Welke maatschappij?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef lokpokken het volgende:
DUS-ATL, Economy Comfort. 767-300. Bij deze vlucht heb je toch geen inflight systeem?
Alleen Delta vliegt rechtstreeks op de route DUS-ATL , maar ik vlieg normaal via Amsterdam, (waar ook 1 van de 4 vluchen per dag geen inflight systeem heeft) maar dit scheelde me 400 euro. En ik weet dat ze vorig jaar geen inflight systeem hadden.quote:
Ik heb laatst eens een keer op de laatste rij gezeten. Dat beviel mij eigenlijk vele malen beter. Rugleuning zonder gejank helemaal naar achter, en alsnog genoeg ruimte.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dit vooral. Ik heb daarom altijd een hekel aan de 1e rij. Ik strek mijn benen beter onder de stoel voor me, en heb graag mijn laptoptas ook onder die stoel. Op de eerste rij mag dat helaas nooit, irritant.
Dat alleen Delta die vlucht doet weet toch niet iedereen hier. Zet dat er gewoon bij dan. Kleine moeite tenzij je aan het vissen bent naar vervolgvragen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Alleen Delta vliegt rechtstreeks op de route DUS-ATL , maar ik vlieg normaal via Amsterdam, (waar ook 1 van de 4 vluchen per dag geen inflight systeem heeft) maar dit scheelde me 400 euro. En ik weet dat ze vorig jaar geen inflight systeem hadden.
Dat had ik ook al gevonden, maar die site klopt bijna nooit vind ik zelf. Ik zie het morgen welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat alleen Delta die vlucht doet weet toch niet iedereen hier. Zet dat er gewoon bij dan. Kleine moeite tenzij je aan het vissen bent naar vervolgvragen.
Verder vluchtnummer even intikken op seatguru.com, zie je welke vliegtuigen dat doen, weet je ook waar je aan toe bent.
Tja, veel kun je er in het geval dat dat systeem ontbreekt toch niet aan doen hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:28 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gevonden, maar die site klopt bijna nooit vind ik zelf. Ik zie het morgen wel
Je gebruikt het toch bijna nooit, maar soms wel handig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, veel kun je er in het geval dat dat systeem ontbreekt toch niet aan doen he
Ik vind het wel prettig. Mits enigzins acceptabele kwaliteit beeld en geluid vermaak ik me daar best even mee. Bij de wat langere vluchten vind ik het toch wel een zeer waardevolle toevoeging.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Je gebruikt het toch bijna nooit, maar soms wel handig.
Volgens mij moet je inderdaad gewoon de volle mep betalen, als het nog een baby was zou het nog kunnen dat 'ie op je schoot mag maar ik denk dat drie jaar net te oud is...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:07 schreef robdriessen het volgende:
Nieuwe vraag!
Dame met driejarig zoontje wil nog dit jaar een retourtje Houston - Amsterdam (of DUS of BRU...) boeken. Ik dacht: laat ik eens even meezoeken. Wat blijkt: zoontje van drie mag de volle mep betalen voor een ticket! Is dit tegenwoordig de regel? Verschilt dit per maatschappij of is dit universeel? Zijn er nog mogelijkheden om de kosten te besparen (kind op schoot)?
Alvast dank!
En ga je dat wel volhouden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:12 schreef larsico het volgende:
[..]
Volgens mij moet je inderdaad gewoon de volle mep betalen, als het nog een baby was zou het nog kunnen dat 'ie op je schoot mag maar ik denk dat drie jaar net te oud is...
Zie ook http://www.delta.com/cont(...)-needs/children.htmlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:07 schreef robdriessen het volgende:
Nieuwe vraag!
Dame met driejarig zoontje wil nog dit jaar een retourtje Houston - Amsterdam (of DUS of BRU...) boeken. Ik dacht: laat ik eens even meezoeken. Wat blijkt: zoontje van drie mag de volle mep betalen voor een ticket! Is dit tegenwoordig de regel? Verschilt dit per maatschappij of is dit universeel? Zijn er nog mogelijkheden om de kosten te besparen (kind op schoot)?
Alvast dank!
Bovendien zit zo'n kind voortdurend met handen en voeten aan de stoel voor zich waardoor die persoon niet kan rusten en is een slaande ruzie het gevolg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef LintuxCx het volgende:
Zal wel per maatschappij verschillen ja. Maar Houston-Amsterdam, da's ... zeven-acht uur? Zo lang een kind op schoot lijkt me überhaupt geen optie..
Volgens http://matrix.itasoftware.com/ scheelt het tussen de 0 en hooguit 10% afhankelijk van de airline.
Kind inchecken als handbagagequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:52 schreef hexje het volgende:
Maw er zit niks anders op dan 2 stoelen te reserveren.
Volgens mij betaal je overal vanaf 2 jaar voor een tickets, soms met korting.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:07 schreef robdriessen het volgende:
Nieuwe vraag!
Dame met driejarig zoontje wil nog dit jaar een retourtje Houston - Amsterdam (of DUS of BRU...) boeken. Ik dacht: laat ik eens even meezoeken. Wat blijkt: zoontje van drie mag de volle mep betalen voor een ticket! Is dit tegenwoordig de regel? Verschilt dit per maatschappij of is dit universeel? Zijn er nog mogelijkheden om de kosten te besparen (kind op schoot)?
Alvast dank!
Ja als Bajskorv het zegt, dan is het sowieso wel zeker want hij heeft ook veel ervaring.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef robdriessen het volgende:
Bedankt voor alle antwoorden! Ik zal het slechte nieuws maar eens gaan brengen, dan.
Of als ruimbagagequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kind inchecken als handbagage
http://ticketspy.nl/deals(...)e-naar-houston-e444/quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:07 schreef robdriessen het volgende:
Nieuwe vraag!
Dame met driejarig zoontje wil nog dit jaar een retourtje Houston - Amsterdam (of DUS of BRU...) boeken. Ik dacht: laat ik eens even meezoeken. Wat blijkt: zoontje van drie mag de volle mep betalen voor een ticket! Is dit tegenwoordig de regel? Verschilt dit per maatschappij of is dit universeel? Zijn er nog mogelijkheden om de kosten te besparen (kind op schoot)?
Alvast dank!
Lijkt me sterk, dacht dat ze overal business op hadden? Op de Fokkers tonen ze ook enkel economy op seatguru.com, maar daarvan weet ik zeker dat die wel business hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:31 schreef static het volgende:
Kom er niet echt uit, heeft een Avro RJ-85 Avroliner van AF alleen maar economy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |