abonnement Unibet Coolblue
pi_128553302
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat zijn Roelandts en Boeckmans trouwens zwak. Greipel er nog bij, Roelandts gelost, al heeft Roelandts nog het excuus van een val.

Maar nog pijnlijker voor Boeckmans, lossen terwijl die 2 Van Poppels wel kunnen volgen, dat is gewoon niet goed.
Hij bevestigt gewoon wat hij eerder liet zien dit jaar: hij komt geen poot vooruit als het bergop gaat. Op het vlakke gaat het nog wel, gisteren in de ploegentijdrit was ie schijnbaar de allersterkste bij Vacansoleil, maar zolang het maar één meter bergop gaat dan begint de ellende.
pi_128553662
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:20 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hij bevestigt gewoon wat hij eerder liet zien dit jaar: hij komt geen poot vooruit als het bergop gaat. Op het vlakke gaat het nog wel, gisteren in de ploegentijdrit was ie schijnbaar de allersterkste bij Vacansoleil, maar zolang het maar één meter bergop gaat dan begint de ellende.
Wat een verschil met vorig jaar. Reed als ik het goed heb op de Glandon nog in het groepje met favorieten toen deze 25 man groot was.
pi_128563336
Jurgen VDB vandaag gevallen. Heeft een zwelling op zijn knie. Ik hoop dat hij weer klaar is voor morgen

Met al die kutvalpartijen :r
  donderdag 4 juli 2013 @ 00:20:05 #54
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128564996
Hoewel ik niks met VDB2 heb, hoop ik dat hij niets mankeert. Want het is nooit leuk als er allerlei kanshebbers voor een goed klassement wegvallen. Het leukste is toch als er zoveel mogelijk renners het goed blijven doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 4 juli 2013 @ 08:35:58 #55
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_128569794
vdb heeft alvast een excuus.
pi_128572578
VDB. :'(
pi_128574349
Welke belgen zouden iets laten zien in de bergen? Jammer dat er geen andere belgische klassementsrenner is. Hopen dat De Gendt of De Clerq een ritzege proberen te pakken

Wat kan Bakelants trouwens in de bergen? Kan die goed klimmen?

[ Bericht 17% gewijzigd door sausagin op 04-07-2013 12:09:54 ]
sd
pi_128575835
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:47 schreef sausagin het volgende:
Welke belgen zouden iets laten zien in de bergen? Jammer dat er geen andere belgische klassementsrenner is. Hopen dat De Gendt of De Clerq een ritzege proberen te pakken

Wat kan Bakelants trouwens in de bergen? Kan die goed klimmen?
Bakelants kan aardig klimmen, maar niet veel meer dan dat. Is wel eens rond de 20e plek geëindigd in de Giro en Vuelta. Misschien dat die door z'n goede moraal dat nu in de Tour ook kan laten zien.
pi_128575965
Zwaar klote voor VDB2. Het het jaar er naar toe gewerkt en dan dit.
"Who knows why people in history did good things? For all we know Jesus was trying to get the loaves and fishes account."
  donderdag 4 juli 2013 @ 12:42:57 #60
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128576150
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef mincemeat het volgende:
Zwaar klote voor VDB2. Het het jaar er naar toe gewerkt en dan dit.
Dat is ook het risico als je alles op 1 wedstrijd zet. Maargoed, misschien kan hij nu wat in de Vuelta laten zien...
  donderdag 4 juli 2013 @ 13:12:49 #61
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_128577041
Denk niet dat Vandenbroeck een renner is voor dat steile gedoe in de Vuelta (of de Giro). Kan daar uiteraard ook wel top 10 rijden, maar ik denk dat top 5 daar moeilijker is dan in de Tour.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_128578008
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:49 schreef sausagin het volgende:
Ben benieuwd naar VDB en De Gendt. Volgens mij gaan ze alle twee teleurstellen , waren toch niet goed in de voorbereiding.

Bakelants gaat denk ik de belgische verrassing zijn.
Doe je toch netjes!
pi_128588422
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef mincemeat het volgende:
Zwaar klote voor VDB2. Het het jaar er naar toe gewerkt en dan dit.
Tsjah, je het hele jaar wegstoppen voor en Tour en daar vrij kleurloos naar een 5e of 4e plaats te sluipen.
pi_128593190
VDB2 ook aardig de vallende ziekte laatste jaren.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef mincemeat het volgende:
Zwaar klote voor VDB2. Het het jaar er naar toe gewerkt en dan dit.
Misschien eens het roer omgooien en een breder programma rijden dan alleen maar focussen op die kleurloze 5e plek in de Tour.
pi_128593357
quote:
Jurgen Van den Broeck: 'Ik focus geen heel jaar op de Tour'

Jurgen Van den Broeck heeft in het VRT-journaal uitgebreid gereageerd op zijn opgave eerder op de dag. 'De tranen zijn ondertussen opgedroogd, maar de ontgoocheling blijft. Dit is weeral een doel dat ik moet laten schieten,' verbeet Van den Broeck de pijn.

Morgen vliegt Van den Broeck terug naar België waar zijn knie verder onderzocht zal worden. 'De dokter denkt dat ik mijn ligamenten heb gescheurd, maar morgen zullen we meer weten.'

Verschillende ex-renners en wielerkenners verwijten Van den Broeck dat hij te veel focust op de Ronde van Frankrijk in plaats van zijn doelen te spreiden. 'In tegenstelling tot wat jullie denken leg ik mijn eieren echt wel in verschillende mandjes, maar ze zijn allemaal gebroken. Ok, de Tour is mijn grote liefde maar ik stel ook andere doelen tijdens het seizoen. Ik zet vanaf mei alles op de Ronde van Frankrijk, maar in de maanden daarvoor probeer ik ook de Ronde van het Baskenland en de Ronde van Catalonië te winnen. In die laatste rittenkoers mis ik een plaats op het podium omdat ik enkele domme seconden verlies door te ver achteraan te zitten in een massasprint. Gisteren probeerde ik dat te vermijden door goed voorin te zitten en gebeurt net het omgekeerde. Ik heb al veel pech gehad dit seizoen', zuchtte VdB.

'Ik blijf proberen tot het einde van mijn carrière'
Toch laat Van den Broeck de moed niet zakken. 'Ik zal opnieuw terugvechten. Ik geef nooit op. Een podium in de Ronde van Frankrijk blijft een droom en die zal ik tot het einde van mijn carrière blijven najagen.'

De ritoverwinning van ploegmakker André Greipel in Montpellier bood gelukkig toch een beetje troost. 'Ik heb de laatste 8 kilometer gekeken. Ik ga de zege van André straks mee vieren. Morgen ga ik naar huis. Ik denk niet dat ik de rest van de Tour op televisie zal kijken. Dat heb ik twee jaar geleden al gedaan en dat was een echte marteling', besloot Van den Broeck.
pi_128593523
Hij moet zich ook blijven focussen op het rondewerk ik denk niet dat hij zich binnen een jaar kan veranderen in een rittenkaper
pi_128593682
Hij is ook al 30, dus veranderen zal lastig worden.
in a crowd you lose humanity
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:48:18 #68
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_128594827
jaja
pi_128628236
Belgie niet met 9 man naar het WK wielrennen zou toch wel schokkend zijn.

Hoe reeël is die kans? Hangt voornamelijk af van Amerika (Talansky en van Garderen) lijkt mij?
- verwijderd door admin -
  vrijdag 5 juli 2013 @ 17:52:01 #70
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_128628463
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:43 schreef groenen het volgende:
Belgie niet met 9 man naar het WK wielrennen zou toch wel schokkend zijn.

Hoe reeël is die kans? Hangt voornamelijk af van Amerika (Talansky en van Garderen) lijkt mij?
Zolang je voor eindwinst in de Eneco of de Ronde van Polen even veel punten krijgt als voor de 5e plek in de Tour, moet je daar de eindstand ook afwachten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 5 juli 2013 @ 18:01:50 #71
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128628780
België staat aan kop qua geld deze Tour tot nu toe w/.
pi_128628823
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zolang je voor eindwinst in de Eneco of de Ronde van Polen even veel punten krijgt als voor de 5e plek in de Tour, moet je daar de eindstand ook afwachten.
O ja, die rondjes komen ook nog. :') En San Sebastian bijvoorbeeld.
- verwijderd door admin -
  vrijdag 5 juli 2013 @ 18:19:22 #73
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_128629294
Belgie heeft het probleem dat Frankrijk al jaren heeft. Genoeg punten, maar verdeeld over te veel renners. Je hebt beter 5 renners die goed presteren en de rest die keihard faalt dan 10 of 12 renners die het allemaal redelijk doen. Zo moet Bakelants al 3 ritten winnen om bij de 5 beste Belgen te horen en zelfs dan gaat het Belgische totaal maar marginaal omhoog. Het zou eigenlijk veel beter zijn indien Vanmarcke, Gilbert of Roelandts een rit wint.

Aangezien ze 't toch alleen maar gebruiken voor het WK, snap ik niet dat ze niet gewoon de eerste 9 renners per land tellen, dat lijkt me representatiever om te bepalen of je er dan ook 9 mag sturen, maar goed, dat zeg ik al jaren.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_128634388
Bakelants heeft vandaag niet kunnen winnen
  vrijdag 5 juli 2013 @ 20:48:45 #75
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_128634526
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:45 schreef neenvy2 het volgende:
Bakelants heeft vandaag niet kunnen winnen
Wat lul je nou :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')