Ik ben benieuwd hoe het service center van mediamarkt met dit verhaal van meneer omgaatquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:50 schreef gers het volgende:
[..]
Er ook maar vanuit gaan dat dit wel onder de garantie valt
Wat een idiootquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef mrpat het volgende:
[..]
Een medewerker op z'n vrije dag aanspreken en eisen dat hij je vandaag helpt waar gaat het heen met dat volk op klacht.nl
quote:Klacht Prins Budget Caravans Emmercompascuum: Onprofessioneel gedrag, bijzonder kinderachtig te woord gestaan, weinig keus.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Lezers van deze klacht: 1
De eigenaren van dit bedrijf zouden er goed aan doen zich eens achter de oren te krabben en eens ernstig bij zichzelf te rade te gaan.
Sterkte, jullie zullen het nodig hebben.
Gewenste oplossing
een gedwongen failisement.
overige klachten hieronder:quote:Compliment Prins Budget Caravans Emmercompascuum: BudgetCaravan Gekocht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Lezers van deze compliment: 2
Heer Prins
We hebben vanmorgen een leuke caravan gekocht bij u, wij hadden een bepaald budget max 1000 euro, we waren verbaasd dat u zoveel keuze had, na veel wikken en wegen hebben we de chateau gekocht van 1988 voor een leuke prijs, wij hebben net de tent opgezet en inderdaad precies zoals u zei oudere tent maar de tent is goed en functioneel.
bedankt voor uw uitleg en geduld en natuurlijk de fijne caravan
Groetjes
H en T <plaatsnaam>
Let vooral op de antwoord van het bedrijf .quote:Klacht NavAudio: NavAudio. “Wet koop op afstand, daar doen we niet aan mee!”
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NavAudio
Lezers van deze klacht: 8
Ik heb een (inbouw) navigatiesysteem bij NavAudio besteld. Na inbouw bleek het systeem niet correct te werken. Daarnaast viel kwaliteit mij erg tegen. Probleem voorgelegd. Defect werd erkend. Men wilde nieuw systeem sturen. Aangegeven dat ik gebruik wens te maken van recht op retour bij koop op afstand.
In eerste instantie werd aangegeven dat termijn van 7 dagen was verstreken. Dit klopt echter wanneer een firma geen retour instructies bij de levering doet dan is er de wettelijke termijn van 3 maanden. Ook al staat er in de voorwaarden of de site iets anders. De wet staat altijd boven voorwaarden en regeltjes die een bedrijf zelf opstelt echter NavAudio ziet dit klaarblijkelijk anders.
Firma stond er echter op om defecte systeem eerst te vervangen voor een nieuw systeem. Deze alsnog binnen de wettelijke retour termijn teruggezonden. Vervolgens wil men het aankoopbedrag niet vergoeden omdat er op het eerste defecte systeem lichte krasjes zitten welke inherent zijn aan in- en uitbouw. (Metaal schuurt langs metaal) Men geeft aan dat ze het (defecte)systeem niet meer als nieuw kunnen verkopen. Klaarblijkelijk verkoopt men daar dus ook defecte systemen!!!
Tevens willen ze administratie en verzendkosten inhouden. Men verwijst steeds naar de algemene voorwaarden. Ook dit mag dus wettelijk niet.
NavAudio hanteert zijn eigen regeltjes. Als het op geld terug aankomt zijn ze nergens toe bereidt. Diverse keren gewezen op de artikelen in de wet koop op afstand maar ze willen niets aannemen en/of doen net of ze gek zijn.
In diverse mailtjes spreekt men zichzelf ook tegen. Als je ze hiermee confronteert dan geven ze zelfs aan dat ze niet meer met je willen communiceren en dat ik de rechtsbijstand maar moet inschakelen… Of zij dat bepalen wanneer en bij wie ik een beroep doe op rechtsbijstand.
Waardeloze firma. Ik besteld geregeld iets op internet maar zo zout als bij NavAudio heb ik het nog nooit gegeten.
Gewenste oplossing
Volledige vergoeding van het aankoopbedrag en excuses.
Oplossing van het bedrijf
De heer Freek P die adviseur is van Rabobank MKB zou moeten weten hoe het zichttermijn werkt en dat een toestel niet beschadigd geretourneerd mag worden.
Wij hebben de heer P dan ook de foto's gestuurd van de beschadigingen.
We hebben toen aangeboden om het toestel kosteloos om te ruilen naar een duurder model ongeacht de beschadigingen, deze is dan ook verstuurd en weer terug gestuurd
zonder hem uit te pakken waar we hem vervolgens weer retour kregen met de mededeling nou is hij nieuw retour.
met vriendelijke groet,
Klachten afhandeling Navaudio
Die smoesjes horen ze wel vaker bij tankstationsquote:Klacht BP: Klantvriendelijk?
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BP
Lezers van deze klacht:
Jaren tanken wij bij dit station bij de Sportlaguna te Heerhugowaard en helaas de leasepas thuis laten liggen. Gevraagd of ik deze even thuis mocht ophalen met achterlaten van rijbewijs of zelfs de hele tas inhoud maar nee hoor. Geen vertrouwen hierin. Ik zou hiervoor moeten betalen om mijn spullen achter te moeten laten.
Gewenste oplossing
Hij had kunnen zien op de freebees pas voor hoeveel wij tanken en wekelijks bij deze bp en vertrouwen en klantvriendelijkheid zou zoveel schelen.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je je pakketje nog had gewild, doordat je zei dat je het pakketje niet meer wilde hebben wordt het automatisch een retourzendingquote:Klacht DHL: Slechte Bezorger
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden DHL
Lezers van deze klacht: 12
EeN chauffeur van DHL komt al claxonerend bij ons het terrein op rijden en nadat die gestopt is en er volgens hem niet snel genoeg iemand bij hem komt drukt hij nog eens meerdere malen op zijn claxon.
ik heb hem op zijn aso gedrag aangesproken maar kreeg Alleen maar een grote mond terug.
heb toen gezegd dat ik niet als een hond behandeld wens te worden maar het enigste wat ik te horen kreeg was of ik het pakketje nog wilde hebben anders nam die het weer mee.
heb toen gezegd dat het maar weer moest meenemen en dat ik een klacht zou indienen over zijn gedrag.
MAAR Wat hebt die lolbroek nou gedaan????hij hebt er een retourzending van gemaakt!!!!!!!
En op het DHL kantoor kunnen ze dat niet meer ongedaan maken(zeggen ze)krijg alleen een excuus
Dus gaat het pakket weer retour afzender!!!! Bedankt DHL!!!!!!!!!!
Gewenste oplossing
wil mijn pakket!!!!!!!!!!!!!!!!zonder een grote mond of een aso claxonerende chauffeur!!!!!!!!!!!!!!
Denken dat 0900 nummers binnen je bundel valtquote:Klacht Vodafone: Bedrogen uit komen bij Red alles in 1
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vodafone
Lezers van deze klacht: 2
Als klant van Vodafone voel ik mij belazerd, Vodafone hanteert heel leuk Alles in 1
Maar als ik dan naar 0900 (Lokaal tarief) bel dan komen deze zakkenvullers alsnog met 0,30ct per minuut bovenop de kosten van het bellen met Juridisch loket, starttarief = bekend, extra kosten = bekend.
Ik als klant mag toch verwachten dat dit in deze tijd niet meer kan. Ik betaal niet voor niets 59,- voor Alles in 1
Voor 1 gesprek van 45 minuten bijna 15 euro in rekening brengen.
Komt bij dat de volgende rekening ook is opgelopen, die komt
nog.
Gewenste oplossing
Verzin maar iets. Inmiddels 2 leuke rekeningen gehad en er volgt er nog 1 ik heb bewust niet met mijn vaste telefoon gebeld omdat ik zo naief was dat dit onder het abbonement van Vodafone verder gratis was.
Beetje naïef.. Of gewoon digi-beetquote:Wij hebben sinds twee weken een Tele2 abonnement voor televisie (digitenne) en internet afgesloten (pakket). Televisie deed het prima, internet aansluiting was een iets ander verhaal. Nu zijn wij erachter gekomen dat wij helemaal geen ISRA punt in ons appartement hebben (3 hoog) en dat er dus helemaal geen internet aansluiting mogelijk is (geconstateerd door de KPN monteur, deze kon zijn werk niet uitvoeren, namelijk het aanleggen van het ISRA punt). Nu heeft tele2 al twee keer aangeboden (eerste keer belden ze zelf, 30 min. nadat de KPN monteur was geweest, tweede keer belde ik over een ander probleem) om ons contract te ontbinden. Dit was mogelijk door een afkoopsom te betalen (270 internet + 75 tv), een belachelijk hoog bedrag aangezien de totale kosten van het 1-jarige abo (6×17,50 + 6×35=) ¤315,- bedraagt. Wij begrijpen heel goed waarom Tele2 het contract wilt ontbinden, want wij willen heel graag gebruik maken van het afgenomen abonnement en dus een ISRA punt willen hebben! De postcode check van tele2 geeft namelijk aan dat internetaansluiting wel degelijk mogelijk is in ons appartement (zie bijlage).
Wij wonen op 3 hoog en de postcodecheck geeft jou de mogelijkheid om een toevoeging naast je huisnummer aan te geven. Je zou dus denken dat zij voor elke aparte verdieping informatie hebben. De telefoniste durfde mij te vertellen dat die optie er inderdaad was, maar dat Tele2 ervan uitgaat dat wanneer er meerdere appartementen in 1 pand aanwezig zijn, zij alleen dat pand registreren en dat het de verantwoordelijkheid van de bewoner is om het ISRA punt van het desbetreffende appartement te controleren.
Dus naar mijn mening hebben zij ons misleidende informatie gegeven (aansluiting is mogelijk!) waarna wij op basis van deze informatie een abonnement bij hen hebben afgenomen.
Daarbij is het zeer manipulatief om vaker een contractsontbinding aan te bieden aan de klant (Tele2 deed alsof dit de enige mogelijkheid was) en daarbij is het redelijk onbeschoft te noemen om zulke hoge kosten daaraan te verbinden. Dit is echter onze mening. Hopelijk kan deze worden veranderd dmv een nette afhandeling door Tele2.
Of je leest de actievoorwaarden even.. Niet heel gek dat die z'n baan kwijtraakt zoquote:Ik heb via advertentie een proef monster laten komen voor enkel de verzend kosten van: ¤ 3,99 betaald via ideal betaling.
vervolgens krijg ik ongevraagd opnieuw een grotere doos met 3 tubes en 2 doosjes met white strips waar ik totaal niet om heb gevraagd.
Ik heb absoluut ook geen toestemming gegeven om het af te laten boeken van mijn prive rekening.
Ik stuur het pakketje onmiddellijk weer retour naar Dental.
Ik ga hier absoluut niet mee akkoord en verwacht dat er ook geen geld zonder mijn toestemming geincasseerd zal worden van mijn rekening.
Indien dit toch gebeurd zal ik verdere stappen ondernemen.
Toegevoegd bestand bij de Klacht over Dental Complete Pro Nederland getiteld ongevraagd pakketjes sturen
Gewenste oplossing
Dental moet zich enkel houden aan het leveren van het proefpakketje, waarna ik zelf wel beslist of ik dit wel of niet meer wilt hebben. Ik ga er vanuit dat Dental hiervan notitie neem en mij geen pakketjes met inhoud van tubes en strips zonder mijn toestemming toestuurt. Ons gezin moet jammer genoeg door baan verlies van een uitkering rondkomen en kunnen het geld absoluut niet missen.
Oplossing van het bedrijf
18-07-2013 Klant retouradres gemaild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:02 schreef houdjemond het volgende:
http://www.klacht.nl/nh-hotels/klacht/smerig-hotel/
Terechte klacht zeg, gatverdamme.
[ afbeelding ]
Bij deze .quote:
Maarre ligt het nou aan mij of is dit op te lossen door ff met alle bewoners van dat complex te overleggen en uit te zoeken waar de lijn van KPN binnenkomt en dan daar ISRA punt aan te laten leggen?quote:
Ik vroeg me al af hoe ze internet hadden van KPN jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maarre ligt het nou aan mij of is dit op te lossen door ff met alle bewoners van dat complex te overleggen en uit te zoeken waar de lijn van KPN binnenkomt en dan daar ISRA punt aan te laten leggen?
het is onrechtmatig om de garantie te weigeren. Samsung en htc erkennen dat sinds deze week en letten er bij de eerste reparatie niet op.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:14 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zelfs dan is het een aanpassing van de bestaande firmware waardoor de garantie verlopen is. Zie het maar als een omgebouwde xbox360 of zo.
Waarom kijk je er dan naar?quote:Klacht RTL4: benidorm basterds klacht
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL4
Lezers van deze klacht: 8
Is het jullie bedoeling om de ouderen als een stelletje
idioten neer te zeten ????
Ik kan dit niet waarderen !!!!
Gewenste oplossing
Stopzetten van de uitzendingen
quote:Klacht PostNL: kut tnt
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden PostNL
Lezers van deze klacht: 1437
je mag me moeder niet ontslaan
Gewenste oplossing
me moeder niet ontslaan
Oplossing van het bedrijf
We kunnen helaas geen klachten behandelen zonder gegevens.
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan naar?
[..]
Die oplossing ook. Ik zou graag 't werk van dat webcareteam of wie er ook over gaat willen doen en al die prutklachten "oplossen".quote:Op zondag 21 juli 2013 21:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan naar?
[..]
Mooi ook al die adresgegevensquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:52 schreef d4v1d het volgende:
Antiklacht: http://www.klacht.nl/core(...)endon-vlucht-cai021/
Zijn er toch nog mensen die goed een klacht kunnen maken.. Hopen sturen ze de brief ook echt op.. ipv. alleen op klacht.nl
Ik mag hopen ook een rekenmachinequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:56 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ja, er zit ook een wc bril bij
Kom op, dat is toch geniaal? Je komt gewoon even een pak melk halen en dan krijg je ditquote:Zojuist bij de Coop in Eemnes geweest waar een stel grappenmakers met een , zo blijkt na het afrekenen, verborgen camera bezig zijn! Schandalige vertoning! Bij wijze van grap worden mensen met een neppistool onder schot gehouden. Nep agenten, nep James Bond en een jonge dame die meer weg heeft van een callgirl leuken deze armoedige vertoning op terwijl mensen en kinderen zonder pardon onder de voet gelopen worden. Of dat nog niet genoeg is gaat er ook nog een rookkanon af! Wat een feest als je op deze bijzonder warme zondagmiddag gewoon even snel een boodschapje wil doen!
Na het afrekenen aan de lopende band staat vervolgens een vriendelijk jongedame, vermoedelijk van een of andere productiemaatschappij, die toestemming vraagt voor het gebruik van videomateriaal waar op ik en met mij alle winkelbezoekers zojuist zijn vastgelegd! Uiteraard ben ik hier niet van gediend en zie om mij heen ook weinig enthousiasme.
Op z’n zachts gezegd dus heel onplezierig! Naar mijn inziens ook een beetje onnozel daar jade aanwezige jonge kinderen aan bloot te stellen.
Voor mij een rede nooit meer hier te komen
Gewenste oplossing
Gewoon niet meer doen of anders de mensen bij het entree op de hoogte stellen van het geen zich binnen afspeelt
Ik kan me voorstellen dat als iemand z'n dag niet heeft het niet heel goed valt.. Ook kan ik me best voorstellen dat bejaarden dit niet hoeven..quote:Op maandag 22 juli 2013 10:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kom op, dat is toch geniaal? Je komt gewoon even een pak melk halen en dan krijg je dit
Wat een azijnpisser is dit zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |