abonnement Unibet Coolblue
pi_128362942
Jij gebruikt ook een pro game als voorbeeld. Op dit moment staat volgens dotabuff alchemist op de 33e plaats van meest gekozen heroes, AM op 20 en PL op 16. Ja zijn E laat hem ongelofelijk snel farmen en waarschijnlijk sneller dan andere heroes als je het echt goed kan. Maar wat ik probeer te zeggen is dat dit gewoon in 99% van de games niet gebeurt. Dan zie je een alchemist die achter de creeps staat en zijn acid loopt de spammen of zijn cocktail te lang vasthoudt en zichzelf stunt. Dat is de alchemist die je tegenkomt als je pub speelt. En niet die o zo verschrikkelijk snel farmende alchemist die jullie lopen te aanbidden.

Sorry trouwens dat ik niet genoeg wins heb om met jou te praten :{
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_128363016
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:41 schreef norrie13 het volgende:
laatste 21 matches maar 4 verloren, richting 55% winrate aan het gaan. Game bied tegenwoordig weinig uitdaging aan. En dan allemaal met solo q. Hoe maken jullie het spannend zonder te vertrouwen op je teammaten door support te spelen ?
add wat FOK!kers! dan zit je gegarandeerd met noobs en wordt het spannender / moeilijker om te winnen
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:21:13 #178
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_128363300
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:10 schreef Baalhaar het volgende:
Sorry trouwens dat ik niet genoeg wins heb om met jou te praten :{
Vat het niet verkeerd op, maar zeggen "alchemist moet je support spelen je moet luna picken als carry" getuigt gewoon van gebrek aan ervaring. Misschien ligt het gewoon aan je bracket dat je nooit met goede alchemist spelers komt?
Maar eerlijk gezegd zie ik ze ook niet veel. :P Ik zie überhaupt weinig mensen die carries goed spelen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_128363830
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:21 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Vat het niet verkeerd op, maar zeggen "alchemist moet je support spelen je moet luna picken als carry" getuigt gewoon van gebrek aan ervaring. Misschien ligt het gewoon aan je bracket dat je nooit met goede alchemist spelers komt?
Maar eerlijk gezegd zie ik ze ook niet veel. :P Ik zie überhaupt weinig mensen die carries goed spelen.
Waarom verdraait iedereen op dit forum altijd elkaars woorden? 8)7

Ik zei: meestal zie ik alchemist gewoon als support(zo van dat ik mensen hem als support ''zie'' spelen) en: naar mijn mening kan je beter, ik noem maar wat, een luna kiezen als carry. Maar ik zeg wel heel eerlijk dat ik bij lange na niet zo vaak met alchemist heb gespeeld als met luna dus wie weet verandert mijn mening nog wel.

Misschien wel, hoe werkt dat precies met die brackets dan? Ik heb geen flauw idee in welke bracket ik nu speel. Maar merk de laatste tijd bijvoorbeeld ook dat ik drow/sniper/huskar bijna nooit meer tegen kom. Vooral huskar daar heb ik al maanden niet meer tegen gespeeld :?

Zou dus best kunnen dat het allemaal met brackets te maken heeft en dat ik later nog pak slaag ga krijgen van een goede alchemist :P
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_128382051
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:38 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Waarom verdraait iedereen op dit forum altijd elkaars woorden? 8)7

Ik zei: meestal zie ik alchemist gewoon als support(zo van dat ik mensen hem als support ''zie'' spelen) en: naar mijn mening kan je beter, ik noem maar wat, een luna kiezen als carry. Maar ik zeg wel heel eerlijk dat ik bij lange na niet zo vaak met alchemist heb gespeeld als met luna dus wie weet verandert mijn mening nog wel.

Misschien wel, hoe werkt dat precies met die brackets dan? Ik heb geen flauw idee in welke bracket ik nu speel. Maar merk de laatste tijd bijvoorbeeld ook dat ik drow/sniper/huskar bijna nooit meer tegen kom. Vooral huskar daar heb ik al maanden niet meer tegen gespeeld :?

Zou dus best kunnen dat het allemaal met brackets te maken heeft en dat ik later nog pak slaag ga krijgen van een goede alchemist :P
Ik weet niet waar jij dan speelt, maar ik zie ze vrijwel altijd als carry en dan ook als een bijzonder nare carry. Vanmiddag nog eentje die, ondanks dat we ze midgame echt hard terug duwden gewoon over ons heen kwam stampen in late game.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_128384037
Carry is relatief.
pi_128386442
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 01:42 schreef hehehe het volgende:
Alles is relatief.
pi_128388042
Volgens mij speelt iedereen hier, op silverdigger en sai na normal bracket..
pi_128388207
Iemand trouwens enig idee wat de nieuwe 'guilds' inhouden?
pi_128388261
jaja
in de nieuwste update zijn nu ook guilds ingame beschikbaar:)
wie durft het aan zich te meten met mede FOK!kers?
eindelijk die 1on1 mid wedstrijden // looking to play with mede FOK!ers
gelukkig wilt iedereen in deze guild en kan er snel een 5on5 wedstrijdje gespeeld wordem >:)

full guild name: FOK!dota2?
afkorting: FOK!
plaatje 250 x 150 pixels iemand een leuke?
pi_128388418
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:56 schreef Chipz het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat de nieuwe 'guilds' inhouden?
je kan partys aanmaken die opengezet worden voor guildmembers die kunnen joinen :)
en voor de rest, is het een beetje een steamgroup, alleen dan kan je er wat meer mee zien // ingame doen
pi_128388657
Is die afkorting toegestaan trouwens? Dus niet dat steam moeilijk gaat lopen doen dat het teveel op fuck lijkt ofzo.

Guild name en plaatje enzo vind ik allemaal prima, zolang het maar makkelijker wordt om met elkaar te spelen. Richten we dan ook eindelijk een team op? Dan kan je toch team matches enzo doen weet alleen niet of je dan ook een ranking krijgt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie trouwens net dat ik 75% win rate heb met crackerz, vanaf nu dus geen gebitch meer op deze killstealende undercover baas _O_
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:17:27 #188
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_128388677
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:49 schreef Chipz het volgende:
Volgens mij speelt iedereen hier, op silverdigger en sai na normal bracket..
En in welke bracket spelen zij dan?
pi_128388709
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

En in welke bracket spelen zij dan?
-em bracket
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:16 schreef Baalhaar het volgende:
Is die afkorting toegestaan trouwens? Dus niet dat steam moeilijk gaat lopen doen dat het teveel op fuck lijkt ofzo.

Guild name en plaatje enzo vind ik allemaal prima, zolang het maar makkelijker wordt om met elkaar te spelen. Richten we dan ook eindelijk een team op? Dan kan je toch team matches enzo doen weet alleen niet of je dan ook een ranking krijgt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie trouwens net dat ik 75% win rate heb met crackerz, vanaf nu dus geen gebitch meer op deze killstealende undercover baas _O_
join die guild dan
pi_128388839
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:49 schreef Chipz het volgende:
Volgens mij speelt iedereen hier, op silverdigger en sai na normal bracket..
denk t trouwens niet, je moet maar eens spectaten bij de player perspective van ander baasjes :@

de brackets worden btw heel gaar berekent, die medium, high, very high, ligt gewoon aan de hidden mmr rating van de mensnen.. als ze vervolgens ingame kontje zuigen, dan is er geen skill ingame... maar luck
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:29:43 #191
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_128388961
ah juist, zo bekeken. speel je vandaag nog een pot silver? ik doe er wel 1 mee
pi_128389015
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:29 schreef DjUntzUntz het volgende:
ah juist, zo bekeken. speel je vandaag nog een pot silver? ik doe er wel 1 mee
net 1 gestart :( inv je daarna wel
pi_128389591
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:16 schreef Baalhaar het volgende:
Is die afkorting toegestaan trouwens? Dus niet dat steam moeilijk gaat lopen doen dat het teveel op fuck lijkt ofzo.

Guild name en plaatje enzo vind ik allemaal prima, zolang het maar makkelijker wordt om met elkaar te spelen. Richten we dan ook eindelijk een team op? Dan kan je toch team matches enzo doen weet alleen niet of je dan ook een ranking krijgt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie trouwens net dat ik 75% win rate heb met crackerz, vanaf nu dus geen gebitch meer op deze killstealende undercover baas _O_
7/7 gewonnen met silver hier haha
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:11:38 #194
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_128389899
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:57 schreef Chipz het volgende:

[..]

7/7 gewonnen met silver hier haha
Ik heb ook 4/4 met je. :P Met silverdigger laagste winrate, van 53%.

Ik weet denk ik wel hoe dat komt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Quotidien op 29-06-2013 13:20:43 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_128390279
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb ook 4/4 met je. :P Met silverdigger laagste winrate, van 53%.

Ik weet denk ik wel hoe dat komt.
jullie zijn echt dom

kijk nou even goed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:32:46 #196
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_128390478
:o :o :o :o
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_128392149
communication ban system:
quote:
These are the points you're looking for (final conclusions)

Any player can report you for 'Communication Abuse' and have it count towards your punishment. These are the only exceptions:
x Someone else from the same match has already reported you. Indeed, Valve has put a plug on gang reporting.
x You are already chat banned. The report made will probably be tossed.
x This person has already reported you in the past.

If you are reported 2 times within the last 2 days (48 hours), you will be chat banned and limited to pings and the chat wheel. (Well played! http://i.imgur.com/X4UjNjp.png)

This can be tested by going into your organized team chat in the main menu and typing anything. There are no moderators or other visible countermeasures to prevent false reports from going through.

Games played before or during probably don't to have an impact on your threshold or disregarding a previous report. (ipso facto "I played over 9000 matches" doesn't mean anything if you only play sporadically.)
Reports leading up to previous infractions are not disregarded and will still count.
This means the report that got you your first 24h mute will be live for another 24 hours, and getting reported just once during that puts you on a 48h mute.
pi_128393561
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
communication ban system:

[..]

There are no moderators or other visible countermeasures to prevent false reports from going through.
Lekker bezig valve, nu ben ik dus weer gebanned voor helemaal niks. Dus als iemand je niet mag, of je koopt een ''verkeerd item'' volgens iemand, dan kan diegene jou dus keihard naaien door je gewoon te reporten voor communication abuse. En waarom überhaupt vragen om een omschrijving als ze de reports toch niet nakijken? :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Baalhaar op 29-06-2013 16:08:33 ]
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_128394073
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:43 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Lekker bezig valve, nu ben ik dus weer gebanned voor helemaal niks. Dus als iemand je niet mag, of je koopt een ''verkeerd item'' volgens iemand, dan kan diegene jou dus keihard naaien door je gewoon te reporten voor communication abuse. En waarom überhaupt vragen om een omschrijving als ze de report toch niet nakijken? :N
Well played!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 16:27:07 #200
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_128394680
Jammer weer dat er rotte appels in de fok!groep zitten.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')