abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 22 september 2013 @ 08:18:33 #51
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_131433917
registreer om deze reclame te verbergen
We hebben alvast een doel. We landen dus op vliegveld South. Vandaar gaan we met een huurauto eerst naar de piramides van Guimar. Vraag: ongeveer in hoeveel tijd heb je de piramides van Guimar wel gezien?

Dan rijden we verder naar de Santa Cruz de Tenerife. Daar slapen we een nacht. Daarna gaan we verder naar Puerto de la cruz ofzo dat moeten we nog zien. Daar willen we bv weer 5 dagen overnachten.

Vraag: Vanaf waar kan je het beste naar Teide National Park gaan? Ofwel de vulkaan bekijken met de kabelbaan ofzo.

En de laatste vragen: Vanaf waar kan je het beste de veerboot naar La Palma nemen? Er was namelijk ook een kloof die je kon lopen, en onderaan kon je de veerboot nemen naar la palma? Aangezien teruglopen 6 uur duurde...

Alvast bedankt:)
  zondag 29 september 2013 @ 23:48:22 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131696257
Nog maar 3 uur thuis van vakantie Rhodos..
Maar het is sterker dan ik... zeker dat we naar Tenerife gaan in maart en mijn oog gaat nu naar http://www.zoover.nl/span(...)cas/noelia-sur/hotel.

Voor ik ga boeken, eerst maar afwachten hoe het komt met de vakantiebranche en " pakketreizen "

Nu al zin :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131700919
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 08:18 schreef egelhond het volgende:

Vraag: Vanaf waar kan je het beste naar Teide National Park gaan? Ofwel de vulkaan bekijken met de kabelbaan ofzo.

Dat maakt niet zoveel uit, het nationaal park heeft 3 ingangen en ligt midden op het eiland, het is dus gemakkelijk vanuit alle windrichtingen te bereiken :)

En de laatste vragen: Vanaf waar kan je het beste de veerboot naar La Palma nemen? Er was namelijk ook een kloof die je kon lopen, en onderaan kon je de veerboot nemen naar la palma? Aangezien teruglopen 6 uur duurde...

Bedoel je met die kloof niet de Masca Valley? Vanuit (ik meen) Santiago del Teide kun je eerst bij de VVV kaartjes kopen voor een enkele reis met de boot naar los Gigantes, vervolgens de stadsbus pakken naar Masca en dan de hike lopen en daarna met de boot naar los Gigantes en weer met de stadsbus naar Santiago :)

De veerboot vanaf Tenerife gaat iig naar la Gomera, maar ik denk niet dat die vertrekt vanaf de Masca Valley

pi_131702101
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 08:18 schreef egelhond het volgende:
We hebben alvast een doel. We landen dus op vliegveld South. Vandaar gaan we met een huurauto eerst naar de piramides van Guimar. Vraag: ongeveer in hoeveel tijd heb je de piramides van Guimar wel gezien?

Dan rijden we verder naar de Santa Cruz de Tenerife. Daar slapen we een nacht. Daarna gaan we verder naar Puerto de la cruz ofzo dat moeten we nog zien. Daar willen we bv weer 5 dagen overnachten.

Alvast bedankt:)
Veerboten naar La Palma: http://www.directferries.(...)fe_naar_la_palma.htm
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:43:21 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132834206
Ben nog steeds lekker aan het "zoeken"
Hotel is wel duidelijk maar 28 maart is vrij laat maar wel het allergoedkoopst. Wil zo graag naar Tenerife, al is halverwege maart / april echt daar het laagseizoen. 11 dgn is ook nog eens duurder dan 12 dgn.
Maar ja, vakantiedagen hebben ook een limiet.
Zucht............ weet niet wat te doen w/
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132937023
Nog 4,5 week! _O_ 14 dagen Tenerife!
pi_133305057
Nog 3 weken en 2 dagen 8-)
pi_133310559
Volgende week ook weer boeken voor eind juni O+

Lagos de fanabe beach resort.
Dat is inclusief ontbijt, ik ben benieuwd :)
-Miauw-
  zondag 24 november 2013 @ 19:10:01 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133582314
Geboekt, 11 dgn in maart.
Bij Sudtours.... ken dat niet maar moet maar goedkomen :{w
  zondag 1 december 2013 @ 20:29:38 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133818096
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:26 schreef BlackRhino het volgende:
Nog 3 weken en 2 dagen 8-)
almost... Laat je het dan wel even weten?
pi_133823251
Jeps, nog 7 dagen. Anyway, schijnt nu wel bar slecht daar te zijn met 't weer. Komende 3 dagen stortregen.
pi_133834088
Ik heb ook weer geboekt O+

Eind juni naar Lagos de Fanabe. Inclusief ontbijt dit keer.

We wilde weer in sol sun beach. Maar was opeens erg duur geworden. Dus voor het appartementencomplex ernaast gekozen, iets luxer.
-Miauw-
pi_133834297
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef BlackRhino het volgende:
Jeps, nog 7 dagen. Anyway, schijnt nu wel bar slecht daar te zijn met 't weer. Komende 3 dagen stortregen.
ja ze zijn erg blij met de regen.

Het is wat minder voor de toeristen :P
-Miauw-
pi_133836727
Ach, paar daagjes denk ik voor het stof ;)
  maandag 2 december 2013 @ 20:31:40 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133854418
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 11:25 schreef BlackRhino het volgende:
Ach, paar daagjes denk ik voor het stof ;)
Komt goed ! Wat nu valt, valt over een week niet!

Lekker Charmed!

Wij gaan weer HP, dat voldoet echt zo goed
pi_133862383
Ja schijnt drama te zijn nu
Heb filmpjes gezien :o
-Miauw-
pi_133901027
Ook volgende week voorspellen ze nog regen volgens de weersites...
pi_133973983
Als onze vlucht zondagnacht maar doorgaat... ! http://www.telegraaf.nl/b(...)bij_KLM-groep__.html
pi_133976158
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:17 schreef BlackRhino het volgende:
Als onze vlucht zondagnacht maar doorgaat... ! http://www.telegraaf.nl/b(...)bij_KLM-groep__.html
Pfffff krijgen we dit weer -O-

Ik hou nooit van stakingen, paar jaar geleden voor mijn vakantie ook. Ik werd er echt zenuwachtig van _O-
-Miauw-
pi_133978272
Maar bij jou ging hij wel gewoon door? Ik ben nooit zo snel zenuwachtig... je kan er toch niks aan veranderen als het zo is.. ;)
pi_133996442
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef BlackRhino het volgende:
Maar bij jou ging hij wel gewoon door? Ik ben nooit zo snel zenuwachtig... je kan er toch niks aan veranderen als het zo is.. ;)
Ja gelukkig wel...

2 uur geleden :o
https://www.facebook.com/photo.php?v=701802403171891
-Miauw-
pi_134006505
Jaja, ziet er veelbelovend uit! _O-
pi_134010339
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 00:36 schreef BlackRhino het volgende:
Jaja, ziet er veelbelovend uit! _O-
dat was in la laguna.

Ik kreeg van een vriend uit het zuiden een foto met de opmerking, very hot again!
-Miauw-
  zaterdag 7 december 2013 @ 08:40:01 #74
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_134010442
Wat ik eigenlijk niet zo goed begrijp, de Canarische Eilanden hebben toch allemaal van die afwateringskanalen? Hoe kan het dan dat dat water ook allemaal over de weg loopt?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Fr dich und mich, sicherlich fr dich und mich
pi_134044328
Zojuist online ingecheckt :)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')