abonnement Unibet Coolblue
pi_128463161
Hoi, ik ben eerstejaars geneeskunde student, en heb sinds een tijdje erge twijfels over mijn studie. Ik denk er nu aan om toch Engels te gaan studeren. Ik vind het alleen zo moeilijk om een definitieve keuze te maken, iemand ervaringen/tips?!
pi_128463336
Alsjeblieft maak gewoon een keuze! schrijf alle voor- en na delen op van beide studies
bad habit for ..
  maandag 1 juli 2013 @ 16:02:54 #3
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_128463351
Beetje vage OP, maar goed.

Wat is de reden dat je twijfelt? Som alle na- en voordelen van beide studies op, kijk naar het toekomstbeeld wat je met elk van de studies zult krijgen. Wellicht op de school/universiteit nog praten met contactpersonen voor dergelijke gevallen?
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_128463406
goede topic, lekker kort

hier kenne we dus niks mee he
  maandag 1 juli 2013 @ 16:05:22 #5
339795 ElPollo
Gaarne verwijderen.
pi_128463456
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef basvandalen het volgende:
goede topic, lekker kort

hier kenne we dus niks mee he
En daarbij; Er hoort in de titel geen apostrof. Het is dus gewoon 'keuzes'.
Gaarne verwijderen.
pi_128463544
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Beetje vage OP, maar goed.

Wat is de reden dat je twijfelt? Som alle na- en voordelen van beide studies op, kijk naar het toekomstbeeld wat je met elk van de studies zult krijgen. Wellicht op de school/universiteit nog praten met contactpersonen voor dergelijke gevallen?
wat is OP
bad habit for ..
pi_128463546
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef ElPollo het volgende:

[..]

En daarbij; Er hoort in de titel geen apostrof. Het is dus gewoon 'keuzes'.
indd, misschien gewoon Nederlands studeren ?
  maandag 1 juli 2013 @ 16:13:18 #8
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_128463744
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef trippy_trippy het volgende:

[..]

wat is OP
OpeningsPost
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_128464051
Tsja, voor mij is Engels DE studie geweest waar ik mezelf heb kunnen ontwikkelen en waar ik mijn bredere interesses (in academia) heb leren kennen en waardoor ik nu in oktober kan starten met een PhD waarna ik hopelijk een baan in academica kan vinden als UD en onderzoeker. Maargoed, dát is mijn toekomstbeeld en ik heb gedurende mijn studie (kiezen van minoren, jaar buitenland, vervolgens masterkeuze en scriptieonderwerp) wel dat beeld voor ogen gehouden.

Je hoeft op zich niet in jaar één op dag één al precies te weten waar je heen wilt met de opleiding die je begint, sowieso kan dat, als je dat wel denkt te weten, altijd nog veranderen gaandeweg, maar je moet er als student wel mee bezig zijn en je bewust zijn van het feit dat de keuzes die je maakt voor dingen als minoren en onderwerpen voor scripties je je kunt onderscheiden van je medestudenten als je een bepaalde richting op wilt.

Geneeskunde en Engels zijn wel heel andere opleidingen, met ECHT compleet andere opties en toekomstmogelijkheden, dus bedenk voor jezelf heel goed of je niet toch de medische wereld in wilt als bedrijvende actor. Als dat niet het geval is, maar je sluit 'iets met medische insteek' niet uit kun je altijd nog via je meer alfa-onderwijs-pad die kant op gaan. Hier aan de faculteit bijvoorbeeld zijn wat '(Mental) Health Geographers', die zijn wel bezig met gezondheidszorg en dergelijken, maar vanuit een heel ander perspectief, en puur theoretisch in plaats van practisch.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')