abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:08:15 #26
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_128288599
Een schizofreen is nooit alleen, zullen we maar zeggen.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_128288752
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Dat hoor ik wel vaker
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:14 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

domme mongool ik ben wel grappig
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom ben ik niet grappig :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:16 schreef tochweerhenk het volgende:
oké rustig blijven hij wil je alleen maar trollen
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

wel grappig dat nou net jij zoiets zegt
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef tochweerhenk het volgende:
zo weer een autist op internet verslagen op naar de volgende
Het is algemeen bekend dat jij niet spoort, dus je hoeft het echt niet te bewijzen hoor.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_128289127
Prijzen zullen wel flink stijgen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:53:40 #29
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_128290168
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen, zullen we maar zeggen.
Jij kan het weten.
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:54:19 #30
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_128290200
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Het is algemeen bekend dat jij niet spoort, dus je hoeft het echt niet te bewijzen hoor.
Algemeen bekend? Het is een internet forum hè.
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:55:01 #31
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_128290222
En ik spoor heus wel, jammer dat hier alleen maar van die zielige verzuurde mensen zitten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 juni 2013 @ 19:04:49 #32
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128290538
quote:
De splitsing van Eredivisie Live in de twee afzonderlijke betaalkanalen FOX Sports Eredivisie en FOX Sports International maakt het bekijken van live voetbal in Nederland fors duurder.

Bronnen bevestigen Totaal TV dat een gecombineerd abonnement op beide voetbalzenders rond de 25 euro per maand gaat kosten. Een exact bedrag is niet te zeggen omdat aanbieders zelf de prijs van de premium-abonnementen mogen bepalen. Hierdoor is er op dit moment bij Eredivisie Live ook geen gelijke maandprijs bij de aanbieders. Alleen een abonnement op FOX Sports Eredivisie gaat rond de 18 euro kosten, dat van FOX Sports International rond de 12 euro. Wanneer de sportliefhebber een combi-abonnement op beide FOX Sports-zenders neemt, is er dus een korting van 5 euro per maand.

VERKAPTE PRIJSVERHOGING
Hoewel een abonnement op FOX Sports Eredivisie met 18 euro gelijk is met de huidige maandprijs van Eredivisie Live, is er toch sprake van een verkapte prijsverhoging. Zo wordt het aantal tv-kanalen van vier na drie teruggebracht. Het voetbalaanbod is ook minder. Voetbalcompetities van buiten Nederland – zoals Europa League, DFB Pokal en League Cup – zijn niet meer via FOX Sports Eredivisie te zien. Om deze voetbalwedstrijden te kunnen bekijken dient men ook een abonnement op FOX Sports International te hebben. Uitzondering zijn wel de wedstrijden van Nederlandse voetbalclubs in de Europa League. Deze blijven op FOX Sports Eredivisie te zien.

ZEVEN EURO PER MAAND MEER VOOR VOETBAL
De voetballiefhebber die naar buitenlands voetbal wil kijken, moet hierdoor wel maandelijks dieper in de geldbuidel tasten. Een abonnement op FOX Sports International kost 12 euro per maand. Wanneer men dit combineert met een abonnement op FOX Sports Eredivisie wordt dit bedrag 7 euro per maand minder. Hiervoor krijgt men ook live voetbalwedstrijden uit de Engelse Premier League en de Italiaanse Serie A. Deze voetbalwedstrijden waren de afgelopen seizoenen op betaalzender Sport1 te zien. Deze behoudt de uitzendrechten van andere grote voetbalcompetities uit onder meer Duitsland, Frankrijk en Spanje. Wil de voetballiefhebber ook deze wedstrijden blijven bekijken komt de maandelijkse kostenpost rond de 40 euro uit. Dat is 7 euro per maand meer dan het afgelopen voetbalseizoen. Toen kostte een abonnement op Eredivisie Live en Sport 1 bij elkaar rond de 33 euro.

ONDERHANDELING MET AANBIEDERS
Eredivisie Media & Marketing - de eigenaar van de FOX Sports-zenders in Nederland - onderhandelt op dit moment nog met aanbieders voor de doorgifte van haar beide nieuwe sport-betaalkanalen. Pas na deze onderhandelingen wordt per aanbieder duidelijk wat de daadwerkelijke maandprijs voor FOX Sports Eredivisie en FOX Sports International is.
Totaal TV | FOX maakt live voetbal fors duurder
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:18:53 #33
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_128293409
quote:
Duidelijk verhaal.

Maar sport1 raakt dus premier league en serie A kwijt? Dan kunnen ze het wel opdoeken.

Ik dacht eerst van ik laat dat FOX international maar zitten want op sport1 krijg ik ook engeland en italie.

Maar moet echt sport1 behouden, wil me wekelijkse wedstrijd van el sierd niet missen natuurlijk.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:22:16 #34
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128293583
Zijn er nu slechts twee kanalen voor buitenlands voetbal? Of wordt op tijden dat er geen Eredivisie is ook buitenlands voetbal getoond op de EL kanalen? Ik kijk graag naar wedstrijden als West Ham - Southampton, maar met slechts twee buitenlandse kanalen kan je dat wel vergeten.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:25:27 #35
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_128293738
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef Grifte het volgende:
Zijn er nu slechts twee kanalen voor buitenlands voetbal? Of wordt op tijden dat er geen Eredivisie is ook buitenlands voetbal getoond op de EL kanalen? Ik kijk graag naar wedstrijden als West Ham - Southampton, maar met slechts twee buitenlandse kanalen kan je dat wel vergeten.
Dat bedenk ik me nu net ook. Op sport1 kon je kiezen uit 3 of 4 premier league wedstrijden op zaterdagmiddag.

De soort wedstrijden zoals jij hier noemt kan je dus vergeten. Zal dus alleen man united worden (omdat v.persie) en wellicht een andere wedstrijden. Meer ruimte is er niet.

Heb nu EL+sport1 voor 25 euro ofzo en als ik alles wil blijven zien betaal ik voor FOX Ere + FOX int + sport1 ¤ 40 euro ofzo..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_128293761
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:18 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal.

Maar sport1 raakt dus premier league en serie A kwijt? Dan kunnen ze het wel opdoeken.

Ik dacht eerst van ik laat dat FOX international maar zitten want op sport1 krijg ik ook engeland en italie.

Maar moet echt sport1 behouden, wil me wekelijkse wedstrijd van el sierd niet missen natuurlijk.

Dit is de grootste over gebleven kwaliteit van Sport1 _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef Grifte het volgende:
Zijn er nu slechts twee kanalen voor buitenlands voetbal? Of wordt op tijden dat er geen Eredivisie is ook buitenlands voetbal getoond op de EL kanalen? Ik kijk graag naar wedstrijden als West Ham - Southampton, maar met slechts twee buitenlandse kanalen kan je dat wel vergeten.
Volgens mij gaan ze het aantal zenders uitbreiden. Dit seizoen hadden ze er al 4, volgens mij gaat het naar 7. Alleen zijn ze aan het onderhandelen. Ik heb ergens gelezen dat de onderhandelingen vooral stroef gaan met UPC omdat ChelloMedia daarbij betrokken is en dat is ook het bedrijf van Sport1, concurrent van Fox Sports.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 26 juni 2013 @ 20:27:32 #37
186611 Haags
pi_128293836
Hmmm...

Ik heb nu sport 1 voor Engels/Duits en spaans voetbal, de rest boeit me geen ene ruk
maar moet nu wel keuzes gaan maken denk ik!
Zonder wrijving geen glans
pi_128293861
Een paar namen van Sport1 gaan specifiek naar Fox Sports International zoals Pascal Kamperman, Vincent Schildkamp en Wytse van der Goot.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:28:32 #39
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_128293893
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dit is de grootste over gebleven kwaliteit van Sport1 _O_

[..]

Volgens mij gaan ze het aantal zenders uitbreiden. Dit seizoen hadden ze er al 4, volgens mij gaat het naar 7. Alleen zijn ze aan het onderhandelen. Ik heb ergens gelezen dat de onderhandelingen vooral stroef gaan met UPC omdat ChelloMedia daarbij betrokken is en dat is ook het bedrijf van Sport1, concurrent van Fox Sports.
Ja maar 15 euro per maand betalen om 90 minuten sierd te horen is me toch te veel. Dan ga ik wel een stream zoeken...

7 kanalen zou dan wel zeker nodig zijn. Maar zonder UPC is de markt al een stuk minder voor FOX, ben benieuwd hoe dat afloopt...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:29:49 #40
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_128293949
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een paar namen van Sport1 gaan specifiek naar Fox Sports International zoals Pascal Kamperman, Vincent Schildkamp en Wytse van der Goot.
Bron? En Sierd? Zit ie daar straks alleen (met de mos dan :)
Die namen die jij noemt doen heel vaak premier league dus wel logisch.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_128293959
Heb laatst al ergens gezegd dat ik denk dat Sport1 het niet lang vol gaat houden, want er is alleen voor voetbal echt een markt qua betaal tv, bij de andere sporten als golf, atletiek, f1 is de groep die daar voor zou willen betalen gewoon te klein om rendabel te zijn. Fox gaat heus niet stoppen, binnenkort als de rechten van Sport1 met het Spaanse voetbal verlopen gaan ze Sport1 gewoon overbieden en dat zal Sierd ook naar Fox gaan.
pi_128293992
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Bron? En Sierd? Zit ie daar straks alleen (met de mos dan :)
Die namen die jij noemt doen heel vaak premier league dus wel logisch.
VBL / ''Eredivisie Live breidt kanalenaantal uit naar 6''

Bron van de OP is de papieren VI
pi_128294029
Met streams gaat het trouwens prima, dat Sierd volgen, je mist wel eens wat. Dit weet ik uit eigen ervaring omdat ik doordeweeks ook geen Sport1 heb, en ook niet in elk weekend.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:34:01 #44
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_128294124
quote:
Oke. Ja dan kan sport1 wel stoppen.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met streams gaat het trouwens prima, dat Sierd volgen, je mist wel eens wat. Dit weet ik uit eigen ervaring omdat ik doordeweeks ook geen Sport1 heb, en ook niet in elk weekend.
Dat maar doen. Vind het een beetje te duur worden op deze manier.

Paar jaar geleden was er nog sprake van een fusie van sport1 en EL. Onbegrijpelijk dat het niet gelukt is.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_128294367
Sport1 had het eigenlijk goed voor elkaar, maar het glipt nu tussen hun vingers door.
pi_128295815
Fox gaat Sport1 wegdrukken, dat is duidelijk. Denk niet dat Sport1 over 2 jaar nog zal bestaan. Kassa voor Fox, prijzen zullen dan ook fors stijgen.
Murdoch strategie dus.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_128361258
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Kemalism het volgende:
FOX is toch Amerikaans ?
:Y Verheug mij al op de openingsleaders zoals je die in de US of A weleens ziet.
maakt de boel lekker spannend allemaal.
pi_128448267
De nieuwe website staat ook al online,

www.foxsports.nl

[ Bericht 51% gewijzigd door j0rdiiii op 01-07-2013 06:29:02 ]
pi_128448324
pi_128448382
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dit is de grootste over gebleven kwaliteit van Sport1 _O_

[..]

Volgens mij gaan ze het aantal zenders uitbreiden. Dit seizoen hadden ze er al 4, volgens mij gaat het naar 7. Alleen zijn ze aan het onderhandelen. Ik heb ergens gelezen dat de onderhandelingen vooral stroef gaan met UPC omdat ChelloMedia daarbij betrokken is en dat is ook het bedrijf van Sport1, concurrent van Fox Sports.
quote:
Helaas,

quote:
Met de introductie van een extra TV zender met internationaal voetbal hebben de fans een helder overzicht van het aanbod en wordt er meer flexibiliteit geboden om een eigen keuze te kunnen maken: FOX Sports Eredivisie voor al het belangrijkste Nederlandse voetbal, FOX Sports International voor een breed aanbod internationaal topvoetbal of beide zenders samen in één pakket met vijf kanalen.”
http://foxsports.nl/nieuw(...)orts-eredivisie.html

Wat andere al zeggen mis je zo dus een hoop PL wedstrijden, mooi kut dus. Ik ga wel Sky Sports streamen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')