abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 18:35:37 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_128469171

Enkele goede en/of bekende horrorfilms:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele goede horror-regisseurs, -producenten, -scriptschrijvers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


NOTE:Wil je iets over de clou, de inhoud of de karakters van een film bespreken, bedenk dan dat niet iedereen die film al heeft gezien!! Verpest het dus niet voor anderen en gebruik spoiler-tags.

Spoiler-tags toepassen: Selecteer de betreffende tekst en klik op het horizontale streepje in je edit-veld

Zoals dit gedrocht
:


[ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 09-08-2013 20:09:57 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128469229
quote:
99s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Beetje donker maar de film speelt zich sowieso in het donker af, het gaat. Wel met Chinese? subs, maar de NL subs zijn eroverheen gezet, dus de Chinese zie je amper meer.
Thanks :)

Wacht nog even denk ik. Had hetzelfde met Evil Dead..was een dvdrip, maar echt matige kwaliteit helaas.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 18:37:43 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_128469249
OK The Purge kijk ik nu dus ;)

Met in de vrouwelijke hoofdrol trouwens Lena Headey die we kennen uit GoT (Cersei).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 18:38:54 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_128469291
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Thanks :)

Wacht nog even denk ik. Had hetzelfde met Evil Dead..was een dvdrip, maar echt matige kwaliteit helaas.
Ik heb ook geen HD TV dus het maakt mij niet zo heel veel uit als de kwaliteit iets minder is, als het maar geen CAM is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128469996
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Thanks :)

Wacht nog even denk ik. Had hetzelfde met Evil Dead..was een dvdrip, maar echt matige kwaliteit helaas.
Nu is er een erg mooi Evil Dead dvdripje, ik ga eens kijken.
standaarddrinker
pi_128470028
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:58 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nu is er een erg mooi Evil Dead dvdripje, ik ga eens kijken.
Welke versie heb jij? Ik had gisteren ook een dvdrip, maar die was zo slecht..weet ff niet meer welke versie dat was :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_128470362
Ik heb nog niks maar ik baseer het op die screens die erbij staan. DVDRip DivX-DUQA?



Lijkt me wel kijkbaar.
standaarddrinker
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 19:09:19 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_128470468
Die ga ik ook even checken.

The Purge net afgekeken. Prima film, maar zoals gezegd, geen horror, thriller.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128470977
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Welke versie heb jij? Ik had gisteren ook een dvdrip, maar die was zo slecht..weet ff niet meer welke versie dat was :')
S4A schijnt wel aardig te zijn.
  maandag 1 juli 2013 @ 19:30:49 #10
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128471181
Aangezien ik ben 'vergeten' om Evil Dead in de bioscoop te gaan kijken ga ik 'm maar eens downloaden.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_128471926
De oude Evil Dead keek ik op vhs, daarbij is iedere dvdrip goud
standaarddrinker
  maandag 1 juli 2013 @ 19:48:43 #12
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128471986
Haha, ja precies!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_128477872
Eindelijk een fatsoenlijke Evil Dead rip!! *O*
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  maandag 1 juli 2013 @ 22:20:16 #14
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128479299
Wie weet waar ik de film 'You Can't Kill Stephen King' kan downloaden? Ik heb al heel wat op internet zitten zoeken daarnet, maar nergens een geschikte torrentsite te zien. Er zijn ook sites waarop je films gratis kan bekijken (en waar deze titel ook ergens te zien was) maar die liep helaas meerdere keren vast...

Alvast bedankt!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_128480521
Wow die laatste seconde van de Evil Dead aftiteling is epischer dan de film zelf, niet wegklikken die aftiteling. Vond m verder lekker gek, lekker bloederig.
standaarddrinker
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 22:39:30 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_128480529
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:55 schreef An_awesome_wave het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijke Evil Dead rip!! *O*
:Y Net even snel op mijn laptop erdoorheen gegaan, ziet er prima uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 22:39:55 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_128480552
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Wow die laatste seconde van de Evil Dead aftiteling is epischer dan de film zelf, niet wegklikken die aftiteling. Vond m verder lekker gek, lekker bloederig.
Ah bedankt voor de tip.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128481805
quote:
6s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef Gray het volgende:

[..]

S4A schijnt wel aardig te zijn.
^O^
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_128497740
Ik heb afgelopen weekend "The Bay" gezien

Voor wat het was, was het een supertoffe film, het is wel de zovelste "handheld camera" film, maar deze was ditmaal ook echt eng en het was interessant om het verhaal te volgen en erachter te komen wie of wat nou de boosdoener was en niet geheel onrealistisch, dat maakte het wel eng, het verhaal was lekker vlot en er zaten veel smerige stukken in maar niet te overdreven en nep of gefocussed op de goorheid maar zeker op de opbouw van het verhaal en de climax. Zeker een aanrader.
pi_128607804
The purge was inderdaad wel een ok film.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi idee voor the purge 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 5 juli 2013 @ 08:33:47 #21
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_128609889
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik heb afgelopen weekend "The Bay" gezien

Voor wat het was, was het een supertoffe film, het is wel de zovelste "handheld camera" film, maar deze was ditmaal ook echt eng en het was interessant om het verhaal te volgen en erachter te komen wie of wat nou de boosdoener was en niet geheel onrealistisch, dat maakte het wel eng, het verhaal was lekker vlot en er zaten veel smerige stukken in maar niet te overdreven en nep of gefocussed op de goorheid maar zeker op de opbouw van het verhaal en de climax. Zeker een aanrader.
Redelijk filmpje inderdaad. :Y
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  vrijdag 5 juli 2013 @ 08:47:19 #22
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_128610100
Gisteravond eindelijk Evil Dead gezien...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima film met het basis sfeertje van de oude delen, en de stijl van de huidige tijd. Al moet ik zeggen dat er wel wat bedenkelijke stukjes in zaten, maar toch heb ik me prima vermaakt ermee.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_128610237
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:47 schreef DeeCruise het volgende:
Gisteravond eindelijk Evil Dead gezien...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima film met het basis sfeertje van de oude delen, en de stijl van de huidige tijd. Al moet ik zeggen dat er wel wat bedenkelijke stukjes in zaten, maar toch heb ik me prima vermaakt ermee.
Evil Dead is geworden tot een 13-in-een-dozijn-filmpje.
Standaard meuk: groepje in een bos en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Maar het ergste vond ik nog: het ontbreken van een Bruce Campbell-achtig type. Het was allemaal veel te serieus, geen moment waarbij ik dacht dat dit uberhaupt maar iets van een cultklassieker meekrijgt.

Nee, deze film Evil Dead noemen, is zonde van de titel. Ik had hem veel beter te pruimen gevonden als de film 'Pampelientje en vriendjes in het bos' heette ofzo.
pi_128610295
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Evil Dead is geworden tot een 13-in-een-dozijn-filmpje.
Standaard meuk: groepje in een bos en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Vergeet niet dat Evil Dead een remake van de film is die de trend heeft gezet voor een dergelijke setting. Sindsdien zijn er veel te veel van dat soort films gemaakt inderdaad, maar toentertijd was dat niet (of nauwelijks) aan de orde.

Ik vond het een mooi, gemoderniseerd eerbetoon aan het origineel. Met een twist.
pi_128610467
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Evil Dead een remake van de film is die de trend heeft gezet voor een dergelijke setting. Sindsdien zijn er veel te veel van dat soort films gemaakt inderdaad, maar toentertijd was dat niet (of nauwelijks) aan de orde.

Ik vond het een goed eerbetoon aan het origineel. Met een twist.
Ik totaal niet. Een eerbetoon is uiteraard meer dan een exacte kopie, maar deze variant was te serieus voor een eerbetoon, zeker omdat deel 1 juist bekend is geworden door het aparte, humoristische acteerwerk van Bruce Campbell.

En daarbij: dat de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, doet mij vermoeden dat eventuele sequels al héél anders zullen zijn dan dit deel.
pi_128610935
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Evil Dead is geworden tot een 13-in-een-dozijn-filmpje.
Standaard meuk: groepje in een bos en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Maar het ergste vond ik nog: het ontbreken van een Bruce Campbell-achtig type. Het was allemaal veel te serieus, geen moment waarbij ik dacht dat dit uberhaupt maar iets van een cultklassieker meekrijgt.

Nee, deze film Evil Dead noemen, is zonde van de titel. Ik had hem veel beter te pruimen gevonden als de film 'Pampelientje en vriendjes in het bos' heette ofzo.
Wat jij standaard meuk noemt, was toen echt awesome. Nogal logisch dat ze de generaliserende dingen mee hebben genomen en een kleine twist ervan hebben gemaakt. Daarnaast zijn de verminkingen e.d. old school gemaakt, geen cgi, wat ik echt heerlijk vond om naar te kijken. Ik heb overigens een half jaar geleden evil dead 1 gezien en in vergelijking met 2 vond ik deel 1 wel saai op bepaalde punten.

De remake na de inleiding gaf mij een rollercoaster feel, iets wat verwacht wordt in de hedendaagse films. Hectoliters bloed en interessante scene's hebben ervoor gezorgd dat de remake hedendaags is geworden.

Als ze het aangedurfd zouden hebben om een type a'la bruce erin te gooien, dan zal dat echt onwijs gefaald zijn. Er is maar 1 bruce en een imitator zal het toch nooit goed doen in de ogen van de fans van het eerste uur.

Trouwens, als een muziekband een nummer coveren, veranderen ze dat nummer zodat het lijkt alsof ze het zelf bedacht hebben. Zo zie ik dat ook met film remakes. 1 op 1 gaat nooit lukken, dus dan kan je het beter een beetje veranderen en eigentijdser/in de sfeer van de schrijver maken.
Ik geef devil dead, de remake, een 8. Het is vooral eena verademing om eens een bloed spektakel te zien na al die suffe films als mama.
pi_128611691
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:33 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Wat jij standaard meuk noemt, was toen echt awesome. Nogal logisch dat ze de generaliserende dingen mee hebben genomen en een kleine twist ervan hebben gemaakt. Daarnaast zijn de verminkingen e.d. old school gemaakt, geen cgi, wat ik echt heerlijk vond om naar te kijken. Ik heb overigens een half jaar geleden evil dead 1 gezien en in vergelijking met 2 vond ik deel 1 wel saai op bepaalde punten.

De remake na de inleiding gaf mij een rollercoaster feel, iets wat verwacht wordt in de hedendaagse films. Hectoliters bloed en interessante scene's hebben ervoor gezorgd dat de remake hedendaags is geworden.

Als ze het aangedurfd zouden hebben om een type a'la bruce erin te gooien, dan zal dat echt onwijs gefaald zijn. Er is maar 1 bruce en een imitator zal het toch nooit goed doen in de ogen van de fans van het eerste uur.

Trouwens, als een muziekband een nummer coveren, veranderen ze dat nummer zodat het lijkt alsof ze het zelf bedacht hebben. Zo zie ik dat ook met film remakes. 1 op 1 gaat nooit lukken, dus dan kan je het beter een beetje veranderen en eigentijdser/in de sfeer van de schrijver maken.
Ik geef devil dead, de remake, een 8. Het is vooral eena verademing om eens een bloed spektakel te zien na al die suffe films als mama.
Ik sluit me volledig aan bij dit verhaal.
pi_128611910
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:33 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Wat jij standaard meuk noemt, was toen echt awesome.
Nee hoor, diezelfde verhaallijn (groep in het bos-verhaal) was al met Friday the 13th gebeurd.
quote:
Nogal logisch dat ze de generaliserende dingen mee hebben genomen en een kleine twist ervan hebben gemaakt.
Dat is juist niet logisch in de huidige tijd. Van die generaliserende elementen zijn er al tientallen andere gemaakt. Juist daarom mag je van een film met een groot budget (zeker in vergelijking met alle andere groep-in-een-bos-horrors) wel meer verwachten dan de standaard meuk. The Cabin in the Woods en Tucker & Dale zijn daar goed voorbeelden van, anders dan de standaard meuk.
quote:
Daarnaast zijn de verminkingen e.d. old school gemaakt, geen cgi, wat ik echt heerlijk vond om naar te kijken.
Dat maakt mij niet zoveel uit, dus daar heb ik neit echt een mening over :)
quote:
Ik heb overigens een half jaar geleden evil dead 1 gezien en in vergelijking met 2 vond ik deel 1 wel saai op bepaalde punten.
Kan ik mee inkomen.
quote:
De remake na de inleiding gaf mij een rollercoaster feel, iets wat verwacht wordt in de hedendaagse films. Hectoliters bloed en interessante scene's hebben ervoor gezorgd dat de remake hedendaags is geworden.
Daar kan ik het echt niet mee eens zijn; ook deze film had niet echt een rollercoaster feel. Het begon allemaal met de langzame karakteropbouwscenes. Het enige voordeel ten opzichte van alle standaard meuk-films was dat het interessante gedeelte vrij vlot startte en relatief een groot gedeelte van de film in beslag nam.
quote:
Als ze het aangedurfd zouden hebben om een type a'la bruce erin te gooien, dan zal dat echt onwijs gefaald zijn. Er is maar 1 bruce en een imitator zal het toch nooit goed doen in de ogen van de fans van het eerste uur.
Kan ik ook mee inkomen. Echter het complete gebrek aan een verwijzing naar Bruce vond ik behoorlijk zwak. Al was het maar een foto van Bruce op de fotomuur, had bij mij al een glimlach geproduceerd. Maar er was letterlijk niks aanwezig dat naar hem verwees, behalve zijn naam bij de aftiteling als producer.
quote:
Trouwens, als een muziekband een nummer coveren, veranderen ze dat nummer zodat het lijkt alsof ze het zelf bedacht hebben.
Deze film kwam op mij over als een cover van 'Ik ben Joep Meloen' die nu uiterst serieus verteld wordt, alsof het nummer dan dezelfde lading meekrijgt als 'Tears in Heaven'.
(Ok, wat overdreven, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel :))
quote:
Zo zie ik dat ook met film remakes. 1 op 1 gaat nooit lukken, dus dan kan je het beter een beetje veranderen en eigentijdser/in de sfeer van de schrijver maken.
Ik geef devil dead, de remake, een 8. Het is vooral eena verademing om eens een bloed spektakel te zien na al die suffe films als mama.
Ik een 6. Cinematografisch was het prima in orde, maar het is absoluut geen film die blijft hangen bij mij. Daarvoor heb ik teveel bloederige films gezien.
pi_128612705
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nee hoor, diezelfde verhaallijn (groep in het bos-verhaal) was al met Friday the 13th gebeurd.
Mee eens.

quote:
[..]

Dat is juist niet logisch in de huidige tijd. Van die generaliserende elementen zijn er al tientallen andere gemaakt. Juist daarom mag je van een film met een groot budget (zeker in vergelijking met alle andere groep-in-een-bos-horrors) wel meer verwachten dan de standaard meuk. The Cabin in the Woods en Tucker & Dale zijn daar goed voorbeelden van, anders dan de standaard meuk.

[..]

The cabin in the woods en tucker and dale vs evil zijn bedoeld als horror-comedy. Trouwens, de standaard meuk wat jij bedoeld is het verhaal/het script, een budget heeft daar weinig invloed op. Toen Evil dead vroegah uitkwam was de film erg serieus bedoeld. De film had een huge impact, maar door Bruce kreeg het snel een cult status, maar daarnaast ook de titel: horror-comedy. Cult is niet alleen comedy. Films als Ichi the killer en Enter the void zijn ook cult films, maar ook serieus.

quote:
Dat maakt mij niet zoveel uit, dus daar heb ik neit echt een mening over :)

[..]

Kan ik mee inkomen.

[..]

Daar kan ik het echt niet mee eens zijn; ook deze film had niet echt een rollercoaster feel. Het begon allemaal met de langzame karakteropbouwscenes. Het enige voordeel ten opzichte van alle standaard meuk-films was dat het interessante gedeelte vrij vlot startte en relatief een groot gedeelte van de film in beslag nam.

Ik heb het een beetje krom geschreven, maar ik bedoelde dat de karakteropbouwscenes de inleiding van de film is. Dus daar zijn we het beide over eens.

quote:
[..]

Kan ik ook mee inkomen. Echter het complete gebrek aan een verwijzing naar Bruce vond ik behoorlijk zwak. Al was het maar een foto van Bruce op de fotomuur, had bij mij al een glimlach geproduceerd. Maar er was letterlijk niks aanwezig dat naar hem verwees, behalve zijn naam bij de aftiteling als producer.

[..]

Misschien is dat zo omdat Bruce het zelf niet gewild heeft? Ik vind het ook vreemd dat er geen referentie in zat, maar ik denk dat dat een beslissing is geweest van meerdere mensen die aan de remake werkten.

quote:
Deze film kwam op mij over als een cover van 'Ik ben Joep Meloen' die nu uiterst serieus verteld wordt, alsof het nummer dan dezelfde lading meekrijgt als 'Tears in Heaven'.
(Ok, wat overdreven, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel :))

Er is een metal tribute cd naar abba uitgebracht. Nogmaals, Evil dead 1 is ook redelijk tot erg serieus. Dat Bruce erin zit, wat volgens mij eerst niet de bedoeling was maar niet anders kon ivm budget, is een horror-comedy geworden. Als je ipv een andere kerel met acteerprestaties, voor mijn part zelfs Jason Alexander, dan zou het een hele ander film zijn geweest met misschien wel zonder deel 2 en 3.

quote:
[..]

Ik een 6. Cinematografisch was het prima in orde, maar het is absoluut geen film die blijft hangen bij mij. Daarvoor heb ik teveel bloederige films gezien.
mwa, geef het dan een zeven... Zie hieronder:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:53:17 #30
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_128613085
Heb nogal wat losgemaakt zo te zien...

Wat ik erg jammer vind is dat mensen het over het algemeen zien als een remake, waar het juist niet bedoeld was als een letterlijke remake van het origineel (of ja, deel 2 dan). Het was bedoeld als een remake compleet aangepast op de trend van vandaag: gritty, dark en "realistisch". De slapstick horror is een typisch fenomeen van de jaren 80 en begin 90, wat heden ten dage amper nog gemaakt wordt danwel publiek trekt.

Evil dead uit 2013 is dan ook een evil dead variant in de stijl zoals deze nu gemaakt zou zijn, met een berg knipogen naar het origineel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_128613272
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:41 schreef blessed19 het volgende:
mwa, geef het dan een zeven... Zie hieronder:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hoor ik heel veel mensen over, maar ik heb die scene volgens mij volledig gemist :{. Zegt me echt helemaal niets!
Belachelijk!
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:23:52 #32
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128614198
Ik heb gisterenavond 'The Haunting in Connecticut' afgekeken. Zo slecht vond ik die film niet eens! Niet om te zeggen goed, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder vond ik het onrealistisch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verhaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buiten dat zou ik die film toch wel een 6,5 geven.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:39:34 #33
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_128614729
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:59 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Daar hoor ik heel veel mensen over, maar ik heb die scene volgens mij volledig gemist :{. Zegt me echt helemaal niets!
Belachelijk!
Wtf, dat is gewoon het einde van de film!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:42:19 #34
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_128614818
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Kan ik ook mee inkomen. Echter het complete gebrek aan een verwijzing naar Bruce vond ik behoorlijk zwak. Al was het maar een foto van Bruce op de fotomuur, had bij mij al een glimlach geproduceerd. Maar er was letterlijk niks aanwezig dat naar hem verwees, behalve zijn naam bij de aftiteling als producer.

Bruce is letterlijk in beeld na de aftiteling...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_128615734
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:59 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Daar hoor ik heel veel mensen over, maar ik heb die scene volgens mij volledig gemist :{. Zegt me echt helemaal niets!
Belachelijk!
Nog een keer kijken, dan! Lijkt me niet echt een straf. :P
pi_128615780
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:42 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Bruce is letterlijk in beeld na de aftiteling...
Werkelijk? Haha, tof! Dat maakt de film dan misschien nog wel toffer. :)
pi_128615841
Aftiteling helemaal uitzitten ja, hadden wij ook gedaan, gelukkig maar :P
Tap tap tap
pi_128617271
Evil dead viel tegen. Af en toe leuke gore, maar er zat geen enkele vorm van spanning in de film imo. Het acteerwerk liet ook te wensen over.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_128619073
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:39 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Wtf, dat is gewoon het einde van de film!
Oh, echt? Dan heb ik 't wel gezien maar niet heel bewust ofzo.

Vaag!
pi_128619570
Is wel al aan aantal jaren terug tho'/
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_128620510
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:42 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Bruce is letterlijk in beeld na de aftiteling...
Ah verodire, moet ik de film weer gaan bekijken! Ik loopaltijd weg na de aftiteling :')
pi_128623751
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:55 schreef An_awesome_wave het volgende:
Is wel al aan aantal jaren terug tho'/
We hebben het over de remake die dit jaar hier in de bios is geweest en nu on-line te koop is. :)
pi_128624727
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:40 schreef blessed19 het volgende:

[..]

We hebben het over de remake die dit jaar hier in de bios is geweest en nu on-line te koop is. :)
Weet ik, die reactie staat in het verkeerde topic.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_128624896
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:04 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Weet ik, die reactie staat in het verkeerde topic.
Ja, godver. Dus nu zijn we off-topic bezig? :(
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:35:52 #45
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_128626058
Gisteren de remake van Maniac gezien, erg naargeestig wel en tof gefilmd!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 7 juli 2013 @ 22:46:48 #46
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128703148
Ik ga morgenavond verder met griezelen m.b.v. de film 'The Haunting In Connecticut 2: Ghosts Of Georgia'!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 7 juli 2013 @ 23:38:16 #47
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_128705594
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ga morgenavond verder met griezelen m.b.v. de film 'The Haunting In Connecticut 2: Ghosts Of Georgia'!
sterkte! daar ga je enorm van schrikken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 7 juli 2013 @ 23:39:17 #48
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128705648
Oké 3rd Rock! ;) Dit keer ga ik dus maar eens niet in een spoiler kijken, want zo'n debieleke ben ik al te vaak geweest! :')
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 8 juli 2013 @ 00:57:50 #49
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_128708433
Heeft iemand hier al Adam Chaplin gezien? Zwaar bloederige film die illustreert hoe een live action mix van Dragonball Z en Fist of the Northstar er zou uitzien, waarbij dus mensen in stukken worden geslagen, 100 vuistslagen binnen een seconde worden uitgedeeld, lichaamsdelen van lichamen worden gerukt en meer van dat leuks :P.

Opgelet, het is absoluut geen goede film, maar wel hilarisch slechte, lekker over-the-top splatterpulp.met freaky personages, idiote CGI en bizarre make-up. Soort Story of Ricky, maar dan in het Italiaans en wat grimmiger/donkerder/humorlozer. Helaas ook met te lange (saaie) stukken uiteenzetting tussen de bloederige scenes, maar dat hoort een beetje bij het genre.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_128724363
Heb vandaag Nosferatu, The Cabin In The Woods, Peur[s] Du Noir en Graveyard Disturbance (regie: Lamberto Bava) gekocht.

Peur[s] Du Noir is een verzameling van animatiefilms gemaakt door grafische vormgevers, striptekenaars en illustratoren over de angst/nachtmerries.
Children of the night. What music they make.
pi_128724500
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft iemand hier al Adam Chaplin gezien? Zwaar bloederige film die illustreert hoe een live action mix van Dragonball Z en Fist of the Northstar er zou uitzien, waarbij dus mensen in stukken worden geslagen, 100 vuistslagen binnen een seconde worden uitgedeeld, lichaamsdelen van lichamen worden gerukt en meer van dat leuks :P.

Opgelet, het is absoluut geen goede film, maar wel hilarisch slechte, lekker over-the-top splatterpulp.met freaky personages, idiote CGI en bizarre make-up. Soort Story of Ricky, maar dan in het Italiaans en wat grimmiger/donkerder/humorlozer. Helaas ook met te lange (saaie) stukken uiteenzetting tussen de bloederige scenes, maar dat hoort een beetje bij het genre.
Thanks voor de reminder! Die moet ik nog steeds zien maar was 'm helemaal vergeten.
Lijkt me echt een bizarre film, na het zien van wat trailers.
pi_128822912
Iemand had me the mist aangeraden. Nog nooit een film zo kut gevonden, vanaf het begin had ik meteen een bloedhekel aan elk character behalve Ollie. Sommige iets minder dan anderen maar zodra het minder begon te worden deden ze weer iets stoms.
Enige leuke scene
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het einde was ook wel goed maar te voorspelbaar en de rest van de film had het al te erg verpest.

2/10 would not watch again.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:14:23 #53
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128840979
Stephen King is iemand die de meest walgelijke karakters kan bedenken. Dat is één van de redenen waarom ik hem als schrijver zo goed vind! _O_
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_128841728
Heb Cabin In The Woods gezien, vond 'm erg vermakelijk maar ik snap niet echt waar als die ophef/opwinding vandaan kwam :P
Children of the night. What music they make.
pi_128841752
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:14 schreef Atmosphere82 het volgende:
Stephen King is iemand die de meest walgelijke karakters kan bedenken. Dat is één van de redenen waarom ik hem als schrijver zo goed vind! _O_
Alleen lijken ze allemaal een beetje op elkaar.
Toch hou ik van hem O+
Tap tap tap
pi_128841828
Heb net de trailer van The Curse Of Chucky gekeken. Heeft iemand de film gezien?

Children of the night. What music they make.
  † In Memoriam † donderdag 11 juli 2013 @ 18:00:30 #57
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_128842120
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net de trailer van The Curse Of Chucky gekeken. Heeft iemand de film gezien?

Ik heb denk duizenden horrorfilms gezien, honderden recensies erover geschreven, maar Chucky is de enige waar ik nog naar van wordt. De grofste bloeddingen, doen mij niets, maar man man, die kutpop.
Carpe Libertatem
pi_128842152
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik heb denk duizenden horrorfilms gezien, honderden recensies erover geschreven, maar Chucky is de enige waar ik nog naar van wordt. De grofste bloeddingen, doen mij niets, maar man man, die kutpop.
_O-
Children of the night. What music they make.
  † In Memoriam † donderdag 11 juli 2013 @ 18:05:54 #59
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_128842221
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

_O-
Ik ben bij Child's play 2 dan ook opgehouden. Maarja horror is voor verschrikking toch. Misschien maar gewoon een avondje doen en dan heel die poppenellende afkijken.
Carpe Libertatem
pi_128842299
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:05 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik ben bij Child's play 2 dan ook opgehouden. Maarja horror is voor verschrikking toch. Misschien maar gewoon een avondje doen en dan heel die poppenellende afkijken.
Klinkt als een goed plan!

Deze al gezien dan? :P

Children of the night. What music they make.
  † In Memoriam † donderdag 11 juli 2013 @ 18:12:22 #61
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_128842379
quote:
Het is echt die specifieke pop.

Love Object doet mij ook niets, maar ik ken alle Twilights. Heerlijk spul.
Carpe Libertatem
pi_128846313
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik heb denk duizenden horrorfilms gezien, honderden recensies erover geschreven, maar Chucky is de enige waar ik nog naar van wordt. De grofste bloeddingen, doen mij niets, maar man man, die kutpop.
Ik heb het helemaal niet op poppen in horrorfilms. ALLE poppen. Hoe heet die ene ook alweer.. Dead Silence geloof ik. Ook vreselijk,

Oh en clowns vind ik ook kut. IT bijvoorbeeld -O- Niet leuk.
pi_128853161
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net de trailer van The Curse Of Chucky gekeken. Heeft iemand de film gezien?

Curse of Chucky Official Trailer
Curse of Chucky Official Trailer
Kan niemand gezien hebben..
standaarddrinker
pi_128863268
Byzantium

Eindelijk weer eens een film met inhoud! Eindelijk een vampieren film die het weer eens anders doet. Verwacht geen actie volle film! Maar enjoy the ride. De manier van filmen en het gebruik van de muziek komt de film echt ten goede.

De verschillen tussen de vampieren wordt netjes uitgebeeld. 80% zal het wel niks vinden maar ik vond het een nette film.

http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=242

Voor de gene die een keiharde horror verwachten dat is deze film dus niet.
pi_128864005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet op poppen in horrorfilms. ALLE poppen. Hoe heet die ene ook alweer.. Dead Silence geloof ik. Ook vreselijk,

Oh en clowns vind ik ook kut. IT bijvoorbeeld -O- Niet leuk.
Hier ook nog een poppen/clown hater. Child play 1 gekeken, verder blijf ik uit de buurt van zulke films. ;(

Desondanks dat clowns ook erg creepy zijn heb ik gister toch aangedurft om stitches te kijken. Blij dat ik dat heb gedaan, want het was een mooie humoristische film. :)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:10:41 #66
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_128866292
Wie weet er horrorfilms waar veel lekkere wijven in spelen?
Ik wil graag 2 favo films in 1 klap slaan: een horrorfilm en film met lekkere wijven.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:59:28 #67
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_128867850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Wie weet er horrorfilms waar veel lekkere wijven in spelen?
Ik wil graag 2 favo films in 1 klap slaan: een horrorfilm en film met lekkere wijven.
The Descent.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_128867861
Dat vond ik echt een toffe film, The Descent _O_

Gisteravond Sinister gekeken, ik vond hem lekker eng/spooky ^O^

quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik heb denk duizenden horrorfilms gezien, honderden recensies erover geschreven, maar Chucky is de enige waar ik nog naar van wordt. De grofste bloeddingen, doen mij niets, maar man man, die kutpop.
:D
pi_128881348
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Wie weet er horrorfilms waar veel lekkere wijven in spelen?
Ik wil graag 2 favo films in 1 klap slaan: een horrorfilm en film met lekkere wijven.
Iedere slasher..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 18:35:33 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_128881446
Evil Dead Trilogy maar weer eens "gehaald". Denk dat ik die van het weekend ga kijken. De remake had ik vorige week gekeken, prima film vond ik, lekker bloederig.

Eigenlijk zoek ik nog een goede Japanse horror, de wat oudere heb ik volgens mij allemaal gezien (die ik wilde zien), ik weet geen nieuwere titels meer.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef blessed19 het volgende:
Hier ook nog een poppen/clown hater. Child play 1 gekeken, verder blijf ik uit de buurt van zulke films
Haha ik heb ook een pokkehekel aan clowns, de Child Play films vond ik wel de betere horror eigenlijk. Ouderwetse horror dan, zoals ook Friday 13th en Nightmare on Elmstreet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128882444
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net de trailer van The Curse Of Chucky gekeken. Heeft iemand de film gezien?

Jammer dat ze chucky een heel ander gezicht hebben gegeven als hij kwaad is (volgens mij)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:47:55 #72
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_128884003
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:30 schreef maniace het volgende:
Byzantium

Eindelijk weer eens een film met inhoud! Eindelijk een vampieren film die het weer eens anders doet. Verwacht geen actie volle film! Maar enjoy the ride. De manier van filmen en het gebruik van de muziek komt de film echt ten goede.

De verschillen tussen de vampieren wordt netjes uitgebeeld. 80% zal het wel niks vinden maar ik vond het een nette film.

http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=242

Voor de gene die een keiharde horror verwachten dat is deze film dus niet.
Klinkt goed. Draait in filmhuizen zie ik.
pi_128885862
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:12 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het is echt die specifieke pop.

Love Object doet mij ook niets, maar ik ken alle Twilights. Heerlijk spul.
Ik heb alle Twilights gedownloaded, maar ik denk er over om die serie te kopen op Amazon.

Ik zal die film eens checken.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet op poppen in horrorfilms. ALLE poppen. Hoe heet die ene ook alweer.. Dead Silence geloof ik. Ook vreselijk,

Oh en clowns vind ik ook kut. IT bijvoorbeeld -O- Niet leuk.
Dead Silence is tof :D

IT vond ik niet zo veel aan eigenlijk, maar dat komt vast omdat ik hem pas een jaar geleden voor het eerst heb gezien.
Children of the night. What music they make.
pi_128885985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Kan niemand gezien hebben..
Ik nam aan dat ie al was gelekt ofzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:59 schreef Smeich het volgende:
Dat vond ik echt een toffe film, The Descent _O_

Gisteravond Sinister gekeken, ik vond hem lekker eng/spooky ^O^

[..]

:D
Descent is idd tof! Sinister staat ook nog op m'n lijstje, net als Insidious en Slice.

quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Evil Dead Trilogy maar weer eens "gehaald". Denk dat ik die van het weekend ga kijken. De remake had ik vorige week gekeken, prima film vond ik, lekker bloederig.

Eigenlijk zoek ik nog een goede Japanse horror, de wat oudere heb ik volgens mij allemaal gezien (die ik wilde zien), ik weet geen nieuwere titels meer.

[..]

Haha ik heb ook een pokkehekel aan clowns, de Child Play films vond ik wel de betere horror eigenlijk. Ouderwetse horror dan, zoals ook Friday 13th en Nightmare on Elmstreet.
Geniale trilogie. Vooral deel 2 en 3 _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:

[..]

Jammer dat ze chucky een heel ander gezicht hebben gegeven als hij kwaad is (volgens mij)
Ja, het is toch anders met CGI gezichtsuitdrukkingen. Minder natuurlijk, minder eng...
Children of the night. What music they make.
pi_128889448
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Evil Dead Trilogy maar weer eens "gehaald". Denk dat ik die van het weekend ga kijken. De remake had ik vorige week gekeken, prima film vond ik, lekker bloederig.

Eigenlijk zoek ik nog een goede Japanse horror, de wat oudere heb ik volgens mij allemaal gezien (die ik wilde zien), ik weet geen nieuwere titels meer.

[..]

Haha ik heb ook een pokkehekel aan clowns, de Child Play films vond ik wel de betere horror eigenlijk. Ouderwetse horror dan, zoals ook Friday 13th en Nightmare on Elmstreet.
Moet het perse Japans zijn of mag het ook Aziatisch zijn?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 22:18:51 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_128889475
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:17 schreef Seam het volgende:

[..]

Moet het perse Japans zijn of mag het ook Aziatisch zijn?
Mag ook. Ik kijk weleens op Avistaz maar er staat zoveel dat ik door de bomen het bos niet zie.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:30:13 #77
148823 znarch
ondertitel
pi_128889886
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Mag ook. Ik kijk weleens op Avistaz maar er staat zoveel dat ik door de bomen het bos niet zie.
Gewoon googlen naar een top x lijstje van Aziatische horrors? Staat vast wel iets tussen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 22:31:21 #78
9859 crew  Karina
Woman
pi_128889923
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:30 schreef znarch het volgende:

[..]

Gewoon googlen naar een top x lijstje van Aziatische horrors? Staat vast wel iets tussen.
Kan ik doen, maar goeie tips uit eerste hand zijn leuker natuurlijk ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:32:04 #79
148823 znarch
ondertitel
pi_128889959
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Kan ik doen, maar goeie tips uit eerste hand zijn leuker natuurlijk ;)
Heb je de (over)bekende al gezien? Shutter, Ringu, Ju-On, Suicide Club etc?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 22:33:41 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_128890028
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:32 schreef znarch het volgende:

[..]

Heb je de (over)bekende al gezien? Shutter, Ringu, Ju-On, Suicide Club etc?
Ja dat zijn de iets oudere. Ik zoek meer iets van dit jaar of vorig jaar. Dus geen Itchi en Battle Royal, Audition, die ken ik allemaal al.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:37:36 #81
148823 znarch
ondertitel
pi_128890188
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja dat zijn de iets oudere. Ik zoek meer iets van dit jaar of vorig jaar. Dus geen Itchi en Battle Royal, Audition, die ken ik allemaal al.
Wat dan handiger is om te doen. Ga naar een film(torrent) site en filter (de downloads) op datum en imdb cijfer. Dat doe ik altijd als ik een nieuwe en goede film wil zien.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 22:39:13 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_128890271
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:37 schreef znarch het volgende:

[..]

Wat dan handiger is om te doen. Ga naar een film(torrent) site en filter (de downloads) op datum en imdb cijfer. Dat doe ik altijd als ik een nieuwe en goede film wil zien.
OK dat is wel een goede tip.

En nog een tip van mij, niet echt horror denk ik, klein beetje misschien, Sharknado _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:50:41 #83
148823 znarch
ondertitel
pi_128890722
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:39 schreef Karina het volgende:

[..]

OK dat is wel een goede tip.

En nog een tip van mij, niet echt horror denk ik, klein beetje misschien, Sharknado _O_
Mocht je alleen titels willen en geen account hebben op de juiste trackers wil ik morgen wel een screentest dumpen.

Geloof zelfs dat ptp deze maand horror als thema maand heeft dus daar wordt veel ge upload nu.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 22:53:09 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_128890820
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef znarch het volgende:

[..]

Mocht je alleen titels willen en geen account hebben op de juiste trackers wil ik morgen wel een screentest dumpen.

Geloof zelfs dat ptp deze maand horror als thema maand heeft dus daar wordt veel ge upload nu.
Titels is prima :) Vroeger haalde ik ze bij Avistaz maar ik geloof dat die nu geen torrents meer hebben, alleen reviews.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:01:38 #85
148823 znarch
ondertitel
pi_128891152
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Titels is prima :) Vroeger haalde ik ze bij Avistaz maar ik geloof dat die nu geen torrents meer hebben, alleen reviews.
Ik kijk voor horrors zelf altijd op: asiandvdclub, passthepopcorn, cinematik en karagarga.

Hoor wel van welke een screenshot voor titels wenselijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door znarch op 12-07-2013 23:07:16 ]
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 23:02:31 #86
9859 crew  Karina
Woman
pi_128891190
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:01 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik kijk voor horrors zelf altijd op: asiandvdclub, passthepopcorn, cinematik en karagarga.

Hoor wel van welke een screentest voor titels wenselijk is.
Ik post het morgen eventjes, dankje :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128918390
Weet iemand nog een film zoals tucker and dale vs evil?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_128919162
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:22 schreef LookAtMe het volgende:
Weet iemand nog een film zoals tucker and dale vs evil?
Als in horror met humor: Cabin in the woods
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_128919448
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als in horror met humor: Cabin in the woods
Die heb ik al gezien. Vond ik ook niet echt horror comedy.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_128919512
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:50 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Die heb ik al gezien. Vond ik ook niet echt horror comedy.
Doghouse en Shaun of the dead gezien? Of Grabbers? Er schiet me even niet zoveel te binnen verder.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_128919680
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Doghouse en Shaun of the dead gezien? Of Grabbers? Er schiet me even niet zoveel te binnen verder.
Doghouse en shaun of the dead wel, grabbers nog niet en klinkt leuk van de imdb beschrijving ^O^
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_128920085
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:56 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Doghouse en shaun of the dead wel, grabbers nog niet en klinkt leuk van de imdb beschrijving ^O^
Ik heb toch genoeg andere films in het genre gezien, maar er schiet me zo weinig te binnen..irritant is dat :D

Sowieso zijn jaren 80 films goed voor een fijne mix van humor en horror als je daarvan houdt. Evil Dead trilogie is sowieso echt tof. Vooral deel 3 is zo lekker fout. Of iets als Reanimator.

Qua recentere films:
Severance vond ik ook erg tof, niet erg bekend is die :)
Severance (2006) - IMDb

En Feast: Feast (2005) - IMDb

Slither: Slither (2006) - IMDb

Oh en Zombieland natuurlijk.

Maar dan zit ik dus echt in het komische horror genre..Zoals Tucker&Dale zijn er niet zoveel :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_128920297
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik heb toch genoeg andere films in het genre gezien, maar er schiet me zo weinig te binnen..irritant is dat :D

Sowieso zijn jaren 80 films goed voor een fijne mix van humor en horror als je daarvan houdt. Evil Dead trilogie is sowieso echt tof. Vooral deel 3 is zo lekker fout. Of iets als Reanimator.

Qua recentere films:
Severance vond ik ook erg tof, niet erg bekend is die :)
Severance (2006) - IMDb

En Feast: Feast (2005) - IMDb

Slither: Slither (2006) - IMDb

Oh en Zombieland natuurlijk.

Maar dan zit ik dus echt in het komische horror genre..Zoals Tucker&Dale zijn er niet zoveel :)
Severance en slither beide gezien, severance vond ik best leuk slither weet ik niet zo goed meer.

En inderdaad zoals tucker and dale zijn er niet zo veel. Shaun of the dead kent iedereen maar vond ik wel minder leuk. Maar dat was misschien omdat ik die toen al een keer of 5 gezien had toen ik tucker and dale zag.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  Moderator zondag 14 juli 2013 @ 01:14:24 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_128924254
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:01 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik kijk voor horrors zelf altijd op: asiandvdclub, passthepopcorn, cinematik en karagarga.

Hoor wel van welke een screenshot voor titels wenselijk is.
Asiandvdclub lijkt me wel een goeie :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128928800
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:

En Feast: Feast (2005) - IMDb

_O_ (ook van toepassing op de sequels)
  zondag 14 juli 2013 @ 13:11:32 #96
148823 znarch
ondertitel
pi_128931356
quote:
99s.gif Op zondag 14 juli 2013 01:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Asiandvdclub lijkt me wel een goeie :)
2012 wou je he? Begin te vermoeden dat er weinig goeds uit is gekomen in 2012 :'(

Ik pak steeds eerste beste trailer, zelf even kijken of er een is met subs ofzo.

Schijnt goed te zijn:


Deze is Japans geloof ik:


Ghastly:


White:





Zo, klaar nu. Staan er paar tussen niet super recent maar ik had er nog nooit van gehoord. We kunnen even door :P

[ Bericht 19% gewijzigd door znarch op 14-07-2013 13:30:57 ]
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  Moderator zondag 14 juli 2013 @ 13:12:22 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_128931376
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:11 schreef znarch het volgende:

[..]

2012 wou je he? Begin te vermoeden dat er weinig goeds uit is gekomen in 2012 :'(
Zo recent mogelijk, aangezien ik de wat oudere al gezien heb. Anders gewoon 2011 of zo hoor, dan kijk ik wel even welke ik nog niet gezien heb.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 14 juli 2013 @ 13:15:09 #98
148823 znarch
ondertitel
pi_128931463
quote:
99s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Zo recent mogelijk, aangezien ik de wat oudere al gezien heb. Anders gewoon 2011 of zo hoor, dan kijk ik wel even welke ik nog niet gezien heb.
Ik zal mijn post updaten terwijl ik bezig ben en laat het weten als ik klaar ben.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  Moderator zondag 14 juli 2013 @ 13:15:40 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_128931477
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:15 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik zal mijn post updaten terwijl ik bezig ben en laat het weten als ik klaar ben.
Dankje :) Tof van je.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 14 juli 2013 @ 13:56:15 #100
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_128932855
Beetje laat ermee maar ik ga eindelijk insidious kijken.
Tot over anderhalf uur ofzo ^O^

Edit:
WAT EEN BAZENFILM!!!

[ Bericht 10% gewijzigd door dud0r op 14-07-2013 15:19:33 ]
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 14 juli 2013 @ 23:48:56 #101
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_128956469
Zonet de film Evidence gezien

In een verlaten dorpje in de woestijn van Nevada heeft een slachting plaatsgevonden. een rechercheteam gaat aan de hand van een viertal gevonden camera's (1 profi, 1 huistuinenkeukending en 2 smartphones) op zoek naar de dader.

Veel foundfootagebeelden met de nodige glitches en haperingen om het authentiek te maken, afgewisseld met scenes in het politiebureus.
De foundfootagebeelden zijn lekker donker en hier en daar met nightvision. aardig wat schrikmomenten en het acteerwerk is wat je van foundfootage mag verwacten: veel schreeuwen en krijsen.

Geen echte horror, maar meer een thriller met wat horrorelementen. Ik vond em vermakelijk, maar geen film om nog eens te zien.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_128956584
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
Zonet de film Evidence gezien

In een verlaten dorpje in de woestijn van Nevada heeft een slachting plaatsgevonden. een rechercheteam gaat aan de hand van een viertal gevonden camera's (1 profi, 1 huistuinenkeukending en 2 smartphones) op zoek naar de dader.

Veel foundfootagebeelden met de nodige glitches en haperingen om het authentiek te maken, afgewisseld met scenes in het politiebureus.
De foundfootagebeelden zijn lekker donker en hier en daar met nightvision. aardig wat schrikmomenten en het acteerwerk is wat je van foundfootage mag verwacten: veel schreeuwen en krijsen.

Geen echte horror, maar meer een thriller met wat horrorelementen. Ik vond em vermakelijk, maar geen film om nog eens te zien.
Toevallig vandaag ook gezien. Ben groot fan van het found footage gebeuren alleen vond deze helaas net niet.
  Moderator maandag 15 juli 2013 @ 07:42:29 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_128961895
Ik heb gisteren Evil Dead gekeken (de originele). OK voor toen een hele goeie horror maar als je het nu ziet, ziet het er wel erg nep uit allemaal, vooral de schmink en de bloederige scenes. maar toch wel van genoten gisteren. Deel 2 en 3 heb ik ook nog liggen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128962731
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:47 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Klinkt goed. Draait in filmhuizen zie ik.
Yep, en een select aantal Pathe bioscopen (in ieder geval Eindhoven). Maar het is wel echt een film die waarschijnlijk maar 2 weken draait uiteindelijk.
pi_128964954
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 07:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb gisteren Evil Dead gekeken (de originele). OK voor toen een hele goeie horror maar als je het nu ziet, ziet het er wel erg nep uit allemaal, vooral de schmink en de bloederige scenes. maar toch wel van genoten gisteren. Deel 2 en 3 heb ik ook nog liggen.
Dat is part of the charm bij die eerste, als je het mij vraagt.
Allemaal toch een beetje knullig gedoe.

Wel leuk om in de autobiografie van Bruce Campbell te lezen hoe dat toen allemaal tot stand kwam en onder wat voor omstandigheden ze die film hebben moeten maken. Aanrader als je (ook maar een beetje) Evil Dead fan bent :).
pi_128964983
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
Zonet de film Evidence gezien

In een verlaten dorpje in de woestijn van Nevada heeft een slachting plaatsgevonden. een rechercheteam gaat aan de hand van een viertal gevonden camera's (1 profi, 1 huistuinenkeukending en 2 smartphones) op zoek naar de dader.

Veel foundfootagebeelden met de nodige glitches en haperingen om het authentiek te maken, afgewisseld met scenes in het politiebureus.
De foundfootagebeelden zijn lekker donker en hier en daar met nightvision. aardig wat schrikmomenten en het acteerwerk is wat je van foundfootage mag verwacten: veel schreeuwen en krijsen.

Geen echte horror, maar meer een thriller met wat horrorelementen. Ik vond em vermakelijk, maar geen film om nog eens te zien.
Dat is toch die film met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  Moderator maandag 15 juli 2013 @ 12:12:16 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_128966227
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:17 schreef Orbeatle het volgende:
Dat is part of the charm bij die eerste, als je het mij vraagt.
Allemaal toch een beetje knullig gedoe.
Is ook zo maar toen ik de film destijds zag viel het totaal niet op.

Ik moet toch een Friday 13th opnieuw kijken (de allereerste), volgens mij ga ik dan hard lachen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128966825
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Is ook zo maar toen ik de film destijds zag viel het totaal niet op.

Ik moet toch een Friday 13th opnieuw kijken (de allereerste), volgens mij ga ik dan hard lachen :D
Ook een bijzonder knullig stukske horror inderdaad :P.
  maandag 15 juli 2013 @ 15:28:15 #109
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_128972145
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:18 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Dat is toch die film met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
ehm, nee. misschien ben je in de war met de gelijknamige film uit 2011? heb even snel wat reacties op die film gelezen en daar lijkt wel de twist in te zitten die jij bedoeld :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_128978168
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:28 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ehm, nee. misschien ben je in de war met de gelijknamige film uit 2011? heb even snel wat reacties op die film gelezen en daar lijkt wel de twist in te zitten die jij bedoeld :)
Ah. Verwarring.
Hopelijk heb ik die andere niet gespoiled voor je nu! :o
pi_128979827
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Is ook zo maar toen ik de film destijds zag viel het totaal niet op.

Ik moet toch een Friday 13th opnieuw kijken (de allereerste), volgens mij ga ik dan hard lachen :D
Ik ben nu de collectie ervan aan het kijken. Ben nu bij deel 3 en het is niet echt denderend goed te noemen... ;(
  Moderator maandag 15 juli 2013 @ 20:00:29 #112
9859 crew  Karina
Woman
pi_128980260
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:46 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik ben nu de collectie ervan aan het kijken. Ben nu bij deel 3 en het is niet echt denderend goed te noemen... ;(
Op het laatst, na deel zoveel was het ook helemaal niks meer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128980369
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Op het laatst, na deel zoveel was het ook helemaal niks meer.
Deel 4 was 'the final chapter' en een jaar later kwam 'a new beginning' alweer uit :').
  Moderator maandag 15 juli 2013 @ 20:04:45 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_128980403
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Deel 4 was 'the final chapter' en een jaar later kwam 'a new beginning' alweer uit :').
Jason X was ook zo slecht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128981022
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Jason X was ook zo slecht.
Die vond ik stiekem best vermakelijk :@.
Gewoon als domme popcorn film.
  Moderator maandag 15 juli 2013 @ 20:21:54 #116
9859 crew  Karina
Woman
pi_128981046
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:21 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Die vond ik stiekem best vermakelijk :@.
Gewoon als domme popcorn film.
Beetje te ver gezocht vond ik. Net als Jason vs Freddy trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128982177
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Beetje te ver gezocht vond ik. Net als Jason vs Freddy trouwens.
Is het ook.
Jason Goes to Hell, ook een draak van een film maar staat wel in mijn guilty pleasures lijstje :P.
pi_128983866
Net The Collection (2012) gekeken. Aardig gore-flick met verrassende elementen :)
I feel kinda Locrian today
  maandag 15 juli 2013 @ 21:45:12 #119
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_128984731
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:52 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ah. Verwarring.
Hopelijk heb ik die andere niet gespoiled voor je nu! :o
nja, ik was al wel op zoek naar de Evidence die jij bedoelde, maar nog niet kunnen vinden. en tegen de tijd dat ik dat wel heb ben ik je spoiler al lang weer vergeten :)

quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Op het laatst, na deel zoveel was het ook helemaal niks meer.
ik ben met Fiday13th nooit verder gekomen dan 3 of 4. Freddy vs Jason heb ik wel gezien, maar dat is omdat ik een Freddyfan ben. overigens vond ik alle Elm Street-delen wel redelijk te pruimen. Alleen deel 2 was niet best, maar die past ook totaal niet in de reeks. Wordt in latere delen nooit meer naar gerefereerd.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_128992546
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Beetje te ver gezocht vond ik. Net als Jason vs Freddy trouwens.
JAson vs/ Freddy vond ik erg humoristisch. Ben blij dat het niet een serieuze film is geworden. :)
  † In Memoriam † dinsdag 16 juli 2013 @ 09:34:59 #121
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_128997109
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 07:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb gisteren Evil Dead gekeken (de originele). OK voor toen een hele goeie horror maar als je het nu ziet, ziet het er wel erg nep uit allemaal, vooral de schmink en de bloederige scenes. maar toch wel van genoten gisteren. Deel 2 en 3 heb ik ook nog liggen.
Dan moet je eens Within the Woods kijken. :D

Dat is de promofilm die ze hebben gemaakt om budget te verkrijgen om The Evil Dead te maken. Deel 2 is dan ook weer een remake, dus eigenlijk is de film drie keer gemaakt en daarna nog de recente reimagining.

Als grote fan van de serie durf ik die nieuwe nog niet echt te kijken.
Carpe Libertatem
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 10:19:43 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_128998051
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Als grote fan van de serie durf ik die nieuwe nog niet echt te kijken.
Prima te doen hoor. Ik heb hem van het weekend gekeken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128998095
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:34 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dan moet je eens Within the Woods kijken. :D

Die is niet echt te kijken. Daar zwerft online alleen een HELE slechte VHS versie van rond...
  † In Memoriam † dinsdag 16 juli 2013 @ 11:37:02 #124
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_128999928
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:21 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Die is niet echt te kijken. Daar zwerft online alleen een HELE slechte VHS versie van rond...
Ik heb hem op DVD staan. Stond erbij bij een boxed versie van heel de serie. Niet dat dat de kwaliteit beter maakt overigens. :D
Carpe Libertatem
pi_129002453
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik heb hem op DVD staan. Stond erbij bij een boxed versie van heel de serie. Niet dat dat de kwaliteit beter maakt overigens. :D
Meen je niet! Ik heb, naar mijn weten, bijna alle DVD boxen die er zijn van Evil Dead maar dan net die ene niet!
Welke is dat dan? Want dan moet ik mijn collectie nog verder uitbreiden ben ik bang :P.
  † In Memoriam † dinsdag 16 juli 2013 @ 12:55:35 #126
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_129002481
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Meen je niet! Ik heb, naar mijn weten, bijna alle DVD boxen die er zijn van Evil Dead maar dan net die ene niet!
Welke is dat dan? Want dan moet ik mijn collectie nog verder uitbreiden ben ik bang :P.
Ik moet er zo vandoor, maar ik zal hem vanmiddag even voor je uit de kast trekken.
Carpe Libertatem
  woensdag 17 juli 2013 @ 19:35:23 #127
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129056137
Ik heb afgelopen zaterdag eindelijk 'Evil Dead' (2013) gekeken. Wat een intens zieke film vond ik het! :r Nee, ik heb toch liever het origineel uit de jaren '80.

Binnenkort ga ik met vrienden een 'Human Centipede' marathon kijken (al zijn dat dan maar twee films tot nu toe)! ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_129063015
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag eindelijk 'Evil Dead' (2013) gekeken. Wat een intens zieke film vond ik het! :r Nee, ik heb toch liever het origineel uit de jaren '80.

Binnenkort ga ik met vrienden een 'Human Centipede' marathon kijken (al zijn dat dan maar twee films tot nu toe)! ;)
Deel 2 is zoooooo slecht :') :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 18 juli 2013 @ 00:00:34 #129
148823 znarch
ondertitel
pi_129068018
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag eindelijk 'Evil Dead' (2013) gekeken. Wat een intens zieke film vond ik het! :r Nee, ik heb toch liever het origineel uit de jaren '80.

Binnenkort ga ik met vrienden een 'Human Centipede' marathon kijken (al zijn dat dan maar twee films tot nu toe)! ;)
Intens ziek? Op welke manier?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  donderdag 18 juli 2013 @ 23:57:04 #130
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129106969
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 22:10 schreef TLC het volgende:

[..]

Deel 2 is zoooooo slecht :') :')
Dat geloof ik best, maar ik ben nog steeds benieuwd naar deze films! ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef znarch het volgende:

[..]

Intens ziek? Op welke manier?
Ik vond de scène waarin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zo prettig, evenals de scène
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het origineel maar weer eens keer kijken, die vind ik toch echt veel beter! :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:11:01 #131
148823 znarch
ondertitel
pi_129107448
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:57 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Dat geloof ik best, maar ik ben nog steeds benieuwd naar deze films! ;)

[..]

Ik vond de scène waarin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zo prettig, evenals de scène
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het origineel maar weer eens keer kijken, die vind ik toch echt veel beter! :)
Oh. Daar kan ik wel tegen. Toch maar eens gaan zien.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:11:50 #132
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129107478
Volgens mijn paranormale oud-collega kwamen er spoken binnen toen we de film keken. ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  Moderator vrijdag 19 juli 2013 @ 00:15:13 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_129107581
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:57 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Dat geloof ik best, maar ik ben nog steeds benieuwd naar deze films! ;)

[..]

Ik vond de scène waarin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zo prettig, evenals de scène
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het origineel maar weer eens keer kijken, die vind ik toch echt veel beter! :)
Oh ik zal wel ongevoelig zijn geworden maar het deed me helemaal niks eigenlijk. Wel spannend en zo, maar verder niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:17:45 #134
148823 znarch
ondertitel
pi_129107647
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
Volgens mijn paranormale oud-collega kwamen er spoken binnen toen we de film keken. ;)
Je hebt serieus een ex collega die beweert paranormaal begaafd te zijn? :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:20:00 #135
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129107722
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ik zal wel ongevoelig zijn geworden maar het deed me helemaal niks eigenlijk. Wel spannend en zo, maar verder niet.
Wow... Oké... :o

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:17 schreef znarch het volgende:

[..]

Je hebt serieus een ex collega die beweert paranormaal begaafd te zijn? :P
Twee zelfs! ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  Moderator vrijdag 19 juli 2013 @ 00:24:20 #136
9859 crew  Karina
Woman
pi_129107855
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:20 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Wow... Oké... :o

Teveel horror gekeken denk ik :D

Iets thrillerachtigs vind ik meestal enger dan echte horror.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:27:10 #137
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_129107931
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Teveel horror gekeken denk ik :D

Iets thrillerachtigs vind ik meestal enger dan echte horror.
ik heb hetzelfde. gezwaai met kettingzagen enzo vind ik eerder vermakelijk dan eng. wanneer er lichaamsdelen gebroken worden of bijvoorbeeld naalden in orgen gestoken moet ik wel even huiveren, maar ik vind het eerder onsmakelijk dan eng. ik heb liever een donkere sfeer met wat schrikmomenten en een onverwachte wending.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:37:13 #138
148823 znarch
ondertitel
pi_129108213
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:20 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Wow... Oké... :o

[..]

Twee zelfs! ;)
Wat voor plekken werk jij in godsnaam? :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_129111328
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:37 schreef znarch het volgende:

[..]

Wat voor plekken werk jij in godsnaam? :P
AstroTV?
  vrijdag 19 juli 2013 @ 14:02:08 #140
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_129120935
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Atmosphere82 het volgende:

Binnenkort ga ik met vrienden een 'Human Centipede' marathon kijken (al zijn dat dan maar twee films tot nu toe)! ;)
Over intens ziek gesproken. Daar kon ik dus niet tegen. Een goeie slachtpartij of schrikeffecten, prima, maar sadisme, nee. Niet aan mij besteed.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_129127980
Vanavond om 01:05 komt Severance op tv, op BBC1. Ik ga denk ik wel kijken, alleen zal het lastig te begrijpen zijn vanwege het ontbreken van ondertitels :P

quote:
A team-building weekend in the mountains of Eastern Europe goes horribly wrong for the sales division of the multi-national weapons company Palisade Defence when they become the victims of a group of crazed killers who will stop at nothing to see them dead.
Children of the night. What music they make.
pi_129128026
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:02 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Over intens ziek gesproken. Daar kon ik dus niet tegen. Een goeie slachtpartij of schrikeffecten, prima, maar sadisme, nee. Niet aan mij besteed.
Jonge sla ook niet?
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 18:05:58 #143
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_129129165
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
, alleen zal het lastig te begrijpen zijn vanwege het ontbreken van ondertitels :P

[..]

:') Basisschoolengels in die film.

En jonge sla? Het zal ongetwijfeld een dijenkletser zijn, en briljant gevonden enzo, maar ik vat hem niet hoor.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_129130044
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:05 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

:') Basisschoolengels in die film.

En jonge sla? Het zal ongetwijfeld een dijenkletser zijn, en briljant gevonden enzo, maar ik vat hem niet hoor.
Meestal spreken ze wel met een 1 of ander onverstaanbaar dialect :P

Ik hoor het wel!

http://thaumaonline.nl/gedichtanalyse-jonge-sla/
Flauw, ik weet het -O- :')
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:50:33 #145
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129136224
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:37 schreef znarch het volgende:

[..]

Wat voor plekken werk jij in godsnaam? :P
Haha, dat waren oude collega's bij de gemeente! ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:02 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Over intens ziek gesproken. Daar kon ik dus niet tegen. Een goeie slachtpartij of schrikeffecten, prima, maar sadisme, nee. Niet aan mij besteed.
Houd ik eigenlijk ook niet zo van, maar ik ga toch kijken. Ik ben gewoon te benieuwd...! :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
Vanavond om 01:05 komt Severance op tv, op BBC1. Ik ga denk ik wel kijken, alleen zal het lastig te begrijpen zijn vanwege het ontbreken van ondertitels :P

[..]

Ga ik vanavond ook even kijken denk ik.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_129210717
The Conjuring tot nu toe een 8.1 op IMDB.

The Conjuring (2013) - IMDb
ze zijn fucking nice.
pi_129220907
quote:
11s.gif Op maandag 22 juli 2013 06:07 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
The Conjuring tot nu toe een 8.1 op IMDB.

The Conjuring (2013) - IMDb
Deed het ook meteen heel goed in de box-office
quote:
scoring the top opening ever for an original R-rated horror pic
http://www.hollywoodrepor(...)juring-scares-589775
Every living creature on earth dies alone
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:37:33 #148
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129248212
Die film duurt bijna twee uur. Dat is sowieso al mooi vind ik, een wat langere film.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 13:26:41 #149
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_129252294
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:57 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Dat geloof ik best, maar ik ben nog steeds benieuwd naar deze films! ;)

[..]

Ik vond de scène waarin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zo prettig, evenals de scène
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het origineel maar weer eens keer kijken, die vind ik toch echt veel beter! :)
Klinkt goed. Moet hem ook maar eens gaan kijken dan. Hoe zieker hoe beter. ^O^
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  dinsdag 23 juli 2013 @ 13:32:46 #150
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_129252534
quote:
11s.gif Op maandag 22 juli 2013 06:07 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
The Conjuring tot nu toe een 8.1 op IMDB.

The Conjuring (2013) - IMDb
en 85% op Rottentomatoes. Dat zegt ook wel wat
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:20:09 #151
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129258081
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:26 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Klinkt goed. Moet hem ook maar eens gaan kijken dan. Hoe zieker hoe beter. ^O^
Hm ja, deze film overschreed bij mij toch wel een grens. Ik moet zeggen dat ik bij het zien van de film 'Salò o le 120 giornate di Sodoma' (geen horror, wel ziek) onpasselijker werd, maar het scheelde niet veel. 'Salo' is trouwens het soort film dat alleen Italiaanse regisseurs schijnen te kunnen maken.
Hard en ongecensureerd en elke gewelddadige scène erg expliciet in beeld gebracht...

@planethugo: wel een vreemd contrast zeg.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_129263696
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

en 85% op Rottentomatoes. Dat zegt ook wel wat
Ik ben ook erg benieuwd, ik ben sowieso wel fan van dat wat ik heb gezien van James Wan.
  woensdag 24 juli 2013 @ 08:56:23 #153
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_129280863
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:20 schreef Atmosphere82 het volgende:

@planethugo: wel een vreemd contrast zeg.
hoezo? Dwz dat 85% van de recensies positief zijn over de film.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:44 schreef Smeich het volgende:

[..]

Ik ben ook erg benieuwd, ik ben sowieso wel fan van dat wat ik heb gezien van James Wan.
Insidious vond ik dan weer weinig aan, maar ben benieuwd. Een horrorfilm met zulke recensies valt meestal niet tegen
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:16:21 #154
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129285615
Oh, ik dacht dat Rottentomatoes juist een site was waar films 'worden afgekeurd'. Maar dat is niet het geval zie ik nu ook! ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_129385963
Gisteren "would you rather" gezien. Best een aanrader.
Alleen minder gorey dan ik verwachtte met die afbeelding op imdb.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:38:25 #156
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_129388869
The Conjuring schijnt een meesterwerk te zijn
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:53:21 #157
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129399807
Zou die film in de bioscoop komen?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_129399851
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zou die film in de bioscoop komen?
Mooie usericon heb je van een triest moment, de dood van Missy. ;(
standaarddrinker
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:57:00 #159
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129399903
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:55 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Mooie usericon heb je van een triest moment, de dood van Missy. ;(
Bedankt. Ja jammer hè, het was een sympathiek mens in het boek vond ik... :{
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_129399941
Oh ik herinner me haar niet echt uit het boek, wel had Jud daarin een vrouw.
standaarddrinker
pi_129403213
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zou die film in de bioscoop komen?
Ja toch?! Insidious en Sinister kwamen ook in de bios.
pi_129405792
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zou die film in de bioscoop komen?
Bij pathe wel in ieder geval.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 18:50:23 #163
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129410780
Nice! Ook in Breda dat jullie weten? :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zaterdag 27 juli 2013 @ 18:50:48 #164
344797 CyberJesus
The final word.
pi_129410790
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:39 schreef LookAtMe het volgende:
Gisteren "would you rather" gezien. Best een aanrader.
Alleen minder gorey dan ik verwachtte met die afbeelding op imdb.
Die heb ik toevallig ook donderdag gezien, was aangenaam verrast.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_129412590
Evil Dead 2013 en The purge gekeken, vielen me alle twee toch wel tegen :{
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 20:10:49 #166
405336 Pandabanana
RAWR the RAWR
pi_129412611
The Purge had ook echt een rotcijfer op IMDB, dus viel alweer weinig van te verwachten.
  Moderator zaterdag 27 juli 2013 @ 20:14:52 #167
9859 crew  Karina
Woman
pi_129412703
quote:
8s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 20:09 schreef Ramkraker het volgende:
Evil Dead 2013 en The purge gekeken, vielen me alle twee toch wel tegen :{
Ik had vantevoren heel weinig erover gelezen, ik vond ze best wel aardig allebei. Al vind ik The Purge niet echt horror.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129412850
Had niet op IMDB gekeken nog naar de films, had ze toevallig een keer "gekocht". Vind het origineel van Evil Dead beter en The purge wat voor film het precies is weet ik niet, weinig verhaal en weinig goede momenten vind ik zelf.

En vanavond Grave Encounters 1 & 2 kijken O+
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
  Moderator zaterdag 27 juli 2013 @ 20:46:20 #169
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129413478
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 20:20 schreef Ramkraker het volgende:
Had niet op IMDB gekeken nog naar de films, had ze toevallig een keer "gekocht". Vind het origineel van Evil Dead beter en The purge wat voor film het precies is weet ik niet, weinig verhaal en weinig goede momenten vind ik zelf.

En vanavond Grave Encounters 1 & 2 kijken O+
Grave encounters 1 vond ik wel leuk. Beetje standaard maar vermakelijk. Deel 2 was een stuk minder.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 juli 2013 @ 20:54:25 #170
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_129413661
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net de trailer van The Curse Of Chucky gekeken. Heeft iemand de film gezien?

Dafuuuuuuuuuuuuk is dit, ik heb dit helemaal gemist. Wat kijkt chucky raar
Edit: hij moet dus nog uit komen haha
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 28 juli 2013 @ 18:30:32 #171
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129439028
Die trailer van 'The Curse Of Chucky' ziet er veelbelovend uit! :) Die film wil ik echt wel gaan zien! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  Moderator zondag 28 juli 2013 @ 19:28:13 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_129440901
Chucky is sowieso meestal wel tof.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 28 juli 2013 @ 21:27:47 #173
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129446415
Klopt, ik mag 'm ook graag tot op zekere hoogte... ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_129452531
Het lijkt terug te grijpen naar het originele Child's Play wat nog echt horror was, later werden die Chucky films meer comedy.
standaarddrinker
pi_129453376
Kwam deze net net tegen :)

Frankensteins Army 2013 WEB-DL x264 AC3 – BiTO

Finally..hopen dat de kwaliteit ook goed is.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129531640
Weten jullie misschien hoe dat effect heet met die lege zwarte oogkassen en uitgerekte mond die in best veel films zit?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_129531655
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:23 schreef LookAtMe het volgende:
Weten jullie misschien hoe dat effect heet met die lege zwarte oogkassen en uitgerekte mond die in best veel films zit?
Vast iets Japans ofzo :+
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129534033
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:23 schreef LookAtMe het volgende:
Weten jullie misschien hoe dat effect heet met die lege zwarte oogkassen en uitgerekte mond die in best veel films zit?
Het empty black eye effect. Gokje :P.
pi_129572857
Druk druk hier en geen tijd om ff snel alles terug te lezen, maar heeft iemand hier The Purge al gezien?
En?
pi_129573111
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:50 schreef Luna3 het volgende:
Druk druk hier en geen tijd om ff snel alles terug te lezen, maar heeft iemand hier The Purge al gezien?
En?
Dat is toch niet echt horror??
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_129573216
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Dat is toch niet echt horror??
weet ik niet, ik heb 'm niet gezien ;)
Maar hoe was ie?

ps: er zijn wel meer thrillers die hier onder het horror-topic schijnen te vallen. Grensgevalletjes zeg ik je. :P
pi_129573257
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:50 schreef Luna3 het volgende:
Druk druk hier en geen tijd om ff snel alles terug te lezen, maar heeft iemand hier The Purge al gezien?
En?
Het verhaal heeft potentie maar de uitwerking is zwak tot matig. Er had veel meer in gezeten maar desondanks dat wel een geinig filmpje om te zien. Duurt ook niet lang, dus een prima tussendoortje.
ze zijn fucking nice.
pi_129573351
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:05 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Het verhaal heeft potentie maar de uitwerking is zwak tot matig. Er had veel meer in gezeten maar desondanks dat wel een geinig filmpje om te zien. Duurt ook niet lang, dus een prima tussendoortje.
Daar heb ik wat aan; dank! (ik had precies dit met die vorige van mr Hawk...naam kwijt, met die zolder en die kindjes)
pi_129573376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:04 schreef Luna3 het volgende:

[..]

weet ik niet, ik heb 'm niet gezien ;)
Maar hoe was ie?

ps: er zijn wel meer thrillers die hier onder het horror-topic schijnen te vallen. Grensgevalletjes zeg ik je. :P
Ehmm geen idee :P Hij ligt hier klaar om gekeken te wordem maar ik had gisteren meer trek
in ronkende kettingzagen en schaars geklede gillende dames: Texas chainsaw massacre 3D

:)
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_129573388
Sinister.
ze zijn fucking nice.
pi_129573482
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ehmm geen idee :P Hij ligt hier klaar om gekeken te wordem maar ik had gisteren meer trek
in ronkende kettingzagen en schaars geklede gillende dames: Texas chainsaw massacre 3D

:)
Nice. En geen grensgevalletje ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:10 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Sinister.
Ja DIE!!
pi_129573540
Sinister _O_
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:11:18 #189
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129595502
Ik moet die film nog steeds downloaden.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_129633080


Frankenstein's Army (2013) - IMDb

Enkele jaren geleden maakte de Nederlander Richard Raaphorst 2 trailers voor het project Worst Case Scenario. Helaas ging de film (vooralsnog) nooit in productie, maar er was wel aardig wat hype rondom deze trailers:

Inmiddels is het Raaphorst gelukt een ander, maar toch vergelijkbaar project van de grond te krijgen met Frankenstein's Army. Helaas voor Raaphorst is zijn idee van Nazi zombies/monsters niet erg origineel meer en min of meer ingehaald door de tijd. Diverse films maakten al gebruik van dit idee, waarbij ik zelf de Zweedse film Død snø/Dead Snow (Død snø (2009) - IMDb) het meest geslaagd vond. Qua plot lijkt Frankenstein's Army in eerste instantie meer op Outpost en The Bunker, maar na een tijdje gaat het een compleet andere kant op en wordt het naar mijn bescheiden mening pas echt interessant.

De film speelt zich af aan het einde van de Tweede Wereldoorlog. Een groep Russische soldaten moet in Oost-Duitsland op zoek naar enkele vermiste kameraden, maar niet iedereen uit de groep blijkt dezelfde missie te hebben. Zo komen ze terecht in een oude bunker, waar Dr. Victor Frankenstein voor de Nazi's experimenten uitvoert en dan raakt de poep uiteraard de ventilator. Dit vrij simpele plot is een excuus om met een gigantisch arsenaal aan geniale monsters en gedrochten te komen. Vanaf het moment dat het losgaat is het gewoon een heerlijke achtbaanrit, voornamelijk met shaky cam geschoten. Ik ben eigenlijk al een tijdje uitgekeken op die shaky cam films, maar in dit geval werkt het erg goed en heb je eigenlijk het gevoel dat je in een bizarre videogame zit. Aanrader als je van dit soort film houdt :)

IMDB: 5.5
Voor mij toch wel een 7..ik ben gewoon een sucker voor dit soort films :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:01:57 #191
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129729586
Ik heb Insidious nu voor bijna 75 procent binnen met downloaden! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:32:33 #192
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_129731042
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb Insidious nu voor bijna 75 procent binnen met downloaden! ^O^
Je hebt ISDN internet via de telefoon?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  † In Memoriam † maandag 5 augustus 2013 @ 21:42:10 #193
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_129731468
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Worst Case Scenario
Ik ben nog steeds best bedroefd dat het niet gelukt is met Worst Case Scenario. Zoveel ja, mischien, nee toch niet, misschien wel, ok, dan maar niet ge-heen-en-weer in de loop van de jaren.

Maargoed, na meer dan een decennium te hannessen met WCS dan toch Frankenstein's Army. Die ik overigens nog moet zien.
Carpe Libertatem
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:44:20 #194
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129731578
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:32 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Je hebt ISDN internet via de telefoon?
Hehe nee hoor, ik ben al dagen met downloaden bezig. De snelheid varieert bij ons van pakweg 50 kb/s tot maximaal 480 kb/s. Heel onregelmatig dus helaas.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_129743875
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:44 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Hehe nee hoor, ik ben al dagen met downloaden bezig. De snelheid varieert bij ons van pakweg 50 kb/s tot maximaal 480 kb/s. Heel onregelmatig dus helaas.
En dan ook nog een torrentje zeker?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:45:47 #196
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129747816
Ja, ook dat nog! Maar ja, ik denk altijd maar: wat iets langer moet duren wordt daarna alleen maar fijner (en dat geldt niet alleen voor het downloaden van films _O- !)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_129758801
Afgelopen dagen The Descent en Triangle gekeken. Nou is Triangle niet echt een horror vond ik, maar best een leuke film. Ik weet niet heel goed wat ik van The Descent moet denken. Een leuk tussendoortje, maar ook niet meer dan dat denk ik.
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:07:12 #198
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_129760364
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:20 schreef Theoden het volgende:
Ik weet niet heel goed wat ik van The Descent moet denken. Een leuk tussendoortje, maar ook niet meer dan dat denk ik.
Het je de VS-versie gezien of de rest van de wereld versie? Er is niet veel anders, behalve het einde.
Carpe Libertatem
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:29:42 #199
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129763065
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

Frankenstein's Army (2013) - IMDb

Enkele jaren geleden maakte de Nederlander Richard Raaphorst 2 trailers voor het project Worst Case Scenario. Helaas ging de film (vooralsnog) nooit in productie, maar er was wel aardig wat hype rondom deze trailers:

Inmiddels is het Raaphorst gelukt een ander, maar toch vergelijkbaar project van de grond te krijgen met Frankenstein's Army. Helaas voor Raaphorst is zijn idee van Nazi zombies/monsters niet erg origineel meer en min of meer ingehaald door de tijd. Diverse films maakten al gebruik van dit idee, waarbij ik zelf de Zweedse film Død snø/Dead Snow (Død snø (2009) - IMDb) het meest geslaagd vond. Qua plot lijkt Frankenstein's Army in eerste instantie meer op Outpost en The Bunker, maar na een tijdje gaat het een compleet andere kant op en wordt het naar mijn bescheiden mening pas echt interessant.

De film speelt zich af aan het einde van de Tweede Wereldoorlog. Een groep Russische soldaten moet in Oost-Duitsland op zoek naar enkele vermiste kameraden, maar niet iedereen uit de groep blijkt dezelfde missie te hebben. Zo komen ze terecht in een oude bunker, waar Dr. Victor Frankenstein voor de Nazi's experimenten uitvoert en dan raakt de poep uiteraard de ventilator. Dit vrij simpele plot is een excuus om met een gigantisch arsenaal aan geniale monsters en gedrochten te komen. Vanaf het moment dat het losgaat is het gewoon een heerlijke achtbaanrit, voornamelijk met shaky cam geschoten. Ik ben eigenlijk al een tijdje uitgekeken op die shaky cam films, maar in dit geval werkt het erg goed en heb je eigenlijk het gevoel dat je in een bizarre videogame zit. Aanrader als je van dit soort film houdt :)

IMDB: 5.5
Voor mij toch wel een 7..ik ben gewoon een sucker voor dit soort films :D
Komt dit ook nog in de bioscoop? Ik houd ook van dit soort thema's. Horror vermengt met geschiedenis: _O_ !
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:32:25 #200
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_129768546
Er komt een sequel van See No Evil geregisseerd door Jen en Sylvia Soska, bekend van American Mary en Dead Hooker In a Trunk.
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:39:14 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_129768876
Frankenstein's Army (2013) - IMDb
Die ga ik even checken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 7 augustus 2013 @ 01:25:51 #202
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_129778096
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:04 schreef Luna3 het volgende:

[..]

weet ik niet, ik heb 'm niet gezien ;)
Maar hoe was ie?

ps: er zijn wel meer thrillers die hier onder het horror-topic schijnen te vallen. Grensgevalletjes zeg ik je. :P
Ik vond Sinister beter dan deze.
Deze vond ik heel erg inkakken.
Best saai zelfs.
The Outside Agency
pi_129782609
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:05 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]
poppenellende
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

ALLE poppen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Hier ook nog een poppenhater.
Zijn jullie bekend met “La Isla de las Muñecas”? 8-)






Het is geen film trouwens ;)
pi_129782633
:{
Tap tap tap
  Moderator woensdag 7 augustus 2013 @ 10:08:38 #205
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129782708
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:04 schreef Smeich het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zijn jullie bekend met “La Isla de las Muñecas”? 8-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is geen film trouwens ;)
:D Wat awesome!
Hoewel het best wel sketchy is.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_129783788
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:08 schreef dud0r het volgende:

[..]

:D Wat awesome!
Hoewel het best wel sketchy is.
Godverdomme naar spul :{.
  Moderator woensdag 7 augustus 2013 @ 10:49:49 #207
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129783891
quote:
9s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:46 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Godverdomme naar spul :{.
Geen problemen mee. 8-)

Mijn naarstigheidsfactor zit meer in de haunted shit hoek. Daar kan ik minder goed tegen. Zijn dan wel weer de leukste films voor mij om te kijken :9
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_129784705
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:04 schreef Smeich het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zijn jullie bekend met “La Isla de las Muñecas”? 8-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is geen film trouwens ;)
Gatver. Dat eiland ga ik niet bezoeken in elk geval.
pi_129788563
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:04 schreef Smeich het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zijn jullie bekend met “La Isla de las Muñecas”? 8-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is geen film trouwens ;)
Bah, gooi het dan in een spoiler, ofzo... :{
pi_129791464
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:04 schreef Smeich het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zijn jullie bekend met “La Isla de las Muñecas”? 8-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is geen film trouwens ;)
maar het komt wel voor in een tv-serie
wel een redelijke horror/thriller achtige serie
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_129793151
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:48 schreef Fukushima het volgende:

[..]

maar het komt wel voor in een tv-serie
wel een redelijke horror/thriller achtige serie
Dacht ik ook meteen aan ja :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129795716
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:04 schreef Smeich het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zijn jullie bekend met “La Isla de las Muñecas”? 8-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is geen film trouwens ;)
Een keer een flinke portie paddo's nemen op dat eiland :') Zal wel flinke horror zijn.
ze zijn fucking nice.
pi_129799274
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:07 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het je de VS-versie gezien of de rest van de wereld versie? Er is niet veel anders, behalve het einde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129799665
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:29 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Bah, gooi het dan in een spoiler, ofzo... :{
Sorry about that ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:48 schreef Fukushima het volgende:

[..]

maar het komt wel voor in een tv-serie
wel een redelijke horror/thriller achtige serie
Hey wat interessant, dit is nieuw voor mij maar lijkt me echt iets voor mij! Dank je wel ^O^
pi_129803478
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:21 schreef Theoden het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:45:49 #216
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_129808523
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:38 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Een keer een flinke portie paddo's nemen op dat eiland :') Zal wel flinke horror zijn.
Hahaha dat was ook het eerste wat bij mij op kwam.

Wel scary shit verder.
The Outside Agency
pi_129811450
Iemand nog leuke "Must See" horror films van de afgelopen, pak'm beet 5 jaar?
pi_129811648
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:34 schreef Pap89 het volgende:
Iemand nog leuke "Must See" horror films van de afgelopen, pak'm beet 5 jaar?
wat heb je al wel gezien?

insidous, frankensteins army, nieuwe evil dead en sharknado zijn wel aardig. :)
pi_129812084
Sharknado, dat is niet serieus neem ik aan? :P

Zogenaamd enge schreeuw meisjes films hoeven dan ook niet, al genoeg van gezien.
Beetje SyFy mix mag iig ook.
  Moderator woensdag 7 augustus 2013 @ 22:46:07 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_129812132
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Pap89 het volgende:
Sharknado, dat is niet serieus neem ik aan?
Gewoon kijken man, is tof.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129813211
Beetje als "Piranha" of nog slechter?

Piranha destijds in de bios gezien, 3d piemels vond ik niet zo'n succes namelijk :')
pi_129815528
Volgens mij gaat dit Sharknado over een Asylum productie, niet?
pi_129816880
Asylum producties _O_ Met binnenkort: Ghost Shark (TV Movie 2013) - IMDb (waarschijnlijk wel gebaseerd op het originele [raar maar waar] Ghost Shark 2: Urban Jaws (2013) - IMDb uit Nieuw-Zeeland dat al zo'n drie jaar op zich laat wachten en geen deel 1 heeft had (?) :P.
pi_129818603
Ik heb Frankensteins army net gekeken en was beter dan ik had verwacht :D
It's not too late to change your hikikomori ways!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:50:29 #225
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129827184
Cool LookAtMe!

@Smeich: dat 'La Isla de las Muñecas' ziet er interessant maar luguber uit vind ik. Zo op het eerste gezicht dacht ik dat het iets met voodoo te maken had, maar er zit eigenlijk een heel verhaal/hele legende achter.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:09:30 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_129875654
Ik kwam deze film toevallig tegen The Barrens (2012) - IMDb toen ik zomaar een beetje zat te browsen, laag cijfer, heeft iemand hem toevallig gezien? Ben hem wel al aan het binnenhalen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129882241
Fairytale (2012) - IMDb

Een aanrader is deze niet, maar als je je een keer verveelt wel ok om te kijken. Verhaal is leuk, de effecten ook het acteerwerk viel alleen tegen en het hield niet echt m'n aandacht.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_129882394
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik kwam deze film toevallig tegen The Barrens (2012) - IMDb toen ik zomaar een beetje zat te browsen, laag cijfer, heeft iemand hem toevallig gezien? Ben hem wel al aan het binnenhalen.
Zet die download maar snel af (als hij nu nog niet binnen is :P )Echt bagger. Niet leuke bagger. Gewoon bagger.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 23:07:32 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_129882413
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zet die download maar snel af (als hij nu nog niet binnen is :P )Echt bagger. Niet leuke bagger. Gewoon bagger.
OK tx :D Leuke bagger houd ik wel van, maar dan laat ik het zitten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129884944
Ik kijk atm the conjuring. Mother of god, lang geleden dat ik een film zo eng heb gevonden.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:19:16 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_129885027
Ga ik die halen. Ben benieuwd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129888614
The Last Exorcism Part 2

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129895600
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:17 schreef LookAtMe het volgende:
Ik kijk atm the conjuring. Mother of god, lang geleden dat ik een film zo eng heb gevonden.
Wel in baggerkwaliteit dan, of wat?!
pi_129895620
Shit ik heb lelijke Aziatische subtitles eronder. ;(
standaarddrinker
pi_129895626
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:34 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Wel in baggerkwaliteit dan, of wat?!
De webrip die nu uit is is bagger, maar de stream waarvan die geript is wel wat beter. Ik vond het niet storend.

En zoals DrDrentz zegt met chinese subs
It's not too late to change your hikikomori ways!
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:36:35 #236
9859 crew  Karina
Woman
pi_129895631
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:36 schreef DrDentz het volgende:
Shit ik heb lelijke Aziatische subtitles eronder. ;(
Ja die heb ik dus ook en ze zijn vet groot. Ik wacht wel op een andere, dit kijkt echt kut.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129895728
Cool. Dan ga ik me daar ook nog niet aan wagen.
Wil op zich ook wel wachten met kijken tot 'ie in de bioscoop draait.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:44:41 #238
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129910472
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:17 schreef LookAtMe het volgende:
Ik kijk atm the conjuring. Mother of god, lang geleden dat ik een film zo eng heb gevonden.
Ik moet en zal die film in de bioscoop gaan zien! :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_129910730
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:17 schreef LookAtMe het volgende:
Ik kijk atm the conjuring. Mother of god, lang geleden dat ik een film zo eng heb gevonden.
Ik vond hem tegenvallen, niks nieuws en totaal niet spannend. Vond het 60/70's sfeertje wel erg leuk.
ze zijn fucking nice.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:55:02 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_129910951
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:25 schreef Smeich het volgende:
Asylum producties _O_ Met binnenkort: Ghost Shark (TV Movie 2013) - IMDb (waarschijnlijk wel gebaseerd op het originele [raar maar waar] Ghost Shark 2: Urban Jaws (2013) - IMDb uit Nieuw-Zeeland dat al zo'n drie jaar op zich laat wachten en geen deel 1 heeft had (?) :P.
*O* Deze post had ik even gemist, Asylum films zijn top.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129912518
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:44 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ik moet en zal die film in de bioscoop gaan zien! :)
Ik ook, heb er al zin in :D
Tap tap tap
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:36:44 #242
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129912860
Ik ook! En ook in Insidious 2 trouwens! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:55:06 #243
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_129913725
Your're so cool, Brewster!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:56:11 #244
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_129913776
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ook! En ook in Insidious 2 trouwens! :D
Ik kan niet wachten; deel 1 was fantastisch.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:57:17 #245
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129913833
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Your're so cool, Brewster!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft een klassieker.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:56 schreef De_Dorstige het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten; deel 1 was fantastisch.
Jep!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_129914008
Ik ben volgens mij een van de weinigen die niks met James Wan films/sinister en dergelijken heeft, vind er echt geen klap aan.
ze zijn fucking nice.
pi_129917126
is the purge wat??
verhaal klinkt wel cool
pi_129917414
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:05 schreef casper019 het volgende:
is the purge wat??
verhaal klinkt wel cool
Geen horrorfilm, meer een thriller. Vond hem zelf wel aardig, maar niet echt bijzonder.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129917418
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:05 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Het verhaal heeft potentie maar de uitwerking is zwak tot matig. Er had veel meer in gezeten maar desondanks dat wel een geinig filmpje om te zien. Duurt ook niet lang, dus een prima tussendoortje.
ze zijn fucking nice.
pi_129924240
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:48 schreef Fukushima het volgende:

maar het komt wel voor in een tv-serie
wel een redelijke horror/thriller achtige serie
The river heb ik nog niet gezien, al vond ik de trailer al erg boeiend. Alleen ik weet zeker dat ik die poppen ook in een film heb gezien!! Weet verdorie niet meer welke... iemand? (dus niet The River, maar echt een horror film)
pi_129924428
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:36 schreef DrDentz het volgende:
Shit ik heb lelijke Aziatische subtitles eronder. ;(
Fucking hell wat GROOT, zijn alle Aziaten slechtziend of zo? :P
pi_129924458
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 01:58 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Fucking hell wat GROOT, zijn alle Aziaten slechtziend of zo? :P
Dit is wel een inkoppertje, dus ik zeg maar niets..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129935770
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 01:52 schreef Luna3 het volgende:

[..]

The river heb ik nog niet gezien, al vond ik de trailer al erg boeiend. Alleen ik weet zeker dat ik die poppen ook in een film heb gezien!! Weet verdorie niet meer welke... iemand? (dus niet The River, maar echt een horror film)
trailer is inderdaad veel belovend, maar het zijn iets van 8 afleveringen en ondanks dat er een rode draad is, lossen ze in elke aflevering een 'mysterie' op. Ik vond het wel de moeite waard :)
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_129935870
van de week trouwens The Conjuring (ja die versie met asian subs) en grave encounters 2 gekeken.

The Conjuring was gewoon supergoed, een echte horror zonder de gore e.d. knap gedaan!
grave encounters 2 was ook zeker niet slecht, wel erg veel gejat van andere films, maar ik heb me vermaakt :)
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_129937227
Gisteren voor het eerst Sleepaway Camp gezien. Best goede special fx voor die tijd. :)

pi_129937369
Gruwelijk einde hè
standaarddrinker
pi_129999646
V/H/S... zijn er mensen hier die deze film echt de moeite waard vonden? Wat een saaiheid, na ±60minuten af moeten zetten.
pi_130011056
House at the End of the Street

House at the End of the Street (2012) - IMDb

Een degelijke horror/thriller film gewoon goed te doen.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_130020641
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef Smeich het volgende:
V/H/S... zijn er mensen hier die deze film echt de moeite waard vonden? Wat een saaiheid, na ±60minuten af moeten zetten.
Ikke. Ik vond 'm erg tof, zelfs.

Is echt zo'n film die je óf supervet óf superkut vindt.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:47:23 #261
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_130020816
van de week the Last Horror movie nog maar eens gekeken

op moviemeter heeft ie een erg slechte score 1.8 / 5
maar ik vind dit echt zeer ONterecht.
heb er mee plezier naar gekeken, en vind het wel wat hebben,
amateuristisch gefilmd, maar dat is ook net de bedoeling.
en uitleg krijgen van een seriemoordenaar

of ben ik de enige die het WEL een goede film vond??
mee bekant vangde gin haas.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:19:28 #262
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_130024525
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef kawa4 het volgende:
van de week the Last Horror movie nog maar eens gekeken

op moviemeter heeft ie een erg slechte score 1.8 / 5
maar ik vind dit echt zeer ONterecht.
heb er mee plezier naar gekeken, en vind het wel wat hebben,
amateuristisch gefilmd, maar dat is ook net de bedoeling.
en uitleg krijgen van een seriemoordenaar

of ben ik de enige die het WEL een goede film vond??
je hebt mij iig nieuwsgierig gemaakt. overigens link je naar Rose Red, de juiste link naar Last Horror Movie is http://www.moviemeter.nl/film/22074 :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 14 augustus 2013 @ 08:34:46 #263
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_130047701
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:19 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

je hebt mij iig nieuwsgierig gemaakt. overigens link je naar Rose Red, de juiste link naar Last Horror Movie is http://www.moviemeter.nl/film/22074 :)
ow ja, ging idd iets faudt mee dat linken maar hier is de trailer

mee bekant vangde gin haas.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:51:48 #264
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_130133211
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:47 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Deed het ook meteen heel goed in de box-office

[..]

http://www.hollywoodrepor(...)juring-scares-589775
Die ga ik ZEKER in de bios bekijken. :)
pi_130133311
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:51 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Die ga ik ZEKER in de bios bekijken. :)
Ik vind het echt 1 groot cliché die trailer....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:06:08 #266
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130133721
Iedereen was hier toch zo lyrisch over die boutfilm Maniac? The Conjuring, dát is een goeie horrorfilm.
pi_130133937
Maniac vond ik zeker tof ja, en wat ik net zei over die trailer gaat over The Conjuring, lijkt me echt helemaal niks dus. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:24:28 #268
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_130147883
Insidious is binnen, ik zit hem nu te kijken. _O_
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_130151719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
Insidious is binnen, ik zit hem nu te kijken. _O_
Eindelijk! ;)
Fijne film.
pi_130152185
Ik denk dat ik gewoon de the Conjuring-webrip met dikke Nederlandse hardsubs (en een beetje Aziatische) ga kijken, fok it!
standaarddrinker
pi_130182327
Ik meld me hier, altijd al Horror-fan geweest, maar weinig films maar gezien. Sinds kort begonnen met veel films kijken. Afgelopen tijd louter Japanse horror gehad: Kuchisake-Onna, Kairo: Pulse, Audition vond ik allen erg goed, Noroi vond ik echt geweldig en Ju-Rei: The Uncanny vond ik echt matig. Zo ga ik Grave Encounters kijken, de komende tijd wil ik ook A Tale of Two Sisters, Eraserhead, House en nog wat Japanse horror gaan kijken. :D
  zondag 18 augustus 2013 @ 04:51:49 #272
410080 Thenewmessiah
The New Messiah
pi_130188447
De enige echte horror films, geloof me, als je deze nog niet gezien hebt kijk ze!!

Eden lake
Martyrs <
Haute tension
Serbian film
Frontiere(s)
Megan is missing
Irriversible
VHS
VHS 2
Captive
I may not be mr right but i'll f*ck you till he shows up
pi_130188979
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:06 schreef ArtistA het volgende:
Iedereen was hier toch zo lyrisch over die boutfilm Maniac? The Conjuring, dát is een goeie horrorfilm.
Zeker! :Y

Maniac was verfrissend en origineel, al niet perfect. The conjuring is een rip-off van The exorcist, Poltergeist en Amityville horror, al wel degelijk vermakelijk.
pi_130189599
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat ik gewoon de the Conjuring-webrip met dikke Nederlandse hardsubs (en een beetje Aziatische) ga kijken, fok it!
En? Was het te doen?
pi_130189643
Ja was best te doen. Alleen.. ik had toch meer van de film verwacht na de soort van hype eromheen.. vond 'm niet slecht maar ook niet de beste horror in tijden ofzo.
standaarddrinker
pi_130192542
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:13 schreef DrDentz het volgende:
Ja was best te doen. Alleen.. ik had toch meer van de film verwacht na de soort van hype eromheen.. vond 'm niet slecht maar ook niet de beste horror in tijden ofzo.
Die hype zit de laatste tijd wel vaak rondom dat soort films. Bij Insidious en Sinister las ik hier ook al dat soort dingen en steeds ben ik toch wel een beetje teleurgesteld.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_130260361
Gisteren A Tale of Two Sisters gezien, wauw, echt geweldig.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:31:19 #278
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_130314371
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:47 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Eindelijk! ;)
Fijne film.
Ik heb hem weer afgekeken, hij blijft erg tof! _O_

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 04:51 schreef Thenewmessiah het volgende:
De enige echte horror films, geloof me, als je deze nog niet gezien hebt kijk ze!!

Eden lake
Martyrs <
Haute tension
Serbian film
Frontiere(s)
Megan is missing
Irriversible
VHS
VHS 2
Captive
Bedankt voor de tip, ik ga ze eens downloaden. Niet allemaal tegelijk, maar in een rustig tempo! ^O^


Ik zit echt te wachten tot 'The Complex' in de bioscoop komt. Die wil ik echt nog wel een tweede keer zien! _O_
Echt mijn verrassing van het jaar op het gebied van horror tot nu toe! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_130316890
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:31 schreef Atmosphere82 het volgende:

Ik zit echt te wachten tot 'The Complex' in de bioscoop komt. Die wil ik echt nog wel een tweede keer zien! _O_
Echt mijn verrassing van het jaar op het gebied van horror tot nu toe! :D

Over welke hebben we het dan, de Japanse of deze?
pi_130317208
Van de week Kill List gekeken, wel een toffe film. Beetje apart verhaal maar wel leuk gedaan.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:10:42 #281
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_130344904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:45 schreef Smeich het volgende:

[..]

Over welke hebben we het dan, de Japanse of deze?
De Japanse uiteraard! :) Belachelijk dat deze versie maar een 5,5 op IMDB krijgt! :( Ik zou de film als waardering een 8 geven, minstens! _O_
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_130345491
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Maniac vond ik zeker tof ja, en wat ik net zei over die trailer gaat over The Conjuring, lijkt me echt helemaal niks dus. :D
Vond The Conjuring ook niks. Was Maniac stukken beter te doen.
ze zijn fucking nice.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:17:33 #283
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_130353177
De man die Josh speelt in 'Insidious' speelt ook in 'The Conjuring' zag ik op ImdB. Is dat niet storend om naar te kijken? Is het dan zo dat als je 'The Conjuring' bekijkt je constant aan Insidious moet denken?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:19:00 #284
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130353223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
De man die Josh speelt in 'Insidious' speelt ook in 'The Conjuring' zag ik op ImdB. Is dat niet storend om naar te kijken? Is het dan zo dat als je 'The Conjuring' bekijkt je constant aan Insidious moet denken?
Als je zo redeneert kun je uiteindelijk helemaal niks meer kijken.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:19:55 #285
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_130353251
Klopt, maar deze vent heeft zo'n karakteristiek hoofd vind ik.
Ik heb dat bij Tom Cruise ook vaak, of b.v. bij Nicole Kidman.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_130353285
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
De man die Josh speelt in 'Insidious' speelt ook in 'The Conjuring' zag ik op ImdB. Is dat niet storend om naar te kijken? Is het dan zo dat als je 'The Conjuring' bekijkt je constant aan Insidious moet denken?
Het is een goed hoofd :9
Tap tap tap
pi_130355199
is deze hier bekend, ik kon 'm namelijk niet en kwam 'm toevallig tegen
quote:
The Girl Next Door (2007) - IMDb

Niet te verwarren met de gelijknamige komedie over het porno buurmeisje, wat overigens wel de bedoeling was om deze binnen te halen :P. Maar deze gaat over een (losjes) waargebeurd verhaal in de jaren 50 over een gestoorde huisvrouw die haar kinderen en kinderen uit de buurt in huis neemt en ze zieke dingen laat doen. Het eerste deel vraag je je vooral af waar je naar zit te kijken aangezien er weinig boeiends gebeurt. Het 2de deel vraag je je ook af waar je naar zit te kijken maar dan vooral met verbazing over de zieke dingen die gebeuren. Goede mix van horror/thriller/drama die wel indruk maakt.

7.5
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:38:40 #288
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_130363093
Ik kijk nu naar 'A Serbian Film.'
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_130363224
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef planethugo het volgende:
is deze hier bekend, ik kon 'm namelijk niet en kwam 'm toevallig tegen

[..]

Niet echt horror, en wel weer wel. Nare film qua gevoel maar wel goed.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130363938
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik kijk nu naar 'A Serbian Film.'
Gezellig.
standaarddrinker
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:35:52 #291
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_130366184
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Gezellig.
Bijzonder onderhoudende film.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_130377096
The Conjuring gisteren gezien, en damn, in tegenstelling tot de andere hiervoor vond ik het echt een retespannende film. Ik ga nevernooitniet clap and seek spelen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:41:15 #293
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_130377242
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef planethugo het volgende:
is deze hier bekend, ik kon 'm namelijk niet en kwam 'm toevallig tegen

[..]

heb deze ook een keer gezien,
maar een horror ??
nee vond het meer een drama film

btw wel een goede film hoor
mee bekant vangde gin haas.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:56:00 #294
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_130400434
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:39 schreef LookAtMe het volgende:
Gisteren "would you rather" gezien. Best een aanrader.
Alleen minder gorey dan ik verwachtte met die afbeelding op imdb.
net gezien, en ik moet zeggen,
geweldige film _O_
lekkere spanning rondom de tafel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis wel een aanrader als je van saw films houd
mee bekant vangde gin haas.
pi_130406526
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik kwam deze film toevallig tegen The Barrens (2012) - IMDb toen ik zomaar een beetje zat te browsen, laag cijfer, heeft iemand hem toevallig gezien? Ben hem wel al aan het binnenhalen.
Ik vond 'm tegenvallen.... einde verpestte het nogal. Maar het is maar hoe je er naar kijkt...
pi_130418965
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
pt, maar deze vent heeft zo'n karakteristiek hoofd vind ik.
Ik heb dat bij Tom Cruise ook vaak
Ik kijk ook veel liever naar onbekende koppen die goed kunnen acteren dan naar een Brad Pitt ofzo. Denk dan de hele tijd; oh hij acteert echt weer goed,(want in Burn after reading vond ik 'm too much, beetje over acting) of dingen over hun prive-leven ofzo als het filmkarakter een zelfde soort gezinnetje heeft...meer van dat soort ongein. Kan er niks aan doen...concentratieprobleempje van me denk ik ;)

Zit nu Dexter seizoen 7 te kijken en dat Debra Morgan dan ook in REC speelt is voor mij zo weird...
pi_130419086
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:03 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik kijk ook veel liever naar onbekende koppen die goed kunnen acteren dan naar een Brad Pitt ofzo. Denk dan de hele tijd; oh hij acteert echt weer goed,(want in Burn after reading vond ik 'm too much, beetje over acting) of dingen over hun prive-leven ofzo als het filmkarakter een zelfde soort gezinnetje heeft...meer van dat soort ongein. Kan er niks aan doen...concentratieprobleempje van me denk ik ;)

Je vindt Brad Pitt geen goede acteur?

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:10 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

De Japanse uiteraard! :) Belachelijk dat deze versie maar een 5,5 op IMDB krijgt! :( Ik zou de film als waardering een 8 geven, minstens! _O_
Ha, ik al zo een vermoeden ;) Maar de Amerikaanse versie is toch geen kopie van de Japanse, wel?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:13:06 #298
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_130422718
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:03 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik kijk ook veel liever naar onbekende koppen die goed kunnen acteren dan naar een Brad Pitt ofzo. Denk dan de hele tijd; oh hij acteert echt weer goed,(want in Burn after reading vond ik 'm too much, beetje over acting) of dingen over hun prive-leven ofzo als het filmkarakter een zelfde soort gezinnetje heeft...meer van dat soort ongein. Kan er niks aan doen...concentratieprobleempje van me denk ik ;)

Zit nu Dexter seizoen 7 te kijken en dat Debra Morgan dan ook in REC speelt is voor mij zo weird...
Oh, dat tweede heb ik dan weer niet. Ik denk niet aan het privé-leven van een acteur als ik een film kijk. ;) 'REC' vond ik trouwens briljant uitgevoerd! _O_

@Smeich: Volgens mij is er eigenlijk nog niet eens een Amerikaanse versie van 'The Complex' gemaakt!? De film is uit 2013 dus dan kan dat toch eigenlijk niet. Er staat wel een andere 'The Complex' op ImdB maar die is uit 2012...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_130422792
[REC] is de engste film die ik ooit gezien heb. Ik trilde letterlijk nog een half uur na de film gezien te hebben. Bizar.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:16:39 #300
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_130422851
Hm, dat had ik dan meer bij 'The Blair Witch Project'!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:16:54 #301
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_130422859
LAPO
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')