abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:08:00 #276
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_129405522
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:05 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Thanks O+
Geen dank.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:09:51 #277
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_129405547
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:05 schreef SLP_ het volgende:

[..]

[..]

Weet je nog welk radiostation het was? Kan je misschien de playlist opzoeken, of even een mailtje sturen :) Misschien was het de nieuwe van Editors, Formaldehyde?
Het was op DR, de nationale radio zeg maar daar. Maar ik zal maar de albums van Editors gaan uitpluizen, misschien kom ik het dan tegen. :P
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:12:27 #278
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_129405602
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Het was op DR, de nationale radio zeg maar daar. Maar ik zal maar de albums van Editors gaan uitpluizen, misschien kom ik het dan tegen. :P
http://www.dr.dk/musik
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_129405734
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Het was op DR, de nationale radio zeg maar daar. Maar ik zal maar de albums van Editors gaan uitpluizen, misschien kom ik het dan tegen. :P
Ja, maar als ik het goed begrijp bestaat de DR uit meerdere zenders net als dat wij NPO hebben, maar 3FM is heul iets anders dan Radio 6 soul & jazz :P
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:20:26 #280
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_129405786
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:18 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja, maar als ik het goed begrijp bestaat de DR uit meerdere zenders net als dat wij NPO hebben, maar 3FM is heul iets anders dan Radio 6 soul & jazz :P
Volgens mij was het kanaal 3. Ze spelen heel vaan A Ton of Love, maar die komt niet overeen met de tijden dat ik er was, en het is 'm ook niet. Ik ga maar ff op die site zoeken. :)
pi_129405813
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Volgens mij was het kanaal 3. Ze spelen heel vaan A Ton of Love, maar die komt niet overeen met de tijden dat ik er was, en het is 'm ook niet. Ik ga maar ff op die site zoeken. :)
Ok :) Laat je het weten als je hem hebt gevonden? Ben wel erg benieuwd haha
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:32:07 #282
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_129406085
Gevonden! Je kan er per dag de hele playlist vinden. Het was inderdaad een Deense band. :)


thanks!
  zondag 28 juli 2013 @ 13:47:41 #283
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_129431428
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 20:06 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoorde op vakantie in Bulgarije erg vaak een bepaald nummer in de Viking, ik heb er een geluidsfragment van gemaakt in de hoop dat ik hem zou kunnen Shazammen, maar ik vind er helemaal niks mee, waarschijnlijk ook door de kwaliteit van het fragment. Het is eigenlijk alleen maar een trompet/saxofoon oid, en volgens mij helemaal geen zang er tussendoor. Hier het fragment:
Nog steeds niemand? ;(
pi_129438830
dat liedje van ... luchtballonne
dat duitse liedje
iemand aub?
  zondag 28 juli 2013 @ 18:25:28 #285
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_129438873
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:24 schreef casper019 het volgende:
dat liedje van ... luchtballonne
dat duitse liedje
iemand aub?
Nena, 99 Luftballons
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_129438904
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef Takaiki het volgende:
Nena, 99 Luftballons
tyyyyyyyyyyyyy
pi_129463631
Dag lieve allen,

Ik ben opzoek naar een nummer wat behoorlijk jaren 70/80 funky/jazzy/soul/rock-achtig klinkt.. Ik heb het in een film gezien een paar dagen geleden maar kan mij de film niet meer herinneren en de lyrics zijn ook niet echt bijgebleven.

Het klonk als The Police een beetje.. het is echt een deuntje waar je een stoer persoon op ziet lopen tijden z'n feel good momentje.. de zanger zing zn stuk ritmisch mee met het nummer en op een gegeven moment zing ie ook een zin van het refrein heel hoog.

Ik begrijp dat ik hier echt met heel weinig kom aanzetten, maar het spookt al 't hele weekend door m'n hoofd en helaas kan je niet nurieen in Shazam om het liedje te vinden, zou alles een stuk gemakkelijker maken.

In m'n hoofd blijf ik het afspelen met de zanger die iets zingt van ''To the break down''. Ik durf alleen neit 100% zeker te zeggen dat dit ook is wat hij daadwerkelijk zingt.

Ik hoop écht dat hier een of andere genie rondsurft die met deze informatie gewoon kan zeggen welk nummer ik zoek..

O+ O+ O+
[14.gif]
  maandag 29 juli 2013 @ 11:35:39 #288
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_129463740
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef Chen het volgende:
Dag lieve allen,

Ik ben opzoek naar een nummer wat behoorlijk jaren 70/80 funky/jazzy/soul/rock-achtig klinkt.. Ik heb het in een film gezien een paar dagen geleden maar kan mij de film niet meer herinneren en de lyrics zijn ook niet echt bijgebleven.

Het klonk als The Police een beetje.. het is echt een deuntje waar je een stoer persoon op ziet lopen tijden z'n feel good momentje.. de zanger zing zn stuk ritmisch mee met het nummer en op een gegeven moment zing ie ook een zin van het refrein heel hoog.

Ik begrijp dat ik hier echt met heel weinig kom aanzetten, maar het spookt al 't hele weekend door m'n hoofd en helaas kan je niet nurieen in Shazam om het liedje te vinden, zou alles een stuk gemakkelijker maken.

In m'n hoofd blijf ik het afspelen met de zanger die iets zingt van ''To the break down''. Ik durf alleen neit 100% zeker te zeggen dat dit ook is wat hij daadwerkelijk zingt.

Ik hoop écht dat hier een of andere genie rondsurft die met deze informatie gewoon kan zeggen welk nummer ik zoek..

O+ O+ O+
Neurie of fluit het in via vocaroo.com en zet het hier neer.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 29 juli 2013 @ 12:48:24 #289
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_129466130
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef Chen het volgende:
Dag lieve allen,

Ik ben opzoek naar een nummer wat behoorlijk jaren 70/80 funky/jazzy/soul/rock-achtig klinkt.. Ik heb het in een film gezien een paar dagen geleden maar kan mij de film niet meer herinneren en de lyrics zijn ook niet echt bijgebleven.

Het klonk als The Police een beetje.. het is echt een deuntje waar je een stoer persoon op ziet lopen tijden z'n feel good momentje.. de zanger zing zn stuk ritmisch mee met het nummer en op een gegeven moment zing ie ook een zin van het refrein heel hoog.

Ik begrijp dat ik hier echt met heel weinig kom aanzetten, maar het spookt al 't hele weekend door m'n hoofd en helaas kan je niet nurieen in Shazam om het liedje te vinden, zou alles een stuk gemakkelijker maken.

In m'n hoofd blijf ik het afspelen met de zanger die iets zingt van ''To the break down''. Ik durf alleen neit 100% zeker te zeggen dat dit ook is wat hij daadwerkelijk zingt.

Ik hoop écht dat hier een of andere genie rondsurft die met deze informatie gewoon kan zeggen welk nummer ik zoek..

O+ O+ O+
Waar ging de film over of weet je dat ook niet meer?
pi_129467117
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef Chen het volgende:
Dag lieve allen,

Ik ben opzoek naar een nummer wat behoorlijk jaren 70/80 funky/jazzy/soul/rock-achtig klinkt.. Ik heb het in een film gezien een paar dagen geleden maar kan mij de film niet meer herinneren en de lyrics zijn ook niet echt bijgebleven.

Het klonk als The Police een beetje.. het is echt een deuntje waar je een stoer persoon op ziet lopen tijden z'n feel good momentje.. de zanger zing zn stuk ritmisch mee met het nummer en op een gegeven moment zing ie ook een zin van het refrein heel hoog.

Ik begrijp dat ik hier echt met heel weinig kom aanzetten, maar het spookt al 't hele weekend door m'n hoofd en helaas kan je niet nurieen in Shazam om het liedje te vinden, zou alles een stuk gemakkelijker maken.

In m'n hoofd blijf ik het afspelen met de zanger die iets zingt van ''To the break down''. Ik durf alleen neit 100% zeker te zeggen dat dit ook is wat hij daadwerkelijk zingt.

Ik hoop écht dat hier een of andere genie rondsurft die met deze informatie gewoon kan zeggen welk nummer ik zoek..

O+ O+ O+
Was de film op tv? Zo ja, welke dag, hoe laat en welke zender?
pi_129470191
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:24 schreef kvd het volgende:

[..]

Was de film op tv? Zo ja, welke dag, hoe laat en welke zender?
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:48 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Waar ging de film over of weet je dat ook niet meer?
Ik woon op 't moment niet in NL dus kan ik niet zeggen hoelaat, wanneer en welke zender :( en wat betreft waar de film over ging, ik ben na 't werk nogal slaperig, dus kan 't een van de 3 zijn en nog een andere waar ik op 't moment echt ff niet op kan komen.

Starsky & Hutch (de nieuwe)
Lethal Weapon 1
Number One with a Bullet (1987)
[14.gif]
  maandag 29 juli 2013 @ 15:39:21 #292
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_129471470
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:55 schreef Chen het volgende:

[..]


[..]

Ik woon op 't moment niet in NL dus kan ik niet zeggen hoelaat, wanneer en welke zender :( en wat betreft waar de film over ging, ik ben na 't werk nogal slaperig, dus kan 't een van de 3 zijn en nog een andere waar ik op 't moment echt ff niet op kan komen.

Starsky & Hutch (de nieuwe)
Lethal Weapon 1
Number One with a Bullet (1987)
super fly van curtis mayfield komt aardig in de buurt van je eerste beschrijving
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_129472023
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:39 schreef lubje25 het volgende:

[..]

super fly van curtis mayfield komt aardig in de buurt van je eerste beschrijving
Het is niet een donkere meneer en iets meer rockachtig wel... Overigens is dit een zéér lekker nummer ook :7
[14.gif]
pi_129475311
Ik realiseer mij opeens dat het nummer ook veel weg heeft van I heard it through the grapevine van marvin gaye.. het is niet het nummer maar ritmisch en qua melodie is het zeker vergelijkbaar!!
[14.gif]
pi_129475649
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:32 schreef Chen het volgende:
Ik realiseer mij opeens dat het nummer ook veel weg heeft van I heard it through the grapevine van marvin gaye.. het is niet het nummer maar ritmisch en qua melodie is het zeker vergelijkbaar!!
Don't you worry 'bout a thing van Stevie Wonder? (I know, wel een donkere meneer)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2013 17:52:29 ]
pi_129475961
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:45 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Don't you worry 'bout a thing van Stevie Wonder? (I know, wel een donkere meneer)
Helaas neen en dit nummer is veel te vrolijk en intensief...
[14.gif]
  maandag 29 juli 2013 @ 20:11:20 #297
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_129480502
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef Chen het volgende:
Dag lieve allen,

Ik ben opzoek naar een nummer wat behoorlijk jaren 70/80 funky/jazzy/soul/rock-achtig klinkt.. Ik heb het in een film gezien een paar dagen geleden maar kan mij de film niet meer herinneren en de lyrics zijn ook niet echt bijgebleven.

Het klonk als The Police een beetje.. het is echt een deuntje waar je een stoer persoon op ziet lopen tijden z'n feel good momentje.. de zanger zing zn stuk ritmisch mee met het nummer en op een gegeven moment zing ie ook een zin van het refrein heel hoog.

Ik begrijp dat ik hier echt met heel weinig kom aanzetten, maar het spookt al 't hele weekend door m'n hoofd en helaas kan je niet nurieen in Shazam om het liedje te vinden, zou alles een stuk gemakkelijker maken.

In m'n hoofd blijf ik het afspelen met de zanger die iets zingt van ''To the break down''. Ik durf alleen neit 100% zeker te zeggen dat dit ook is wat hij daadwerkelijk zingt.

Ik hoop écht dat hier een of andere genie rondsurft die met deze informatie gewoon kan zeggen welk nummer ik zoek..

O+ O+ O+
3 blinde gokjes:
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:23:42 #298
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_129480950
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef Chen het volgende:
Dag lieve allen,

Ik ben opzoek naar een nummer wat behoorlijk jaren 70/80 funky/jazzy/soul/rock-achtig klinkt.. Ik heb het in een film gezien een paar dagen geleden maar kan mij de film niet meer herinneren en de lyrics zijn ook niet echt bijgebleven.

Het klonk als The Police een beetje.. het is echt een deuntje waar je een stoer persoon op ziet lopen tijden z'n feel good momentje.. de zanger zing zn stuk ritmisch mee met het nummer en op een gegeven moment zing ie ook een zin van het refrein heel hoog.

Ik begrijp dat ik hier echt met heel weinig kom aanzetten, maar het spookt al 't hele weekend door m'n hoofd en helaas kan je niet nurieen in Shazam om het liedje te vinden, zou alles een stuk gemakkelijker maken.

In m'n hoofd blijf ik het afspelen met de zanger die iets zingt van ''To the break down''. Ik durf alleen neit 100% zeker te zeggen dat dit ook is wat hij daadwerkelijk zingt.

Ik hoop écht dat hier een of andere genie rondsurft die met deze informatie gewoon kan zeggen welk nummer ik zoek..

O+ O+ O+
10cc - dreadlock holiday?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:03:03 #299
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_129496658
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

10cc - dreadlock holiday?
Goeie gok!

Ik zat zelf nog met
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_129502464
Ik zoek een gozert wiens muziek speel(t)(de) in de B&O-"booth" in Media Markt Bijlmer ArenA. Geen kort haar, maar ook niet heel lang. Tot oor denk ik. Brilletje, had 8 gitaren achter zich. Muziekstijl is een beetje als Clapton. Er zat een accordeonist bij, en een man met een soort van viool-achtig instrument. Was een platte "doos" met dingen aan de hals, soort schuifdingen, en volgens mij flink wat snaren.

Wie zoek ik?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')