abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 juli 2013 @ 18:37:26 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_128469237
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_128469296
Dat moeten we vieren met taart!! >:)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128469923
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat moeten we vieren met taart!! >:)
:')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 1 juli 2013 @ 19:02:16 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_128470182
ik vier het wel met een zelfgemaakt yogho ijsje :P
disclaimer
  maandag 1 juli 2013 @ 19:03:46 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128470231
Ik met asperges!
Spoilers!
pi_128470434
Ik met een fles water met citroenschijfjes!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128470528
Ik met quiche! Als ie ooit gaar wordt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128470577
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik met quiche! Als ie ooit gaar wordt.
Kan ik binnenkort ook wel een keer maken! Heb ik nog nooit gemaakt zelf... Sowieso eens wat meer gaan experimenteren met het eten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128470729
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Kan ik binnenkort ook wel een keer maken! Heb ik nog nooit gemaakt zelf... Sowieso eens wat meer gaan experimenteren met het eten!
Quiche is super! Je kan er eignelijk alles ingooien. Lekker makkelijk.

Ik heb nu zelf deeg gemaakt, in een taartvorm. Spekjes, prei en courgette gebakken, in de taartvorm. Beetje kaas (brie, camembert, gewone kaas) er doorheen, wat eitjes klutsen met peper en bieslook en room, ook er doorheen. Klaar. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 1 juli 2013 @ 19:19:50 #10
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128470832
Quiche met spinazie :9~
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  maandag 1 juli 2013 @ 19:21:03 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128470868
Quiche is heerlijk maar wel ontzetten calorierijk.

Zeg het maar even, soms is het niet helemaal duidelijk
En net zoals soep: ALLES kan erin, erg handig. Ook in het vooruit maken

Op vakantie:
Veel wandelen (zo'n 10 tot 25 km per dag) dan een uurtje in zee zwemmen, dan bier drinken, veel bier drinken.
Als ontbijt en als diner zorg ik dat ik een buffet heb, dan daar alle juiste keuzes. Veel groente, mager vlees, lekkere salades en heel veel vers fruit (en ijs met slagroom maar dat telt niet :') )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128470974
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Quiche is heerlijk maar wel ontzetten calorierijk.

Zeg het maar even, soms is het niet helemaal duidelijk
En net zoals soep: ALLES kan erin, erg handig. Ook in het vooruit maken

Op vakantie:
Veel wandelen (zo'n 10 tot 25 km per dag) dan een uurtje in zee zwemmen, dan bier drinken, veel bier drinken.
Als ontbijt en als diner zorg ik dat ik een buffet heb, dan daar alle juiste keuzes. Veel groente, mager vlees, lekkere salades en heel veel vers fruit (en ijs met slagroom maar dat telt niet :') )
Zou je een quiche niet wat minder calorierijk kunnen maken? Geen idee hoor, daarom vraag ik het.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128471024
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zou je een quiche niet wat minder calorierijk kunnen maken? Geen idee hoor, daarom vraag ik het.
Zelf deeg maken scheelt, denk ik. En minder room/minder calorierijk roomproduct gebruiken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128471029
Geen carbs erin pleuren, dus alleen van ei maken, waardoor het eigenlijk meer een omelet wordt.
Ja doei.
pi_128471137
Nog even terug op het vaatwasserprobleem ;). Ik kan niet meer keukengerei kopen want kleine en propvolle keuken. Dat is gelijk het probleem, er is geen ruimte om te koken als er zoveel afwas is, nog steeds wel keukengerei. Ik moet gewoon elke avond even afwassen maar daar ben ik echt een te lui padje voor. Helaas.

Ben nu maar lekker afhaal-wok aan het eten, volgens het menu was het rond de 450 cal per portie, en je mocht 5 groenten kiezen voor erin, en het is heerlijk! Dus ga ik misschien wel vaker doen!

Straks toch maar ff mezelf aan de afwas zetten, anders moet het morgen op mijn vrije dag.

Wel goed nieuws gehoord, ik mag voor vast naar m'n favoriete werk-vestiging, niet meer elke x naar een ander. En bij deze vestiging vind ik het prettig werken, is dichtbij, en krijg je goede fooi. En de leukste collega's! En ik heb er niet eens om gevraagd, ze hebben gewoon bedacht dat ik daar het beste pas *O*!
pi_128471234
Ow en SQ, koop niet een te goedkope slaapzak hoor, ik heb weleens meegemaakt dat er nachtvorst was op Lowlands, das echt niet chill!
pi_128471279
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef Zeester het volgende:
Ow en SQ, koop niet een te goedkope slaapzak hoor, ik heb weleens meegemaakt dat er nachtvorst was op Lowlands, das echt niet chill!
Dit. Ik heb die van de Xenos daar achtergelaten toen. Het trekt immens vochtig op daar.

SQ, ik zit met een complete Eindhoven kliek daar, komde bakske doen dan?
  maandag 1 juli 2013 @ 19:33:57 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_128471308
even ter verduidelijking: ik ben GEEN festivalmaagd, integendeel. En al helemaal geen kampeermaagd :D
disclaimer
  maandag 1 juli 2013 @ 19:34:18 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_128471325
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:33 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Dit. Ik heb die van de Xenos daar achtergelaten toen. Het trekt immens vochtig op daar.

SQ, ik zit met een complete Eindhoven kliek daar, komde bakske doen dan?
sure, zeg maar waar je staat.
:')
disclaimer
  maandag 1 juli 2013 @ 19:42:14 #20
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_128471692
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zou je een quiche niet wat minder calorierijk kunnen maken? Geen idee hoor, daarom vraag ik het.
Ik doe als vulling van een quiche vaak iets van ei gemengd met philadelphia-achtig spul.

Mager lijstje vandaag... maarja.
LateO: smoothie (banaan/aardbei/melk/brinta)
L: leftover rijst/sperziebonensalade van gister
D: Aardappels, vegaburger, salade
T: Yoghurt met muesli
pi_128471925
Lijstje:

O: cruesli met magere yoghurt
L: 2 bruine boterhammen met ham, 2 gebakken eitjes en tomaat/komkommer
D: wok to go met rijst, biefstuk, sausie, champignons, bamboe, babymais, courgette en taugé
T: nog lekkere bak druiven/aardbeien/misschien een sinaasappeltje

Ik had vandaag echt geen tijd voor tussendoortjes op werk helaas. Maar was ook niet zo erg, want ik zit van gebakken eieren altijd echt enorm vol.
pi_128472679
Ik heb bijna geen deeg gehad, vriendlief wel.

Kom op nog geen 500 kcal voor mijn avondmaaltijd. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 1 juli 2013 @ 20:30:28 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128473606
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zou je een quiche niet wat minder calorierijk kunnen maken? Geen idee hoor, daarom vraag ik het.
Hartige taartdeeg in plaats van bladerdeeg scheelt best veel. En er natuurlijk geen spekkies in doen maar dat lijkt me logisch. Verder zoveel mogelijk ei en zo weinig mogelijk roomproduct en niet te veel kaas.
Spoilers!
  maandag 1 juli 2013 @ 20:33:06 #24
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128473734
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:29 schreef Zeester het volgende:
Nog even terug op het vaatwasserprobleem ;). Ik kan niet meer keukengerei kopen want kleine en propvolle keuken. Dat is gelijk het probleem, er is geen ruimte om te koken als er zoveel afwas is, nog steeds wel keukengerei. Ik moet gewoon elke avond even afwassen maar daar ben ik echt een te lui padje voor. Helaas.

Ben nu maar lekker afhaal-wok aan het eten, volgens het menu was het rond de 450 cal per portie, en je mocht 5 groenten kiezen voor erin, en het is heerlijk! Dus ga ik misschien wel vaker doen!

Straks toch maar ff mezelf aan de afwas zetten, anders moet het morgen op mijn vrije dag.

Wel goed nieuws gehoord, ik mag voor vast naar m'n favoriete werk-vestiging, niet meer elke x naar een ander. En bij deze vestiging vind ik het prettig werken, is dichtbij, en krijg je goede fooi. En de leukste collega's! En ik heb er niet eens om gevraagd, ze hebben gewoon bedacht dat ik daar het beste pas *O*!
Dan voor meerdere dagen koken? Hoeft niet hetzelfde te zijn maar je kunt misschien wel tijdens het koken een ovenschotel ofzo voor de volgende dag maken. Of wat extra aardappels/rijst/pasta koken voor door een maaltijdsalade.

Goed nieuws van je werk!
Spoilers!
pi_128473772
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hartige taartdeeg in plaats van bladerdeeg scheelt best veel. En er natuurlijk geen spekkies in doen maar dat lijkt me logisch. Verder zoveel mogelijk ei en zo weinig mogelijk roomproduct en niet te veel kaas.
Ik hou sowieso al niet van spekkies.. Dus dat is voor mij niet moeilijk ;) Van het weekend misschien eens maken dan!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128473847
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dan voor meerdere dagen koken? Hoeft niet hetzelfde te zijn maar je kunt misschien wel tijdens het koken een ovenschotel ofzo voor de volgende dag maken. Of wat extra aardappels/rijst/pasta koken voor door een maaltijdsalade.

Goed nieuws van je werk!
Ja, had ik moeten doen, maar zaterdag had ik een kater en heb ik ook al 'lekker-makkelijk-soep-uit-zak' gegeten. Ik ben niet zo'n planning held meestal ;)!
pi_128474045
quote:
99s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

sure, zeg maar waar je staat.
:')
Rasoptimist.
pi_128474665
Spekkies. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128474676
Ik heb weer oranje haar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128474759
yay voor de sportschool :')

Ik vind zo'n eerste keer altijd een beetje eng... en met bepaalde oefeningen wordt je wel weer geconfronteerd met waarvoor je het ook alweer doet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik ben wel geweest, de 1e stap is gezet, ik heb een schema en ik kan aan de slag.
Woensdag weer en dan zondag samen met vriendlief
pi_128474779
De belastingdienst is lief geweest dus ik heb geld voor skeelers. O+ Kan ik ook nog wat doen op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga (fietsen lukt niet want geen fiets :') en lopen kan ik niet zo lang want als ik loop trek ik m'n tenen in waardoor ik mega blaren krijg net achter m'n tenen..) Weet iemand toevallig hoe je hier vanaf komt? Zouden er zooltjes voor bestaan? Want ik erger me er dood aan.. Ik had er eerder niet zo veel last van dan nu.

En vanaf zondag moeten we (vriend en ik) 2,5 week op een huis 'passen' met paarden en katten van kennissen van ons. Dus dan kan ik gewoon zelf boodschappen doen en avondeten koken wat ik wil. En ook een beetje rust in m'n hoofd krijgen. O+ Heb er nu al zin in!

Vanmorgen om 9 uur naar de sportschool geweest en toen ook 25 km geschaatst. Daarna nog wat kracht en ik had weer energie voor de hele dag. Eerder had ik echt een hekel aan sporten maar nu.. O+ ik voel me er zoveel beter door!
pi_128474781
Vandaag veel gesport voor mijn doen, volgens mij heb ik de rest van de week spierpijn :P Nu ja dat fietsen we wel los.

Lijstje:
O: 2 sneden brood met vleesbrood
T: Banaan
L: Groentensoep met 2 sneden brood met kaas
S: 2 uur fietsen
T: Nectarine
D: Afbakbroodje met vis, groentjes, ei en cocktailsaus
S: Touwspringen, Plank, boksen en sit ups
T: geen idee, ik zit nog vol van D
pi_128474860
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
yay voor de sportschool :')

Ik vind zo'n eerste keer altijd een beetje eng... en met bepaalde oefeningen wordt je wel weer geconfronteerd met waarvoor je het ook alweer doet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik ben wel geweest, de 1e stap is gezet, ik heb een schema en ik kan aan de slag.
Woensdag weer en dan zondag samen met vriendlief
*O* Ik hoop dat je veel plezier er aan hebt! En samen is altijd leuk!
pi_128474868
Mokkels, hoe trek je je tenen in?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128475008
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:57 schreef Lonaa het volgende:
Mokkels, hoe trek je je tenen in?
Nou.. ja hoe moet je dat uitleggen. :P

Mijn 'knokkels' van m'n tenen staan dus altijd omhoog doordat ik ze optrek. Ik doe net of ik het gevoel heb of m'n schoenen te klein zijn (wat ze niet zijn hoor). Ik hou dus wel een cm vooraan m'n schoenen over terwijl als ik nu gewoon zit ze normaal in m'n schoenen zitten.

Ik krijg dus hier blaren (nummer 2):

pi_128475097
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef Mokkels het volgende:
De belastingdienst is lief geweest dus ik heb geld voor skeelers. O+ Kan ik ook nog wat doen op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga (fietsen lukt niet want geen fiets :') en lopen kan ik niet zo lang want als ik loop trek ik m'n tenen in waardoor ik mega blaren krijg net achter m'n tenen..) Weet iemand toevallig hoe je hier vanaf komt? Zouden er zooltjes voor bestaan? Want ik erger me er dood aan.. Ik had er eerder niet zo veel last van dan nu.

En vanaf zondag moeten we (vriend en ik) 2,5 week op een huis 'passen' met paarden en katten van kennissen van ons. Dus dan kan ik gewoon zelf boodschappen doen en avondeten koken wat ik wil. En ook een beetje rust in m'n hoofd krijgen. O+ Heb er nu al zin in!

Vanmorgen om 9 uur naar de sportschool geweest en toen ook 25 km geschaatst. Daarna nog wat kracht en ik had weer energie voor de hele dag. Eerder had ik echt een hekel aan sporten maar nu.. O+ ik voel me er zoveel beter door!
podoloog zou misschien wel kunnen helpen
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:57 schreef Mokkels het volgende:

[..]

*O* Ik hoop dat je veel plezier er aan hebt! En samen is altijd leuk!
Ja leuker dan alleen :@ dus in het weekend samen en door de weeks ga ik dan op woensdagochtend.
Van niets naar 2x in de week... dat is al heel wat.
En thuis kan ik ook nog gaan hardlopen, althans ik wil dat zeker wel weer gaan oppakken
pi_128475103
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef Mokkels het volgende:
De belastingdienst is lief geweest dus ik heb geld voor skeelers. O+ Kan ik ook nog wat doen op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga (fietsen lukt niet want geen fiets :') en lopen kan ik niet zo lang want als ik loop trek ik m'n tenen in waardoor ik mega blaren krijg net achter m'n tenen..) Weet iemand toevallig hoe je hier vanaf komt? Zouden er zooltjes voor bestaan? Want ik erger me er dood aan.. Ik had er eerder niet zo veel last van dan nu.

En vanaf zondag moeten we (vriend en ik) 2,5 week op een huis 'passen' met paarden en katten van kennissen van ons. Dus dan kan ik gewoon zelf boodschappen doen en avondeten koken wat ik wil. En ook een beetje rust in m'n hoofd krijgen. O+ Heb er nu al zin in!
Skeeleren hoe leuk was dat :D Ik had vroeger van die gell-wieltjes zodat het gemakkelijk ging en dan de disc man in met Avril Lavigne _O-
pi_128475182
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

podoloog zou misschien wel kunnen helpen

[..]

Ja leuker dan alleen :@ dus in het weekend samen en door de weeks ga ik dan op woensdagochtend.
Van niets naar 2x in de week... dat is al heel wat.
En thuis kan ik ook nog gaan hardlopen, althans ik wil dat zeker wel weer gaan oppakken
Ga ik eventjes naar kijken!

En inderdaad! Je doet ook meer als je samen bent merk ik.

Wat voor schema heb je nu gekregen?
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:02 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

Skeeleren hoe leuk was dat :D Ik had vroeger van die gell-wieltjes zodat het gemakkelijk ging en dan de disc man in met Avril Lavigne _O-
Haha ja dat! En omdat het niet zoveel lawaai maakt. :P
pi_128475645
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ga ik eventjes naar kijken!

En inderdaad! Je doet ook meer als je samen bent merk ik.

Wat voor schema heb je nu gekregen?

[..]

Haha ja dat! En omdat het niet zoveel lawaai maakt. :P
Oh geen moeilijke vragen stellen :D
* LovelyLady briefje pakt

schuine buikspieren, hoge rugspieren, lage rugspieren, beenspieren en arm
(op het briefje staat chess press, narrow grip, reverse fly, leg press en torso rotation)
In sets van 3 x 15 (of 2 x 15 1x 20, max 3 x 20)
En dan cardio (cross/fiets/roeien/wandelen/hardlopen 2/3 x 15 minuten)
Of mee doen met groepslessen mag ook maar ik moet nog even uitzoeken wat er precies is en leuk is om te doen.
Eerst maar eens die oefeningen onder de knie krijgen.
pi_128476211
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oh geen moeilijke vragen stellen :D
* LovelyLady briefje pakt

schuine buikspieren, hoge rugspieren, lage rugspieren, beenspieren en arm
(op het briefje staat chess press, narrow grip, reverse fly, leg press en torso rotation)
In sets van 3 x 15 (of 2 x 15 1x 20, max 3 x 20)
En dan cardio (cross/fiets/roeien/wandelen/hardlopen 2/3 x 15 minuten)
Of mee doen met groepslessen mag ook maar ik moet nog even uitzoeken wat er precies is en leuk is om te doen.
Eerst maar eens die oefeningen onder de knie krijgen.
Ghehe :P viel toch wel mee?

En handig dat je zo'n briefje hebt waar alles op staat! Bij mijn sportschool is dat helaas niet (ja, van die schema's die iedereen kan pakken) dus ik klooi maar wat aan. Maar soms zou ik nét iets meer info willen. Dus ik ga ook even kijken of de dingen die jij hier hebt staan wat voor mij is! :)

Ik hoop dat je er zin in hebt en veel plezier er in gaat krijgen! :D
pi_128476375
Ik zit niets te doen in bed, om 9 uur belt een vriend of hij zo langs kan komen en ik heb in 20 min gedoucht (waar ik niet zo van hou, dus wat voor mij altijd tot uitstellen leidt) inclusief benen scheren, m'n kamer opgeruimd en de was gesorteerd. Fijn, waarom kan ik dat niet gewoon doen als ik me niet voor mijn eigen bende schaam ;)!
pi_128476975
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ghehe :P viel toch wel mee?

En handig dat je zo'n briefje hebt waar alles op staat! Bij mijn sportschool is dat helaas niet (ja, van die schema's die iedereen kan pakken) dus ik klooi maar wat aan. Maar soms zou ik nét iets meer info willen. Dus ik ga ook even kijken of de dingen die jij hier hebt staan wat voor mij is! :)

Ik hoop dat je er zin in hebt en veel plezier er in gaat krijgen! :D
Dit is ook wel een wat duurdere sportschool. Ben ooit ook eens lid geweest van basicfit maar hier krijg je echt een eigen schema, om de 2 maanden wordt het evt aangepast qua gewichten/sets
en je kan meedoen met vele groepslessen

Nu stop ik hoor, ik word bijna enthousiast _O- ;)
  maandag 1 juli 2013 @ 21:43:34 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_128477247
25 kilometer schaatsen?? HOE? Ik kan nog niet eens 25 kilometer lopen!
disclaimer
pi_128477765
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
25 kilometer schaatsen?? HOE? Ik kan nog niet eens 25 kilometer lopen!
Een uur lang op zo'n apparaat. En daar staat dan dat het 25 km is. Maar het is dus ongeveer 2,5 minuut per km. Op zich best te doen hoor! Aan het begin is het even branden aan je benen maar daarna nergens geen last van.

Ik verbaas me er ook steeds over dat ik het kan volhouden. :')

25 km lopen is dan ook niks voor mij.. maar 1 km ook al niet.

Edit: ik kan me haast niet voorstellen dat het klopt. Als ik fiets dan ben ik na 2,5 minuut ook nog geen km ver volgens mij. En schaatsen/skeeleren gaat stukken langzamer dacht ik..
  maandag 1 juli 2013 @ 21:59:34 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_128478064
25 km fietsen in een uur kan, als je flink hard gaat, maar schaatsend lijkt me inderdaad wat krap :D
disclaimer
pi_128478222
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
25 km fietsen in een uur kan, als je flink hard gaat, maar schaatsend lijkt me inderdaad wat krap :D
Sowieso klopt er volgens mij niks van.

Want ik was met iemand anders en die had 23 km terwijl ze een hogere snelheid en vermogen had. En de kcal waren hetzelfde.

Dat apparaat bedriegt me. :'(
  maandag 1 juli 2013 @ 22:04:51 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_128478436
They always do ;(
disclaimer
  maandag 1 juli 2013 @ 22:05:54 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_128478498
Maar. Je hebt een uur intensief geschaatsdingest en daar gaat het om *O*
disclaimer
pi_128478572
Ik fiets 10 km in een half uurtje :') op de hometrainert
Maar ik vind lopen leuker
  maandag 1 juli 2013 @ 22:14:54 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_128479047
Ik sport niet meer op apparaten, geen idee dus. Maar als ik in mijn eentje wandel loop ik 6km/u, en met gezelschap 5. Fietsen voor vervoer ongeveer 18km/u, voor de sport zo'n 25km/u...
disclaimer
  maandag 1 juli 2013 @ 22:20:37 #51
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128479319
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hartige taartdeeg in plaats van bladerdeeg scheelt best veel. En er natuurlijk geen spekkies in doen maar dat lijkt me logisch. Verder zoveel mogelijk ei en zo weinig mogelijk roomproduct en niet te veel kaas.
sigme maakt hem met rauwe ham ipv bladerdeeg als bodem :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:33:55 #52
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128480169
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

sigme maakt hem met rauwe ham ipv bladerdeeg als bodem :)
Dat is een geniaal idee! Een beetje lastig uit de schaal scheppen wellicht maar zeker het proberen waard.
Spoilers!
  maandag 1 juli 2013 @ 22:35:10 #53
403253 Meke
after all this time? always.
pi_128480251
Ola, ik kom me ook melden! Ik ben het leven dat ik nu leef helemaal zat en denk dat ik me met een paar kilo's minder en sowieso wat beter op mezelf letten een stuk lekkerder voel O+ Ik ben nu alle troep in mijn huis aan het opruimen en dan vanaf morgen alle troep uit mijn lichaam *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:37:11 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_128480383
Welkom meke!
disclaimer
  maandag 1 juli 2013 @ 22:37:28 #55
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128480404
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Meke het volgende:
Ola, ik kom me ook melden! Ik ben het leven dat ik nu leef helemaal zat en denk dat ik me met een paar kilo's minder en sowieso wat beter op mezelf letten een stuk lekkerder voel O+ Ik ben nu alle troep in mijn huis aan het opruimen en dan vanaf morgen alle troep uit mijn lichaam *O*
Welkom! Van gezond eten ga je je gezond voelen dus dat gaat vast goedkomen :s)

Van een regelmatig dag- en nachtritme ook dus ik ga lekker slapen ;)
Spoilers!
pi_128480474
Dag Meke!

Wat een goed idee trouwens, van die rauwe ham!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128480613
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Welkom! Van gezond eten ga je je gezond voelen dus dat gaat vast goedkomen :s)

Van een regelmatig dag- en nachtritme ook dus ik ga lekker slapen ;)
+1
Weltruste :W
pi_128480883
God dat was dag 1 van de social marathon van deze week :') niet misdragen, ook niet heel rigide gedaan. Had iets beter gekund, maar 't was wel goed zo *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_128481927
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

sigme maakt hem met rauwe ham ipv bladerdeeg als bodem :)
Goed idee!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128481964
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Meke het volgende:
Ola, ik kom me ook melden! Ik ben het leven dat ik nu leef helemaal zat en denk dat ik me met een paar kilo's minder en sowieso wat beter op mezelf letten een stuk lekkerder voel O+ Ik ben nu alle troep in mijn huis aan het opruimen en dan vanaf morgen alle troep uit mijn lichaam *O*
Welkom en succes!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:07:30 #61
403253 Meke
after all this time? always.
pi_128482355
Dankjullie! :D

Het begint al lekker hier want geen ontbijt -O- Gelukkig woon ik boven een supermarkt O-)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:31:47 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128483699
Pffff, 700 kcal weggefietst. Bijna heel de stad gehad hier vanmiddag.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_128483915
Ik ga naar bed. Te laat, want ik ging eten. Meh. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128488124
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
25 kilometer schaatsen?? HOE? Ik kan nog niet eens 25 kilometer lopen!
Op de Stairclimber klim ik met gemak 50 etages zonder dat ik hoef te rusten of enorm buiten adem ben *O* (yeah right :') probeer dát maar eens irl _O- )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128488128
Goed, douchen :+ Heb alweer een half uur wandelen + stukjes hardlopen er op zitten *) En mijn ontbijt al binnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128488173
Netjes.

Ik vond wakker zijn al een prestatie.
Heb wel m'n ontbijt al op, zo aankleden en afwassen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128488251
Het schijnt warm te worden vandaag *O* Mijn lunch etc ook ingepakt en na het werk nog even langs de sportschool, dus volle tas vandaag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 juli 2013 @ 07:28:04 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_128488294
Warm? O+ jurkje!!
disclaimer
pi_128488305
Eerst sporten! Na de afwas.

Voorlopig lijstje:
O: 2 brood. 1 leverworst, 1 smeerkaas. Koffie.
S: Sportschool en zulks.
T: Smoothie
L: Iets met courgette en gerookte zalm
D: Spitskool, aardappeltjes, lamskoteletje
T: Roggebrood kaas.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 07:32:20 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_128488311
-1,4 :')
disclaimer
pi_128488323
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 07:32 schreef Stormqueen het volgende:
-1,4 :')
Ah, beginnersstats *O* :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128488324
Nog steeds geen batterijen in mijn weegschaal. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 07:36:02 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_128488332
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 07:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah, beginnersstats *O* :D
beginner?
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 07:37:28 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_128488340
Da's van 1 dag ook nog eens en ik heb gisteren pizza op. Ik weet dat mijn lichaam raar kan fluctueren, maar de laatste week is het wel bijzonder extreem. Zou ik zwanger zijn? :')
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 07:38:45 #75
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_128488348
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 07:37 schreef Stormqueen het volgende:
Da's van 1 dag ook nog eens en ik heb gisteren pizza op. Ik weet dat mijn lichaam raar kan fluctueren, maar de laatste week is het wel bijzonder extreem. Zou ik zwanger zijn? :')
Stormprince(ss)?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_128488349
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 07:36 schreef Stormqueen het volgende:

beginner?
Ja, als je begint met afvallen dan val je vaak zoveel af in een heel korte tijd :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 juli 2013 @ 07:45:31 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_128488386
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 07:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, als je begint met afvallen dan val je vaak zoveel af in een heel korte tijd :P
you dont say :P maar ik schaar mezelf helaas toch wel onder de vergevorderden :')
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 07:46:10 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_128488390
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 07:38 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Stormprince(ss)?
noooh, doe maar heeel even nog niet :')
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:26:09 #79
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128489653
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 07:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, als je begint met afvallen dan val je vaak zoveel af in een heel korte tijd :P
-1.7 in 1 dag :D
Spoilers!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:28:35 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_128489703
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

-1.7 in 1 dag :D
booh! _O_
Zaterdag had ik 1,8 *D
disclaimer
pi_128489712
Wat is gezonder, paneermeel of bloem?
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:30:55 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_128489756
Volgens mij is dat om het even.
disclaimer
pi_128489762
Ja, dat dacht ik al.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:32:28 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128489788
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:29 schreef Lonaa het volgende:
Wat is gezonder, paneermeel of bloem?
Ik zou denken bloem omdat dat puurder is.
Paneermeel wordt gefabriceerd dus daar komen hulpstoffen bij te pas zeg maar.

Vlgs deze linkjes is het verschil idd minimaal:

Paneermeel: http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=759
Tarwebloem: http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=809

Paneermeel heeft ietsjes meer kcal en vetten etc.
***
pi_128489820
Fijn dat jullie zeggen wat ik dacht. :)

Er zit bloem door mijn courgettepannenkoekjes. :)

En nu eerst naar de sportschool!
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:34:30 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128489835
Hmmmm ik sta op een plateau :(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:40:45 #87
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128489968
Zo, lijstje maar weer voor vandaag:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
S: 1 mile met gewichtjes
T: 2 crackers met oude kaas
L: 1 bruin met sellery, 2 bruin met komijnenkaas, glas tomatensap
T: Paprika, worteltjes, bakje kwark met blauwe bessen, olijven
A: Biefstuk, wokgroente, sausje, jasmijnrijst
S: 2 x 45 min aquafit, 2 x 15 min baantjes
T: Kersen

Even tellen of het een beetje in de richting zit.

Edit: komkommer vervangen door worteltjes. Totaal 1688 kcal, misschien wat te weinig als ik vanavond ga sporten. Ik vervang de olijven door een bakje kwark met blauwe bessen.
Edit: fuck, nu zit ik op 1670 kcal _O- Wel voedzamer though. En ik neem de olijven er gewoon lekker bij.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lucky_Strike op 02-07-2013 09:51:19 ]
Spoilers!
pi_128490312
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:34 schreef Qwea het volgende:
Hmmmm ik sta op een plateau :(
Gewoon springen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128490603
Ohja misschien moet ik mijn ticker weer even aanpassen...
pi_128490607
In plaats van een ATL had ik vanmorgen een ATH op de weegschaal.

Ok het zal wat vocht zijn, en ik za wat aankomen door spieropbouw, maar het is klaar. Hoger als dit getal wens ik niet te zien!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:30:25 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_128491195
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:09 schreef J0ycie88 het volgende:
In plaats van een ATL had ik vanmorgen een ATH op de weegschaal.

Ok het zal wat vocht zijn, en ik za wat aankomen door spieropbouw, maar het is klaar. Hoger als dit getal wens ik niet te zien!
Auw, da's niet leuk!
disclaimer
pi_128491650
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Auw, da's niet leuk!
Nee maar goed het is niet heel gek. Het is 2 kilo meer voordat we naar keulen gingen dat is nu 2 weken geleden en daarna ben ik niet echt meer terug in het ritme gekomen.

Maar toch, er stond 109.9 en ik wil gewoon niet boven de 110 :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:46:56 #93
300082 roos85
JUICHEN!
pi_128491676
Wil straks lekker Hollandse nieuwe halen :9
Heb alleen ook nog een bon voor een gratis bak kibbeling, lijkt me wel lekker voor het avondeten maar is niet echt gezond _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:57:19 #94
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128491946
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:46 schreef roos85 het volgende:
Wil straks lekker Hollandse nieuwe halen :9
Heb alleen ook nog een bon voor een gratis bak kibbeling, lijkt me wel lekker voor het avondeten maar is niet echt gezond _O-
Kibbeling :9 Als ik zo'n bon had zou ik een snood plan verzinnen om het toch te kunnen eten. De helft weggooien en er een grote salade bij eten ofzo. Alles voor een paar stukjes :')
Spoilers!
pi_128491958
Ik ook.

Terug uit de sportschool. Smoothie nomnomnoms
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:59:55 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_128492012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kibbeling :9 Als ik zo'n bon had zou ik een snood plan verzinnen om het toch te kunnen eten. De helft weggooien en er een grote salade bij eten ofzo. Alles voor een paar stukjes :')
Wèggooien? :'(
Vraag dan of je een klein bakkie mag....
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:00:30 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_128492028
(ik kan NIET tegen verspilling van dieren :@)
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:01:37 #98
300082 roos85
JUICHEN!
pi_128492067
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kibbeling :9 Als ik zo'n bon had zou ik een snood plan verzinnen om het toch te kunnen eten. De helft weggooien en er een grote salade bij eten ofzo. Alles voor een paar stukjes :')
Dat kan ook, wou het sowieso met een salade eten.. (en eigenlijk de aardappelen van gisteren opbakken) en het gros aan meneerroos geven :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_128492080
Ik word uitgebreid besnuffeld en daarbij ondergekwijld door 1 van de katten. Ik heb geen idee wat er aan de hand is.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:05:15 #100
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128492161
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wèggooien? :'(
Vraag dan of je een klein bakkie mag....
Da's een beter plan inderdaad. Of ik prop het gewoon bij J. naar binnen.
Spoilers!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:06:14 #101
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128492191
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik word uitgebreid besnuffeld en daarbij ondergekwijld door 1 van de katten. Ik heb geen idee wat er aan de hand is.
Heb je toevallig een theezakjezakje bij de hand? Het verkrachten daarvan is de nieuwste hobby van mijn kat :D
Spoilers!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:07:24 #102
217702 Lonaa
Honger!
pi_128492231
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heb je toevallig een theezakjezakje bij de hand? Het verkrachten daarvan is de nieuwste hobby van mijn kat :D
Nee. Kom net uit de sportschool. Ze besnuffelt me echt OVERAL. M'n broek, m'n shirt, m'n nek, m'n polsen, vingers, handen.

Ik snap het echt niet. :') En ze blijft ook maar terugkomen als ik haar wegstuur (want het is nogal irritant.)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128492258
Oke ik ga weer een poging doen tot:

O: kwark met allbran
T: 2 nectarines, rijstwafel, trek in iets te knabbelen
L: 2 roggebrood met kaas en komkommer, beker optimel
T: handje druiven + banaan
D: broccolischotel (aardappels philadelphia light sausje broccoli en kipfilet), beker optimel
S: rondje hardlopen
T: bakje kwark

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2013 11:12:35 ]
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:09:09 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_128492275
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee. Kom net uit de sportschool. Ze besnuffelt me echt OVERAL. M'n broek, m'n shirt, m'n nek, m'n polsen, vingers, handen.

Ik snap het echt niet. :') En ze blijft ook maar terugkomen als ik haar wegstuur (want het is nogal irritant.)
Katten schijnen dat te doen als je zwanger bent, dus: GEFELICITEERD *O*
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:09:50 #105
217702 Lonaa
Honger!
pi_128492292
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Katten schijnen dat te doen als je zwanger bent, dus: GEFELICITEERD *O*
Katten schijnen dat ook te doen als je doodgaat. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128492341
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Katten schijnen dat te doen als je zwanger bent, dus: GEFELICITEERD *O*
:D _O-
Het is wel zo... Of ze komen overdreven veel bij je in de buurt of ze moeten niks van je weten
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:11:36 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_128492344
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Katten schijnen dat ook te doen als je doodgaat. ;(
_O-
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:12:28 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_128492371
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

:D _O-
Het is wel zo... Of ze komen overdreven veel bij je in de buurt of ze moeten niks van je weten
Dan ben ik niet zwanger *O*
Toch zou ik nog steeds graag even mijn klatsj krijgen, zodat ik weer kan gaan tellen :')
Kenserhormonen, had er nooit aan moeten beginnen :r
disclaimer
pi_128492385
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan ben ik niet zwanger *O*
Toch zou ik nog steeds graag even mijn klatsj krijgen, zodat ik weer kan gaan tellen :')
Kenserhormonen, had er nooit aan moeten beginnen :r
wat voor hormonen?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:13:10 #110
217702 Lonaa
Honger!
pi_128492387
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan ben ik niet zwanger *O*
Toch zou ik nog steeds graag even mijn klatsj krijgen, zodat ik weer kan gaan tellen :')
Kenserhormonen, had er nooit aan moeten beginnen :r
Wat?
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:16:07 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_128492467
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:12 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

wat voor hormonen?
Om mijn menstruatie 2 weken uit te stellen ivm met huwelijksreis. Dat niet werkte. Maar wel mijn cyclus van de wap bracht. :')

quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat?
klatsj, rode klatsj
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:17:06 #112
217702 Lonaa
Honger!
pi_128492499
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Om mijn menstruatie 2 weken uit te stellen ivm met huwelijksreis. Dat niet werkte. Maar wel mijn cyclus van de wap bracht. :')

[..]

klatsj, rode klatsj
Ah. Juist.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128492503
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Om mijn menstruatie 2 weken uit te stellen ivm met huwelijksreis. Dat niet werkte. Maar wel mijn cyclus van de wap bracht. :')

[..]

klatsj, rode klatsj
geweldig...
Je gebruikte geen pil?
Ja als je hormonen gaat slikken brengt dat je lijf niet echt ten goede :')
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:19:48 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_128492582
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

geweldig...
Je gebruikte geen pil?
Ja als je hormonen gaat slikken brengt dat je lijf niet echt ten goede :')
Ik gebruik al vijf jaar geen pil meer. And never ever will :')
Ik had een goedje genaamd... eh... Orgametril!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_128492649
Pff das balen SQ...

Ik ga hier maar eens aan de poets. Anders ben ik nooit op tijd klaar.. En stel je voor dat er vanavond toch echt mensen komen kijken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128492699
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik gebruik al vijf jaar geen pil meer. And never ever will :')
Ik had een goedje genaamd... eh... Orgametril!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zo fijn _O_ ik ook niet hoor... optiefen met die hormonen

En dat orgemetril gebruik je dus alleen voor bepaalde gelegenheden (in dit geval je huwelijksdingiegedoe)
Ik denk dat je lichaam gewoon van slag is... kwestie van tijd
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:25:24 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_128492743
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oh zo fijn _O_ ik ook niet hoor... optiefen met die hormonen

En dat orgemetril gebruik je dus alleen voor bepaalde gelegenheden (in dit geval je huwelijksdingiegedoe)
Ik denk dat je lichaam gewoon van slag is... kwestie van tijd
Ja dit was een eenmalig experiment dat zèker niet voor herhaling vatbaar is.
Ben wel een beetje in de stress want ontpillen duurde bij mij haast twee jaar (ontpillen is GEEN fabeltje), ik hoop dat ik niet te veel schade heb aangericht :')
disclaimer
pi_128492767
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja dit was een eenmalig experiment dat zèker niet voor herhaling vatbaar is.
Ben wel een beetje in de stress want ontpillen duurde bij mij haast twee jaar (ontpillen is GEEN fabeltje), ik hoop dat ik niet te veel schade heb aangericht :')
Pffff daar zit je niet op te wachten nee .... jeesus 2 jaar ontpillen :X
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:27:12 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_128492795
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Pffff daar zit je niet op te wachten nee .... jeesus 2 jaar ontpillen :X
Ja en dan eens in de vier maanden een soort rode zee met inlegluiers dit dat alles, dat was echt fantastisch :')
Aaaaanyway.... dieten :Y)
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:27:26 #120
217702 Lonaa
Honger!
pi_128492803
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Pff das balen SQ...

Ik ga hier maar eens aan de poets. Anders ben ik nooit op tijd klaar.. En stel je voor dat er vanavond toch echt mensen komen kijken!
Oh bah, die opendagen/avonden. Ik vond ze altijd verschrikkelijk. Je had altijd hoop, en was altijd teleurgesteld.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:27:51 #121
217702 Lonaa
Honger!
pi_128492816
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja en dan eens in de vier maanden een soort rode zee met inlegluiers dit dat alles, dat was echt fantastisch :')
Aaaaanyway.... dieten :Y)
Thanks for sharing!

:')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:29:08 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_128492848
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Thanks for sharing!

:')
Misschien helpt het tegen de eetlust O+
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:32:37 #123
217702 Lonaa
Honger!
pi_128492964
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Misschien helpt het tegen de eetlust O+
Ik zit nog aan mijn smoothie, die dik, rood/bruinig is en waar nog stukjes inzitten.

;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:33:28 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_128492994
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zit nog aan mijn smoothie, die dik, rood/bruinig is en waar nog stukjes inzitten.

;(
_O- O+
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:34:01 #125
217702 Lonaa
Honger!
pi_128493014
Ja, ik ga even een stukje lopen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:35:42 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128493068
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zit nog aan mijn smoothie, die dik, rood/bruinig is en waar nog stukjes inzitten.

;(
_O- _O- Proest
Spoilers!
pi_128493352
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh bah, die opendagen/avonden. Ik vond ze altijd verschrikkelijk. Je had altijd hoop, en was altijd teleurgesteld.
Ik heb allang geen hoop meer :P Wij hebben een appartement te kopen staan met 1 slaapkamer, over de 1,5 ton. 3 jaar oud.. Is nu niet echt waar iemand naar op zoek is en als ze het al zoeken is er altijd iets wat goedkoper is. Tegenover ons staat er 1 te koop, wel een balkon dat 3 keer zo klein is als dat van ons voor 35.000 minder, die zijn al 25.000 gezakt.. Dus nee wij zitten hier nog wel even. Helaas. Want we kunnen alles behalve verder met ons leven.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128493368
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zit nog aan mijn smoothie, die dik, rood/bruinig is en waar nog stukjes inzitten.

;(
Hahahaha ik ben blij dat ik niets aan het eten was :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:44:40 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_128493416
hoeveel m2 en in welke stad?
Meer dan 150k voor een anderhalfpersoons flat is ook wel ambitieus :D
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:47:03 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128493518
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
hoeveel m2 en in welke stad?
Meer dan 150k voor een anderhalfpersoons flat is ook wel ambitieus :D
Nou inderdaad. Onze rijtjeswoning heeft 3 slaapkamer en kostte 10 jaar geleden 140.000. Het is nu 100.000 waard dus wij blijven hier nog even zitten ;)
Spoilers!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:48:35 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_128493571
ik kocht mijn tussenwoning met drie slaapkamers vijf jaar geleden voor 3 ton :')!!!

Precies een maand voor de crash :')
disclaimer
pi_128493645
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
hoeveel m2 en in welke stad?
Meer dan 150k voor een anderhalfpersoons flat is ook wel ambitieus :D
Huissen, ligt naast Arnhem. ongeveer 50 m2 uit mijn hoofd, hoekappartement. Mijn vriend heeft het 3 jaar geleden gekocht voor 150.000 v.o.n.

Weet je ik zou het ook voor minder in de verkoop zetten, maar ik heb het toendertijd niet gekocht dus ik vind het moeilijk hoe ik er mee om moet gaan. Hij staat nu te koop voor 159.500. En een tussen appartement hier voor 150.000, met een veel kleiner balkon dus de vraagprijs is op zich niet heel gek in vergelijking met de andere appartementen hier..

Maar goed je hebt er ook een rijtjeshuis voor. Dat besef ik me maar al te goed.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:53:01 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_128493733
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Huissen, ligt naast Arnhem. ongeveer 50 m2 uit mijn hoofd, hoekappartement. Mijn vriend heeft het 3 jaar geleden gekocht voor 150.000 v.o.n.

Weet je ik zou het ook voor minder in de verkoop zetten, maar ik heb het toendertijd niet gekocht dus ik vind het moeilijk hoe ik er mee om moet gaan. Hij staat nu te koop voor 159.500. En een tussen appartement hier voor 150.000, met een veel kleiner balkon dus de vraagprijs is op zich niet heel gek in vergelijking met de andere appartementen hier..

Maar goed je hebt er ook een rijtjeshuis voor. Dat besef ik me maar al te goed.
De vraag is, worden die andere appartementen ook verkocht voor die vraagprijs, of staan die ook tot in den treure te koop?
Het blijft lastig want mensen vinden hun huis bijna altijd meer waard dan het ìs, maar het moet toch wel een verrektes fraai huis zijn wil je die prijs er voor gaan krijgen.
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:54:16 #134
217702 Lonaa
Honger!
pi_128493781
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:43 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb allang geen hoop meer :P Wij hebben een appartement te kopen staan met 1 slaapkamer, over de 1,5 ton. 3 jaar oud.. Is nu niet echt waar iemand naar op zoek is en als ze het al zoeken is er altijd iets wat goedkoper is. Tegenover ons staat er 1 te koop, wel een balkon dat 3 keer zo klein is als dat van ons voor 35.000 minder, die zijn al 25.000 gezakt.. Dus nee wij zitten hier nog wel even. Helaas. Want we kunnen alles behalve verder met ons leven.
En toch kan het, zomaar ineens, veranderen.

Mijn ex en ik zette zijn appartement te koop, 0 kijkers, zakken in prijs, en ineens, zomaar, werd het verkocht.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 11:54:39 #135
5428 crew  miss_sly
pi_128493793
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
hoeveel m2 en in welke stad?
Meer dan 150k voor een anderhalfpersoons flat is ook wel ambitieus :D
Dat is zelfs in Amsterdam redelijk ambitieus en daar zijn de prijzen nog relatief hoog!

Moeilijk hoor, de huidige huizenmarkt, als je wil verkopen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128493823
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De vraag is, worden die andere appartementen ook verkocht voor die vraagprijs, of staan die ook tot in den treure te koop?
Het blijft lastig want mensen vinden hun huis bijna altijd meer waard dan het ìs, maar het moet toch wel een verrektes fraai huis zijn wil je die prijs er voor gaan krijgen.
Hmm nou er is er een die dus zo ongelofelijk veel is gezakt, maar daar ook geen gewenst resultaat op heeft gekregen.
Maar over het algemeen staan de appartement hier met tot in de treure te koop..

Ik zou dit bedrag er ook niet voor geven als ik het vergelijk met andere woningen. Ook al is het appartement super afgewerkt hoor, mijn vriend heeft toendertijd wel echt alles meteen goed aangepakt.. Op 1 punt na..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:56:54 #137
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128493869
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Huissen, ligt naast Arnhem. ongeveer 50 m2 uit mijn hoofd, hoekappartement. Mijn vriend heeft het 3 jaar geleden gekocht voor 150.000 v.o.n.

Weet je ik zou het ook voor minder in de verkoop zetten, maar ik heb het toendertijd niet gekocht dus ik vind het moeilijk hoe ik er mee om moet gaan. Hij staat nu te koop voor 159.500. En een tussen appartement hier voor 150.000, met een veel kleiner balkon dus de vraagprijs is op zich niet heel gek in vergelijking met de andere appartementen hier..

Maar goed je hebt er ook een rijtjeshuis voor. Dat besef ik me maar al te goed.
Lastig hoor. Het ligt natuurlijk ook niet alleen aan het oppervlakte en het aantal slaapkamers. In een van onze slaapkamers de deur van de badkamer. We moeten door onze wc naar de tuin. De tuin is 10 vierkante meter. De badkamer en keuken waren 10 jaar geleden al aan vervanging toe. De bovenverdieping is maar 2 meter hoog. De Cv ketel is 15 jaar oud. Etc, etc.

Maar goed, we wonen hier prima saampjes met de kat. Over een paar maanden gaat er een nieuwe badkamer met toilet in en verplaatsen we de deur naar de badkamer zodat wonen met kinderen aantrekkelijker wordt voor de volgende bewoner. En er komt ook een nieuwe CV installatie, wellicht een nieuwe groepenkast en de wasmachine gaat naar boven in plaats van in de keuken.
We verbouwen niet alleen voor onszelf maar ook om het huis aantrekkelijker te maken voor de verkoop.
Spoilers!
pi_128493876
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En toch kan het, zomaar ineens, veranderen.

Mijn ex en ik zette zijn appartement te koop, 0 kijkers, zakken in prijs, en ineens, zomaar, werd het verkocht.
Ja ik ga binnenkort ook maar eens het idee opperen om te zakken in prijs. Ander zitten we hier over 3 jaar nog, en eerlijk is eerlijk dat zie ik echt niet zitten..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:58:10 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_128493911
ik zeg het omdat mijn vriend zijn appartement van 75m2 met dakterras en balkon en twee slaapkamers in het centrum van Eindhoven op de absolute piek van de huizenmarkt verkocht voor 185k.
Dus ik kan met de huidige huizenmarkt een vraagprijs van 150k voor een appartement dat 2/3 is van die flat en ook nog in een durp ligt gewoon moeilijk plaatsen :@
Maar ik ben vooral blij dat ik niet hoef te verkopen, ik zou het ook echt niet weten :'(
disclaimer
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 11:58:59 #140
5428 crew  miss_sly
pi_128493935
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hmm nou er is er een die dus zo ongelofelijk veel is gezakt, maar daar ook geen gewenst resultaat op heeft gekregen.
Maar over het algemeen staan de appartement hier met tot in de treure te koop..

Ik zou dit bedrag er ook niet voor geven als ik het vergelijk met andere woningen. Ook al is het appartement super afgewerkt hoor, mijn vriend heeft toendertijd wel echt alles meteen goed aangepakt.. Op 1 punt na..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor veel mensen echt een dealbreaker! Zeker als er een verder prima, tamelijk nieuwe keuken in zit.

En soms moet je je verlies nemen, dat hebben wij ook gedaan, en ik ben er nog steeds erg blij mee. Ja, het kost wat, en we hadden liever gehad dat het huis wat opgebracht had, maar we zijn er nu wel vanaf en we gaan zo fijn wonen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:59:33 #141
217702 Lonaa
Honger!
pi_128493951
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja ik ga binnenkort ook maar eens het idee opperen om te zakken in prijs. Ander zitten we hier over 3 jaar nog, en eerlijk is eerlijk dat zie ik echt niet zitten..
Mijn ex heeft de tent verkocht 1 week nadat ik officieel bij hem weg en verhuist was.
Zo even uit mijn hoofd was het een 3 kamerappartement van 80m2. Hypotheek was 160. Stond in de markt voor 159, daarna voor 150 en daarna voor 145. Uiteindelijk verkocht voor 136.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:59:38 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_128493954
winst maken op je huis is al vijf jaar een illusie. Dat moet je gewoon accepteren.
disclaimer
pi_128493981
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
winst maken op je huis is al vijf jaar een illusie. Dat moet je gewoon accepteren.
Wil jij eens met de ouders van mijn vriend praten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:00:58 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_128493989
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn ex heeft de tent verkocht 1 week nadat ik officieel bij hem weg en verhuist was.
Zo even uit mijn hoofd was het een 3 kamerappartement van 80m2. Hypotheek was 160. Stond in de markt voor 159, daarna voor 150 en daarna voor 145. Uiteindelijk verkocht voor 136.
Wat hebben jullie met de restschuld gedaan?
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:02:14 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_128494040
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wil jij eens met de ouders van mijn vriend praten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, oh god :')
Maar ik zeg al, ik ben blij dat ik niet hoef te verkopen. Het is zo wrang. Maar het is gewoon niet realistisch joh. Hoe kut dat ook is ;(
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:02:28 #146
217702 Lonaa
Honger!
pi_128494044
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wat hebben jullie met de restschuld gedaan?
Hij. Ik niet. Was mijn huis/hypotheek niet.
Hij had wat gespaard maar bleef toch met ik geloof 14k zitten. Daarvoor (zo uit mijn hoofd hoor) een lening afgesloten en is dat nu aan het afbetalen. Hij werkt zich 3 slagen in de rondte maar heeft nog maar 6k schuld op dit moment. Best netjes dus.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik de precieze details niet heb, dat is een beetje aan me voorbij gegaan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128494061
Het is tegenwoordig bijna geen doen om en een restschuld te hebben en een nieuwe hypotheek te krijgen. De schuld word niet meer meegefinancieërd..

Tenminste dat hoorde ik laatst..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:04:33 #148
403253 Meke
after all this time? always.
pi_128494117
Even iets heel anders hè, wat drinken jullie allemaal? :D Want water vind ik meh, maar een halve liter per dag kan. Thee is prima, maar daar zet ik ook geen potten vol van. En al het andere dat ik lekker vind zit óf vol calorieën óf vol aspartaam.. Eten weet ik prima wat enigzins okee is, maar drinken wordt denk ik een grotere opgave :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_128494143
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

haha, oh god :')
Maar ik zeg al, ik ben blij dat ik niet hoef te verkopen. Het is zo wrang. Maar het is gewoon niet realistisch joh. Hoe kut dat ook is ;(
Ja die vinden absoluut niet dat we moeten zaken, en vinden dat we eigenlijk op 170 moeten gaan zitten omdat de investeringen dat zeker wel hebben gekost.

Zie ons aankomen.. Ja pa en ma, we zijn 15.000 gezakt want we kregen totaal geen reacties..
Dan ben ik al helemaal geen ideale schoondochter meer ben ik bang.. En volgens mij ben ik dat al niet :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:05:45 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_128494168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is tegenwoordig bijna geen doen om en een restschuld te hebben en een nieuwe hypotheek te krijgen. De schuld word niet meer meegefinancieërd..

Tenminste dat hoorde ik laatst..
Ik zou dat sowieso even bij de bank navragen. Want als jullie samen iets nieuws kopen ga je ook uit van een andere situatie.
Misschien is restschuld meefinancieren niet mogelijk, maar zul je voor die restschuld een krediet moeten nemen. Dat houdt in dat je wat veiliger moet gaan zitten qua hypotheek, maar daar is nooit iemand slechter van geworden :P
disclaimer
pi_128494175
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:04 schreef Meke het volgende:
Even iets heel anders hè, wat drinken jullie allemaal? :D Want water vind ik meh, maar een halve liter per dag kan. Thee is prima, maar daar zet ik ook geen potten vol van. En al het andere dat ik lekker vind zit óf vol calorieën óf vol aspartaam.. Eten weet ik prima wat enigzins okee is, maar drinken wordt denk ik een grotere opgave :+
Water leren drinken, want dat ik echt het beste, en thee. Eventueel een kan water maken met schijfjes citroen of limoen er in.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 12:06:17 #152
5428 crew  miss_sly
pi_128494185
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is tegenwoordig bijna geen doen om en een restschuld te hebben en een nieuwe hypotheek te krijgen. De schuld word niet meer meegefinancieërd..

Tenminste dat hoorde ik laatst..
Er zijn juist meer hypotheekverstrekkers die geneigd zijn de restschuld mee te financieren. Dat is pas sinds kort. Wij konden het ook niet meefinancieren en hebben dus wat levensverzekeringen laten uitbetalen en wat spaargeld van B (van ons, maar via zijn werk geregeld) laten vrijvallen. Eigenlijk al zijn spaargeld. We zijn nu dus blut, maar hebben wel een goedkoper huis gekocht en zitten dadelijk met lagere maandlasten. In een groter huis met tuin, weliswaar in Amsterdam Noord in plaats van Watergraafsmeer, maar Noord valt ons 100% mee!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:07:45 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_128494225
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:04 schreef Meke het volgende:
Even iets heel anders hè, wat drinken jullie allemaal? :D Want water vind ik meh, maar een halve liter per dag kan. Thee is prima, maar daar zet ik ook geen potten vol van. En al het andere dat ik lekker vind zit óf vol calorieën óf vol aspartaam.. Eten weet ik prima wat enigzins okee is, maar drinken wordt denk ik een grotere opgave :+
Ten eerste: laat je niet wijs maken dat je drie liter per dag moet drinken.
Ten tweede: laat een beetje los wat je lekker vindt en denk aan wat goed voor je is ;)
Een glas light frisdrank kan weinig kwaad, een fles is al minder.

Ik drink 's morgens koffie, 's middags water en 's avonds niks of een kop tisane, totaal een anderhalve liter gok ik.
disclaimer
pi_128494246
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik zou dat sowieso even bij de bank navragen. Want als jullie samen iets nieuws kopen ga je ook uit van een andere situatie.
Misschien is restschuld meefinancieren niet mogelijk, maar zul je voor die restschuld een krediet moeten nemen. Dat houdt in dat je wat veiliger moet gaan zitten qua hypotheek, maar daar is nooit iemand slechter van geworden :P
Sowieso willen wij geen tophypotheek, het liefst wat we alleen op het salaris van mijn vriend kunnen dragen. En daar hebben we een leuk huisje voor naar ons zin, dus dat is ook gewoon prima. We moeten inderdaad eens goed gaan informeren, maar er veranderen nu continue zoveel dingen dat we daar maar beter even mee kunnen wachten.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:08:48 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_128494263
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja die vinden absoluut niet dat we moeten zaken, en vinden dat we eigenlijk op 170 moeten gaan zitten omdat de investeringen dat zeker wel hebben gekost.

Zie ons aankomen.. Ja pa en ma, we zijn 15.000 gezakt want we kregen totaal geen reacties..
Dan ben ik al helemaal geen ideale schoondochter meer ben ik bang.. En volgens mij ben ik dat al niet :P
Het moet ook ZIJN keuze zijn.
Wel jammer als ie dat niet zou durven vanwege zijn ouders. Of hebben ze meebetaald?
disclaimer
pi_128494315
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zijn juist meer hypotheekverstrekkers die geneigd zijn de restschuld mee te financieren. Dat is pas sinds kort. Wij konden het ook niet meefinancieren en hebben dus wat levensverzekeringen laten uitbetalen en wat spaargeld van B (van ons, maar via zijn werk geregeld) laten vrijvallen. Eigenlijk al zijn spaargeld. We zijn nu dus blut, maar hebben wel een goedkoper huis gekocht en zitten dadelijk met lagere maandlasten. In een groter huis met tuin, weliswaar in Amsterdam Noord in plaats van Watergraafsmeer, maar Noord valt ons 100% mee!
Volgens mij doet de rabobank het wel, maar dat weet ik niet 100% zeker. Weet je wat het is, we moeten het denk ik maar gewoon even afwachten. En opzich zitten we echt prima, maar ook al ben ik pas 25 mijn hormonen gieren af en toe. Mijn vriend word in november 32, dus je wilt verder.
Dat is wat de situatie lastig maakt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128494377
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het moet ook ZIJN keuze zijn.
Wel jammer als ie dat niet zou durven vanwege zijn ouders. Of hebben ze meebetaald?
Oh maar als we het zouden beslissen zou hij er echt helemaal achter moeten staan. Zijn ouders hebben niet meebetaald. Maar die hebben nogal een andere denkwijze. En mijn vriend heeft tot zijn 28e thuis gewoond. En zijn ouders vinden het lastig dat wij nu samen de beslissingen nemen heb ik het idee.
En dat ik voor hem zorg.. Dat soort dingetjes..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:13:01 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_128494392
ah, de eierstokken :+
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:26:36 #159
217702 Lonaa
Honger!
pi_128494868
Mijn lunch was _O_

3 pannenkoekjes van courgette, 100 gram gerookte zalm, wat yoghurt. _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128495035
Ik denk dat ik voorlopig ook niet uit mijn huurappartementje vertrek, als ik dit zo hoor. Wat een gedoe zeg, bah!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:32:56 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_128495073
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:31 schreef Zeester het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig ook niet uit mijn huurappartementje vertrek, als ik dit zo hoor. Wat een gedoe zeg, bah!
Er is niks mis met een huis kopen, integendeel. Zolang je realistisch blijft en niet koopt met het doel er winst op te maken of het binnen no time ff door te verkopen voor dezelfde prijs, vooral doen!
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:32:58 #162
217702 Lonaa
Honger!
pi_128495075
Ik ben ook errug blij met mijn gehuurde benedenwoning. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128495121
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:31 schreef Zeester het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig ook niet uit mijn huurappartementje vertrek, als ik dit zo hoor. Wat een gedoe zeg, bah!
Ik zit in een huurhuis. Veel mensen van deze wijk zijn er uit gegaan en dan wordt de boel verkocht. Ik zou best dit huis willen kopen. Echter daar doet de gemeente dan weer niet aan :?
pi_128495145
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er is niks mis met een huis kopen, integendeel. Zolang je realistisch blijft en niet koopt met het doel er winst op te maken of het binnen no time ff door te verkopen voor dezelfde prijs, vooral doen!
'
Nee, dat is ook zo, maar in Amsterdam is een gunstig geprijsde huurwoning altijd een betere vangst dan een koophuis, prijs-kwaliteit technisch.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:36:05 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_128495192
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik zit in een huurhuis. Veel mensen van deze wijk zijn er uit gegaan en dan wordt de boel verkocht. Ik zou best dit huis willen kopen. Echter daar doet de gemeente dan weer niet aan :?
Dat vind ik wel opmerkelijk :?
disclaimer
pi_128495244
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat vind ik wel opmerkelijk :?
Jep ik ook. Ze hebben wel een notitie gemaakt dat we wel interesse hebben om dit huis te kopen. .. :')
Misschien moet ik maar weer eens bellen. Of vaker bellen
pi_128495276
Is dat niet zo omdat je als bestaande huurders iets van 20% korting moet krijgen op de woning? Of heb ik dat verzonnen?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:40:57 #168
217702 Lonaa
Honger!
pi_128495368
Volgens mij heb ik net mijn kleine teen gekneusd. Of gebroken.

Ik verga van de pijn. Goddomme. Of ik stel me aan.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 13:13:17 #169
5428 crew  miss_sly
pi_128496541
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:34 schreef Zeester het volgende:

[..]

'
Nee, dat is ook zo, maar in Amsterdam is een gunstig geprijsde huurwoning altijd een betere vangst dan een koophuis, prijs-kwaliteit technisch.
Juist in Amsterdam is het prijs-technisch gezien nog zeer interessant een gunstig geprijsde koopwoning te veroveren!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128496593
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Juist in Amsterdam is het prijs-technisch gezien nog zeer interessant een gunstig geprijsde koopwoning te veroveren!
Ja, maar dat zou ik sowieso niet kunnen betalen. En een vriendinnetje van mij huurt in dezelfde straat een appartement wat wel iets groter is (70m2 ipv 50m2), maar wat aan kale huur alleen al 2x zo duur is. Dus mijn appartement is wel echt gunstig geprijsd ;)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:17:50 #171
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128496710
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:04 schreef Meke het volgende:
Even iets heel anders hè, wat drinken jullie allemaal? :D Want water vind ik meh, maar een halve liter per dag kan. Thee is prima, maar daar zet ik ook geen potten vol van. En al het andere dat ik lekker vind zit óf vol calorieën óf vol aspartaam.. Eten weet ik prima wat enigzins okee is, maar drinken wordt denk ik een grotere opgave :+
Ik zet 's ochtends een waterkoker vol en die gaat met een theezakje mee naar boven. Waar de kat volgens ons nieuwe ritueel het theezakjezakje krijgt O+ Op mijn werk maar ik een nieuwe pot thee of doe ik koud water in de thermoskan. Ik zit mijn mok of glas eigenlijk de hele dag bij te vullen, ik ben een erg dorstig mens, ik denk dat ik zeker 3 liter drink per dag. Ik koop ook vaak een bos munt die dan met of zonder limoen of citroen met warm of koud water wordt overgoten.
Tussen de middag drink ik tomatensap en bij het avondeten een glas magere melk. 's Avonds drink ik spa rood. Ook weer soms met limoen, citroen of munt.

Ik heb net een 35% korting sapje en bakje Toscaanse salade gevonden bij AH O+ Ik drink de helft van het sapje morgen op, anders wordt het too much.
Spoilers!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:19:08 #172
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128496763
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:26 schreef Lonaa het volgende:
Mijn lunch was _O_

3 pannenkoekjes van courgette, 100 gram gerookte zalm, wat yoghurt. _O_
Klinkt lekker!!! Hoe heb je ze gemaakt?

:* voor je al dan niet aanstellende teen.
Spoilers!
pi_128497223
Dank je wel moeders, was ik in de poetsmood.. Heb ik denk een uur een een kwartier gekletst aan de telefoon..

Soms vind ik mooi om te zien dat onze relatie zoveel beter is en anders is nu. Nu moet ik haar soms troosten en opbeuren. Of vertellen dat ze zich niet druk moet maken.

En nu ben ik een beetje emotioneel door het gesprek.. Dus ik ga maar gauw verder aan de poets.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128497939
O+ Tonijn in pikante saus
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128498109
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Dank je wel moeders, was ik in de poetsmood.. Heb ik denk een uur een een kwartier gekletst aan de telefoon..

Soms vind ik mooi om te zien dat onze relatie zoveel beter is en anders is nu. Nu moet ik haar soms troosten en opbeuren. Of vertellen dat ze zich niet druk moet maken.

En nu ben ik een beetje emotioneel door het gesprek.. Dus ik ga maar gauw verder aan de poets.
Moeders worden op een gegeven moment je kinderen, vinnik. In mijn geval in ieder geval wel :P.

Nou ik denk dat ik wel af ga vallen deze maand hoor dames. Op vakantie snaai ik echt veel en veel minder vaak. Ik zit nu op het vliegveld met cola en een bounty, want had wat suiker nodig (ik stap zo op vlucht nr 5 in 4 dagen :')), maar dat is het enige ongezonde deze week geweest geloof ik.

En m'n moeder vond dat ik er slanker uitzag *O*. En ik heb sjans gehad met een hele leuke jongen *O*. En sowieso wel leuke reacties gehad *O*.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:07:07 #176
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128498390
Dat gaat helemaal goedkomen Clums! Veel plezier!
Spoilers!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:09:34 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128498466
Wat fijn Clums! :Y
Succes op je lange vlucht en vooral daar na aankomst! :*
***
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:10:10 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_128498480
geniet er van Clumsy!
disclaimer
pi_128498811
}:|
ik moet eens ontbijten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
on the bright side: je valt er wel lekker mee af :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_128498877
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
}:|
ik moet eens ontbijten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
on the bright side: je valt er wel lekker mee af :P
Niet de juiste manier... maar ik viel er zo'n 10 kilo mee af _O-

:*
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:21:27 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128498908
:o Barretje! :o Tsjonge! Wat heftig zeg!
Idd lastig om dan jezelf op het goede pad te houden. :Y Dikke :*

Ik kwam hier -O- doen omdat ik helemaal niet echt trek had vandaag, nu net pas mijn brood op wegens druk, 2 m kipfilet, 1 m appelstroop, stuk komkommer erachteraan en onmiddelijk ga ik zitten bedenken wat ik nog meer kan snaaien... -O-
***
pi_128498914
Pff sterkte Bar!
My salvation lies in your love..
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:22:00 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_128498920
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
}:|
ik moet eens ontbijten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
on the bright side: je valt er wel lekker mee af :P
Jezus wat een schrik! En best onverwachts! Sterkte er mee :*
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:23:14 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128498959
Bar :*
Spoilers!
pi_128498962
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
}:|
ik moet eens ontbijten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
on the bright side: je valt er wel lekker mee af :P
He, das geen leuk nieuws.. Sterkte..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128498995
Thanks Ladies O+. Gaat helemaal goedkomen. Oh en ik ben over m'n jurkjesangst heen. Als ik zie hoe dík sommige meiden zijn en toch minirokjes aandoen, kunnen mijn knielange dingen ook wel :P.

Barretje, wat naar! Misschien dat het wel oplucht dat de beslissing dan gevallen is? Heel veel succes de komende tijd!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:24:57 #187
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128499019
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
:o Barretje! :o Tsjonge! Wat heftig zeg!
Idd lastig om dan jezelf op het goede pad te houden. :Y Dikke :*

Ik kwam hier -O- doen omdat ik helemaal niet echt trek had vandaag, nu net pas mijn brood op wegens druk, 2 m kipfilet, 1 m appelstroop, stuk komkommer erachteraan en onmiddelijk ga ik zitten bedenken wat ik nog meer kan snaaien... -O-
Dat is exact de reden waarom ik absoluut, absoluut regelmatig moet eten. Zodra ik uitstel lijkt het alsof mijn eten in het niets verdwijnt en blijf ik honger houden.
Spoilers!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:27:54 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_128499111
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Thanks Ladies O+. Gaat helemaal goedkomen. Oh en ik ben over m'n jurkjesangst heen. Als ik zie hoe dík sommige meiden zijn en toch minirokjes aandoen, kunnen mijn knielange dingen ook wel :P.

Barretje, wat naar! Misschien dat het wel oplucht dat de beslissing dan gevallen is? Heel veel succes de komende tijd!
Oh man, ik had dus een badpak gekocht speciaal voor als ik niet in mijn prive zwembad zou zijn... we maakten een boottochtje en ik zag meiden van minimaal 130 kilo in triangelbikini's. Sterker nog. Er waren maar twee vrouwen met een badpak van de ca. 30. Ik en de enige andere Nederlandse (die overigens wel slank was). Conclusie: die schaamte is bijzonder Hollands _O-
disclaimer
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 14:31:14 #189
5428 crew  miss_sly
pi_128499228
Barretje, heftig! Sterkte!

Clumsy, heel veel plezier! *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:33:34 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128499307
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh man, ik had dus een badpak gekocht speciaal voor als ik niet in mijn prive zwembad zou zijn... we maakten een boottochtje en ik zag meiden van minimaal 130 kilo in triangelbikini's. Sterker nog. Er waren maar twee vrouwen met een badpak van de ca. 30. Ik en de enige andere Nederlandse (die overigens wel slank was). Conclusie: die schaamte is bijzonder Hollands _O-
Ik kijk op dinsdag met aquafit altijd mijn ogen uit. We zijn meestal met een vrouw of 30 in het zwembad en er zijn er hooguit 5 met een goed figuur. En misschien in totaal 10 met badkleding die goed bij hun figuur past.
Het water komt bij veel vrouwen tot borsthoogte en als je die jesters soms heen en weer ziet zwaaien :X
Spoilers!
pi_128499319
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh man, ik had dus een badpak gekocht speciaal voor als ik niet in mijn prive zwembad zou zijn... we maakten een boottochtje en ik zag meiden van minimaal 130 kilo in triangelbikini's. Sterker nog. Er waren maar twee vrouwen met een badpak van de ca. 30. Ik en de enige andere Nederlandse (die overigens wel slank was). Conclusie: die schaamte is bijzonder Hollands _O-
Kiek mij dan geïntegreerd zijn O+. Ik heb die ene stippeltjes badpakdinges gekocht die ik hier wel eens gelinkt heb en die is echt heel erg leuk. M'n bovenbenen zijn wel echt afschuwelijk vind ik, dus dat gaat nog even duren voordat ik eroverheen kom. We zullen zien. Een jaar geleden droeg ik nog geen teenslippers omdat ik m'n voeten lelijk vond, dus langzaamaan komt het wel goed :D.

Het is heel suf, maar het helpt wel dat ik in Turkije een paar keer aangesproken ben door jongens. Gewoon goed voor het egootje.

Als je trouwens van je kinderwens af wil moet je een paar dagen op het vliegveld doorbrengen. M'n eierstokken zijn nog nooit zo stil geweest :{.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:37:13 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_128499440
Kinderen op vakantie :r :r
disclaimer
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 14:38:13 #193
5428 crew  miss_sly
pi_128499473
Vliegvelden en vliegtuigen zijn doorgaans niet de plek waar kinderen het gezelligste zijn, nee :D Niet zo gek, ook veel volwassenen zie je er niet op hun best :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128499550
gheheh.. volwassenen en vliegen.. pfftt..
ik snap nooit zo goed dat iedereen staat te dringen om dat apparaat in te mogen.. blijf het liefst zo lang buiten staan..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:41:06 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128499581
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:38 schreef miss_sly het volgende:
Vliegvelden en vliegtuigen zijn doorgaans niet de plek waar kinderen het gezelligste zijn, nee :D Niet zo gek, ook veel volwassenen zie je er niet op hun best :+
:D Idd ja!
Het begint al met het feit dat het gros van de mensen spontaan hun vermogen tot (logisch) nadenken verliezen op het moment dat ze bij schiphol de draaideuren door komen. :X :'( :X
***
pi_128499616
Zelfs kotsende, poepende baby's krijgen mijn eierstokken net stil :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige keer op het werk een babytje die aan de diarree was, werkelijk het spoot eruit van de verschoontafel naar de wasbak aan de andere kan van de muur (zo'n 2 meter). Zo zielig..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128499680
Ik vind vliegen leuk en vliegvelden ook, maar mensen niet. Best lastig :'). Maar Schiphol heeft echt iets magisch voor me, om een of andere reden. Ik ben een Hello Goodbye-jankerd :@.

Maar vorige zomer 8 vluchten in een maand gedaan en nu weer, dat is toch iets te veel. Volgend jaar echt eens kijken hoe dat met air Miles sparen zit :P.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:43:48 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128499690
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Zelfs kotsende, poepende baby's krijgen mijn eierstokken net stil :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige keer op het werk een babytje die aan de diarree was, werkelijk het spoot eruit van de verschoontafel naar de wasbak aan de andere kan van de muur (zo'n 2 meter). Zo zielig..
Zeker niet in de wasbak?
Spoilers!
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 14:45:17 #199
5428 crew  miss_sly
pi_128499739
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Idd ja!
Het begint al met het feit dat het gros van de mensen spontaan hun vermogen tot (logisch) nadenken verliezen op het moment dat ze bij schiphol de draaideuren door komen. :X :'( :X
En staan te dringen om te boarden. Dat vliegtuig vertrekt echt niet binnen 2 minuten nadat de melding komt dat boarding start :')
En staan te dringen om het vliegtuig te verlaten, laaaaang voordat het überhaupt stilstaat en de deur open gaat :')

Nee, heel raar hoor dat kinderen niet leuk zijn op een vliegveld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 14:46:59 #200
5428 crew  miss_sly
pi_128499791
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind vliegen leuk en vliegvelden ook, maar mensen niet. Best lastig :'). Maar Schiphol heeft echt iets magisch voor me, om een of andere reden. Ik ben een Hello Goodbye-jankerd :@.

Maar vorige zomer 8 vluchten in een maand gedaan en nu weer, dat is toch iets te veel. Volgend jaar echt eens kijken hoe dat met air Miles sparen zit :P.
Ik ben ook gek op Schiphol. Gewoonweg omdat ik er alleen kom omdat ik op vakantie ga, en dus begint mijn blije vakantiegevoel er direct te borrelen O+
S is er ook gek op, maar we kennen ook weinig stress als we gaan vliegen, doen rustig aan, hoeven maar een klein stukje naar Schiphol, zodat ze niet al genoeg van reizen heeft voor we begonnen zijn, etc.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:47:01 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128499792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En staan te dringen om te boarden. Dat vliegtuig vertrekt echt niet binnen 2 minuten nadat de melding komt dat boarding start :')
En staan te dringen om het vliegtuig te verlaten, laaaaang voordat het überhaupt stilstaat en de deur open gaat :')

Nee, heel raar hoor dat kinderen niet leuk zijn op een vliegveld.
Terwijl ze dan weer niet even, terwijl ze toch in die rij staan, alvast kunnen bedenken dat het handig is om je zakken alvast leeg te maken ofzo. :X :') Want als het op de security aan komt hebben ze ineens alle tijd om ontieglijk stom te gaan staan doen. :X -O-
***
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:47:49 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_128499823
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En staan te dringen om te boarden. Dat vliegtuig vertrekt echt niet binnen 2 minuten nadat de melding komt dat boarding start :')
En staan te dringen om het vliegtuig te verlaten, laaaaang voordat het überhaupt stilstaat en de deur open gaat :')

Nee, heel raar hoor dat kinderen niet leuk zijn op een vliegveld.
Ik vind het altijd zo aandoenlijk dat moeders het altijd komen verdedigen O+

Mijn tolerantiegrens is gewoon enorm laag als het om kinderen gaat. Ik heb nog steeds de neiging om ze te bitchslappen als ze beginnen te blèren zonder dat er echt iets aan de hand is.
En dat zal ongetwijfeld aaaaaallemaal anders worden zodra ik zelf kinderen heb, uiteraard, maar nu is het nog zoals het is.
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:51:04 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_128499942
Dat gegeven neemt niet weg dat grote mensen zich ook vaak verwonderlijk gedragen op vliegvelden.
Daarom boek ik ook zover mogelijk gewoon van tevoren altijd mijn stoelen O+
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:52:17 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128499991
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo aandoenlijk dat moeders het altijd komen verdedigen O+

Mijn tolerantiegrens is gewoon enorm laag als het om kinderen gaat. Ik heb nog steeds de neiging om ze te bitchslappen als ze beginnen te blèren zonder dat er echt iets aan de hand is.
En dat zal ongetwijfeld aaaaaallemaal anders worden zodra ik zelf kinderen heb, uiteraard, maar nu is het nog zoals het is.
Ik doe niet mee hoor. :@
Ik ben gisteren nog in de tuin gaan zitten omdat ze echt het bloed onder mijn nagels vandaan haalden tijdens het eten. Dus ik heb ze samen aan tafel laten zitten en heb in alle rust buiten mijn kommetje soep op zitten eten.

Daarna ben ik naar binnen gegaan, heb ik ze in sneltreinvaart geholpen hun eigen eten op te eten, toetje erachteraan, naar boven, pyjama's aan, tanden poetsen en naar bed.
Ik zei 'als ik 1 ding hoor, gaat de slaapkamerdeur dicht' maar vlgs mij was dat niet nodig. :o :D :@
Om 10 over 7 was het stil! *O* O+
***
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:54:20 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_128500082
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik doe niet mee hoor. :@
Ik ben gisteren nog in de tuin gaan zitten omdat ze echt het bloed onder mijn nagels vandaan haalden tijdens het eten. Dus ik heb ze samen aan tafel laten zitten en heb in alle rust buiten mijn kommetje soep op zitten eten.

Daarna ben ik naar binnen gegaan, heb ik ze in sneltreinvaart geholpen hun eigen eten op te eten, toetje erachteraan, naar boven, pyjama's aan, tanden poetsen en naar bed.
Ik zei 'als ik 1 ding hoor, gaat de slaapkamerdeur dicht' maar vlgs mij was dat niet nodig. :o :D :@
Om 10 over 7 was het stil! *O* O+
Dan heb je je punt goed gemaakt :D
disclaimer
pi_128500106
Ik vind kinderen leuk, maar ouders die niet opvoeden kunnen echt de tering krijgen. Zo'n bagagerol is geen speelgoed, en als ik met mijn koffer van 30 kilo stijntjes melktandjes eruitknal lig ik er niet wakker van.

Ho, boarden n
pi_128500113
Ik heb 4 jaar op Schiphol achter de douane gewerkt, en heb slecht 2x (nouja, 4x want heen en terug) gevlogen in m'n leven. Mijn associatie met schiphol is dus totaaal niet vakantie-gerelateerd. Ik heb me in die tijd wel voorgenomen om nooit te gaan vliegen met kids onder de 4, want die zijn altijd zo moe/suf/voelen zich kut, en er zijn ook meer dan genoeg leuke vakantiebestemmingen die iets dichterbij liggen. Al is 12 uur in de auto met kids wrslk net zo kut als een paar uurtjes vliegen, maar dan val je iig alleen jezelf lastig en niemand anders.

Clumsy: good for you dat je gewoon iets fijns aantrekt. Ik ben recent ook van knielange rokjes op kortere rokjes overgestapt op advies van vriendinnen (wel met legging/hoge denier panty eronder vooralsnog en dat voelt echt super, al is het wel wennen en trek ik hem de hele tijd aan de achterkant omlaag ;). Geniet van je vakantie!

Barretje, wat vervelend. Hopelijk blijf je 'on-track' in de moeilijke tijd. Sterkte.
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 14:55:16 #208
5428 crew  miss_sly
pi_128500125
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Terwijl ze dan weer niet even, terwijl ze toch in die rij staan, alvast kunnen bedenken dat het handig is om je zakken alvast leeg te maken ofzo. :X :') Want als het op de security aan komt hebben ze ineens alle tijd om ontieglijk stom te gaan staan doen. :X -O-
Jaaa :')
Jij bent natuurlijk ook een erg ervaren vlieger :D B ook, en het zijn ook allemaal ergernissen van hem.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 14:55:58 #209
5428 crew  miss_sly
pi_128500145
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo aandoenlijk dat moeders het altijd komen verdedigen O+

Mijn tolerantiegrens is gewoon enorm laag als het om kinderen gaat. Ik heb nog steeds de neiging om ze te bitchslappen als ze beginnen te blèren zonder dat er echt iets aan de hand is.
En dat zal ongetwijfeld aaaaaallemaal anders worden zodra ik zelf kinderen heb, uiteraard, maar nu is het nog zoals het is.
Ik kwam het niet verdedigen, ik kwam het bevestigen :o :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:56:15 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128500154
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan heb je je punt goed gemaakt :D
Echt hoor, ik sms-te naar F. 'Christus wat een monsters!'. :D :@

De oudste kon alleen maar rennen en gillen toen ik hem bij de BSO ophaald en de jongste laat zich dan altijd heerlijk meeslepen daarin.
De oudste mocht al meteen een kwartiertje tot rust komen op zijn slaapkamer bij thuiskomst, maar dat haalde niks uit, er was niks mee te beginnen, ik drong gewoon niet tot hem door. Nou, dan dus maar gewoon heel snel naar bed en hopen dat het morgen beter is. :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jaaa :')
Jij bent natuurlijk ook een erg ervaren vlieger :D B ook, en het zijn ook allemaal ergernissen van hem.
Ja, en ik weet ook wel dat het best allemaal spannend is en overweldigend kan zijn, maar idd is het voor mij zo enorm gesneden koek dat ik precies weet waar ik moet zijn, waar ik mijn tijdschrift ga halen, waar mijn kopje thee etc. etc. En dan kan ik me echt gruwelijk ergeren aan sommige mensen. :@
***
pi_128500258
Mijn kat heeft me gisteren onwijs in m'n bovenbeen gekrabt (eigen schuld want ik was hem aan het treiteren terwijl ik geen broek droeg, en hij schrok/viel van mijn schoot en bleef hangen in m'n dijbeen. En de wondjes zijn nu echt rood/dikkig en er zit een blauwe plek omheen :(. Zou betadine erop nu nog helpen, er zitten nl al wel korstjes op.
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 15:00:16 #212
5428 crew  miss_sly
pi_128500312
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt hoor, ik sms-te naar F. 'Christus wat een monsters!'. :D :@

De oudste kon alleen maar rennen en gillen toen ik hem bij de BSO ophaald en de jongste laat zich dan altijd heerlijk meeslepen daarin.
De oudste mocht al meteen een kwartiertje tot rust komen op zijn slaapkamer bij thuiskomst, maar dat haalde niks uit, er was niks mee te beginnen, ik drong gewoon niet tot hem door. Nou, dan dus maar gewoon heel snel naar bed en hopen dat het morgen beter is. :+

[..]

Ja, en ik weet ook wel dat het best allemaal spannend is en overweldigend kan zijn, maar idd is het voor mij zo enorm gesneden koek dat ik precies weet waar ik moet zijn, waar ik mijn tijdschrift ga halen, waar mijn kopje thee etc. etc. En dan kan ik me echt gruwelijk ergeren aan sommige mensen. :@
B vindt het alleen irritant van me dat ik graag ruim op tijd op Schiphol wil zijn, maar dat is gewoon om mijn vakantiegevoel te voeden :D
Hij is er altijd net een uurtje van tevoren en dan is het ook goed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:00:26 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_128500321
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik kwam het niet verdedigen, ik kwam het bevestigen :o :D
Oh okee, het kwam een beetje zo over van dat kinderen alleen maar vervelend zijn omdat hun ouders raar doen ofzo vandaar :D
En dat zal ook zeker een belangrijke factor zijn :')
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:00:38 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128500328
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:58 schreef Zeester het volgende:
Mijn kat heeft me gisteren onwijs in m'n bovenbeen gekrabt (eigen schuld want ik was hem aan het treiteren terwijl ik geen broek droeg, en hij schrok/viel van mijn schoot en bleef hangen in m'n dijbeen. En de wondjes zijn nu echt rood/dikkig en er zit een blauwe plek omheen :(. Zou betadine erop nu nog helpen, er zitten nl al wel korstjes op.
Beter is het denk ik om een washandje te drenken in een soda of groene biotex sopje en dat erop te leggen. :Y
De teennagel van mijn jongste ligt er zo goed als af en dat was van de week ook wat pusserig en rood en zo'n sopje werkt altijd als een trein.
Vlgs de huisarts was dat ook de enige goeie aanpak.
***
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:00:39 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128500330
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:58 schreef Zeester het volgende:
Mijn kat heeft me gisteren onwijs in m'n bovenbeen gekrabt (eigen schuld want ik was hem aan het treiteren terwijl ik geen broek droeg, en hij schrok/viel van mijn schoot en bleef hangen in m'n dijbeen. En de wondjes zijn nu echt rood/dikkig en er zit een blauwe plek omheen :(. Zou betadine erop nu nog helpen, er zitten nl al wel korstjes op.
Geen idee eigenlijk. Ik denk dat ik het zou openkrabben en ontsmetten... Geen idee of dat een goed idee is. Ik weet wel dat de vader van mijn bff een week in het ziekenhuis heeft gelegen nadat hij was gebeten door een zwerfkat :o
Spoilers!
pi_128500490
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Beter is het denk ik om een washandje te drenken in een soda of groene biotex sopje en dat erop te leggen. :Y
De teennagel van mijn jongste ligt er zo goed als af en dat was van de week ook wat pusserig en rood en zo'n sopje werkt altijd als een trein.
Vlgs de huisarts was dat ook de enige goeie aanpak.
Ok, ik heb nog wel soda, dus dat ga ik wel even proberen denk ik. Dankje voor de tip.

En denk dat het wel snor zit qua ziektes, want mijn kat is een binnenkat, en opzich deel je alle vieze ziektes al wel met je eigen kat. Heb in het begin toen ik hem net had (eerste kat) wel beetje last van lymf dingen gehad en dat is wat m'n huis-arts oom zei. Dat je ff aan elkaar moet wennen qua bacterieen zeg maar.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:04:56 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_128500511
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:58 schreef Zeester het volgende:
Mijn kat heeft me gisteren onwijs in m'n bovenbeen gekrabt (eigen schuld want ik was hem aan het treiteren terwijl ik geen broek droeg, en hij schrok/viel van mijn schoot en bleef hangen in m'n dijbeen. En de wondjes zijn nu echt rood/dikkig en er zit een blauwe plek omheen :(. Zou betadine erop nu nog helpen, er zitten nl al wel korstjes op.
Katten, altijd garant voor een beschamende dosis krassen op je lijf *O*
disclaimer
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 juli 2013 @ 15:17:13 #218
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_128500971
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo aandoenlijk dat moeders het altijd komen verdedigen O+

Mijn tolerantiegrens is gewoon enorm laag als het om kinderen gaat. Ik heb nog steeds de neiging om ze te bitchslappen als ze beginnen te blèren zonder dat er echt iets aan de hand is.
En dat zal ongetwijfeld aaaaaallemaal anders worden zodra ik zelf kinderen heb, uiteraard, maar nu is het nog zoals het is.
bij mij is dat ook niet veranderd door de komst van kind... Ik kan er nog steeds niet tegen. Janken zonder blauwe plekken, schaafwonden of echt verdriet wordt hier acuut afgekapt.

Vakantie O+ gisteren kersen, vandaag zoete perzik en frambozen, ik verheug me nu al op morgen!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:23:37 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_128501229
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

bij mij is dat ook niet veranderd door de komst van kind... Ik kan er nog steeds niet tegen. Janken zonder blauwe plekken, schaafwonden of echt verdriet wordt hier acuut afgekapt.

Vakantie O+ gisteren kersen, vandaag zoete perzik en frambozen, ik verheug me nu al op morgen!
:9~
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:06:23 #220
403253 Meke
after all this time? always.
pi_128502750
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Water leren drinken, want dat ik echt het beste, en thee. Eventueel een kan water maken met schijfjes citroen of limoen er in.
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ten eerste: laat je niet wijs maken dat je drie liter per dag moet drinken.
Ten tweede: laat een beetje los wat je lekker vindt en denk aan wat goed voor je is ;)
Een glas light frisdrank kan weinig kwaad, een fles is al minder.

Ik drink 's morgens koffie, 's middags water en 's avonds niks of een kop tisane, totaal een anderhalve liter gok ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zet 's ochtends een waterkoker vol en die gaat met een theezakje mee naar boven. Waar de kat volgens ons nieuwe ritueel het theezakjezakje krijgt O+ Op mijn werk maar ik een nieuwe pot thee of doe ik koud water in de thermoskan. Ik zit mijn mok of glas eigenlijk de hele dag bij te vullen, ik ben een erg dorstig mens, ik denk dat ik zeker 3 liter drink per dag. Ik koop ook vaak een bos munt die dan met of zonder limoen of citroen met warm of koud water wordt overgoten.
Tussen de middag drink ik tomatensap en bij het avondeten een glas magere melk. 's Avonds drink ik spa rood. Ook weer soms met limoen, citroen of munt.

Ik heb net een 35% korting sapje en bakje Toscaanse salade gevonden bij AH O+ Ik drink de helft van het sapje morgen op, anders wordt het too much.
Dankjullie :D En misschien moet ik inderdaad maar gewoon doorzetten.

En wellicht dat water 'oppimpen' werkt, ijsklontjes, bubbeltjes, citroentje :9
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_128502752
Hee heb een vraagje
Is die Kellogs Special K pleasure notenreep goed als tussendoortje

Lijstje :
O : 2 boterhammen met grilworst saté
L : 2 boterhammen met grilworst saté
T : Kellogs reep
D : geen idee
S : van 10:00-18:00 lopen in een magazijn
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:22:29 #222
217702 Lonaa
Honger!
pi_128503314
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Klinkt lekker!!! Hoe heb je ze gemaakt?

:* voor je al dan niet aanstellende teen.
Teen is nog steeds dik, rood en pijnlijk. Meh. ;(

Courgette pannenkoekjes:
Rasp courgette, knijp vocht eruit. Doe in een bak samen met 1 ei, wat bloem, peper, zout, eventueel andere kruiden (ik had bieslook). Goed mengen. Olie in de pan, dingejtes bakken. Klaar!
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:37:32 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128503769
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:06 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hee heb een vraagje
Is die Kellogs Special K pleasure notenreep goed als tussendoortje

Lijstje :
O : 2 boterhammen met grilworst saté
L : 2 boterhammen met grilworst saté
T : Kellogs reep
D : geen idee
S : van 10:00-18:00 lopen in een magazijn
Je hebt volgens mij wel erg veel beweging voor iemand die zo weinig eet. Voer je eten eens in een app zoals CalorieTeller in. Wat betreft tussendoortjes, kijk wat je nodig hebt. Je hebt nog geen fruit en groente op vandaag dus ik zou het eerder in die richting zoeken. In zo'n Kellog's reep zitten niet echt dingen waar je lichaam iets aan heeft. Verdiep je eens in ingrediëntendeclaraties op verpakkingen, dat is zeer leerzaam!
Spoilers!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:43:07 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128503937
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Teen is nog steeds dik, rood en pijnlijk. Meh. ;(

Courgette pannenkoekjes:
Rasp courgette, knijp vocht eruit. Doe in een bak samen met 1 ei, wat bloem, peper, zout, eventueel andere kruiden (ik had bieslook). Goed mengen. Olie in de pan, dingejtes bakken. Klaar!
Klinkt goed! Die pannenkoekjes dan ;)

Ik zit hier een beetje in dubio. Ik heb slecht geslapen en heb hoofdpijn. Dus ik heb geen zin om te zwemmen. Maar als ik niet ga zwemmen lig ik op de bank en wil ik iets eten. En mijn vriend is strontsacherijnig want die heeft nog veel slechter en minder geslapen dan ik. Ik denk dat ik toch maar ga zwemmen en als ik het na de eerste les niet volhoud kan ik altijd nog naar huis. Paracetamolletje er in dan maar.
Spoilers!
pi_128504079
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:06 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hee heb een vraagje
Is die Kellogs Special K pleasure notenreep goed als tussendoortje

Lijstje :
O : 2 boterhammen met grilworst saté
L : 2 boterhammen met grilworst saté
T : Kellogs reep
D : geen idee
S : van 10:00-18:00 lopen in een magazijn
Ik zou het niet aanraden, is namelijk >33% suiker.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:48:08 #226
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128504097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:06 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hee heb een vraagje
Is die Kellogs Special K pleasure notenreep goed als tussendoortje

Lijstje :
O : 2 boterhammen met grilworst saté
L : 2 boterhammen met grilworst saté
T : Kellogs reep
D : geen idee
S : van 10:00-18:00 lopen in een magazijn
Ik lees trouwens dat je 1.75 bent en 72 kilo weegt. Dat lijkt me niet echt te zwaar eigenlijk. Maar je bent natuurlijk altijd welkom hier om meer over verstandige voeding te leren.
Spoilers!
pi_128504366
Ben even al die producten van Special K bij langs aan het gaan...

Hun 'gezondste' product bevat 'maar' 17gr suiker/100gr _O- :')
De rest van die ontbijtgranen heb je ~25gr suiker/100gr...

En die repen dus 37gr suiker/100gr.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:56:51 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128504412
Wow :o

Het ligt er een beetje aan hoe je zoiets eet. Als je normaal gesproken een Mars eet, heb je waarschijnlijk meer aan zo'n Kellog's reep ;)
Spoilers!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:10:11 #229
217702 Lonaa
Honger!
pi_128504796
Ik heb boodschapjes gedaan. O+

Ik kocht 2 dragonfruits, die heb ik nog nooit gehad. Ook een mango, spinazie, groene asperges, lamskoteletjes, biefstuk en shoarma + benodigdheden.

Vanavond eten we shoarma met chapignons, sla, turks brood en knoflooksaus. Noms.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:10:51 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_128504815
Special K :') zo'n kutconcept :')
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:37:33 #231
217702 Lonaa
Honger!
pi_128505790
Iemand tips voor een fatsoenlijke weegschaal?
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:39:57 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_128505874
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 17:37 schreef Lonaa het volgende:
Iemand tips voor een fatsoenlijke weegschaal?
gewoon zo'n glazen van de blokker ^O^
zijn iets van 20 euro dacht ik.
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:43:01 #233
217702 Lonaa
Honger!
pi_128505979
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gewoon zo'n glazen van de blokker ^O^
zijn iets van 20 euro dacht ik.
Ik ben echt boos op dat goedkope prutding wat ik nu heb. Heb goffer 10 euro aan kutbatterijen uitgegeven, maar hij doet t nog niet. Ik ga m kapot gooien denk ik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128506364
Mijn glazen weegschaal was 9,99 bij de mediamarkt. :)
My salvation lies in your love..
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:12:08 #235
217702 Lonaa
Honger!
pi_128506826
Weegschaal zit in het winkelwagentje van Bol, wil ik ook nog een boek bestellen, website kapot. Bij vriendlief doet ie t wel. Ik ga huilen denk ik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128507748
Ik heb toch een buikje hoor Lucky Strike

Ik heb als avondeten spaghetti, met champignons , spekjes en een bourgin sausje.

Ik laat voortaan die Kellogs reep dan wel! Op mijn werk is het niet fijn om fruit te eten dus iemand een koekje of iets als makkelijk tussendoortje?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:50:04 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_128507897
Hoezo is dat niet fijn :? Op koek en brood ga je niet afvallen.
disclaimer
pi_128507986
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hoezo is dat niet fijn :? Op koek en brood ga je niet afvallen.
Moet ik een mes meenemen, een broodtrommel, moet ik hem daar open gaan snijden.
Ps : mag niet in een appel bijten (of andere harde dingen) omdat ik een aanrijding heb gehad
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:55:26 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128508053
Mijn lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: roggebrood m kaas, wortels
S: 5km hardlopen
L: 1 gek ei, 2 bh m kipfilet en komkommer, 1 m appelstroop
T: kwark m bessen, 1 gek ei
D: 1 dubbel wafel koekding, 3 aardbeiensnoepjes, stamp andijvie
S: Jillian level 2
T: wilde perzik
***
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:58:59 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_128508151
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:53 schreef WeCanDoIt het volgende:

[..]

Moet ik een mes meenemen, een broodtrommel, moet ik hem daar open gaan snijden.
Ps : mag niet in een appel bijten (of andere harde dingen) omdat ik een aanrijding heb gehad
er is meer dan appels. En anders snij je het thuis en doe je het in een bakje of zakje. Bananen en rijpe peren en nectarines zijn allemaal zacht hapfruit. En eet groente :)
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:07:46 #241
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_128508448
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:53 schreef WeCanDoIt het volgende:

[..]

Moet ik een mes meenemen, een broodtrommel, moet ik hem daar open gaan snijden.
Ps : mag niet in een appel bijten (of andere harde dingen) omdat ik een aanrijding heb gehad
Ik eet ook gewoon fruit op niet-standaard locaties, geschild/gepeld en al. Heb een zakmesje aan mn sleutelbos hangen, ideaal :)

Lijstje:
O: 2 crackers met chocopasta. Want ik had een ochtendhumeur. :6
T: Geen, stond te assisteren bij een punctie :{
L: 2 snee maisbrood, stuk komkommer en een handje cherrytomaatjes. Net naar binnen en toen ging mn pieper weer. :D
T: rijstwafel, peer (die als ochtendT in de planning stond...)
D: vegading, aardappeltjes, salade.
T: kiwi, yoghurt met muesli

Ow en:
Is er hier iemand die interesse heeft in een geld-terug-code van Tivall (vleesvervangers bij de AH)? Stuur mij even een dm/pm. dan stuur ik de code wel even op :)

[ Bericht 37% gewijzigd door douche-eendje op 02-07-2013 19:17:32 ]
pi_128508920
Wat is 'vloeibare suiker'? Ik stond net in de winkel en pakte Danoontje en daar stond als tweede ingrediënt 'vloeibare suiker'. Is dat niet gewoon glucose-fructose siroop? :D

Nu zo een lekkere spaghetti Bolognese :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:39:19 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128509621
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat is 'vloeibare suiker'? Ik stond net in de winkel en pakte Danoontje en daar stond als tweede ingrediënt 'vloeibare suiker'. Is dat niet gewoon glucose-fructose siroop? :D

Nu zo een lekkere spaghetti Bolognese :9
Pfff, te erg allemaal. Ze verzinnen ook maar weer wat :r
Een normaal mens weet ht allemaal ook niet meer...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:46:14 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_128509889
Ik dacht altijd dat cola vloeibare suiker was :+
disclaimer
pi_128510082
Maar als het 'gewone suiker' (sacharose of sucrose) is en dat maak je vloeibaar, dan zet je toch nog steeds 'sacharose' danwel 'sucrose' op de verpakking, toch? Waarom noem je het dan vloeibare suiker? Dus dan denk ik dat dat dat dus iets anders is, zoals glucose-fructose siroop. Op de website van Suikerunie staat wel vloeibare suiker, maar er staat niet bij wat voor suiker dat dan is: http://www.suikerunie.nl/Vloeibare-suiker.aspx
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128510158
Ah, ik kom er wel!
quote:
Vloeibare suiker

Geconcentreerde, vloeibare suikeroplossing (soms geïnverteert) voor onder meer gebruik in frisdranken. Vloeibare suiker bevat tenminste 62% droge stof en maximaal 3% invertsuiker. Vloeibare invertsuiker bevat tenminste 62% droge stof waarvan minimaal 3% en maximaal 50% invertsuiker.
quote:
Invertsuiker

Een mengsel van gelijke hoeveelheden glucose en fructose, verkregen door inverteren. Wordt onder meer in ontbijtkoek gebruikt.
Alleen wat nu bedoeld wordt met 'droge stof' staat weer nergens :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128510515
Chocomel met muesli, is dat wat? :') De melk is op, er is geen kwark meer en ik ontbijt altijd met muesli 8-) (en er is wel een pak chocomel :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:11:33 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128510928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Chocomel met muesli, is dat wat? :') De melk is op, er is geen kwark meer en ik ontbijt altijd met muesli 8-) (en er is wel een pak chocomel :D )
Muesli met vloeibare suiker :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128510984
Watermeloen op _O_
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:12:58 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_128510991
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Chocomel met muesli, is dat wat? :') De melk is op, er is geen kwark meer en ik ontbijt altijd met muesli 8-) (en er is wel een pak chocomel :D )
*ril
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:13:17 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_128511007
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef WeCanDoIt het volgende:
Watermeloen op _O_
bel de krant?
disclaimer
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 juli 2013 @ 20:31:25 #252
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_128511722
Ravioles (geen ravioli!), saus van crème fraiche met wat uitgebakken spekjes, sla en tomaat... Zooooo lekker!

Buitenlucht is goed voor je :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_128513797
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is een geniaal idee! Een beetje lastig uit de schaal scheppen wellicht maar zeker het proberen waard.
Ik gebruik of een siliconenschaal (taart eerst helemaal laten afkoelen), of een gewone springvorm, waar ik dan eerst een vel bakpapier over de bodem span.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128514570
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

bij mij is dat ook niet veranderd door de komst van kind... Ik kan er nog steeds niet tegen. Janken zonder blauwe plekken, schaafwonden of echt verdriet wordt hier acuut afgekapt.

:o Misschien hebben ze wel Weltschermz :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_128526178
quote:
'Neem gezonde levensstijl in cao op'
Werknemers en werkgevers zouden in de cao's een bepaling moeten opnemen die eisen stelt aan de levensstijl van werknemers.

Op die manier kun je mensen met zachte hand dwingen er een gezonde levensstijl op na te houden.
Dat bepleit voorzitter Paul Rosenmöller van het Convenant Gezond Gewicht nu mensen zich steeds bewuster worden van het feit dat een gezonde levensstijl belangrijk is om goed te kunnen functioneren.

''Bewustwording is één van de taken van het convenant, maar uiteindelijk moet bewustwording ook worden omgezet in actie'', zegt Rosenmöller.
Hij zou daarom graag zien dat de Stichting van de Arbeid, het landelijk overlegorgaan van de centrale organisaties van werkgevers en werknemers, dit gaat bepleiten.
Dat je van je baas moet afvallen (makkelijk te controleren), ophouden met veel te vet en eenzijdig eten (niet te controleren), meer moet bewegen (tenzij je coopertesten gaat afnemen niet te zien) of stoppen met roken (niet te zien). _O- Het komt er dus op neer dat je dan alleen zou moeten afvallen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 juli 2013 @ 07:42:11 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128526216
Belachelijk ja. Ik heb slankecollegas die leven op een plak ontbijtkoek, niet lunchen en zichzelf s avonds volvreten met chips. Lekker gezond.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 07:43:05 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_128526224
Stoppen met roken is wel degelijk te testen. Misschien wat minder met blote oog waarneembaar, maar dat kun je ook met je neus.
En gedwongen sport enzo :D makkelijk is het niet, maar onmogelijk ook niet.
disclaimer
pi_128526245
Dan zou ik wel eindelijk een punt hebben in mijn kruistocht tegen collega's die de snoeppot steeds volgooien *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 3 juli 2013 @ 08:08:23 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128526429
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan zou ik wel eindelijk een punt hebben in mijn kruistocht tegen collega's die de snoeppot steeds volgooien *O*
Ja dat idd! :Y
Of als bestuur komt en denkt dat we allemaal heel zielig zijn en zelf geen snoep en chocola kunnen kopen ofzo. :o :')
Heel aardig hoor, maar van mij hoeft al die zooi niet. :N
***
pi_128527272
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 07:42 schreef Tinkepink het volgende:
Belachelijk ja. Ik heb slankecollegas die leven op een plak ontbijtkoek, niet lunchen en zichzelf s avonds volvreten met chips. Lekker gezond.
Ja ggrrr
:(

Gister rondje gelopen, evy les 1 ging wel aardig maar jeetje wat gaat dat snel achteruit zeg ....

Nou ik heb een bak yoghurt op met all bran en een banaan.. en nu op weg naar de sportschool :W

* LovelyLady mezelf schop onder kont geeft *)
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 09:24:07 #261
5428 crew  miss_sly
pi_128527747
Ik vind het betuttelend, hoe goed het misschien ook zou zijn!

Lijstjes!
(g)
O: magere yoghurt met aardbeien en cruesli, verse jus, thee
T: twee crackers met humus
L: bruine bol filet, bruin bolletje rosbief
T: peer
T: cracker humus
D: gnocchi met spinazie en tomaten
T: stukje kaas en appel
S: sportschool 5 kwartier

(v)
O: magere yoghurt met halve banaan en aardbeien en cruesli, verse jus, thee
T: twee crackers met humus
L: bruine bol filet, bruin bolletje rosbief
T: appel + druiven
T: magere fruityoghurt
D: rijstschotel met bleekselderij

L en D van vandaag kan nog anders blijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 juli 2013 @ 09:27:06 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_128527828
In Japan werkt het anders prima :) blijven altijd lastige dingen tho...
disclaimer
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 09:36:48 #263
5428 crew  miss_sly
pi_128528101
Japan is ook wel een heel andere cultuur!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128528112
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Japan is ook wel een heel andere cultuur!
Ochtendgymnastiek met al je collega's op het dak van het bedrijf 's morgens _O- _O-
Ik zie het al helemaal voor me :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 juli 2013 @ 09:41:39 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_128528221
Tuurlijk is Japan een heel andere cultuur. Maar ik vind best dat je werkgever zich enigszins mag bemoeien met je gezondheid als in positieve stimulans wellicht met een lichte dwang (maar dan meer in de zin van, belonen voor goed gedrag).
Het kost een werkgever ook kolere veel geld als jij door je slechte gedrag in de ziektewet komt te zitten namelijk.
disclaimer
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 09:48:26 #266
5428 crew  miss_sly
pi_128528379
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
Tuurlijk is Japan een heel andere cultuur. Maar ik vind best dat je werkgever zich enigszins mag bemoeien met je gezondheid als in positieve stimulans wellicht met een lichte dwang (maar dan meer in de zin van, belonen voor goed gedrag).
Het kost een werkgever ook kolere veel geld als jij door je slechte gedrag in de ziektewet komt te zitten namelijk.
Ik vind dat een werkgever zich daar dus helemaal niet mee mag bemoeien. Enige dat hij kan, en naar mijn mening zou moeten, doen, is gezond voedsel aanbieden als bedrijf. Dus gezond voedsel in de bedrijfskantine, geen gefrituurde zooi, geen snoepautomaten, wel (gratis) fruit. Het dus moeilijker maken om op het werk ongezond te eten en te snoepen. Het mogelijk maken om te sporten, bijvoorbeeld door de middagpauze beschikbaar te maken of sportabonnementen met korting aan te bieden. Maar hij mag zich er niet mee bemoeien. Waarom? En mag hij zich dan ook bemoeien met welke sport ik doe? Of ik op wintersport kan, want dan kan ik iets breken. Of op backpackreis naar Azie, want stel dat ik er verkeerd eet en ziek word?

Nee hoor, stimuleren en motiveren, absoluut, maar bemoeien zeker niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 09:48:39 #267
5428 crew  miss_sly
pi_128528386
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ochtendgymnastiek met al je collega's op het dak van het bedrijf 's morgens _O- _O-
Ik zie het al helemaal voor me :D
Ja :D Geweldig toch!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 juli 2013 @ 09:56:44 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_128528563
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind dat een werkgever zich daar dus helemaal niet mee mag bemoeien. Enige dat hij kan, en naar mijn mening zou moeten, doen, is gezond voedsel aanbieden als bedrijf. Dus gezond voedsel in de bedrijfskantine, geen gefrituurde zooi, geen snoepautomaten, wel (gratis) fruit. Het dus moeilijker maken om op het werk ongezond te eten en te snoepen. Het mogelijk maken om te sporten, bijvoorbeeld door de middagpauze beschikbaar te maken of sportabonnementen met korting aan te bieden. Maar hij mag zich er niet mee bemoeien. Waarom? En mag hij zich dan ook bemoeien met welke sport ik doe? Of ik op wintersport kan, want dan kan ik iets breken. Of op backpackreis naar Azie, want stel dat ik er verkeerd eet en ziek word?

Nee hoor, stimuleren en motiveren, absoluut, maar bemoeien zeker niet.
ik denk ook een beetje vanuit de werkgever en de verantwoordelijkheden die we naar elkaar toe zouden kunnen nemen. Maar goed, dan denken we dus anders over die dingen ;)
disclaimer
pi_128529148
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat een werkgever zich daar dus helemaal niet mee mag bemoeien. Enige dat hij kan, en naar mijn mening zou moeten, doen, is gezond voedsel aanbieden als bedrijf. Dus gezond voedsel in de bedrijfskantine, geen gefrituurde zooi, geen snoepautomaten, wel (gratis) fruit. Het dus moeilijker maken om op het werk ongezond te eten en te snoepen. Het mogelijk maken om te sporten, bijvoorbeeld door de middagpauze beschikbaar te maken of sportabonnementen met korting aan te bieden. Maar hij mag zich er niet mee bemoeien. Waarom? En mag hij zich dan ook bemoeien met welke sport ik doe? Of ik op wintersport kan, want dan kan ik iets breken. Of op backpackreis naar Azie, want stel dat ik er verkeerd eet en ziek word?

Nee hoor, stimuleren en motiveren, absoluut, maar bemoeien zeker niet.
Ik ben het met jou eens :Y En dan mag er nog heel veel veranderen in het bedrijfsrestaurant hier :D
Dat zou een prima start zijn! We krijgen al wel korting op een abonnement bij een Achmea Healthcenter.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:28:01 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_128529457
Laat ik mezelf even verduidelijken, ik ben er niet voor dat je werkgever bij alles wat je doet in je nek staat te hijgen he ;)

Overigens, donderdag had ik een afscheidsborrel in het Grand Café. Dat is niet van mijn werkgever, maar van de exploitant van de campus, maar toch. Het enige wat je daar kon bestellen als borrelhap is frituurmix, van die bamidingen enzo. Ik vind dat echt bizar.
Ik moest mezelf overigens echt forceren om niet door te eten van die zooi. Vond het toch wel typerend dat de jongeman van naar schatting 150 kilo waar ik mee stond te kletsen echt zonder te stoppen die schaal leeg stond te eten. Dan was een schaal met cherrytomaten en olijven wellicht toch een betere snaai-optie geweest
disclaimer
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:36:08 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128529671
Ik ben het wel met SQ eens. Maar goed, ik denk ook als eigenaar van een bedrijf. Het is onze grootste nachtmerrie dat we iemand maanden door moeten betalen als die door zijn eigen schuld iets mankeert.
Dat is dus exact wat meer bedrijven tegenhoudt om personeel aan te nemen. Maar goed, over dit soort dingen kan je uren discussiëren natuurlijk.

Wij hebben een buitengewoon efficiënt half uurtje bij de huisarts gehad.
SPOILER: lang verhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag vrij dus hoog snaai-risico. Hele dag dus maar volgepland met huisarts, kleding van schoonpa naar kledingbank brengen, bouwmarkt, visite, tuincentrum.
Met een lijstje voor vandaag natuurlijk:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: halve fles sap van AH, 2 crackers met oude kaas
L: 2 tosti's met geitenkaas
T: paprika, komkommer, olijven, bakje kwark
A: spazle, gorgonzolaspinazie, vegaburger
T: kersen
Spoilers!
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:37:47 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_128529717
Klinkt allemaal positief Lucky! *O*
disclaimer
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 10:41:39 #273
5428 crew  miss_sly
pi_128529836
Ja, maar dat zeg ik dus: een gezonde levensstijl stimuleren door gezonde dingen aan te bieden, vind ik een hele goede zaak. Maar als ik dat dan bij wijze van spreken niet wil en toch ongezond voedsel van thuis meeneem of in de pauze naar de snackbar ga, heeft hij er niets mee te maken. Hij mag zich er niet actief mee bemoeien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:42:11 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128529846
Goffer, mijn kat steelt gewoon een hele plak kaas van min cracker. Dat wordt weer kotsen....
Spoilers!
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:44:13 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_128529915
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Ja, maar dat zeg ik dus: een gezonde levensstijl stimuleren door gezonde dingen aan te bieden, vind ik een hele goede zaak. Maar als ik dat dan bij wijze van spreken niet wil en toch ongezond voedsel van thuis meeneem of in de pauze naar de snackbar ga, heeft hij er niets mee te maken. Hij mag zich er niet actief mee bemoeien.
tenzij het je prestaties enorm negatief beïnvloedt.
disclaimer
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:44:25 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_128529919
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goffer, mijn kat steelt gewoon een hele plak kaas van min cracker. Dat wordt weer kotsen....
:')
disclaimer
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 10:47:42 #277
5428 crew  miss_sly
pi_128530024
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tenzij het je prestaties enorm negatief beïnvloedt.
Maar dan gaat het om je prestaties, niet om je eetgewoonten ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:48:20 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_128530045
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar dan gaat het om je prestaties, niet om je eetgewoonten ;)
Dat klopt.
disclaimer
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:49:15 #279
217702 Lonaa
Honger!
pi_128530068
Verwacht lijstje:
O: 2 brood met gerookte zalm en sla.
T: boterham met oude kaas (roggebrood is smerig as fuck. Even nieuwe halen)
L: Grote salade, als ik het op kan brengen. Anders brood en wat fruit.
T: Fruit
D: Lamskotelet, aardappels, spitskool.

Ik ben moe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128530819
Ik vind ook niet dat het aan een baas is om je met zulke dingen te bemoeien. Ik geloof er aan de hand van mijn eigen dieet-journey wel echt heilig is dat het aan ieder ongezond mens is om zelf het moment te bepalen dat je er wat aan gaat veranderen. Dat kunnen anderen niet voor je doen. Daarom kan je werkgever inderdaad best gezonde opties presenteren, maar het is niet aan hem om je te verplichten daar ook gebruik van te maken. Dat kan je alleen zelf doen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:16:20 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128532951
In het kader van een beetje vreemd maar wel lekker: krenten/rozijnenbrood met geitenbrei met pecannoot en dadel :Y)
Spoilers!
pi_128533003
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het betuttelend, hoe goed het misschien ook zou zijn!
Ik vind het niet alleen betuttelend, maar ook nog eens een grove inbreuk op de persoonlijke levenssfeer. En daarnaast geloof ik er ook niet zo in, want van extrinsieke motivatie weten we al jaren dat die niet effectief is (om nog maar te zwijgen over de psychische gevolgen ervan). Ik zag eens een initiatief op, geloof ik, een intensive care-afdeling waarbij de leidster van de afdeling de verpleegkundigen onder haar stimuleerde om tussendoor pauzes te nemen, goed te eten en gezond te eten. Zo kan het ook. Maar ach, waarom zou je moeilijk doen als je ergens ook weer gewoon een wet of regel voor kunt maken. :+

Heb jij gister na het sporten niet meer gegeten? En heb jij eigenlijk een idee hoeveel calorieën je op een dag eet? Ik zou mijn dagmenu weer eens door een caloriechecker moeten halen om te kijken of ik wel genoeg eet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:23:59 #283
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128533240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goffer, mijn kat steelt gewoon een hele plak kaas van min cracker. Dat wordt weer kotsen....
:D

Als ik eten heb staan in een andere kamer mantra ik gewoon: Níet aan mijn eten komen! Níet aan mijn eten komen! Works like a charm, ook al weet ik niet eens of ze er überhaupt wel bij in de buurt zijn :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128533303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:23 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D

Als ik eten heb staan in een andere kamer mantra ik gewoon: Níet aan mijn eten komen! Níet aan mijn eten komen! Works like a charm, ook al weet ik niet eens of ze er überhaupt wel bij in de buurt zijn :')
Mijn kat lust geen kaas. Blikjes tonijn, blikjes mais en meloen zijn echt wel recept voor heel erg veel gemiauw ;)!
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:25:56 #285
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128533319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:23 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D

Als ik eten heb staan in een andere kamer mantra ik gewoon: Níet aan mijn eten komen! Níet aan mijn eten komen! Works like a charm, ook al weet ik niet eens of ze er überhaupt wel bij in de buurt zijn :')
Ik dacht dat ik het wel zou redden terwijl ik even mijn haren borstelde. Maar toen stootte ik de helft van mijn zooi van de wastafel omdat ik op wilde schieten met borstelen zodat de kat niet aan mijn eten zou komen. What was I thinking |:(

Onze kat eet alles wat mensen eten. Maar qua kattenvoer alleen Hills brokjes en elke zondag een Gourmet prakje. Geen snoepjes of wat dan ook. Ze eet het wel heel enthousiast op want ze heeft totaal geen lerend vermogen maar braakt ook weer alles uit.
Spoilers!
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:26:09 #286
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128533329
Werkgevers kunnen gezond eten ook stimuleren door contacten aan te gaan met gezonde cateraars (ipv een patatboer), zodat werknemers die overwerken alleen maar iets gezonds kunnen bestellen. Of ze kunnen een saladebar neerzetten in de kantine.

Wij hebben helemaal niets, alleen een candybar- en frisdrankautomaat :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:32:32 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_128533547
ik vind het allemaal nog wel meevallen hoor.
Ik heb bij een Amerikaans bedrijf gewerkt waar je een verklaring van niet-roken moest ondertekenen anders kreeg je geen contract :D (allez, dat gold niet voor Nederlandse werknemers, maar no way in hell dat ik durfde te roken voor of tijdens het werk daar :') )
disclaimer
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 12:38:20 #288
5428 crew  miss_sly
pi_128533736
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het niet alleen betuttelend, maar ook nog eens een grove inbreuk op de persoonlijke levenssfeer. En daarnaast geloof ik er ook niet zo in, want van extrinsieke motivatie weten we al jaren dat die niet effectief is (om nog maar te zwijgen over de psychische gevolgen ervan). Ik zag eens een initiatief op, geloof ik, een intensive care-afdeling waarbij de leidster van de afdeling de verpleegkundigen onder haar stimuleerde om tussendoor pauzes te nemen, goed te eten en gezond te eten. Zo kan het ook. Maar ach, waarom zou je moeilijk doen als je ergens ook weer gewoon een wet of regel voor kunt maken. :+
Helemaal mee eens. Regels zijn de oplossing voor alles *O* :')
quote:
Heb jij gister na het sporten niet meer gegeten? En heb jij eigenlijk een idee hoeveel calorieën je op een dag eet? Ik zou mijn dagmenu weer eens door een caloriechecker moeten halen om te kijken of ik wel genoeg eet.
Jawel, ik heb een appel en een stukje magere vegetarische kaas gegeten erna. O, en nog wat pistachenootjes tijdens Luther O+
Ik zou dat ook wel weer eens willen doen, zo'n caloriechecker. Geen idee welke.
Ik had laatst wel mijn bmr (toch, onderhoudshoeveelheid kcal) berekend, en dat was, uitgaande van driemaal fietsen en driemaal sporten per week, ruim 2300 kcal :o Ik vind het veel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:40:17 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_128533783
kaas is toch meestal wel vegetarisch?
disclaimer
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:40:55 #290
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128533806
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
kaas is toch meestal wel vegetarisch?
Misschien zat er een vliegje in opgesloten? ;(
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:41:15 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_128533821
ik raad overigens de CalorieTeller van Fat Secret aan. Niet alleen erg gebruiksvriendelijk maar je kan er ook nog je gewicht en beweging in bijhouden!
disclaimer
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:41:32 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_128533833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Misschien zat er een vliegje in opgesloten? ;(
Omnomnom :')
disclaimer
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 12:43:19 #293
5428 crew  miss_sly
pi_128533894
In kaas zit stremsel en dat is niet bepaald vegetarisch. In vegetarische kaas zit plantaardig stremsel.

http://www.vegetariers.nl(...)zen-zijn-vegetarisch
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:45:15 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_128533945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:43 schreef miss_sly het volgende:
In kaas zit stremsel en dat is niet bepaald vegetarisch. In vegetarische kaas zit plantaardig stremsel.

http://www.vegetariers.nl(...)zen-zijn-vegetarisch
Weer iets geleerd wat ik niet had willen weten ;(
disclaimer
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:48:48 #295
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128534061
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik raad overigens de CalorieTeller van Fat Secret aan. Niet alleen erg gebruiksvriendelijk maar je kan er ook nog je gewicht en beweging in bijhouden!
Ik ook. Hij synchroniseert prima tussen telefoon (android), PC (windows) en iPad. En op met je telefoon kan je barcodes scannen van je producten zodat je niet meer hoeft te zoeken.
Spoilers!
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 12:49:46 #296
5428 crew  miss_sly
pi_128534096
Ik heb die een tijdje gebruikt, toen vond ik hem fijn, maar onlangs keek ik weer, en hij lijkt veranderd? Ik kon er ineens niets meer mee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:51:45 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128534155
De meeste stremsels zijn nu ook vegetarisch. Even kaasboer vragen
Lebstremsel komt niet veel meer voor in fabriekskazen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 12:55:05 #298
5428 crew  miss_sly
pi_128534308
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
De meeste stremsels zijn nu ook vegetarisch. Even kaasboer vragen
Lebstremsel komt niet veel meer voor in fabriekskazen
Bij de vegetarische kazen wordt het wel apart vermeld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:56:46 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_128534385
in de FAQs van Uniekaas:

6.Bevat goudse kaas van Uniekaas plantaardig of dierlijk stremsel?
Goudse kaas van Uniekaas bevat dierlijk stremsel.
disclaimer
pi_128537984
Protip: niet na 17 uur vliegen op een dag, 's avonds in je hotelkamer op de weegschaal gaan staan :'). Ik dacht "heb een lege maag, ff kijken", 5 kilo verschil met thuis :D. Viel me daarna pas op dat m'n poten weit zien alsof ik hartfalen heb en op m'n sterfbed lig _O-.
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:22:56 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_128538341
Boem O+
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')