abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 23 juni 2013 @ 13:04:52 #101
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_128146110
Nou bij mij was ze wat duurder, 104 bells.
Poort is open maar ik ben er niet de hele tijd. Eten en was draaien.
pi_128147076
Wie heeft mijn hibiscus weggegraven?? :"(

[ Bericht 9% gewijzigd door Hamster. op 23-06-2013 15:10:37 ]
pi_128147094
Heeft er iemand een bijl en/of appels voor me? Ik heb meerdere bijlen nodig (ze gaan zo snel kapot :() maar mijn winkels hebben steeds alleen maar gieters...

quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:37 schreef Reintji het volgende:
Ik krijg morgen mijn schilderij. Daarna kan ik hem gaan bouwen.
Ik had begrepen dat je uit iedere categorie iets moest brengen naar het museum... En dan minimaal 20 dingen in totaal. Heb al een sh*tload aan bugs, fish en fossils gebracht... En eergisteren mijn eerste schilderij.

Maar de optie verschijnt nu al twee dagen niet bij public projects :(
  zondag 23 juni 2013 @ 13:45:24 #104
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_128147575
Een bijl heb ik wel (nog enorm bedankt voor het afbetalen van mijn brug!). Ik moet nog even wat dingen doen, maar mijn poort staat open. Bijl ligt op het pleintje voor het station.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_128147611
Dan kom ik even langs :) edit heb em! Heb een perfect peach voor je achter gelaten :)

Mijn website is trouwens bijgewerkt... Lijstje werd lang, dus nu zijn de kolommen sorteerbaar door bovenin te klikken zodat je snel soorten fruit, items, of Fok! usernames kunt zoeken :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2013 14:12:21 ]
pi_128148444
Ben op dit forum terechtgekomen via een tip via tweakers.net. Speel nu sinds vier dagen AC NL maar vooralsnog is het een beetje saai in mijn dorpje (Mt. Forra), heb ik mijn gegevens toegevoegd in de lijst van Redah. Van die lijst heb ik alle friendcodes toegevoegd, dus als een paar van jullie van mij ook willen toevoegen ben ik jullie zeer dankbaar. ik speel meestal 's avonds en er groeien wilde peren in mijn dorp.
pi_128148862
Mijn poort staat ook open. Friend code is 2552-1142-5130.
Ik probeerde zojuist te verbinden met een ander dorp maar kreeg een foutmelding. Heb mn DS al een vast in adres gegeven maar dat biedt helaas geen oplossing.
pi_128149034
Iemand nog hibiscus te koop op t eiland? Of mermaid furniture??
  zondag 23 juni 2013 @ 14:44:31 #109
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_128150122
Bij mij is een 'red hibiscus shoot' te koop maar ik heb nog geen lidmaatschap voor de club dus ik kan je niet uitnodigen. Ik koop hem wel gewoon voor je. :)
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_128150217
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef lizardtattoo het volgende:
Bij mij is een 'red hibiscus shoot' te koop maar ik heb nog geen lidmaatschap voor de club dus ik kan je niet uitnodigen. Ik koop hem wel gewoon voor je. :)
Je kunt als je bij elkaar op bezoek bent ook samen naar het eiland he ;) Kun je samen de mini-games doen, en Hamster kan dan kopen wat nodig is :) Dat lidmaatschap is alleen voor non-friends als bezoekers.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2013 14:46:48 ]
  zondag 23 juni 2013 @ 14:51:10 #111
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128150472
@Laatmaar_; Dat snap ik, maar toch vluchten ze weg, nog sneller dan mijn duim is. Komt wel goed, ik ga ze wel vangen. All in due time.

Hamster, ga naar het eiland.. daar heb je wisselend bananen of kokosnoten. Doe wat tours en de ene keer heb je bananen, de andere keer cocosnoten. Ik doe de toer en vul ondertussen m'n zakken.
Vind het alleen wel lastig om elke keer wat aan die kut-uil in te leveren van het museum, want je kan volgens mij zo met 80.000-90.000 bells thuiskomen.

Mijn palmbomen zijn nog aan het groeien, anders had ik je wel wat kokosnoten gebracht.
  zondag 23 juni 2013 @ 14:52:32 #112
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128150554
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:07 schreef Rn82 het volgende:
Ben op dit forum terechtgekomen via een tip via tweakers.net. Speel nu sinds vier dagen AC NL maar vooralsnog is het een beetje saai in mijn dorpje (Mt. Forra), heb ik mijn gegevens toegevoegd in de lijst van Redah. Van die lijst heb ik alle friendcodes toegevoegd, dus als een paar van jullie van mij ook willen toevoegen ben ik jullie zeer dankbaar. ik speel meestal 's avonds en er groeien wilde peren in mijn dorp.
De Tweakers community wat AC:NL betreft is niet zo groot he. :)
Hier genoeg mensen te vinden die het spelen. Zal binnenkort wel weer het lijstje bij Redah afwerken van mensen die ik nog niet op de lijst had.
pi_128150848
Staat die boot er, normalerwijs, altijd? Vanmorgen van die voormalige burgermeester gehoord hoe het eiland 'werkt' maar de boot is er niet.
pi_128151358
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef lizardtattoo het volgende:
Bij mij is een 'red hibiscus shoot' te koop maar ik heb nog geen lidmaatschap voor de club dus ik kan je niet uitnodigen. Ik koop hem wel gewoon voor je. :)
Oe top! Wil hem zelf ook wel bij je komen kopen. (Op t eiland toch??)
Wanneer ben je online? :-)
pi_128151474
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:51 schreef JK het volgende:
@Laatmaar_; Dat snap ik, maar toch vluchten ze weg, nog sneller dan mijn duim is. Komt wel goed, ik ga ze wel vangen. All in due time.

Hamster, ga naar het eiland.. daar heb je wisselend bananen of kokosnoten. Doe wat tours en de ene keer heb je bananen, de andere keer cocosnoten. Ik doe de toer en vul ondertussen m'n zakken.
Vind het alleen wel lastig om elke keer wat aan die kut-uil in te leveren van het museum, want je kan volgens mij zo met 80.000-90.000 bells thuiskomen.

Mijn palmbomen zijn nog aan het groeien, anders had ik je wel wat kokosnoten gebracht.
Ja klopt idd. :) en thanks.
Haha ja je kan veel geld vangen hoor op het eiland. 30min spelen 's avonds en je hebt zo 50.000 bij elkaar.
  zondag 23 juni 2013 @ 15:15:25 #116
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128151810
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:58 schreef 19FR08 het volgende:
Staat die boot er, normalerwijs, altijd? Vanmorgen van die voormalige burgermeester gehoord hoe het eiland 'werkt' maar de boot is er niet.
Je moet wel luisteren wat ie zegt he.
Vanaf morgen heb jij die boot ook.

Ik heb gisternacht nog gespeeld en toen was de boot er ook. Qua minigames is het altijd overdag op het eiland. Het eiland zelf kan wel donker worden. als je wilt cashen moet je echt die kant op.
Ik kan bijna mijn upgrade afbetalen en ik moet nog 127.000 bells voor mijn brug hebben. Die hoop ik met donaties bij elkaar te kunnen schrapen.
pi_128154405
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 15:15 schreef JK het volgende:

[..]

Je moet wel luisteren wat ie zegt he.
Vanaf morgen heb jij die boot ook.

Ik heb gisternacht nog gespeeld en toen was de boot er ook. Qua minigames is het altijd overdag op het eiland. Het eiland zelf kan wel donker worden. als je wilt cashen moet je echt die kant op.
Ik kan bijna mijn upgrade afbetalen en ik moet nog 127.000 bells voor mijn brug hebben. Die hoop ik met donaties bij elkaar te kunnen schrapen.
Als je een keer je poorten open hebt kom ik wel wat doneren :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2013 16:20:12 ]
  zondag 23 juni 2013 @ 16:55:24 #118
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128155817
Ik zal 'm vandaag nog wel even ergens open zetten denk ik, en anders zie je het van de week wel. :)
pi_128159920
En weer n bijl versleten :P Duss... Nog iemand eentje over? O-)

Vandaag trouwens ook de Game Mania DLC gedownload: de Tom Nook Wall Clock! *O*
  zondag 23 juni 2013 @ 19:27:49 #120
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128160620
Poort is open, valt alleen weinig te halen en ik ben ff andere dingen aan het doen. ;)

Redah, bedankt voor de donatie. Appels volgen hoop ik morgen, dan moeten ze wel weer ergens hangen.

Hamster, bedankt voor je ster! :) (euh, dat klinkt wat eng. :+ ) cool muziekje.

[ Bericht 52% gewijzigd door JK op 23-06-2013 20:17:03 ]
pi_128163513
Ik ben een vuurtoren aan het bouwen! O+ Een van m'n bewoners kwam naar me toe en zei dat het hem een leuk project leek, en hij heeft het toen aan Isabelle doorgegeven, werkt leuk zo!

Op Main Street zijn ze nu op twee plekken bezig met verbouwen. Ze waren gisteren al bezig naast Able Sisters, en vandaag nog steeds dus dat is een beetje vreemd.
Zou het de schoenenwinkel zijn? Ik hoop het want schoenen!!! *O* En Nookling Junction is ook aan het verbouwen, morgen dus de catalogus *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:50 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Home knop op je 3ds indrukken, vrienden (oranje logo), vrienden toevoegen, en dan de code invoeren.
Heb een mermaid dresser voor je meegenomen gister. Laat maar weten of je 'm nog nodig hebt :)

quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:04 schreef baniekje het volgende:
Nou bij mij was ze wat duurder, 104 bells.
Poort is open maar ik ben er niet de hele tijd. Eten en was draaien.
Bij mij ook 104 Bells! Heb er toch maar wat gekocht. De afgelopen week heb ik ze voor 141 Bells kunnen verkopen, met zo'n grote groep als we hier hebben moet dat vast wel goed komen :)

quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef Redah het volgende:
Heeft er iemand een bijl en/of appels voor me? Ik heb meerdere bijlen nodig (ze gaan zo snel kapot :() maar mijn winkels hebben steeds alleen maar gieters...

[..]

Ik had begrepen dat je uit iedere categorie iets moest brengen naar het museum... En dan minimaal 20 dingen in totaal. Heb al een sh*tload aan bugs, fish en fossils gebracht... En eergisteren mijn eerste schilderij.

Maar de optie verschijnt nu al twee dagen niet bij public projects :(
Hoe ga je zo snel door zoveel bijlen heen dan? :P Gaat zo'n ding na een paar bomen al stuk? :o Ik had er vandaag eentje in m'n winkel maar ik bedenk me net dat die om 8 uur sluit, sorry ;( Als je wil mag je die van mij wel hebben, gebruik het ding eigenlijk nooit, ligt maar een beetje in m'n kast te liggen :P

quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:21 schreef Hamster. het volgende:
Iemand nog hibiscus te koop op t eiland? Of mermaid furniture??
Op mijn eiland vandaag de mermaid closet, en bij m'n zusje de vloerbedekking, heb je die al? M'n zusje wil liever geen codes uitwisselen maar ik zou hem voor je kunnen meenemen, ga straks nog naar d'r toe.

quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef lizardtattoo het volgende:
Bij mij is een 'red hibiscus shoot' te koop maar ik heb nog geen lidmaatschap voor de club dus ik kan je niet uitnodigen. Ik koop hem wel gewoon voor je. :)
Heb je inmiddels al appels? Ik heb ze nog voor je als je wilt :)
pi_128163622
Ik wil graag de mermaid closet en vloerbedekking :D Zoek jij nog iets?

quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:27 schreef JK het volgende:
Poort is open, valt alleen weinig te halen en ik ben ff andere dingen aan het doen. ;)

Redah, bedankt voor de donatie. Appels volgen hoop ik morgen, dan moeten ze wel weer ergens hangen.

Hamster, bedankt voor je ster! :) (euh, dat klinkt wat eng. :+ ) cool muziekje.
Veel plezier met je ster :p
pi_128164019
quote:
17s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef Yachiru het volgende:
Hoe ga je zo snel door zoveel bijlen heen dan? :P Gaat zo'n ding na een paar bomen al stuk? :o Ik had er vandaag eentje in m'n winkel maar ik bedenk me net dat die om 8 uur sluit, sorry ;( Als je wil mag je die van mij wel hebben, gebruik het ding eigenlijk nooit, ligt maar een beetje in m'n kast te liggen :P
Ik ben een boomgaard aan het aanleggen en dus moeten er wat andere bomen verdwijnen :) En bij nader inzien wil ik m'n eilandfruit-bomen die ik geplant had toch niet meer... En ja, na een boom of 5/6 is de bijl kapot :(

Dus totdat mijn museumwinkel open gaat en ik 'n zilveren bijl kan kopen ga ik rap door m'n bijlen heen :)

Ook ik zoek appels voor m'n boomgaard overigens!
  zondag 23 juni 2013 @ 20:34:22 #124
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128164148
Ik probeer morgen die mand appels voor je te regelen Redah.
Met die ster ga ik wel plezier hebben, een Mario-deuntje in huis is nooit verkeerd.

Ik zoek nog een swimsuit, maar ik moet nog een paar medailles halen en dan kan ik 'm ook wel kopen.
pi_128164171
Ik heb net de mermaid vloerbedekking gekocht. Zal hem geven als ik bij je langskom of jij bij mij Hamster. :)
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')