abonnement Unibet Coolblue
pi_128195747


Deel 11 alweer van het klachtentopic over klachten op klacht.nl

Vorige topics uit de reeks:
KLB / Mensen op klacht.nl
KLB / Mensen op klacht.nl #2
KLB / Mensen op klacht.nl #3
KLB / Mensen op klacht.nl #4
KLB / Mensen op klacht.nl #5
KLB / Mensen op klacht.nl #6
KLB / Mensen op klacht.nl #7
KLB / Mensen op klacht.nl #8 Waar kinderen het moeten ophouden
KLB / Mensen op klacht.nl #9 zonder garantie

Enkele pareltjes uit de vorige topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.

...en weer verder. ;)
  maandag 24 juni 2013 @ 16:13:38 #2
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128198317
quote:
Klacht Dirk van den Broek: Solicitatie Mercatorplein Amsterdam

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Dirk van den Broek
Lezers van deze klacht: 14

Geachte meneer/ mevrouw,
Mijn zoon Marchell <achternaam verwijderd> is afgelopen vrijdag wezen solliciteren voor vakantiewerk in het filiaal aan de Mercatorplein te Amsterdam. Toen mijn zoon kwam, had meneer <achternaam> duidelijk gehoopt op een sollicitant van buitenlandse afkomst. Hij dacht namelijk met zo’n naam moet je haast wel van Attiliaanse afkomst zijn. Maar dat was nog niet alles hij had ook nog commentaar op zijn lengte en toen hij naar het identiteitsbewijs keek zag hij dat daar op stond dat hij 1 meter 50 was maar die was 5 jaar oud dat identiteitsbewijs het is te hopen dat hij in de tussen tijd gegroeid is. Nou is het volgens mij van belang dat het identiteitsbewijs bij in dienst treding geldig is, dat hij daar alles op kan zien en dat hij kan zien dat het degene is die voor zijn neus staat, maar nee hij moest hem nog iets veder de grond in trappen door te zeggen dat hij op de foto wel een heel stuk vetter is dan nu, deze jongen heeft hart gewerkt om het gewicht kwijt te raken” dan moet hij dat vooral zeggen”. Maar omdat hij nu zo lang is waren er ook problemen met de broek, want ja hij is lang en ja hij is mager. DUS. En volgens deze meneer <achternaam> was zijn ID eigenlijk niet meer geldig, ja wel want hij is geldig tot 15 juli 2013, dat ik het moet vervangen weet ik zelf ook wel. Had deze meneer gezegd van “ jongen geef even een kopie van je ID als hij vervangen is dan kan ik die later ook mailen naar kantoor prima”. Maar ga niet allerlei smoezen verzinnen omdat mijn zoon van Nederlandse nationaliteit is. Ik vind dit ten eerste geen stijl van doen, volgens deze meneer had hij ook niet mogen zeggen in zijn sollicitatie dat hij van zijn moeder aan het werk moest en van de bank af moest komen want dat maakte hij toch zeker zelf wel uit. Volgens mij komt hij alleen solliciteren voor een vakantiebaantje en niet werken bij de Nederlandse bank. Het valt me wel op dat er in dit filiaal van de Dirk van de Broek bijna geen personeel rond loopt van Nederlandse nationaliteit, maar wel van andere nationaliteit. Ik wil u er ook op wijzen dat ik hier melding van heb gemaakt bij het meld punt discriminatie. Maar als deze meneer valt over dat de lengte na 5 jaar niet meer klopt on de ID of omdat hij is afgevallen zou ik als ik u was dit in het vervolg te melden in de advertenties. Dat die wel allemaal moeten kloppen. Ik mail u mijn zoon zijn ID en nogmaals wat te doen bij het vast stellen van iemands zijn ID.

Gewenste oplossing
dat deze meneer <achternaam> mij belt om naar de winkel te komen, en zijn excuus aanbied. want ik vind het bij de konijnen af.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_128198452
quote:
Aan het begin van het jaar ben ik aan de diamantlaan 16 te groningen een opleiding ICT gaan doen, uit alle folders en “reclame” over de school werd dit afgebeeld als een perfecte school, en ik zou hier na de vakantie op school komen te zitten. De problemen begonnen al toen mijn nederlands leraar altijd wel wat had aan te merken op mijn “gedrag” ( Waar toen die tijd overigens niks mis mee was (!) ) en had altijd wel een reden om een lager cijfer te geven. Deze leraar maakte onder andere een persoonlijke opmerkingen over een klasgenoot van mij, deze leerling noemde hij “Iemand die wel lijkt alsof hij ODD heeft” hij schold dus letterlijk met een gedragsstoornis naar een leerling toe, ( ODD ( Oppositioneel-opstandige gedragsstoornis ) De problemen bleven zich opstapelen, Aan het begin van het jaar heb ik een formulier moeten invullen voor de aanname van de school, hier stond onder andere een vakje met daarop de vraag “Heb je bijvoorbeeld beperkingen waarbij je hulp nodig hebt, en wil je dat het noorderpoort je hier mee helpt?” Deze heb ik natuurlijk aangevinkt, omdat ik deze extra hulp nodig had! Na 2 week was al duidelijk, dat deze extra hulp niet aanwezig zou kunnen zijn, en ben dus vanaf dat moment al voorgelogen. Verder konden 2 andere leraren niet normaal doen, zelfs met de aanvraag van extra hulp hebben deze leraren mij weinig tot geen ( extra ) les gegeven, en ben ik simpelweg achter komen te liggen, in het eerste half jaar al. Na dat half jaar heb ik dat ( voor de zoveelste keer ) weer aangegeven bij de school, en ik zou een gesprek met mijn SLB’er ( Mentor ) Krijgen, waarvan ik dacht dat het zou helpen. Ik schrok kapot, toen ik de ruimte binnen kwam, en er een andere vrouw bij zat, waaraan ik vroeg wie dat was ( Aangezien mijn SLB’er er nog niet was ) en het was blijkbaar iemand “Die mij met mijn concentratieproblemen zou helpen” ik werd hier heel boos om, aangezien ik duidelijk had aangegeven dat het probleem bij de desbetreffende leraren lag, die ik had aangewezen, die mij die extra hulp niet gaven, en mij letterlijk uitscholden, en bijvoorbeeld mij een “Zeikerd” noemden omdat ik een fout in een toets had gevonden ( Een nummeringsfout, waardoor je door foute nummering een 1 zou halen ) Daarna had ik weer een gesprek ( Na weer een aantal weken te klagen, en weer niks te horen ) met mijn SLB’er en mijn moeder ( dit gesprek sloeg ook weer nergens op ) In het gesprek begonnen deze leraren over medicatie, en gedrag, terwijl ik duidelijk aangaf dat leraren gewoon niet normaal met mij omgingen, en mij zelfs uitscholden, maar dit werd simpelweg genegeerd, en er werd omheen gepraat met andere onderwerpen, waarna ik gewoon uit het gesprek ben gestapt, omdat dit verder geen nut had, al mijn onderwerpen werd overheen gepraat, en alles werd of mij afgeschoven! Weer een tijd later had ik een gesprek met een SLB’er wat overigens weer nergens op sloeg, het gesprek zou gaan over het vorige gesprek ( Waar ik bij was weggelopen ) Bij dit gesprek begon hij over mijn thuissituatie en gedrag ( wat nergens mee te maken had, aangezien ik een gewone leerling was, en dit niet was waarvoor dit gesprek was ( Het was voor het andere gesprek, en dat leraren niet normaal met mij omgingen ) ) Tot mijn schrik, had de school mij aangemeld voor een soort van traject, voor leerlingen begeleiding, die mij zouden helpen met gesprekken, het ergste was nog dat ze zelf niet wisten wat het traject inhield(!) en ik was hier fel op tegen, aangezien dit weer het probleem op mij afschoof en het absurde gedrag van de leraren achterwege werd gelaten. Deze middag had ik weer een gesprek, met mijn vader, moeder, SLB’er een tweede-lijns begelijder, en het locatiehoofd. In dit gesprek werd ik voor de zoveelste keer compleet genegeerd, en elke keer als ik het absurde gedrag van de leraren aan bod probeerde te halen, werd erover heen gepraat, en begonnen zij over een speciale test die ik moest maken. Deze test, was een test van een onafhankelijke organisatie. Maar, als ik deze test niet zou maken, zou ik überhaupt niet meer op deze locatie terug mogen komen voor deze opleiding, “Omdat ze deze test eisen van mij” Ook hoorde ik dat ik definitief was gezakt door mijn cijfers, ze zeiden dus al dat ik was gezakt, voordat ik deze toetsweek en herkansingen af kon maken, wat ik al vreemd vond. Korte samenvatting : Deze school schuift alle problemen op mij af, en probeert allerlei wegen in te slaan die er maar voor zorgen dat “Ik word geholpen met gedragsproblemen” terwijl dit niet nodig is, aangezien ik me normaal gedroeg in de les, maar sommige leraren gewoon mij niet normaal behandelden, en persoonlijke kwetsende opmerkingen maakten. Ik voel mij compleet genegeerd, beroofd van dit jaar, volledig voorgelogen over alle hulp die ik zou krijgen, en heb al het vertrouwen in deze school verloren. Ook heb ik door alle stress op deze school thuis nog ergere problemen gehad, wat voor mij nog meer stress veroorzaakte. Ik wil niet dat dit ook met andere leerlingen gebeurt, want dit zijn dingen waar je je kind niet in terecht wil hebben.

Gewenste oplossing
Volledige teruggave van studiekosten / reiskosten Eventuele vergoeding dat ik hiermee heb moeten leven Zo erg mogelijke straf op de leraren die dit deden Een aangepast systeem, zodat andere leerlingen die ook hulp nodig hebben, niet in deze school trappen, en ook hun jaar zal worden verpest.
Heel vervelend allemaal, maar als je op een loze site als klacht.nl gaat klagen ben zelf net zo'n lamlul als die school. Tevens TL;DR.

quote:
Klacht McDonalds: vergane glorie, de vroegere perfecte service
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 5

door omstandigheden, kwam ik (minder valide man) om 11.03 bij mcdonalds het oor( almere haven).
balie niet bemand, op moment dat het personeel kwam om te helpen, werd op mijn vraagwaar uit bestaat jullie complete ontbijt de antwoord: wij hebben maar tot 11.00 uur ontbijt. dus ik ben niet voldaan weggegaan om bij een concurent te gaan eten.
tijd dus 11.03 op zondag 23 juni
was zeer rustig in de zaak

Gewenste oplossing
ik was zeer verbaasd de flexabiliteit uit het verleden te missen. en ook dat er niet geluisterd werd. ik pas er wel op om vooreen 2de keer mijn neus vooreen ontbijt bij macdonalds te stoten vond de klantvriendelijkheid zeer ver te zoeken
Kwaliteit bij de Mac Donalds verwachten :')

quote:
Klacht Spelpunt Bingo: ban
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Spelpunt Bingo
Lezers van deze klacht: 4

waarom mogen anderen wel schelden en ik niet als ik scheld gaan ze gelijk naar een admin toe en krijg ik gelijk een ban dus hierbij wil ik graag mede delen laat een admin eerst kijken wat er gebeurt in plaat mij gelijk een ban te geven mensen klagen over mij maar als hun vriendjes klagen hoor je die vrouwen niet ik lees ook veel daarom waarom ik een ban en een andere niet dus hoop dat de admins eens lern lezen groetjes sjaakenanna

Gewenste oplossing
welke oplossing dat een admin beter zijn best doet niet alleen lezen maar anderen ook
Jai mij niet banne moete meneer!

quote:
Klacht chinadirectsale.nl: klacht opgelost (volgens China Direct sale)
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden chinadirectsale.nl
Lezers van deze klacht: 11

Dit was mijn oorspronkelijke klacht van 11-6-2013;
Wij hadden 1 weken geleden 2 ps3 controllers via China direct sale besteld,geld over gemaakt en tot op heden niets meer gehoord,telefonisch contact maakte duidelijk dat het een voicemail was en dat ze geen vragen via de telefoon beantwoorden maar alleen via mail.Via email krijg je ook ge reactie…weg geld en weg in het vertrouwen van online webwinkels die wel eerlijk handelen.Heb wel hun adres via de KvK kunnen achterhalen en hopende dat dit wel werkt China Direct Sale Vestigingsadres: Edisonstraat 12 Vestigingsplaats: - nummer - Landgraaf Internetadres: www.chinadirectsale.nl KvK-nummer: - nummer - Vestigingsnummer: - nummer - Soort Inschrijving: Hoofdvestiging.
Dan lees ik tevens dat de klacht is op gelost en de produkten zijn verzonden……………alleen heb ik ze nog steeds niet en wat is dat,dat je de bestelling binnen 5-15 dagen hebt,we zijn al 21 dagen verder.Dus een klacht is bij mij pas opgelost als ik de produkten in huis heb,en niet eerder beste mensen van China direct sale

Gewenste oplossing
mij een persoonlijke email sturen plus de trackingscode waar we al over geschreven hadden,maar tot op heden geen antwoord van hebben gekregen.
Ik blijf me verbazen over hoe vaak mensen dingen van ongure sites kopen en dan gaan huilen dat ze opgelicht worden.
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_128198901
quote:
Klacht McDonalds: Macdonalds

Ik heb gisteren bij de Mac donalds 4 menus besteld , toen ik thuis kwam en wilde eten (3 min ) later bleek dat mijn menus veels te koud waren het was gewoon niet te eten.
Ben terug gegaan en doorgegeven maar ze wilden het niet horen en ik moest opnieuw bestellen. Belachelijk dat ze koude eten verkopen terwijl ik veel geld betaal ervoor.

Gewenste oplossing

Graag 4 nieuwe menus die wel warm en te eten zijn.

wel naar mac rijden maar te lui zijn om je eten in magnetron of oven te doen. :')
Wel je voeten vegen he ?
  maandag 24 juni 2013 @ 16:32:16 #5
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_128199263
quote:
Klacht ZARA: Jurk terugbrengen maar geen geld terug

Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ZARA
Lezers van deze klacht: 69

Ik had rond 2u een jurk gehad dat staat als bewijs op de bon. En toen had ik de jurk thuis gepast en viel het kaartje eraf. Omdat de jurk niet fijn zat wilde ik de jurk terugbrengen. Dat was nog niet eens een uur later. Toen ik daar was deed de manager van de zara in den bosch verschrikkelijk moeilijk en klantonvriendelijk. Ze wil zeggen dat ik de jurk heb “aangehad” en dat ze me daarom geen geld kan teruggeven. Ik zei tegen de mevrouw dat dat onmogelijk is omdat ik de jurk een uur geleden had gehaald. Ik vind dit dus niet kunnen en eis mijn geld terug. En omdat ik recht heb om de jurk na een maand terug te brengen maar ik bracht de jurk een uur later terug dus dit vind ik echt niet kunnen.

Gewenste oplossing

Ik zou zeer tevreden zijn als ik mijn geld terug krijg
Als eerste is het kaartje er blijkbaar af en ten tweede heb je de jurk technisch gezien wel aangehad.
  maandag 24 juni 2013 @ 16:35:33 #6
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_128199421
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:32 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

Als eerste is het kaartje er blijkbaar af en ten tweede heb je de jurk technisch gezien wel aangehad.
Wat een troela, je past toch een jurk in de winkel of ben ik gek?
  Eindredactie Games maandag 24 juni 2013 @ 18:17:41 #7
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_128203554
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat een troela, je past toch een jurk in de winkel of ben ik gek?
neuh, heb je de rijen wel eens gezien? Dan sta je een uur voor jan met de korte kut te wachten
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_128209597
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat een troela, je past toch een jurk in de winkel of ben ik gek?
Passen? In de winkel? Nee joh, je koopt het gewoon met de hoop 'ja, past wel'. Past het niet, breng je het terug wanneer je zin/tijd hebt. :7
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:52:24 #9
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128236921
quote:
Klacht McDonalds: Help!! mijn Burger is gestolen!!!Big Tasty ben je nou ik mis je!!xxx

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 593

Goede dag ,

Tot mijn grote verbazing is de big tasty van de kaart verdwenen voor de lekkerste burger tevens voor mijn vriendin, de 1955 burger jkan hier nevertenimmer aan tippen
(SUGGESTIE! ik eet hem altijd zonder de rokerige saus die overheerst te veel en vele lusten die niet

AUB mijn lieve burgertje terug ik mis hem zo !! OH!! en die kaas is zo sweety en verse uitjes ,Big Tasy is gewoon de burger

Gewenste oplossing
Dat de Big Tasty terug komt op de kaart,met die lekkere kaas alleen de saus (8 van de mensen die ik het gevraagd heb vinden de saus niet lekker te overheersend)lust ik niet maar bestel wel zonder :)voor de rest Mac Donalds Vlaardingen super service en altijd vriendelijk m.v.g Mark <achternaam> P.S krijg geen kortingsbonnen meer laastse tijd ??zijn die ook eruit ?? doei doei
:'):'):')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_128237081
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:'):'):')
_O-
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:58:46 #11
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128237138
quote:
Klacht Albert Heijn: spageti met poepsmaak!!!!!!!!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 343

ik heb vandaag kant en klare spagetti gekochd en deze smaakte naar poep!!!!! ik heb de klantenservice gebeld en deze zijden dat dit niet kon enzo maar ik heb het echt geproefd!!!! ik eis een oplossing hiervoor of ik ga dit over facebook enz versprijden

Gewenste oplossing
nieuwe spagetti
Tering, we hebben hier iemand die weet hoe poep smaakt :')

quote:
Klacht Texaco: ongewenst/onbeschoft en sexueelgetinte opmerkingen door medewerkster ringbaan west tilburg

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Texaco
Lezers van deze klacht: 64


mijn vriend ging een was muntje kopen om zijn auto te wassen om een warme zomerdag bij de texaco tilburg ringbaan west, toen de werkneemster `heidy` het gepast vond om te vragen : of hij haar niet een keer wilde wassen.
ik als vriendin ben daar zeker niet van gediend en ben om uitleg gaan vragen. waarop het antwoord van de texaco tilburg volgde met een jaar verbod, en een geld boete van 420euro voor bedreigingen die absoluut niet geuit zijn. Maar dan ineens zijn er geen camera beelden meer om te bewijzen dat ik haar niet bedreigd heb.maar een simpel gesprek heb gevoerd. valse aangiftes uit haar naam.
texaco be rpoud of your self. voed je personeel op dan hoeven jullie klanten er niet onder te lijden.

Gewenste oplossing
ik wil niet meer als gerechtigheid, ik wil de tapes zodat hun zien en horen dat van bedreiging, en zeker de soort bedreiging waar zij over spreekt, Geen sprake is. ik wil die achtelijke geldboete weg en een excuus van hun.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_128242218
quote:
Klacht Veronica Magazine: Unieke wincode, altijd prijs!

Een aantal weken geleden zat er bij de veronicagids een unieke wincode met kans op hele mooie prijzen.
En wij hadden ook prijs…”gouden” ster oorbellen.
Het zag er leuk uit en iets winnen is altijd leuk toch?
Ik kreeg ze net , samen met de nieuwe veronicagids binnen…
En ik kan niet meer stoppen met lachen…wat een aanfluiting!!
Zoiets vind je nog niet eens in een grabbelton op een fancyfair.
Het ziet er echt niet uit!




Gewenste oplossing
Volgende keer gewoon melden "helaas u hebt geen prijs gewonnen". Wat door zoiets te sturen komt het op precies hetzelfde neer want ik heb " niets" gewonnen.
Sommige mensen zijn ook nooit blij. :')
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:17:07 #13
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128242280
Ik vind ze best okee eigenlijk :D
pi_128242426
quote:
Klacht NS: stiltecoupe

Beste mensen.
afgelopen zaterdag zijn wij vanuit Rotterdam teruggereisd naar Sittard. De trein was enorm vol en er was alleen nog plats in de stiltecoupe. Met 4 dames kun jij je voorstellend dat dat geen succes is. We hebben geprobeerd ons hier zoveel mogelijk aan te houden, maar er waas toch een klant die steeds zei dat wij de mond moesten houden het was per slotte een stiltecoupe. Wij hebben hier plaats in genomen omdat elders geen plaat was. Is het misschien een optie om tijdens de maande juni. juli en augustus geen stilte coupe te hebben. In de trein zitten pubers die en dagje weg gaan ouders, grootouders die ergens naar toe gaan met de kinderen en dan kun je niet verwachten dat ze stil zijn omdat er ergens anders geen plek is. Klanten hebben natuurlijk gelijk als ze zegen dat wij stil moeten zijn, maar doordat er geen plek is krijgen jullie dit en krijgen mensen soms de grootste ruzie want iedereen gaat er zich mee bemoeien en geen conducteur te zien met die drukte. die komen er niet door. Wij hebben een zeer onaangename reis gehad en is zeker niet voor herhaling vatbaar. AL dit de service is die jullie ons kunnen bieden bij treinen die overvol zijn is dat zeer jammer.
Ik hoop dat jullie hier snel iets aan doen.
Karin Lemmens

Gewenste oplossing
In de zomermaanden geen stiltecoupes. Je kunt van vakantiegangers toch niet verwachten dat ze niets mogen zeggen, omdat elders geen plek is.
:')
pi_128242469
quote:
Klacht PostNL: veel te hoge kosten van invoerrechten

ik heb laast via ebay een beeldje gekocht van mickey mouse voor 49 dollar en 28 dollar verzendkosten
dit is omgerekend in euro 62
vandaag kwam depost het pakketje brengen en moest voor af aan invoerkosten schrik niet 173 euro worden betaald
ik snap helemaal niks van hoe ze aan zo’n bedrag komen
na een aantal telefoontjes ben je nog niks wijzer
ik heb alle bewijsstukken van betalingen van ebay en paypal nog

Gewenste oplossing
eerlijke btw berekening en het teveel betaalde geld terug betalen door postnl
Misschien ben je aan het verkeerde adres. :')
pi_128242746
Er zijn weer twee complimenten neergezet bij Prins Budget caravans _O_

Altijd leuk dat die complimenten op elkaar lijken.

quote:
Hallo Prins

Onzin

Met vriendelijke groet,
Anita en Sjonnie.
En op dezelfde dag reageert Prins zelf _O_
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:55:48 #17
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128245663
quote:
Klacht Light in the box: Geld retour

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Light in the box
Lezers van deze klacht: 10

Ik heb een product gecanceld maar wel al betaald, is al meer dan een maand geleden, ik heb de centjes nog niet ontvangen paar Emils gestuurd met de vraag wanneer ze de centjes retour doen, maar tot op heden nog geen reactie.

Gewenste oplossing
Dat ze mede centjes alsnog retour doen
Centjes voor de klager :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Eindredactie Games dinsdag 25 juni 2013 @ 17:57:07 #18
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_128245708
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:31 schreef KoningPils het volgende:
Er zijn weer twee complimenten neergezet bij Prins Budget caravans _O_

Altijd leuk dat die complimenten op elkaar lijken.

[..]

En op dezelfde dag reageert Prins zelf _O_
link?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:28:00 #20
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128246932
quote:
Klacht Brandaris: wiet gevonden in shagbuil

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Brandaris
Lezers van deze klacht: 25

Heb een pluk wiet gevonden in een nieuwe shagbuil

Gewenste oplossing
Zecht u het maar
Waar kan je die shag kopen? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 20:47:11 #21
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128253057
quote:
Klacht McDonalds: Eerst wordt er gezegd we gaan contact met u opnemen en daarna wordt je niet aangenomen bij de McDonald’s

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 6

Hallo, ik word over een week 16 jaar en ik had bij de McDonald’s gesolliciteerd een paar dagen terug via het internet. Maar ze hebben me toen een bericht gestuurd met het volgende:

Beste Bayram,

We gaan binnenkort met u contact opnemen. (22-06-13)

de volgende bericht ziet er als volgt uit:

Beste Bayram,

Hartelijk bedankt voor je sollicitatie naar de functie van Crewlid. Helaas moeten we je meedelen dat we de sollicitatieprocedure met jou niet zullen voortzetten.

We willen je bedanken voor je interesse in McDonald’s en wensen je succes bij eventuele volgende sollicitaties.

Met vriendelijke groet,
Team McDonald’s Kampen

Gewenste oplossing
Aangenomen worden bij de McDonald's
Denken dat je op deze manier toch nog een baan krijgt bij McDonalds :')

quote:
Klacht SBS 6: chipshol

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden SBS 6
Lezers van deze klacht: 7


Geachte redactie van SBS 6;
Toen wij u artikel op teletext aan het lezen waren over SCHIPHOL dachten mijn vrouw en ik dat er bij jullie redactie mensen hadden overgenomen van de zaak van SMITHS chipsfabrieken want deze persoon dacht telkens aan chipshol als hij of zij het woord SCHIPHOL moest typen op de computer van teletekst.
wij vonden dat deze persoon maar eens honderd keer SCHIPHOL moet opschrijven om het nooit meer te vergeten met de opleiding van havo niveau om zulke grove fouten te maken.

GEEN CHIPSHOLMAAR SCHIPHOL.

Met vriendelijk groet.

Gewenste oplossing
om deze persoon een les nederlandse taal te laten doen
Onder welke steen heb je gelegen?
Zeker nooit het nieuws gehoord over de Chipshol affaire.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:09:49 #22
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128303567
quote:
zoals normaal als er wat oude kousenband ligt krijg je het voor de helft van de prijs mee of soms weleens gratis nou zat er toevallig oude kousenband en ik vroeg aan de manager of ik er korting op kreeg omdat ze erg oud waren meneer sparrenboom vond dat ik geen korting kon krijgen of ik moet ze kopen voor de normale prijs of hij gooit ze weg nou dat vond ik helemaal erg! omdat zo heeft een manager mij nooit aangesproken.ieder manager moet het zelfde reageren ent zoals de ander mij met korting geeft moet de ander dat ook want anders zijn er altijd woordenwisseling waar we bijden niet op staan te wachten

Gewenste oplossing
ieder manager moet het zelfde reageren ent zoals de ander mij met korting geeft moet de ander dat ook want anders zijn er altijd woordenwisseling waar we bijden niet op staan te wachten
Boos zijn omdat je dezelfde prijs als ieder ander moet betalen :')
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:16:36 #23
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128303895
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Denken dat je op deze manier toch nog een baan krijgt bij McDonalds :')

[..]

Onder welke steen heb je gelegen?
Zeker nooit het nieuws gehoord over de Chipshol affaire.
Die chipshol klacht. _O- Op zich ook wel knap om zelfs bij McDonalds als 16jarige niet aangenomen te worden. :D
Hallon!
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:17:53 #24
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_128303960
O mijn god... :')
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:18:56 #25
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_128304008
Het zijn ook allemaal mensen met een IQ van rond de 75, volgens mij.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')