abonnement Unibet Coolblue
pi_128042581
Ik heb dringend jullie advies nodig over het volgende; Hoe weet ik of deze jongen me leuk vindt en hoe kan ik hem inpakken.

Wij zijn beide lid van augustinus leiden(dit is een studentenvereniging). Ik raakte met hem in gesprek en het werd erg gezellig. Toen later sprak ik met een andere jongen en wilde ik terug gaan, was hij plotseling weg. Ik vroeg aan zijn vriend zijn nummer maar kreeg het niet. Paar weken later kwam ik hem tegen en zei hij dat hij nooit gezegd had dat hij me niet iets vond, wnt hij vond me juist erg knap en aantrekkelijk. Ben die nacht meteen blijven slapen en had t gezellig gehad. tot hij in de ochtend zijn nummer niet wilde geven en zei dat dat wel kwam want we hadden elkaar op hyves. Na vele berichtjes van mijn kant via hyves, te horen hebben gekregen van vriendin dat het beter was als het bij 1x bleef en dat hij aan iedereen vertelde wat er was gebeurd,had ik hem verwijderd. Paar weken later zag ik hem weer en toen zoenden we weer en zei hij dat ik me gevoel moest volgen, want ik was alweer met een andere jongen bezig. Hij wilde absoluut geen relatie met niemand en dat was waarom hij me op afstand hield. Sindsdien proberen we elkaar altijd beetje jaloers te maken, kijken elkaar aan en als we elkaar zien is het flink gezellig, maar waarom praat hij niet tegen me via hyves?? En nog erbij denkt iedereen dat hij homo is, wat mij soms aan het twijfelen maakt. Hoe zorg ik ervoor dat dit iets wordt
ladysamantha
pi_128042628
Je kunt er niet voor zorgen dat het iets wordt, je kunt hem wel vragen of hij ook meer in jou ziet dan alleen vriendschap. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_128042657
Hyves!?!?!
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:53:58 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128042675
Ik denk niet dat hij je echt geweldig vindt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_128042714
Je kan het aan hem vragen?
Bijvoorbeeld of ie zin heeft om een keertje wat te gaan drinken samen.
pi_128042793
Dit klinkt alsof hij je achter de hand houdt tot hij iets beters heeft. Ik kan er naast zitten, maar als hij niet eens je nummer wil geven terwijl je al bij hem geslapen en gezoend hebt....
pi_128042799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef Snaps93 het volgende:
Je kan het aan hem vragen?
Bijvoorbeeld of ie zin heeft om een keertje wat te gaan drinken samen.
_O_
Rustig aan.
pi_128042839
quote:
Ben die nacht meteen blijven slapen en had t gezellig gehad.
Even opheldering TS?
Jullie hebben geneukt?
Rustig aan.
pi_128042864
The fuck, waarom moet je iets van iemand die zo afstandelijk is? :')
Rustig aan.
pi_128042884
Hij wilde z'n nummer niet eens geven? :')

Gaat hem niet worden denk ik...
Nieuw is niet altijd beter.
pi_128042897
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk niet dat hij je echt geweldig vindt.
Wat deze wijze vrouw zegt ^O^
pi_128042935
Even opheldering TS?
Jullie hebben geneukt?

Jaa klopt. Geen flauw idee, misschien juist omdat hij zo onbereikbaar is. Verder spreek ik hem altijd en is het gezellig, maar als ik met andere jongens sta dan trekt ie me altijd of weg of gaat me jaloers maken met andere meiden en me aanstaren.. dus snap het niet zo goed
ladysamantha
pi_128042948
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:57 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Dit klinkt alsof hij je achter de hand houdt tot hij iets beters heeft. Ik kan er naast zitten, maar als hij niet eens je nummer wil geven terwijl je al bij hem geslapen en gezoend hebt....
Dit. Niets wat je schrijft wekt de indruk dat hij je leuk vindt.
Ik zou er echt geen energie meer in steken.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:01:55 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_128042952
Hij vindt je niet leuk...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_128042987
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:01 schreef ladysamantha het volgende:
Even opheldering TS?
Jullie hebben geneukt?

Jaa klopt. Geen flauw idee, misschien juist omdat hij zo onbereikbaar is. Verder spreek ik hem altijd en is het gezellig, maar als ik met andere jongens sta dan trekt ie me altijd of weg of gaat me jaloers maken met andere meiden en me aanstaren.. dus snap het niet zo goed
Valt niets aan te snappen. Hij houdt je wellicht graag achter de hand.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_128043055
Oke, dus gewoon negeren of verwijderen ?
ladysamantha
pi_128043083
Juist.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_128043138
je bent gewoon een neukertje nummer zoveel voor hem. :')

Vrouwen zucht.
pi_128043153
Ik vind het moeilijk omdat ik het vorige keer ookal gedaan had en hij toen helemaal beledigd was en boos was dat ik met iemand anders voor ze neus zoende.. Als ik het nu doe wil ik ook dat het absoluut niet meer goed komt. Is het niet juist dat ik teveel achter hem aanliep? Daarbij kwam er ook nog dat sinds ik werd uitgeroepen tot het 8e knapste meisje van augustinus, hij alleen maar nog vager begon te doen.
ladysamantha
pi_128043183
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:01 schreef ladysamantha het volgende:
Even opheldering TS?
Jullie hebben geneukt?

Jaa klopt. Geen flauw idee, misschien juist omdat hij zo onbereikbaar is. Verder spreek ik hem altijd en is het gezellig, maar als ik met andere jongens sta dan trekt ie me altijd of weg of gaat me jaloers maken met andere meiden en me aanstaren.. dus snap het niet zo goed
Maar wat vind je zo leuk aan hem dan? Ik snap er geen bal van eerlijk gezegd.
Rustig aan.
pi_128043201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:08 schreef ladysamantha het volgende:
Ik vind het moeilijk omdat ik het vorige keer ookal gedaan had en hij toen helemaal beledigd was en boos was dat ik met iemand anders voor ze neus zoende.. Als ik het nu doe wil ik ook dat het absoluut niet meer goed komt. Is het niet juist dat ik teveel achter hem aanliep? Daarbij kwam er ook nog dat sinds ik werd uitgeroepen tot het 8e knapste meisje van augustinus, hij alleen maar nog vager begon te doen.
FUCK DIE SHIT
Jezusmina _O-
Rustig aan.
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:10:30 #22
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_128043237
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:53 schreef ulq het volgende:
Hyves!?!?!
Ook mijn eerste gedacht :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_128043280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:08 schreef ladysamantha het volgende:
Ik vind het moeilijk omdat ik het vorige keer ookal gedaan had en hij toen helemaal beledigd was en boos was dat ik met iemand anders voor ze neus zoende..
Kom op zeg, je bent zijn bezit niet :')

quote:
Als ik het nu doe wil ik ook dat het absoluut niet meer goed komt. Is het niet juist dat ik teveel achter hem aanliep? Daarbij kwam er ook nog dat sinds ik werd uitgeroepen tot het 8e knapste meisje van augustinus, hij alleen maar nog vager begon te doen.
Het komt sowieso niet goed. Hij heeft geen interesse.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_128043317
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

FUCK DIE SHIT
Jezusmina _O-
_O-
pi_128043403
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:51 schreef ladysamantha het volgende:
Wij zijn beide lid van augustinus leiden(dit is een studentenvereniging)
Hier stopte ik met lezen. Antwoord is nee.
Je zit niet op een studentenvereniging om een relatie te beginnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')