek is in de greep van de Wylerheks, een vrouw uit de zeventiende eeuw wier ogen en mond zijn dichtgenaaid. Zwijgend loopt ze door de straten en dringt ze de huizen binnen, nachtenlang staat ze aan je bed. Iedereen weet dat haar ogen nooit mogen worden geopend. Er wordt alles aan gedaan om haar aanwezigheid geheim te houden. Maar als een groep jongeren besluit viral te gaan met de heks, laat ze de moderne samenleving langzaam maar zeker afglijden naar middeleeuwse praktijken. En dan is de wraak van de Wylerheks nog niet eens begonnen...

Ga nu beginnen :)
FOK zeg...
pi_129253103
Klinkt leuk :D
Tap tap tap
pi_129253322
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:30 schreef hocico het volgende:
[ afbeelding ]

Wie er wordt geboren is gedoemd er tot zijn dood te blijven. Wie er zich vestigt komt er nooit meer weg. Het ogenschijnlijk pittoreske dorpje Beek is in de greep van de Wylerheks, een vrouw uit de zeventiende eeuw wier ogen en mond zijn dichtgenaaid. Zwijgend loopt ze door de straten en dringt ze de huizen binnen, nachtenlang staat ze aan je bed. Iedereen weet dat haar ogen nooit mogen worden geopend. Er wordt alles aan gedaan om haar aanwezigheid geheim te houden. Maar als een groep jongeren besluit viral te gaan met de heks, laat ze de moderne samenleving langzaam maar zeker afglijden naar middeleeuwse praktijken. En dan is de wraak van de Wylerheks nog niet eens begonnen...

Ga nu beginnen :)
Klinkt interessant
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129253323
Wat een plot. _O-
pi_129253458
Enzo knows he is different from other dogs: a philosopher with a nearly human soul (and an obsession with opposable thumbs), he has educated himself by watching television extensively, and by listening very closely to the words of his master, Denny Swift, an up-and-coming race car driver.

Through Denny, Enzo has gained tremendous insight into the human condition, and he sees that life, like racing, isn't simply about going fast. On the eve of his death, Enzo takes stock of his life, recalling all that he and his family have been through.

A heart-wrenching but deeply funny and ultimately uplifting story of family, love, loyalty, and hope, The Art of Racing in the Rain is a beautifully crafted and captivating look at the wonders and absurdities of human life...as only a dog could tell it.



I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 23 juli 2013 @ 13:59:27 #110
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129253533
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Enzo knows he is different from other dogs: a philosopher with a nearly human soul (and an obsession with opposable thumbs), he has educated himself by watching television extensively, and by listening very closely to the words of his master, Denny Swift, an up-and-coming race car driver.

Through Denny, Enzo has gained tremendous insight into the human condition, and he sees that life, like racing, isn't simply about going fast. On the eve of his death, Enzo takes stock of his life, recalling all that he and his family have been through.

A heart-wrenching but deeply funny and ultimately uplifting story of family, love, loyalty, and hope, The Art of Racing in the Rain is a beautifully crafted and captivating look at the wonders and absurdities of human life...as only a dog could tell it.


[ afbeelding ]
Fijn boek he O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129255120
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Fijn boek he O+
Ja O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129284024
Turn the world into your dance floor.
pi_129284582
De laatste van de Trilogie 'Een groene bloem'
  woensdag 24 juli 2013 @ 11:49:36 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_129284837
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Enzo knows he is different from other dogs: a philosopher with a nearly human soul (and an obsession with opposable thumbs), he has educated himself by watching television extensively, and by listening very closely to the words of his master, Denny Swift, an up-and-coming race car driver.

Through Denny, Enzo has gained tremendous insight into the human condition, and he sees that life, like racing, isn't simply about going fast. On the eve of his death, Enzo takes stock of his life, recalling all that he and his family have been through.

A heart-wrenching but deeply funny and ultimately uplifting story of family, love, loyalty, and hope, The Art of Racing in the Rain is a beautifully crafted and captivating look at the wonders and absurdities of human life...as only a dog could tell it.


[ afbeelding ]
Kende je deze al?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_129291800
quote:
Weinig regen. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:52:59 #116
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129292112
quote:
Ok, waar vind ik dat hele ding :o
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:59:57 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_129292350
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:52 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ok, waar vind ik dat hele ding :o
Ik heb de indruk dat het zelfgemaakt is
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_129292932
quote:
Nee ga nu kijken.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:30:18 #119
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_129293353
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:30 schreef hocico het volgende:
[ afbeelding ]

Wie er wordt geboren is gedoemd er tot zijn dood te blijven. Wie er zich vestigt komt er nooit meer weg. Het ogenschijnlijk pittoreske dorpje Beek is in de greep van de Wylerheks, een vrouw uit de zeventiende eeuw wier ogen en mond zijn dichtgenaaid. Zwijgend loopt ze door de straten en dringt ze de huizen binnen, nachtenlang staat ze aan je bed. Iedereen weet dat haar ogen nooit mogen worden geopend. Er wordt alles aan gedaan om haar aanwezigheid geheim te houden. Maar als een groep jongeren besluit viral te gaan met de heks, laat ze de moderne samenleving langzaam maar zeker afglijden naar middeleeuwse praktijken. En dan is de wraak van de Wylerheks nog niet eens begonnen...

Ga nu beginnen :)
Klinkt tof, ik heb hem ook maar even besteld. :Y)

Ik lees nu zelf dit:
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_129293756
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:30 schreef beelz het volgende:

[..]

Klinkt tof, ik heb hem ook maar even besteld. :Y)

Ik lees nu zelf dit:
[ afbeelding ]
ben op de helft, leest erg makkelijk weg! Nog niet heel spannend geworden. maar het is duidelijk de opbouwfase.
Het boek dat je aan het lezen bent lijkt me goed! is dat een op zich staand boek of zou ik dan bij een ander deel moeten beginnen?
FOK zeg...
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:49:53 #121
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_129293927
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:44 schreef hocico het volgende:

[..]

ben op de helft, leest erg makkelijk weg! Nog niet heel spannend geworden. maar het is duidelijk de opbouwfase.
Het boek dat je aan het lezen bent lijkt me goed! is dat een op zich staand boek of zou ik dan bij een ander deel moeten beginnen?
Dit is het tweede deel uit de serie. Hij is eigenlijk wel op zichzelf te lezen maar toch zou ik beginnen met deel 1. En als je het echt wil doen zoals het bedoeld is, moet je beginnen met De Dwergen (4 boeken). Legenden van de Alfen vertelt het verhaal van de Alfen in de periode voor de gebeurtenissen in De Dwergen. Sommige dingen kunnen dus als spoiler werken als je De Dwergen nog wil lezen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_129294201
Als ik dit boek uit heb ga ik eerst beginnen aan "de graaf van monte cristo" bijna 1200 pagina's, daar ben ik dus wel lang mee bezig! :)
Daarna ga ik dus beginnen met "De dwergen" heb ik voor de komende tijd genoeg te lezen ^O^
FOK zeg...
  woensdag 24 juli 2013 @ 17:24:24 #123
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_129296865
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:58 schreef hocico het volgende:
Als ik dit boek uit heb ga ik eerst beginnen aan "de graaf van monte cristo" bijna 1200 pagina's, daar ben ik dus wel lang mee bezig! :)
Daarna ga ik dus beginnen met "De dwergen" heb ik voor de komende tijd genoeg te lezen ^O^
Als je van fantasy houdt, dan ga je geen spijt krijgen van De Dwergen. Normaal zijn dwergen niet meer dan een support class en zitten ze in fantasyboeken "omdat het hoort", hier zijn ze het belangrijkste volk in de wereld en dat is verfrissend. Echt een dikke aanrader dus.
Let er wel op dat je de nederlandse vertaling leest, het origineel is duits en de engelse vertaling schijnt best slecht te zijn.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_129301187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:30 schreef hocico het volgende:
[ afbeelding ]

Wie er wordt geboren is gedoemd er tot zijn dood te blijven. Wie er zich vestigt komt er nooit meer weg. Het ogenschijnlijk pittoreske dorpje Beek is in de greep van de Wylerheks, een vrouw uit de zeventiende eeuw wier ogen en mond zijn dichtgenaaid. Zwijgend loopt ze door de straten en dringt ze de huizen binnen, nachtenlang staat ze aan je bed. Iedereen weet dat haar ogen nooit mogen worden geopend. Er wordt alles aan gedaan om haar aanwezigheid geheim te houden. Maar als een groep jongeren besluit viral te gaan met de heks, laat ze de moderne samenleving langzaam maar zeker afglijden naar middeleeuwse praktijken. En dan is de wraak van de Wylerheks nog niet eens begonnen...

Ga nu beginnen :)
Staat ook op mijn lijstje om te gaan lezen. Hij is de enige Nederlander die ooit genomineerd is voor de Hugo Award voor zijn kort verhaal "De jongen die geen schaduw wierp".
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 24 juli 2013 @ 22:06:43 #125
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_129307793
stupidity has become as common as common sense was before
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')