abonnement Unibet Coolblue
pi_128032924


No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:


Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128032949
Duplan heeft alsnog voor 2 jaar bijgetekend.

quote:
20 juni 2013

Edouard Duplan speelt ook de komende twee jaar in Stadion Galgenwaard. FC Utrecht is met de Franse aanvaller een contract voor twee jaar overeengekomen. Zowel FC Utrecht als Edouard Duplan zijn blij met de nieuwe verbintenis.

Trots
“Wij zijn erg blij dat Edouard alsnog voor FC Utrecht heeft gekozen”, zegt Algemeen Directeur Wilco van Schaik, die na de laatste competitiewedstrijd van het seizoen op de middenstip nog afscheid nam van de 30-jarige Fransman. “Zijn aangekondigde vertrek was een verlies voor onze selectie. Dat Edouard op basis van zijn gevoel besluit om nog twee jaar bij ons te blijven, zegt iets over het mens Edouard Duplan en zijn hart voor onze club. Menigeen zou een keuze voor het geld hebben gemaakt, hij doet dit op basis van zijn gevoel dat hij nog niet klaar is in Utrecht. Dat komt niet vaak voor in het voetbal en daar mogen de club en vooral ook de supporters trots op zijn. Zij zijn tenslotte één van de redenen waarom hij niet wil vertrekken. Eigenlijk is dit dus onze eerste nieuwe aankoop!”

Gevoelsmens
Ook Edwin de Kruijff, Hoofd Scouting en Spelerszaken a.i., is verheugd dat Duplan voor FC Utrecht behouden blijft. “Juist voor dit jonge team is Edouard met zijn ervaring belangrijk. Het is een goede voetballer en een geweldig mens. Dat hij clubs in Frankrijk en in de Engelse Premier League heeft afgezegd voor FC Utrecht, zegt veel over zijn band met de club en het publiek. Het kenmerkt het gevoelsmens Duplan. Zeker met het vertrek van ervaren spelers, is het geweldig dat hij nog twee jaar bij ons blijft.”

Gevoel
“Mijn gevoel zei me dat het niet goed was om nu al bij FC Utrecht te vertrekken”, laat Edouard Duplan vanaf zijn vakantie in Griekenland weten. “Ik wilde eigenlijk een nieuwe uitdaging aangaan, maar mijn gevoel zegt me om hier te blijven. Het gaat goed met de club en ik heb het hier naar mijn zin. Bovendien spelen we dit jaar in de Europa League. Toen ik er nog eens over nadacht, heb ik besloten om te blijven. Ik kon naar ploegen in Frankrijk, Australië en Engeland, maar ik wil hier blijven en belangrijk zijn. Bovendien heeft mijn vriendin een interessante baan gekregen in Nederland. Dat hielp bij mijn keuze, maar mijn gevoel bij de club is de belangrijkste reden. Het publiek heeft mij de afgelopen jaren veel gegeven en ik wil dat niet missen. Ik heb erg veel zin om aan het nieuwe seizoen te beginnen. Ik kijk nu al uit naar het weerzien met de supporters op de Open Dag volgende week zondag.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128033361
Dat is nog eens goed nieuws! :)
pi_128034951
Ook Adam Sarota tekent voor 4 seizoenen bij vandaag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128035110
mooi nieuws allemaal. Hopelijk revalideerd Sarota goed en kan hij zijn niveau van vorig seizoen weer terug krijgen.
pi_128037541
quote:
Adam Sarota speelt ook de komende vier jaar in het shirt van FC Utrecht. De club is met de Australisch international overeengekomen om het huidige contract, dat tot 2015 liep, open te breken en te verlengen tot de zomer van 2017. Sarota revalideerde enige tijd in Australië van een knieblessure en werkt nu op Sportcomplex Zoudenbalch aan zijn herstel.

“Wij wilden Adam de rust geven om aan zijn herstel te kunnen werken”, zegt Algemeen Directeur Wilco van Schaik. “Door nu al het contract te verlengen, kan hij zich volledig richten op zijn revalidatie. Het vastleggen van een basisspeler als Sarota is een sportieve investering van de club. Met zijn mentaliteit en voetbalkwaliteiten past hij goed bij de club. Bovendien is hij één van onze internationals en daar zijn we trots op.”

Edwin de Kruijff, Hoofd Scouting en Spelerszaken a.i., spreekt over een speler met een meerwaarde voor het team. “In zijn derde seizoen bij FC Utrecht heeft Adam de verwachtingen ingelost. Het is spijtig dat hij juist toen geblesseerd raakte. Wij zijn zeer tevreden over zijn ontwikkeling en zijn overtuigd van zijn potentie. Met zijn fijne baltechniek, zijn tomeloze loopvermogen en goede spelinzicht heeft hij meerwaarde voor het elftal”, licht De Kruijff toe.

“Ik ben heel blij dat FC Utrecht zich tevreden heeft getoond over mijn ontwikkeling en inbreng in het team”, zegt Sarota over zijn nieuwe verbintenis. “Mijn blessure kwam voor mij wel op een heel erg ongelukkig moment. Daarom ben ik extra blij dat de club mij een nieuw contract aanbiedt. Ik ben dolblij met de waardering en het vertrouwen om nog vier jaar hier te kunnen spelen. Ik wil zo snel mogelijk weer belangrijk zijn voor FC Utrecht en daarna hoop ik natuurlijk ook weer in beeld te komen bij het Australisch elftal, dat zich heeft geplaatst voor het WK 2014 in Brazilië.”

Naar verwachting kan Sarota na zijn volledige revalidatie in de tweede helft van competitie weer worden ingezet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128071552
Supergoed nieuws allemaal! Ben echt blij dat Duplan alsnog voor Utrecht heeft gekozen. Zeker een van mijn favoriete ! ^O^
pi_128074320
inderdaad goed nieuws!
pi_128184091
Foeke Booy trainer van Go Ahead Eagles; ineens is de openingswedstrijd veel interessanter! :D
pi_128187752
Vanmiddag 13:00uur loting Europa League: zitten toch best nog aardige namen tussen, maar wij zullen toch wel geplaatst zijn (?) en die wel ontlopen.
pi_128188048
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef wortel1981 het volgende:
Vanmiddag 13:00uur loting Europa League: zitten toch best nog aardige namen tussen, maar wij zullen toch wel geplaatst zijn (?) en die wel ontlopen.
Ja, wij zijn geplaatst.

UEFA Europa League second qualifying round,

9 FC Utrecht (NED) 13.945
pi_128188417
2e en 3e kwalificatieronde geplaatst idd.

En met wat geluk kunnen we zelfs in de playoff geplaatst zijn, maar dan moeten wat ''grootmachten'' uitgeschakeld worden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128189612
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
2e en 3e kwalificatieronde geplaatst idd.

En met wat geluk kunnen we zelfs in de playoff geplaatst zijn, maar dan moeten wat ''grootmachten'' uitgeschakeld worden.
Hoe zit dit dan precies? Want ik vind het zo onduidelijk hoe dit in elkaar zit :?
pi_128189660
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:53 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Hoe zit dit dan precies? Want ik vind het zo onduidelijk hoe dit in elkaar zit :?
www.uefa.com

:P

Over iets langer dan anderhalf uur is de loting voor de 2e kwalificatieronde iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128191507
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:53 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Hoe zit dit dan precies? Want ik vind het zo onduidelijk hoe dit in elkaar zit :?
wiki:
quote:
In the draws for each round, teams are seeded based on their UEFA club coefficients at the beginning of the season, with the teams divided into seeded and unseeded pots. A seeded team is drawn against an unseeded team, with the order of legs in each tie decided randomly. Due to the limited time between matches, the draws for the second and third qualifying rounds take place before the results of the previous round are known. The seeding for these draws (or in any cases where the results of a tie in the previous round are not known at the time of draw) is carried out under the assumption that the team with the higher coefficient of an undecided tie advances to this round, which means if the team with the lower coefficient is to advance, it simply takes the seeding of its defeated opponent. Prior to the draws, UEFA may form "groups" in accordance with the principles set by the Club Competitions Committee, but they are purely for convenience of the draw and for ensuring that teams from the same association are not drawn against each other, and do not resemble any real groupings in the sense of the competition.[1]
pi_128192032
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Asphias het volgende:

[..]

wiki:

[..]

Thx! Nog 35 minuutjes! :s)
pi_128192772
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Thx! Nog 35 minuutjes! :s)
Leuk.

Dan mag Utrecht tegen gejattefic uit kroatie :)
pi_128194233
Nou, dat wordt dus de winnaar van KF Laçi (ALB) v FC Differdange 03 (LUX)...

Differdange dan maar hopen?
pi_128194234
tegen KF laci of Differdange 03
4e uit, 11e thuis

pittig :7
pi_128194416
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:46 schreef Asphias het volgende:
tegen KF laci of Differdange 03
4e uit, 11e thuis

pittig :7
Nah, 18e uit, 25e thuis.

4e en 11e is eerste ronde. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128194557
oeps, keek ff scheef.

en nu maar hopen dat onze spelers niet helemaal naar albanie hoeven te reizen lijkt me...
pi_128194908
Och, paar jaar terug ging dat ook prima. :P

(al werd het daar 1-1...)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128195599
Hopen op Differdange en hopen dat de kaartjes niet al te snel weg zijn. Zal wel hard gaan denk ik
pi_128230769
quote:
FC Utrecht heeft de verbintenissen met middenvelder Elroy Pappot (20) en linksback Kenny Teijsse (20) opengebroken. Beiden hadden nog een contract tot 2014. Met de jeugdige spelers is een contract voor twee jaar met een optie voor een derde jaar overeengekomen. De twee jeugdspelers stromen dit jaar vanuit de beloften definitief door naar de A-selectie van FC Utrecht.

Mentaliteit
“We zijn trots dat we opnieuw twee exponenten van de FC Utrecht Academie, de jeugdopleiding van FC Utrecht, voor meerdere jaren kunnen vastleggen”, zegt Algemeen Directeur Wilco van Schaik. “Het past in het beleid van de club om in onze selectie naast de kern van ervaren spelers jaarlijks een aantal eigen opgeleide spelers met kwaliteiten in te laten stromen. Op die manier kunnen de jonge voetballers zich sneller ontwikkelen, wat het bestaansrecht van de jeugdopleiding bewijst. Onze jeugdspelers moeten een kans krijgen op het hoogste niveau, want daar leiden we hen tenslotte voor op. Elroy Pappot en Kenny Teijsse zijn bovendien frisse jongens met de mentaliteit en inzet die het Utrechtse publiek graag ziet.”

Ontwikkeld
“Voor beide spelers geldt dat zij zich afgelopen jaar goed hebben ontwikkeld”, meent Edwin de Kruijff, Hoofd Scouting en Spelerszaken a.i. “Kenny heeft het afgelopen half jaar stappen gemaakt tijdens zijn verhuurperiode bij eerstedivisionist FC Oss. Met zijn aanstekelijk enthousiasme, inzet en werklust is hij een echte FC Utrecht-speler. Bij de A-selectie moet hij zich komend seizoen verder ontwikkelen.” Dat geldt ook voor Elroy Pappot vindt De Kruijff. De middenvelder maakte afgelopen jaar zijn debuut in het eerste elftal. “Hij hield zich goed staande tussen de ervaren eredivisiespelers. Elroy was in de uitwedstrijd bij FC Zwolle zelfs basisspeler en bekroonde dat met een treffer. Zijn ontwikkeling en goede spel bij de beloften laat zien dat er potentie in zijn spel zit. Hij heeft veel loopvermogen en diepgang. In het systeem dat FC Utrecht speelt, kan hij op ‘10’ spelen of in de rol van één van de twee aanvaller”, zegt De Kruijff.

Prachtig
Beide spelers zijn verheugd met hun nieuwe contract. “Ik heb de hele jeugdopleiding doorlopen. Ik ben begonnen bij de D-tjes en nu kom ik bij de A-selectie terecht. Dat is toch prachtig”, zegt Elroy Pappot, die aan zijn negende seizoen bij FC Utrecht is begonnen. “Nu moet ik mij verder gaan ontwikkelen en zorgen dat ik een vaste waarde wordt in het eerste elftal. Dat is mijn doel.” Dat geldt ook voor Kenny Teijsse, die het afgelopen half jaar in de Jupiler League ervaring opdeed. “Ik ben door iedere week te spelen beter en sterker geworden”, vertelt de linksback. “Ik ben heel blij om nu een contract te kunnen tekenen en een plek bij de A-selectie te krijgen. Ik ga nu mijn vijfde seizoen in bij FC Utrecht en ik voel me hier erg thuis. Ik wil me graag gaan bewijzen op het hoogste niveau."
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128269085
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:19 schreef koningmakreel het volgende:
Hopen op Differdange en hopen dat de kaartjes niet al te snel weg zijn. Zal wel hard gaan denk ik
Het vervelende is dat ze maar 2400 plekken in hun stadion hebben... dus dat gaat nog lastig worden.
pi_128269231
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:01 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Het vervelende is dat ze maar 2400 plekken in hun stadion hebben... dus dat gaat nog lastig worden.
Er zijn meerdere opties voor stadions daar.

Maar eerst eens zien wie de tegenstander wordt. ;)
Door de uitsluiting van Turkse clubs zijn we op dit moment zelfs geplaatst in de 4e voorronde, hopelijk halen we die!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128269242
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:01 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Het vervelende is dat ze maar 2400 plekken in hun stadion hebben... dus dat gaat nog lastig worden.
Ik vraag me af of dit stadion aan de eisen van de UEFA voldoet. Als dit niet het geval is, moet die wedstrijd ergens anders gespeeld worden. Zal niet de eerste keer zijn :p
pi_128270644
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:08 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dit stadion aan de eisen van de UEFA voldoet. Als dit niet het geval is, moet die wedstrijd ergens anders gespeeld worden. Zal niet de eerste keer zijn :p
inderdaad, vorig jaar speelde ze tegen gent en werd het in een ander stadion gespeeld en daar passen 5400 man in :)

quote:
Voorbeschouwing FC Differdange 03 - KAA Gent
Donderdagavond start KAA Gent aan een nieuw Europees avontuur. In de tweede voorronde van de Europa League trekken onze Buffalo's naar Luxemburg om er FC Differdange 03 partij te geven in de heenwedstrijd. De partij wordt niet in Differdange gespeeld, maar wel in het Stade de la Frontière in Esch-sur-Alzette, waar de aftrap gegeven wordt om 18u30. De terugwedstrijd is op donderdag 26/07 in het Ottenstadion (aftrap 19u30).
pi_128271877
Grappig, ik zat even te kijken op deze site:

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2013.html

Naar coëfficiënten, maar daar hebben ze al uitgerekend in welke pot je zou komen als Utrecht doorgaat naar de groepsfase. Geen idee hoe betrouwbaar dat is, maar het is sowieso een fijne site voor statistieken die ik al jaren gebruik.Helaas geen Swansea...
pi_128271947
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:53 schreef zatoichi het volgende:
Grappig, ik zat even te kijken op deze site:

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2013.html

Naar coëfficiënten, maar daar hebben ze al uitgerekend in welke pot je zou komen als Utrecht doorgaat naar de groepsfase. Geen idee hoe betrouwbaar dat is, maar het is sowieso een fijne site voor statistieken die ik al jaren gebruik.Helaas geen Swansea...
Door de schorsing van Fenerbahçe worden we daar nu weergegeven in pot 4 uiteindelijk. Anders waren we op papier ongeplaatst in de 4e voorronde (mits het team met de hoogste coëfficient elke keer wint, zoals daar vanuit gegaan wordt).
Als er teams met een hogere coëfficient uitgaat schuift dit nog allemaal op. En aangezien dit om 2 teams gaat zie ik Swansea nog wel als mogelijkheid als de Europa League gehaald wordt.
Maar in de 4e voorronde zitten lastige tegenstanders.
pi_128271971
Ja we moeten het maar halen inderdaad, maar vond het wel grappig dat het al zo ver doorberekent kon worden.
pi_128272044
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:57 schreef zatoichi het volgende:
Ja we moeten het maar halen inderdaad, maar vond het wel grappig dat het al zo ver doorberekent kon worden.
Overigens ervan uitgaande dat elk team met een hogere rating doorgaat zijn de mogelijk tegenstanders in ronde 4 dan:

Maccabi Haifa
Rapid Wien
FC Nordsjælland
Metalurg Donetsk
Levski Sofia

en waarschijnlijk Estoril Praia (als de laagste pot net als vorig jaar 12 teams heeft).


Gebaseerd op valse aanname

[ Bericht 3% gewijzigd door OmniRocket op 26-06-2013 11:11:04 ]
pi_128272107
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:59 schreef OmniRocket het volgende:

FC Nordsjælland

^O^

Daar wonen gewoon vrienden van me; excellent! Wedstrijdje kijken, goedkoop overnachten en ook nog aan sociale verplichtingen voldoen :+
pi_128272158
[quote]0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:59 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Overigens ervan uitgaande dat elk team met een hogere rating doorgaat zijn de mogelijk tegenstanders in ronde 4 dan:

Maccabi Haifa
Rapid Wien
FC Nordsjælland
Metalurg Donetsk
Levski Sofia

en waarschijnlijk Estoril Praia (als de laagste pot net als vorig jaar 12 teams heeft).
[/quote]

En in de 3e ronde zijn dat dan:

FK Jablonec
FK Ventspils *
Tromsø IL *
FK Aktobe *
Dinamo Minsk *
St. Patrick's Athletic *

Maar goed, dat is dus als ALTIJD het team met de hogere coëfficient doorgaat.
En dat gaat natuurlijk niet gebeuren , dus dan verschuift dit hele verhaal direct.

Als dat gebeurd dan hebben de nieuwe mogelijk tegenstanders een LAGERE coëfficient en zouden op papier dus makkelijker moeten zijn.

Maar goed, Utrecht won ook van Celtic :)


Gebaseerd op valse aanname

[ Bericht 8% gewijzigd door OmniRocket op 26-06-2013 11:10:49 ]
pi_128272319
hmm volgens mij heb ik een valse aanname gedaan hoe de potten worden ingedeeld :P.

Inderdaad... was er van uit gegaan dat de potten worden ingedeeld met 5 hoogst geplaatste tegen 5 laagst niet geplaatste. Maar blijkbaar is dit niet hoe het gaat.

Maar goed , Utrecht is iig wel geplaatst in de 4e voorronde als dat bereikt wordt!
pi_128272462
Nou ja wie weet liggen we er tegen differdange wel uit :P
pi_128272502
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja wie weet liggen we er tegen differdange wel uit :P
Of Laci natuurlijk.

Maar er direct uitvliegen zou wel heel sneu zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128272507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja wie weet liggen we er tegen differdange wel uit :P
precies :P , hopelijk halen ze de 4e ronde en moeten ze dan tegen een team uit Hongarije.
pi_128272530
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Of Laci natuurlijk.

Maar er direct uitvliegen zou wel heel sneu zijn.
Dan is er veel werk aan de winkel voor komend seizoen. Want dan wordt het vechten tegen degradatie
pi_128272663
Je kunt vanaf vandaag je eigen plek al terugkopen trouwens voor de thuiswedstrijd op 25 juli, voor 5 euro.

Dit kan tot 3 juli.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128273050
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:15 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Dan is er veel werk aan de winkel voor komend seizoen. Want dan wordt het vechten tegen degradatie
Ik mag hopen dat dit sarcastisch is of ben jij ook zo'n zeikerd die ieder seizoen weer zegt dat ze spelen tegen degradatie :O
pi_128273686
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:30 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat dit sarcastisch is of ben jij ook zo'n zeikerd die ieder seizoen weer zegt dat ze spelen tegen degradatie :O
Nou als je verliest van een op papier zo'n slechte tegenstander dan is dat niet geheel onterecht. En ik ga liever van elke keer een slecht seizoen uit, dan is er meer te genieten van alle winstpartijen :P.

Ook gaan er weer aardig wat spelers weg, dus het is maar de vraag hoe het volgend seizoen loopt. Maar degradatie ga ik nu niet echt van uit :P.
pi_128273723
Je kunt er iig beter niet vanuit gaan dat we afgelopen seizoen gaan evenaren of zelfs verbeteren. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128273781
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kunt er iig beter niet vanuit gaan dat we afgelopen seizoen gaan evenaren of zelfs verbeteren. :P
Wel hopen natuurlijk :D
pi_128275102
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Wel hopen natuurlijk :D
Ik hoop ieder jaar weer op een kampioenschap.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128279018
En dit jaar op de uefacup
pi_128279029
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:02 schreef zatoichi het volgende:
En dit jaar op de uefacup
Durf te dromen!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128279089
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kunt er iig beter niet vanuit gaan dat we afgelopen seizoen gaan evenaren of zelfs verbeteren. :P
Dit sowieso en dit doe ik ook zeker niet. Maar ik word gewoon moe van al die negatievelingen ieder jaar. Elke keer weer dat gezeik dat ze sowieso in het rechter rijtje eindigen en moeten strijden tegen degradatie.
pi_128279107
Owja, we worden kampioen aankomend jaar! *O*
pi_128279238
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:04 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Dit sowieso en dit doe ik ook zeker niet. Maar ik word gewoon moe van al die negatievelingen ieder jaar. Elke keer weer dat gezeik dat ze sowieso in het rechter rijtje eindigen en moeten strijden tegen degradatie.
Tsja dat soort figuren hou je toch altijd, lekker laten lullen.

Aan de andere kant heb je ook figuren die na zo’n seizoen als de vorige nu roepen dat we moeten ‘’doorpakken’’ en allerlei dure spelers moeten kopen zodat we in Europa kunnen slagen of ons definitief in de top-5 kunnen nestelen, ook dat gaat nergens over natuurlijk. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128279422
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsja dat soort figuren hou je toch altijd, lekker laten lullen.

Aan de andere kant heb je ook figuren die na zo’n seizoen als de vorige nu roepen dat we moeten ‘’doorpakken’’ en allerlei dure spelers moeten kopen zodat we in Europa kunnen slagen of ons definitief in de top-5 kunnen nestelen, ook dat gaat nergens over natuurlijk. :P
100% eens :P
pi_128321425
quote:
Roda JC Kerkrade contracteert Anouar Kali

Roda JC Kerkrade neemt Anouar Kali transfervrij over van FC Utrecht. De 22- jarige middenvelder tekent in Kerkrade een contract voor drie jaar.

Anouar Kali speelde vier jaar in de jeugdopleiding van Ajax, voordat hij via Elinkwijk in de jeugd van FC Utrecht terecht kwam. Bij de Domstedelingen maakte hij in april 2011 zijn debuut in het eerste elftal, waar hij tot het afgelopen seizoen basisspeler was. In totaal speelde Kali 49 officiële duels in het shirt van FC Utrecht, waarin hij tweemaal wist te scoren.

Algemeen Directeur Marcel van den Bunder over de kersverse aanwinst: ‘Een speler van het kaliber Kali is een absolute aanwinst voor Roda JC Kerkrade. Wij zijn dan ook ontzettend blij en trots dat hij, ondanks de interesse van vele clubs uit binnen- en buitenland, voor ons heeft gekozen. Ik denk dat de komst van Anouar aangeeft dat spelers vertrouwen hebben in het toekomstbeeld van onze club.’

Anouar Kali zal naar alle waarschijnlijkheid aanstaande maandag gepresenteerd worden.
_O-
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:21:10 #53
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_128321499
Dat was niet wat hij zelf voor ogen had. _O-
pi_128321518
Hand overspeeld, simpel zat.

Had gewoon voor een normaal salaris hier moeten blijven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128321535
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Hand overspeeld, simpel zat.

Had gewoon voor een normaal salaris hier moeten blijven.
Utrecht wilde hem toch niet meer?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_128321559
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:22 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Utrecht wilde hem toch niet meer?
Jawel, totdat ie een buitensporig salaris eiste.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128321622
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jawel, totdat ie een buitensporig salaris eiste.
Hoeveel geeft die Roda dan? :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_128321808
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:24 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hoeveel geeft die Roda dan? :')
Dat zal neem ik aan een stuk minder zijn dan dat ie bij ons wilde.
Toen dacht ie nog dat topclubs m wilden hebben. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128322256
Hahaha heerlijk voor Kali.
Ach hij speelt wel elk jaar voor de playoffs...........alleen niet degene die hij gehoopt had denk ik. :P
pi_128322432
hahaha... mijn dag is weer goed. Ik gun hem dit echt die nietsnut _O-
pi_128325204
Kali houdt van limburgse vlaaien heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen..

_O-
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_128325330
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef Matip het volgende:
Kali houdt van limburgse vlaaien heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen..

_O-
_O-
pi_128326020
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zal neem ik aan een stuk minder zijn dan dat ie bij ons wilde.
Toen dacht ie nog dat topclubs m wilden hebben. ;)
Of Utrecht heeft daadwerkelijk lage salarissen. Anders zou een financieel ongezonde club als NAC niet nog bijna Duplan hebben gestrikt
pi_128326198
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:16 schreef Adames het volgende:

[..]

Of Utrecht heeft daadwerkelijk lage salarissen. Anders zou een financieel ongezonde club als NAC niet nog bijna Duplan hebben gestrikt
Waarom denk je dat Duplan alsnog heeft bijgetekend dan?

omdat ADO en NAC m nog minder boden dan Utrecht in 1e instantie....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:58:41 #65
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_128334150
Haha geweldig dit! Echt verdiende loon, hij zal goed spijt hebben.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_128338609
Mijn voorspelling: voor de winterstop tribunemateriaal :')
pi_128338835
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Mijn voorspelling: voor de winterstop tribunemateriaal :')
Welnee hij wordt redelijk succesvol, hotshot van Roda, gaat naast zijn schoenen lopen en speelt het jaar erna bij Volendam.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 juni 2013 @ 08:01:15 #68
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_128350386


[ Bericht 100% gewijzigd door Paul op 28-06-2013 08:01:23 ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_128351165
De opleidingsvergoeding die we ontvangen voor Kali is 100.000 euro. In het geval van Anderlecht was dat 450.000 euro geweest. Toch jammer.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_128352026
pi_128364966
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 09:55 schreef zolderraam het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe wat een faal figuur ook :')
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:33:15 #72
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_128367375
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 09:55 schreef zolderraam het volgende:
[ afbeelding ]
W000T
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 1 juli 2013 @ 07:00:12 #73
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_128448422
Kees luijckx op proef....ben niet kapot van deze speler
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_128449127
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:00 schreef Lesnar het volgende:
Kees luijckx op proef....ben niet kapot van deze speler
Ik ook niet, wordt toch pas serieus zodra Mike vertrekt. Sowieso hopen dat hij blijft
pi_128488698
Mike mag met Ajax gaan onderhandelen. Volgens Wilco van Schaik liggen vraag en aanbod erg dicht bij elkaar, en komen de clubs er wel uit.

Ik hoop toch zeker wel op een miljoen of 4.
pi_128492602
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 08:21 schreef Wopper1 het volgende:
Mike mag met Ajax gaan onderhandelen. Volgens Wilco van Schaik liggen vraag en aanbod erg dicht bij elkaar, en komen de clubs er wel uit.

Ik hoop toch zeker wel op een miljoen of 4.
Minstens, en een doorverkoopclausule
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:43:36 #77
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_128509794
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 08:21 schreef Wopper1 het volgende:
clubs er wel uit.

Ik hoop toch zeker wel op een miljoen of 4.
Ajax shopt tegenwoordig met een lege knip, dus ik denk 2,5 mio
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:17:44 #78
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_128538107
ai. das wel balen::

Dave Bulthuis heeft in de gewonnen oefenwedstrijd tegen het regioteam de Meern (0 – 12) een forse blessure opgelopen. Bulthuis moest al na tien minuten gewisseld worden door problemen met zijn hamstring.

Na eerste onderzoek door de clubarts van FC Utrecht lijkt het sterk op een spierscheuring. Op dit moment is het door de zwelling onduidelijk hoe ernstig het is.

Komende vrijdag zal uit een scan moeten blijken hoe lang Bulthuis uitgeschakeld is. Naar verwachting zal het herstel zes weken duren en is de kans groot dat hij beide Europese wedstrijden mist. (bron: fcutrecht.net)
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_128538241
Als vd Hoorn vertrekt en je kunt Luijckx en een spits ervan halen dan zou ik dat denk ik wel prima vinden.

Mits er nog een spits gehaald wordt als Mulenga vertrekt natuurlijk...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128571919
quote:
‘FC Utrecht wil Ajax-spits Hoesen huren’

FC Utrecht heeft bij Ajax geïnformeerd naar spits Danny Hoesen. Dat schrijft AD Sportwereld vandaag.

Ajax wil de spits naar verluidt niet laten gaan. Hij komt voor in de plannen van trainer Frank de Boer. In Amsterdam moet hij de concurrentie aangaan met Kolbeinn Sigthórsson.

Naast FC Utrecht zouden ook RKC Waalwijk en Roda JC bij Ajax hebben geïnformeerd of ze Hoesen voor een jaar kunnen huren. De 22-jarige aanvaller werd door Ajax vorig jaar overgenomen van Fulham
pi_128595634
Differdange met 0-1 gewonnen, een stap richting Luxemburg!
pi_128617097
vd Hoorn definitief weg

quote:
FC Utrecht heeft Mike van der Hoorn verkocht aan landskampioen Ajax. De 20-jarige verdediger, een exponent uit de FC Utrecht Academie, tekent onder voorbehoud van medische keuring en administratieve voorwaarden in Amsterdam een contract voor vier seizoenen.

Mike van der Hoorn maakte het voorbije seizoen een stormachtige ontwikkeling door bij FC Utrecht. Dit heeft ertoe geleid dat de verdediger een transfer heeft verdiend. “Mike heeft zich dermate goed ontwikkeld dat de interesse in hem met de week toenam”, zegt Manager Spelerszaken en Scouting Edwin de Kruijff. “We hebben intern de potentie van Mike op waarde geschat door hem ruim een jaar geleden voor langere tijd vast te leggen. De ontwikkeling die hij in zijn eerste jaar van dit contract heeft doorgemaakt, levert hem nu al een transfer op naar een grote club. Mike gaf te kennen graag naar Ajax te gaan om een stap te maken, op het moment dat de clubs er uit zouden komen. Dit is nu het geval. Het is Mike gegund. Hij is een voorbeeld voor vele jonge spelers, vastberaden en onverstoorbaar op weg naar zijn doel.”

“Wij zijn ons bewust van onze status als opleidingsclub”, zegt Algemeen Directeur Wilco van Schaik. “We weten dan ook dat er een moment komt waarop wij jongens moeten laten gaan. Dat is inherent aan een club als FC Utrecht. Ajax schatte de potentie van Mike op hetzelfde hoge niveau in als wij. Vandaar dat we tot een deal zijn gekomen waar wij als club ook zakelijk erg blij mee zijn. Het is nu aan ons om een passende opvolger te vinden die de positie van Mike kan gaan invullen. Wij zijn hier op voorbereid, dus ik heb hier alle vertrouwen in.”

Hoofdpersoon Mike van der Hoorn kiest bewust voor een overgang naar Ajax, maar benadrukt zijn gevoel voor FC Utrecht. “Ik besef dat ik alles dat ik tot op dit moment als voetballer heb mogen meemaken, te danken heb aan FC Utrecht”, brengt Van der Hoorn zijn gevoel onder woorden. “FC Utrecht heeft mij opgeleid en gebracht tot waar ik nu ben. Ik heb hier mogen debuteren en een geweldig mooi seizoen mogen meemaken. Ik heb hier een ongelooflijk mooie tijd gehad. FC Utrecht is een familieclub waar ik mij altijd enorm prettig heb gevoeld. Ajax is voor mij een nieuwe uitdaging en een nieuwe ervaring. Ik heb veel zin om bij Ajax aan de slag te gaan, maar ik zal mijn tijd in Utrecht nooit vergeten.”

FC Utrecht buigt zich de komende tijd over een opvolger van Mike van der Hoorn.
http://www.fcutrecht.net/nieuws/4331
pi_128617528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef OmniRocket het volgende:
vd Hoorn definitief weg

[..]

http://www.fcutrecht.net/nieuws/4331
Helaas, hopen dat ze er een mooie deal van hebben kunnen maken...
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:09:37 #84
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_128618032
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:55 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Helaas, hopen dat ze er een mooie deal van hebben kunnen maken...
4 miljoen
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:39:26 #85
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_128626167
Luijckx zal wel de logische vervanger worden, transfervrij en ervaren.
Vind m voetballend ook beter dan vd Hoorn.

Wel moet de club imo van dit geld nu al een extra spits halen, of Mulenga nou gaat of niet.
Vertrekt hij ook, dan nog een 2e spits dus.

Anders heb je slechte zaken gedaan imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128628559
Half Utreg zal het er wel niet mee eens zijn, maar ik vind het een mooie stap voor Mike. Hij gaat simpelweg naar de beste club van Nederland (ik krijg het amper mijn toetsenbord uit. Niet mijn mening!), want 3 maal kampioen. Vind het niet leuk, maar kan het goed begrijpen uit sportief en financieel oogpunt.

Had liever gezien dat hij naar fyenoord of buitenland ging, maar ik heb er niks over te zeggen ;)
  vrijdag 5 juli 2013 @ 20:03:16 #87
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_128632457
FCU kan geld goed gebruiken, beleid om schoon schip te maken wordt consequent uitgevoerd en dat is voorheen wel eens anders geweest.

Luickx, zie ik echt als 2 stappen terug in vergelijking met van de Hoorn, maar is transfervrij dus blijft de portemonnee dicht.

Hoe is het met Badjeck eigenlijk? Blijft wat stil rondom hem. Ook in verband met zoektocht naar nieuwe spitsen
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  vrijdag 5 juli 2013 @ 20:06:30 #88
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_128632564
Ik had vd Hoorn overigens liever bij PSV gezien. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat hij daar beter tot zijn recht komt.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  vrijdag 5 juli 2013 @ 20:42:32 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128634206
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Luijckx zal wel de logische vervanger worden, transfervrij en ervaren.
Vind m voetballend ook beter dan vd Hoorn.

Dan kan v/d Hoorn er weinig van
pi_128634953
vdBergRene twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 18:35:54 #luycks wordt niet de opvolger van mike #vdhoorn bij #FCUtrecht. Hij maakt geen deel meer uit van de groep. reageer retweet
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:09:28 #91
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_128635552
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:56 schreef Utca het volgende:
vdBergRene twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 18:35:54 #luycks wordt niet de opvolger van mike #vdhoorn bij #FCUtrecht. Hij maakt geen deel meer uit van de groep. reageer retweet
Ben benieuwd waar FCU nu mee gaat komen.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_128635559
Toch wel opvallend! Benieuwd wie ze uit de hoge hoed toveren.
pi_128635772
Voor hoeveel is Mike van de hand gedaan? Ik las op Utregforum volgens mij 3,7 miljoen maar kan nergens een bevestiging vinden. Zou wel een prima prijs zijn m.i. :Y
pi_128654566
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef Utca het volgende:
Voor hoeveel is Mike van de hand gedaan? Ik las op Utregforum volgens mij 3,7 miljoen maar kan nergens een bevestiging vinden. Zou wel een prima prijs zijn m.i. :Y
Het wordt nergens bevestigd maar wel het meest genoemd ja. (3,8)

En aangezien Luijckx dus blijkbaar is afgetest ben ik erg benieuwd waarmee ze nu komen.
Zal wel een buitenlander worden denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128678213
Timothy Derijck?

Lijkt mij een prima verdediger voor ons.
  zondag 7 juli 2013 @ 11:46:51 #96
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_128680217
Valt nu wel te begrijpen waarom de Wouters al die jongelingen aan het eind van het seizoen liet invallen.
Zal mij niks verbazen als ze de jeugd ervoor in de plaats zetten ipv aankopen doen.

Maar goed 4 basisspelers weg, waarvan 2 gratis.
Kali, Wuytens, Asare, Van Der Hoorn.

Als we geen aankopen doen dan komt de selectie er waarschijnlijk zo uit te zien:

Mulenga ------------------------------------------------------------------------------------------------ De Kogel/Van Der Gun

--------------------------------------------------------------Toornstra-------------------------------------------------------------------
Oar---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Zullo
--------------------------------------------------------------Martenson----------------------------------------------------------------

Bulthuis-----------------------------Markiet---------------------------------Heerings------------------Van Der Maarel

---------------------------------------------------------------De Ruiter------------------------------------------------------------------

Komen we rond de 7de/8ste plaats ermee naar mijn mening en komen we misschien verder dan de groepsfase van de EL.

Het middenveld is qua snelheid/techniek wel goed zo, en met Toornstra en Martenson hebben we ook nog het fysieke erbij.
Daarnaast hebben we 3 goede invallers.

Aanval is met Mulenga op links helemaal prima, op rechts is het een twijfelgeval.
Wie zet je erin? De Kogel of Van Der Gun, beide twijfelgevallen.
Verder zijn er naast die 2 ook geen volwaardige wisselspelers of je wilt Oar of Duplan er in de plaats ervoor zetten wat ook best kan maar beide zijn geen aanvallers!

Ik ben ervoor om nog een spits/aanvaller erbij te halen en als Mulenga vertrekt maar liefst 2!
Of Van Velzen van Manchester United moet gaan bevallen wat ik echt hoop.

Het doel met Ruiter _O_ hoef ik niks over te zeggen.

Dan heb je de zwakste punt van het elftal, de verdediging.
De backs zijn prima maar de 2 centrale verdedigers niet, Heerings mist de ervaring en kracht en Markiet kan het niveau niet aan en is te oud.

Haal je geen 2 centrumverdedigers volgend seizoen die goed zijn dan heb je volgend seizoen een lek mandje.

Ik zie graag een reactie op mijn post en aan wie denken jullie als volwaardige opvolgers van Van Der Hoorn en Wuytens?
  zondag 7 juli 2013 @ 13:11:59 #97
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_128682930
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 09:43 schreef Wopper1 het volgende:
Timothy Derijck?

Lijkt mij een prima verdediger voor ons.
Die verdient bij PSV zeker 6-8 ton.

quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 11:46 schreef wickedmen het volgende:
Ik zie graag een reactie op mijn post en aan wie denken jullie als volwaardige opvolgers van Van Der Hoorn en Wuytens?
Heerings lijkt mij een prima vervanger van Wuytens, maar naast hem moet wel een nieuwe man komen, verder voorin eigenlijk 2 versterkingen als Mulenga vertrekt maar ik ben bang dat het bij een spits en centrale verdediger gaat blijven uiteindelijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128697398
Voor hetzelfde geld komt er weer een verassing als vd Hoorn vanuit de jeugd, ik maak me er niet zo druk om. Mijn gevoel zegt dat Wouters en van Seumeren het prima kunnen vinden en op 1 lijn zitten. Als er een aankoop nodig is wordt die gedaan, daar ben ik zeker van.

Derijck mogen ze van mij houden, heb je niks aan.
  maandag 8 juli 2013 @ 08:27:54 #99
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_128710946
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:36 schreef Tha_Duck het volgende:
Derijck mogen ze van mij houden, heb je niks aan.
Utrecht heeft zich gemeld voor m aldus het AD vandaag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128718885
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 08:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Utrecht heeft zich gemeld voor m aldus het AD vandaag.
2 jaar geleden wilde hij al niet omdat hij meer wilde verdienen, zie het niet gebeuren dat hij komt.
Al zou het zeker wel een versterking zijn voor ons.
  maandag 8 juli 2013 @ 13:34:25 #101
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_128718988
Ik zie het allemaal vanzelf wel, snap alleen niet zo waarom je een complete scouting e.d. hebt als dit soort namen echt degenen zijn op wie we onze pijlen richten...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 8 juli 2013 @ 13:50:46 #102
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_128719547
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:31 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

2 jaar geleden wilde hij al niet omdat hij meer wilde verdienen, zie het niet gebeuren dat hij komt.
Al zou het zeker wel een versterking zijn voor ons.
Het was vooral dat Ado toen teveel vroeg voor hem dat hij niet kwam.
  maandag 8 juli 2013 @ 13:54:55 #103
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_128719689
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:50 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Het was vooral dat Ado toen teveel vroeg voor hem dat hij niet kwam.
Nope, Derijck kon toen weg voor 750k door een clausule in zijn contract.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:50:55 #104
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_128727267
Knip
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:51:40 #105
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128777482
Differdange uit Luxemburg wordt het dus voor jullie, mooie reisafstand. Hoeveel uitsupporters mogen er mee?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:57:43 #106
359252 CaptainTrolol
Kapitein van het Trolschip
pi_128777869
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:51 schreef Grifte het volgende:
Differdange uit Luxemburg wordt het dus voor jullie, mooie reisafstand. Hoeveel uitsupporters mogen er mee?
Is nog niet bekend, ligt eraan welk stadion t word.
Hun eigen stadion lijkt op een trainingscomplex en dan kunnen er maar weinig supporters mee. FC Utrecht is aan t proberen om in de hoofdstad Luxemburg te kunnen spelen dat stadion heeft namelijk een capaciteit van 8000 man.
FC UTRECHT
pi_128783556
de tegenstander:

pi_128787770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef CaptainTrolol het volgende:

[..]

Is nog niet bekend, ligt eraan welk stadion t word.
Hun eigen stadion lijkt op een trainingscomplex en dan kunnen er maar weinig supporters mee. FC Utrecht is aan t proberen om in de hoofdstad Luxemburg te kunnen spelen dat stadion heeft namelijk een capaciteit van 8000 man.
Volgens het AD wordt er in Luxemburg stad gespeeld en worden er 1.500 Utrechters daar verwacht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128788332
Ik kan niet helaas; hoop nog wel een mooie uitwedstrijd mee te kunnen pakken; vorige keer was Liverpool echt fantastisch!

Maar ik ging dan ook gelijk een lang weekend met eigen vervoer en een appartement gehuurd in het midden van de stad met een stel vrienden. Hoop zoiets nogmaals te doen :D
pi_128802331
De uitwedstrijd ga ik ook niet halen, kaartje voor thuis ligt al klaar.

Hopelijk halen we de groepsfase en loten we daar wat leuke clubs zodat ik nog een tripje kan maken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128827328
Uit aanwezig, morgen kaartje halen! *O*
pi_128827482
Hotel in luxemburg stad is geboekt. Kaartje morgen bestellen :)
pi_128828652
present in luxemburg, rijden op-en-neer....
  vrijdag 12 juli 2013 @ 14:40:24 #114
359252 CaptainTrolol
Kapitein van het Trolschip
pi_128871406
Nu al 550 kaarten verkocht, netjes na anderhalve dag.
FC UTRECHT
pi_128873288
Naar verluid heeft pisvee 6m geboden voor Toornstra en is de vraagprijs van van Duinen 2m.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:28:15 #116
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_128883315
Belde een maat van me laatst op:

zei hij: Ik heb mijn wijf vermoord

Ik: wat zeg je nu gek? ben je niet wijs??

Hij: Ik heb mijn wijf vermoord....

Ik: ohhhh gelukkig, ik dacht dat je zei: Ik ben voor Feyenoord
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:25:09 #117
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_128887374
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 15:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Naar verluid heeft pisvee 6m geboden voor Toornstra en is de vraagprijs van van Duinen 2m.
Ik zou hem niet laten gaan, tenzij een bod komt van rond de 10 mio. Heb hem iig nog ff gezien bij de open dag :')
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 15 juli 2013 @ 10:33:20 #118
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_128963838
Donderdag zo spelen?

-------------------Ruiter---------------------

vd Maarel-Markiet-Heerings-Zullo

-----------------Martensson---------------

Duplan--------------------------------Oar

-------------------Toornstra------------------

-------------vd Gun-----Schepers-------

Mulenga zal niet worden opgesteld omdat ie op het punt staat in Engeland te tekenen en ik zie geen vervanger komen voor a.s. donderdag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128965498
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Donderdag zo spelen?

-------------------Ruiter---------------------

vd Maarel-Markiet-Heerings-Zullo

-----------------Martensson---------------

Duplan--------------------------------Oar

-------------------Toornstra------------------

-------------vd Gun-----Schepers-------

Mulenga zal niet worden opgesteld omdat ie op het punt staat in Engeland te tekenen en ik zie geen vervanger komen voor a.s. donderdag.
Volgens mij is het voldoende voor een gelijk spel. En we hebben toch nog een spits lopen? Hoe heet ie ook al weer, vd Stoep oid toch? Die deed het niet onverdienstelijk de laatste wedstrijden.
pi_128965537
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Donderdag zo spelen?

-------------------Ruiter---------------------

vd Maarel-Markiet-Heerings-Zullo

-----------------Martensson---------------

Duplan--------------------------------Oar

-------------------Toornstra------------------

-------------vd Gun-----Schepers-------

Mulenga zal niet worden opgesteld omdat ie op het punt staat in Engeland te tekenen en ik zie geen vervanger komen voor a.s. donderdag.
Prima opstelling, alleen zou ik persoonlijk liever vd gun met schepers omwisselen en dan schepers met duplan. Ik ben wel fan van duplan in de spits en vind dat schepers op het middenveld ook goed uit de voeten kan :P
  maandag 15 juli 2013 @ 11:47:32 #121
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_128965657
Volgens mij speelde Schepers afgelopen zaterdag in de spits en Duplan op 't middenveld, vandaar mijn opstelling. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128965711
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij speelde Schepers afgelopen zaterdag in de spits en Duplan op 't middenveld, vandaar mijn opstelling. :)
Ja klopt, had ik ook door ;). Was ook puur mijn persoonlijke voorkeur wat ik net ophoestte. :P
pi_128967797
Donderdag moet er gewoon gewonnen worden. Differdange is te vergelijken met een hoofdklasser.
pi_128968310
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef Wopper1 het volgende:
Donderdag moet er gewoon gewonnen worden. Differdange is te vergelijken met een hoofdklasser.
Utrecht in deze fase ook nog...... -O-
pi_128968541
1-4
pi_128998825
Lange zijde in het stadion en naar verwachting meer uit dan 'thuis' supporters _O-
1300-1500 utrecht supporters tegenover zo'n 900-1000 supporters van differdange :P
pi_129000428
Ik neem aan dat dit gewoon live uitgezonden wordt door de NOS ofzo.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 11:52:46 #128
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129000456
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:51 schreef Hallojo het volgende:
Ik neem aan dat dit gewoon live uitgezonden wordt door de NOS ofzo.
Nope, wordt helemaal nergens uitgezonden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129000885
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nope, wordt helemaal nergens uitgezonden.
En dan heeft dat nieuwe eredivisie live gelul nog wel op de website staan dat CL/EL uitgezonden wordt als het met een NL club is. Voor buitenlands moet je betalen.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:19:13 #130
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129001252
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:06 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

En dan heeft dat nieuwe eredivisie live gelul nog wel op de website staan dat CL/EL uitgezonden wordt als het met een NL club is. Voor buitenlands moet je betalen.
Hopelijk kopen ze de rechten alsnog, zou het jammer vinden als ik de wedstrijd helemaal niet kan zien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129017771
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hopelijk kopen ze de rechten alsnog, zou het jammer vinden als ik de wedstrijd helemaal niet kan zien.
Er zal vast wel ergens een stream opduiken ;)
pi_129019283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:56 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Er zal vast wel ergens een stream opduiken ;)
Ik hoorde dat het überhaupt niet geregistreerd wordt...
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:57:37 #133
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_129020066
Zal ook wel een draak van een wedstrijd worden.

Kwam net nog Ricky Kruys tegen. Behoorlijk oude kop gekregen.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_129034572
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:41 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik hoorde dat het überhaupt niet geregistreerd wordt...
Dit hoorde ik ook al. Dus ik ben bang voor de thuisblijvers :(
  donderdag 18 juli 2013 @ 01:40:42 #135
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129070661
Als je alles gaat relativeren zie je weer wat voor kut voetballand Nederland is.
Fc Utrecht wordt 5de en we moeten nota bene de eerste ronde tegen een club spelen waar niemand van gehoord heeft en dat vergelijkbaar is met een hoofdklasser.

De ironie. _O-

Had beter de nummer 9 van de Eredivisie tegen kunnen spelen.
pi_129072452
FC Utrecht en PSV rond over Derijck
LUXEMBURG -

FC Utrecht en PSV hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van verdediger Timothy Derijck. De 26-jarige Belg heeft bij de Brabantse club nog een contract tot medio 2016. Hij komt echter niet meer voor in de plannen van de nieuwe hoofdtrainer Phillip Cocu.

Derijck moet bij FC Utrecht de opvolger worden van Mike van der Hoorn, die naar Ajax is vertrokken. De Belg moet persoonlijk nog wel rondkomen met FC Utrecht.

http://www.telegraaf.nl/f(...)_over_Derijck__.html

Ik heb helemaal geen beeld bij deze jongen, is dit nu een aanwinst of niet?
En het gaat om verhuur, in welk opzicht moet hij dan nog rondkomen met FCU?
Edit: ik begrijp dat hij in deze constructie salaris moet inleveren...

[ Bericht 4% gewijzigd door Sometimes op 18-07-2013 08:04:45 ]
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_129072564
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 07:53 schreef Sometimes het volgende:

En het gaat om verhuur, in welk opzicht moet hij dan nog rondkomen met FCU?
Edit: ik begrijp dat hij in deze constructie salaris moet inleveren...
Volgens mij hoeft hij helemaal niet rond te komen met FC Utrecht. PSV verhuurt hem tegen een huursom, en dat is wat Utrecht moet betalen. Wat PSV met hem heeft afgesproken hebben wij niets mee te maken.

Daarom lijkt het me ook stug dat hij er wat betreft salaris op achteruit gaat; PSV betaalt zijn salaris en dat staat verder los van wat Utrecht met PSV heeft afgesproken. Zijn salaris maakt het alleen lastig op het moment dat wij hem bijvoorbeeld volgend jaar over zouden willen nemen van PSV...
pi_129072612
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:09 schreef zatoichi het volgende:
Zijn salaris maakt het alleen lastig op het moment dat wij hem bijvoorbeeld volgend jaar over zouden willen nemen van PSV...
Zorgen voor morgen ;)
pi_129072945
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:09 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Volgens mij hoeft hij helemaal niet rond te komen met FC Utrecht. PSV verhuurt hem tegen een huursom, en dat is wat Utrecht moet betalen. Wat PSV met hem heeft afgesproken hebben wij niets mee te maken.

Daarom lijkt het me ook stug dat hij er wat betreft salaris op achteruit gaat; PSV betaalt zijn salaris en dat staat verder los van wat Utrecht met PSV heeft afgesproken. Zijn salaris maakt het alleen lastig op het moment dat wij hem bijvoorbeeld volgend jaar over zouden willen nemen van PSV...
Bij huur worden er afspraken gemaakt over het salaris. In sommige gevallen zal de club waar de speler onder contract staan het zelf betalen, maar dit zal voornamelijk zijn bij spelers die de club nog denkt te gebruiken.
Derijck komt niet voor in de plannen van PSV, dus die zijn het salaris wat ze moeten betalen liever kwijt. Die zullen dus nooit het gehele salaris willen blijven betalen. En dus zal Utrecht ook salaris moeten gaan betalen, anders komt Derijck nooit.
pi_129073181
Het is de bedoeling dat Utrecht het gehele salaris overneemt en geen huursom betaalt.

Ach ja, boeit mij dat geld eigenlijk, denk dat het wel een aanwinst kan zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129073519
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is de bedoeling dat Utrecht het gehele salaris overneemt en geen huursom betaalt.

Ach ja, boeit mij dat geld eigenlijk, denk dat het wel een aanwinst kan zijn.
Mag toch hopen dat het geen doorgang vind. Ik vind het niet zo'n spannende speler. En als je besluit om Asare te laten gaan vanwege geld, Kali geen geld te willen geven en Mulenga liever kwijt dan rijk te zijn ivm hoog salaris dan is het op zijn minst opmerkelijk dat je een hans worst achterin 750.000 gaat betalen.
pi_129073585
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:17 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat het geen doorgang vind. Ik vind het niet zo'n spannende speler. En als je besluit om Asare te laten gaan vanwege geld, Kali geen geld te willen geven en Mulenga liever kwijt dan rijk te zijn ivm hoog salaris dan is het op zijn minst opmerkelijk dat je een hans worst achterin 750.000 gaat betalen.
Al je genoemde spelers zouden dan natuurlijk wel een nieuw langdurig contract hebben getekend, ben je een stuk duurder mee uit dan met een 1 jarig huurcontract.
Daarbij moet je normaal gesproken een huursom betalen, nu alleen salaris, zo heel veel zal het niet schelen uiteindelijk.

Ben geen fan van Derijck verder ofzo maar hij is wel iemand met ervaring en redelijke kwaliteiten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129073639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Al je genoemde spelers zouden dan natuurlijk wel een nieuw langdurig contract hebben getekend, ben je een stuk duurder mee uit dan met een 1 jarig huurcontract.
Daarbij moet je normaal gesproken een huursom betalen, nu alleen salaris, zo heel veel zal het niet schelen uiteindelijk.

Ben geen fan van Derijck verder ofzo maar hij is wel iemand met ervaring en redelijke kwaliteiten.
Mee eens, maar zou je voor 7,5 ton geen speler kunnen vinden die in opmars is? Dat is een 3 jarig contract van 250.000. Dat is een klap geld.
pi_129073705
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Mee eens, maar zou je voor 7,5 ton geen speler kunnen vinden die in opmars is? Dat is een 3 jarig contract van 250.000. Dat is een klap geld.
Derijck verdient echt geen 750k. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129073806
Ik vin dhet sowieso maar een rare constructie; waarom zouden wij salaris van Derijck betalen; wij hebben geen contract met hem; PSV heeft met hem afgesproken wat ze hem betalen. Als wij het salaris zouden moeten betalen van Derijck, dan mogen we ook met hem onderhandelen over de hoogte van dat salaris.

Dat PSV een huursom vraagt dat gelijk is aan het salaris, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen (en ook daar hoeft Utrecht niet mee akkoord te gaan; tenslotte is PSV geholpen met alles wat de kosten van Derijck kan drukken).

Maar goed daarin blijkt dat de voetbalwereld toch wederom weer een ander wereldje is en dat zaken dus ook anders lopen....
pi_129073877
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Derijck verdient echt geen 750k. ;)
Volgens AD twee keer onze salary-cap, dus 900k?

quote:
Derijck mag naar FC Utrecht
Timothy Derijck mag van PSV op huurbasis naar FC Utrecht vertrekken als die club bereid is zijn salaris over te nemen. De zogenoemde 'salarycap' in Utrecht ligt op de helft van dat bedrag, maar het is onduidelijk of dat een belemmering vormt.
pi_129073903
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:35 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Volgens AD twee keer onze salary-cap, dus 900k?

[..]

Onze cap is 250k zgn.
Dan zou ie dus max 500k verdienen.

Of je nou 250k huursom en 250k salaris of geen huursom en 500k salaris betaalt, who cares. ;)

Reken trouwens maar dat een Toornstra veel meer verdient dan 250k...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129073916
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Onze cap is 250k zgn.
Dan zou ie dus max 500k verdienen.

Of je nou 250k huursom en 250k salaris of geen huursom en 500k salaris betaalt, who cares. ;)

Reken trouwens maar dat een Toornstra veel meer verdient dan 250k...
Oh ik dacht dat de cap op 450 lag....
pi_129073943
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:38 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat de cap op 450 lag....
250k voor zover ik heb gelezen maar de echte toppers krijgen echt wel meer. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129074091
Cap is volgens mij 250k. Tenzij een speler buiten de EU vandaan komt, dan heb je andere regels maar die omzeilen we blijkbaar (zoek maar eens op die blunderkeeper van 2 jaar terug, die betaalden we 533k en kregen we via een constructie 250k van terug).

We zouden het toch in het jaarverslag moeten kunnen lezen?
pi_129074117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Cap is volgens mij 250k. Tenzij een speler buiten de EU vandaan komt, dan heb je andere regels maar die omzeilen we blijkbaar (zoek maar eens op die blunderkeeper van 2 jaar terug, die betaalden we 533k en kregen we via een constructie 250k van terug).

We zouden het toch in het jaarverslag moeten kunnen lezen?
Was dat maar waar, die grabbelaar hebben we nog tonnen extra moeten betalen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129074541
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Was dat maar waar, die grabbelaar hebben we nog tonnen extra moeten betalen.
_O-

De tijd heeft mijn geheugen ingehaald:
quote:
Strop FC Utrecht na geheime afspraken Junior Fernández

12-06-2013

26 reacties

FC Utrecht is in februari dit jaar door de arbitragecommissie van de KNVB veroordeeld tot betaling van 165 duizend euro aan zijn voormalige doelman Roberto Junior Fernández. Dat meldt Voetbal International vandaag. Het vonnis was het eindresultaat van een mislukte poging om via geheime afspraken de wetgeving voor buitenlandse spelers te ontduiken.

Als speler van buiten de Europese Unie had de Paraguayaan Fernández recht op een salaris van 44.416 euro per maand. Dat bedrag wilde FC Utrecht niet betalen. Toenmalig directeur Jan Willem van Dop stelde in juli 2011 in een brief voor om naast het officiële contract geheime afspraken te maken om de wetgeving voor buitenlandse voetballers te omzeilen, blijkt uit het vonnis.

Van Dop sloot een deal met de firma Full Play International van Fernández’ zaakwaarnemer Jorge Marino. De keeper moest een deel van zijn salaris aan Full Play gaan betalen. Dat bedrag van 283 duizend euro stortte Full Play vervolgens terug aan FC Utrecht. Op die manier betaalde de club Fernández een salaris van 250 duizend euro in plaats van de wettelijk verplichte 533 duizend.

Full Play kreeg in ruil daarvoor de tv- en merchandisingsrechten van FC Utrecht in Zuid-Amerika, drie business seats en het recht om tours en vriendschappelijke wedstrijden te organiseren. Ook mocht het bedrijf een geschikte club zoeken voor een samenwerkingsverband. In het vonnis wordt in dat verband gesproken over de Argentijnse club Quilmes.

Fernández beriep zich op 20 december 2012 voor de arbitragecommissie van de KNVB op zijn contract waarin stond dat hij recht had op een salaris van 533 duizend euro. Hij vorderde van FC Utrecht 165 duizend euro die de club had ingehouden op zijn salaris als voorschot op de betalingen aan zijn (ongelicentieerde) zaakwaarnemer. De arbitragecommissie stelde Fernández op 27 februari in het gelijk.

Fernández kwam vorig seizoen 13 keer voor FC Utrecht in actie in de Eredivisie. In die wedstrijden beging hij enkele opzichtige blunders

De volledige tekst van het arbitraal vonnis is te lezen op de website van de KNVB (pdf).
pi_129075875
Jezus wat een maffia praktijken zeg...
pi_129076364
Vanavond moet wel te doen zijn toch? Kaartje voor volgende week vanavond maar eens proberen te halen.

Lees trouwens dat Utrecht een braziliaanse spits heeft aangetrokken(transfervrij), tenminste als ik deze website moet geloven; http://www.transfermarkt.(...)/spieler_180731.html

Heeft het afgelopen seizoen 8 goals gemaakt en 8 assists gegeven, ken hem verder niet..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_129076581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:16 schreef Matip het volgende:
Vanavond moet wel te doen zijn toch? Kaartje voor volgende week vanavond maar eens proberen te halen.

Lees trouwens dat Utrecht een braziliaanse spits heeft aangetrokken(transfervrij), tenminste als ik deze website moet geloven; http://www.transfermarkt.(...)/spieler_180731.html

Heeft het afgelopen seizoen 8 goals gemaakt en 8 assists gegeven, ken hem verder niet..
Ik heb echt geen idee wat het gaat worden vanavond...

En volgens die site hebben we 8 ton betaald voor die gast, lijkt me onzin.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129076844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee wat het gaat worden vanavond...

En volgens die site hebben we 8 ton betaald voor die gast, lijkt me onzin.


Er staat op die website dat hij op 1 juli is getransfereerd, lijkt me heeel sterk.

Wat betreft vanavond, ik heb ook geen idee. Ben ook benieuwd naar de opstelling. Iemand enig idee waar ik de match live kan volgen?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_129076897
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:32 schreef Matip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Er staat op die website dat hij op 1 juli is getransfereerd, lijkt me heeel sterk.

Wat betreft vanavond, ik heb ook geen idee. Ben ook benieuwd naar de opstelling. Iemand enig idee waar ik de match live kan volgen?
Oh ik had die marketvalue als transfersom gezien. :P

Alleen via de radio te volgen helaas. (Radio M)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129076967
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oh ik had die marketvalue als transfersom gezien. :P

Alleen via de radio te volgen helaas. (Radio M)
Marcel Mul ook echt als coach, valt me nu pas op. :P

Dan maar naar radio luisteren inderdaad.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_129079234
Derijck is persoonlijk rond en wordt morgen gepresenteerd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129083519
Ok, Derijck is rond. Hoewel ik niet gecharmeerd van hem ben is het nu heel simpel: hij heeft een Utreg shirt aan dus sta ik achter hem :)

Hopelijk pakt hij de kans en hebben we er een mooie verdediger aan. In ieder geval erg fijn dat het wegvallen van Wuytens en vd Hoorn opgevuld is met 1 talent en 1 wat oudere speler. Dat is eigenlijk hoe het afgelopen jaar ook was, Wuytens met ervaring en vd Hoorn als broekie. Goede zaak dat het zo opgezet is.

Nu nog Mulenga lozen en 1 vervanger en 1 jonge standin halen zodat je de kogel zijn shirt kan verbranden.
pi_129083574
Waarom de fucking neuk wordt dit nou weer niet uitgezonden. Het hele jaar spelen ze om Europees voetbal; halen ze het, worden er niet eens opnames gemaakt.
pi_129083644
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:30 schreef Celeritas het volgende:
Waarom de fucking neuk wordt dit nou weer niet uitgezonden. Het hele jaar spelen ze om Europees voetbal; halen ze het, worden er niet eens opnames gemaakt.
Triest he, moet je al die klootzakken van FOX en vroegere eredivisienietlive voor bedanken :r
pi_129083748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:32 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Triest he, moet je al die klootzakken van FOX en vroegere eredivisienietlive voor bedanken :r
En wel oefenwedstrijden tegen verkapte amateurs uitzenden :r
pi_129083825
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:32 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Triest he, moet je al die klootzakken van FOX en vroegere eredivisienietlive voor bedanken :r
Nee hoor, daar moet je FC Differdange 03 voor bedanken.
Die gaan over de rechten in de voorrondes. (thuis spelende clubs)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:37:08 #165
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_129083840
Dat gaat ook weer nergens over, komen ze vast weer aanzetten met een argument dat het te duur was om over te nemen. _O-
pi_129096038
0-1 Utrecht al na 2 minuten.
  Forum Admin donderdag 18 juli 2013 @ 19:36:01 #167
35723 crew  GGMM
pi_129096055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
0-1 Utrecht al na 2 minuten.
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:36:15 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129096061
voor de liefhebbers

http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html

Doet het niet dus
pi_129096090
Dudelange uit, altijd lastig
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin donderdag 18 juli 2013 @ 19:38:14 #171
35723 crew  GGMM
pi_129096110
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:37 schreef TLC het volgende:
Dudelange uit, altijd lastig
* Differdange
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129096155
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

* Differdange
oh die andere Luxemburgse club dus, naja ook dat is uit altijd lastig
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129096264
Differdange thuis dan weer niet lastig.

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_129096304
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Differdange thuis dan weer niet lastig.

Uit 0-0, haha..
pi_129096478
Benfica is natuurlijk DE club van Luxemburg _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129096680
1-1...
pi_129096690
1-1, taai ploegje dat Differdange.
pi_129096695
Ik mag toch lijden dat Utrecht wel wint
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129096712
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:44 schreef Fargo het volgende:

[..]

Uit 0-0, haha..
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:58 schreef Fargo het volgende:
1-1...
haha....
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_129096811
:o

Kan Derijck volgende week trouwens spelen voor Utrecht?
pi_129096825
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:59 schreef TLC het volgende:
Ik mag toch lijden dat Utrecht wel wint
Volgens het PSV topic is het een goed teken als je tegen dit soort ploegjes gelijk speelt of verliest.

FC Utrecht hoeft zich dus sowieso geen zorgen te maken.
pi_129097058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef the_legend_killer het volgende:
:o

Kan Derijck volgende week trouwens spelen voor Utrecht?
Als het goed is wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Forum Admin donderdag 18 juli 2013 @ 20:13:19 #185
35723 crew  GGMM
pi_129097084
1-1 :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129098091
2-1.....

Misschien moeten we die spits kopen :{
pi_129098146
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:44 schreef Fargo het volgende:

[..]

Uit 0-0, haha..
Ja, we doen het tot zo ver echt stukken beter...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_129098151
Gvd zeg wat een schande dit weer. _O- :') :')
  donderdag 18 juli 2013 @ 20:49:08 #190
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129098271
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef hafcfan het volgende:
Gvd zeg wat een schande dit weer. _O- :') :')
Is wel heel erg ja, wat een afgang
pi_129098333
Ach, er is nog een potje volgende week :')
pi_129098380
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Misschien moeten we die spits kopen :{
Die heeft er nu al 4 in liggen dit toernooi... :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129098395
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Ach, er is nog een potje volgende week :')
Dan nog schandalig dat Nederland zover is afgegleden dat de nummer 5 van NL niet in Luxemburg van de nummer 4 kan winnen.
pi_129098397
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die heeft er nu al 4 in liggen dit toernooi... :P
Kan ie gelijk blijven volgende week :P
pi_129098403
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Tha_Duck het volgende:
2-1.....

Misschien moeten we die spits kopen :{
Die maakt ze wel ja, vorige wedstrijd ook al 2x.
Voor de rest gewoon weer lekker kansloos vanavond, maar had dit eerlijk gezegd al wel verwacht,
pi_129098407
tering Utrecht
pi_129098430
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:51 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dan nog schandalig dat Nederland zover is afgegleden dat de nummer 5 van NL niet in Luxemburg van de nummer 4 kan winnen.
Tuurlijk. Je moet minder drinken, het tast je hersens aan.
pi_129098460
En daar haal je Europees voetbal voor.
  Forum Admin donderdag 18 juli 2013 @ 20:53:40 #199
35723 crew  GGMM
pi_129098478
Utrecht. _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129098505
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Tuurlijk. Je moet minder drinken, het tast je hersens aan.
:') Feest vieren voor deze afgang.
pi_129098534
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als het goed is wel.
Bij ADO was hij wel goed en extra versterking is wel nodig. :{
  User die overal opduikt 2022 donderdag 18 juli 2013 @ 20:55:13 #203
186611 Haags
pi_129098541
Je meent toch niet dat ze dit gaan verlieze he....
Zonder wrijving geen glans
pi_129098584
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:') Feest vieren voor deze afgang.
Waar precies?
pi_129098936
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Waar precies?
Al die users die ineens in dit topic opduiken...
pi_129098962
Misschien die spits uit Luxemburg halen :')
pi_129098998
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:04 schreef debeterebob het volgende:
Misschien die spits uit Luxemburg halen :')
Spuit 11.
pi_129099036
Het is echt al 20 min prijsschieten... :{
pi_129099084
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_129099095
bijna 3-1 :{
pi_129099231
Conclusie van de dag is dus dat we Derijck meer dan nodig hebben. Ook het gemis van Bulthuis komt harder aan dan verwacht. Al snap ik niet dat Zullo niet linksback gezet is.
pi_129099557
Dit wordt weer net zo'n Europa Leagueseizoen als vorig jaar! In september al bijna geen nl ploegen meer...
pi_129099659
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef Celeritas het volgende:
Dit wordt weer net zo'n Europa Leagueseizoen als vorig jaar! In september al bijna geen nl ploegen meer...
Mag toch hopen dat Utrecht dit nog wel recht kan trekken :')
pi_129099731
Heb zo het vermoeden dat dit weleens een heel lang en triest seizoen kan gaan worden...
pi_129099751
De meegereisde supporters terugbetalen zou de club sieren
pi_129099793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:22 schreef Thrills het volgende:
Heb zo het vermoeden dat dit weleens een heel lang en triest seizoen kan gaan worden...
Op basis van deze wedstrijd een heel seizoen voorspellen ?

Het is in en in triest dat je daar hebt verloren iig, hopelijk maken ze t volgende week goed, ben er dan iig wel bij...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Forum Admin donderdag 18 juli 2013 @ 21:23:17 #217
35723 crew  GGMM
pi_129099794
Schande voor het Nederlandse voetbal. :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129099835
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Schande voor het Nederlandse voetbal. :r
_O- Zo slecht de Eredivisie
pi_129099836
Van een Luxemburgs kutclubje verliezen is wel enorm treurig.
pi_129099843
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:22 schreef Thrills het volgende:
Heb zo het vermoeden dat dit weleens een heel lang en triest seizoen kan gaan worden...
Tsja, zou zo maar kunnen. Afgelopen seizoen was wel prima, maar het is wel een aardige leegloop. Hebben jullie nog mazzel dat clubs als Heracles en ADO ook niet bepaald sterker worden :')
pi_129099844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Schande voor het Nederlandse voetbal. :r
Gaan er nog wel meer volgen. Zie alleen Ajax het nog redelijk doen en misschien PSV.
pi_129099870
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Schande voor het Nederlandse voetbal. :r
-O_

Overigens wel een probleem in NL, die 3 knikkers die wij hier betalen dankzij de KNJB......
pi_129099878
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Op basis van deze wedstrijd een heel seizoen voorspellen ?

Het is in en in triest dat je daar hebt verloren iig, hopelijk maken ze t volgende week goed, ben er dan iig wel bij...
Dat, in combinatie met de opstelling en het feit dat Mulenga ook nog weleens de deur uit zou kunnen gaan. Als Derijck de enige is die 'gehaald' gaat worden heb ik er in ieder geval weinig vertrouwen in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thrills op 18-07-2013 21:25:42 (Voor zover huren 'halen' is) ]
pi_129099885
Vitesse haalt de poule ook nooit net als Feyenoord met hun alle ballen op Pelle tactiek.
  Forum Admin donderdag 18 juli 2013 @ 21:28:45 #225
35723 crew  GGMM
pi_129100058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:25 schreef hafcfan het volgende:
Vitesse haalt de poule ook nooit net als Feyenoord met hun alle ballen op Pelle tactiek.
:')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 18 juli 2013 @ 21:28:46 #226
30919 mitt
Michael Corleone
pi_129100060
:')

de tering.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_129100149
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:25 schreef hafcfan het volgende:
Vitesse haalt de poule ook nooit net als Feyenoord met hun alle ballen op Pelle tactiek.
En Ajax wordt kampioen :') _O-
pi_129100248
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:30 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En Ajax wordt kampioen :') _O-
Denk het ook of psv.
pi_129100506
Het maakt de wedstrijd van volgende week wel leuker moet ik eerlijk zeggen :)
pi_129100521
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:32 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Denk het ook of psv.
Of Roda. Die hebben cyankali en demouge.
pi_129100614
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:24 schreef Thrills het volgende:

[..]

Dat, in combinatie met de opstelling en het feit dat Mulenga ook nog weleens de deur uit zou kunnen gaan. Als Derijck de enige is die 'gehaald' gaat worden heb ik er in ieder geval weinig vertrouwen in.
Er komen bij een vertrek van Mulenga nog 2 spitsen als 't goed is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129100863
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:24 schreef Thrills het volgende:

[..]

Dat, in combinatie met de opstelling en het feit dat Mulenga ook nog weleens de deur uit zou kunnen gaan. Als Derijck de enige is die 'gehaald' gaat worden heb ik er in ieder geval weinig vertrouwen in.
Ja, die Mulenga legt er echt tientallen in per jaar. Wereldspits!

Snap niet zo dat mensen zo van hem onder de indruk zijn. Balaanname is beroerd, balvast is hij ook niet, scoren doet ie minimaal. Enige is dreiging. Maar meer ook niet, hij gebruikt zijn lengte niet eens.
pi_129101805
Utreg :') :{ ;(
pi_129102566
Wouters zou zijn spelers lopend naar huis moeten sturen voor deze dramatische wanvertoning
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129102703
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ja, die Mulenga legt er echt tientallen in per jaar. Wereldspits!

Snap niet zo dat mensen zo van hem onder de indruk zijn. Balaanname is beroerd, balvast is hij ook niet, scoren doet ie minimaal. Enige is dreiging. Maar meer ook niet, hij gebruikt zijn lengte niet eens.
Hij heeft een goed schot en werkt altijd wel. Dus snap wel dat mensen hem waarderen ;)
pi_129102939
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hij heeft een goed schot en werkt altijd wel. Dus snap wel dat mensen hem waarderen ;)
Eh, hij werkt hard ja... een goed schot heeft hij nou ook niet bepaald. Ben zelf ook geen fan van hem als voetballer dus als hij weg kan en we er 2 nieuwe spitsen voor terug kunnen krijgen, anytime!

Verder natuurlijk een enorme afgang vanavond, echt wtf.... Hopen dat ze het nog kunnen herstellen en dan is iedereen dit over 2 maanden weer vergeten. Maar men men men...
pi_129103322
Utreg wat is dit nou
* Verwijderd *
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:59:39 #238
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129104474
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

:')

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Tha_Duck het volgende:
2-1.....

Misschien moeten we die spits kopen :{
En dan uitfluiten zoals Kali?

quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:04 schreef debeterebob het volgende:
Misschien die spits uit Luxemburg halen :')
Niet zo'n slecht idee eigenlijk

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:51 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dan nog schandalig dat Nederland zover is afgegleden dat de nummer 5 van NL niet in Luxemburg van de nummer 4 kan winnen.
Voetbal is voetbal, de bal is rond er zijn 2x 11 spelers en er zijn 2 doelen.
Je moet presteren al speel je tegen de f'jes, onderschat je tegenstander nooit!

We zagen het bij Barca vs Bayern, Real M tegen Dortmund en Ajax tegen Manchester City allemaal waar de verliezende tegenstander veel meer individuele kwaliteit heeft maar verloor.

Daarbij is het huidige FC Utrecht elftal gewoon prut en kut, we hebben menig sleutelspeler van vorig seizoen zien weg gaan en tot nu toe is er alleen een faal verdediger van PSV voor teruggekomen.
We hebben toch zat geld? Zoveel goede spelers verkocht de afgelopen jaren en nog steeds blijven we goede spelers verkopen en niks goeds kopen.
pi_129104609
Zo heeft PSV ook Manolev binnen gehaald he :P
  donderdag 18 juli 2013 @ 23:04:13 #240
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129104675
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ja, die Mulenga legt er echt tientallen in per jaar. Wereldspits!

Snap niet zo dat mensen zo van hem onder de indruk zijn. Balaanname is beroerd, balvast is hij ook niet, scoren doet ie minimaal. Enige is dreiging. Maar meer ook niet, hij gebruikt zijn lengte niet eens.
Hij mag dan idd geen Messi zijn maar hij scoort er wel veel (top 10 topscorders vorig seizoen)
Ik denk dat we hem moet waarderen om wie hij is! Hij scoort veel en dat is wat telt als spits.

Straks zit je met 2 type Gerndt spitsen in je ploeg. :{
pi_129107396
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er komen bij een vertrek van Mulenga nog 2 spitsen als 't goed is.
Zie je het voor je? Allemaal mooie praatjes van FC.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ja, die Mulenga legt er echt tientallen in per jaar. Wereldspits!

Snap niet zo dat mensen zo van hem onder de indruk zijn. Balaanname is beroerd, balvast is hij ook niet, scoren doet ie minimaal. Enige is dreiging. Maar meer ook niet, hij gebruikt zijn lengte niet eens.
Dat zeg ik niet, maar als ie vertrekt, wat is dan het alternatief? Het eeuwige talent de Kogel? Koelbloedige killer Cedric?
  vrijdag 19 juli 2013 @ 06:53:27 #242
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_129111012
Jongens niet in paniek raken. 1x een offday hebben, kan gebeuren. Wij rollen die gasten thuis met 6-0 op.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_129111835
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 06:53 schreef Lesnar het volgende:
Jongens niet in paniek raken. 1x een offday hebben, kan gebeuren. Wij rollen die gasten thuis met 6-0 op.
Dat zou best kunnen, maar het is wel tekenend hoe utrecht de zomerstop uitkomt. Blijkbaar kunnen we komend seizoen verliezen van zowel Ajax als go ahead...
pi_129112263
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:09 schreef Thrills het volgende:
Dat zeg ik niet, maar als ie vertrekt, wat is dan het alternatief? Het eeuwige talent de Kogel? Koelbloedige killer Cedric?
Dat is het manco, er is geen alternatief. We missen achterin en voorin gewoon belangrijke spelers. Middenveld maak ik me niet zo'n zorgen over. Achterin is het met Derijck die waarschijnlijk komt en Bulthuis die hersteld is voldoende op orde wat mij betreft. Laten we daar de eerste seizoenshelft maar eens mee doorkomen om te beginnen en dan oordelen. vd Maarel en Bulthuis hebben het vorig jaar tenslotte uitstekend gedaan en Heerings heeft bewezen wel te kunnen voetballen.

Voorin is de spoeling niet eens dun te noemen, het is er eigenlijk niet. Wat we nu hebben lopen is om te janken. Cedric ben ik wel tevreden mee, maar is geen afmaker. De Kogel is een lachtertje en ik begrijp niet wat hij bij ons doet. Mulenga kan zoals gezegd beter, dat is ook niet het type wat we nodig hebben.
Je hebt een spits nodig ala Kuyt (werken en scoren) of Wolfie (scoren). Beiden zijn in te passen naar mijn idee op dit moment. Wat we nu hebben (werken en niet scoren) is gewoon simpelweg niet voldoende.

Grootste zorg is nu winnen donderdag. Niet alleen om het gezichtsverlies te beperken, maar vooral om aantrekkelijk te blijven voor eventuele aanwinsten. Nu kunnen we nog Europees bieden en als je eruit ligt mis je dat stuk. En dan blijft er weinig overeind.

Maar even positief, wat is nu 2-1? We hebben in ieder geval een uit doelpunt gemaakt dus 1-0 is voldoende donderdag om door te gaan. Met een beetje gevulde Galgenwaard en een goede uitbrander voor de lapzwansen moet de boel toch met gemak recht kunnen zetten? Ik geloof niet dat we donderdag onderuit gaan, 6-0 lijkt me overdreven maar ik denk met 3-0 rond de 65e minuut dat het een relaxte pot kan worden.

Maar stiekem hopen we natuurlijk op 2-1, verlenging penalties extra spannend billen knijpen :P
pi_129112274
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:39 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, maar het is wel tekenend hoe utrecht de zomerstop uitkomt. Blijkbaar kunnen we komend seizoen verliezen van zowel Ajax als go ahead...
Dat konden we de afgelopen 10 seizoenen ook. De laatste jaren winnen we regelmatig vol overtuiging van 020 om vervolgens bij degradant Willem II over de knie te gaan. Mij zegt het niet zoveel. Net als een goede of slechte voorbereiding niks zegt over je seizoen.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:25:48 #246
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129112557
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:09 schreef Thrills het volgende:

[..]

Zie je het voor je? Allemaal mooie praatjes van FC.
Ja hoor.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 13:20:58 #247
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129119394
quote:
FC Utrecht dreigt Jens Toornstra voor de hoofdprijs kwijt te raken, maar niet aan PSV. FC Porto heeft zich donderdagavond bij manager spelerszaken Edwin de Kruijff voor de middenvelder annex Oranje-international gemeld. De topclub uit Portugal is bereid om zes miljoen euro voor Toornstra neer te leggen, zo claimde preses Pinto da Costa. De middenvelder staat pas sinds januari op de Utrechtse loonlijst.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 13:33:25 #249
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129119855
quote:
Eerst maar eens zien he, voor 6 miljoen gaat ie niet weg.

Volgende ronde, als we die halen, naar Noorwegen (uiterste noorden) of Azerbeidjan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129120520
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

6 miljoen? Ik dacht dat ze de hoofdprijs wilden betalen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 14:06:16 #251
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129121072
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 13:51 schreef Hallojo het volgende:

[..]

6 miljoen? Ik dacht dat ze de hoofdprijs wilden betalen.
Die 6 miljoen is in het leven geroepen door Freek Janssen van VI, nergens op gebaseerd verder, alle media nemen het gewoon over.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129121200
10 miljoen + 30% doorverkoop?

Daar kunnen we onze selectie wel weer mee aanvullen...
  vrijdag 19 juli 2013 @ 14:12:37 #253
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129121273
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:10 schreef zatoichi het volgende:
10 miljoen + 30% doorverkoop?

Daar kunnen we onze selectie wel weer mee aanvullen...
Schaduwlijstjes zat.... :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129122060
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:10 schreef zatoichi het volgende:
10 miljoen + 30% doorverkoop?

Daar kunnen we onze selectie wel weer mee aanvullen...
ik zou geen genoegen nemen met minder dan 25
  vrijdag 19 juli 2013 @ 15:07:08 #255
359252 CaptainTrolol
Kapitein van het Trolschip
pi_129123213
17:00 is er een persconferentie. Hopelijk met meerdere aanwisten en niet alleen Derijck.
FC UTRECHT
  Forum Admin vrijdag 19 juli 2013 @ 15:08:56 #256
35723 crew  GGMM
pi_129123278
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:36 schreef Adames het volgende:

[..]

ik zou geen genoegen nemen met minder dan 25
Echt he.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 15:17:13 #257
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129123523
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 15:07 schreef CaptainTrolol het volgende:
17:00 is er een persconferentie. Hopelijk met meerdere aanwisten en niet alleen Derijck.
Alleen Derijck aldus het persbericht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129123622


[ Bericht 100% gewijzigd door wortel1981 op 19-07-2013 15:22:14 ]
  vrijdag 19 juli 2013 @ 15:22:40 #259
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129123666
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 15:21 schreef wortel1981 het volgende:

Ik zag 't wel!

Maar zijn bericht ging nog over de winterstop.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129123680
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik zag 't wel!

Maar zijn bericht ging nog over de winterstop.
Ja klopt, wilde jouw bericht quoten, verkeerde gepakt haha.

Oftewel, moet nog zien of het gaat gebeuren met Toornstra.
pi_129124892
Ik lach me krom als ze gister die spits gecontracteerd hebben :')
  vrijdag 19 juli 2013 @ 16:04:06 #262
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129125134
Volgens een insider @ fcutrecht.net gaat Toornstra niet weg voor minder dan 12 miljoen euro lol.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129133679
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens een insider @ fcutrecht.net gaat Toornstra niet weg voor minder dan 12 miljoen euro lol.
Moet niet gekker worden zeg!
  maandag 22 juli 2013 @ 11:24:49 #264
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129214641
Wouters is volgens het Finse dagblad Ilta-Sanomat gisteren wezen kijken naar de 20-jarige Finse jeugdinternational Tim Vayrynen.

Deze 1.91m lange spits heeft er dit seizoen 8 gescoord in 11 wedstrijden en wordt gezien als de Finse Luca Toni.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129216141
Iemand al wat gehoord over Toornstra?
  maandag 22 juli 2013 @ 12:17:37 #266
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129216250
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:15 schreef k3vil het volgende:
Iemand al wat gehoord over Toornstra?
Porto zou zich zgn. gemeld hebben.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129331929
Differdange _O_
pi_129332842
Als Utrecht vanavond niet wint hè :')
pi_129332869
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef Chiappucci het volgende:
Als Utrecht vanavond niet wint hè :')
Nou? Wat dan?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129332917
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nou? Wat dan?
Dan moet Utrecht zich diep schamen en is het wel héél treurig gesteld met het Nederlandse voetbal.
pi_129332940
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef Chiappucci het volgende:
Als Utrecht vanavond niet wint hè :')
Met 2-1 *O*
pi_129333360
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Dan moet Utrecht zich diep schamen en is het wel héél treurig gesteld met het Nederlandse voetbal.
We gaan 't meemaken! :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:38:33 #273
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_129337194
Is de wedstrijd ergens te zien op tv? Ben ziek namelijk ;(
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_129339449
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:38 schreef leeroy het volgende:
Is de wedstrijd ergens te zien op tv? Ben ziek namelijk ;(
Eredivisie Live
pi_129339645
Belangrijke wedstrijden vandaag als Utrecht vanavond en de volgende ronde doorkomt:

Afgelopen:
Rubin Kazan- Jagodina 3-2 1-0

Nog bezig/moet nog beginnen:
Standard Liège - KR 3-1
Hapoel Tel Aviv - Beroe Stara Zagora 4-1
Häcken - Sparta Prague 2-2
Lech Poznan - Honka 3-1
Derry City - Trabzonspor 2-4
AaB - Dila Gori 0-3
Gefle - Anorthosis Famagusta 0-3
St Johnstone - Rosenborg BK 1-0
MSK Zilina - Olimpija Ljubljana 1-3 (momenteel bezig , 2-0)

Van bovenstaande dikgedrukte teams moeten er 2 uitvliegen zodat Utrecht voorlopig in de laatste voorronde geplaatst is. Maar dat hangt dan weer af wat er in de voorronde van de CL uitvliegt.

[ Bericht 1% gewijzigd door OmniRocket op 25-07-2013 19:28:29 ]
pi_129340913
godskleren nog altijd 0-0 :') je mag toch lijden dat Utrecht wel kan winnen :|W
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129340984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:02 schreef OmniRocket het volgende:
Belangrijke wedstrijden vandaag als Utrecht vanavond en de volgende ronde doorkomt:

Afgelopen:
Rubin Kazan- Jagodina 3-2 1-0

Nog bezig/moet nog beginnen:
Standard Liège - KR 3-1
Hapoel Tel Aviv - Beroe Stara Zagora 4-1
Häcken - Sparta Prague 2-2
Lech Poznan - Honka 3-1
Derry City - Trabzonspor 2-4
AaB - Dila Gori 0-3
Gefle - Anorthosis Famagusta 0-3
St Johnstone - Rosenborg BK 1-0
MSK Zilina - Olimpija Ljubljana 1-3 (momenteel bezig , 2-0)

Van bovenstaande dikgedrukte teams moeten er 2 uitvliegen zodat Utrecht voorlopig in de laatste voorronde geplaatst is. Maar dat hangt dan weer af wat er in de voorronde van de CL uitvliegt.
Geen enkele verrassing ;(
pi_129341015
Moet Utrecht wel eerst Differdange opzij zetten, tot zover lukt dat niet _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 25 juli 2013 @ 19:50:01 #279
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_129341052
Heb geen EDL meer ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_129341090
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef Chiappucci het volgende:
Als Utrecht vanavond niet wint hè :')
haha euhm naja tot zover hebben de Luxemburgers het goed naar hun zin :Y)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin donderdag 25 juli 2013 @ 19:53:19 #281
35723 crew  GGMM
pi_129341167
Oei, bijna vergeten. Ik kijk.

Nog steeds 0-0 :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin donderdag 25 juli 2013 @ 19:54:54 #282
35723 crew  GGMM
pi_129341217
WTF :') :') :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129341220
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
Oei, bijna vergeten. Ik kijk.

Nog steeds 0-0 :')
na 2 minuten scoren in Luxemburg en dan niet meer weten te scoren tegen mensen die dit niet eens voor hun beroep doen ;( mijn hemel
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:55:00 #284
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:55:12 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129341231
Potjandorie kan het niet zien
Oh.
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:55:14 #286
67174 Dos37
Come on Twente
pi_129341233
:')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_129341237
:'( :'( _O- _O-
pi_129341253
Hoe vrij kan je staan.
pi_129341261
wat hebben de belchinezen met Utrecht gedaan :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129341263
Weer achter. _O-
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:56:10 #291
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:56:26 #292
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129341287
kk neger
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:56:47 #293
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129341296
Afschieten die Markiet
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:57:07 #294
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129341309
:') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;( :') ;(
pi_129341329
Wat de neuk is dit zeg... dit kost het Nederlands voetbal weer de nodige punten -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_129341334
_O-
pi_129341338
daar doe je het het hele seizoen voor he _O- uitgeschakeld worden door de nummer 4 van Luxemburg _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129341359
:D
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:59:22 #299
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129341375
Gewoon al drie keer die Marokkaan. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:59:47 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129341391
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat de neuk is dit zeg... dit kost het Nederlands voetbal weer de nodige punten -O-
Volgens mij juist niet omdat ze die ook niet kunnen verspelen in het hoofdtoernooi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129341398
Utrecht wil zeker hun krachten besparen om dit seizoen CL te kunnen halen
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')