Zijn beide prima.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:36 schreef Beach het volgende:
Ik moet zeggen nog geen één keer de neiging gehad om te kijken of Eurosport beter is dan RTL.
Allard is snel wegquote:Op zondag 23 juni 2013 09:37 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Gaat die het ook zelf opruimen of mag Allard slikken
Sorry, kon het niet laten
Sorry, niet gezien. Net wakker.quote:
Nog maar 5u17 minquote:
Tegen de tijd dat de race af is moet ik alweer opstaan .quote:
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:47 schreef PierreTT het volgende:
GTE Pro wordt nog spannend! Nu Aston Martin vooraan, 16,3 seconde achterstand voor de Porsche, en de volgende Aston rijdt daar weer 4,5 seconde achter
En Porsche op 1!quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Guudmurning 2 uur later dan gepland opgestaan, omdat ik terug in slaap was gekukeld Krijg net nog het ongeluk van de #98 mee Dat zal schrikken geweest zijn bij AMR
Even een pot koffie aanzwieren
How, das Senna z'n wagen Spijtig, want die ging zo lekkerquote:Op zondag 23 juni 2013 09:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is de #99, de leider in de klasse. Porsche nu op 1, met de andere AM er vlak achter in de GTE-Pro klasse
Dat is inderdaad spijtig.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
How, das Sennsa z'n wagen Spijtig, want die ging zo lekker
Eh... Nee...quote:Op zondag 23 juni 2013 10:04 schreef exile79 het volgende:
Die Toyota heeft nu met de SC zjn achterstand dus verkleind van 2 naar 1 ronde.
Niet? Stond toch twee rondes, en nu 1. Dan is die toch dichtgereden? Of zie ik iets over het hoofd.quote:
Er rijden drie safety cars. Een ronde inhalen kan dus niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Niet? Stond toch twee rondes, en nu 1. Dan is die toch dichtgereden? Of zie ik iets over het hoofd.
Ach soooooo. Dat wist ik niet. Neemt niet weg dat de achterstand 1 ronde is, maar dat is dan waarschijnlijk vlak daarvoor al dichtgereden.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er rijden drie safety cars. Een ronde inhalen kan dus niet.
Hand voor je mond tijdens het gapen heeft Herr Uberdoctor niet geleerd blijkbaarquote:Op zondag 23 juni 2013 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Dr: Ulrich begint 'n te voelen na 19 uur
[ afbeelding ]
Het schijnt bijvoorbeeld dat als je harder gaat, je je sneller verplaatstquote:Op zondag 23 juni 2013 10:11 schreef Breaker.Faker het volgende:
gelukkig is Jan Lammers om nu tussen ons goed op de hoogte te houden.
Deze gast gaat ook hard, maar verplaatst zich niet hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het schijnt bijvoorbeeld dat als je harder gaat, je je sneller verplaatst
hier staan er 5quote:Op zondag 23 juni 2013 10:20 schreef kol.pluskat het volgende:
goedemorgen allemaal,hebben jullie nog goeie onboard streams online gevonden.
Hier (andere onboards eronder)quote:Op zondag 23 juni 2013 10:20 schreef kol.pluskat het volgende:
goedemorgen allemaal,hebben jullie nog goeie onboard streams online gevonden.
jan is best wel een koningquote:Op zondag 23 juni 2013 10:11 schreef Breaker.Faker het volgende:
gelukkig is Jan Lammers om nu tussen ons goed op de hoogte te houden.
waar ligt het parcours?quote:
geen idee...ergens in het middenquote:
Dat heeft ie gemerkt jatwitter:Toyota_Hybrid twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:34:10 #8 @Steph_Sarrazin just told #7 @kazuki_info there's oil in Turn 4 #LM24 #24LM #FIAWEC #Toyota reageer retweet
Uur geleden ongeveer is de nummer 99 Ashton Martin gecrashed, die leider was van de LM GTE Pro klasse.quote:
En een Rebellion die de muur in ging en nog steeds in de pit staat. De andere Rebellion rijdt op grote achterstand.quote:
record staat op 9, ben benieuwd of dat gebroken gaat wordenquote:
Er zijn er 10 geweest tot nu toe, dus jaquote:Op zondag 23 juni 2013 10:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
record staat op 9, ben benieuwd of dat gebroken gaat worden
Heb d'r een aantal gemist vannacht, dus wist de stand nietquote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Er zijn er 10 geweest tot nu toe, dus ja
Zitten ze al in dezelfde ronde?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef M90 het volgende:
Di Grassi loopt ook redelijk hard in op Nakajima
36 seconden verschilquote:
twitter:RTLGP twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:50:20 [Video] De crash van de #99 Aston Martin, die aan de leiding ging in de GTE Pro-klasse.. http://t.co/gdEyS842Wm #RTLGP #LM24 reageer retweet
Die komt idd met grote passen korterbij, vorige ronde was het nog 36s verschilquote:
twitter:AudiR18_3 twitterde op zondag 23-06-2013 om 11:06:14 19 seconds to P3 now for @LucasdiGrassi #LM24 reageer retweet
Of niog 3 rondjes meer. Verschil is nu 16 secondenquote:Op zondag 23 juni 2013 11:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat gaat nog een ronde of 3 5/6 worden, mits er niet gepitst wordt, en dan gaan die de #7 tegenkomentwitter:AudiR18_3 twitterde op zondag 23-06-2013 om 11:06:14 19 seconds to P3 now for @LucasdiGrassi #LM24 reageer retweet
die derde positie gaat nog wel naar Audiquote:Op zondag 23 juni 2013 11:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of niog 3 rondjes meer. Verschil is nu 16 seconden
Verschil was eerst ~6 sec sneller voor de #3, das ondertussen ''maar'' ~3s geworden.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of niog 3 rondjes meer. Verschil is nu 16 seconden
Het scheelt nogal. Dan weer 6 a 7 seconden, dan weer 1, dan weer 6 en dan weer 3.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Verschil was eerst ~6 sec sneller voor de #3, das ondertussen ''maar'' ~3s geworden.
Dat was niet de beste pitstop van die Ferrariquote:
Itialiaanse pitstop, zoals ze op Eurosport zeiden.quote:
Ze zeiden het idd ook op het moment dat ik aan 't typen wasquote:Op zondag 23 juni 2013 11:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Itialiaanse pitstop, zoals ze op Eurosport zeiden.
1-4-5quote:
Kijk je wel?quote:
Valt me nog mee.quote:
Na een kwartier lullen.quote:
idd....moeten ze weer even hun aandacht erbij hebbenquote:
Vind ik persoonlijk jammer, had hem graag weer in een LMP gezien, 1 of 2 maakt dan niets uit, maar dan zit ie wel mooi voor in het veld.quote:
Daarvoor is hij niet snel genoeg meer, zegt hij zelf.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk jammer, had hem graag weer in een LMP gezien, 1 of 2 maakt dan niets uit, maar dan zit ie wel mooi voor in het veld.
Lotterer pakt meteen de grindbak meequote:
4. uur 53 minuten?. Gelijk aan het record. Een volgende SC zorgt ervoor dat ook dat record gebroken gaat worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Waaat? Hebben ze al 5 uur achter de SC gereden
2011, door die enorme crash met Rockenfeller 's nachts op Mulsane straight. Duurde toen iets van 'n 2.5 uur zeker voor de vangrail gerepareerd was?quote:Op zondag 23 juni 2013 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
4. uur 53 minuten?. Gelijk aan het record. Een volgende SC zorgt ervoor dat ook dat record gebroken gaat worden.
over Rocky gesproken, waarom is hij er niet bij dit jaar?quote:Op zondag 23 juni 2013 11:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2011, door die enorme crash met Rockenfeller 's nachts op Mulsane straight. Duurde toen iets van 'n 2.5 uur zeker voor de vangrail gerepareerd was?
Dat vroeg je ook al op twitterquote:Op zondag 23 juni 2013 11:43 schreef floris_b het volgende:
Kan je de 24 uur van Le Mans later op rtlxl terug kijken?
Samenvatting denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 11:43 schreef floris_b het volgende:
Kan je de 24 uur van Le Mans later op rtlxl terug kijken?
Ik meen omdat hij zich vol op DTM wilde richten dit jaarquote:Op zondag 23 juni 2013 11:40 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
over Rocky gesproken, waarom is hij er niet bij dit jaar?
Wordt nog spannend.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:44 schreef FlorentijnH het volgende:
24.5 seconden nu tussen #7 en #3, 8 seconden tussen porsche en aston in gte pro
Uh, ja?quote:
Gordels.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:52 schreef HiDiHo het volgende:
lult ie nu al 30 minuten over een dichte helm of niet??
ja nu 30 min over gordelsquote:
Alleen stond die zelf ook al in de pits.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:53 schreef exile79 het volgende:
#3 audi kan zo de #7 Toyota voorbij die bijna een rijderswissel gaat doen.
Ja maar heel kort. Rijdt alweer, en op 27 seconden.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen stond die zelf ook al in de pits.
Vertraging van de live timingquote:Op zondag 23 juni 2013 11:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja maar heel kort. Rijdt alweer, en op 27 seconden.
Die gingen stuk.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Er valt mij nu iets op, wat is er gebeurd met beide rebellions?
quote:
Ik zie het nu ook.quote:
Een van de twee vrij hard gecrasht, leverde ook lange SC op, andere weet ik nietquote:Op zondag 23 juni 2013 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Er valt mij nu iets op, wat is er gebeurd met beide rebellions?
twitter:RTLGP twitterde op zondag 23-06-2013 om 11:57:47 Jan Lammers in 2014 met Nederlands team aan de start 24 uur van Le Mans @jan_lammers http://t.co/oPrn6oF4C4 #RTLGP #LM24 reageer retweet
Hij staat gewoon in de garage, daar kom je niet na een harde crash denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:58 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
Een van de twee vrij hard gecrasht, leverde ook lange SC op, andere weet ik niet
dus wel, coureur ging daarna naar dokterquote:Op zondag 23 juni 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij staat gewoon in de garage, daar kom je niet na een harde crash denk ik.
Kwaliteit van de coureurs. Pro zijn alleen maar professionals. AM is een Pro met Amateurs.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef ddx het volgende:
Iemand idee wat verschil is tussen de 911 rsr (gpe pro) en de 911 gt3 rsr (gpe am) ?
hij kon toch nog terug hobbelen naar de pits met de halve voorkant erafquote:Op zondag 23 juni 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij staat gewoon in de garage, daar kom je niet na een harde crash denk ik.
Snap verschil tussen Pro en Am, maar bedoel zijn het zelfde 911's of niet ?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kwaliteit van de coureurs. Pro zijn alleen maar professionals. AM is een Pro met Amateurs.
2de scherm hier dienst om daar mee te kijkenquote:
Hier ook, maar wordt dus moelijker om forum te blijven volgen (als ik full screen kijk)quote:Op zondag 23 juni 2013 12:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2de scherm hier dienst om daar mee te kijken
Nee die worden gewoon verwisseld (inclusief schijven)quote:Op zondag 23 juni 2013 12:03 schreef Fer het volgende:
Houden de remblokken het 24 uur vol? Wordt best flink geremd einde rechte stukken.
dacht dat Am auto's ook een jaar oud moeten zijn ofzoquote:Op zondag 23 juni 2013 12:02 schreef ddx het volgende:
[..]
Snap verschil tussen Pro en Am, maar bedoel zijn het zelfde 911's of niet ?
(aangezien ze 2 verschillende types geven)
Los van het technische aspect (Am moet minimaal een jaar ouder zijn) is de Am gebaseerd op de 911 997 GT3 RSR en de Pro op 911 991 RSR.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef ddx het volgende:
Iemand idee wat verschil is tussen de 911 rsr (gte pro) en de 911 gt3 rsr (gte am) ?
Volgens Lammers houden ze het tegenwoordig een hele race uit.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Nee die worden gewoon verwisseld (inclusief schijven)
Ah ok dus 991 rsr vs 997 rsrquote:Op zondag 23 juni 2013 12:04 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dacht dat Am auto's ook een jaar oud moeten zijn ofzo
Heeft RTL even gemist. Prutsers.quote:
Tja toch regelmatig beelden gezien dat ze verwisseld werden.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Volgens Lammers houden ze het tegenwoordig een hele race uit.
Vraag me af hoe snel, en dan met die dikke handschoenen aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:06 schreef ddx het volgende:
[..]
Tja toch regelmatig beelden gezien dat ze verwisseld werden.
Jup. Komt door een stop met rijderswissel bij Toyota. Verschil is 16 secondenquote:
Dit jaar?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:06 schreef ddx het volgende:
[..]
Tja toch regelmatig beelden gezien dat ze verwisseld werden.
Volgens mij seconde of 30 (schijven+blokken)quote:Op zondag 23 juni 2013 12:07 schreef Fer het volgende:
[..]
Vraag me af hoe snel, en dan met die dikke handschoenen aan.
jaquote:
Dan liegt Jan Lammers. Wat een lul.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:08 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgens mij seconde of 30 (schijven+blokken)
[..]
ja
Ik denk dat je je vergist.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Audi #1 heef zojuist de #2 ingehaald, nog 10 ronden achterstand
Van 11 naar 10 ronden achterstand dan hequote:
Inderdaad. Wat een faal.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:11 schreef FlorentijnH het volgende:
Ah, de heren van RTL hebben de switch van de audi en toyota ook door
maar vonden het verder toch niet noemenswaardig...
#1 had #2 ingehaald op de baan, waarna hij nog maar 10 rondjes achter lag. Nu niet meer omdat #1 de pit inging.quote:
Nee, waren echt #3 en #1 heb de #2 hier op onboard + GPS van alle drie audi'squote:Op zondag 23 juni 2013 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#1 had #2 ingehaald op de baan, waarna hij nog maar 10 rondjes achter lag. Nu niet meer omdat #1 de pit inging.
absoluut. Nu nog enkele seconden per rondje winnen en je zit erbij, al heb ik wel het idee dat de Audi met #2 niet helemaal voluit gaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:12 schreef Fir3fly het volgende:
Toch knap van Toyota dat die #8 gewoon nog geen enkel probleem heeft gehad. Ok ze komen gewoon flink wat snelheid tekort maar ik vind het een knappe prestatie .
Live timing liegt nooitquote:Op zondag 23 juni 2013 12:12 schreef M90 het volgende:
[..]
Nee, waren echt #3 en #1 heb de #2 hier op onboard + GPS van alle drie audi's
Per wiel?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ze gebruiken 2000 banden zegt de banden man
hoezo clichéquote:Op zondag 23 juni 2013 12:16 schreef Jigzoz het volgende:
De nummers 2, 3 en 4 strijden om de plaatsen 2, 3 en 4, zegt Jaap van Lagen.
De wedstrijd is pas over als die voorbij is.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:16 schreef Jigzoz het volgende:
De nummers 2, 3 en 4 strijden om de plaatsen 2, 3 en 4, zegt Jaap van Lagen.
Live timing geeft vertekend beeld na een stop hé. Lijkt met sterk dat TV+GPS+RLM fout zitten. Je kan het ook makkelijk narekenen trouwens. Een stop kost 1 minuut. Dit was net het beeld.quote:
Een stop en go penalty kost wel tijd natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
De wedstrijd is pas over als die voorbij is.
Is ook lastigquote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Jigzoz het volgende:
Jaap van Lagen ziet het verschil tussen een Ferrari en een Porsche niet.
En dat terwijl die toch genoeg kilometers gemaakt heeft in een Porschequote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Jigzoz het volgende:
Jaap van Lagen ziet het verschil tussen een Ferrari en een Porsche niet.
Misschien denkt hij dat Porsche 'auto' betekent.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dat terwijl die toch genoeg kilometers gemaakt heeft in een Porsche
Mooi! komt door de full service pit stop van de porschequote:
Jep, Porsche op 17 seconden.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:32 schreef vosss het volgende:
Heb ik iets gemist sinds afgelopen nacht een uur of 4?
Twee Rebellions verdwenen uit de top8, crashes en nog maar één Aston Martin over.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:32 schreef vosss het volgende:
Heb ik iets gemist sinds afgelopen nacht een uur of 4?
Wat jammer zeg, die gingen juist zo goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Twee Rebellions verdwenen uit de top8
Twee AM's, de #96 rijdt ook nogquote:Op zondag 23 juni 2013 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Twee Rebellions verdwenen uit de top8, crashes en nog maar één Aston Martin over.
Schijnt tegen te vallen omdat de 4wd past werkt boven de 100(?)km/hquote:Op zondag 23 juni 2013 12:32 schreef Fer het volgende:
Zouden de Audi's in het voordeel zijn in de regen, door hun 4wd?
120. En de Toyota heeft duidelijk het voordeel in het nat.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:36 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Schijnt tegen te vallen omdat de 4wd past werkt boven de 100(?)km/h
maar kan wel belangrijk worden voor de laatste podiumplaatsquote:Op zondag 23 juni 2013 12:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
120. En de Toyota heeft duidelijk het voordeel in het nat.
Veel te weinig om die enorme achterstand nog goed te maken natuurlijk .
Gewoon geen problemen en goede rondetijden.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:42 schreef LWD-Godius het volgende:
Hoe is die #2 audi eigenlijk aan een ronde voorsprong geraakt? Door rondetijden, SC-situaties of beide?
de Toyota #7 komt net uit de pitsquote:Op zondag 23 juni 2013 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Wat krijgen we nou weer, ik dacht dat er tussen #7 en #3 een flink gat zat? In ieder geval spannend
Groot genoeg voor een pitstop. Blijkbaar was het gat niet groot genoeg.quote:
Jup die 22 uur tot nu zijn behoorlijk rap omgegaanquote:Op zondag 23 juni 2013 12:56 schreef RAVW het volgende:
nog maar 2 uurtjes en dan is het al weer afgelopen wat gaat de tijd hard
Hoezo? Klopt toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |