abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 oktober 2000 @ 21:31:52 #1
862 Arcee
Look closer
pi_375532
Ik weet nog niet eens wie er uit gaat, Ruth of Koen, maakt ook niet uit, het is sowieso de doodsteek voor De Bus.
pi_375550
Toch proberen ze nu met de tv uitzending te doen of is het reuze spannend
" Silence is also a form of speech."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 oktober 2000 @ 21:40:55 #3
862 Arcee
Look closer
pi_375569
Had jij gedacht dan dat Ruth er uit moest??

Ik niet!

ONGELOFELIJK. Volgens mij balen ze er in De Bus zelf ook allemaal van.

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 02-10-2000 21:41]

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 oktober 2000 @ 21:42:56 #4
862 Arcee
Look closer
pi_375577
Koen vindt 't ook lullig...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 oktober 2000 @ 21:45:34 #5
862 Arcee
Look closer
pi_375584
Waarom laten ze de kijkers ook niet gewoon uit ALLE deelnemers kiezen?

(geldt ook voor BB)

  maandag 2 oktober 2000 @ 21:52:57 #6
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_375620
quote:
Op 02 oktober 2000 21:45 schreef Arcee het volgende:
Waarom laten ze de kijkers ook niet gewoon uit ALLE deelnemers kiezen?

(geldt ook voor BB)


rustig maar joh, je bent net getrouwd
ik had ook verwacht dat Koen er uit zou gaan, maar ach, zo kunnen we nog meer hagelslagzinnen verwachten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 oktober 2000 @ 22:02:14 #7
862 Arcee
Look closer
pi_375659
quote:
Op 02 oktober 2000 21:52 schreef jolanda het volgende:
ik had ook verwacht dat Koen er uit zou gaan
Dat was ook niks geweest. Koen en Ruth zijn DE smaakmakers van 't programma! Dat voelde iedereen heel goed aan, dat het eigenlijk niet klopt dat Ruth er uit moest...

Gaaf was dat buiten trouwens... Ruth tegen die kinderen: "Ja hè? Koen moet eruit hè? Die klootzak, die kale lul!!"

Waarom kijkt niemand toch naar De Bus???? Het is echt reteleuk!!

  maandag 2 oktober 2000 @ 22:05:30 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_375672
stel koters in de bus.. heb soms gekeken.. is wel lollig opzich... tis echt zooo otriest dat ik er die paar keer da'k t gezien heb er haard om heb gelachen.. maar koen f ruth hatter nooooooit uit gemoeten.. jammer dan...
  maandag 2 oktober 2000 @ 22:07:15 #9
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_375679
Toevallig ben ik het ook een beetje gaan volgen, weliswaar maar half maar toch. En dat kwam natuurlijk vanwege Koen, een heerlijke manipulator. Alleen nu is zijn enige tegenspeler eruit en dat is doodzonde. Al is het ook wel weer leuk dat alle passagiers ervan balen dat Koen er niet uit is. Dat kan ook heel leuk gaan worden. Met zijn allen op Koen, maar Koen kan dat wel hebben.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 oktober 2000 @ 22:17:30 #10
862 Arcee
Look closer
pi_375717
quote:
Op 02 oktober 2000 22:07 schreef DiEr het volgende:
Al is het ook wel weer leuk dat alle passagiers ervan balen dat Koen er niet uit is. Dat kan ook heel leuk gaan worden.
Dat is wel waar ja!

Maar ik had liever gehad dat Nederland op iedereen had mogen stemmen, dan was 't nooit gebeurd... Mariska, Koen en Ruth horen tot de populairste Bussers!!

  maandag 2 oktober 2000 @ 22:20:12 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_375727
Tja, Seki had nog het fatsoen om zelf op te stappen. Z'n Alter ego had een zetje nodig. I notice hardly any difference.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 2 oktober 2000 @ 22:43:47 #12
3542 Gia
User under construction
pi_375805
Ik ben blij dat van deze drie, Ruth er uit moest.

Zeker na wat Mariska allemaal over Koen heeft gezegd.(kan nog gezellig worden)

Ik hoop dat Koen vooral doorgaat met zijn grandioze spel. Heerlijk!!

Kan iemand mij trouwens vertellen aan wie Paulus zijn 50.000 gegeven heeft?

  maandag 2 oktober 2000 @ 22:46:53 #13
2294 Stuivertje
mijn kunstje: nasaal stuiveren
pi_375810
dit is echt niet leuk... maar om van het slechte het beste te maken hoop ik dat koen doorgaat, samen met "de mededirecteur van de radio"!!!
OOIEVAAR!! *in slecht frans*
  maandag 2 oktober 2000 @ 22:48:47 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_375812
Tuurlijk moest Ruth eruit, Cynix en ik hebben dit keer allebei gestemd!

Ze schrokken zich rot bij JdeM-produksies


http://pub16.ezboard.com/ffemfatalecountrydebusparttwo

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 oktober 2000 @ 22:51:34 #15
862 Arcee
Look closer
pi_375818
quote:
Op 02 oktober 2000 22:43 schreef Gia het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen aan wie Paulus zijn 50.000 gegeven heeft?
Aan De Bus-redaktie?

Of werkt 't niet zo als je zelf weggaat? Hmm... eigenlijk niet logisch, want op die manier verliezen ze in totaal 50.000 en dat kun je eigenlijk niet maken.

  maandag 2 oktober 2000 @ 23:46:39 #16
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_375882
quote:
Op 02 oktober 2000 22:48 schreef Sanne het volgende:
Ze schrokken zich rot bij JdeM-produksies
Dat valt wel mee hoor...

Maarre, het is toch duidelijk leuk zo?

Mariska irriteert IEDEREEN in de bus met haar kinderlijke inteeltbekkie, en Koen irriteert IEDEREEN in de bus met zijn geintrigeer.

Dit wordt pure ellende...

HEERLIJK!!!

V

Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 oktober 2000 @ 23:50:05 #17
862 Arcee
Look closer
pi_375887
quote:
Op 02 oktober 2000 23:46 schreef Verbal het volgende:
en Koen irriteert IEDEREEN in de bus met zijn geintrigeer.
Maar doet-ie dat ook ZONDER Ruth?

Erg gaaf was trouwens Koen's bekgevecht met Aminata!

Ik snap echt niet waarom mensen niet naar De Bus kijken!!

  dinsdag 3 oktober 2000 @ 00:15:46 #18
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_375922
quote:
Op 02 oktober 2000 23:50 schreef Arcee het volgende:
Maar doet-ie dat ook ZONDER Ruth?
Tuurlijk... nu heeft íe vrij spel...
quote:
Erg gaaf was trouwens Koen's bekgevecht met Aminata!
Ja, maar die treedt alleen op als zij iets wil waarbij Koen haar in de weg zit... Maar goed, ze heeft in ieder geval door dat ze in een gecontroleerde omgeving zit, en zich dus niet hoeft te laten intimideren door Koen.

Die Mariska is trouwens ook wel het toppunt, hoor. Vanaf dag 1 gewaarschuwd door iedereen dat ze zich niet door Koen moest laten gebruiken, en wat gebeurt er tot tien maal toe? En dan nu gaan zitten mutsen tijdens de aftelronde, en een lange neus naar Koen maken (neh neh nehneh neh) en dan dat hoofd toen bleek dat haar paardenstaartenpappie met hangend gefrustreerd hoofd terugmoet naar zijn sociale werkplaats aan huis, en dat ze dus gewoon riant aan de beurt is... hahahaha.
Trouwens, die Ruth man, wat is dat voor Farizeer? Het ene moment is Koen 'zijn makker' en zijn de rest makke groepslammeren, het andere moment is Koen weer vuil, dan is íe blij dat Bart er nog inzit, want anders 'had ik mijn 50.000 pieken aan die kale moeten geven'(maw de rest is nog stukken erger dan die Vlaamse hagelslagBlokker), en dan is Koen weer een lul die eruit had gemoeten.
En zich maar op de borst slaan dat íe zichzelf is (ja, een ruggentuffende draaideur met een dolletjes-artistiekerige-indianen-fixatie, ja)

quote:
Ik snap echt niet waarom mensen niet naar De Bus kijken!!
Ik wel, maar ik snap niet dat ze alleen naar BB kijken...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_377564
it's over......
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  woensdag 4 oktober 2000 @ 12:22:00 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_377764
quote:
Op 04 oktober 2000 07:38 schreef scarefreak het volgende:
it's over......
Sorry, maar ik vond de gebeurtenissen gisteren in de Bus een stuk interessanter om naar te kijken dan Big Brother: Hans die ontplofte, Ruth die zijn laatste loze dreigement uitte ("Maandag zit JIJ op de bank", yeah right, lul) en Koen die nu een nieuw spel is begonnen: 'Boetekleed' (heel benieuwd waar dat op uitdraait).

Nee, de Bus is nog niet dood, alleen de Nederlandse massa blaat gewoon de grootste mediahype na...

V

Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2000 @ 12:31:08 #21
862 Arcee
Look closer
pi_377779
quote:
Op 04 oktober 2000 12:22 schreef Verbal het volgende:
Sorry, maar ik vond de gebeurtenissen gisteren in de Bus een stuk interessanter om naar te kijken dan Big Brother: Hans die ontplofte, Ruth die zijn laatste loze dreigement uitte ("Maandag zit JIJ op de bank", yeah right, lul) en Koen die nu een nieuw spel is begonnen: 'Boetekleed' (heel benieuwd waar dat op uitdraait).

Nee, de Bus is nog niet dood, alleen de Nederlandse massa blaat gewoon de grootste mediahype na...


EXACT, Verbal. Iedereen geilt gewoon op BB OMDAT het BB is.

Die ruzie tussen Hans en Ruth was prachtig inderdaad. Oh god, wat is het jammer dat Ruth er uit is... Maar goed, we hebben Koen nog. Hopelijk kan die 't ook zonder z'n maatje, psychologisch oorlogvoeren.

  woensdag 4 oktober 2000 @ 14:06:47 #22
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_377845
En wat bedoelde Aminata in goedenaam met "Jahaa, JIJ hebt nu de vruchten geplukt van je eigen gedrag, en is Ruth eruit gestemd..."

Ja HALLO?!?!?! Dat is toch het programma? Moet Koen nu zijn excuses gaan aanbieden voor het stemgedrag van het Nederlandse volk?
Rot een eind op zeg! Tuurlijk is Koen een matennaaier, tuurlijk zou hij zijn moeder verkopen voor een flesje Palm, maar dat hij nou op zijn knieen moet omdat Nederland Mariska erin heeft gelaten

Tzalwel

V

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 oktober 2000 @ 14:50:29 #23
5329 berend
Sombrero Negro
pi_377895
Aminaata sux big time! Dat mens heeft wel lang nodig gehad om es wakker te worden. Misschien kan ze Ruth vervangen.

Ik hou wel van rag tv!

Ik hou van puzzelen...
pi_378203
De bus is bij lange na nog niet dood! De uitzendingen zijn nog steeds een stuk boeiender dan die van BB, en ik verwacht dat dat voorlopig nog wel zo zal blijven.

Ben ook erg benieuwd naar de vervanger(s) van Paulus...

pi_379719
quote:
Op 04 oktober 2000 17:51 schreef weathergirl het volgende:
De bus is bij lange na nog niet dood!
khooput, khooput, vrees alleen met grote vreze dat Koen toch de volgende is die de bus verlaat, dan Mariska en dan dan...... houden we het giegelende kippenhok van Hans over en het gezwemel van Bart en Zoe.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')