Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik mijne ook haal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn herkansing heb ik gehaald!
Over een goede 3 weken vertrek ik naar Luxemburg
Thanks! En komt wel goed toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik mijne ook haal.
Ik hoop het. Het zijn allemaal vakken waar ik niets mee heb dus dat helpt niet internationale en europese fiscale aspecten enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Thanks! En komt wel goed toch?
Had herkansing over Arbo en Milieu, allemaal van die kloterige feitjes waar ik dus niet goed in ben. Geef mij maar gewoon berekeningen met betrekking tot werkplaatstarieven en autokosten ofzo
Wordt op veel plekken toch nog wel gebruikt, buiten ons kikker landje? Dan wel met wat markering, en vooral gemaakt om af te slaan en stilstaand verkeer op de doorgaande weg te voorkomen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:58 schreef JDude het volgende:
[..]
http://goo.gl/maps/8CvSW
Dit idee. Eén rijbaan met drie rijstroken, waarvan de middelste door beide rijrichtingen (theoretisch tegelijkertijd, maar probeer dat liever niet) mag worden gebruikt. Gezien de markering zou je denk ik zelfs uiterst links een inhaler mogen inhalen, maar ik weet niet hoe dat in de Belgische verkeerswetgeving is vastgelegd.
Frankrijk had ze vroeger ook. Verder zou ik het niet weten. In Duitsland en Engeland heb ik ze in ieder geval nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:37 schreef baaart het volgende:
Wordt op veel plekken toch nog wel gebruikt, buiten ons kikker landje?
Precies, de oude driestrookswegen in België worden ook steeds meer zo omgebouwd. Het viel me dan ook vooral op dat op de plek die ik eerder aangaf, de "gedeelde inhaalstrook" nog gewoon intact was.quote:Dan wel met wat markering, en vooral gemaakt om af te slaan en stilstaand verkeer op de doorgaande weg te voorkomen.
Dat is erg zuinig idd!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Zuinigheidsrecord! 578 km op 33.58 liter wat neerkomt op 1 op 17.21 .. Niet slecht voor een 21 jarig benzinehok.
Bijna alleen snelweg en niet boven de 100 komen ivm trillenquote:
Trilt ie zo erg al bij 100+ ?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bijna alleen snelweg en niet boven de 100 komen ivm trillen
Yes, gevalletje wielen balanceren. Sowieso rij ik meestal niet harder dan 110 met de AX. Heeft helemaal geen zin :pquote:
Qua verbruik geen zin bedoel je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Yes, gevalletje wielen balanceren. Sowieso rij ik meestal niet harder dan 110 met de AX. Heeft helemaal geen zin :p
Nee, met trillende wielen.quote:
Zijn ook wel mooie auto's vind ik. In dat segment één van de mooiere. Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:00 schreef DDriver het volgende:
Hopsakee, gister getekend voor nieuwe auto. Fiat Punto Evo uit 2011 met 25.000 km. Hij rijdt nog geen deuk in een pakje boter maar is wel een stuk zuiniger en hopelijk weinig onderhoud komende 2 jaar!
Wat zou jij nemen? In die klasse dan hè.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het zou mijn keuze niet zijn, maar gefeliciteerd .
Persoonlijk had ik liever een Seat Leon genomen maar die krijg je nergens voor die prijs met weinig km en redelijk nieuw.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het zou mijn keuze niet zijn, maar gefeliciteerd .
Ik zou privé nooit zo'n spaardiesel gaan rijden. Dan liever iets ouder, meer km's en meer vermogen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat zou jij nemen? In die klasse dan hè.
Snap ik. Best geinige auto's maar een beetje fatsoenlijk ding dat niet is uitgeleefd betaal je nog een hoop geld voor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:51 schreef DDriver het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik liever een Seat Leon genomen maar die krijg je nergens voor die prijs met weinig km en redelijk nieuw.
Het is een benzine, woon-werk verkeer stelt niks voor en vakantie doen we meestal met het vliegtuig, diesel zou een beetje te duur worden. De Punto rijdt ongeveer 1:20 dus wel vooruitgang na onze 206 met 1:13. Zit ook een start/stop systeem op, ben ik zelf niet zo gek van maar ze zeggen dat het scheelt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik zou privé nooit zo'n spaardiesel gaan rijden. Dan liever iets ouder, meer km's en meer vermogen.
In de kleinere categorie vind ik een Fiësta nog wel grappig en die rijden vrij aardig als je diesel neemt en die chipt tot 120pk. Of heel misschien een DS3.
Zo'n ecobak zou ik alleen kopen als 't financieel écht voordelig is. Dan moet het dus 200 euro per maand gaan opleveren ofzo.
[..]
Snap ik. Best geinige auto's maar een beetje fatsoenlijk ding dat niet is uitgeleefd betaal je nog een hoop geld voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |