abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:18:33 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_130874068
En LANGZAAM lakken :D
Ik had afgelopen zaterdag een open huis met nagellak en als ik zie hoe gehaast al die vrouwen die lak op hun nagels proberen te prakken is het niet zo gek dat het een lelijke warboel wordt :@

Leuk Space, vooral de stipjes!
disclaimer
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 september 2013 @ 10:24:31 #177
163650 Greys
pi_130875511
Ohhhhhh die stipjes O+

Dank dames voor de tips voor deze newbie! :D
Mijn moeilijkheden zijn tot nu toe vooral dat ik steeds over mijn nagelriemen lak (dan schiet ik bij één streepje iets te ver door en dan moet de rest ook haha) en dan ongeveer een uur na het lakken ik denk dat het nu wel hard genoeg is, en dat dan ineens de afdruk van de bank of het dekbed er alsnog in komt. Dus vandaag zo'n sneldroogtopcoat kopen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130909588
Weet niet of het ook in dat filmpje gezegd wordt, maar geen dikke lagen, dunne laagjes en tussentijds even laten drogen. Zo'n dikke laag duurt veel langer om te drogen. Ook de finish van de lak (en soms het merk) kan hier verschil in maken, een metallic lak bijvoorbeeld, dekt vaak vrij goed dus minder laagjes nodig, en droogt ook sneller. En inderdaad, altijd even een cleanup doen, en dan dus niet met wattenstaafjes ofzo :P
pi_130909650
En tis al weer even geleden, maar zal ook weer 'ns wat posten :)


China Glaze Electric Beat, China Glaze Scandalous Shenanigans, Bundle Monster plate 323, Pueen plate 22, Essence Matt.


Essence Fall For Me, Essence Let's Get Lost, Konad Black, Bundle Monster plate 221.


China Glaze Below Deck, China Glaze Rendezvous With You, plate DRK-A, Essence Matt.

Matte topcoat O+
pi_130909669
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:15 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Heb je nog iets van een laagje gellak erop? Je nagels zien er zo stevig uit O+

[ link | afbeelding ]
Deze foto stond nog op m'n camera. Ik heb alleen geen idee meer welke kleuren het zijn. :')

[ link | afbeelding ]
1 laagje witte action lak met 2 laagjes Barry M - Liquorice. Dit was na 3 dagen, alleen een beetje tipwear. Dat is echt een record voor mij :)

[ link | afbeelding ]
2 laagjes roze lak van de Flying Tiger met een topcoat van de Primark en een matte topcoat van Miss Sporty.

Heeft iemand hier al de gellak set van Essence geprobeerd? Ik heb de base- en topcoat al wel thuis en ze werken ook met een normale uv-lamp, maar ik vraag me af of die basecoat echt peel-off is.
Ik wil m'n nagels niet weer slopen. |:(
Die roze met top coat, cute O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:19 schreef PriemGirl het volgende:
I lurv this combi O+ mede mogelijk gemaakt door loqi voor het idee :@

[ afbeelding ]

Essence - blue ray met catrice - godfather of pearl
Waarom hoefde ik die ook alweer niet? :?

quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

Stipjes met Kiko #616 en Bondi New york lakjes

[ afbeelding ]

Splatter met OPI lakjes
Leuk! En ook mooie kleurencombo's :)
pi_131150256
Dankjewel allemaal! Ik vond die met die stipjes ook echt super geslaagd :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:27 schreef Holyme het volgende:
En tis al weer even geleden, maar zal ook weer 'ns wat posten :)

[ afbeelding ]
China Glaze Electric Beat, China Glaze Scandalous Shenanigans, Bundle Monster plate 323, Pueen plate 22, Essence Matt.

[ afbeelding ]
Essence Fall For Me, Essence Let's Get Lost, Konad Black, Bundle Monster plate 221.

[ afbeelding ]
China Glaze Below Deck, China Glaze Rendezvous With You, plate DRK-A, Essence Matt.

Matte topcoat O+
Jouw stamping skills O+
  zondag 15 september 2013 @ 20:04:36 #182
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_131208857
Wat voel ik me simpel met mijn nagels met al die kunstwerkjes hier zeg. O+

Maar de kleine dames wilde ook nagellak op.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_131209228
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:27 schreef Holyme het volgende:
En tis al weer even geleden, maar zal ook weer 'ns wat posten :)

[ afbeelding ]
China Glaze Electric Beat, China Glaze Scandalous Shenanigans, Bundle Monster plate 323, Pueen plate 22, Essence Matt.

[ afbeelding ]
Essence Fall For Me, Essence Let's Get Lost, Konad Black, Bundle Monster plate 221.

[ afbeelding ]
China Glaze Below Deck, China Glaze Rendezvous With You, plate DRK-A, Essence Matt.

Matte topcoat O+
Stuk voor stuk hartstikke gaaf, maar die onderste is wel m'n favoriet, mooi hoor! Je kunt ook supernetjes stempelen! O+
I had a signature once. It was awful.
pi_131328603
Spongebob! *O*


2 lagen Gosh - Yellow Bombay over 1 laag wit van Flying Tiger met een waterdecal van Born Pretty Store :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2013 @ 17:54:14 #185
163650 Greys
pi_131416233
Hadden jullie voor de beginners onder ons (lees: moi) niet even in hoofdletters in de OP kunnen vermelden om nooit Rimmel 60 seconds te kopen? ;(

'One coat' staat er op het flesje --> na drie lagen dekt ie nog niet goed, donker roze
'Hendig kek breed kwastje' staat er op het flesje --> kutkwastje dat echt vreselijk slecht smeert
Droog na '60 seconds' --> uhuh... not even close
En het is kei-stroperig en smeert superlelijk.

Nou! :(
*pruil*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131416313
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:54 schreef Greys het volgende:
Hadden jullie voor de beginners onder ons (lees: moi) niet even in hoofdletters in de OP kunnen vermelden om nooit Rimmel 60 seconds te kopen? ;(

'One coat' staat er op het flesje --> na drie lagen dekt ie nog niet goed, donker roze
'Hendig kek breed kwastje' staat er op het flesje --> kutkwastje dat echt vreselijk slecht smeert
Droog na '60 seconds' --> uhuh... not even close
En het is kei-stroperig en smeert superlelijk.

Nou! :(
*pruil*
OPI is heel goed; één laagje is in wezen dekkend, maar twee laagjes maakt het net even af. Lakt ook heel soepel, hoef nooit bij te werken. Wel redelijk prijzig, maar ja, dan heb je ook wat.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131416348
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:54 schreef Greys het volgende:
Hadden jullie voor de beginners onder ons (lees: moi) niet even in hoofdletters in de OP kunnen vermelden om nooit Rimmel 60 seconds te kopen? ;(

'One coat' staat er op het flesje --> na drie lagen dekt ie nog niet goed, donker roze
'Hendig kek breed kwastje' staat er op het flesje --> kutkwastje dat echt vreselijk slecht smeert
Droog na '60 seconds' --> uhuh... not even close
En het is kei-stroperig en smeert superlelijk.

Nou! :(
*pruil*
zulke beweringen op flesjes gekleurde lak kloppen nooit, echt nooit O+
klets er een sneldrogende topcoat overheen, veul beter
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2013 @ 18:02:24 #188
163650 Greys
pi_131416394
Maar.... in reviews kwaken al die dames over 'perfecte dekking'!! Zelfs in reviews van deze betreffende kleur hebben ze het over 'zelden zo'n goede dekking gezien in slechts 2 lagen'. En dan zetten ze DEZE foto er bij. Sorry hoor, maar ik zie dus bij haar precies dezelfde randen door haar nagels heen als bij mij :') _O- Of ben ik nou zo'n pietlut dat ik dit flut vind en helemaal niet om te juichen? Dit is dus een foto uit zo'n jubelblog.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131416406
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:54 schreef Greys het volgende:
Hadden jullie voor de beginners onder ons (lees: moi) niet even in hoofdletters in de OP kunnen vermelden om nooit Rimmel 60 seconds te kopen? ;(

'One coat' staat er op het flesje --> na drie lagen dekt ie nog niet goed, donker roze
'Hendig kek breed kwastje' staat er op het flesje --> kutkwastje dat echt vreselijk slecht smeert
Droog na '60 seconds' --> uhuh... not even close
En het is kei-stroperig en smeert superlelijk.

Nou! :(
*pruil*
Ik heb een paar rimmel lakjes van de nieuwe lijn en vind die wel erg lekker lakken :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

OPI is heel goed; één laagje is in wezen dekkend, maar twee laagjes maakt het net even af. Lakt ook heel soepel, hoef nooit bij te werken. Wel redelijk prijzig, maar ja, dan heb je ook wat.
Dit is niet waar, of iig, niet helemaal. Het ligt maar net aan wat voor lakje het is, meeste lakjes van OPI hebben gewoon 2 laagjes nodig en soms zelfs 3, het is maar net hoe sheer het lakje is.
pi_131416420
Ik zou een review met zo'n lelijke foto sowieso al niet serieus nemen eigenlijk :P
Aids.
pi_131416421
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:02 schreef Greys het volgende:
Maar.... in reviews kwaken al die dames over 'perfecte dekking'!! Zelfs in reviews van deze betreffende kleur hebben ze het over 'zelden zo'n goede dekking gezien in slechts 2 lagen'. En dan zetten ze DEZE foto er bij. Sorry hoor, maar ik zie dus bij haar precies dezelfde randen door haar nagels heen als bij mij :') _O- Of ben ik nou zo'n pietlut dat ik dit flut vind en helemaal niet om te juichen? Dit is dus een foto uit zo'n jubelblog.

[ afbeelding ]
ermahgerd het zit nog net niet op haar ellebogen, en het ligt er verder al half af, wat een aidsfoto zeg :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2013 @ 18:03:55 #192
163650 Greys
pi_131416429
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

OPI is heel goed; één laagje is in wezen dekkend, maar twee laagjes maakt het net even af. Lakt ook heel soepel, hoef nooit bij te werken. Wel redelijk prijzig, maar ja, dan heb je ook wat.
Ja daar heb ik er sinds kort ook eentje van, een hele toffe lila O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2013 @ 18:04:30 #193
163650 Greys
pi_131416441
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:03 schreef Mss het volgende:
Ik zou een review met zo'n lelijke foto sowieso al niet serieus nemen eigenlijk :P
Ik lag meerdere reviews van die kleur en ze vonden hem allemaal ZO PERFECT DEKKEND.
Nou, schiet mij maar lek _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131416444
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:02 schreef Greys het volgende:
Maar.... in reviews kwaken al die dames over 'perfecte dekking'!! Zelfs in reviews van deze betreffende kleur hebben ze het over 'zelden zo'n goede dekking gezien in slechts 2 lagen'. En dan zetten ze DEZE foto er bij. Sorry hoor, maar ik zie dus bij haar precies dezelfde randen door haar nagels heen als bij mij :') _O- Of ben ik nou zo'n pietlut dat ik dit flut vind en helemaal niet om te juichen? Dit is dus een foto uit zo'n jubelblog.

[ afbeelding ]
Ziet er keiranzig uit. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131416445
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:02 schreef Greys het volgende:
Maar.... in reviews kwaken al die dames over 'perfecte dekking'!! Zelfs in reviews van deze betreffende kleur hebben ze het over 'zelden zo'n goede dekking gezien in slechts 2 lagen'. En dan zetten ze DEZE foto er bij. Sorry hoor, maar ik zie dus bij haar precies dezelfde randen door haar nagels heen als bij mij :') _O- Of ben ik nou zo'n pietlut dat ik dit flut vind en helemaal niet om te juichen? Dit is dus een foto uit zo'n jubelblog.

[ afbeelding ]
ik heb hem nog niet op site maar hier is er eentje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze potjes lakken tot nu toe prima en heb er vier gelakt, en idd goede dekking, bijna in 1 laagje volledig dekkend maar ik doe er wel 2 altijd.
pi_131416451
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik heb hem nog niet op site maar hier is er eentje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze potjes lakken tot nu toe prima en heb er vier gelakt, en idd goede dekking, bijna in 1 laagje volledig dekkend maar ik doe er wel 2 altijd.
:9~
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_131416459
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

:9~
ik vind t een kutkleur :@
pi_131416472
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik vind t een kutkleur :@
Maar hij staat je baas :9
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2013 @ 18:05:50 #199
163650 Greys
pi_131416473
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik heb hem nog niet op site maar hier is er eentje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze potjes lakken tot nu toe prima en heb er vier gelakt, en idd goede dekking, bijna in 1 laagje volledig dekkend maar ik doe er wel 2 altijd.
Die ziet er idd superdekkend uit :)
Ik had eigenlijk een foto moeten maken van mijn nagels met 1 laag van de mijne er op. Om te huilen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131416486
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:02 schreef Sharana_LV het volgende:

Dit is niet waar, of iig, niet helemaal. Het ligt maar net aan wat voor lakje het is, meeste lakjes van OPI hebben gewoon 2 laagjes nodig en soms zelfs 3, het is maar net hoe sheer het lakje is.
Sheer? :@
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')