abonnement Unibet Coolblue
pi_128399003


quote:
Batman: Arkham Origins is an upcoming video game being developed by Warner Bros. Games Montreal and released by Warner Bros. Interactive Entertainment for the PlayStation 3, Wii U and Xbox 360 video game consoles, and Microsoft Windows. Based on the DC Comics superhero Batman, it is the successor to the 2011 video game Batman: Arkham City, and the third installment in the Batman: Arkham series. The game's main storyline is set five years before that of 2009's Batman: Arkham Asylum and follows a younger and less refined Batman who becomes the target of assassins on Christmas Eve. It is scheduled for release on October 25, 2013.
A spin-off game, Batman: Arkham Origins Blackgate, is scheduled for release alongside Arkham Origins for Nintendo 3DS and PlayStation Vita.
Website: http://www.batmanarkhamorigins.com/
Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Batman:_Arkham_Origins
Release: 25 oktober 2013


Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_128399061
Kijk hier erg naar uit. Vorige twee delen waren fantastisch.
  zondag 30 juni 2013 @ 01:08:47 #3
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_128411019
Bij deze nu al _O_
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_128416401
Hoop dat deze net zo goed wordt al AA. Vond die grote map best saai in AC. Heb m daarom ook niet uitgespeeld. De nieuwe speelt zich af in Gotham en de map wordt 2x zo groot als die van AC.
What do you mean what do I mean?
pi_128418237
Je zweeft/vliegt zo over die map heen en de objectives waren best duidelijk en goed te vinden..had er geen problemen mee eigenlijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 30 juni 2013 @ 17:22:19 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_128425826
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 12:18 schreef Shygirl18 het volgende:
Hoop dat deze net zo goed wordt al AA. Vond die grote map best saai in AC. Heb m daarom ook niet uitgespeeld. De nieuwe speelt zich af in Gotham en de map wordt 2x zo groot als die van AC.
Ik vond de omvang van AC juist heel vet. Zeker als opvolger van AA. Sloot perfect aan op elkaar.

De map wordt wel 2x zo groot maar je krijgt ook de Batwing Tot je beschikking die er voor moet zorgen dat je sneller van A maar B komt. Ik denk dat het wel goed komt :P

Sowieso vond ik het in AC al heerlijk om over de stad te vliegen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_129051062
What do you mean what do I mean?
pi_129106169
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:36:08 #9
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_129108178
quote:
Ik kan er niets van downloaden volgens mij.... Ik krijg alleen maar reclame.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_129108481
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik kan er niets van downloaden volgens mij.... Ik krijg alleen maar reclame.
Te laat :+
What do you mean what do I mean?
  zondag 28 juli 2013 @ 20:39:49 #11
379435 Tearsoftheriver
Keep on Dancing
pi_129443990
Arkham city was al super vet. Ik vond de story helemaal geweldig met zoveel supervillains. Wel jammer dat dit nu een prequel is en het verhaal niet verder gaat.
Maar ik ga hem toch wel kopen :D
  maandag 29 juli 2013 @ 01:09:12 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_129456416
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef Tearsoftheriver het volgende:
Arkham city was al super vet. Ik vond de story helemaal geweldig met zoveel supervillains. Wel jammer dat dit nu een prequel is en het verhaal niet verder gaat.
Maar ik ga hem toch wel kopen :D
Het verhaal was gewoon klaar.
Ze hadden misschien nog wel iets kunnen bedenken, maar het verhaal was klaar na de dood van the Joker.
Hoewel ik dat nog steeds jammer vind. Hij had eigenlijk niet doos gemogen, maar goed daar kun je over twisten :P

Volgens mij wordt en prequel ook wel vet. Alleen jammer dat het niet door dezelfde studio wordt gedaan.
Aan de andere ziet het er wel goed uit :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_129456831
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het verhaal was gewoon klaar.
Ze hadden misschien nog wel iets kunnen bedenken, maar het verhaal was klaar na de dood van the Joker.
Hoewel ik dat nog steeds jammer vind. Hij had eigenlijk niet doos gemogen, maar goed daar kun je over twisten :P

Volgens mij wordt en prequel ook wel vet. Alleen jammer dat het niet door dezelfde studio wordt gedaan.
Aan de andere ziet het er wel goed uit :)
Ik heb er aardig wat verhalen over gelezen en wat filmpjes over gezien, maar deze nieuwe studio heeft het wel goed voor elkaar volgens mij hoor..Ze doen er alles aan om het op dezelfde manier aan te pakken als de vorige delen. Heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 29 juli 2013 @ 06:37:15 #14
379435 Tearsoftheriver
Keep on Dancing
pi_129459372
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het verhaal was gewoon klaar.
Ze hadden misschien nog wel iets kunnen bedenken, maar het verhaal was klaar na de dood van the Joker.
Hoewel ik dat nog steeds jammer vind. Hij had eigenlijk niet doos gemogen, maar goed daar kun je over twisten :P

Volgens mij wordt en prequel ook wel vet. Alleen jammer dat het niet door dezelfde studio wordt gedaan.
Aan de andere ziet het er wel goed uit :)
The Joker was ook de beste character van de reeks, maar als je ervoor kiest hem dood te laten gaan, dan moet je daar mee verder gaan. Een prequel is een makkelijke oplossing om weer met the Joker verder te kunnen. Terwijl Arkham City genoeg had om verder te kunnen. Hush had het gezicht van Bruce Wayne gestolen en was ontsnapt aan Batman. En Azrael zei Batman dat Gotham vernietigd zou worden en hij het niet kan stoppen. Dat lijkt me genoeg voor een sequel toch?

Maar de prequel zal inderdaad ook wel cool worden. Als die sequel ook ooit nog komt vind ik het goed :)
  maandag 29 juli 2013 @ 13:18:29 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_129466945
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 06:37 schreef Tearsoftheriver het volgende:

[..]

The Joker was ook de beste character van de reeks, maar als je ervoor kiest hem dood te laten gaan, dan moet je daar mee verder gaan. Een prequel is een makkelijke oplossing om weer met the Joker verder te kunnen. Terwijl Arkham City genoeg had om verder te kunnen. Hush had het gezicht van Bruce Wayne gestolen en was ontsnapt aan Batman. En Azrael zei Batman dat Gotham vernietigd zou worden en hij het niet kan stoppen. Dat lijkt me genoeg voor een sequel toch?

Maar de prequel zal inderdaad ook wel cool worden. Als die sequel ook ooit nog komt vind ik het goed :)
Had dat van Azrael niet te maken met de plannen van Dr. Strange?
Dat verhaal van Hush zou kunnen werken, maar hij is niet bekend genoeg als karakter om veel mensen te kunnen trekken denk ik. Leuk als figuur voor er bij, maar als hoofdschurk niet genoeg.
Gelijk ook een beetje het "probleem" van Batman. Er zijn een paar villians die erg bekend zijn onder het grote publiek en die zul je er toch een beetje in moeten houden.
Dus de Joker, Penguin en Bane zijn sowieso "verplicht". Als is het maar om de mensen een bekend gevoel te geven. Dan is de Joker, toch de arch enemy, echt wel nodig en dat kon niet meer na Arkham City. Iets wat ik nog steeds een gemis vindt aan de game. De dood van de Joker

Van mij had de rol van 2-face trouwens wel wat groter gemogen in Arkham City. Een sterk en interessant personage. Het zou leuk zijn als hij weer terug komt in een grotere rol.
Black Mask is ook wel vet. Goed dat hij er in zit. Interessant personage. Alleen jammer dat hij bij het grote publiek niet zo bekend is.

Natuurlijk hadden ze er om heen ook wel een goede opvolger van AC kunnen bedenken. Nadat Batman in AC is bezig geweest heeft bijv Black Mask de macht in Gotham overgenomen ofzo.
Maar ik denk dat ze gedacht hebben, zonder Joker geen Batman....

Btw, wat me wel een beetje steekt als fan. Geen Kevin Conroy als stem van Batman en geen Mark Hamill als Joker :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 29 juli 2013 @ 13:36:45 #16
379435 Tearsoftheriver
Keep on Dancing
pi_129467492
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Had dat van Azrael niet te maken met de plannen van Dr. Strange?
Dat verhaal van Hush zou kunnen werken, maar hij is niet bekend genoeg als karakter om veel mensen te kunnen trekken denk ik. Leuk als figuur voor er bij, maar als hoofdschurk niet genoeg.
Gelijk ook een beetje het "probleem" van Batman. Er zijn een paar villians die erg bekend zijn onder het grote publiek en die zul je er toch een beetje in moeten houden.
Dus de Joker, Penguin en Bane zijn sowieso "verplicht". Als is het maar om de mensen een bekend gevoel te geven. Dan is de Joker, toch de arch enemy, echt wel nodig en dat kon niet meer na Arkham City. Iets wat ik nog steeds een gemis vindt aan de game. De dood van de Joker

Van mij had de rol van 2-face trouwens wel wat groter gemogen in Arkham City. Een sterk en interessant personage. Het zou leuk zijn als hij weer terug komt in een grotere rol.
Black Mask is ook wel vet. Goed dat hij er in zit. Interessant personage. Alleen jammer dat hij bij het grote publiek niet zo bekend is.

Natuurlijk hadden ze er om heen ook wel een goede opvolger van AC kunnen bedenken. Nadat Batman in AC is bezig geweest heeft bijv Black Mask de macht in Gotham overgenomen ofzo.
Maar ik denk dat ze gedacht hebben, zonder Joker geen Batman....

Btw, wat me wel een beetje steekt als fan. Geen Kevin Conroy als stem van Batman en geen Mark Hamill als Joker :(
Ik dacht ook dat het stoppen van Mark Hamill de reden was dat ze the Joker lieten doodgaan. Daarom nu een beetje raar dat ze toch een 'nieuwe Joker' nemen.
  maandag 29 juli 2013 @ 21:18:10 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_129483835
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:36 schreef Tearsoftheriver het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het stoppen van Mark Hamill de reden was dat ze the Joker lieten doodgaan. Daarom nu een beetje raar dat ze toch een 'nieuwe Joker' nemen.
De stem van de Joker lijkt mij ook niet echt anders te maken.
Ze zouden zo genaamd een andere acteur voor Batman hebben genomen zodat zijn stem wat "jonger" klinkt, maar bij de Joker zijn hoge piepstemmetje lijkt me dat niet echt van toepassing :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_129550924

Weet niet echt wat ik nou van die multiplayer shit moet vinden op basis van dit, maar eigenlijk boeit het me ook weinig. Ga toch puur voor die singeplayer.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129555537
Ik had liever dat ze al het geld voor de multiplayer in de singleplayer zouden steken. Wie koopt de Batman games nou voor de multiplayer? Lijkt me ook niet echt een slimme zet, want ik vond bij Assassins Creed ook niet echt goed uitpakken.
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:13:06 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_129557632
Wil toch niet zeggen dat automatisch dan de single player minder wordt?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_129562565
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Komakie het volgende:
Wil toch niet zeggen dat automatisch dan de single player minder wordt?
Nee, maar die tijd die ze aan de MP spenderen, kan ook extra aan de Singleplayer worden besteed. Als het echt extra budget is, maakt het weinig uit.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:01:35 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_130309854
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_130359524
quote:
Echt een toffe trailer dit hoor :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_130491488
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:36 schreef Tearsoftheriver het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het stoppen van Mark Hamill de reden was dat ze the Joker lieten doodgaan. Daarom nu een beetje raar dat ze toch een 'nieuwe Joker' nemen.
De makers van de vorige 2 spellen hebben ook niks te maken met dit spel :P
pi_132269058
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')