abonnement Unibet Coolblue
pi_128231036
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zie geen enkele reden om jou over te moeten halen hoor :P Alleen zit ik liever daar dan bij Terminus. Wat niet wil zeggen dat Terminus een slechte tent is natuurlijk, maar een begrip is het nou ook niet echt.
Je brengt het alsof het ene beter is dan het ander, dus ik dacht dat je daar wel redenen voor had. En ja, de mensen met wie ik om ga gaan er best vaak heen, dus voor ons is het zeker een begrip. 't Paultje daarentegen... wij refereren er meestal naar als 'het kraakpand-cafe', omdat het eerst leeg stond :P Wil d'r wel een keer heen maar alleen als ik weet waarom zeg maar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128231184
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je brengt het alsof het ene beter is dan het ander, dus ik dacht dat je daar wel redenen voor had. En ja, de mensen met wie ik om ga gaan er best vaak heen, dus voor ons is het zeker een begrip. 't Paultje daarentegen... wij refereren er meestal naar als 'het kraakpand-cafe', omdat het eerst leeg stond :P Wil d'r wel een keer heen maar alleen als ik weet waarom zeg maar.
Nou ja, ik vind het daar leuker, maar ik vind zo'n discussie omtrent welke kroeg nou beter is dan de andere zo nutteloos :P Zeker als het in principe allebei natuurlijk prima tenten zijn, maar ik heb wel een voorkeur.

Ik ken het complete personeelsbestand daar en kom er al sinds het opgericht is, en de eigenaar weet zo verschrikkelijk veel over bier dat ik dat wel een voordeel vind. Mensen waarmee ik om ga kennen de Terminus dan weer nauwelijks.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128231228
Hoi allemaal :+ morgen een kamertje bekijken in Vught. Wens me succes
pi_128231486
Succes! ^O^ ^O^
pi_128231558
Ik kreeg het idee dat er geen clubs zijn in Den Bosch, dus ik Googelde even en kwam er achter dat er toch wél een club in Den Bosch zit. Club Eivissa. Is dat wat 8-)
pi_128231758
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het daar leuker, maar ik vind zo'n discussie omtrent welke kroeg nou beter is dan de andere zo nutteloos :P Zeker als het in principe allebei natuurlijk prima tenten zijn, maar ik heb wel een voorkeur.
Dat heb ik dus ook. Heb geen redenen om de andere kroeg te proberen :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128231761
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kreeg het idee dat er geen clubs zijn in Den Bosch, dus ik Googelde even en kwam er achter dat er toch wél een club in Den Bosch zit. Club Eivissa. Is dat wat 8-)
Nee.

In Den Bosch moet je niet naar clubs gaan, maar naar lokale buurtkroegjes als 't Paultje of de Terminus dus :+

Als je naar een club wilt moet je maar naar Eindhoven gaan ofzo. Wat mij betreft sluiten ze Eivissa vandaag nog. Daar is werkelijk altijd gedonder.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128231762
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi allemaal :+ morgen een kamertje bekijken in Vught. Wens me succes
Succes chick met kroon :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128231809
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee.

In Den Bosch moet je niet naar clubs gaan, maar naar lokale buurtkroegjes als 't Paultje of de Terminus dus :+

Als je naar een club wilt moet je maar naar Eindhoven gaan ofzo. Wat mij betreft sluiten ze Eivissa vandaag nog. Daar is werkelijk altijd gedonder.
Ik houd van gedonder, aangezien ik er zelf nooit bij betrokken ben. Lekker de ramptoerist uithangen.
pi_128231813
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Deden ja. Barrie wil niet meer meeten waar ik bij ben om ze, en ik quote, 'geen zin heb om naar bijdehands lelijke kutkop te kijken terwijl ik bier drink'. -O-
:')! Niet waar. Jouw gezichtje is een genot om naar te kijken. Zelfs nuchter O+
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128231815
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Succes chick met kroon :D
tnx!! *O*
pi_128231883
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

:')! Niet waar. Jouw gezichtje is een genot om naar te kijken. Zelfs nuchter O+
Ik heb geen gezichtJE.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128231889
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:37 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik houd van gedonder, aangezien ik er zelf nooit bij betrokken ben. Lekker de ramptoerist uithangen.
Dan nog dient Eivissa gewoon gesloten te worden. Zal denk ik ook niet zo heel lang meer duren. Er gebeurt daar best wel het een en ander dat het daglicht niet kan verdragen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128231956
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dan nog dient Eivissa gewoon gesloten te worden. Zal denk ik ook niet zo heel lang meer duren. Er gebeurt daar best wel het een en ander dat het daglicht niet kan verdragen.
Zoals? :P Noem eens wat dan want ik kan me er weinig bij voorstellen. Vechtpartijen ofzo?
pi_128232002
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb geen gezichtJE.
Jawel.:7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128232005
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Zoals? :P Noem eens wat dan want ik kan me er weinig bij voorstellen. Vechtpartijen ofzo?
Elke avond vechtpartijen, veel drugshandel, knetterzatte 13jarige, etcetera. Eerdaags is de gemeente het gewoon zat daar. Dat er preventief politie voor de deur staat tegenwoordig is daar wel een aardig teken van.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128232041
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Elke avond vechtpartijen, veel drugshandel, knetterzatte 13jarige, etcetera. Eerdaags is de gemeente het gewoon zat daar. Dat er preventief politie voor de deur staat tegenwoordig is daar wel een aardig teken van.
Ok. jammer hoor. Zijn er nog andere clubs? Dacht het niet he?
pi_128232094
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:44 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ok. jammer hoor. Zijn er nog andere clubs? Dacht het niet he?
Nope. Kun je wel naar Eindhoven, daar zit best veel.

Mij zul je er niet zien, maar er zijn hele volksstammen die elke avond die kant op trekken om er te gaan stappen. Den Bosch moet het hebben van zijn kleine buurtkroegjes, en die zijn juist zo leuk O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128232164
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nope. Kun je wel naar Eindhoven, daar zit best veel.

Mij zul je er niet zien, maar er zijn hele volksstammen die elke avond die kant op trekken om er te gaan stappen. Den Bosch moet het hebben van zijn kleine buurtkroegjes, en die zijn juist zo leuk O+
hmm oke dan :o
pi_128232432
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nope. Kun je wel naar Eindhoven, daar zit best veel.

Mij zul je er niet zien, maar er zijn hele volksstammen die elke avond die kant op trekken om er te gaan stappen. Den Bosch moet het hebben van zijn kleine buurtkroegjes, en die zijn juist zo leuk O+
Eens. Ik hou sowieso meer van kroegen dan van clubs :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:40:43 #96
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128234116
Terminus is leuk inderdaad. Maar op momenten dat ik echt geen zin heb in Ierse volksmuziek, ga ik toch liever naar de Rode Pimpernel.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:42:15 #97
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128234157
En geen 'jij bent gay!' gebaren wil krijgen, wtf, dat vind ik nog steeds debiel. :')
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128234186
Gay gebaren. :')

  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:43:47 #99
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128234211
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
Gay gebaren. :')

[ afbeelding ]
Een of andere man vond mij gay of zo. Prima, maar dat je dan de halve avond gaat gebaren en zo, vind ik wel een beetje apart.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128234232
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Een of andere man vond mij gay of zo. Prima, maar dat je dan de halve avond gaat gebaren en zo, vind ik wel een beetje apart.
Dat is gewoon dom en hij verdient een muilpeer op zijn bakkus! :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')