abonnement Unibet Coolblue
pi_140247153
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb van iemand Rikomagic MK802 III met toetsenbordje overgenomen, mijn eerste ervaring met een android tv-stick, gewoon even kijken of het bevalt. Heb sowieso weinig verstand van android, heb slechts 1 tablet maar die gebruik ik alleen om in bed (HD) video te kijken met XBMC installed.

Aangezien de specs van de stick beter zijn dan die van de tablet (HP Touch) leek dit wel weer leuk om eens mee te rommelen. Heb thuis al ATV1 (met crystalbuntu), Raspberry Pi en Aopen mini-pctje met laptop C2D processor om mee te knutselen :)

Misschien wel geinig om zewel de ATV1, Pi en de Android stick samen in 1 case vast te zetten, powered USB-hub er bij, BT stick (voor bij wireless hoofdtelefoon), zo de voor/nadelen van de verschillende apparaten met dezelfde parameters te kunnen testen bij afspelen multimedia.

Of gewoon alles op een plankje _O_

Zoiets:

[ afbeelding ]
Leuk projectje :D Ziet er grappig uit..
Ik zoek zelf eigenlijk een een stikje met ethernet aansluiting en liefst wat snelle quadcore processor.
Wil hem gaan flashen met Ubuntu :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')