Ik heb nooit een verzoek ingediend.quote:
Straks post ik nog m'n platjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef 19FR08 het volgende:
Zodat jij plaatjes als deze kan posten.
Het kan soms zo makkelijk zijn.
Per abuis een windje idd. Ik had me anders moeten uitdrukken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:47 schreef 19FR08 het volgende:
Daar komt bij dat vrouwen geen scheten laten.
Elegante windjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Per abuis een windje idd. Ik had me anders moeten uitdrukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:47 schreef 19FR08 het volgende:
Daar komt bij dat vrouwen geen scheten laten.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:51 schreef Kola het volgende:
Valt wel mee. Zit veel veel beter dan een onderbroek. Geen lijnen in je broek/rok/jurk, strings 4-everDegenen die klagen over dat het niet lekker zit kopen of te kleine of goedkope van een schurende stof. Zodra je de juiste hebt gevonden wil je niets anders meer. Probeer het zelf eens tong, misschien raak je ook wel in de ban van de string.
MannenstringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En dit ja.![]()
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:51 schreef Kola het volgende:
misschien raak je ook wel in de ban van de string.
En als je staat ?quote:
Dan voel ik me buitengesloten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:07 schreef Fera het volgende:
Ik wissel het af. Slipjes zijn toch fijner, maar in een string voel ik me sexy. Dus die bewaar ik meestal voor mijn vriend.
Wel klein hè ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:49 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb 1 keer een string gedragen en die bleef ik maar uit mijn naad halen... geef mij maar een slipje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |