¿quote:
Damn hoe kan je een goed ogende game zo verneuken, bij iedere kill zo een 'qte' lijkt ontzettend irritant.quote:
Maar Fruit, hij loopt een meter naar links! Die game is totaal niet lineair.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vond t tijdens de conferentie al zaad, maar dit gaat echt nergens over
Ik hoor alleen nog maar "what the hell is wrong with you" .quote:
Hahahahaha, wat een zaaddevelopers. Je hoeft dus geeneens de knoppen in te drukken en de finishing move wordt automatisch uitgevoerd. Xbox gaat echt alleen maar voor casual dit keer?quote:
Ik vind het prachtig dat ie praat over niet de controle bij de spelers wegtrekken, maar vervolgens zeggen dat je niets hoeft in te drukken... eh, wat?quote:
Viel me ook op. Wat je dan moet zeggen is dat je niet meer gestraft kunt worden als je zo'n scrotum-QTE tegenkomt, maar dat het verder nog steeds gewoon bijna volledig automatisch verloopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat ie praat over niet de controle bij de spelers wegtrekken, maar vervolgens zeggen dat je niets hoeft in te drukken... eh, wat?
Het is opzich niets anders dan wat er nu al met de 360 mogelijk is: op je eigen console kan iedereen het spelen, op andermans console alleen als jij ingelogd bent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Grappig; http://www.ign.com/articl(...)om-multiple-consoles
Wat zouden hier de restricties in zijn?
Max drie consoles, zoals het nu ook is op je PS3?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Grappig; http://www.ign.com/articl(...)om-multiple-consoles
Wat zouden hier de restricties in zijn?
Ik heb geen PS3 dus geen idee hoe het daar werkt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Max drie consoles, zoals het nu ook is op je PS3?
Ja had je kunnen verwachten ja. Ben benieuwd hoe ze het met Titanfall aan gaan pakken, aangezien die ook heel erg gericht is op multiplayer en The Cloud. Misschien wel MP only? Alsnog online verplichting maar dan niet vanuit de xbox zelf maar vanuit de game?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:11 schreef Rossdale het volgende:
http://kotaku.com/forza-5-isnt-all-on-the-disc-807808829
Ok dus je hoeft niet meer verplicht online te zijn, maar je moet wel eerst additionele (gratis) DLC downloaden voordat je Forza 5 kunt spelen... dus je moet sowieso eerst verplicht online zijn
Fijn dat het hele always-online gebeuren is geschrapt, maar nu krijg je echt wazige contructies van games die rondom dit hele principe gebouwd zijn
Titanfall heeft geen SP-campaign, dus ja online onlyquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja had je kunnen verwachten ja. Ben benieuwd hoe ze het met Titanfall aan gaan pakken, aangezien die ook heel erg gericht is op multiplayer en The Cloud. Misschien wel MP only? Alsnog online verplichting maar dan niet vanuit de xbox zelf maar vanuit de game?
Niet zo heel verwonderlijk als je leverancier zo laat in je development cycle requirements aanpast. Als de disc vol is en deze content zou normaal gestreamed worden zul je toch snel wat anders moeten verzinnen en dan is een Day 1 DLC een stuk makkelijker dan alles om te schrijven zodat het mogelijk op de disc erbij past.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:11 schreef Rossdale het volgende:
http://kotaku.com/forza-5-isnt-all-on-the-disc-807808829
Ok dus je hoeft niet meer verplicht online te zijn, maar je moet wel eerst additionele (gratis) DLC downloaden voordat je Forza 5 kunt spelen... dus je moet sowieso eerst verplicht online zijn
Fijn dat het hele always-online gebeuren is geschrapt, maar nu krijg je echt wazige contructies van games die rondom dit hele principe gebouwd zijn
Eh, ze hebben nog 3 maanden, als het als DLC kan, kan het ook op de schijf.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet zo heel verwonderlijk als je leverancier zo laat in je development cycle requirements aanpast. Als de disc vol is en deze content zou normaal gestreamed worden zul je toch snel wat anders moeten verzinnen en dan is een Day 1 DLC een stuk makkelijker dan alles om te schrijven zodat het mogelijk op de disc erbij past.
Ik denk niet dat ze die 50g vol hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet zo heel verwonderlijk als je leverancier zo laat in je development cycle requirements aanpast. Als de disc vol is en deze content zou normaal gestreamed worden zul je toch snel wat anders moeten verzinnen en dan is een Day 1 DLC een stuk makkelijker dan alles om te schrijven zodat het mogelijk op de disc erbij past.
Wat verder gelezen; het gaat schijnbaar vooral om de drivatar(?) data; de virtuele coureurs waar je tegen raced. Dit is data van de beste racers van het moment wat, initieel dus, continue bijgewerkt zou worden. Nu always online geen verplichting is wordt die data uit de beta-tests alsnog op je console gezet puur om de ai van je tegenstanders te zetten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, ze hebben nog 3 maanden, als het als DLC kan, kan het ook op de schijf.
Mwah, ook zonder die DLC moet ie het vast wel doen. Bovendien KAN het makkelijk op schijf meegeperst worden, ik snap het echt niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat verder gelezen; het gaat schijnbaar vooral om de drivatar(?) data; de virtuele coureurs waar je tegen raced. Dit is data van de beste racers van het moment wat, initieel dus, continue bijgewerkt zou worden. Nu always online geen verplichting is wordt die data uit de beta-tests alsnog op je console gezet puur om de ai van je tegenstanders te zetten.
En aan de andere kant zit ik een spel te 'verdedigen' wat me geen reet interesseert
Tja, ik papegaai ook maar wat de devs zeggen. Je zit natuurlijk ook nog met persing van de discs enzo te kijken. Als het een launchtitel is voor November zal dat spul begin september geperst moeten worden (grofweg) en heb je nu nog anderhalve maand om een zooi om te coden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah, ook zonder die DLC moet ie het vast wel doen. Bovendien KAN het makkelijk op schijf meegeperst worden, ik snap het echt niet.
Moet ie eerst gold zijn, das meestal een paar weken voor lancering van een titel, soms zelfs korter.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, ik papegaai ook maar wat de devs zeggen. Je zit natuurlijk ook nog met persing van de discs enzo te kijken.
Valt mee hoor, het is het drukwerk en andere dingen die lang en breed klaarliggen, het persen van de schijven is relatief korte klap.quote:Als het een launchtitel is voor November zal dat spul begin september geperst moeten worden (grofweg) en heb je nu nog anderhalve maand om een zooi om te coden.
Persoonlijk zou ik het dan ook liever op de DLC toer gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |