abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:10:01 #176
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_128866272
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik neem trouwens wel aan dat Eddie dit topic ook wel kan opleuken met pareltjes van vakantieverhalen, of niet? :o
dank je, heb ik wat te doen vanmiddag *O*
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_128866309
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:08 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Dat wil je dan eigenlijk net weer neit zien. Zoek ook maar eens op sensation brown :')
_O-

Waarom weet ik niet maar ik heb zo'n tyfushekel aan die witte dresscode die ze daar hanteren, bepaal toch zeker zelf wel wat ik aantrek :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:11:58 #178
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_128866337
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:11 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

_O-

Waarom weet ik niet maar ik heb zo'n tyfushekel aan die witte dresscode die ze daar hanteren, bepaal toch zeker zelf wel wat ik aantrek :')
Poep staat wel goed op wit ;)

goed verhaal overigens op Rhodos ^O^
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_128866503
Ja, Rhodos, 2 keer top vakantie gehad daar, ook nog een keer bijna in de cel geraakt daar. Liep ik door de barstreet stond er ineens zo'n jong politieagentje voor mijn neus te beweren dat ik fuck you tegen hem zei :') Ook mij zo 3 bitchslaps geven, motherfuckertje. Had toen een shirt aan met Scotland erop, in die tijd hadden ze heel veel overlast van Britse toeristen, dus zal daar wel aan gelegen hebben. Tis dat er een Griekse uitsmijter tussen kwam die de agent kon overtuigen dat ik toch echt niks verkeerds gedaan had, anders had ik daar ff een paar dagen op water en brood gezeten denk.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:20:35 #180
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_128866627
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, Rhodos, 2 keer top vakantie gehad daar, ook nog een keer bijna in de cel geraakt daar. Liep ik door de barstreet stond er ineens zo'n jong politieagentje voor mijn neus te beweren dat ik fuck you tegen hem zei :') Ook mij zo 3 bitchslaps geven, motherfuckertje. Had toen een shirt aan met Scotland erop, in die tijd hadden ze heel veel overlast van Britse toeristen, dus zal daar wel aan gelegen hebben. Tis dat er een Griekse uitsmijter tussen kwam die de agent kon overtuigen dat ik toch echt niks verkeerds gedaan had, anders had ik daar ff een paar dagen op water en brood gezeten denk.
hahaha ja triest is dat :D
Vriend van me vond het nodig om in Mallorca een fotofuck te doen voor een groep meiden, waarbij ie voor ze gaat staan, z'n broek naar beneden trekt en vol met sjarrel in beeld komt.

Staat daar toch toevallig de Gardia Civil, die sleurt hem achter een busje en geeft hem 3 volle vuistslagen in z'n buik. 'Normaal! Normaal!'
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_128866911
Gardia Civil, enige wat ik daarvan weet is dat je daar niet mee moet fucken idd, logisch ook natuurlijk als je ziet wat daar allemaal gebeurd. Als je af en toe die Engelse vakantieprogamma's ziet, jezus, wat waren wij dan braaf vroeger :')

Waar wij zaten op Rhodos waren meer Nederlandse en Zweedse toeristen, maar aan de andere kant van het eiland zaten dus de meeste Duitsers en Engelsen. Grootste verschil was dat het uitgaansleven aan onze kant tot een uur of 4 in de morgen door ging, terwijl het daar om 12 uur al uitgestorven was (ja, echt, maten zijn 1 keer die kant op geweest, waren om 1 uur terug om aan onze kant nog ff door te gaan), omdat ze dan al veels te bezopen waren.

Griekse popo reed aan die kant van het eiland ook midden in de nacht met hun terreinwagentjes met hoge snelheden over het strand, zodat er geen Engelse en Duitse dronkelappen achterbleven. Zo was er toen ook een Engels meisje wat zich in een steegje door meer dan 20 man liet uitwonen, stond gewoon een rijtje te wachten :D
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:33:59 #182
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_128867055
De Engelse vakantieprogramma's zijn geniaal, inderdaad :D

Wat waren mijn vakanties dan saai :(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_128867075
Godver Eddie, dat verhaal van die drollen, what the fuck man _O- Lange versie zou ik ook wel willen lezen hahaha, de rest ook man, shit, die taxi enzo.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:35:37 #184
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_128867121
Ik heb wel een foto van de avond ervoor, als je even wacht

shit, onze oude site is online :( helaas
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:38:56 #185
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_128867223
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Gardia Civil, enige wat ik daarvan weet is dat je daar niet mee moet fucken idd, logisch ook natuurlijk als je ziet wat daar allemaal gebeurd. Als je af en toe die Engelse vakantieprogamma's ziet, jezus, wat waren wij dan braaf vroeger :')

Waar wij zaten op Rhodos waren meer Nederlandse en Zweedse toeristen, maar aan de andere kant van het eiland zaten dus de meeste Duitsers en Engelsen. Grootste verschil was dat het uitgaansleven aan onze kant tot een uur of 4 in de morgen door ging, terwijl het daar om 12 uur al uitgestorven was (ja, echt, maten zijn 1 keer die kant op geweest, waren om 1 uur terug om aan onze kant nog ff door te gaan), omdat ze dan al veels te bezopen waren.

Griekse popo reed aan die kant van het eiland ook midden in de nacht met hun terreinwagentjes met hoge snelheden over het strand, zodat er geen Engelse en Duitse dronkelappen achterbleven. Zo was er toen ook een Engels meisje wat zich in een steegje door meer dan 20 man liet uitwonen, stond gewoon een rijtje te wachten :D
hahaha meen je dat laatste nou? das echt erg
ja das op Kreta ook. Chersonissoss is NL en SWE. Plaatsje ernaast voor de Engelsen. Maar beter ook idd, Al eens 'what happens on kavos' gezien? Gekke britten
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:41:18 #186
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_128867289
Kut, toch gevonden
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_128867324
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:38 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

hahaha meen je dat laatste nou? das echt erg
ja das op Kreta ook. Chersonissoss is NL en SWE. Plaatsje ernaast voor de Engelsen. Maar beter ook idd, Al eens 'what happens on kavos' gezien? Gekke britten
Ja, serieus, ben blij dat ik met mijn zatte ballen toen niet in de rij ben gaan staan :') Sowieso slaan die Engelse wijven natuurlijk helemaal door op vakantie, maar dit was echt niet normaal. Stond toen ook nog iets van in de krant, want toen wij dat lazen keken wij elkaar allemaal aan van, ja, dat was dat wijf! :o

Ik heb daar wel eens voorstukjes van gezien, maar zal het eens terugzoeken, rlxd om eens een keertje te zien met een biertje on the side.
pi_128867342
_O_ Die foto ^O^
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:48:56 #189
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_128867529
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:42 schreef Kper_Norci het volgende:
_O_ Die foto ^O^
Toen niet trots op, nu is het onder bekenden een legendarisch verhaal. Was de eerste dag in Lloret (voor mij). Ik was 3 dagen later aangekomen omdat ik een dag voor vertrek mijn volle portemonee verloor. Door mijn enthousiasme die dag (kwam om 06:00 aan en ben gaan drinken), ben ik die dag 2 keer dronken geweest met het resultaat.. tja, heb je al gelezen


Verdomme nu heb ik heimwee gevoelens :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_128867787
Die peuk ook in je reet, godverdomme :') _O-

Het enige waar ik nog vaak aan herinnerd wordt is een legendarische avond tijdens carnaval, jaartje of 6 geleden nu. Ik weet er zelf nog maar heel weinig vanaf, maar heb op het eind van de avond een vrouw met 2 kinderen proberen te versieren terwijl haar vent er ook was :') , buiten weet ik nog dat ik het ene moment op een muurtje zat, en het andere moment er vanaf wou parkouren maar ik dus vol op mijn bakkes ging, en daarna nog 5 keer de sloot in ben gelopen. Hoe ik thuis gekomen ben weet ik niet, maar met mijn fiets (stond bij een maat van ons thuis) was verder niks mis.

Maat van me paar jaar terug, op zaterdag avond naar Standaarbuiten, voor de lichtjesoptocht, daarna feesttent in. Toen we naar huis wilden werd ie een beetje recalcitrant (gebeurd overigens vaker als ie zat is :') ) en vertikte het om met ons mee naar huis te fietsen. Ja, prima hoor, dan zoek je het maar uit hè. Is ie met die maat van ons waar we verzameld hadden eerst nog de honden uit gaan laten, maar daarna toch maar naar huis gefietst. Voor een klein eindje dan. Rest heeft ie schijnbaar gelopen. Hij kwam met zijn gezicht onder het bloed thuis, overal ook bloedsporen natuurlijk, bril naar de klote, geen fiets, ook niet terug gevonden. Was toen einde carnaval voor hem, want hij had een goeie hersenschudding.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:58:23 #191
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_128867816
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Die peuk ook in je reet, godverdomme :') _O-

Het enige waar ik nog vaak aan herinnerd wordt is een legendarische avond tijdens carnaval, jaartje of 6 geleden nu. Ik weet er zelf nog maar heel weinig vanaf, maar heb op het eind van de avond een vrouw met 2 kinderen proberen te versieren terwijl haar vent er ook was :') , buiten weet ik nog dat ik het ene moment op een muurtje zat, en het andere moment er vanaf wou parkouren maar ik dus vol op mijn bakkes ging, en daarna nog 5 keer de sloot in ben gelopen. Hoe ik thuis gekomen ben weet ik niet, maar met mijn fiets (stond bij een maat van ons thuis) was verder niks mis.

Maat van me paar jaar terug, op zaterdag avond naar Standaarbuiten, voor de lichtjesoptocht, daarna feesttent in. Toen we naar huis wilden werd ie een beetje recalcitrant (gebeurd overigens vaker als ie zat is :') ) en vertikte het om met ons mee naar huis te fietsen. Ja, prima hoor, dan zoek je het maar uit hè. Is ie met die maat van ons waar we verzameld hadden eerst nog de honden uit gaan laten, maar daarna toch maar naar huis gefietst. Voor een klein eindje dan. Rest heeft ie schijnbaar gelopen. Hij kwam met zijn gezicht onder het bloed thuis, overal ook bloedsporen natuurlijk, bril naar de klote, geen fiets, ook niet terug gevonden. Was toen einde carnaval voor hem, want hij had een goeie hersenschudding.
hahahaha jezus zo herkenbaar :D. Drank is eigenlijk wel :'), maar zo leuk :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_128867848
http://www.telegraaf.nl/r(...)et_goedkoopst__.html

Bulgarije, het land waar een toenmalige maat van ons op vakantie naar de hoeren ging, hij 125 Euro betaalde en alleen dat wijf gebeft heeft _O-
pi_128867896
Diezelfde gast was trouwens een dag later vertrokken, met een dik blok hash verstopt in zijn gelpot, en met net zo'n bruine broek als die Sensation gast in Bulgarije aankwam, omdat de popo met drugshonden en al de trein in kwamen :D

Niet gepakt trouwens, maar wel een vieze onderbroek :P
pi_128867916
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:11 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

_O-

Waarom weet ik niet maar ik heb zo'n tyfushekel aan die witte dresscode die ze daar hanteren, bepaal toch zeker zelf wel wat ik aantrek :')
Je bent ook niet verplicht om er naar toe te gaan. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_128867929
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:01 schreef teknomist het volgende:

[..]

Je bent ook niet verplicht om er naar toe te gaan. :P
Ik ga ook niet want je komt in niet witte kleding ook niet binnen dus ja :P
  maandag 15 juli 2013 @ 08:41:59 #196
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_128962290
Gutemorgen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_128962490
Goeiemorgen!

Laatste weekje voor mijn vakantie begint. Kan niet wachten.
  maandag 15 juli 2013 @ 09:16:12 #198
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_128962661
Snap ik. Hoef ook maar 4 daagjes en dan een lang weekend. Nog 9 werkdagen voor mn verlof *O*
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_128962701
Vanaf donderdag komt mijn vervanging voor de vakantie, dus dan is het ff wat werk overdragen en tot vrijdagmiddag half 6 net doen of ik nog heel hard aan het werk ben :P
  maandag 15 juli 2013 @ 09:32:49 #200
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_128962875
Ja lekker gevoel is dat zo'n laatste weekje
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')