abonnement Unibet Coolblue
pi_374428
Dit topic is bedoeld voor vragen, opmerkingen en discussie over de verschillende streams en wat daarmee samenhangt.
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_374455
Vandaag (2/10/2000) zag ik voor het eerst op de narrow-band streams een voor mij helaas bekend verschijnsel: tijdens één van de reclames (weet niet welke) startte Microschoft Mediaplayer een nieuw browser window om naar de bedrijfssite van die reclame te gaan...

Weet iemand misschien of en hoe je dit uit kunt schakelen?

Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_374515
van een bedrijf wat zo je kijkplezier verziekt wil je toch geen ton lenen..toch ?
pi_374521
ik heb ze al gemeeld met de vraag of ze willen opzouten uit mijn browser.....wij komen naar u toe...?
Heb ik daarom gevraagd...?

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 02-10-2000 15:08]

pi_374534
Inderdaad, het vreselijke bedrijf dat zich van dit soort praktijken denkt te moeten bedienen is DSB-online... Ik had inmiddels in Mediaplayer het HTTP protocol uitgeschakeld voor de ontvangst van live video, maar waar ik al bang voor was: dat is alleen van invloed op de video...
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
  maandag 2 oktober 2000 @ 15:17:30 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_374547
gebeurt dit ook als je via de officiele site streams bekijkt?

ze blijven wel constant nieuwe dingen verzinnen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_374578
Shit zeg! Wil je lekker de streams gaan kijken, en lekker FOk! lezen wordt je browser zelf naar een van de reclamesites gestuurd!!!
To BB or not to BB!
pi_374593
het sluipt erin he ... banners met sisi-geluid en nu dit weer ...

De tv van de toekomst zapped zelf .. zie je het al voor je ?

DVD players die de funktie FF uitschakelen tijdens reclame ...

TIJD VOOR HARDE AKTIE !!!!
te beginnen bij.. NSB online

pi_374684
Kreeg net een meeltje terug .......
Wat of er fout ging ....want dit was niet de bedoeling...ze zouden het probleem zo snel mogelijk verhelpen......ben benieuwd.....
  Moderator maandag 2 oktober 2000 @ 16:38:06 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_374738
tikkie off-topic, maar: er is volgens mij ook iets aan de hand met het forum. Als ik niet zelf op stop druk na het inladen van een pagina, dan re-route die automatisch naar een niet bestaande pagina.

Bijv:
http://adserver.webads.nl/hserver/SITE=FOKZINE/AREA=FOK_FORUM/POSITION=TOP/AAMSZ=468X60/ACC_RANDOM=970495353644

Hebben meer mensen hier last van?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_374773
quote:
Op 02 oktober 2000 16:38 schreef Gert het volgende:
tikkie off-topic, maar: er is volgens mij ook iets aan de hand met het forum. Als ik niet zelf op stop druk na het inladen van een pagina, dan re-route die automatisch naar een niet bestaande pagina.

Bijv:
[url=...removed...[/url]

Hebben meer mensen hier last van?


Gert, volgens mij komen sommige reclame banners op het forum vanaf dit ADserver adres... Ik krijg wel regelmatig time-outs bij het ophalen van zo'n banner, er volgt dan een foutmelding die je met OK weg kunt klikken... Maar er vindt IMO geen re-direction plaats zoals jij beschrijft.
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_374792
Enigzins offtopic misschien, maar aangezien de streams voor zover ik weet alleen met Mediaplayer kunnen worden afgespeeld:

Door het afspelen van een bepaalde MPEG file is enige tijd geleden een soort virus op mijn computer geinstalleerd... Het had overeenkomsten met het BackOrrifice 'virus'... Iemand heeft dus een paar maanden mee kunnen kijken op mijn computer! Voor zover ik nu kan nagaan is het mij gelukt dit programma te de-activeren (en dat was nog niet eenvoudig).

Het automatisch opstarten van een browser door het afspelen van een mediafile in Mediaplayer duidt er op dat Mediaplayer veel meer kan dan alleen afspelen, en dit is IMO ook de reden waarom er op die manier een virus geinstalleerd kan worden.

Wees gewaarschuwd!!! Mediaplayer (en de meeste andere producten van Microschoft) is qua beveiliging zo lek als een zeef...

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 02-10-2000 17:08]

Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_374840
hmmmm denk dat het wel de moeite waard is om te gaan misbruiken, dan komt onze billy wel met een patch voor dit probleem
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_375137
GOEIE ... volgens mij hebben ze 'HET' eruit gehaald.
Mijn browser start niet meer dankzij de streams op.

DSB = Dat Streamt Better ...

pi_375442
Inderdaad! Het lijkt te zijn gestopt...
Proficiat aan alle Fok!kers die zich hier mee bezig hebben gehouden en met name aan cos-micV!!!

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 02-10-2000 21:08]

Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_375591
Ik heb ze iedere keer als ze in beeld kwamen een pissig meeltje gestuurt......in de hoop dat zij net zo flauw van mij zouden worden als wij van hun......en blijkbaar heeft het geholpen.
Enne..graag gedaan .....
pi_375935
Is het jullie ook opgevallen dat de reclames op de streams veel vaker op beide streams tegelijk komen??? Eerder volstond het om de audio naar de andere stream te switchen, nu mis ik stukken conversatie...
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_376014
quote:
Op 03 oktober 2000 00:25 schreef ShroomHead het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat de reclames op de streams veel vaker op beide streams tegelijk komen??? Eerder volstond het om de audio naar de andere stream te switchen, nu mis ik stukken conversatie...
Ja Shroomhead, die reclames blijven zwaar irritant Ik kijk via BBspy en laat stream 1 bijvoorbeeld een minuut of 2 eerder beginnen dan stream 2. De reclame komt als de teller op 15 of 30 minuten staat. Laat je je streams tegelijk beginnen heb je dus ook tegelijkertijd reclame...

Las ergens anders trouwens ook dat met BBspy de streamers geen last hadden gisteren van het grapje je browser naar de sponsor te sturen. Neem aan dat jij dus Mediaplayer zelf gebruikt?

Ben ook wel benieuwd naar dat virus van je, klinkt ellendig... Wat was de naam? (kan ik ff kijken of mijn virusscanner 'm kent )

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-10-2000 08:24]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_376213
quote:
Op 03 oktober 2000 08:15 schreef Qt het volgende:
Ja Shroomhead, die reclames blijven zwaar irritant Ik kijk via BBspy en laat stream 1 bijvoorbeeld een minuut of 2 eerder beginnen dan stream 2. De reclame komt als de teller op 15 of 30 minuten staat. Laat je je streams tegelijk beginnen heb je dus ook tegelijkertijd reclame...
Nou vergeet het bovenstaande maar, spontaan heb ik er nu ook last van dat de reclame bijna gelijktijdig op beide streams voorbij komt
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 12:46:24 #20
1169 BigDick
size DOES matter
pi_376260
Voor de mensen zonder kabel:
neem ff de moeite om WOL-lite lid te worden.
Gratis en 2 streams zonder reclame en iets meer badkamer.
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 15:06:59 #21
909 Num
Núm dus!
pi_376517
quote:
Op 02 oktober 2000 16:38 schreef Gert het volgende:
tikkie off-topic, maar: er is volgens mij ook iets aan de hand met het forum. Als ik niet zelf op stop druk na het inladen van een pagina, dan re-route die automatisch naar een niet bestaande pagina.

Bijv:
[url= een beetje lang [/url]

Hebben meer mensen hier last van?


Ja zeker bijna elke keer als ik op refresh druk dan gebeurt dit endan moet ik weer op back drukken om het te herstellen. Best wel irritant. (ik gebruik chello en MS IE 5)
pi_376538
Kreeg net een Meeltje van DSB online.....hun welgemeende exuses voor het ongemak met een uitgebreide uitleg over wat er gisteren zoal fout was gegaan.......heb het meeltje forward naar Havoc gedaan in de hoop dat hij of de redaktie hem plaatst....want dit excuus is op ons allen van toepassing.....
pi_376545
Kijk..dat vind ik KLASSE van de DSB online.
Foutjes zijn er om snel hersteld te worden.

Coolio

pi_376874
quote:
Op 03 oktober 2000 12:46 schreef BigDick het volgende:
Voor de mensen zonder kabel:
neem ff de moeite om WOL-lite lid te worden.
Gratis en 2 streams zonder reclame en iets meer badkamer.
Ik zit hier via een kabelmodem en heb begrepen dat er op WOL ingebeld moet worden. Zou nog wel kunnen, maar dan kom ik niet verder dan 33k6 bps (of ik moet een ander modem kopen voor deze laptop), terwijl ik via kabelfoon (maak niet die fout!) in het beste geval 65kbps haal en dan meerdere streams tegelijk kan bekijken... En nee, de decoder oplossing werkt hier niet...

Of kan ik toch bij WOL via een andere ISP? Dacht van niet...

Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_377547
Weer ff iets anders: het valt me op dat de kwaliteit van stream 1 veel minder is dan die van stream 2, althans het contrast laat op stream 1 veel te wensen over. Dit is geen tijdelijk iets want ik heb t al vanaf het begin... Nou kan ik wel in Mediaplayer het contrast opschroeven, maar dan gebeurt dat van beide streams tegelijk en dat wil ik dus niet. Hebben anderen dit ook en wie schopt VOO onder zn kont dat dit verbeterd??? [Ik ben veel te druk met streamverslaan ]
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')