abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_128468318
Hallooo,

Ik weet niet of er al eerder dit soort topic is gestart. Maar ik ben een jongen 20 jaar en ik ben op zoek naar een bijbaan. Ik woon in Roosendaal. Ik heb wat hier en daar gekeken en gevraagd, maar ze zoeken altijd jonge mensen. Ik weet dat het lastig is om met deze leeftijd naar een bijbaan te zoeken, maar dat heeft denk ik iedere 20+ last van..en hoe doen jullie het?

Ik vraag me dus af zijn er hier 20+ (liefst in Roosendaal, maar uit andere regio zijn ook welkom) die wel een bijbaan kunnen vinden? En wat voor werk doe je en waar? Als je ook in Roosendaal woont, zoeken ze nog mensen?

Ik heb overigens niet veel ervaring (wel vakkenvuller en krantenwijk gedaan). Verder heb ik ook nog geen rijbewijs.
pi_128468356
Uitzendbureaus proberen
Nieuw is niet altijd beter.
pi_128469081
Uitzendbureaus, familieleden, familieleden van vrienden.

Met 20 jaar is het een goed idee om eens te beginnen een netwerk op te bouwen.
pi_128469302
quote:
Uitzendbureaus, familieleden, familieleden van vrienden.

Met 20 jaar is het een goed idee om eens te beginnen een netwerk op te bouwen.
Het klinkt misschien raar, maar wij hebben geen familieleden/ kennissen in roosendaal...Het wordt dus uitzendbureaus. Hoe werkt uitzendbureaus eigenlijk?
  maandag 1 juli 2013 @ 18:41:14 #5
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128469368
Binnenstappen, aanmelden en dan overleggen over uitzendposities. Tenminste zo werkte dat bij mij.
pi_128469395
Al 20 jaar opzoek naar een bijbaan? :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128469415
je bent toch creatief? Dan kan je toch wel wat verzinnen?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_128469480
wacht maar tot je op zoek moet naar een vaste baan
bad habit for ..
pi_128469627