Ik heb er weinig verstand van, maar er was toch echt een update nodig. We kregen sneller internet en daarvoor dus zo'n nieuw kastjequote:
<offtopic>quote:Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik heb er weinig verstand van, maar er was toch echt een update nodig. We kregen sneller internet en daarvoor dus zo'n nieuw kastje
Aanstellerquote:Klacht ikhaatmijnleven.nl: rasime, xenofobie, laster, aanzetten tot zelfmoord, haat jegens homo’s ect
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ikhaatmijnleven.nl
Lezers van deze klacht: 2
Men moet de site ikhaatmijnleven.nl onmiddellijk blokkeren,
ik weet dat het kan.
Ik vind dat grappen moeten kunnen, dat mensen de kans moeten krijgen in een democratie om hun ding te doen.
Maar continu haat verspreidden jegens kankerpatiënten, homo’s lesbiennes, moslims…
Het blijken ook dezelfde personen, ene MW, MV, Jack en Muppie. Dat dit dan nog eens gelinkt is aan Facebook kan er bij mij helemaal niet in. Foto’s van een buitenlander die een schaap neukt… ??? De spot drijven met transgenders, mensen die depressieve boodschappen posten, tips geven over hoe zelfmoord te plegen… en youtube-opnames over moord…
Gewenste oplossing
Gewoon opdoeken, Nederland loopt op kop met van die hatelijke websites die eenieder in gevaar kunnen brengen: effeklagen.nl, Bullchat waar iedereen een anders profiel openlijk kan misbruiken ( links naar private profielen die gekraakt worden, ook buiten medeweten van gebruiker ) ook op fok.nl is het een en al gortige haat... op forums die er niet voor gemaakt zijn haat en nijd.
tsja eigen schuld dikke bultquote:Mijn zoon had een klein scheurtje in zijn id pas en werd geweigerd bij de check -in balie . Bij de marrasauche is zijn id ingenomen, Toen zijn mijn ex man en ik (omdat hij minderjarig was) in de auto gestapt midden in de nacht om voor een nood document te tekenen. Daar wij niet eerder waren dan 2.45 en ok de in-check balie sloot om 2.45 mocht hij niet meer mee. Zijjn vriend zat al in het vliegtuig . Hoe zuur is dit ? Als ons 10 min extra was gegund had hij mee kunnen gaan. Nu is hij ¤500,= kwijt en geen vakantie .
Gewenste oplossing
Tegemoetkoming voor die ¤500.= Hij heeft er als 17 jarige hard voor gewerkt.
Vakantieklachten ook altijd pareltjesquote:Hallo, samen met mijn vriend ga ik op vakantie naar Turkije. Maandag avond 17 juli 2013 heb ik samen met mijn vriend geboekt. Wij wilde heel graag op 2 juli 10 dagen gaan i.v.m. vrij van werk zijn. Nu was de reis op 2 juli niet beschikbaar maar op 4 juli wel, toch maar gedaan dus.. kosten: ¤667,-. Dinsdag middag heb ik de vakantie betaald. Woensdagochtend op Sunweb gekeken omdat er waarschijnlijk nog twee vrienden mee wilde gaan.. Tot onze grote verbazing zagen wij dat de reis die wij hebben geboekt nu meer als 50 euro goedkoper was, de reis op 2 juli 10 dagen was nu wél beschikbaar voor maar ¤554. Wij vinden dit erg vervelend. In nog geen 24 uur tijd is er een reis die wij graag wilde wel beschikbaar en scheelt het ook nog is heel veel in prijs. Nu bel ik naar Sunweb en er is niks aan te doen. Belachelijk vind ik dit! Het is dezelfde vlucht, transfer en vliegtijden maar wel meer dan 50 euro goedkoper! Er wordt niks aan gedaan en er wordt kortaf aan de telefoon gereageert dat wij de sunweb regels niet snappen. Nou Sunweb.. Dit was de laatste keer dat wij bij jullie hebben geboekt! vorig jaar bij arke hadden wij hetzelfde meegemaakt, het verschil in prijs werd ons netjes terug betaald
Gewenste oplossing
Ik hoop dat sunweb ons tegenmoet kan komen.. ik begrijp dat onze reis niet over gezet kan worden naar 2 juli.. ook al wilden we die reis heeeeeel graag hebben. Maar ik hoop wel dat Sunweb ons misschien het verschil in prijs op 4 juli (667 nu 609( terug kan betalen.
Had dat nog niet eens doorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:14 schreef Leandra het volgende:
Wel behoorlijk briljant dat je bij Sunweb op 17 juli een reis kunt boeken waarbij je op 4 juli vertrekt.
Ze moeten in hun reclame eens wat meer aandacht op dat tijdreizen vestigen, ik wist helemaal niet dat ze dat ook aanboden.
quote:Klacht Reggefiber: SCHADE AAN METERKAST
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Reggefiber
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Reggefiber
Lezers van deze klacht: 4
STUUR MET SPOED MORGEN 28-7-2013 EEN LOODGIETER NAAR TOKO PARADE IN WINKELCENTRUM DE PARADE. JULLIE HEBBEN MIJN METERKAST GEMOLD WAT HEEFT GELEIDT TOT EEN FLINKE WATERSCHADE. IK HEB EEN MONTEUR GISTER MOETEN LATEN KOMEN DEZE KOSTE 400 EURO. DIT MOETEN JULLIE VERGOEDEN IK HEB OOK SCHADE IN DE WINKEL DIT MOETEN JULLIE OOK VERGOEDEN. JULLIE KOMEN MET 6 MAN DE HELE TIJD RELAXEN VOOR DE WINKEL. ER LIGT NOG ZAND LOS, IK EIS DAT MORGEN 28-7-2013 OM 10.00 UUR DE LOODGIETER ER IS OM DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN.
06-<weggehaald>
Gewenste oplossing
STUUR MET SPOED MORGEN 28-7-2013 EEN LOODGIETER NAAR TOKO PARADE IN WINKELCENTRUM DE PARADE. JULLIE HEBBEN MIJN METERKAST GEMOLD WAT HEEFT GELEIDT TOT EEN FLINKE WATERSCHADE. IK HEB EEN MONTEUR GISTER MOETEN LATEN KOMEN DEZE KOSTE 400 EURO. DIT MOETEN JULLIE VERGOEDEN IK HEB OOK SCHADE IN DE WINKEL DIT MOETEN JULLIE OOK VERGOEDEN. JULLIE KOMEN MET 6 MAN DE HELE TIJD RELAXEN VOOR DE WINKEL. ER LIGT NOG ZAND LOS, IK EIS DAT MORGEN 28-7-2013 OM 10.00 UUR DE LOODGIETER ER IS OM DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN. 06-<weggehaald>
Hij heeft dan een eigen winkel en gaat dan alsnog klagen op klacht.nl.quote:
Dan heb je gewoon een te simpele wachtwoordquote:Klacht Hotmail.com: mail
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Hotmail.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hotmail.com
Lezers van deze klacht:
Iemand kan mijn mail lezen
Gewenste oplossing
Dat die persoon niet mijn mails kan lezen
Wat is dat toch daar met al die mensen die kennelijk in een andere tijdzone leven?quote:
Misschien denkt die klager dat de klacht pas 27 juli geplaatst gaat worden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat toch daar met al die mensen die kennelijk in een andere tijdzone leven?
Morgen 28-07-2013 met spoed een loodgieter ter plekke willen hebben?
En ik maar denken dat het morgen de 24ste is
Smaken verschillen, maar overzichtelijk is het wel.quote:Klacht Google: de google play store heeft een groen thema
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Google
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 193
De google play store heeft bij mij ineens een groen thema het is heel onoverzichtelijk en lelijk
Toegevoegd bestand bij de Klacht over Google getiteld de google play store heeft een groen thema
Gewenste oplossing
Als ik het normale thema weer terug heb ben ik weer tevreden
Dat is echt al een paar maanden zoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:20 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar overzichtelijk is het wel.
Je kunt niet tijdreizenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:14 schreef Leandra het volgende:
Wel behoorlijk briljant dat je bij Sunweb op 17 juli een reis kunt boeken waarbij je op 4 juli vertrekt.
Ze moeten in hun reclame eens wat meer aandacht op dat tijdreizen vestigen, ik wist helemaal niet dat ze dat ook aanboden.
Hoe hoger de temperatuur, hoe lager de iq bij sommige mensenquote:Klacht Princess: in de brand!!!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Princess
Lezers van deze klacht: 2
Elektrische bbq, aangeschaft 2 augustus 2012!
tijdens het bbq-en stond het hele ding in de brand incl. handgrepen, hierna opgeborgen en niet meer gebruikt tot afgelopen week ik het weer wilde gebruiken en me rot was geschrokken dat hij weer in de brand vloog!
Dat was al vrij snel nadat ik er een karbonaadje op had gelegd! Vlammen van wel 30 cm hoog!!!
Aangezien ik op een appartement woon zit de schrik er goed in en durf het apparaat nu niet meer te gebruiken!!!
Het mooie eraan vonden we de dinerbon die we konden gebruiken en wat we ook hebben gedaan bij Fletcher in Bergen op Zoom, het was een superdiner!!!!
Gewenste oplossing
Hebben jullie hier een oplossing voor want ik zou toch graag een stukje vlees willen grillen of bbq-en! voor de rest ben ik over al mijn Princess artikelen uiterst tevreden! bakplaat - Fohn - electrische hapjespan. noooooit klachten over gehad!
Ehh, denken dat je een parkeerplaats kan vinden in Scheveningen met extreem warm weer en dan nog gaan klagen bij de verkeerdequote:Klacht Joop van den Ende Producties: sister act
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Joop van den Ende Producties
Lezers van deze klacht: 1
op 21 juli hadden we kaartjes voor sister act. op tijd uit woerden vertrokken en rond 13 uur waren we in scheveningen. tijd genoeg dachten wij voor een parkeerplaats maar wat schetste onze verbazing alle parkeergarages waren afgesloten door verkeersregelaars en we werden zo weer uit scheveningen omgeleid. na een uur geprobeerd te hebben voor een plekje zijn we maar weer naar huis gegaan zonder sister act gezien te hebben. 4 1ste rangs kaarten gekocht en geen musical gezien. schandalig dat er geen rekening word gehouden voor bezoekers
Gewenste oplossing
4 nieuwe kaartjes zodat we toch sister act kunnen meemaken
Iedereen op klacht.nl klaagt bij de verkeerdequote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:21 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Hoe hoger de temperatuur, hoe lager de iq bij sommige mensen
[..]
Ehh, denken dat je een parkeerplaats kan vinden in Scheveningen met extreem warm weer en dan nog gaan klagen bij de verkeerde
Das waar ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:09 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Iedereen op klacht.nl klaagt bij de verkeerde
En alles opgelostquote:Beste Naam,
Allereerst hartelijk dank voor uw melding. We vinden het erg vervelend dat dit is voorgevallen. We streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen wij deze gericht verbeteren. Wij nemen uw melding op met de desbetreffende bezorger. Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons mailadres klantenservice@sandd.nl of via ons telefoonnummer 055-3682525.
NOFX is baas. Die maken overaal geintjes over, ook over de holocaust waardoor de helft van de bandleden nauwelijks familie heeft.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:36 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
<offtopic>
Dat is goed mogelijk, je had zeker nog een oude Motorola modem, die ondersteund tot maximaal 20Mbit</offtopic>
[..]
Aansteller
En haten op Fok!
quote:Klacht Woonsquare: scooters
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Woonsquare
Lezers van deze klacht: 3
vanmiddag in middelburg geweest bij woonsquare ze adverteren met gratis scooter ging eens kijken en wat schets mijn verbazing op een bankstel door hun geselecteerd 1199 krijgt men een scooter en ik wilde een 2 zits bank + fauteuil twv 3500 euro kopen en kreeg een fiets
Gewenste oplossing
Denk dat ik ook recht heb op een scooter en niet dat het personeel willekeurig mag uitmaken wat en wie wel en/of niet er een krijg of wees duidelijk in je advertentie
Oplossing van het bedrijf
De scooteractie geldt op alle geselecteerde modellen bankstellen, hoekbanken en interieurs. In de showroom staat duidelijk bij elk model gespecificeerd welk cadeau-artikel geldig is. Informatie en uitleg naar melder gestuurd omtrent scooteractie.
Feedback over de oplossing
Het bedrijf is niet tot een oplossing gekomen naar mijn mening en beroepen zich op wat in de folder staat de prijzen van de bankstellen etc zijn de prijzen met de minste kwaliteit bv stof al met al vindt ik de reclame misleidend en lokt men klanten naar binnen op deze manier m vr groeten
Leer eerst eens Nederlands, en kom dan maar weer terugquote:Klacht KPN Digitale TV: klacht oververhoging cotrakt
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Digitale TV
Lezers van deze klacht: 3
ik heb 09 04 2013eenabongetekent voor9.66 dat wil ik betalen anders opzeggen per direkt klant numme DTHF**** order id ******** dank u <naam>@gmail.com
Gewenste oplossing
je houden aan een contrakt en anders opzeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |