abonnement Unibet Coolblue
pi_132069148
Ik kan niet zo goed nee zeggen en ik ben dus ook altijd voor anderen aan t werk. Dit weekend moet het jurkje voor het bruidsmeisje af zijn.
Dat gaat nog n flink gevecht worden met tule en kralen! Als de grote dag is geweest dan zal ik wel foto's plaatsen. Het gaat wel gaaf worden!

Maar mn goede voornemen voor volgend jaar is om meer dingen voor mezelf te maken. De stand van dit jaar is pas 1 rok!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:37:28 #227
397508 secondelijm
Voorheen Maniakje :P
pi_132072358
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:35 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Hij lijkt heel veel op degene die ik bij de Aldi gehaald heb eerder dit jaar. En daar ben ik op zich wel goed over te spreken. Het enige probleem wat ik ermee heb gehad was gewoon mijn eigen schuld(hij kan toch geen vier lagen badstof aan.. :') ).

Ik kan vanmiddag even zoeken of ik wel een typenummer heb?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:55 schreef annelotje het volgende:
Oh my! Sterkte muck!!

@secondelijm ik heb deze volgens mij ook. Mijne is van 1,5 jaar geleden van de lidl. Ben er erg tevreden over!
Ben op t werk dus kan t niet nalkijken.
Bedankt voor jullie reacties *O* Mijn hoop groeit een beetje!

Muck en annelotje: veel succes! Hopelijk komt er géén stress bij kijken.

Heel herkenbaar wat betreft het lastig 'nee' kunnen zeggen, maar sinds ik heb opgezocht welk tarief er bij bepaalde diensten hoort (¤ 200 voor 't laten maken van een jurk, ¤ 100 voor 't bewerken van een setje foto's e.d.) is 't een stuk makkelijker geworden.

Ik bedenk namelijk sneller hoeveel geld ik eigenlijk misloop als ik 't gratis zou doen en dat maakt weigeren van verzoeken 'logischer'. Of je legt in ieder geval uit dat je dat soort projecten graag uitvoert maar wel een bepaald uurtarief hanteert/materiaalkosten maakt. Mensen krijgen dan beter door dat 't niet zomaar ff grasmaaien/hun hond uitlaten is, maar dat er echt wel bepaalde vaardigheden bij komen kijken waar ook een prijs aan verbonden is.
pi_132074354
Ik naai ook regelmatig voor anderen en dan meestal gewoon tegen vergoeding van de materiaalkosten. Maar ik maak alleen dingen voor mensen die ik goed ken en die snappen dat het veel werk is. Ik zeg ook wel eens nee als ik het te druk heb of als ik op dat moment meer zin heb om dingen voor mezelf te naaien.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:00:05 #229
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_132074494
Ik vertel altijd hoeveel uur ik met iets bezig ben of denk te zijn... 'even' een kinderjurkje naaien zit toch al gauw een uur of 4 in (incl. patroontekenen). Het minimumloon ligt op ongeveer 9 euro.. ;)

Je hoeft niet alles voor niets te doen omdat het toevallig ook je hobby is. (sterker nog, ik vind naaien hartstikke leuk maar dingen voor een ander naaien vind ik eigenlijk geen klap aan)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_132074920
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Onze fournitourenmarktkoopman die repareert ritsen en zo waar je bij staat, gratis O+
Als ik roep dat ik ga naaien begint ook iedereen te roepen dat ze dit en dat willen, nja, jammer dan, ik heb zelf al amper tijd.
+1
ik krijg vrij veel verzoekjes, ook wat breien betreft. Ik weet al niet waar k de tijd vandaan moet halen om te eten overdag, laat staan dat k tijd heb om voor anderen aan de slag te gaan. Maarja hè... moeilijk nee kunnen zeggen helpt niet zo :P

alhoewel ik zelf ook wel eens wat te snel zeg joh dat maak ik wel voor je en dan uiteindelijk vloekend tot laat achter de machine zit omdat het af moet :') ah well... morgen maar eens het tweede bloesje voor mn oudste afmaken.
:)
pi_132074928
Lekkere TT O+
Redacted
pi_132095659
ik ben vorig jaar december weer begonnen met naaien. Eerst wat kussenovertrekjes voor op de bank.
Sindsdien alleen nog maar dingen voor de kleinkinderen :s) , maar ik geniet daar natuurlijk zelf ook van.
De meiden hebben een mooie baby-uitzet en nu ga ik beginnen met kleertjes voor de dametjes...

Het klinkt wel bekend dat de mensen uit de omgeving makkelijk denken over het haken, breien en naaien. Gelukkig weet mijn familie dat ik (nog) niet zoveel energie heb, anders waren er al lang verzoeken gekomen :X . ik houd nu ook wel de boot meer af, waar ik vroeger al lang aangeboden zou hebben iets "snel" te maken....
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_132095953
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:16 schreef mignonne het volgende:

alhoewel ik zelf ook wel eens wat te snel zeg joh dat maak ik wel voor je en dan uiteindelijk vloekend tot laat achter de machine zit omdat het af moet :')
precies dat! mijn woorden zijn dan: 'dat doe ik wel even' en vervolgens inderdaad uren en uren er mee bezig zijn!
  zondag 13 oktober 2013 @ 00:28:30 #234
397508 secondelijm
Voorheen Maniakje :P
pi_132113142
Mochten er nog mensen meelezen die ook nieuwsgierig waren: heb antwoord terug van de Lidl, het is een Singer 14 SH 754.
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:03:22 #235
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132126094
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

+1
ik krijg vrij veel verzoekjes, ook wat breien betreft. Ik weet al niet waar k de tijd vandaan moet halen om te eten overdag, laat staan dat k tijd heb om voor anderen aan de slag te gaan. Maarja hè... moeilijk nee kunnen zeggen helpt niet zo :P

alhoewel ik zelf ook wel eens wat te snel zeg joh dat maak ik wel voor je en dan uiteindelijk vloekend tot laat achter de machine zit omdat het af moet :') ah well... morgen maar eens het tweede bloesje voor mn oudste afmaken.
Ja dat is nasty want ik wil een sjawl van je _O-
Grapje, ik snap het en jij hebt het een ziljoen keer drukker dan ik, ik snap echt echt nog steeds niet hoe je t flikt _O_
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132127878
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja dat is nasty want ik wil een sjawl van je _O-
Grapje, ik snap het en jij hebt het een ziljoen keer drukker dan ik, ik snap echt echt nog steeds niet hoe je t flikt _O_
Ik wil best een sjaal voor je maken hoor zie, ga ik weer :P
maar dan moet je wel wachten tot voorjaar 2014 ofzo :') ik moet nog een bloesje van t een of t ander, ander bloesje afmaken, ik moet nog een jurkje maken voor cadeau, een tas, kussentjes voor t nieuwe huis, dekbedovertrekjes en hoeslakens voor de nieuwe kamers van de dames; qua breien nog een paar babysokken, een sjaal voor mn moeder, een truitje, een vestje, een dekentje/sprei en qua haken nog 2 vloerkleden en een dekentje/sprei.

misschien moet je bij nader inzien wel wachten tot voorjaar 2015 :+
:)
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:35:42 #237
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_132129137
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik wil best een sjaal voor je maken hoor zie, ga ik weer :P
maar dan moet je wel wachten tot voorjaar 2014 ofzo :') ik moet nog een bloesje van t een of t ander, ander bloesje afmaken, ik moet nog een jurkje maken voor cadeau, een tas, kussentjes voor t nieuwe huis, dekbedovertrekjes en hoeslakens voor de nieuwe kamers van de dames; qua breien nog een paar babysokken, een sjaal voor mn moeder, een truitje, een vestje, een dekentje/sprei en qua haken nog 2 vloerkleden en een dekentje/sprei.

misschien moet je bij nader inzien wel wachten tot voorjaar 2015 :+
_O-
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  woensdag 16 oktober 2013 @ 11:01:53 #238
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_132219620
Voor degenen met een lockmachine: waar kopen jullie meestal je garen? Ik ben nog op zoek naar een voordelig adresje :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_132221125
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef Muck het volgende:
Voor degenen met een lockmachine: waar kopen jullie meestal je garen? Ik ben nog op zoek naar een voordelig adresje :)
Lidl, als ze het in de aanbieding hebben, ¤ 1,-/stuk
Of markt, 8 voor ¤ 10,-
  woensdag 16 oktober 2013 @ 12:13:14 #240
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_132221735
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef Muck het volgende:
Voor degenen met een lockmachine: waar kopen jullie meestal je garen? Ik ben nog op zoek naar een voordelig adresje :)
1,50 per klos is echt het minimum. Ervaring leert dat nog goedkoper garen snel knapt. En dat is geen lol als je aan het locken bent.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_132259177


Zo, weer een projectje klaar voor de babykamer.. Twee luier/verzorgingsmandjes. Een simple klusje, maar wat heb ik zitten stoeien :@
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_132259339
leuk! en leuk dat wafelstofje :Y
:)
pi_132259552
Wat leuk kaatje50!!

Ik heb op het Stoffenspektakel een berg stof voor mijzelf gekocht. Nu dus ook maar weer eens aan het tekenen en naaien.
pi_132259582
Leuk kaatje!

Hier net de laatste passessie met het bruidmeisje gehad en gelukkig zat alles perfect! Nu kan ik de rits vastnaaien en de bolero afwerken en dan kan er weer wat van mn to-do-lijst af! Ik zal blij zijn als het 1 november is geweest en ik weer wat ruimte heb om iets voor mezelf te maken :)
  donderdag 17 oktober 2013 @ 13:53:43 #245
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_132259608
Bedankt voor de tip!
Ik heb lang getwijfeld, maar gisteren toch een lockmachine gekocht. Gelukkig had de lidl deze week lockgaren in de aanbieding, dus ik kan aan de slag *O*
Ik heb hem natuurlijk meteen uitgetest en ik ben een beetje verliefd O+
Stikken, afwerken en snijden in één beweging.... Dit gaat me zóveel tijd besparen!

Een fotootje van de pietenpakken volgt snel :)

Edit: Wat een ontzettend leuke mandjes!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_132260188
thanks dames.. Ze zijn best makkelijk om te maken, maar die roze lag bijna in de vuilnisbak. Bij het terugdraaien iets fout gedaan en kwam er niet meer uit. Mijn man is ook nog aan het stoeien geweest. Uiteindelijk toch maar losgetornd en opnieuw begonnen. #beteroplettenKaatje :P

Een jurk voor een bruidsmeisje. Lijkt me moeilijk.. knap dat je dat kan Annelotje ^O^
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_132260376
Leuke mandjes Kaatje!

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:53 schreef Muck het volgende:
Bedankt voor de tip!
Ik heb lang getwijfeld, maar gisteren toch een lockmachine gekocht. Gelukkig had de lidl deze week lockgaren in de aanbieding, dus ik kan aan de slag *O*
Ik heb hem natuurlijk meteen uitgetest en ik ben een beetje verliefd O+
Stikken, afwerken en snijden in één beweging.... Dit gaat me zóveel tijd besparen!

Een fotootje van de pietenpakken volgt snel :)

Edit: Wat een ontzettend leuke mandjes!
Veel plezier met je lockmachine :)
Ik heb die van mij nu ongeveer anderhalf jaar en ik ben er nog steeds heel erg blij mee.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_132577763
Vandaag een verjaardagskroon gemaakt, wat zijn die dingen schattig! En een tas, van een lapje van de markt, volgens mij was het ooit een gordijn. Vet retro dus ;)



A balanced diet is a cookie in each hand
pi_132581772
Aankomende donderdag ga ik kijken voor een nieuwe naaimachine, heb er 1 in de schuur staan met ontelbaar veel uur op de teller. is van mijn ma geweest, ik heb hem nog gebruikt. werkt nog steeds!!
ding is bijna 40 jaar oud of zelfs ouder.

Ik ga zelf kijken voor een pfaff naaimachine met computer erin die tevens geschikt is voor leer vanwege zwaardere motor..
als ik al jullie mooie creaties zo zie, gaan mijn handen jeuken.

eerst ga ik het interieur van mijn auto opnieuw naaien. als ik de machine een beetje doorheb.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_132600534
wat leuk Taartje, die kroon en tas ^O^
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')