abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 juni 2013 @ 07:42:55 #1
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_128385368
Het is bijna een vertrouwd beeld geworden inmiddels. De Ferrari met startnummer vier die in de muur staat of gehavend de pitstraat tracht te bereiken.

Ook gisteren in Engeland ging Felipe Massa er hard vanaf. “Ik ben erg teleurgesteld, want door de crash heb ik veel tijd verloren, vooral omdat ik daardoor geen goed begrip van de banden heb weten te krijgen. Bij het uitkomen van de bocht kwam ik op een deel van het circuit waar het nog nat was en ik verloor de controle over de auto. Ik reed op de prototype harde banden van Pirelli en die waren nog niet op temperatuur.”

“Gelukkig hebben we alleen wat lichte schade aan de voorkant opgelopen. Morgen zullen we ons werk gewoon kunnen hervatten. In de lange runs presteerde de auto van Fernando prima en dat geeft ons reden optimistisch te blijven, vooral omdat het morgen warmer gaat worden. Ik denk dat we het gevecht met onze rivalen wel aan kunnen gaan.”

Het is na Monaco en Canada het derde weekend waarin de Ferrari-monteurs overwerk hebben. De vraag is dan ook hoelang Massa nog gesteund wordt door de Italianen.
Massa crasht wederom
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_128385772
saaaaaaaaaaaaaaaaai
  zaterdag 29 juni 2013 @ 10:34:20 #3
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_128386830
Ach.. het zorgt wel voor een beetje spektakel. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:04:31 #4
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_128387301
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:34 schreef Dromer het volgende:
Ach.. het zorgt wel voor een beetje spektakel. :)
Dat snap ik maar Ferrari zit in de F1 om te winnen. Niet om elk weekend 1 van hun auto's te zien crashen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_128389807
Wat verwacht je van een matige coureur, dat hij meerdere overwinningen behaald? Hij is daarnaast ook nog eens de tweede coureur net als Webber en Grosjean. Ik zou ook niet weten wie hem moet vervangen aangezien ik denk dat er weinig zin hebben in een rol als tweede coureur.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 20:05:35 #6
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_128401046
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:08 schreef Nober het volgende:
Wat verwacht je van een matige coureur, dat hij meerdere overwinningen behaald? Hij is daarnaast ook nog eens de tweede coureur net als Webber en Grosjean. Ik zou ook niet weten wie hem moet vervangen aangezien ik denk dat er weinig zin hebben in een rol als tweede coureur.
Dat ze het risico maar eens een keer nemen, en een ''rookie'' in die wagen proppen. En met rookie bedoel ik Bianchi. Heeft dit jaar dan alle circuits kunnen leren, en zal het eerste jaar waarschijnlijk geen bedreiging zijn voor Alonso. Daarna wel zien hoe die ervoor staat tov Alonso.
Altijd dat veilige gedoe van Ferrari en zeggen dat ''hij er nog niet klaar voor is om voor ons legendarisch team te rijden'' zoals ze bv. Perez behandeld hebben :')

Maar Massa is uitgeblust. Is vernederd door Alonso, en het team zelf in Duitsland '10. Is psychologisch een wrak. Zit het een beetje tegen, dan gaat het goed mis. Zit het eens mee, krijgt die weer een dosis zelfvertrouwen, en gaat over de limiet zoals nu de afgelopen 3 GP's.
En dan begint het verhaal weer op nieuw. Massa is toe aan iets nieuws, of dat nu een andere klasse is of een ander team.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')