abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:05:58 #101
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_128598662
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef speknek het volgende:
Gewoon bibliotheek komt niemand nog, en heb je er al een of twee van in de binnenstad, het gaat nou juist om dat ++ gedeelte.
Vergaderplekken, werkruimtes, digitale installaties en exposities, en wat ze er allemaal nog meer mee pogen te doen.
Wij zitten mijlenver van elkaar af dat is duidelijk, dat ++ gedeelte hoort niet bij een bibliotheek imho daar hebben we al goede voorzieningen voor.
Maar ok ik zie het allemaal wel gebeuren.

I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:10:51 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_128598979
Wat mij betreft schrappen ze de hele bibliotheek++, ik vind het een verouderd instituut dat geen fysieke plek meer nodig heeft. Maar ik sta er inderdaad ongetwijfeld anders in want ik ga net toevallig in het nieuwe academische jaar een studentenproject draaien over een herinvulling van de wegkwijnende betekenis van de bibliotheek in de maatschappij :P.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_128599076
Dat kun je best vinden, maar de vraag is er wél. Ik kom best vaak bij de bieb en het is er echt altijd druk.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:14:43 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_128599191
Dat vinden de bibliotheken en de gemeente zelf dus anders.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:39:59 #105
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_128600620
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij mag je in het Julianapark niet meer BBQ'en, maar dat weet ik niet zeker.
Klopt. Open vuur verboden in het Julianapark.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:31:42 #106
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_128603765
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef speknek het volgende:
Dat vinden de bibliotheken en de gemeente zelf dus anders.
Dus?
Ik kom er elke 3 weken met mijn kind van 7 jaar en ik zelf ook nog eens tussendoor. Wat bibliotheken en de gemeente vinden is mijn een zorg. Ik vind het mooi, educatief en onderhoudend.
Prima als andersdenkenden het willen veranderen, het is alleen zo triest dat ze niet denken aan de mensen die het wel fijn vinden en waarderen :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  vrijdag 5 juli 2013 @ 07:04:03 #107
141482 Q.
JurassiQ
pi_128609188
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef speknek het volgende:
Wat mij betreft schrappen ze de hele bibliotheek++, ik vind het een verouderd instituut dat geen fysieke plek meer nodig heeft. Maar ik sta er inderdaad ongetwijfeld anders in want ik ga net toevallig in het nieuwe academische jaar een studentenproject draaien over een herinvulling van de wegkwijnende betekenis van de bibliotheek in de maatschappij :P.
Wel eens in de nieuwe Bieb in Amsterdam geweest?
For great justice!
pi_128631351
quote:
Happy Birthday George Orwell, here's your surveillance society

To celebrate what would've been George Orwell's 110th birthday, two Dutch artists sought inspiration from perhaps his most famous novel, 1984. The artists took to the streets of the Dutch city of Utrecht to put party hats on CCTV cameras in an attempt to draw attention to the culture of surveillance in modern cities. If we only looked above the stores and billboards that line our streets, say Front404, the artists behind the stunt, we'd realize how many cameras are above us.


"We put party hats on 10 cameras in the city center of Utrecht," says voor t' Hekke, "I think the hats are still there, unless someone really wanted them removed."


"1984 is why we do privacy-related street art." With the rapid pace of technology development, privacy is an increasingly "hot topic."


Front404, the name for Thomas voor ‘t Hekke and Bas van Oerle's art duo, didn't have access to any machinery to place the hats up high, so used a "stick mechanism."


"The cameras in the city continually record faces in the crowd, and can link with facial recognition software to track the identities of strangers."


"The camera forest is growing and growing, and that's kind of scary to us... People on the street are already used to the cameras everywhere and aren't bothered by them anymore."


"By subverting the camera we make people aware again. Maybe when they see one party hat, they try to look for more. Maybe then they'll realize how many cameras are actually above them."


Before Front404's party hat stunt, they'd already worked with CCTV cameras. This is a "PanoptICON." The pair placed several around Utrecht back in 2010, and voor t 'Hekke tells us they're currently working on a new project involving the bird-shaped figures.
http://www.theverge.com/2(...)eras-with-party-hats

Leuke actie dit, iemand de hoedjes al gespot?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2013 19:33:36 ]
  Forum Admin vrijdag 5 juli 2013 @ 19:41:29 #109
232445 crew  Specularium
pi_128631723
Nee, maar nu ga ik er op letten.
  Forum Admin vrijdag 5 juli 2013 @ 19:58:45 #110
232445 crew  Specularium
pi_128632271
quote:
Politieke ervaring is niet nodig, maar daadkracht en humor des te meer. De profielschets voor de nieuwe burgemeester van Utrecht is nu toch echt af, de vertrouwenscommissie is benoemd en de vacature kan worden geopend.

De PvdA hoopt dat veel vrouwen zich kandidaat zullen stellen voor de functie. Normaliter melden met name mannen zich aan, zegt de fractie, mocht dat nu ook het geval zijn dan heeft de stad minder keus en dat zou jammer zijn, aldus de partij.

Man of vrouw, de toekomstige burgemeester hoeft in ieder geval geen politieke ervaring te hebben. Iemand uit het bedrijfsleven is ook welkom. Als hij of zij maar wel voldoet aan een “paar” andere eisen:

Oprechte betrokkenheid, een breed netwerk, aanspreekbaar, doelgericht, een duidelijke visie, daadkrachtig en vernieuwend, zijn slechts een paar van de steekwoorden die in de profielschets worden genoemd.

De vertrouwenscommissie die de burgemeester in spé uiteindelijk zal kiezen is inmiddels ook benoemd. De vertrouwenscommissie in oprichting bestaat uit Heleen de Boer, Ruben Post, Klaas Verschuure, Kees Geldof, Eiko Smid, Michel Eggermont, Vincent Oldenborg, René Kuijper en Jan Wijmenga.

Na vaststelling van de profielschets en de benoeming van de vertrouwenscommissie door de gemeenteraad, zal de minister de vacature open stellen. Na sluiting van de openstellingtermijn voert de vertrouwenscommissie gesprekken met een aantal door haar geselecteerde kandidaten. Op advies van de vertrouwenscommissie besluit de gemeenteraad in het najaar van 2013 tot een aanbeveling aan de minister, waarna benoeming kan plaatsvinden per 1 januari 2014. De installatie en beëdiging van de burgemeester vindt plaats zo spoedig mogelijk na 1 januari 2014.

Op dit moment worden in “het circuit” de volgende namen het meest genoemd.

René Verhulst (was CDA-wethouder Utrecht, nu burgemeester van Goes)
Alexander Pechtold (fractievoorzitter D66)
Ben Swagerman (was hoofdofficier van justitie, nu vice-president securities KLM en VVD-senator)
Agnes Jongerius (was voorzitter van de FNV)
Femke Halsema (was fractievoorzitter Groen Links)
Jan van Zanen (was VVD-wethouder in Utrecht, nu burgemeester van Amstelveen)
Nou, dit gaat helemaal goedkomen.
pi_128633359
Femke *O*
pi_128633888
Alsjeblieft geen Agnes. :')
pi_128634859
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef zatoichi het volgende:
Femke *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Forum Admin vrijdag 5 juli 2013 @ 20:55:52 #114
232445 crew  Specularium
pi_128634915
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef zatoichi het volgende:
Femke *O*
Nee.
pi_128642531
Hoe zit het met de piekenkermis bij de maliebaan? Ik kan alleen oude data op de website vinden..
pi_128642930
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee.
Waarom niet? beste politica ooit.
pi_128642970
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe bibliotheek straks in Cereol.... Nu is de bieb in Oog in Al echt 3x niks en ga ik altijd naar Kanaleneiland (Grote kinderafdeling)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_128647185
Gisteren (donderdag, niet vrijdag dus) weer in de Tivoli geweest. Tegenvaller weer helaas. Weer zo'n barslechte dj imo. En toch jammer, 2,50 voor bier uit plastic.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_128649061
SErieus, De Baron is de meest chille plek voor een snack na het stappen. Altijd gezellig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_128649088
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef speknek het volgende:
Gewoon bibliotheek komt niemand nog, en heb je er al een of twee van in de binnenstad
Een maar toch? En daar loopt altijd genoeg volk rond als ik er kom.
pi_128651558
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 02:40 schreef Nielsch het volgende:
SErieus, De Baron is de meest chille plek voor een snack na het stappen. Altijd gezellig.
De Baron? Waar zit dat?

Ik haal altijd mijn after-stappen-snack bij de shoarma tent bij ons beneden. Inmiddels soort van vaste klant zodat ik korting krijg. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 02:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een maar toch? En daar loopt altijd genoeg volk rond als ik er kom.
Je bedoelt de UB?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:44:54 #122
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_128652022
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef d4v1d het volgende:
Hoe zit het met de piekenkermis bij de maliebaan? Ik kan alleen oude data op de website vinden..
12 t/m 17 juli 2013
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zaterdag 6 juli 2013 @ 20:20:27 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_128666421


Leuk man, lijkt wel de Efteling in Utrecht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_128666643
Mensen hier al bij klein Berlijn geweest? Helaas wel een groot hipster-gehalte, maar wel gratis livemuziek, je kan er lekker buiten zitten, flesjes Gulpener voor 1,80 en triple Karmeliet voor 3,50.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 20:55:39 #125
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_128667403
Ik kan in volle teugen meegenieten van Zomerkriebels.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')