abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:59:27 #101
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128028194
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:55 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat ze de kinect ook nog optioneel maken. Dan houden ze een 360 met betere specs over en om heel eerlijk te zijn is dat ook alles wat ik zou willen :o fuck innovatie
Ik niet, want dan blijft het een gimmick terwijl er reteveel potentie in zit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:02:10 #102
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128028283
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:56 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Godverdomme zeg wat een azijn pisserij hier :')

Ik geef die jongen gewoon een tip, weetje. leuk enzo, zodat die gast misschien wat meer op die PS3 gaat spelen en het minder zonde van zn geld vind,
Daar kijk ik niet eens naar :P
Heb dat ding op de kop getikt omdat TLOU mij tof leek en ik eerst eens een PS3 ervaring wilde hebben voordat ik zou kiezen tussen PS4 en XBone (heb al jaren een X360)..
pi_128028750
Bizar. Al die mensen die nu op de bres voor Microsoft springen en claimen dat 'we' nu een soort console-Steam tegenhouden.

Microsoft doet al jaren aan digitale distributie. De 360 heeft toch een digital store? Hoe vaak zie je daar spectaculaire kortingen zoals op Steam? Games for Windows live bestaat al jaren en hoe vaak zie je daar leuke kortingen?

Wat denken jullie nou? Dat Microsoft ineens heel coulant gaat lopen doen richting consument terwijl ze al jaren voor het grote geld gaan? Microsoft wordt geleid door mannen in pakken. Die geven alleen om geld. Zij zijn aangesteld door shareholders om zoveel mogelijk geld binnen te harken. Dat heeft zich nu tegen hen gekeerd.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:14:56 #104
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128028815
quote:
4s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef Disorder het volgende:
Bizar. Al die mensen die nu op de bres voor Microsoft springen en claimen dat 'we' nu een soort console-Steam tegenhouden.

Microsoft doet al jaren aan digitale distributie. De 360 heeft toch een digital store? Hoe vaak zie je daar spectaculaire kortingen zoals op Steam? Games for Windows live bestaat al jaren en hoe vaak zie je daar leuke kortingen?

Wat denken jullie nou? Dat Microsoft ineens heel coulant gaat lopen doen richting consument terwijl ze al jaren voor het grote geld gaan? Microsoft wordt geleid door mannen in pakken. Die geven alleen om geld. Zij zijn aangesteld door shareholders om zoveel mogelijk geld binnen te harken. Dat heeft zich nu tegen hen gekeerd.
En welk bedrijf doet dat niet?
Sorry hoor, maar dit gejammer begint echt vervelend te worden. De wereld draait nu eenmaal om geld en alle bedrijven willen dat zo veel mogelijk verdienen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:18:26 #105
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128028962
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

En welk bedrijf doet dat niet?
Sorry hoor, maar dit gejammer begint echt vervelend te worden. De wereld draait nu eenmaal om geld en alle bedrijven willen dat zo veel mogelijk verdienen.
Jup, maar hij haalt ook twee voorbeelden aan die de moeite niet waard zijn omdat niemand er wat koopt.

Bij Office 365 wordt je nu ook een abonnement ingedrongen... Ook niet fijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_128028993
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

En welk bedrijf doet dat niet?
Sorry hoor, maar dit gejammer begint echt vervelend te worden. De wereld draait nu eenmaal om geld en alle bedrijven willen dat zo veel mogelijk verdienen.
Oh. Ik zeg niet dat Sony geen geld wil verdienen. Maar ik heb het idee dat daar enthousiaste mensen aan het roer zijn die zelf ook van een spelletje houden. Microsoft heeft die mensen denk ik niet in de top zitten. Dan krijg je dit soort rare verhalen.
pi_128029191
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef Disorder het volgende:

[..]

Oh. Ik zeg niet dat Sony geen geld wil verdienen. Maar ik heb het idee dat daar enthousiaste mensen aan het roer zijn die zelf ook van een spelletje houden. Microsoft heeft die mensen denk ik niet in de top zitten. Dan krijg je dit soort rare verhalen.
Onzin. De afgelopen 20 jaar is Sony regelmatig op zijn bek gegaan. Daar zitten net zoveel corporate suits als elders. Dat ze nu het tegenovergestelde deden als Microsoft is niet het gevolg van een uitgebreide kennis van hun afzetmarkt. Dat is gewoon herkennen waar je concurrent onderuit gaat, precies zoals Microsoft dat in 2005 herkende.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:27:23 #108
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128029314
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef Disorder het volgende:

[..]

Oh. Ik zeg niet dat Sony geen geld wil verdienen. Maar ik heb het idee dat daar enthousiaste mensen aan het roer zijn die zelf ook van een spelletje houden. Microsoft heeft die mensen denk ik niet in de top zitten. Dan krijg je dit soort rare verhalen.
Mwah, denk dat dit wel meevalt.
Denk dat Microsoft zich vooral vertilt\ vertilt heeft dat ze alles willen bieden en\of combineren.
pi_128029364
quote:
4s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef Disorder het volgende:
Microsoft doet al jaren aan digitale distributie. De 360 heeft toch een digital store? Hoe vaak zie je daar spectaculaire kortingen zoals op Steam?
Afgelopen jaar regelmatig...

quote:
4s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef Disorder het volgende:
Wat denken jullie nou? Dat Microsoft ineens heel coulant gaat lopen doen richting consument terwijl ze al jaren voor het grote geld gaan? Microsoft wordt geleid door mannen in pakken. Die geven alleen om geld. Zij zijn aangesteld door shareholders om zoveel mogelijk geld binnen te harken. Dat heeft zich nu tegen hen gekeerd.
En Sony, Nintendo of welk ander groot bedrijf dan ook niet?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128029399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Afgelopen jaar regelmatig...

[..]

En Sony, Nintendo of welk ander groot bedrijf dan ook niet?
Die ook. Maar op een eerlijkere manier. Minder restricties. Minder verplichtingen. De consument voelde dit aan, en vocht terug door te dreigen met de portemonnee.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:46:33 #111
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128030052
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:29 schreef Disorder het volgende:

[..]

Die ook. Maar op een eerlijkere manier. Minder restricties. Minder verplichtingen. De consument voelde dit aan, en vocht terug door te dreigen met de portemonnee.
Vond het ook wel een hoop schreeuwen om het schreeuwen.
Maar goed, dan ben ik.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:46:44 #112
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128030060
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef Disorder het volgende:

[..]

Oh. Ik zeg niet dat Sony geen geld wil verdienen. Maar ik heb het idee dat daar enthousiaste mensen aan het roer zijn die zelf ook van een spelletje houden. Microsoft heeft die mensen denk ik niet in de top zitten. Dan krijg je dit soort rare verhalen.
Dat idee heb ik ook. Zeker na die presentatie van de PS4 een paar maanden terug. Gaf mij ook het idee dat er mensen werken die passie hebben voor gaming. De presentatie van van Mark Cerny b.v.

Dat het bij Sony om geld draait (net als bij Microsoft/Nintendo) is logisch. Maar je kunt niet ontkennen dat Sony marketing technisch gezien een heel goed verhaal heeft en de gamer voorop plaatst en dat ze uitstralen dat er gepassioneerde mensen werken die niets liever doen dan games maken. Die indruk krijg ik bij Microsoft totaal niet.
pi_128030976
Ik denk eigenlijk dat de woede richting Microsoft nog het meest hier vandaan komt:





Het constante gezeur over dat al die 'nare' maatregelen toch echt nodig zijn voor jou als consument, om je de ultieme game ervaring te geven. Maar wanneer puntje bij paaltje komt zijn al die maatregelen helemaal niet zo moeilijk uit te schakelen als men deed voorkomen. Het is het liegen wat mensen steekt en het zakenmodel van Microsoft op grote schaal heeft beschadigd.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:14:43 #114
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128031144
Die patch lag al klaar toen het gebouwd was.
Alleen wil je dat niet toegeven omdat je uiteindelijk toch jouw visie in jouw device wil stoppen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:19:04 #115
400505 Seikcid
Since 1922
pi_128031340
Ben op zich blij met het terugdraaien van de DRM etc. maar oh wat maken ze zich belachelijk. _O- Maar goed, een X1 is nu op de langere termijn weer een optie. Ga het alleen nog even afwachten allemaal. Een bedrijf wat vlak na de E3 meerdere grote aankondigingen met de staart tussen de benen terug moet draaien is niet te vertrouwen.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_128031830
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef Keltie het volgende:
Die patch lag al klaar toen het gebouwd was.
Alleen wil je dat niet toegeven omdat je uiteindelijk toch jouw visie in jouw device wil stoppen.
Neemt niet weg dat ze dan gewoon eerlijk hadden kunnen zeggen dat het inderdaad vrij makkelijk is om de DRM eruit te slopen, maar dat ze er aan vasthouden omdat ze in die visie geloven. Nu zeiden ze dat het onmogelijk zou zijn omdat de hele console eromheen is gebouwd. Als je dan binnen 4 dagen doet wat je eerder ontkende dat mogelijk was, is dat niet bepaald gunstig voor je geloofwaardigheid en het consumentenvertrouwen. Wie weet wat voor konijnen ze in de toekomst uit hun hoge hoed toveren. :)
Active Topics
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:51:12 #117
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128032590
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:30 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat ze dan gewoon eerlijk hadden kunnen zeggen dat het inderdaad vrij makkelijk is om de DRM eruit te slopen, maar dat ze er aan vasthouden omdat ze in die visie geloven. Nu zeiden ze dat het onmogelijk zou zijn omdat de hele console eromheen is gebouwd. Als je dan binnen 4 dagen doet wat je eerder ontkende dat mogelijk was, is dat niet bepaald gunstig voor je geloofwaardigheid en het consumentenvertrouwen. Wie weet wat voor konijnen ze in de toekomst uit hun hoge hoed toveren. :)
Laten we het er vooral op houden dat MS slecht communiceert, weinig kaas heeft gegeten van hoe een product aan de man te brengen en nieuwe ideeen niet soepel introduceert maar je gewoon geen keus geeft zodat je eraan went.

Successen van de laatste jaren:
-Office ribbon (ik wil gewoon menu's, dat werkt werkelijk efficienter IMO)
-W8 (Startknop, desktop? gebruik je niet, dus dan maar een reeks tegels :'))
-MSN-> Skype (en kan nog steeds niet minimizen naar tray :'))
-Xbox One (revolutionair als het aankomt op een aantal vlakken maar ook met lelijke haken waar niet over nagedacht is hoe dit naar het publiek te brengen)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_128032608
Ja ik vind het goed wat ze hebben gedaan. MAAR het enige wat ze hadden moeten schrappen was het Always-online meer niet. En die kinect mag opbokken ! Als ze een offline functie hadden ingebouwd net als bij Steam was het echt top geweest met alle andere functies

quote:
• If you purchased a physical disc game, your game was tied to your account and you could go to any other Xbox One and be able to have access to your entire library without carrying physical discs around

• You could re-sell your physical disc game to Gamestop or any participating outlet that opted into Microsoft’s revenue sharing system

• You could buy a used physical disc game from a participating retailer and play it like a new game

• You could install all your games onto your hard drive and not have to get up all the time to swap discs

• You could buy a digital copy and sell it or gift it to a friend (a previously unheard-of policy in digital games)

• You could potentially share your entire library with 10 friends/family members, with the only limitation being that you couldn’t play the same game at once
Ik denk dan persoonlijk dat ze een voorsprong hadden op de PS4. Nu komen ze min of meer gelijk.
--- ҉ ---
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:58:32 #119
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128032902
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:51 schreef Wells.p het volgende:
Ja ik vind het goed wat ze hebben gedaan. MAAR het enige wat ze hadden moeten schrappen was het Always-online meer niet.
quote:
En die kinect mag opbokken !
Dombo.

Kinect associeert iedereen nu met dat handjevol spellen wat ervoor is verschenen, terwijl er retevette dingen mee gedaan kunnen worden. Maar dan moet je wel userbase hebben.

En dit is precies wat ik bedoel: als een Sony move invoert: kicken, als Nintendo Wiimotes maakt: kicken, maar als MS een aanvullende input maakt: het moet en zal eruit.

Kortzichtigheid ten top.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:08:46 #120
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_128033335
http://news.xbox.com/2013/06/update

"An internet connection will not be required to play offline Xbox One games – After a one-time system set-up with a new Xbox One, you can play any disc based game without ever connecting online again. There is no 24 hour connection requirement and you can take your Xbox One anywhere you want and play your games, just like on Xbox 360.

Trade-in, lend, resell, gift, and rent disc based games just like you do today – There will be no limitations to using and sharing games, it will work just as it does today on Xbox 360."

tl;dr

Je hoeft niet meer elke dag online te zijn om op de xbox one te spelen, en je kan 2dehandse spellen voor de xbox one kopen en verkopen.

Nu kunnen alle Sony fanboys stilletjes in een hoekje gaan huilen omdat ze nergens meer op kunnen bashen (en de xbox one gewoon veel vettere exclusives heeft dan de PS4 - persoonlijke mening)
pi_128033346
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[..]

Dombo.

Kinect associeert iedereen nu met dat handjevol spellen wat ervoor is verschenen, terwijl er retevette dingen mee gedaan kunnen worden. Maar dan moet je wel userbase hebben.

En dit is precies wat ik bedoel: als een Sony move invoert: kicken, als Nintendo Wiimotes maakt: kicken, maar als MS een aanvullende input maakt: het moet en zal eruit.

Kortzichtigheid ten top.
Klopt, Maar toch had ik liever gezien als een optie. (mijn 360 werkt prima zonder kinect)

Kinect 2.0 is inderdaad vet. Alleen ik hoef dat ding niet (en toch betaal ik er voor)
Sony met zijn move vind ik persoonlijk ook erg lame.
Nintendo wii mote is ook kut.
--- ҉ ---
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:09:26 #122
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_128033357
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat family sharing, verkopen van digitale aankopen e.d. gewoon niet houdbaar zijn als je niet regelmatig controleert of iedereen zich aan de regels houdt? Dat was de enige reden van de 24-uurs check. Persoonlijk vond ik dat 't zeker waard.

Geef toe, een van de grote minpunten van games digitaal kopen, is dat je ze niet meer kunt verkopen als ze niet bevallen en niet even aan je maat kunt geven om te spelen.

Ik vind het erg jammer dat MS deze koerswijziging ingezet heeft, vooral omdat ik vind dat als je een visie hebt waar je als bedrijf/persoon achter staat, je deze ook moet doorzetten. Maar ook omdat ik, hoe meer ik er over las en hoe meer ik de visie begreep, het wel zag zitten.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:10:17 #123
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128033390
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Klopt, Maar toch had ik liever gezien als een optie. (mijn 360 werkt prima zonder kinect)

Kinect 2.0 is inderdaad vet. Alleen ik hoef dat ding niet (en toch betaal ik er voor)
Sony met zijn move vind ik persoonlijk ook erg lame.
Nintendo wii mote is ook kut.
Je mist het punt:
Je mist het nu niet omdat het niet gebruikt wordt. Straks wel, en dan ben je vast blij dat het er gewoon bij zit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_128033494
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef Chevalric het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat family sharing, verkopen van digitale aankopen e.d. gewoon niet houdbaar zijn als je niet regelmatig controleert of iedereen zich aan de regels houdt? Dat was de enige reden van de 24-uurs check. Persoonlijk vond ik dat 't zeker waard.

Geef toe, een van de grote minpunten van games digitaal kopen, is dat je ze niet meer kunt verkopen als ze niet bevallen en niet even aan je maat kunt geven om te spelen.

Ik vind het erg jammer dat MS deze koerswijziging ingezet heeft, vooral omdat ik vind dat als je een visie hebt waar je als bedrijf/persoon achter staat, je deze ook moet doorzetten. Maar ook omdat ik, hoe meer ik er over las en hoe meer ik de visie begreep, het wel zag zitten.
Alleen waarom kan steam wel een offline functie inbouwen? Een serieuze vraag!
Want wat ik kan met steam is op jouw pc inloggen games installeren jij zet steam in offline mode en je kan de games blijven spelen ook als ik weer thuis ben.

En wat betreft met family sharing, Dat je daar online voor moet zijn kan ik begrijpen.
--- ҉ ---
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:16:21 #125
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128033617
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Alleen waarom kan steam wel een offline functie inbouwen? Een serieuze vraag!
Omdat die niet standaard werkt, trust me. Ik ben vorig jaar verhuisd en heb een tijd geen internet gehad, dacht even leuk wat SP-games te spelen :') Mooi niet, ook offline vereist wat onlinewerk...

quote:
Want wat ik kan met steam is op jouw pc inloggen games installeren jij zet steam in offline mode en je kan de games blijven spelen ook als ik weer thuis ben.

En wat betreft met family sharing, Dat je daar online voor moet zijn kan ik begrijpen.
Daarom snap ik niet waarom ze niet van 24u naar wanneer je dan ook verbinding hebt zijn gegaan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')