abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 juli 2013 @ 20:35:14 #51
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128473842
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:06 schreef NoComment het volgende:
Ik heb sinds kort een bijnaam (Druif, hoe ze daar op gekomen zijn..) die binnen het groepje waarmee ik ga kitesurfen regelmatig gebruikt wordt als ik weer eens ergens iets vergeet ofzo :P Sowieso moesten ik en een andere Joost een bijnaam hebben op vakantie omdat er anders telkens twee Joost'en reageren. Druif en Gans was wat dat betreft wel handig :+

Op vakantie overigens nog echt letterlijk onder tafel gelegen toen iemand kwam met "pitloze druif", geen idee waarom ik dat toen ineens zo grappig vond _O- Zal wel iets met de hoeveelheden BaCo te maken gehad hebben O-)

Ik zit overigens nu vast op een Noors platform voor m'n werk. Klusje wat hooguit een week zou moeten duren, maar die week is nu bijna voorbij. Eerst wat technische problemen gehad en nu werkt het weer niet mee, dus ik zit hier nog wel even. Hopelijk ben ik wel terug voordat ik op vakantie zou gaan... :{

Oja, omdat het een Noors platform is is het van alle gemakken voorzien natuurlijk. Flinke en ook erg goede TV in m'n (éénpersoons, das ook bijzonder) cabin, super douche (warm en erg veel water), erg goed eten, fijne openbare ruimtes.. en een aantal massagestoelen... Damn, waarom hebben ze die niet op meer plaatsen, die dingen zijn geniaal! Nog beter in combinatie met een goed stukje muziek in de oordopjes :s)
..en je krijgt waarschijnlijk goed betaald, ik ben jaloers. ;( ^O^
Hallon!
  maandag 1 juli 2013 @ 20:37:33 #52
402517 Dactylus
I just watch...
pi_128473947
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:06 schreef NoComment het volgende:

Ik zit overigens nu vast op een Noors platform voor m'n werk. Klusje wat hooguit een week zou moeten duren, maar die week is nu bijna voorbij. Eerst wat technische problemen gehad en nu werkt het weer niet mee, dus ik zit hier nog wel even. Hopelijk ben ik wel terug voordat ik op vakantie zou gaan... :{

Oja, omdat het een Noors platform is is het van alle gemakken voorzien natuurlijk. Flinke en ook erg goede TV in m'n (éénpersoons, das ook bijzonder) cabin, super douche (warm en erg veel water), erg goed eten, fijne openbare ruimtes.. en een aantal massagestoelen... Damn, waarom hebben ze die niet op meer plaatsen, die dingen zijn geniaal! Nog beter in combinatie met een goed stukje muziek in de oordopjes :s)
Noorwegen! Waar precies ligt dat platform?
... and I hope it's not bothering you.
pi_128479166
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:20 schreef Troel het volgende:
Niet alle Fok!kers zijn autisten. Als dat zo zou zijn zou de sfeer hier vele malen beter zijn :+
^O^
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 1 juli 2013 @ 22:31:20 #54
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_128480002
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef BlueMage het volgende:

[..]

..en je krijgt waarschijnlijk goed betaald, ik ben jaloers. ;( ^O^
Op zich valt het nog wel mee, als ik het omreken per uur is het ongeveer hetzelfde als dat ik op kantoor zou zitten. Het grote verschil is alleen wel dat ik 12 uur per dag, 7 dagen per week betaald krijg nu :P

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:37 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Noorwegen! Waar precies ligt dat platform?
Het is het Kvitebjørn platform, en ik heb maar even een plaatje opgezocht:

Life's like music, get the rhythm..
  maandag 1 juli 2013 @ 22:34:48 #55
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_128480223
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:31 schreef NoComment het volgende:

[..]

Op zich valt het nog wel mee, als ik het omreken per uur is het ongeveer hetzelfde als dat ik op kantoor zou zitten. Het grote verschil is alleen wel dat ik 12 uur per dag, 7 dagen per week betaald krijg nu :P

[..]

Het is het Kvitebjørn platform, en ik heb maar even een plaatje opgezocht:

[ afbeelding ]
Dat is gewoon midden op zee :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_128485937
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is gewoon midden op zee :o
Het is op zee, maar niet in het midden :+
  dinsdag 2 juli 2013 @ 00:59:17 #57
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128486832
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:31 schreef NoComment het volgende:

[..]

Op zich valt het nog wel mee, als ik het omreken per uur is het ongeveer hetzelfde als dat ik op kantoor zou zitten. Het grote verschil is alleen wel dat ik 12 uur per dag, 7 dagen per week betaald krijg nu :P
Da's meer als twee keer zoveel als je normale salaris. :P (geen overuren/toeslag voor werken in 't weekend? zou nog beter zijn :+ ) Werk je ook echt die 7 x 12u of toch niet? :P
Hallon!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 07:56:39 #58
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_128488465
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:59 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Da's meer als twee keer zoveel als je normale salaris. :P (geen overuren/toeslag voor werken in 't weekend? zou nog beter zijn :+ ) Werk je ook echt die 7 x 12u of toch niet? :P
Geen toeslagen verder helaas.. Moet zeggen dat het werk nu voor een groot deel uit wachten op beter weer bestaat :+ Op zich zou ik nog wel verder kunnen waarmee ik op kantoor bezig was, maar ik zit nu op een bank in de recreatieruimte met m'n laptop op schoot. Niet echt een kantooromgeving zeg maar :P We doen ook nog wel wat voorbereidend werk en zo nu en dan hebben we een meetingkje, maar verder.. :O Zou wel fijn zijn als we eens konden beginnen, maar zoals het er nu naar uitziet komt het eerstvolgende weatherwindow vrijdag pas. En das nog zo ver weg, die voorspelling zal ook nog wel veranderen :{

Ik zit hier overigens om -als het eenmaal begint- de communicatie te verzorgen tussen het schip dat een nieuwe pijp gaat leggen en de lier die hier op het platform staat om die pijp dan het platform in te trekken. Als dat eenmaal begint is het wel even 2 dagen doorbikkelen met zo nu en dan een paar uurtjes slaap. Niet dat ik er echt moe van ga worden, ik sta gewoon in een UHF radio te lullen, maar we staan wel redelijk onbeschut en dat kan nog wel eens fris/nat zijn op de Noordzee :P
Life's like music, get the rhythm..
pi_128506662
Asperger present!

Ik ben wel benieuwd of collega-aspergers/ASS'ers net zo'n fan zijn als ik van Sheldon uit de serie The Big Bang Theory.
Lang leve de aanvoegende wijs!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:10:04 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_128506776
Ik werd ooit vergeleken met Amy :') (Lang verhaal, dronken kerel die me nauwelijks kende en waarschijnlijk een soort lachbril ophad, want AMy past like 2 keer in mij, maar toch :P )

Overigens vind ik de hele serie wel grappig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Forum Admin dinsdag 2 juli 2013 @ 18:28:55 #61
232445 crew  Specularium
pi_128507326
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:05 schreef jasper1991 het volgende:
Asperger present!

Ik ben wel benieuwd of collega-aspergers/ASS'ers net zo'n fan zijn als ik van Sheldon uit de serie The Big Bang Theory.
Ik vind Community echt een kutshow, alleen Abed is cool.
En dat hoor ik vaker van mensen.

Kun je nagaan.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:53:43 #62
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_128508005
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:05 schreef jasper1991 het volgende:
Asperger present!

Ik ben wel benieuwd of collega-aspergers/ASS'ers net zo'n fan zijn als ik van Sheldon uit de serie The Big Bang Theory.
Sheldon _O_ Big Bang Theory is echt een erg leuk serie :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik vind Community echt een kutshow, alleen Abed is cool.
En dat hoor ik vaker van mensen.

Kun je nagaan.
Community vind ik dan ook eigenlijk wel leuk, alhoewel die serie bij mij wel moest groeien zeg maar. Is toch wel veel flauwere humor dan Big Bang Theory.

Waar ik ook heel erg fan van ben: Dexter ^O^ En Californication heb ik ook een hele tijd gevolgd, das ook een geniale serie :Y

Nadeel is een beetje dat dat eigenlijk series zijn die je echt moet volgen, en dat deed ik dus ook toen ik nog geen televisieaansluiting had. Serietjes downloaden en kijken maar.. Aangezien ik nu alweer een tijd tv heb gaat als ik thuis kom gewoon de tv aan op Comedy Central of Veronica, met als gevolg dat ik eigenlijk geen series meer volg..
Life's like music, get the rhythm..
pi_128508551
Ik ben een soort mix van Sheldon en Abed.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:30:17 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_128509297
Grappig, ik ben nu al een aantal dagen bezig om nieuws te verzamelen dat autisten "raakt" zeg maar en ik merk dat ik meer nieuws heb dan een aantal andere bekende sites bij elkaar :D

Hihi en daar kan ik dan best van genieten :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Forum Admin dinsdag 2 juli 2013 @ 19:37:51 #65
232445 crew  Specularium
pi_128509567
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef Troel het volgende:
Grappig, ik ben nu al een aantal dagen bezig om nieuws te verzamelen dat autisten "raakt" zeg maar
Wat bedoel je precies?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:48:29 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_128509987
Nouja, passend onderwijs gaat niet per se over autisten, maar daar kunnen we wel mee te maken krijgen als autist zeg maar ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128521943
Ik moet, ondanks dat ik het voornamelijk bij het lurken houd, toch even mijn verhaal kwijt;

Een van mijn beste vriendinnen/vertrouwenspersonen wil geen contact meer met me zolang ik niet naar een psycholoog of iets dergelijks ga. Ik ben door een moeilijke tijd heengegaan vorig jaar en daar heeft ze, praktisch als enige, naast me gestaan en ze was er behoorlijk door geraakt. Nu is het dit jaar weer wat minder gegaan en heeft ze gezegd dat ze geen contact meer wilt, niet 'emotioneel betrokken' zijn zolang ik niet bij een psycholoog loop.

Ik zit er nogal mee, want zij is een van de weinige mensen met wie ik het oprecht fijn vind contact te hebben..
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
  woensdag 3 juli 2013 @ 01:28:00 #68
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128524447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 07:56 schreef NoComment het volgende:

[..]

Geen toeslagen verder helaas.. Moet zeggen dat het werk nu voor een groot deel uit wachten op beter weer bestaat :+ Op zich zou ik nog wel verder kunnen waarmee ik op kantoor bezig was, maar ik zit nu op een bank in de recreatieruimte met m'n laptop op schoot. Niet echt een kantooromgeving zeg maar :P We doen ook nog wel wat voorbereidend werk en zo nu en dan hebben we een meetingkje, maar verder.. :O Zou wel fijn zijn als we eens konden beginnen, maar zoals het er nu naar uitziet komt het eerstvolgende weatherwindow vrijdag pas. En das nog zo ver weg, die voorspelling zal ook nog wel veranderen :{

Ik zit hier overigens om -als het eenmaal begint- de communicatie te verzorgen tussen het schip dat een nieuwe pijp gaat leggen en de lier die hier op het platform staat om die pijp dan het platform in te trekken. Als dat eenmaal begint is het wel even 2 dagen doorbikkelen met zo nu en dan een paar uurtjes slaap. Niet dat ik er echt moe van ga worden, ik sta gewoon in een UHF radio te lullen, maar we staan wel redelijk onbeschut en dat kan nog wel eens fris/nat zijn op de Noordzee :P
Lijkt me prima werk eigenlijk :@ waarschijnlijk ook 99 % mannen daar en dat vind ik ook wel handig, vrouwen krijg je snel genoeg van als je ermee samen moet werken. :')
Hallon!
  woensdag 3 juli 2013 @ 06:36:12 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_128525926
quote:
6s.gif Op woensdag 3 juli 2013 01:28 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Lijkt me prima werk eigenlijk :@ waarschijnlijk ook 99 % mannen daar en dat vind ik ook wel handig, vrouwen krijg je snel genoeg van als je ermee samen moet werken. :')
Dat ligt gewoon aan jou dan :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 3 juli 2013 @ 07:59:55 #70
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_128526346
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 00:01 schreef Spoortie het volgende:
Ik moet, ondanks dat ik het voornamelijk bij het lurken houd, toch even mijn verhaal kwijt;

Een van mijn beste vriendinnen/vertrouwenspersonen wil geen contact meer met me zolang ik niet naar een psycholoog of iets dergelijks ga. Ik ben door een moeilijke tijd heengegaan vorig jaar en daar heeft ze, praktisch als enige, naast me gestaan en ze was er behoorlijk door geraakt. Nu is het dit jaar weer wat minder gegaan en heeft ze gezegd dat ze geen contact meer wilt, niet 'emotioneel betrokken' zijn zolang ik niet bij een psycholoog loop.

Ik zit er nogal mee, want zij is een van de weinige mensen met wie ik het oprecht fijn vind contact te hebben..
Hmm, geen idee hoe dat werkt om naar een psycholoog te gaan als je niet al in een of ander traject zit.. Maar op zich heb ik er wel wat aan gehad, terwijl ik nou niet echt een moeilijke periode heb ofzo. Gewoon al het feit dat ik er met iemand over kan praten scheelt al een stuk. Jij hebt dan die vriendin waarje alles aan kwijt kan, maar ik kan me wel voorstellen dat dat voor haar op een gegeven moment niet makkelijk meer is..

quote:
6s.gif Op woensdag 3 juli 2013 01:28 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Lijkt me prima werk eigenlijk :@ waarschijnlijk ook 99 % mannen daar en dat vind ik ook wel handig, vrouwen krijg je snel genoeg van als je ermee samen moet werken. :')
Samenwerken hier is inderdaad met alleen maar mannen. Een stel schotten om precies te zijn, als die elkaar wat aan het overleggen zijn is er echt geen woord van te verstaan :P Overigens zijn hier zeker wel vrouwen aan boord en das eigenlijk best bijzonder. Meestal in de offshore is er eens eentje verdwaalt ofzo, maar hier zijn het er toch wel een aantal. Nu nemen ze hier volgens mij alleen Noren aan voor de platformen, dus voor de ondersteunende functies vind je hier vooral vrouwen in plaats van de filipijnen die je normaal offshore in die functies tegen komt. En zowaar ook al een paar vrouwlijke engineers gezien, dat zie je normaal al helemaal nooit :o

Best erg trouwens als er op een boot met alleen mannen een keer een mooie vrouw aan boord is, dat is dan echt het nieuws van de dag _O- Keer meegemaakt met een twee Iraanse vrouwlijke engineers die aan boord waren. Normaal krijg je niet zo snel alle interessante dingen van het schip te zien, maar zij hebben wel de Grand Tour gehad. Werd nog net niet om gevochten om ze rond te leiden :P Overigens heeft die trip me wel geleerd dat Iran eigenlijk wel een heel modern land is/was, maar dat het vooral door de fundi's overhoop is gegooid. Sowieso wel bekend natuurlijk, maar dat wordt toch wel duidelijker als er twee moderne en gewoon Europees geklede vrouwlijke engineers tegenover je staan :Y Zodra de Iraanse mannen een boord kwamen (die van een wat oudere generatie waren) liepen ze ineens rond met de ellebogen bedekt en een hoofddoekje op. Hoewel ik wel moet zeggen dat ze de term 'hoofddoek' nogal ruim opvatten, ze gebruikten zo'n superdunne stof die je in Nederland wel eens als sjaaltje ziet, en dat dan losjes over het hoofd. Drie stappen en het hangt om de schouders :P

Zo, bovenstaand stukje heeft wel een U-turn genomen onderweg :+
Life's like music, get the rhythm..
pi_128528940
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 00:01 schreef Spoortie het volgende:
Ik moet, ondanks dat ik het voornamelijk bij het lurken houd, toch even mijn verhaal kwijt;

Een van mijn beste vriendinnen/vertrouwenspersonen wil geen contact meer met me zolang ik niet naar een psycholoog of iets dergelijks ga. Ik ben door een moeilijke tijd heengegaan vorig jaar en daar heeft ze, praktisch als enige, naast me gestaan en ze was er behoorlijk door geraakt. Nu is het dit jaar weer wat minder gegaan en heeft ze gezegd dat ze geen contact meer wilt, niet 'emotioneel betrokken' zijn zolang ik niet bij een psycholoog loop.

Ik zit er nogal mee, want zij is een van de weinige mensen met wie ik het oprecht fijn vind contact te hebben..
Ergens kan ik me er wel wat bij voorstellen... het is fijn als een vriendin naast je staat en je kan steunen. Maar een vriendin is geen hulpverlener... Waarom niet de stap naar een psycholoog maken, zodat je die vriendin weer als vriendin kan hebben... Het contact gelijkwaardiger maken weer...
Als zij alleen maar bezig is met jou steunen en opbeuren, dan wordt zo'n vriendschap zo "scheef".

Blijft natuurlijk wel, dat het hardstikke rot is als zoiets tegen je gezegd wordt :{
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_128530380
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:10 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ergens kan ik me er wel wat bij voorstellen... het is fijn als een vriendin naast je staat en je kan steunen. Maar een vriendin is geen hulpverlener... Waarom niet de stap naar een psycholoog maken, zodat je die vriendin weer als vriendin kan hebben... Het contact gelijkwaardiger maken weer...
Als zij alleen maar bezig is met jou steunen en opbeuren, dan wordt zo'n vriendschap zo "scheef".

Blijft natuurlijk wel, dat het hardstikke rot is als zoiets tegen je gezegd wordt :{
Het is niet dat ze er echt is als pure hulpverlener of zoiets. Ik kan haar gewoon vertellen hoe en wat ik denk, maar ik besteed meer aandacht aan haar dan zij aan mij, althans zo heb ik het gevoel.
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:06:38 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_128530586
Hier heeft ook op een gegeven moment een vriend afstand genomen. Die zei ook wel gewoon heel duidelijk waarom: ik ging door een moeilijke periode en daar had hij het moeilijk mee, want dat had ook effect op zijn humeur en zijn leven. Vriendschap is een mooi iets, maar als het inderdaad zoveel effect heeft, dan moet er een oplossing komen :)
Wellicht tijd voor een gesprek met je huisarts waarin je aangeeft wat je vriendin aangegeven heeft en vragen wat de mogelijkheden zijn? (Of desnoods de zorgconsulent van je zorgverzekering, iemand die verstand heeft van AWBZ dingen, noem maar op?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:07:11 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_128530602
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:59 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Het is niet dat ze er echt is als pure hulpverlener of zoiets. Ik kan haar gewoon vertellen hoe en wat ik denk, maar ik besteed meer aandacht aan haar dan zij aan mij, althans zo heb ik het gevoel.
Maar waarschijnlijk zal zij het andersom voelen, anders had ze het nu niet aangegeven ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128537302
Ik heb tijdens mijn studententijd een vriendin gehad die me steeds belde en dan kreeg ik weer te horen waar ze allemaal last van had en tegenaan liep. En ik snap dat ze het kwijt moest, maar ze zoog me helemaal leeg. Verder een prima meid, maar ik trok dit niet en heb het contact toen op een laag pitje gezet, ook gezegd dat ik het zo niet kon.

Andersom heb ik ook wel een vriendin gehad die tegen mij zei dat ze weer meer vriendin wilde zijn dan "hulpverlener" en terecht denk ik (achteraf gezien).

Misschien is het niet zo bedoelt, maar het kan wel zo groeien...
Als je ergens anders je ei kwijt kan, dan kan je wellicht met haar weer meer als vriendin verder...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_128543111
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Nijna het volgende:
Ik heb tijdens mijn studententijd een vriendin gehad die me steeds belde en dan kreeg ik weer te horen waar ze allemaal last van had en tegenaan liep. En ik snap dat ze het kwijt moest, maar ze zoog me helemaal leeg. Verder een prima meid, maar ik trok dit niet en heb het contact toen op een laag pitje gezet, ook gezegd dat ik het zo niet kon.

Andersom heb ik ook wel een vriendin gehad die tegen mij zei dat ze weer meer vriendin wilde zijn dan "hulpverlener" en terecht denk ik (achteraf gezien).

Misschien is het niet zo bedoelt, maar het kan wel zo groeien...
Als je ergens anders je ei kwijt kan, dan kan je wellicht met haar weer meer als vriendin verder...
Het is ook echt niet zo extreem dat ik haar bijvoorbeeld opbel om alles bij haar kwijt te kunnen. Ik heb het, wat zal het zijn, er een keer peer week over terwijl ik haar voordat ze het contact verbrak letterlijk iedere dag sprak.
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
  Forum Admin woensdag 3 juli 2013 @ 16:13:26 #77
232445 crew  Specularium
pi_128543374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:59 schreef Spoortie het volgende:

[..]

maar ik besteed meer aandacht aan haar dan zij aan mij, althans zo heb ik het gevoel.
Misschien voelt zij het ook wel zo en benauwt het haar.
pi_128545986
Ohh, straks naar schiphol. Ben echt zo zenuwachtig als de pest :')

Fijne dagen nog! :W
pi_128546435
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ohh, straks naar schiphol. Ben echt zo zenuwachtig als de pest :')

Fijne dagen nog! :W
Ha, dan kan ik je op de radar zien :) Veel plezier!
  woensdag 3 juli 2013 @ 17:21:40 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_128546528
Succes koffie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:40:25 #81
402517 Dactylus
I just watch...
pi_128549550
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:31 schreef NoComment het volgende:

[..]

Op zich valt het nog wel mee, als ik het omreken per uur is het ongeveer hetzelfde als dat ik op kantoor zou zitten. Het grote verschil is alleen wel dat ik 12 uur per dag, 7 dagen per week betaald krijg nu :P

[..]

Het is het Kvitebjørn platform, en ik heb maar even een plaatje opgezocht:

[ afbeelding ]
Nicee! Al een beetje Noors geleerd?
... and I hope it's not bothering you.
pi_128551529
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Nicee! Al een beetje Noors geleerd?
[offtopic]De Noren vervoegen geen werkwoorden en dat gaat prima. Vandaar ook dat ik bezig ben met mijn eigen taal puur op logica gebaseerd. [/offtopic]
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:51:33 #83
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128552094
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 06:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat ligt gewoon aan jou dan :P
Het ligt altijd aan alle anderen, nooit aan mij, pfft. :{w

Ok, ik kap weer met slowchat, sorry. :@
Hallon!
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:00:10 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_128552451
quote:
16s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Het ligt altijd aan alle anderen, nooit aan mij, pfft. :{w

Ok, ik kap weer met slowchat, sorry. :@
Naja, en een beetje aan die vrouwen :P Ik ken ook echt wel vrouwen waar ik niet goed mee kan werken, maar ook zat waar ik prima mee kan werken ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:48:31 #85
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_128554573
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Nicee! Al een beetje Noors geleerd?
Nee :P Maar ik ben er wel achter gekomen dat de getallen vrij makkelijk te begrijpen zijn. Ze hadden een bingo avond, kon eigenlijk alle getallen zo begrijpen. Beetje combinatie Nederlands-Engels-Duits :)
Life's like music, get the rhythm..
pi_128554905
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Misschien voelt zij het ook wel zo en benauwt het haar.
Hoe bedoel je?
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
  Forum Admin woensdag 3 juli 2013 @ 21:01:48 #87
232445 crew  Specularium
pi_128555213
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:55 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Dat ze je te opdringerig vindt.

Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
pi_128555300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat ze je te opdringerig vindt.

Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Mwe, volgens mij niet. Ik geef haar een bepaalde ruimte, zij mij ook, dat weten we van elkaar (als het goed is).
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
  Forum Admin woensdag 3 juli 2013 @ 21:04:37 #89
232445 crew  Specularium
pi_128555345
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Mwe, volgens mij niet. Ik geef haar een bepaalde ruimte, zij mij ook, dat weten we van elkaar (als het goed is).
Ben je niet stiekem verliefd?
pi_128555452
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ben je niet stiekem verliefd?
Geweest. Maar al een tijd niet meer zover ik zelf weet, en dat weet ze, beide. Ik vind m'n band met haar belangrijk, ze is zoals zij zegt 'een van de weinigen waar ik me comfortabel bij voel bepaalde dingen te delen', maar dat niet meer.
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_128556182
Koffie, succes!!!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_128590113
Dank jullie wel! :D

Ik ben goed aangekomen en typen op een duits toetsenbord is raar! _O-
pi_128591337
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dank jullie wel! :D

Ik ben goed aangekomen en typen op een duits toetsenbord is raar! _O-
Gewoon instellingen veranderen :P dat kan jij computerexpert toch wel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 4 juli 2013 @ 19:54:33 #94
402517 Dactylus
I just watch...
pi_128592604
Magnetronkoffie, succes! (Ik weet overigens niet wat je gaat doen? )
... and I hope it's not bothering you.
pi_128618116
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon instellingen veranderen :P dat kan jij computerexpert toch wel
Ja, maar ik zit achter een mac :P
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:54 schreef Dactylus het volgende:
Magnetronkoffie, succes! (Ik weet overigens niet wat je gaat doen? )
Dank je wel! ^O^
Mn stiefzusje gaat trouwen! *O*
Binnen een uur vertrek ik al, wel spannend allemaal haha!
pi_128624198
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, maar ik zit achter een mac :P

[..]

Dank je wel! ^O^
Mn stiefzusje gaat trouwen! *O*
Binnen een uur vertrek ik al, wel spannend allemaal haha!
Dat is nog makkelijker dan een Windows-computer. :P
signatuurloos
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:54:04 #97
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128624267
pdd nos yay. autische afwijkingen hier en daar. Maar niks specifieks. Prop maar onder pdd nos, want niet extreem genoeg voor klassiek autisme. :P
Touching from a distance ~
pi_128685825
Oeeehhh, morgen op vakantie, voor het eerst zonder ouders.
Ben zenuwachtig :'(
Twiddel
pi_128687357
quote:
99s.gif Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef summer2bird het volgende:
Oeeehhh, morgen op vakantie, voor het eerst zonder ouders.
Ben zenuwachtig :'(
Spannend! Maar ook wel weer leuk toch?
  zondag 7 juli 2013 @ 18:16:35 #100
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_128692881
quote:
99s.gif Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef summer2bird het volgende:
Oeeehhh, morgen op vakantie, voor het eerst zonder ouders.
Ben zenuwachtig :'(
Ik ken dat gevoel, maar als je er eenmaal bent, merk je dat het wel meevalt.
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')